WŁADIMIR KLICZKO ROZSTAŁ SIĘ Z HAYDEN PANETTIERE

Władimir Kliczko (64-5, 53 KO) nie ma najlepszej passy. Najpierw stracił swoje pasy mistrza wagi ciężkiej na rzecz Tysona Fury'ego, potem poległ w wojnie z Anthonym Joshuą, zawiesił rękawice na kołku, a teraz dostał nokdaun w życiu prywatnym.

Dawny król wszechwag przez wiele lat spotykał się i tworzył związek z młodszą o czternaście lat (42/28) aktorką Hayden Panettiere. Rozstali się nawet na moment, ale potem wrócili do siebie. Trzy lata temu urodziła się im córeczka Kaya. Wydawało się, że to tylko umocni ich związek. Okazuje się jednak, że tego związku od jakiegoś czasu już nie ma. Sprawę potwierdziła mama aktorki, Lesley Vogel.

ANTHONY JOSHUA: ZAWSZE BĘDĘ TRAKTOWAĆ KLICZKĘ JAKO LEPSZEGO >>>

Pomimo rozpadu ich związku, oboje pozostają w przyjacielskich stosunkach. Niedawno byli nawet razem z córką we trójkę na wakacjach w Grecji, lecz prywatnie spotykają się już z innymi.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Klokliklosz
Data: 04-08-2018 08:44:00 
Niby miłość nie wybiera ale obok siebie na tej foie wyglądają karykaturalnie...
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 04-08-2018 08:47:54 
Droga Redakcjo, może nazwijcie cykl takich newsów "Bokserek" albo "dupelek" ;)
 Autor komentarza: Nestor
Data: 04-08-2018 08:49:08 
Dziwię sie trochę Kliczce - przy jego statusie wybrał dziewczynę nie mająca kompletnie nic do zaoferowania prócz średnio rozpoznawalnego nazwiska. Kliczko - pod każdą ukraińską dyskoteką znajdziesz prawdziwe perełki ! Piszę to bez ironii.
 Autor komentarza: Minister1989
Data: 04-08-2018 08:49:47 
Up

Dokładnie...ciekawe jak się całowali...
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 04-08-2018 08:53:29 
Baba W.Kliczce zrobiła wode z mózgu,przegrał 2 ostatnie walki które powinien wygrać,psychika była zawsze jego słaba stroną...Tym sposobem cygan wyciągniety z kapelusza stał sie mistrzem świata i 3 rok zwodzi ludzi z kim to on nie bedzie walczył i kogo pokona,tragedy.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 04-08-2018 09:24:25 
Teraz będzie mógł całkowicie poświecić się pięściarstwu i w raz z bratem wrócić po to co im się należy.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 04-08-2018 09:26:19 
Drama show
 Autor komentarza: cybulski
Data: 04-08-2018 09:30:12 
Po dzieciaku miało być lepiej? No chyba jaja sobie robią. Murzyn zrobił swoje (dziecko), murzyn opłacił, alimenty na dziecko + na żonę są już pewnie załatwione do końca Pani życia - MURZYN MOŻE ODEJŚĆ :)
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 04-08-2018 09:42:34 
a bo Kliczki to proste chłopaki z Ukrainy, zamiast szukać Kalifornijskich celebrytek wziąłby się tak jak pisał ktoś wyżej za jakąś prostą Ukraińską laseczke, nawet w tym wieku z tą kasą i popularnością znajdzie sobie takich sto
 Autor komentarza: pavlus
Data: 04-08-2018 09:47:09 
Wszystkie kobiety robią w konia, nie ma się co nimi zajmować.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 04-08-2018 09:49:37 
Na Ukrainie kozaki pisza że to wcale nie o miłośc poszło tylko o zaszłość z kilku lat wstecz. Jeszcze za czasów jak Władymir był posiadaczem pasów miał pełno ekscesów z Shannon'em Briggs'em. jak wiemy ten o molestował psychicznie chcąc wymusić walkę z królem wagi królewskiej. Jednak Let's go Champ po wielu próbach nieudanych sam juz nie wiedział co ma zrobic aby sprowokować do walki Ukraińca więc wpadł na zacny pomysł, aby zakraść się do domu przeciwnika w czasie kiedy wszyscy śpią i tam postraszyć młodszą o 14 lat żonę Kliczki, żeby jej Boy dał mu walke bo inaczej im wszystkie talerze ozłacane potłucze. Jak sie później okazało nie było w domu wówczas Kliczki, gdyż byli wtedy po lekkiej kłótni i Hayden kazała mężowi spać w aucie. Shannon wówczas wpadł do sypialni no i wiecie juz sami pewnie że o naczyniach zapomniał skoro mógł w inny sposób już sprowokować Kliczkę do walki mając w łóżku jego żonę. Jak sie później okazało Hayden juz od jakiegoś czasu nie darzyła Ukra uczuciem małżeńskim. Kliczko rzecz jasna wpadł w furię, ale że miał walkę z Furym to skończyło się na tym że brak koncentracji, brak determinacji doprowadził o do przegranej na rzecz króla Cyganów.Facet nie mógł się po prostu skupić na walce maiąc w głowie Briggsa, który wyd... ł jego na całego, ale nie fizycznie tylko psychicznie a jego żone naturalnie bo to duży murzyn więc wiadomo że i gatlinga ma proporcjonalnie większego od żółtych ludzi z Azji Wschodniej. Tam jeszcze potem poszło o kompleks do Antka że ten jest większy od Briggsa i takie tam już kompleksy ale to może innym razem napisze. Pozdro.
 Autor komentarza: cybulski
Data: 04-08-2018 09:55:37 
Prosta ukraińska laseczka to jeszcze większe kłopoty. Zaraz zaczęłaby odgrywać biedactwo i męczennice, naciągnęła faceta na dzieciaki, gigantyczne alimenty a do tego pasożytowałaby emocjonalnie i finansowo doraźnie.

Nigdy nie wyciągaj prostej kobitki z biedy - bo po czasie zobaczysz jakie podziękowanie otrzymasz.

Najlepiej to po prostu nie robić dzieci, ruchać te które się dają, przytulać, cieszyć się 'wielką miłością' ale nie dać się wrobić w nic poważnego.

A jeżeli już naprawdę żona i dzieci to TYLKO POD WARUNKIEM INTERCYZY. Inaczej wypad.
Fakt, dla niego akurat te koszty wielkie nie będą, ale przeciętny facet jest zamęczany przez alimenty na byłą.

Panowie, dziś rozwodzi się ok. 40% małżeństw, o jakiej Wy pewności mówicie?
Stare roczniki to co innego, tam jeszcze kobiety były inne, bo były inne czasy, gdzie facet dzielił i rządził, dziś są zupełnie inne czasy.

Haye się rozwiódł, Władek się rozwiódł/rozstał, itd.

Jeśli ktoś chciałby więcej wiedzy na temat prawdziwego oblicza kobiet, polecam posłuchać sobie tej audycji:
https://www.youtube.com/watch?v=Ga67eJsl_jQ
a potem poszperać inne audycje tego gościa
 Autor komentarza: BOXER
Data: 04-08-2018 10:35:41 
Niedawno byli nawet razem z córką we trójkę na wakacjach w Grecji, lecz prywatnie spotykają się już z innymi.
Tak,Władek z Briggsem.
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 04-08-2018 10:38:07 
"Na Ukrainie kozaki pisza że to wcale nie o miłośc poszło tylko o zaszłość z kilku lat wstecz. Jeszcze za czasów jak Władymir był posiadaczem pasów miał pełno ekscesów z Shannon'em Briggs'em. jak wiemy ten o molestował psychicznie chcąc wymusić walkę z królem wagi królewskiej. Jednak Let's go Champ po wielu próbach nieudanych sam juz nie wiedział co ma zrobic aby sprowokować do walki Ukraińca więc wpadł na zacny pomysł, aby zakraść się do domu przeciwnika w czasie kiedy wszyscy śpią i tam postraszyć młodszą o 14 lat żonę Kliczki, żeby jej Boy dał mu walke bo inaczej im wszystkie talerze ozłacane potłucze. Jak sie później okazało nie było w domu wówczas Kliczki, gdyż byli wtedy po lekkiej kłótni i Hayden kazała mężowi spać w aucie. Shannon wówczas wpadł do sypialni no i wiecie juz sami pewnie że o naczyniach zapomniał skoro mógł w inny sposób już sprowokować Kliczkę do walki mając w łóżku jego żonę. Jak sie później okazało Hayden juz od jakiegoś czasu nie darzyła Ukra uczuciem małżeńskim. Kliczko rzecz jasna wpadł w furię, ale że miał walkę z Furym to skończyło się na tym że brak koncentracji, brak determinacji doprowadził o do przegranej na rzecz króla Cyganów.Facet nie mógł się po prostu skupić na walce maiąc w głowie Briggsa, który wyd... ł jego na całego, ale nie fizycznie tylko psychicznie a jego żone naturalnie bo to duży murzyn więc wiadomo że i gatlinga ma proporcjonalnie większego od żółtych ludzi z Azji Wschodniej. Tam jeszcze potem poszło o kompleks do Antka że ten jest większy od Briggsa i takie tam już kompleksy ale to może innym razem napisze. Pozdro."


Potwierdzam, ruchalem mu zone.
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 04-08-2018 10:40:35 
Swoja droga nadal sa tu desperaci twierdzacy ze Klitschko przegral z Furym bo udzielila mu sie depresja jego zony xD
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 04-08-2018 10:42:48 
Rozwody to patologia. Poukładani ludzie mają szczęśliwe rodziny. Oznaka sukcesu życiowego to szczęśliwa rodzina i kilkoro dzieci z jedną kobietą :)
A to o czym pisze poprzednik to patolstwo, rady dobre dla marginesu społecznego.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 04-08-2018 11:15:24 
@Imperator

xD
 Autor komentarza: cybulski
Data: 04-08-2018 11:27:56 
"Autor komentarza: narodowiecData: 04-08-2018 10:42:48
Rozwody to patologia. Poukładani ludzie mają szczęśliwe rodziny. Oznaka sukcesu życiowego to szczęśliwa rodzina i kilkoro dzieci z jedną kobietą :)
A to o czym pisze poprzednik to patolstwo, rady dobre dla marginesu społecznego."


Masz rację, rozwód w Polsce jest 40% ale to patologia, czyli prawie połowa Polski to wg Twojej teorii to patologia. Gratuluję inteligencji geniuszu
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 04-08-2018 11:40:44 
Niby temat pudelkowy, ale dla mnie ciekawy. Oczywiście, w dzisiejszych czasach jest sporo rozwodów. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Mnie np. związek Włada z tą aktoreczką nie przekonywał, taki trochę sztuczny, pod publiczkę.
Jak dla mnie sam Wład jest zbyt spokojny, zbyt miły, poukładany, bez właściwości, taki typ YesMana. On fizycznie dobrze wygląda i początkowo może kobietę fascynować, ale jak da się poznać bliżej to średnio ogarnięta kobieta będzie miała go dosyć, nawet jak gość ma kasę. Np. taki Cristiano Ronaldo to już lepszy typ bo jednak, trochę taki cwaniaczek, zapatrzony w siebie, a to już są cechy, które kobiety kręcą. Wład nawet tego nie ma.
Mężczyzna powinien mieć charakter. Pozornie Wład spełnia cechy samca alfa, chociażby tym, że był pięściarzem, a to dosyć męski sport wymagający waleczności, asertywności, ale jak głębiej spojrzeć w jego karierę, to wiele rzeczy dostał na tacy - po pierwsze świetne warunki fizyczne, motoryka, wygląd, po drugie - starszy brat Witalij, po trzecie - jakość przeciwników, a po czwarte Wład lubił trenować, czyli wykonywał pracę, którą lubił i dzięki której łatwo wszedł na szczyt. Taki mężczyzna nie jest nauczony walczyć o swoje, a to psuje człowieka. Władowi będzie trudno znaleźć kobietę na stałe, no chyba, że zmądrzeje, np. pod wpływem jego porażek w relacjach damsko-męskich i zacznie patrzeć w kierunku właściwej kobiety.
 Autor komentarza: cybulski
Data: 04-08-2018 12:39:12 
"Autor komentarza: GhostbusterData: 04-08-2018 11:40:44
Niby temat pudelkowy, ale dla mnie ciekawy. Oczywiście, w dzisiejszych czasach jest sporo rozwodów. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele"

Główne przyczyny są takie, że kobietami kieruje hipergamia i wcześniej kobiety były zaspokojone hipergamicznie, bo mężczyzna dominował, prowadził związek małżeński. Dziś kobieta także na siebie zarabia, chce partnerstwa ale to jest zupełnie niespójne z kobiecym 'gadzim' mózgiem czyli tą prehistoryczną częścią kobiecego mózgu odpowiedzialną za pożądanie silnego samca alfa.

Kobiety z natury gardzą słabymi mężczyznami a kochają silnych, bo tak wykształciła je natura. Dziś słaby mężczyzna oznacza mniej wycieczek do Egiptu, w czasach prehistorycznych słaby mężczyzna dla kobiety oznaczał ŚMIERĆ. Taki mężczyzna nie mógł polować.
Mamy dziś XXI wiek, ale mózgi dalej mamy bazujące na tych prehistorycznych gadzich wzorcach.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 04-08-2018 12:45:24 
Ja pierdzielę... Ghostbuster powiedz że twój wpis to czysty trolling...
Bez kitu. Na podstawie informacji o rozejściu się Kliczki z kobietą dopowiedziałeś sobie całe tło historyjki, sporządziłeś psychologiczny portret Włada i jeszcze przewidziałeś że będzie miał w przyszłości przez to problemy w relacjach damsko męskich xD

Coraz mniej zaczyna dziwić fakt że widząc boks Lucasa Browne'a stwierdzałeś że to bardzo utalentowany pięściarz z kapitalną pracą nóg mogący zagrozić AJ-owi... Coś u Ciebie szwankuje logiczne myślenie...
 Autor komentarza: LiszTHC
Data: 04-08-2018 12:48:25 
Autor komentarza: pavlusData: 04-08-2018 09:47:09
Wszystkie kobiety robią w konia, nie ma się co nimi zajmować.



Widzę, że kolega Grzelak założył nowe konto
 Autor komentarza: cybulski
Data: 04-08-2018 13:18:08 
Wład ma zbyt partnerskie podejście do związków, a kobiety choć głośno mówią, że tego bardzo chcą - tak naprawdę tego nie chcą i takim facetem w związku 'partnerskim' zaczynają szybko gardzić. A już szukanie innego za jego plecami to norma. Kobiety zawsze szukają nowej gałęzi na boku - to zachowanie ewolucyjne. W dawnych pierwotnych czasach jak mężczyzna był na polowaniu na mamuta, gdyby umarł - kobieta umarłaby z głodu, chorób i pasożytów.
To były bardzo brutalne czasy, nie było żadnej karetki, pogotowia - albo mężczyzna był silny i kobieta będąca z nim mogła przetrwać (dlatego kobiety były kolektywne, wszystkie chciały być u boku silnych mężczyzn i do dziś są kolektywne) albo kobieta umierała.

Dlatego kobiety wykształciły w sobie zachowanie szukania nowego samca gdy jej mężczyzna był na polowaniu - szukaniu 'na zaś', na wypadek gdyby jej samiec umarł. To było zachowanie po to, aby przetrwać.

Te wszystkie ewolucyjne mechanizmy u kobiet zostały, dlatego szukanie kogoś na boku, tzw. gałęzie oraz orbiterzy (faceci którzy na razie są u kobiety na orbicie i mają na coś szansę w bliżej nieokreślonej przyszłości) to u kobiet norma - KAŻDEJ.

Historia dowodzi i pamięta, jak cała nacja Belgijek i Francuzek zdradziła swoją nację i oddawała się Esesmanom gdy Ci podbili ich kraje. Za to zachowanie potem te kraje goliły tym kobietom głowę. Kobiety są KOLEKTYWNE, miło potakują, że obchodzi je Twoja pasja, ale tak naprawdę nie obchodzi. Kobietę obchodzi to, co daje przetrwanie i jak najlepszą pozycję w społeczeństwie.
Kobietę obchodzi to, co obchodzi inne kobiety, kobiety nie mają swojego prawdziwego zdania, obchodzi je tylko dowód społeczny na daną rzecz - czyli większość ją popierających - i to też popierają.

https://www.youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw

W powyższym filmie wyjaśnienie skąd obecnie tyle rozwodów i rozstań oraz jak stacza się zachodnia cywilizacja przez kobiety.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 04-08-2018 13:22:42 
BlackDog
a ja się zgadzam z Ghostbusterem w tym pudelkowym temacie, Wład nawet w boksie był "pipą" jemu można za przeproszeniem napluć w morde, kazać zrobić sobie "łaske" a on z kamienną miną zamiast kazać wypier... opowiadał że on jest mistrzem i grzecznie opowiadał że wygra w ringu itd, poprostu jest taki trochę za grzeczny i faktycznie może mieć przez to problemy z kobietami, tzn z pewnym typem kobiet ale z taką kasą jak on ma to pewnie kręcą się same takie koło niego, nie będę go analizował ale wydaje mi się że powinien sobie poszukać tak jak pisałem wyżej jakiejś ogarniętej Ukraińskiej laski która będzie go rozumiała i z którą się dogada, bo dla zachodnich panienek celebrytek taki spokojny grzeczny koleś to poligon dla ich zagrywek i cwaniactwa
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 04-08-2018 13:25:53 
cybulski

Całkiem ciekawe wpisy. Myślę, że tak właśnie jest.
 Autor komentarza: LiszTHC
Data: 04-08-2018 13:46:32 
cebulski

Ty to miałeś chyba nieźle dorabiane rogi, że masz tak ciężki bagaż emocjonalny odnośnie kobiet. Może zamiast cisnąć pseudonaukowe mizoginistyczne teorie, postaraj się o lepszą komunikację z partnerką. Rozumiem, że znasz wszystkie kobiety na całym świecie, skoro piszesz, że twoja teoria sprawdza się u KAŻDEJ kobiety? Twoja matka, siostra i reszta kobiet z rodziny również? Weź się puknij w łeb.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 04-08-2018 13:46:34 
KalarCz

Ale ocenianie charakteru gościa na podstawie konferencji bokserskich i kilku wydarzeń z tym związanych to CZYSTA GŁUPOTA...
Gdyby Ghostbuster myślał i więcej znał temat to by mu raczej do głowy nie przyszły takie wnioski bo jeśli chodzi o życie prywatne to Władek jest jednak chyba trochę inny niż dał się poznać jako pięściarz. Wystarczy pośledzić trochę to co ten facet robi w życiu. Polecam stary artykuł o "podbojach" Władimira (był chyba nawet na orgu). To raczej nie on był "ofiarą" na którą go kreuje facet...

Nie mnie zgadywać czemu się rozszedł z tą aktorką i w sumie nie wiele mnie to obchodzi ale jak już bym musiał zgadnąć to postawiłbym na to co podawali za przyczynę rozpadu tego związku za pierwszym razem. A stwierdzanie że biedny Wład z miękkim charakterem daje się wykorzystywać i potrzebuje biednej wiernej laski to ostatnie co przyszło by mi do głowy. Chyba za bardzo się wczuwacie.

A jeszcze co do oceny charakteru to Wład wrócił z samego dna na sam szczyt w najlepszym chyba możliwym stylu. Sugerowanie że taka osoba może być pipką i nie umie walczyć o swoje... No brak słów.
Ale jak widać można i takie wnioski wysnuwać...
 Autor komentarza: czempionn
Data: 04-08-2018 13:55:32 
Zajebisty news. Swoją drogą taki Kliczko może sobie podchodzić do kobiet na zasadzie "Ty, ty i ty" i nieważne czy to będzie mężatka, czy zakonnica albo tam jakaś modelka. Kobiety mają wielkie parcie na pieniądze, jak do tego jeszcze dołączyć bycie mistrzem świata wagi ciężkiej? Dlatego tak już trochę z innej bajki. Absolutnie nie wierze w to że Mike Tyson zgwałcił tamtą dziewczynę ale to już tak tytułem offtopu trochę.
 Autor komentarza: januzs
Data: 04-08-2018 14:01:49 
chcecie sie pobawic z Hayden zagrajcie w Until Dawn(swietna gra) https://www.youtube.com/watch?v=aYs--daJtDw
 Autor komentarza: cybulski
Data: 04-08-2018 14:27:52 
"Autor komentarza: LiszTHCData: 04-08-2018 13:46:32
cebulski

Ty to miałeś chyba nieźle dorabiane rogi, że masz tak ciężki bagaż emocjonalny odnośnie kobiet."

A tym 40% facetów rozwodników którzy płacą alimenty na byłe żony też powiesz, że po prostu trafili na niewłaściwe kobiety? Faktycznie, po chuju logiczne. Ja podaję matołku REALNE FAKTY o kobietach, które wbrew kreowaniu się na biedne i niewinne, są silniejsze od mężczyzn. Wiedziałeś, że przeciętna polska kobieta żyje prawie 10 lat dłużej od Polaka, wcześniej przechodzi na emeryturę i mężczyźni prawie 7-krotnie częściej popełniają samobójstwa od kobiet? Robi się nam trochę inny obraz kobiety niż to, co wmawiały Ci seriale romantyczne. Okazuje się, że ewolucyjnie, kobiety to znakomicie dostosowane maszyny, a jak spojrzysz na biografię tych aktorek co to grały te dobre i miłe, to okazuje się, że jednego zdradziła, drugiego, z tym ma rozwód, z innym dziecko, z jeszcze innym też ma dziecko. Nie wierzysz? Przejrzyj ich biografię.

Pamiętam jak kiedyś myślałem sobie o żone Bruce'a Lee, co było z nią po jego śmierci. Jak przejrzałem biografię, okazało się, że świetnie sobie poradziła, wcale szczególnie nie rozpaczała - znalazła jednego jelenia, potem innego, miała jeszcze dwóch mężów - nie płakała w smutku za swoim Bruce'm tak jak kreują nam obraz kobiety bajki i seriale romantyczne :)
Kobiety to ewolucyjnie znakomicie przystosowane MASZYNY.
*
*
"Autor komentarza: LiszTHCData: 04-08-2018 13:46:32
Rozumiem, że znasz wszystkie kobiety na całym świecie, skoro piszesz, że twoja teoria sprawdza się u KAŻDEJ kobiety?"

To tak jakbyś pytał się, skąd mam pewność, że każdy sika, czy widziałem naocznie każdą kobietę jak sika. Gadzi mózg kobiety to prymitywna część mózgu rodem z czasów prehistorycznych. Nawet dowodzono, że kobiety oraz w ogóle samice innych zwierząt dobierają samców ze względu na symetryczny wygląd twarzy, etc.
Badania wykazały, że kobiety po samym zapachu męskiego potu na koszulkach jak jeden mąż wskazywały na tych samych w ich oczach najatrakcyjniejszych mężczyzn i mieli oni faktycznie najbardziej symetryczne rysy. I co ciekawe, przypominam - oceniały to po samym pocie NIE WIDZĄC TYCH MĘŻCZYZN NA OCZY!
To jest właśnie gadzi mózg kobiety.
*
*
"Autor komentarza: LiszTHCData: 04-08-2018 13:46:32
Twoja matka, siostra i reszta kobiet z rodziny również? Weź się puknij w łeb."

Jasne, że tak. Moja matka nawet przyznała mi się, że lubiła żonglować wieloma facetami, potem poznała mojego ojca który był rasowym samcem alfa i tak powstałem – z jej podniecenia samcem alfa. Nie ma tu żadnego przypadku ani wielkiej romantycznej miłości naiwniaku 
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 04-08-2018 14:54:22 
cybulski
Twoje teorie to troche takie mity i legendy jakaś prawda w nich jest ale szczątkowa, gdyby tak było to jeden "samiec alfa" przebierałby w kobietach a reszta byłaby odrzucona, a praktycznie 90 procent dorosłych facetów ma kobiety i dzieci z nimi i nie są to sami samce alfa, po za tym tak z życia czasem widziałem że koło dziewczyny kręcił się jakiś byczek starał się a ona miesiąc później szła za rękę z jakimś chudym okularnikiem także wiesz... różnie bywa
 Autor komentarza: cybulski
Data: 04-08-2018 16:36:58 
"Autor komentarza: KalarCzData: 04-08-2018 14:54:22
cybulski
Twoje teorie to troche takie mity i legendy jakaś prawda w nich jest ale szczątkowa, gdyby tak było to jeden "samiec alfa" przebierałby w kobietach a reszta byłaby odrzucona"


I doszedłeś do bardzo ważnej rzeczy której Wam jeszcze nie wyjaśniłem moi drodzy, a która jest właśnie kluczowa. Zanim wyjaśnię powiem Ci tylko, że dobrze główkujesz. Przechodząc do meritum.

Cały w tym sęk, że TAK WŁAŚNIE BYŁO! Naukowcy zbadali kości ludzi przed erą nowożytną i dowiedziono, że tylko 40% mężczyzn przedłużyło swoje geny, natomiast wśród kobiet było to 80%. A więc jeden mężczyzna zapładniał kilka kobiet. Kobiety wolały być jednymi z kilku samca alfa niż jedną jedyną słabszego faceta.
Kolejna rzecz: w czasach rzymskich 30% mężczyzn posiadało 80% kobiet - to są historyczne dowiedzione przypadki.
Dodam jeszcze, że przebadano w czasach teraźniejszych tindera - zrobiono badania i wyszło, że 80% dziewczyn chciało pisać i nie olewało tylko grupkę 15-20% facetów - z pozostałymi albo w ogóle nie pisało, albo musieli oni bardzo zabiegać o ich względy. Grupka 15% facetów nie musiała.

Małżeństwo jest to instytucja stworzona przez większość zbuntowanych i rozgoryczonych mężczyzn, którzy NIE MIELI DOSTĘPU DO KOBIET! Stworzono je właśnie po to, aby pozostali mężczyźni mieli dostęp do kobiet! Siłą narzucono wyzwolonemu seksualnie społeczeństwu, że ludzie mają łączyć się w pary, ma być pełna monogamia, każdy mężczyzna może mieć najwyżej jedną kobietę.
Środkiem który miał przekonać kobietę do małżeństwa i do łączenia się z mężczyzną który tak naprawdę naturalnie jej za bardzo nie pociągał było bezpieczeństwo finansowe oraz ROZPŁODOWE - małżeństwo służy przede wszystkim w swojej istocie do ROZPŁODU I ODCHOWANIA DZIECI!

Spytasz czemu tak dużo dziś rozwodów? Ponieważ kobiety w swojej naturze lecą tylko na 20% mężczyzn, to zdecydowana większość kobiet w skrytości gardzi swoim mężem, nie czuje do niego naturalnego pożądania. O ile jeszcze w latach 50-tych ta hipergamia kobiet była temperowana ogromnym ostracyzmem społecznym dla rozwódek, ogromną społeczną skazą, o tyle dziś mamy społeczeństwa wyzwolone seksualnie, gdzie nikt nikogo nie krytykuje za rozwody. I właśnie dlatego dziś tyle rozwodów - kobieta robi już tyle ile musi, czyli wychodzi za tego pierdołę Janusza mimo, że on jej nie pociąga, odchowa dzieciaka do 5-8 roku życia, a potem rozwód, Pani bierze alimenty, połowę majątku faceta i cieszy się życiem.

Wyzwolenie seksualne zawsze prowadzi do tego, że jest wiele rozwodów a kobiety dążą do swojej natury, czyli łamie się monogamia która jest sztywnym tworzem i 80% kobiet leci tylko na 20% mężczyzn.
Więcej zrozumiesz jak obejrzysz film który podesłałem. Szkoda, że tak mało mężczyzn rozumie prawdziwą naturę kobiet i to co teraz piszę - zupełnie inaczej kierowaliby swoim życiem.
 Autor komentarza: cybulski
Data: 04-08-2018 16:38:53 
A co do chuderlaka - badania wskazują, że nawet 30% mężczyzn może wychowywać NIESWOJE DZIECKO! Samiec alfa nie nadaje się do małżeństwa, bo on może mieć wiele kobiet, dlatego kobiety kopulują z samcem alfa, on im robi dziecko, a na małżeństwo wybierają miłą chudą ale dobrze zarabiającą pierdołę, która wychowa dzieciaka - a jak już Pani jest odpowiednio ustawiona to rozwód.
 Autor komentarza: pavlus
Data: 04-08-2018 17:33:51 
Aż się wymiotować chcę. Ale to niestety prawda. Dlatego powtórzę raz jeszcze - olać je i żyć własnym życiem.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-08-2018 18:42:45 
Widzę po tych z dupy wziętych pseudo naukowych teoriach o relacjach damsko-męskich, że niektórzy mają tu nieźle łby zjebane :)


Autor komentarza: LiszTHCData: 04-08-2018 13:46:32

cebulski

Ty to miałeś chyba nieźle dorabiane rogi, że masz tak ciężki bagaż emocjonalny odnośnie kobiet. Może zamiast cisnąć pseudonaukowe mizoginistyczne teorie, postaraj się o lepszą komunikację z partnerką. Rozumiem, że znasz wszystkie kobiety na całym świecie, skoro piszesz, że twoja teoria sprawdza się u KAŻDEJ kobiety? Twoja matka, siostra i reszta kobiet z rodziny również? Weź się puknij w łeb.

O, o, w pełni się zgadzam.
 Autor komentarza: MICHAELMOORER
Data: 04-08-2018 19:55:05 
Hahaha Gówniara wydoiła Władka i zostawiła..Władek to zresztą taki sam duzo miał kobit takich pijawek byle by sie pokazać na salonach z nia.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 04-08-2018 23:47:52 
Hehe to się chłopaki wzięły za psychoanalizy kobiecej psychiki...leżę i kwicze, Grzelaka brakuje jeszcze.
 Autor komentarza: raflo
Data: 05-08-2018 01:09:11 
Prawda,że kobiety chcą wybrać dla siebie jak najlepiej ale w życiu jest trochę inaczej,są różne kobiety:odpowiedzialne, przewrotne, materialistki ale i takie, które szukają stabilności.Zasada wyboru jest prosta;jeżeli widać,że nie nadaje się żonę i matkę to nie brać, a nie jakieś rozstania, powroty a potem alimenty ale gwiazdy takie jak Kliczko czy te z tv.właśnie tak żyją(rozwody, zdrady itd.)więc nie ma się co tutaj dziwić
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 05-08-2018 14:26:34 
Nie rozumiem takiego czegoś. Najpierw dziecko bez ślubu, wychowywane od początku w dziwnych warunkach a teraz zupełnie nie ma szans na normalną rodzinę. Celebryci się popieprzeni na maksa.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.