JONES JR: NIECH JOSHUA PRZED WILDEREM STOCZY JESZCZE DWIE WALKI

Najpierw Teddy Atlas, a teraz również Roy Jones Jr... Były lider zestawienia P4P podziela zdanie sławnego trenera i radzi Anthony'emu Joshui (21-0, 20 KO), by ten odczekał jeszcze trochę ze starciem z Deontayem Wilderem (40-0, 39 KO).

Anglik ma w swojej kolekcji pasy WBA, WBO i IBF wagi ciężkiej. Amerykanin tylko jeden - ten w wersji WBC. Ale ma też dwa razy więcej walk na koncie.

- Oczywiście, że chciałbym zobaczyć ich walkę, ale jeszcze nie teraz. Niech Joshua przejdzie jeszcze dwa pełne obozy przygotowawcze i stoczy dwa pojedynki, bo on póki co z walki na walkę robi jeszcze postępy i jest coraz lepszy. Wilder jest w szczytowym momencie kariery, niech więc i Joshua będzie w takim punkcie, gdy dojdzie w końcu do ich spotkania - mówi Jones Jr, który również nie dziwi się, że AJ póki co wszystkie walki toczył w Wielkiej Brytanii.

- Joshua mógłby być wielką postacią w USA, ale skoro robi wokół siebie tyle szumu w Wielkiej Brytanii, to po co miałby lecieć do Ameryki? Anglicy latali za Hattonem na walkę z Mayweatherem, ale gdy masz do wyboru 5 tysięcy kibiców w USA, albo 80 tysięcy swoich kibiców w ojczyźnie, to wybór jest jednak prosty - dodał Jones Jr.

ALEKSANDER POWIETKIN WRZEŚNIOWĄ ALTERNATYWĄ DLA JOSHUY >>>

AJ w ostatni dzień marca wypunktował Josepha Parkera. Z kolei "Brązowy Bombardier" cztery tygodnie wcześniej zastopował Luisa Ortiza.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 22-05-2018 00:06:48 
Joshua powinien obić Povietkina, a Wilder Bellew. Chciałbym żeby Joshua i Wilder zawalczyli ze sobą nie pokonani i o wszystkie pasy więc mam nadzieje, że ten idiota Wilder nie weźmie na obrone pasa Haye'a bo wtedy możemy zapomnieć o jego walce z AJ. Bellew nie pasował Haye'owi stylistycznie. Tony był nastawiony na obrone i był młodszy, świeższy. A teraz wyobraźcie sobie co David zrobiłby z Wilderem... Trafiałby każdym ciosem, odskakiwał by, doskakiwał(z ciosami), wchodził w tempo i wiele, wiele innych... David może nie jest już takim ringowym kozakiem jak kiedyś, ale dalej ma świetną prace nóg, luz, timing, refleks, ruch głową... Myślę, że punktował by Wildera, nie dałby się trafić ABSOLUTNIE niczym i w końcu tak w 4-5 rundzie by trafił. W tej walce stawiałbym 95-5 na sławnego Hayemakera.

Chociaż powiem wam tak szczerze, że naprawde chętnie zobaczyłbym jeszcze jedno panowanie mistrzowskie Davida Haye,a. Jego walka z Joshuą była by arcy ciekawym pojedynkiem. To by było David vs Goliat 2 (1 to David vs Valuev jak ktoś nie wie). I tutaj też bym faworyzował Hayemakera...

Joshua myślę, że troche za mechaniczny na Haye,a.
 Autor komentarza: xionc
Data: 22-05-2018 00:25:10 
Wilder chyba z Breazelem sie spotka, Bellew do Wildera raczej nie wyjdzie. Moze na Furyego sie skusi. :)
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 22-05-2018 00:37:39 
Teraz chciałbym napisać coś o walce Joshua-Wilder.

W tym pojedynku moim faworytem w stosunku 80-20 będzie Anthony Joshua.
Jego klucze do zwycięztwa:
-siła fizyczna
-jab
-wyszkolenie techniczne
-świetna ofensywa.
Wilder może liczyć tylko na:
-nogi
-prawy prosty.

Joshua może walczyć na dystans, bo ma dużo lepszy jab niż Wilder i to on zdecydowanie będzie prowadzić na punkty. Ale czy to bezpieczne? Jest prawdopodobieństwo, że Deontay przyceluje tym swoim długim, szybkim, dynamicznym i precyzyjnym prawym prostym, a wtedy...
Anglik nie posiada najlepszej szczęki. Nie ma jej tak szklanej jak Price, ale mocnej też nie ma. Amerykanin po wpierdoleniu tego prawego ruszył by na pełnej kurwie z cepami bitymi z za pleców, nie patrząc na to, że zostanie skontrowany i na pewno dobiłby Joshue więc... walka na dystans odpada.
Anglik w takim razie mógłby zawalczyć w pół dystansie. W tej płaszczyźnie Wilder nie ma do zaoferowania nić. Jest odsłonięty i nie groźny. Ale ma za to twardą szczęke i mógłby przetrwać nawałnice, a po takim ciągłym napierdalaniu AJ mógłby siąść kondycyjnie.
Jak więc powinien walczyć Joshua? Powinien zrobić z tego brzydką walke. Powinien dużo klinczować, wieszać się na Wilderze, zamęczać siłą fizyczną, obijać doły hakami i głowe podbródkami. Nie powinien bić zbyt często tylko oszczędzać kondycje i zawalczyć bezpiecznie.
A jak powinien walczyć Wilder?
Powinien dużo przemieszczać się, utrzymywać walkę na środku ringu, dystansować wyciągając lewą ręke do przodu i liczyć tylko na prawy prosty, bo nic innego poza tym zrobić nie może.
Dlaczego stawiam na Anthony'ego? Bo nie wydaje mi się żeby chudy, 97-mio kilowy Wilder dał rade szukając prawego prostego utrzymać na dystans Anglika. Dużo bardziej prawdopodobny wydaje mi się scenariusz, w którym AJ dominuje siłą Deontaya.
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 22-05-2018 00:41:00 
xionc
"Moze na Furyego sie skusi"

Uuu to Fury zrobi z niego głupka w ringu... Jak już pisałem. Wilder jest nie groźny w pół dystansie, a na dystans nie ma czego szukać. Prawym prostym by nie trafił, bo Tyson jest za wysoki i wystarczy, że zrobi jedno małe odchylenie i nic nie dojdzie do celu.
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 22-05-2018 00:51:10 
Tak z ciekawości. Jaki jest wasz ranking najlepszych bokserów bez podziału na kategorie wagowe?
1. Roy Jones Jr
2. Floyd Mayweather Jr
3. Lennox Lewis
4. David Haye ( Z junior ciężkiej. Ten z ciężkiej też jest dla mnie w top 10 najlepszych pięściarzy w HW, ale tam nie miał aż takich sukcesów)
5. Muhammad Ali
6. Sugra Ray Leonard
7. Evander Holyfield
8. Mike Tyson
9. Bernard Hopkins
10. Shane Mosley/Manny Pacquiao(ci z walki z De La Hoyą)
11.
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 22-05-2018 00:51:46 
Przepraszam za ten numer 11. Przez przypadek dałem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2018 01:05:06 
"A teraz wyobraźcie sobie co David zrobiłby z Wilderem..."

Ja to wolę sobie nie wyobrażać co Wilder zrobiłby z obecnym Hayem bo chyba tak należałoby to ująć poprawnie.
 Autor komentarza: pawel21g
Data: 22-05-2018 01:14:39 
BadBloodowi chyba ktos na konto sie wlamal albo za duzo żubrow wypil...
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 22-05-2018 01:28:59 
https://youtu.be/1iBex2iq3eU

Włączcie ten 17 minutowy film i przewincie do 14:50 XD patrzcie na prawy górny róg. Kto wie może Haye czyta komentarze na orgu.
PS. Nie zapomnijcie zasubskrybować jego kanału.
 Autor komentarza: omus79
Data: 22-05-2018 01:56:12 
nie, to amfetamina pewnie moim zdaniem :]] Ale w sumie spoko. Też wydaje mi się że te wypowiedzi amerykańskich expertów subiektywnie oceniają jakość amerykańskiego zawodnika... ale co ja tam wiem :]] pozdr
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 22-05-2018 10:07:03 
Co do wypowiedzi bylych legend na tematy bieżace to ich postawa w ringu nijak sie czesto ma do "czytania" obecnej sytuacji. Wiecej wiekszosc to jak cos powie to jak kurwa Janusz i to dobrze zrobiony. Nie mowie o tej wypowiedzi, ale sytuacji gdy dawny mistrz probowal kometowac, trenowac czy doradzac a wyszedl na bystrzaka na poziomie Wałęsy chocby, i to sie tyczy wszystkich dyscypln. Komentator, dzienikarz, czy trener to zawod ktory jak kazdy inny mozna wykonywac lepiej lub gorzej. Lenox czesto pierdoli zanim pomysli, za to Mastera z reguly ja lubie posluchac.
 Autor komentarza: Miro
Data: 22-05-2018 10:41:06 
A ile będą się testować . Jaki jest Joshua i Wilder wszyscy już wiedzą i widzą . Mają takie style jakie mają. Lepsi nie będą, Niech włażą do ringu i się konfrontują gdy są w swoich prime, bo już są nie ma co wyczekiwać , że będą jeszcze lepsi.
 Autor komentarza: MODM
Data: 22-05-2018 12:17:37 
BadBlood

Skończ już się chłopie z tym Bellew bo nie dobrze się robi . Rozumiem że się nim mega jarasz ale ten facet w boksie gówno znaczy a w szczególność w HW . Jestem w stanie wymienić Ci kilkunastu bardziej wartościowych ciężkich niż ten śmieszny bomber który od czasu mistrzostwa CW niczego nie osiągną baa nawet nikogo sensownego nie pokonał
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 22-05-2018 13:44:29 
MODM

Ja się nim w ogóle nie jaram. Co takiego napisałem, że uważasz, że sie nim "jaram"?

"Jestem w stanie wymienić Ci kilkunastu bardziej wartościowych ciężkich niż ten śmieszny bomber"

To wymień.
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 22-05-2018 13:45:55 
Ten MODM to troll jakiś. Niech go redakcja zablokuje. To pewnie Jarek1985 bo tak sie czepia o wszystko.
 Autor komentarza: MODM
Data: 22-05-2018 17:10:03 
BadBlood

Tak , jestem Jarek , Rafałek i inny Quitschko w jednym . Zastanawia mnie kim Ty jesteś skoro pierd...sz o tym Bellew , po walce z Heaye-em mało się nie posrałeś w komentarzach co jest dla mnie zwyczajnie chore , jeżeli obicie gościa past prime i to w dodatku kaleki robi na Tobie aż tak wielki wrażenie to raczej normalny nie jesteś .

Napisałeś żeby AJ zmierzył się z Povetkinem - pełna zgoda to mega walka i po chwili dodajesz żeby Wilder walczył z Bellew ? Z jakiej racji z nim ? Dlaczego nie z Martinem , Charrem czy innym Heleniusem ? Kim jest do cholery Bellew ?
 Autor komentarza: MODM
Data: 22-05-2018 17:14:04 
A oto lista według mnie :

A tutaj lista :

1. AJ
2. Wilder
3. Ortiz
4. Parker
5. Povetkin
6. Whyte
7. Pulev
8. Breazile
9. Miller
10. Andy Ruiz Jr
11. Charr
12. Martin
13. H.Fury
14. Kownacki
15. Duhaupas
 Autor komentarza: MODM
Data: 22-05-2018 17:16:14 
Jest jeszcze Molina , Helenius no i Fury którego nie liczyłem , myślę że również Jocyce nie byłby na straconej pozycji z Bomberem .
 Autor komentarza: MODM
Data: 22-05-2018 17:36:34 
Aaa zapomniałem o Chisorze !!!! :) , Bellew to końcówka 2 dychy więc tym bardziej nie ogarniam tego dlaczego miałby Walczyć z Wilderem ??? Żeby znowu gadali jak to Alabama obija Bumów ?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.