BYŁY TRENER SZPILKI: GOŁYM OKIEM WIDAĆ, ŻE CANELO BIERZE

Ronnie Shields, były trener Artura Szpilki, nie ma wątpliwości, że Saul Alvarez (49-1-2, 34 KO), w którego organizmie znaleziono zakazany clenbuterol, wspomagał się niedozwolonymi substancjami.

Meksykanin cały czas utrzymuje, że nie wziął clenbuterolu świadomie, a do jego organizmu dostał się on wraz ze skażonym mięsem. Shields nie daje jednak wiary tym tłumaczeniom.

- Wystarczy na niego spojrzeć, od razu wyda się to podejrzane. Popatrzcie na jego zdjęcia sprzed trzech czy dwóch lat i popatrzcie na zdjęcia obecne, zobaczcie, jaki zrobił się duży. Gołym okiem widać, że gość się szprycuje - powiedział.

- Jeśli nic się z tym nie zrobi, to boks znajdzie się w poważnych tarapatach, bo będzie to oznaczało, że bezkarnie można brać doping. Chcą go zawiesić tylko na jakieś sześć miesięcy. To przecież nic. Próbują po prostu przełożyć walkę [z Giennadijem Gołowkinem] na inne meksykańskie święto, tak aby zarobili swoje. Chodzi im tylko o pieniądze. Ktoś inny, kto nie jest tak popularny jak "Canelo", zostałby zawieszony na dwa lata, a może do końca życia - dodał.

W środę Komisja Sportowa Stanu Nevada przesłucha Alvareza i podejmie decyzję o karze dla Meksykanina. Dyskwalifikacja półroczna oznaczałaby, że wyczekiwany rewanż z Giennadijem Gołowkinem (37-0-1, 33 KO) można by zorganizować we wrześniu, przy okazji obchodów meksykańskiego święta niepodległości. Pierwotnie walka miał się odbyć 5 maja, czyli w dniu Cinco de Mayo - innego święta Meksykanów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Yabolpunk
Data: 16-04-2018 14:17:39 
Bez dwóch zdań, powinni burita zawiesić
 Autor komentarza: samqualis
Data: 16-04-2018 14:31:16 
"Popatrzcie na jego zdjęcia sprzed trzech czy dwóch lat i popatrzcie na zdjęcia obecne, zobaczcie, jaki zrobił się duży. Gołym okiem widać, że gość się szprycuje"

no fakt , młody chłopak przez 3 lata nie da rady przypakować więc zapewne bierze haha
 Autor komentarza: ORTIZTEAM
Data: 16-04-2018 14:45:33 
Przecież kazdy sie szprycuje.Szpilka tez pieknie sie szprycował w USA.
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 16-04-2018 14:54:14 
Przecież 2-3 lata to dużo czasu, a takie mięśnie jak Canelo można zrobić bez sterydów. Mimo wszystko uważam, że Alvarez bierze tak jak każdy bokser.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 16-04-2018 14:58:00 
@samqualis @BadBlood

Przecież Alvarez wpadł na dopingu, to nie jest opinia Ronniego tylko fakty :)
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 16-04-2018 15:11:32 
NOSFERATU1922
"Przecież Alvarez wpadł na dopingu, to nie jest opinia Ronniego tylko fakty :)"

Napisałem "Mimo wszystko uważam, że Alvarez bierze tak jak każdy bokser." bo tłumaczył się zanieczyszczonym mięsem i broniła go federacja WBC.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 16-04-2018 15:23:34 
bierze bierze, tyle mięśnia to może zrobić w 3 lata jakiś kanapowiec, obijacz, który nigdy nic nie robił i odkrywa trening siłowy i diete, ale ktoś kto trenuje 15 lat, praktycznie od zawsze, tyle samo trzyma diete, suple i odżywki, i nagle ma takie przyrosty to nie robi tego naturalnie
 Autor komentarza: fext
Data: 16-04-2018 15:41:07 
Wszystko jasne. W środę "wysoka komisja" zawiesi Clenbuterolo na "pół roku od czasu wpadki" roku, w tym czasie Meksykanin jako "zawieszony" będzie mógł szprycować się wszystkim na co będzie miał ochotę, później na miesiąc przed walką zostanie uroczyście "odwieszony" i już dokładnie wypłukany śpiewająco przejdzie przez wszystkie kontrole. Następnie pojedynek z GGG i wielkie zwycięstwo, niezależnie od realnego wyniku walki. Kasa musi się kręcić.
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 16-04-2018 16:18:24 
NOSFERATU,
ale wpadł jeden raz około miesiąc temu, a przez te dwa czy trzy lata też był badany i nie wpadł, więc to że sprzycuje się od dłuższego czasu, na co pośrednio wskazuje Shields to właśnie opinia.
Faktem jest że w jego organizmie znajdował się clenobuterol w jakimś tam stężeniu (ponoć niewielkim).
Cała reszta, czy wziął świadomie, czy faktycznie dostał się z żarciem to opinie.
Mam nadzieję że wyjaśniłem co nieco.
Co do masy mięśniowej to akurat Canelo dopingu do tego raczej nie potrzebował. Gość dużo ciął wagi, i pewnie trzymał (mniej, więcej) michę cały rok, żeby roztyć się, więc po przejściu kategorię wyżej i nadwyżce kalorycznej śmiało organizm mógł dobrze zareagować nową masą mięśniową.
 Autor komentarza: strzelacz
Data: 16-04-2018 16:39:00 
@samqualis

On ciągle w tej samej wadze walczy . Jak nie rozumiesz co to znaczy budować masę mięśniową na tej samej wadze to się nie wypowiadaj .
Facet zajmuje się sportem przez całe życie , a taki twój komentarz laika naprawdę jest zbędny.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 16-04-2018 16:43:05 
Jak aby to kara nie była to łatka koksiarza już do niego przylgnie na stałe. Jak by jakiś zawodnik z poza ranking wpadł to nikt by się tym nie przejmował a Rudy to meksykański hero i gwiazda TV więc długo będą pamiętać.
 Autor komentarza: samqualis
Data: 16-04-2018 16:46:47 
strzelacz

skoro dla ciebie waga junior średnia i średnia to ta sama waga to nie mamy o czym mówić miernoto
 Autor komentarza: narcyz
Data: 16-04-2018 16:48:44 
Nie dawajcie sie zwiesc plotkom i wiadomosciam, ktore bardzo czesto sa niedokladne, badz niesprawdzone. Oczywiscie, Canelo zostal zlapany na czyms, co jest niedozwolone i musi poniesc konsekwencje, aczkolowiek on jest nieustannie badany, gdyz walczy jako gwiazda wieczoru na dziesiatkach gal w USA a to gwarantuje, ze kontrole sa bardzo skrupulatne. Gdyzby sie szprycowal od lat, wpadlby juz dawno temu. Wbrew potocznym opiniom, piesciarze walczacy w naszym kraju sa bardzo rygorystycznie sprawdzani i nie ma takiej opcji by ktokolwiek robil to bez gwarancji na to, ze zostanie zlapany. WIEM, ze sa nieliczne przypadki uzywania niedozwolonych substancji, ale to raczej na nizszym poziomie rywalizacji badz tak jak w przypadku Canelo, nieswiadomego pobrania czegos, co jest w pokarmie bardzo trudne do wysledzenia. To wina jego zespolu, ktory zwyczajnie sie zagapil. Tutaj to nie Rosja, ze tacy jak Povetkin czy Drozd az sie swieca a wszystko jest zawsze OK. Moge Was zapewnic, ze gdyby np. Deontay Wilder cos bral, to juz bylby zlapany na 100%.
 Autor komentarza: narcyz
Data: 16-04-2018 17:05:24 
"StewRoidData: 16-04-2018 16:18:24
...wpadł jeden raz około miesiąc temu, a przez te dwa czy trzy lata też był badany i nie wpadł, więc to że sprzycuje się od dłuższego czasu, na co pośrednio wskazuje Shields to właśnie opinia.
Faktem jest że w jego organizmie znajdował się clenobuterol w jakimś tam stężeniu (ponoć niewielkim).
Cała reszta, czy wziął świadomie, czy faktycznie dostał się z żarciem to opinie..."

Dokladnie. Canelo jest intensywnie badany od wielu juz dlugich lat, jak kazdy inny piesciarz zawodowy na tym poziomie, ktory wystepuje na naszych ringach. Opinia Shieldsa jest oczywiscie normalna, gdyz jego niechec do Canelo mjest w tym biznesie powszechnie znana. Gdyby Mexicano bral jakies uzywki nieustannie, to wpadlby juz dawno temu. Mieso w Mexico jest powszechnie uznawane za zanieczyszczone roznymi chemikaliami i ktokolwiek tam byl, wie iz to fakt. Szkoda, ze Team Canelo nie ma dietetyka, ktory by dbal o czystosc tego co Canelo je i pije.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 16-04-2018 17:08:39 
"GOŁYM OKIEM WIDAĆ, ŻE CANELO BIERZE"

Dokładnie. Rudy meksykanin? Coś musi być nie tak.
(fashyzm alert! rashizm alert!)
:D
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 16-04-2018 17:28:08 
narcyz
:) No no masz rację.Lance Armstrong czy Marion Jones to przykłady jak w Ameryce się bada i wszyscy są czyści:)
 Autor komentarza: narcyz
Data: 16-04-2018 17:28:55 
"YabolpunkData: 16-04-2018 14:17:39
Bez dwóch zdań, powinni burita zawiesić

I go zawiesza, ale na pewno nie na dlugo, gdyz byloby to naprawde niepotrzebnym krokiem. Canelo to gwiazda najwyzszego poziomu i z tego co powszechnie wiadomo, prawdziwy atleta, ktory nigdy nie byl w zadnych klopotach regulacyjnych, wiec ta wpadka z dopingiem, to zwykle zaniedbanie jego zespolu. Sprawa zbyt rozmuchana, to wszystko.
 Autor komentarza: narcyz
Data: 16-04-2018 17:32:01 
"Horus1983Data: 16-04-2018 17:28:08
:) No no masz rację.Lance Armstrong czy Marion Jones to przykłady jak w Ameryce się bada i wszyscy są czyści:)"

Pisalem o boksie zawodowym. Reszta mnie nie interesuje i nie wiem zbyt duzo na temat dopingu w innych dyscyplinach. Co wiem, ze trawke pala iemalze wszyscy juz teraz w MLB czy NBA a inne substancje niedozwolone sa powszechnoscia w NHL czy NFL, ale to mnie nie interesuje. Pisalem tylko i wylacznie o boksie.
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 16-04-2018 17:41:56 
narcyz
Masz rację boks to nie sport i akurat w tej dziedzinie naukowej Amerykanie są czyści.
W boksie nie potrzebna jest siła i wytrzymałość.To prawie jak szachy i wystarczy sprawny umysł.
Pozbyłem się wszelkich złudzeń kiedy przeczytałem o dopingu w czasie wyścigów psich zaprzęgów w Kanadzie.Nawet psy biorą.....
 Autor komentarza: narcyz
Data: 16-04-2018 17:46:47 
"Horus1983Data: 16-04-2018 17:41:56
Masz rację boks to nie sport i akurat w tej dziedzinie naukowej Amerykanie są czyści..."

LOL...Czyzbym wyczuwal jakas antypatie do naszego kraju? Nie sadze, ze Polacy moga byc czymkolwiek zniechcecni jezeli chodzi o relacje polsko-amerykanskie?
 Autor komentarza: Callisto
Data: 16-04-2018 19:04:38 
Koks koks koks
Naszprycowana ruda rasa
Koks koks koks
W strzykawce trzyma asa
 Autor komentarza: narcyz
Data: 16-04-2018 19:45:36 
@callisto - zartujesz czy jestes juz najebany???
 Autor komentarza: piotr
Data: 16-04-2018 22:57:25 
@KalarCz

100% racji.
 Autor komentarza: leon84
Data: 16-04-2018 23:56:34 
Horus masz 100% racji.Trzeba byc idiota żeby wierzyć w to że jak nie został zlapany to nie bierze.Armstrong,Ulrich,Bjorgen to swietne przyklady a kilku sportowcow w swoich biografiach piszą jak to dziala.Zapomnialem nazwy tego filmu ale był dobry.Akurat o kolarstwie ale pokazane jakie sposoby maja na omijanie kotroli dopingowych.Z Canelo robią kozła ofiarnego a każdy kto uprawia sport ten wie że masę ciala zbudowac na sucho jest praktycznie niemożliwe.Spojrzcie na AJ.Przeciez to bokser nie kulturysta a w kilka-kilkanascie miesiecy jaką mase miesniową zbudował.Każdy kto brał sterydy wie jak to dziala a oni nie kupują mety z undergraundu tylko mają nalepszej jakości testowany sprzet wiec sie nie dziwie ze tak rosną
 Autor komentarza: strzelacz
Data: 17-04-2018 00:09:54 
@samqualis

Przperaszam że do Ciebie napisałem , nie chciałem psuć Ci twojego wysmienitego nastroju znawcy youtuba .
Miej tylko na względzie że ty wielki mistrz i obserwator retransmisji krytykuejsz czlowieka ktory od paru dekad zajmuje sie profesjonalnie boksem .
Jesli kogokolwiek krytykujesz to moglbys choc troche uchylic rabka tajemnicy twojej trudnej do zrozumienia krytyki , bo twoje konstruktywne komentarze sa tak zalosne ze tylko 13 latki z WWE wiedza co czujesz.
 Autor komentarza: Pismen
Data: 17-04-2018 06:44:32 
Autor komentarza: narcyzData: 16-04-2018 17:28:55
"wpadka z dopingiem, to zwykle zaniedbanie jego zespolu"


zgadzam się. Zaniedbanie polegało na odmrożeniu nie tego pojemnika z sikami co trzeba
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 17-04-2018 11:52:02 
@leon84
"Ikar", dokumentalny jak to działało u ruskich, między innymi na olimpiadzie.
A z fabularnych to o Lance'u Armstrongu, tytuł "Strategia Mistrza". Bardzo dobry zresztą, polecam.
 Autor komentarza: rufus433
Data: 17-04-2018 14:14:20 
Doping był i zawsze będzie w sporcie. Jak powiedział klasyk, nikt nie zna wszystkich sposobów oszustwa bo codziennie powstają nowe. Z tym, że boks jest o tyle specyficznym sportem, że dopuszcza się tam nawet najbardziej prymitywny doping, o którym "normalni" sportowcy już dawno zapomnieli.
 Autor komentarza: leon84
Data: 17-04-2018 20:16:30 
@Cooperek
Ten to był jeszce inny.Mam go gdzieś na dysku.Zapomnialem tytulu.Francusko-belgijski.Dzieki.Ten z Armstrongiem chetnie obejrze,jak byłem młodszy to ogadalem Tour i zawsze mnie szokowało jak w gorach wszystkim odjezdzał,
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.