KLICZKO CHCE WRÓCIĆ NA RING. PRIMA APRILLIS?

Władimir Kliczko zasugerował na Twitterze, że może przerwać emeryturę i wrócić na ring. To prima aprillis - komentują internauci.

42-letni Ukrainiec miał prawo do rewanżu z Anthonym Joshuą (21-0, 20 KO), ale z niego zrezygnował i w sierpniu 2017 roku ogłosił, że kończy z boksem. Po tym, jak Joshua pokonał w sobotę Josepha Parkera (24-1, 18 KO), "Dr Stalowy Młot" stwierdził, że zatęsknił za boksem.

- Obudziłem się z ogniem w żołądku, który mówi mi: "Wciąż mam to coś!". Zostaliście ostrzeżeni - napisał Kliczko, oznaczając w poście Joshuę i amerykańskiego dziennikarza Dana Rafaela.

Internauci nie dają jednak wiary tym słowom. Szybko przypomnieli, że dzisiaj 1 kwietnia. Wkrótce się okaże, czy to istotnie żart ze strony byłego króla wagi ciężkiej, czy może istotnie coś jest na rzeczy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: maro1988
Data: 01-04-2018 11:03:49 
A tak na serio to Kliczko wracajac byłby wstanie wyczyscic dzisiejsza wage ciezka.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 01-04-2018 11:26:26 
Jaki styl boksowania, taki i dowcip.

Autor komentarza: maro1988Data: 01-04-2018 11:03:49
A tak na serio to Kliczko wracajac byłby wstanie wyczyscic dzisiejsza wage ciezka.

Miałby spore szanse na tytuł, ale o królowaniu w dywizji jak za dawnych lat, może zapomnieć,

mentalnie Wladimir to nie Vitali, a to robi sporą różnicę.
 Autor komentarza: eliminator
Data: 01-04-2018 11:30:42 
puncher48- jak milo ze komentarz a nie wierszyk z twojej strony :D i zgadzam sie w 100% z tym co napisales
 Autor komentarza: sjerrg
Data: 01-04-2018 11:50:22 
Najlepsze jest to że szansę na unifikację starego Kliczki są większe niż kogokolwiek ze ścisłej czołówki :D
 Autor komentarza: Kilisonel
Data: 01-04-2018 12:01:19 
Puncher48 dobrze napisał akurat jego nieśmiesznych wierszyków nie czytam ale tu trafił w punkt
 Autor komentarza: Boder
Data: 01-04-2018 12:41:22 
Przeczytałem właśnie komentarze pod ostatnimi artykułami w ten jakże piękny poranek Wielkanocny i dosłownie zwaliły mnie z nóg. No to jest już bagno. I tu oczywiście apel do moderatorów, bo źle się dzieje xD. Pozostaje mi życzyć Wszystkim Wesołych, Zdrowych i Spokojnych Świąt.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 01-04-2018 12:46:26 
Wielka legenda i wielki mistrz! Jednak o królowaniu w wadze ciężkiej w jego wieku już raczej bym nie mówił natomiast mógłby dać wyrównaną walkę obecnym mistrzom to napewno
 Autor komentarza: Potato
Data: 01-04-2018 13:10:39 
Na ogień w żołądku ? To tylko ranigast :). Włodek wracaj będzie ciekawiej.
 Autor komentarza: observer
Data: 01-04-2018 13:25:56 
Wolalbym by jego brat Vitali wrocil. Po odpowiednim obozie bylby w stanie dac johua wilder mocna walke. Byl mocny psychicznie bez strachu. Wladimir padal na dechy z dobrymi wielkimi, mial slaba Psyche. Na malych sie wieszal i tym ich gniutl. Z tysonem czy johsua sie nie dalo. Poprostu go odczarowali i to byl koniec obijania karlow przez 10 lat.
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 01-04-2018 13:28:37 
Jak nie na rewanż z Joshuą to fajnie jakby wrócił chociaż na jedną pożegnalną walke i zakończył kariere zwycięztwem.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 01-04-2018 14:08:46 
News jak z 'Faktu". Jesteście gotowi by iść do ich redakcji ze swoim CV. Historie o rusałkach na Mazurach i wielorybie w Wiśle czekają na rozwinięcie.
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 14:26:12 
Słuchajcie ktos tutaj mówi że Vladimir mógłby dać równą walkę obecnym mistrzom :) przecież to Vlad prawie i to cięzko znokautował AJ zabrakło mu tego czego nie ma dobicia swojego rywala co ma jego Brat Vitalij Klitschko przygotowany na 100 procent jest mega duzym zagrożeniem dla Aj znowu jak i dla Wildera i taka jest prawda Dla mnie Vladimir to wielki mistrz ten pojedynek z Aj pokazał ze jest wojownikiem ale zabrakło tylko tego poczucia krwi u przeciwnika myslał że Anthony jest juz załatwiony wrocil okey duzy respect ale chociazby ten pojedynek z Joe Parkerem ja tam nie widziałem wielkiego Boksu u Anthonego parker miał pare chwil dobrej bitki i ten jeden podbródkowy az wyprostował Anthonego ja nie jestem nim zachwycony ale to moje zdanie
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 14:29:08 
Napewno to nie chłopak który nie zostanie znokautowany przez długi czas moim zdaniem już Wilder moze to zrobic przy tym swoim dzikim stylu chodz Wilder gada straszne głupoty ze chciałby zwłok w rekordzie bo to sie powinno srogo tęmpić ale jednak po pojedynku z Parkerem moje typy 50 na 50 spokojnie
 Autor komentarza: maro1988
Data: 01-04-2018 14:35:50 
Wiekszy sentyment mam do Vitalija ale trzeba przyznac ze to Władimir wiecej osiagnął i dzis to Władimir ma jeszcze szanse pokanac kazdego .Vitali mogł osiagnąc wiecej od Władka gdyby nie ta kontuzja kolana ktora go wyeliminowała na blisko cztery lata.
 Autor komentarza: samqualis
Data: 01-04-2018 14:59:57 
wielu nie docenia Wladimira , lecz takiego dominatora jak on nie bedzie przez dlugie lata ..
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 16:40:03 
maro1988
"A tak na serio to Kliczko wracajac byłby wstanie wyczyscic dzisiejsza wage ciezka."

Z Puleva , Breazila , Whyta , Millera itp jak najbardziej . Dla Wildera czy AJ to może co najwyżej buty wyczyśćić
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 16:47:58 
samqualis

Zgadza się dominatorem i chwała mu za to . Sęk w tym że lata jego panowania przypadają na mega posuchę w HW . Masa małych ciężkich na których wystarczał lewy prosty a w razie zagrożenia wieszał się na nich bo był większy i silniejszy . To co wyprawiał z Povetkinem bardziej jakieś Judo przypominało .

Geniusz Włada polegał na tym że w tamtym momencie nie było większego ciężkiego który "coś" potrafił , lub kogoś kto by silny , agresywny i się nie bał . Z takimi Władek zawsze kończył przez KO , do tego jego problemy emocjonalne o których często wspominał Vitek nie potrafiły pokazać 100% jego potencjału a umiejętności i warunki miał nieziemskie . Wład z psychiką Vitka był by maszynką do zabijania
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 16:49:54 
PS. Osiągnął wszystko co się dało ale wydaje mi się że wszystkiego co umiał nie pokazał ze względu na słabą głowę
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 01-04-2018 17:51:39 
MODM
"Dla Wildera czy AJ to może co najwyżej buty wyczyśćić"

No chyba żartujesz.
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 17:55:51 
no z tym czyszczeniem butów to ktoś tu odpłynoł zdrowo :)
 Autor komentarza: sjerrg
Data: 01-04-2018 17:57:11 
Standard. Każdego mógł by utluc o ile by mu się udało zachaczyc jakimś farfoclem.
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 18:08:14 
Fakt z czyszczenie butów to była przesada . Ale co do wyniku pojedynku to raczej nie ma złudzeń , Poza tą dwójką każdy w zasięgu włada
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 18:10:21 
w wadze Cięzkiej argument ciosu jest kolosalny a jak wiadomo tego sie z wiekiem nie traci chodz jak patrzyłem na Władimira to ten facet jakby sie nie postarzał bo wygladał swietnie w walce z Anthonym
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 18:17:56 
Siko4

Po swojej firmowej akcji lewy prost i klincz wyłapał podbródek przez co przegrał , to co pozwalało mu wygrywać przez dekadę sprawiło że przegrał . Cios miał potężny i nikt temu nie przeczy , ogólnie był mega utalentowany , miał wszystko . Szkoda mi go bo gościa z takim potencjałem ciężko szukać , technika , cios , kondycja , szybkość . To wszystko umarło przez słabą psychikę i rutynę obijając małych ludzi a raczej wieszając się na nich . Ciężko się rozwijać mając przed sobą to samo przed 10 lat
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 18:19:47 
czyli ludzi którzy nie mają argumentów by wygrywać a prosty i klincz wystarcza żeby ich zastopować .
 Autor komentarza: BadBlood
Data: 01-04-2018 18:29:09 
MODM

On zaatakował prawym prostym, zrobił unik przed sierpem i wyłapał prawy podbródek, a nie lewy prosty i klincz.

https://youtu.be/cAtsZlwQxCE
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 18:51:22 
BadBlood

Faktycznie prawy prosty , mój błąd , co jednak nie zmienia faktu że Władek zbierał się do klinczu i po tym wyłapał podbródek .

Cały ten materiał który podesłałeś to jeden wielki Klincz heheh

Ale ok masz rację

Prawy prosty , unik przed sierpem , próba klinczu , podbródek i kliczki nie ma
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 18:54:26 
Więc ogólnie rzecz biorąc to samo napisałem a moja pomyłka prawy/lewy jakoś nie zmienia stwierdzonego faktu o firmowej akcji Włada
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 18:54:26 
Więc ogólnie rzecz biorąc to samo napisałem a moja pomyłka prawy/lewy jakoś nie zmienia stwierdzonego faktu o firmowej akcji Włada
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 01-04-2018 19:31:50 
Nie ma pięściarza w dzisiejszej Hw poza zasięgiem Władka (Władka z ostatniej walki oczywiście bo to jaką formę ma teraz w wieku już 42 lat to tajemnica) co nie znaczy że z każdym by wygrał i był faworytem. Wład się nie skusi na powrót choć moim zdaniem powinien jeszcze się ładnie pożegnać z jakimś klasowym rywalem i zakończyć karierę wygraną. A czemu się nie skusi? Wiek + konkurencja. Trudno staremu lwu po latach "dowodzenia" zająć rolę drugoplanową.
Jak ktoś był ikoną, dominatorem itd to raczej nie zadowoli się tym że będzie "w czołówce". To za mało.

Poza tym to chyba szkoda zdrowia. Ryzyko w boksie jest duże a facet osiągnął wszystko. Dla mnie to on takiego Parkera by pokonał wczoraj.
 Autor komentarza: Boder
Data: 01-04-2018 19:40:04 
Ja tam nigdy Władimira jakoś nie wielbiłem i nie stawiam go wysoko jeżeli chodzi o najlepszych mistrzów ze względu na tą słabą odporność. Dominował bo takie były czasy, że walczył albo z mniejszymi o głowę, albo z kołkami ze słabą motoryką. Nie było w tym czasie dużego chłopa, z dobra motoryką, który potrafi przyjąć i przywalić, czyli taki przeciętny bokser z lat 90. Nawet gdyby technicznie odstawał od Władymira to i tak mógłby mu zrobić krzywdę. Władymir wygrywał partie szachów, ale wojny przegrywał z kretesem. Co innego Witalij.
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 19:46:43 
BlackDog

Władek był i jest wielki !! Ale dla mnie to mimo że osiągnął wszystko zmarnowany talent , nie mam możliwości rozwoju na małych gośćiach na których wystarczył prosty i klincz . Gdyby nie ta asekuracja to byłby jeszcze lepszy .

No ale nie było takiej potrzeby bo na tamte czasy wystarczyło to co jest a co za tym idzie Władek się nie rozwijał
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 19:51:07 
MODM jasne zgadzam sie ze psychika Valda a jego brata to dwie rózne sprawy ale ja to ciągle przypominam że Valdimir miał Anthonego na Widelcu a wielu ludzi o tym zapomina 41 letni Klitschko zrobił forme może i nawet zycia a to pokazuje ogromny profeskę tego człowieka jemu zabrakło tego instynktu zabójcy gdyby to miał to dziś Joshua miał by 1 w porażkach ja co by nie mówić jestem Wielkim Fanem Władimira bo to ogromny profesionalista Gentelmen i co najważniejsze jeden z wielkich mistrzów tej Kategorii Wagowej oczywiście nie największy bo byli Ali przedewszystkim Joe Luis ale stawiam go na równi w dokonaniach Lewis Holyfield Joe Freizier cos takiego a Josuha to fajny chłopak ale mnie jakoś nie przekonuje w swoim boksie ale życzę mu oczywiscie jak najlepiej tak samo Wilderowi chodz ten z tym trupem w rekordzie zraził mnie trochę do Siebie :)
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 19:54:18 
MODM jasne zgadzam sie ze psychika Valda a jego brata to dwie rózne sprawy ale ja to ciągle przypominam że Valdimir miał Anthonego na Widelcu a wielu ludzi o tym zapomina 41 letni Klitschko zrobił forme może i nawet zycia a to pokazuje ogromny profeskę tego człowieka jemu zabrakło tego instynktu zabójcy gdyby to miał to dziś Joshua miał by 1 w porażkach ja co by nie mówić jestem Wielkim Fanem Władimira bo to ogromny profesionalista Gentelmen i co najważniejsze jeden z wielkich mistrzów tej Kategorii Wagowej oczywiście nie największy bo byli Ali przedewszystkim Joe Luis ale stawiam go na równi w dokonaniach Lewis Holyfield Joe Freizier cos takiego a Josuha to fajny chłopak ale mnie jakoś nie przekonuje w swoim boksie ale życzę mu oczywiscie jak najlepiej tak samo Wilderowi chodz ten z tym trupem w rekordzie zraził mnie trochę do Siebie :)
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 19:54:41 
Sorka dwa razy dodałem xd :)
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 19:59:17 
Sikos4

Dokładnie !!! Władek miał Antka na widelcu ale zachowawczość nie pozwoliła pójść na całość i zgarnąć całą pulę .

Cały czas o tym mówię facet prze kozak , ale 10 lat obijania małych na których wystarczył prosty /klincz i do tego ta psychika nie pozwoliły m.in na wygraną z Antkiem .
 Autor komentarza: Boder
Data: 01-04-2018 20:04:18 
@Sikso4

A co masz na myśli po przez dokonania? Rekord, ilość wygranych? Bo chyba nie o to chodzi. Dla mnie dokonania to przede wszystkim lista i skalpy, a pod tym względem chyba nikt nie może konkurować z Lewisem. Dla mnie Lennox Lewis i Ali to dwóch najlepszych ciężkich w historii.
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 20:08:48 
Pełna zgoda MODM po prostu Władimir uwieżył że to on złamał po tym dzwonie Anthonego i nie przypuszczał że Joshua tak szybko sie odbuduje bo jak pewnie widziałeś tą walkę to to co odwalał Joshua po tej bombie potem brak kondycjii i to drastyczny on nawet nie trzymał gardy to było jak kabaret ale no niestety zabrakło tego co miał Vitalij jak juz trafił to juz ofierze nie odpuścił bo w tym pojedynku własnie Władimir pokazał jaja i że potrafi się bić temu mam do niego taki szacunek ogromny że pokazał kibicom że potrafi a to ze przez 10 lat miał takich rywalii jakich miał no tu się zgadzam rutyna mogła go zgubić ale ja jednak uważam że gdyby akurat w tym momencie gdzie Josuha ledwo żył i miał opuszczoną gardę wszedł paradoksalnie Vitalij do ringu to było by po wszystkim
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 20:13:14 
bo on nie miał powodu się z nikim bić przez tyle lat Jab lewy prosty klincz spokojnie wystarczał nie podejmował ryzyka bo też po co miał to robić taki styl mu pasował a to że on tego Instynktu Kilera nigdy nie miał to nawet Vitalij się wypowiadał kiedyś w Filmie o nich BRACIA KLITSCHKO tam opowiadał że on Vitalij zawsze lubił się bic szukał no takiej zaczepki a Władimir był spokojny nienawidził się z nikim bić był spokojny i tak dalej z tym się trzeba urodzić Władimir się z tym nie urodził co zrobić
 Autor komentarza: MODM
Data: 01-04-2018 20:15:20 
Sikso4

Dobrze piszesz!! ale wstawiaj przecinki bo ciężko się to czyta :)
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 20:18:17 
Każda epoka miała swojego wielkiego Mistrza w wadze cięzkiej bo gdybanie co by było gdyby Władimir walczył z Joe Luisem np nie ma sensu bo każdy był wielkim mistrzem w swojej Epoce Joe Luis miał swój czas wielki czas potem był Rocky Marciano Jack Dempsey ale potem był Foreman Ali Tyson Lewis Bracia własnie teraz są inni ale jak i Lewis tak i Władimir Klitschko byli absolutnymi Mistrzami w swoich czasach Panowali bardzo długo i temu stawiam ich na równi z pominieciem Zdecydowanie dwóch Nazwisk ALI i JOE LUIS MOZE JESZCZE ROCKY MARCIANO
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 20:19:42 
luzik :)
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 20:25:04 
W ogóle uważam że , waga Ciężka miała i lepsze i słabsze okresy ale to nie znaczy że , mistrzowie poszczególnych okresów nie zasługują na równy szacunek po prostu trafiali na takich rywali i koniec
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 20:55:27 
Zresztą teraz Władimir napisał na Tweet że to był oczywiście żart z powrotem :) a szkoda w sumie :)
 Autor komentarza: Boder
Data: 01-04-2018 21:05:27 
No ja się z tym kompletnie nie zgadzam. Szacunek szacunkiem, wiadomo że należy się każdemu mistrzowi. Ale jednak najbardziej cenie tych mistrzów, którzy zdobywali swoje pasy i bronili ich w trudniejszych warunkach, kiedy była większa rywalizacja. Czyli lata 70,80 i 90. Lennox Lewis, Muhammad Ali, George Foreman, Evander Holyfield, Mike Tyson. Nie podstawiłbym obok nich Władymira.
 Autor komentarza: floydbest
Data: 01-04-2018 21:24:48 
bober a starszego kliczko bys postawił obok nich?
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 21:28:36 
Boder ale to właśnie mówię że były różne okresy wagi ciężkiej po lepszą wagę ciężką okresu Alego Foremana czy Holyfielda było po prostu więcej klasowych może pięściarzy ale co nie zmienia faktu że , no nie można winić Kliczki za to że dominował w Erze może trochę słabszej niż Był Ali czy Gorge Foreman a chcę ci przypomieć że , Lewis też przegrywał z Rahmanem czy Mccallem wygrywał już z Tysonem lekko mówiąc nie tak dobrym jak Kiedyś.
Ja stawiam mistrzów wielkich po tym co osiągneli Lewis Tyson Ali Klitschko byli najlepsi w swoich czasach i temu też stawiam Klitschko w tym Samym tonie co np Lenox jaki byłby wynik ich np ewentualnego starcia nie wiem ale to by było nie mądre żeby, brać takie coś pod uwagę obydwaj byli najlepsi w swoim czasie i tylko tyle ale miło że , można posprzeczać się w miły kulturalny sposób bez przekleństw a każdy może mieć swoje zdanie wiadomo :)
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-04-2018 21:42:28 
i oczywiste też jest że, ktoś lubi Bardziej Lenoxa ktoś Władimira a ktoś jeszcze był zakochany w stylu młodego Tysona mi np styl ale to z niższych wag nigdy nie odpowiadał Floyda i też można by mu zarzucić że nie powalczył z Mannym Paquaio z roku 2009 tylko czekał ale po co ???? można by tez powiedzieć że dobierał sobie rywali że niektórzy byli już po swoim prime ale po co ? był wielkim mistrzem swoich czasów i tyle
( chodz walka z Castillo ta pierwsza to no z całym szacunkiem ale tu akurat ją przegrał ) :)
 Autor komentarza: cezary27
Data: 01-04-2018 22:51:32 
Panowie słabe czasy to były jak Byrd był mistrzem Brewster czy Ruiz. Kliczko czy jeden czy drugi (poza kontuzjami i nie licząc "nieopierzonego młokosa" Wladimira który jeszcze nie zdawał sobie sprawy o możliwości wygrywania na pkt.) delikatnie mówiąc deklasowali takich zawodników pomimo że to mistrzowie. Później wiemy że byli pretendenci odprawiani średnio z ugraną jedną rundą na walkę.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 01-04-2018 23:23:52 
Ja uwielbiałem Lennoxa Lewisa, ale za najlepszego pięściarza wagi ciężkiej paradoksalnie uważam tego, który z nim przegrał, a mianowicie Witalija Kliczkę. Świetne warunki fizyczne, umiejętności, inteligencja ringowa, instynkt mordercy na poziomie nieosiągalnym dla większości. Miał pecha, że trafił na słabą konkurencję i według mnie jest to pięściarz niespełniony. Ja zdaję sobie sprawę, że byli tacy jak Muhammad Ali, Sony Liston, George Foreman, Larry Holmes, Mike Tyson, którzy są wręcz ikonami boksu, ale jednak Vitek ze wszystkich w/w wymienionych najbardziej mi imponował. Potrafił odczytać schemat boksowania rywala, a następnie dopasowywał się do niego i stopniowo rozmontowywał. Ta cecha towarzyszy najlepszym jak np. Floyd Mayweather, czy np. Andre Ward, chociaż ten w walkach z Kowaliowem zawiódł mnie.
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 02-04-2018 09:58:26 
Vitalii to też wielki mistrz wiadomo tylko szkoda jedynie że, te kontuzje u niego dały mu tak w kość wiadomo ale ja i tak dalej mówię byli wielcy pięściarze w wadze Cięzkiej w Historii i na pewno Władimir Vitali , Lenox , Holy i Tyson byli niesamowici ale dla mnie Wybitna taka dwójka to bez zmian Ali i stary Joe Luis te jego walki ze Szmelingiem Maxem i tyle obron tytułu przez Joe Luisa to też nie przypadek no a Ali jak to Ali Cios Byka a gibkość szybkość jak u Koliberka geniusz ringu
 Autor komentarza: MODM
Data: 02-04-2018 14:40:23 
Zaraz Hearn mu Whyte będzie wciskał
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 02-04-2018 22:53:03 
@Sikso4, Twój cytat:"Zdecydowanie dwóch Nazwisk ALI i JOE LUIS MOZE JESZCZE ROCKY MARCIANO"
#
#
Ali, Louis OK, ale Marciano w tym gronie ma najsłabszych rywali, najlepszy rekord, ale słabych ryali.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 02-04-2018 22:53:57 
Rekord pod tym względem, że ma rekord zero porażek.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 02-04-2018 22:59:03 
Nie wiem, jak dla mnie Louis i Ali mieli super rywali, w ogóle ja nie patrze na rekord, tylko na to kto z kim walczył i kogo pokonał, a tu marciano wyglada przecietnie.

Rekordy sa fajne i bardzo mnie to interesuje i wsumie duzo tez mówią, ale jednak wolę rekord gościa co ma przegrane w swoim resume, ale pokonał super rywali, niż gość co ma rekord zero porażek, ale mało wymagających rywali na koncie.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 02-04-2018 23:02:34 
Lennox Lewis też nie ma idealnego rekordu, ale miał dobrych i bardzo dobrych rywali, a pamietajmy, że jednak pokonał wszystkich z którymi spotakał sie w ringu, a było ich sporo i sporo dobrych i bardzo dobrych.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.