WIDEO: WILDER STOPUJE ORTIZA - SKRÓT WALKI

Deontay Wilder (40-0, 39 KO) i Luis Ortiz (28-1, 24 KO) stanęli na wysokości zadania. Mistrz świata wagi ciężkiej federacji WBC był w tarapatach, ale ostatecznie to on stał nad pretendentem. Oto skrót sobotniego pojedynku.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: RobertKubica
Data: 06-03-2018 01:13:20 
Polubilem boks.Jak jedna walka może wiele zmienic to jest wow.Przed walką Wilder vs Ortiz twierdzilem ze Deontay nokautuje Luisa i jego starcie z Joshuą idzie w stronę 50/50 jesli chodzi o szanse i podział zysków.Dużo sie zmieniło po niedzieli.Dzisiaj to jest 60/40 dla Antka jesli chodzi o szanse i podział zysków.Eddie Hearn to łebski facet i jestem przekonany ze nie da Wilderowi wiecej niz 40%.Walka moze byc w US,nie ma problemu ale trzeba pamietac ze we wszystkim stroną A jest teamJoshua.
 Autor komentarza: strzelacz
Data: 06-03-2018 02:00:51 
Ja z kolei kibicowałem Ortizowi , byłem wręcz przekonany że Wilder nadzieje się na kontrę Ortiza już w pierwszych rundach . Jakim zaskoczeniem była wygrana Wildera . Ortiz ze względu na swój wiek i trochę słabszą regenerację miał wiele czasu aby wykorzystać swoją przewagę w doświadczeniu i technice , czego jednak nie udało mu się zrealizować . Teraz mam mieszane uczucia co do ewentualnej walki Anthonego J. z Wilderem .
Jaką gratką dla buchmacherów może być unifikacja wszystkich pasów .
Ciekawe co pokaże Parker .
Z tego co pamiętam Wilder kiedyś nie dawał sobie rady na sparingach z Haye , ale to było dawno . Najwyraźniej sporo się nauczył od tego czasu :) . Gdyby jeszcze wrócił Tyson Fury , do tego dorzucić młodego Duboisa lub nadchodzącego ciężkiego Usyka naprawdę będzie na co popatrzeć :)
 Autor komentarza: RobertKubica
Data: 06-03-2018 02:19:57 
Ortiz dał dobrą walke,kibicuje mu bardzo od niedzieli,jest za wczesnie aby wysyłac go w kapcie przed tv,mam nadzieje ze jego nastepną walke pokażą w amerykanskiej tv,zasługuje na to aby pokazac sie jeszcze raz na duzej gali np.na undercardzie Joshua vs Wilder.Za taką samą gaże jak za Deontaya.Brawo Luis.#Wielki fan.
 Autor komentarza: XaXa
Data: 06-03-2018 02:22:43 
Obaj Panowie nie macie zielonego pojecia o czym piszecie i w ogole nie rozumiecie boksu
WILDER - ORTIZ - w mojej ocenie mialo byc 100% do 0% i tak wlasnie bylo
WILDER - ANTONI - w mojej ocenie 99% do 1% dla WILDERA i tak wlasnie bedzie

ANTONI przy WILDERZE to grzeczny chlopiec z silowni lub klubu fitness
- bez sily ciosu
- bez odpornosci na petardy
- bez kondycji
porazajaco toporny

MUSIALBY SIE ZDARZYC CUD (wlasnie ten 1%) aby antek wygral, ALE CUD SIE NIE WYDARZY

poza tym, Antek nie jest zadna strona A lub B.
O ile Antoni wygra walke z Jozefem to spotka sie Mistrz Wspolnoty Brytyjskiej i Europy Antoni z Mistrzem Swiata Wilderem i doprawdy pierdoly jakie wypowiada Hearn czy matoly z orga nie maja kompletnie zadnego znaczenia

BEZ WALKI Z WILDEREM ANTONI BEDZIE NIKIM
WALKA ANTKA Z WILDEREM TO NAJWAZNIEJSZA WALKA W OBECNYM SWIECIE BOKSU i jedna z najwiekszych walk w historii
To dzieki WILDEROWI PULA MOZE ZNACZNIE PRZEKROCZYC 100 MLN (Holy twierdzi, ze nawet 250), a podzial i tak bedzie 50/50 bez wzgledu na fantazje Hearna i glupoty psychofanow Antka z orga
 Autor komentarza: strzelacz
Data: 06-03-2018 03:08:04 
@XaXa

Nie chce cię obrażać , ale tym wpisem pokazałeś właśnie że jesteś nawet lepszy od buchmacherów .
Jako fan Anthonego , nigdy bym nie skreślał jego potencjalnych przeciwników tak jak to ty zrobiłeś .
Póki co to ona prawie wszystkie pasy , a w swoich 20 walkach ma więcej nazwisk niż Wilder w 40 ...
1 procent to możesz śmiało oddać na prowizję dla gier i zabaw losowych.
 Autor komentarza: XaXa
Data: 06-03-2018 03:15:58 
Szanowny Kolego strzelacz

GLUPOTY GADASZ - Antoni to wspolczesny Frank Bruno swietnie wyglada i walczy do czasu kiedy nie trafi na prawdziwego mistrza, a mistrzem tym jest Wilder

Walka Antoniego z Wilderem spowoduje pekniecie mydlanej banki

o ile Antoni wygra walke z Parkerem i Hearn dopusci Antka do walki z Wilderem to czeka ciebie przykra noc jak zobaczysz Antka na deskach, tyle ze Antek nie jest tak odporny na ciosy, jak Ortiz i jak dostanie petarde od Wildera to o ile sie podniesie to zostanie bezwzglednie dobity o ile sedzia nie przerwie walki aby ratowac go przed ciezkim KO - wilder to wladek kliczko, tylko wyrachowany zabojca, ktory nie odpusci

naturalnie zawsze antkowi zostaja wieldkie walki o tytul mistrza w brytanii, wspolnoty brytyjskiej i mistrza europy :))) i hearn zapewne bedzie robil wszystko aby nie dopuscic do jego walki z wilderem
 Autor komentarza: strzelacz
Data: 06-03-2018 03:25:09 
@XaXa

Jak chcesz ide z Tobą o przekonanie :) , że Anthony pokaże swoje wyszkolenie w walce z Wilderem .
Po tej walce na pewno Hearn będzie się bał wystawić AJ zaraz po ewentualnej wygranej z Parkerem .
Tak samo było w walce z Kliczką ... wszyscy się bali że dla AJ brak jeszcze wyszkoelnia.

Walki z Wilderem nie da się uniknąć , Wilder już ma 40 wygranych , nie jeden chciałby mu napsuć krwi .
Podejrzewam że obóz bombardiera już zaciera ręce na pobicie rekordu Rockiego Marciano , a zaraz potem Floyda .
Przed Wilderem jeszcze jest parę dużych nazwisk żeby to osiągnąć . No na pewno Tyson Fury , który jest ciągle wielką niewiadomą po znakomitej walce z Władkiem , Dubois , szykujący się do HV Usyk ... i parę pozostałych .
Póki co , zostawiam ci pole do popisu , ale jestem przekonany że nie jeden zawodnik będzie chciał zapobiec supremacji Wildera w HV , i może to się udać :)
 Autor komentarza: XaXa
Data: 06-03-2018 04:03:51 
Szanowny Kolego strzelacz

1/
dla wildera antoni bedzie znacznie latwiejszym przeciwnkikiem niz ortiz

2/
wyszkolenie antka ma sie nijak do wyszkolenia ortiza, ale to nie ma zadnego znaczenia w starciu z wilderem

3/
fury to zaden przeciwnik dla antka, wildera czy parkera - fury to zwykla tlusta klucha bez sily ciosu i odpornosci, zupelnie nie rozumie skad sie wzial mit furego ... to ze przez przypadek wygral ze starym kliczko o niczym nie swiadczy, poza tym tamta walka rownie dobrze mogla byc wypunktowana w druga strone, a fury podnica sie tamta walkoa do dzis, choc nic w niej nie pokazal poa pajacowaniem
 Autor komentarza: mcdf
Data: 06-03-2018 07:25:38 
XaXa to klaun,nie karmcie trolla.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 06-03-2018 07:29:10 
Wilder wcale szczęki nie ma mocnej. Ortiz trafiał, ale nie były to czyste i soczyste bomby, bardziej takie mocne muśnięcia bym powiedział. Sędzia heh brak słów. Gdyby ktoś inny tyle czasu półprzytomny wisiał na Ortizie to zaraz by ich rozdzielono, poszłaby kontra i byłoby po walce. Poza tym po co go odsyłał do narożnika jak nawet rozcięcia nie było? Myślę, że te dwie kwestie zadecydowały o losie walki, do tego wiek Ortiza, ale gdyby sędzia był szybszy to byśmy słyszeli And the new. Wilder technicznie jest tragiczny. Joshua czy Parker mogliby wjechać w niego w 8 rundzie bardziej zdecydowanie i byłoby po wszystkim. Ok, wygrał, tak jak mówiłem przed walką, ale Ortiz nie jest 1 młodości i sędzia pomógł. Joshua lub Józek, raczej Joshua zmiecie Wildera. A tak na marginesie czy może mi ktoś wytłumaczyć czemu w tak ważnej walce sędziowie byli z państwa championa? Tak nie powinno być.
 Autor komentarza: Piote
Data: 06-03-2018 08:02:16 
Jak myślicie, co dalej będzie z Ortizem?
 Autor komentarza: Boss78
Data: 06-03-2018 09:06:57 
Obaj dali dobra walke i nie widzialem by Ortiz byl jakos dozo post prime..w walce z Antkiem stawiam na Antoniego lecz niech wygra lepszy..napewno bedzie dobra walka..Wilder to troche taki Brus li :) niby chudy ale sam miesien i kopie jak kon wiec jest niebezpieczny dla kazdego
 Autor komentarza: Balboa50
Data: 06-03-2018 09:47:59 
Wilder mi zaimponował w ostatniej walce ale nadal uważam że Joshua go rozwali
 Autor komentarza: sekundant
Data: 06-03-2018 09:55:14 
Z Ortizem jest między innymi taki problem, że on nie jest w ogóle medialny, a w dzisiejszym boksie to kluczoowe. Pewnie dlatego się go pozbywano - najpierw De la Hoya a potem Hearn. Gdyby szli za nim odpowiedni ludzie i pieniąde, to albo Wilder nie dostałby tych 20 sekund na początku 8 rundy, albo Ortizowi oglądaliby "rozcięcie" w 10ej.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 06-03-2018 10:09:59 
Mike555
Co Ty pierdo*isz... No to ciekaw jestem jak JOshua by wyszedł z tej sytuacji w której był Wilder.
 Autor komentarza: martek2
Data: 06-03-2018 10:40:39 
Ortiz po atomowych bombach niestety nie będzie już taki sam
 Autor komentarza: gluton
Data: 06-03-2018 10:40:44 
Wilder wygrał i jest dalej mistrzem.Można jednak powiedzieć , że Ortiz dał mu twardą przeprawę.
Na plus Wildera:
1.Wyszedł z tarapatów po kilku bombach na twarz
2. Sila jego ciosu jest zagrożeniem dla każdego
3. Radził sobie z technicznym przeciwnikiem choć moim zdaniem przegrywał na punkty
4. W końcu zdał test- miał godnego przeciwnika
5.Szybkość
6. Kondycja
Na minus:
1.Kilka sekund i w 7. rundzie byłoby po zabawie
2.Wolny Ortiz trafiał go wiele razy- slaba obrona
3.Lewy prosty nie działa u niego.Oznacza to że bokser z dobrym podwójnym lewym prostym da rade, mimo że walczyl z mańkutem.

Ogólnnie Wilder udowodnił że jest równie groźny jak AJ. Walka analogiczna do AJ- Kliczko.
 Autor komentarza: martek2
Data: 06-03-2018 10:45:13 
@ Mike555
Kliczke też mógł sędzia puścić w 11 rundzie dalej, bo nie był tak zraniony jak Ortiz, jednak w tym sporcie sędzia decyduje, a tu decyzja była słuszna
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-03-2018 10:46:24 
Autor komentarza: XaXa
Witam,powiem krótko nie za bardzo znasz się na boksie skoro piszesz,że AJ jest słaby technicznie i nie ma mocy uderzenia.

Osiągnięcia AJ są o wiele większe niż Wildera.

Dla przykładu : Złoto olimpijskie
Takam (mega świetny zawodnik)
Kliczko (nie trzeba pisać)
do tego Whyte, Martin,Eric Molina,Dominic Breazeale

To jest rozkład o niebo lepszy niż Wildera.

Co do techniki..Nie wiem czy kiedyś miałeś styczność z boksem czy tylko się interesujesz, ale po tym co wypisujesz chyba to drugie.

Pisząc,że AJ nie ma techniki jesteś powiem delikatnie śmieszny.
Aj ma bardzo bogaty repertuar cisów.Bardzo dobrze potrafi skrócić ring.Jego kombinacje są bardzo szybkie i dynamiczne.Nogi w ataku b.dobre.Wysoko garda. Swietna motoryka która skutkuje właśnie silnym uderzeniem.
Nie wiem czy wiesz ale siła dynamiczna (ktróą ćwiczy nie zwykle często) przekłada się na siłe ciosu.

Proszę Cię nie wypisuj tu bzdur....
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-03-2018 11:02:05 
Autor komentarza: XaXa
Napisałeś brak odporności na petardy -nie wierzę Ty tak na poważnie ??
Gościu przyjmuję najsilniejsze uderzenie, od jednego z najmocniej bijącego zawodnika na ryj i wstaje !!!
Brak kondycji ?? AHA Walczy bardzo intensywnie,składa mega kombinacje ,nie pierdoli się..zadaje najwiecej uderzeń,ze wszystkich ale ma słabą kondycje...
Toporny ?
Tego to już nawet komentować nie będe
https://youtu.be/1wg2pb8aZw8
 Autor komentarza: Mike555
Data: 06-03-2018 11:27:35 
Zartan tak samo by wyszedł a nawet lepiej niż Wilder. Gdyby Wilder dostał taką bombę od Kliczki jak Antek to by głowy szukali na trybunach. Obejrzyj powtórki, to był potężny, czysty cios Kliczki, z pełnym skrętem i siłą, a Joshua jednak wstał. Martek2 i powinien Kliczkę puścić. Decyzja sędziego nie była słuszna ani wtedy, ani w niedzielę. To było ewidentne szukanie czasu dla Wildera, bo gdyby Ortiz szturmował bardziej, wykończyłby Wildera.
 Autor komentarza: Boder
Data: 06-03-2018 11:57:00 
Mike555

Ortiz takimi dwoma ciosami zamiótł pod dywan Jenningsa, który dla Władymira Kliczki był twierdzą nie do zdobycia. Poza tym, nawet jeżeli Kliczko bije mocniej, to porównywanie jednego ciosu Kliczki do 15 ciosów Ortiza jest śmieszne.
 Autor komentarza: VitaliQuitschko
Data: 06-03-2018 12:03:54 
Joshua dostał cios w policzek od Bitchki, którego cios i tak jest przereklamowany. Gdyby dostał na szczękę, to koks by już nie wstał. Nadal uważam, że Wilder uśpi Joshue.
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-03-2018 12:05:08 
Autor komentarza: Boder
Bez sensu przykład.
Jennigs walczył zupełnie inaczej z kliczką i zupełnie inaczej z ortizem.

Proszę nie porównuj ciosu Ortiza do prawego Kliczki bo to zupełnie inna siła
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-03-2018 12:08:28 
Autor komentarza: VitaliQuitschko

https://youtu.be/pZkMkyaxwzw
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-03-2018 12:16:12 
@gluton

Zgadzam się w większości z tym co napisałeś, ale jedno mnie frapuje, a mianowicie te ciosy w tył głowy zadawane przez Wildera, ja wiem, że to w frerworze walki, w tym szale, w tym amoku w jaki wpada Wilder jak mocno trafi, jak poczuje krew, ale jednak troszke sedzia nie widział tych ciosów...i to nie tylko, że w tył głowy, ale jeszcze często nasadą rękawicy i przedramieniem.

W ogóle to się dziwię, że Wilder przy tych jego niekontrolowanych, zamaszystych i dzikich ciosach tylko raz połamał sobie ręce...:-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-03-2018 12:19:22 
@swarmer

Gdyby Władek miał ten zryw co Wilder to pewnie utłukłby AJ, ale gdyby babcia miała wąsy....:-)
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-03-2018 12:21:25 
Autor komentarza: LennoxLewisLion
W danej sytuacji tak.
Z tym,że kliczko miał lepszą prace nóg oraz lewy prosty od Wildera. Trzeba jeszcze do takiej sytuacji doprowadzić. Oczywiście ja mu szans nie odbieram :) ma i to spore. Ale Faworytem AJ
 Autor komentarza: Boder
Data: 06-03-2018 12:22:38 
swarmer

Walczył inaczej ale szczęka ta sama. Poza tym nie napisałem że Ortiz bije mocniej. Obydwaj to pucherzy, biją bardzo mocno i mają nokautujący cios. A to trafienia Władymira które wkleiłeś, to był to cios prawy bardzo mocny i precyzyjny ale jednak sygnalizowany. Zobacz jakie pierwsze dwa ciosy przyjął Wilder, on się tam nadział, już nie mówiąc o tym jaką nawałnicę przyjął później. I tu na pewno większe wrażenie robi przetrwanie Wildera.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-03-2018 12:28:43 
@swarmer, Twój cytat:"Z tym,że kliczko miał lepszą prace nóg oraz lewy prosty od Wildera."
#
#
A, no to wiadomo, Wilder to jest dzikus jakich mało...:-)
Praca nóg i lewy prosty ni jak się ma do Władka, przy Władku to czysta partyzantka...:-)

Wiler to jest szaleniec, ja się dziwię, że mu te kikuty nie postrzelaja przy tych podziczałych atakach.
Trzeba przyznać, że jak poczuje krew to już nie odpuszcza, nie kalkuluje, tylko idzie na całość, żeby dobić ofiarę, to akurat bardzo mi się podoba.
 Autor komentarza: Dioxx
Data: 06-03-2018 12:29:43 
Wilder zdecydowanie na plus po tej walce, chłop radzi sobie w każdej sytuacji na swój sposób (nawałnica Ortiza bez dech pełny szacun). Co do walki z Joshua, to tam będą decydowały detale więc nie widzę tam żadnego faworyta.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 06-03-2018 12:30:48 
Mike555
Rozwalają mnie tacy prorocy jak Ty. Tak Ty już wiesz , że Wilder by szukał głowy w trybunach po ciosie Kliczki. Tylko różnica jest taka , że AJ dostał jeden cios a Wilder był okładany non stop i pare czyścioszów weszło na szczękę a na konferencji po walce Ortiz mówił , że bił najmocniej jak mógł i więcej nie mógł zrobić także troszkę obiektywizmu i mniej prorokowania.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-03-2018 12:37:48 
Panowie, a to jak wam się podobało ?
http://ujeb.se/K9jGc

To znaczy ta kontra Wildera?
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-03-2018 12:43:03 
Autor komentarza: Boder
Dokładnie widziałem tę sytuacje i podziwiam. Ale ja nigdzie nie pisałem,że Wilder nie ma odporności w przeciwieństwie do użytkownika XAXA
 Autor komentarza: Boder
Data: 06-03-2018 12:58:12 
Siła nie zawsze jest widoczna. Zobaczcie ile ciosów od Wildera przyjął Szpilka nim został znokautowany. Tam wcześniej było kilka soczystych bomb, gdzie Wilder brał zamach praktycznie z drugiego końca świata, a Szpilka to wszystko ustał, mimo że głowa odskakiwała mu na metr razem z tułowiem. Po prostu były to ciosy sygnalizowane. A na końcu Szpilka został znokautowany do nieprzytomności takim króciutkim i niepozornym prawym. Także siła nie zawsze jest widoczna, a najmocniejsze ciosy są te bite właśnie z kontry. Podobnie zresztą został znokautowany Pacman.
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-03-2018 13:01:47 
Autor komentarza: Boder
Oczywiście masz racje, oprócz siły b. ważny jest Timing
 Autor komentarza: stylish
Data: 06-03-2018 14:34:56 
zabawnie sie to czyta pijać popołudniową kawe,ale mimo wszystko brakuje jarka to byl najzabawniejszy trol na orgu
 Autor komentarza: XaXa
Data: 06-03-2018 14:36:44 
Szanowni Koledzy PYCHOFANI ANTONIEGO

proszę nie przekraczać granic śmieszność i absurdu

1/
Ciosy Antoniego są nieporównywalnie słabsze od ciosów Wildera - Antoni pcha ciosy a nie uderza. Nikt nigdy nie bił tak mocno jak Wilder ... no moze Mike Tyson miał porownywalna moc. Ciosy Wildera są znacznie mocniejsze niż ciosy władka kliczko.

2/
Technika Antka nie ma nic do rzeczy. Ortiz jest nieporównywalnie lepiej wyszkolony bokser od Antka i nic mu to nie dało.

3/
Ortiz jak sam mówił walił ile ma pary w rękach i ... NIC ... obejrzyjcie jeszcze raz walkę i zobaczcie jak wracał Wildera po 7 rundzie. ZERO ZAMROCZENIA, normalny równy krok i twarz wyrażając jedynie zdziwienia całą sytuacją i złość ze do niej dopuścił

4/
To, że Wilder miał dodatkowe 10-20 sekund nie miało ŻADNEGO znaczenia. Ortiz nie był w stanie mu nic zrobić. Wbrew temu co wszelkiej maści fachowcy mówią, gdyby 7 runda trwała jeszcze dodatkowe 3 minuty to Ortiz i tak nie posłałby na deski Wildera. WILDER JEST ZA MOCNY I ZBYT ODPORNY. Obejrzyjcie sobie jak Ali był okładany przez Foremana i co ... i nic ... gdyby ta runda trwała jeszcze 1 minute to najprawdopodobniej Ortizowi skończyłaby się para, po czym dostałby petarde od Wildera i poleciał na deski. Tak samo było w 5 lub 10 juz nie pamiętam, jak Ortiz Napieralski, a Wilder cofać się wypuścił strzał który wstrząsnął Ortizem a Wildera go dobija

Mówiąc krótko PRZESTAŃCIE ŻYĆ W SFERZE FANTAZJI ... WILDER CIĘŻKO ZNOKAUTUJE Mistrza Europy i Wspolnoty Brytyjskiej ANTONIEGO a was czeka przykra nic i stwierdzenia ... GDYBY Antoni mocniej trafił, GDYBY runda trwała dłużej :)))))

Antek ma problemy z zawodnikami klasy TakamA, chwieje się po mocniejszych cios ach od każdego mocnego zawodnika ... ZA 20 LAT NUMEREM 1 TEJ DEKADY BĘDZIE WILDER,a Antoni będzie jednym z tych którzy polegli
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-03-2018 15:09:27 
Autor komentarza: XaXa
Wysyłam Ci linka z treningu AJ jak uderza na worek.Widać na nim jak poprwanie i dynamicznie ciosy wchodzą.Można brać z nich przykład.Ale Ty dalej swoje.
Na jakiej podstawie uważasz,że są pchane?? podaj fakty ??

Wilder bije mocno, każdy to wie. Oczywiście,ze bili mocniej i nie chodzi tu o TYSONA !
Sprawdź sobie Foremana i Shaversa (poczytaj)

Kto tu jest psyhofanem ?
 Autor komentarza: swarmer
Data: 06-03-2018 15:10:24 
Nie można odbierać atutów ani Wilderowi ani AJ !!!
DZIEKUJE
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.