PARKER MA ZASTRZEŻENIA DO NOWOCZESNYCH TRENINGÓW JOSHUY

Joseph Parker (24-0, 18 KO) i jego trener mają zastrzeżenia co do nowoczesnych metod treningowych Anthony'ego Joshuy (20-0, 20 KO), z którym Nowozelandczyk zmierzy się 31 marca na Principality Stadium w Cardiff.

- Oglądałem klipy z jego treningów, wyglądają na bardzo intensywne i męczące, wygląda to na trening, który powinien cię przygotować na 12 rund. Ale może jednak musi ze swoim sztabem popracować nad pewnymi elementami. Nie wiem, dlaczego tak się męczy, musi coś z tym zrobić - oznajmił Parker.

Joshua miewał w przeszłości problemy kondycyjne, choćby w ostatnim pojedynku z Carlosem Takamem.

- Widziałem filmiki, na których widać, że wykorzystuje najbardziej wyrafinowane, najnowocześniejsze metody treningowe, a mimo to w ostatnich walkach wyglądał na zmęczonego. Kiedy walka trwa trochę dłużej, zawsze ma problemy. Trzeba by o to zapytać jego sztab. Lepiej niech nie zwalnia w pojedynku z Joe, bo zapewniam was, że Joe będzie nacierać w późniejszych rundach - stwierdził Kevin Barry, szkoleniowiec Parkera.

W stawce pojedynku Joshua-Parker znajdą się pasy IBF, WBA, WBO oraz IBO w wadze ciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 10-02-2018 12:43:01 
Przerażone się wydaje to towarzystwo od Parkera i on sam.
Chyba zdają sobie sprawę że w niczym nie są lepsi a w wielu aspektach znacznie gorsi i jedyne co im zostało to komentować wszystko dodając sobie otuchy.

Kondycyjne problemy Joshuy to bzdura. Facet prowadzi swoje walki w bardzo wysokim tempie więc i nie dziwota że momentami musi zwolnić. Tylko co z tego skoro i tak jest w stanie pod koniec walki 12 rundowej przyśpieszyć i bić tak mocno i szybko jak i na początku starcia?
Ludzie ekscytują się że niby z Takamem znów miał problemy. Szkoda tylko że najlepsza runda Carlosa w której to AJ ponoć miał zwolnić to i tak runda wygrana przez AJ ze względu na więcej trafionych uderzeń...

Akurat jeśli chodzi o kondycyjne problemy to raczej Barry powinien martwić się o swojego chłopaka bo Parker miewał je bardzo poważne w swoich niektórych występach. A i Izu pod jego opieką spompował się w kilka rund. Nich on się nie martwi o wydolność AJ- wnioskując po sylwetce na ostatnich zdjęciach to Joshua będzie miał wyborną formę.

Parker może zapłacić dużą cenę za te wszystkie słowa. Prezentuje podobne podejście co Pulev przed walką z Władimirem i może się to podobnie skończyć.
 Autor komentarza: matd
Data: 10-02-2018 12:43:40 
Taa taa,stlamszony i gnieciony Parker w pozniejszej fazie bedzie nacieral.. "Styl robi walke",Takam jest wszechstronny,gdy tzrba to potrafi z prymitywnego tura zaminic sie w wyrafinowanego technicznego defensora..Parker to jednowymiarowy slup. Joshua go staranuje.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 10-02-2018 12:49:52 
Parker kondycyjnie wcale nie jest lepszy..

Jeśli już ekipa Parkera się o coś martwi, to lepiej o to co powie na konferencji jeśli Parker dostanie szybki wpierdol. Bo tego też nie można wykluczyć..
 Autor komentarza: legos
Data: 10-02-2018 13:48:00 
Facet nie ma po prostu żadnych szans, a wszystko to co podważa ma jeszcze słabsze, więc brzmi to co najmniej zabawnie :))) Na szczęście już niedługo pokaże podeszwy, zgarnie kasę życia i może sobie robić co chce w życiu.
 Autor komentarza: matd
Data: 10-02-2018 14:14:06 
"ludzie ekscytują się że niby z Takamem znów miał problemy. Szkoda tylko że najlepsza runda Carlosa w której to AJ ponoć miał zwolnić to i tak runda wygrana przez AJ ze względu na więcej trafionych uderzeń..."

To są mity - i to uprawiane pelną parą..A juz gadki,ze sedzia musial przerwac walke,zeby ratowac "wypompowanego" Joshue przed nokautem w 11 czy 12 rundzie to zakrawa o chorobe psychiczną.. A najlepsze,ze REALNIE Takam nie wygral zadnej rundy z 10 :D Taki Joshua wypomowany :D .Niektorzy nieszczesnicy wysuwają te teorie o kryzie AJ z Takemem przez pryzmat tego,ze bodajze w 9 rd Joshua sobie lapal glebokie wdechy podczas przerwy medycznej Crlosa,co jest przeciez zwyklym dotlenieniem..No uposie kurna U-PO-SIE xd xd
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 10-02-2018 14:33:27 
wow zgadzam sie z Dogem w 200%, ni nei miozliwe :P

parker bywal spompowanym z takamem z ktorym wg mnei przegral, z ruizem a oni wcale nei narzucali na neigo takiej presji i tempa jak zrobi to aj. Ba takam sam bal sie o swoja pare. Tak wielki chlop z taka gora miesni walczacy tak szybko mocno i intensywnie, bijacy dlugimi seriami ma bdb kondycje. CZy napchany meisien czy kluska jak parker kazdy potrzebuje zwolnic aby miesnie sie dompompowaly tlenem
 Autor komentarza: Daihacu
Data: 10-02-2018 14:36:07 
Kazdy gimnnazjalista to wie... takie mięśnie trzeba dotlenić i żaden trening nie pomoże :)
Joshua bije mięśniami z całą siłą a w boksie chodzi o luz.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 10-02-2018 14:36:28 
chyba sporo miesnia spalil. Obstawiam na wadze 110-111 a parkera kluche 115
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 10-02-2018 14:36:33 
https://www.youtube.com/watch?v=p3kO34e_fJs
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 10-02-2018 14:37:01 
Daihacu

chyba powinienes zostac bokserem :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 10-02-2018 14:37:34 
matd

Ja to wiem, Ty to wiesz a nieszczęśnicy się męczą xD

Pamiętam jak kiedyś Wach trafił 1 prawym Władka i ten się wycofał pod liny bo Mariusz rzucił się z szaleńczym atakiem do przodu... Co się wtedy działo. Władek podobno był bliski przegrania przed czasem i niewiele zabrakło do tego.
Ba nawet niektórzy widzieli że w narożniku później przerażony siedział. A to na podstawie tego że mu akurat żelazkiem rozcierali oczodół xD
Ale Wład był przerażony, bliski nokautu i ogólnie zmasakrowany 1 uderzeniem. Kit że nie dostał później nawet 1 poprawki i wszystko miał pod kontrolą. Było blisko.

Podobny tok myślenia. AJ trochę przystopował, złapał lepszy oddech no i przede wszystkim nie zmasakrował Takama tak łatwo i szybko jak by trolle chciały to już trzeba dorobić historyjki o słabej kondycji i o uratowaniu AJ-a przez sędziego xD
 Autor komentarza: Daihacu
Data: 10-02-2018 14:52:26 
@Maniek1986

Joshua ma nienaturalne te mięśnia to jest sama woda przecież...
 Autor komentarza: Daihacu
Data: 10-02-2018 15:03:33 
Joshua porusza się nienaturalnie jak robot dosłownie i chyba wszystkie mięśnie pocgłaniają zbyt dużo tlenu no ale zobaczymy jak to będzie z Parkerem.
Jedno jest pewne- Ortiz by znokautował Joshue i to dość szybko a Parkera też by pokonał.
Z Wilderem to nie wiem jak będzie bo ma niewygodny styl i dość szybki.
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 10-02-2018 15:13:05 
Daihacu
Bez obrazy ale wodę to ty chyba masz w kolanie.Faktycznie Kownacki i Ruiz Jr.mają naturalne mięśnie.
 Autor komentarza: Blacky
Data: 10-02-2018 15:36:28 
Wszyscy widzę obstawiają mecz do jednej bramki na korzyść Parkera. Ja uważam, że walka może być całkiem wyrównana. Parker ma 40% szansa na wygranie i zamierzam postawić na to parę złotych i trochę więcej niż parę na to, że potrwa 8 lub więcej rund. Dlaczego?

1) Kompletnie pomijany fakt, że Joshua przyznał się w wywiadzie na YT, że przed pójściem do więzienia (na koniec jednak uniknął wyroku) budował masę w krótkim czasie. Wiadomo jak.

2) Parker, jak każdy sportowiec z Pacyfiku, motywuje się mniej do mniejszych wyzwań. Teraz na przygotowania miał czas, pieniądze i motywację. Joshua miał te trzy elementy przed każdą z kilku ostatnich walk więc dużo lepiej przygotowany fizycznie nie będzie (jeśli w ogóle). Parker będzie natomiast będzie w formie ŻYCIOWEJ.

Z 1) i 2) wynika, że Parker na pewno będzie miał lepszą kondycję niż Joshua.

3) Parker ma przewagę, wbrew temu co piszecie, w jednym elemencie - mianowicie walka w półdystansie. Większość walk tak toczy, lubi to i wychodzi mu coraz lepiej. Walka w półdystansie jest bardziej męcząca i w ten sposób Parker będzie w drugiej połowie walki miał podwójną przewagę - kondycyjną oraz techniczną bo ta część walki będzie właśnie w półdystansie.
 Autor komentarza: Blacky
Data: 10-02-2018 15:37:00 
tfu, w pierwszym zdaniu miało być "na korzyść Joshuy" oczywiście
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 10-02-2018 15:48:51 
Co z tego że AJ się tam do czegoś przyznał? To sport zawodowy na poziomie mistrzowskim tj facet jest obecnie najlepszym pięściarzem wagi ciężkiej na całym globie. Dziwienie się że może mieć coś wspólnego z dopingiem zakrawa o szaleństwo. To tak jakby nie móc dojść do siebie bo w styczniu spadnie śnieg...
Tyle samo wspólnego z dopingiem co i Joshua może mieć Parker. A oficjalnie obaj są czyści i tylko to się liczy.
Nie wiem natomiast jak doping miałby wpływać na to że AJ miałby mieć gorszą wydolność. Powiedziałbym raczej że jest odwrotnie.

Co do motywacji to nie sądzę by w walkach chociażby z Takamem czy Ruizem Jr Parkerowi jej brakło. A efekt był jaki był. Ekstra motywacja może dodać mu skrzydeł ale w walce z takim turem jak AJ szybko mogą zostać one podcięte tym jak wyglądać to będzie już w ringu sam na sam.
No i AJ też może mieć ekstra motywację. Po pierwsze Parker za dużo gada, po drugie ludzie zaczęli narzekać na niego po walce z Takamem (może chcieć przypomnieć im kim jest), po trzecie gra toczy się o zdobycie prawie wszystkich już pasów itd. Również może być więc jeszcze lepszy.

A co do półdystansu to absolutnie nie powiedziałbym że Parker jest w nim lepszy. To jakiś nonsens. AJ radzi sobie w bliższym dystansie bardzo dobrze. Ba w walce z Takamem ciągle mimo ogromnej przewagi warunków się do tego półdystansu pchał. Żadnej przewagi Parker mieć tam nie będzie.

20%- tyle szans daję Parkerowi. Sport to sport, boks to boks i waga ciężka to waga ciężka. Tu wszystko jest możliwe natomiast nie widzę atutów po stronie Parkera które mogłyby zniwelować przewagi które są po stronie Joshuy. Jeśli AJ nie zrobi jakiejś tragicznej głupoty w tej walce i Parkerowi nie wyjdzie jakiś szczęśliwy strzał życia myślę że Joshua go przełamie i w drugiej części walki wszystko się skończy.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 10-02-2018 16:46:04 
To prawda Joshua ma kondycje gównianą. Nie przetrwał by kondycyjnie 15 rundowego pojedynku z lat 70tych. Przepaść pomiędzy kondycja obecnych bokserów a tych z przed dekad
 Autor komentarza: Daihacu
Data: 10-02-2018 16:53:33 
Dobra napisze w skrócie bo widze nie rozumiecie.
"Kulturysta nigdy nie będzie miał dobrej kondycji"
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 10-02-2018 17:52:22 
Zgadzam się z tym. Joshua to kulturysta bez techniki ciosu i kondycji.Potrzebuje klasycznego brzuszka z tłuszczu.To dodaje kondycji.Ma szklaną szczękę obnażył go waciak Kliczko.Jest słaby psychicznie nie tak jak Wilder który jest najlepszym Ciężkim w historii.Boi się wszystkich prawdziwych bokserów.Unika wyzwań jak dzikie zwierzęta ognia.Dobiera słabych przeciwników tylko żeby nie przegrać.Zarabia grosze na swoich pseudo walkach.Tak naprawdę na stadionach jest kilka tysięcy widzów a reszta jest generowana komputerowo.
 Autor komentarza: Tomszczon
Data: 10-02-2018 19:57:07 
Z tą fatalną kondycją AJ to trochę przesada,wielu widzi to przez pryzmat walki z Władimirem gdzie rzeczywiście dwie rundy ,,pływał" w ringu,z Takamem wcale to zle nie wyglądało a gadanie że gdyby sędzia nie przerwał walki to różnie mogłoby by być jest jakimś nieporozumieniem,Joshua miał kontrolę nad walką od początku do końca.Joshua faworytem,Parkera jednak bym nie lekceważył.
 Autor komentarza: jonomanolo884
Data: 10-02-2018 21:02:25 
Jak on ma mieć kondycję i duże doświadczenie, jak przeboksował łącznie z 60-70rund na zawodowych ringach. Dla mnie osobiście wole walki Wildera. Poprostu są bardziej emocjonujące.
 Autor komentarza: Kaczor
Data: 10-02-2018 22:55:00 
Parker ma zastrzeżenia do treningów AJ, dobre :) Były już zastrzeżenia do słabej szczęki Anglika (tego samego, który wstaje po idealnie wymierzonym prawym prostym od Kliczki), teraz czepia się kondycji faceta, który w 11 rundzie z Kliczką wrzuca piąty bieg i poluje na Władymira w życiowej formie, który z Takamem pcha się do wymian i obija go przez 10 rund jak worek treningowy. Na koniec zostaje jeszcze przyczepić się do siły ciosu Anglika, bo mimo, że ma 100% wygranych przed czasem, to jednak Kliczko i Takam jeszcze stali?
Kiedy Josua przyśpiesza to w półdystansie jest piekielnie mocny, ma świetne sierpy, a jak ktoś mówi o słabym ciosie AJa to przypomina mi się KO na Whyte'cie.
Podejrzewam, że AJ w wielu walkach, których nie skończy przed 6 rundą, będzie potrzebował boksować chwilę na wstecznym i odpocząć, bo boksuje bardzo intensywnie i wchodzi nieustannie w wymiany ciosów. Mimo, że ma warunki Kliczki, to nie widziałem walki w której trzymałby dystans i punktował prostym mając dużą przewagę wzrostu. Nawet mając wygrane wszystkie rundy z groźnym Takamem atakował, schodził na nogach żeby wejść w wymiany, skracał dystans. Za to lubię walki z jego udziałem.
 Autor komentarza: XaXa
Data: 11-02-2018 03:01:01 
TEN FILM WSPANIALE SIE OGLADA, A ANTEK MA WSPANIALA SYLWETKE - TYLKO POZAZDROSCIC

ale ...

TEGO TYPU TRENING OGOLNOROZWOJOWY JEST ZBYT ODLEGLY OD BOKSU

DLATEGO ANTONI

1/
NIE MA NATUTALNEGO LUZU

2/
PCHA CIOSY ZAMIAST UDERZAC

3/
BRAK MU KONDYCJI W WALCE

Na Parkera powinno wystarczyc, ale na wildera to za malo - wilder jest za szybki i nieprzywidywalny do tego choc antoni ma wiecej sily ogolnej to sila ciosu wildera jest znacznie wieksza
 Autor komentarza: Blacky
Data: 11-02-2018 19:25:43 
@BlackDog nie sugerowałem, że AJ robił mięśnie przed planowaną odsiadką na sterydach. Wystarczy, że robił je na legalnym wspomaganiu ale osiągnął zbyt duży przyrost w krótkim czasie przez co tkanka mięśniowa będzie już zawsze bardziej tlenożerna.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.