WILDER SKŁONNY WZIĄĆ MNIEJ OD JOSHUY. ALE MA WARUNEK

Deontay Wilder (39-0, 38 KO) dał do zrozumienia, że zgodzi się na mniejszą wypłatę od Anthony'ego Joshuy (20-0, 20 KO), pod warunkiem że Anglik weźmie takie same pieniądze za rewanż. Bo że do niego dojdzie, "Brązowy Bombardier" nie ma wątpliwości.

- Jakąkolwiek złożą mi propozycję, oni będą musieli wziąć taką samą w rewanżu. Jakikolwiek będzie podział pieniędzy, w rewanżu będą musieli się zgodzić na to samo - oświadczył mistrz WBC w wadze ciężkiej.

- Mogą nawet proponować podział 90-10. Jeśli ja się zgodzę, to potem będą musieli wziąć tyle samo - dodał.

Obóz Joshuy od dłuższego czasu podkreśla, że do walki z Wilderem dojdzie tylko wtedy, gdy Amerykanin obniży swoje oczekiwania finansowe. Anglicy podkreślają, że Joshua jest tutaj stroną A, jednak Amerykanin ma co do tego wątpliwości.

- Ja wnoszę emocje, on tylko kibiców. Jak rzucicie okiem na klipy z naszych nokautów, to szybko się przekonacie, kto jest najbardziej ekscytującym zawodnikiem. Inni wygrywają przez techniczny nokaut, ja natomiast nokautuję. Nikt w wadze ciężkiej nie wyczynia takich rzeczy jak ja - powiedział.

Wilder kolejną walkę stoczy 3 marca na Brooklynie z Luisem Ortizem (28-0, 24 KO). Cztery tygodnie później będzie obecny w Cardiff, gdzie Joshua zaboksuje z Josephem Parkerem (24-0, 18 KO). Amerykanin będzie pracować jako ekspert brytyjskiej telewizji Sky Sports, a po walce zamierza rzucić wyzwanie zwycięzcy, którym według niego będzie Joshua.

- Jak tam polecę, to usłyszy wszystko z moich ust. Nie będzie już mógł mówić, że o niczym nie wie, że promotor mu czegoś nie przekazał. Zobaczymy, jaką znajdzie wymówkę, kiedy usłyszy ode mnie, żebyśmy w końcu zrobili tę walkę. Nie chcę słyszeć o żadnych walkach z Powietkinem, Millerem czy Whyte'em. Chcę słyszeć tylko o pojedynku Wilder-Joshua - stwierdził.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 09-02-2018 13:19:39 
Najpierw trzeba pokonać Ortiza i nie nabawić się kontuzji.
 Autor komentarza: VitaliQuitschko
Data: 09-02-2018 13:24:40 
Skoksowany waciak Joshua wygrywa tylko przez tko. Wilder ma racje, nie widziałem jeszcze żadnego klasycznego k.o w wykonaniu tego kmiota. W szklanego Bitchkę władował wszystko co miał, a ten i tak zakończył walkę na stojaco, zresztą za wcześnie została ona przerwana. Wilder jednym celnym wiatrakiem wyrzuciłby banderowca z ringu.
 Autor komentarza: jonomanolo884
Data: 09-02-2018 13:30:21 
Wilder pokona AJ, zresztą piękny Edi i on nie będą chcieli tego pojedynku
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 09-02-2018 13:41:53 
Autor komentarza: VitaliQuitschko
Data: 09-02-2018 13:24:40

Wilder jednym celnym wiatrakiem wyrzuciłby banderowca z ringu.



Nie ma szans, najpierw musiałby z kimś takim wyjść do ringu...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 09-02-2018 13:48:06 
Już nie wnikając w te pozostałe brednie, to nie wiem ilu jest kibiców, którzy powiedzieliby, że walki Wildera są bardziej emocjonujące niż AJ. Wildera walki są dość monotonne, jab i kółka czekając na moment w którym wejdzie prawy, jak wejdzie to wiatrak, jak nie wejdzie, to jab i kółka. Walki AJ są napakowane akcjami, mnóstwo przyspieszeń, wymian, jak dla mnie zdecydowanie bardziej emocjonujące.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 09-02-2018 13:58:32 
Najlepszy możliwy scenariusz to White na obowiązkowym, Hearn wygrywający przetarg i Bawełniarz znokautowany przez "złola" w UK ku uciesze rudych, bezzębnych, pijanych Angoli.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 09-02-2018 14:08:25 




Nie ma problemu. Dac Bumowi 10%, znokautowac go i niech wypierdala. Proste. I tak realnie na wiecej nie zasluguje, przeciez to kompletny no-name w dodatku z rekordem zbudowanym na Bumach.




 Autor komentarza: Rafimus
Data: 09-02-2018 14:27:31 
Wilder już dwie wypłaty sobie załatwia przez taki "rewanż" :D
 Autor komentarza: matd
Data: 09-02-2018 14:48:04 
Bardzo dobry uklad :D Jak najbardziej sprawiedliwy. Ale za ch#ja na niego nie pojdzie ! Ja na miejscu Hearna wykorzystalbym ta wypowiedz i szybko dzialal. Taki troche poker,ale w moim przekonaniu jak najbardziej oplacalny. 90-20,wpierd#l,do widzenia,z glowy krzykacz. A jak sie noga powinie,trudno... Albo po prostu dac mu te 40 % i tyle,niech sie upapra z radosci,ale przynajmniej nagocjacje beda z glowy..

Co do nokautow Wilder i ich efektywnosci,to prepraszam! Kogo wy(np.VitaliQuitschko) i on liczycie?! Tych chorych bumow,wraka Liakhovicha i jemu podobne Stivenre'y z drugiej walki czy naszego watlego gita,wystawiajacego sie CENTRALNIE na strzala jakby pierwszy raz na sale bokserską wlazl... Stiverne po jednej porcji spaghetti(a nie 10) przetrzymal 12 rund,Molina se padal i se wstawal i na koniec stal, Duhaupas 11 rund,ani razu na deskach,konczy rozbity - ale swiadomy, Arreola porozbijany - swiadomy,nie odciety, Washington petarda na punkt wstaje,ceponada Wildera,Washington odchodzi sobie jakby nigdy nic do naroznika.. Widze mitomania pelną parą..
 Autor komentarza: matd
Data: 09-02-2018 14:48:48 
*90-10
 Autor komentarza: RobertKubica
Data: 09-02-2018 15:29:23 
Haha dobrze to Wilder rozgrywa,dobrych ma doradców,biznes na najwyzszym poziomie.Po znokautowaniu Ortiza i po męczarniach Joshuay z Parkerem zaczną sie pojawiac opinie że walka Joshua vs Wilder to 50/50 i prawdopodobnie taki bedzie tez podzial zysków,no ale jeszcze przynajmniej około 1rok do walki,zobaczymy co sie wydarzy po drodze.
 Autor komentarza: TheShadowOne
Data: 09-02-2018 15:36:24 
1 walka: Joshua 67-33 Wilder;
Rewanż w razie wygranej Wildera: Joshua 40-60 Wilder;
W razie wygranej Joshuy: Joshua 75-25 Wilder

Nic innego nie powinno mieć miejsca... chyba że faktycznie 90-10 i bez rewanżu o ile Joshua go rozgromi w drobny mak
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 09-02-2018 16:48:34 
Dokladnie to pisalem z miesiac temu, jesli bawelna jest pewny zwyciestwa, to zgadza sie na wszystko co Edek rzuca na stół, z klauzulą, ze w rewanżu zwyxiezca moze zrobic to samo, bez mozliwosci stekania przegranego.
 Autor komentarza: magic19
Data: 09-02-2018 16:58:21 
https://youtu.be/1sGi8kiN2HY
 Autor komentarza: narcyz
Data: 09-02-2018 17:30:54 
"KnockinOnHeavensDoorData: 09-02-2018 14:08:25
Nie ma problemu. Dac Bumowi 10%, znokautowac go i niech wypierdala. Proste. I tak realnie na wiecej nie zasluguje, przeciez to kompletny no-name w dodatku z rekordem zbudowanym na Bumach."

lol...nienawisc przeslania ci nawet mozliwosc pragmatycznego podejscia do tematu.
 Autor komentarza: TomHorn
Data: 09-02-2018 18:00:38 
Autor komentarza: narcyz
lol...nienawisc przeslania ci nawet mozliwosc pragmatycznego podejscia do tematu.



Niestety masz chyba rację. Wilder przedstawił najbardziej uczciwą propozycję, opartą na wierze w swoje umiejętności a i tak jest tu krytykowany.
Wątpię, żeby AJ to przyjął, on się bardziej obawia Wildera niż Wilder jego.
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 09-02-2018 18:33:41 
wilder zdeklasuje wage a nuby z orga pouciekają :))) hehehe ja jebie :))) ale juz jak sie gubia ze co i jak hehehehehe jak powietkim miał koks to mało co wityny nie zajebali postami , jak jest ze afrika joasia to pewny koks - wszystko pod dywan :)))) a że spierdala przed mistrzem to że go nie potrzeba bo po co jak u angoluch zarobi :))) no no czyli jest najlepszy na swoim chronionym podwórku :))))
 Autor komentarza: TomHorn
Data: 09-02-2018 18:35:28 
Autor komentarza: Jarek1985
wilder zdeklasuje wage a nuby z orga pouciekają


Dlaczego by mieli pouciakać?
 Autor komentarza: Tomszczon
Data: 09-02-2018 19:00:38 
matd
Dokładnie!kogo on znokautował,samych paralityków,pierwszym prawdziwym testem będzie Ortiz(jeśli będzie walka)jak to wygra wtedy być może uwierzę że to mistrz z kwi i kości.
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 09-02-2018 19:06:52 
TomHorn

no ewentualnie obsraja zbroje przed walka co jeszcze czas i napisza jak up koment :)))
 Autor komentarza: TomHorn
Data: 09-02-2018 19:46:44 
Autor komentarza: Tomszczon
Dokładnie!kogo on znokautował,samych paralityków,pierwszym prawdziwym testem będzie Ortiz(jeśli będzie walka)jak to wygra wtedy być może uwierzę że to mistrz z kwi i kości


Czyli bez testu nie uwierzysz? :) Po tym jak Wilder walczy nie jesteś w stanie zauważyć, że to niebezpieczny bokser i poziom Ortiza czy AJa.
Dopiero jak się na boxrecu pojawi wynik walki wtedy powiesz :
jeżeli wygra to "być może uwierzysz, że to mistrz z krwi i kości"
a jeżeli przegra to co? Że miałeś rację i jest słaby?
A wiesz, że jak walczy 2 w miarę równych tak jak Ortiz i Wilder to obaj mogą wygrać? Wiele zależy od tego jak się potoczy walka.
 Autor komentarza: Kilisonel
Data: 09-02-2018 20:09:50 
Jareczek znowu klej wąchał XD
Weź ty idź lepiej do Saturna na tym swoim Targówku i pobiegaj na bieżni to ochłoniesz...
Ciekaw jestem jak jednak AJ wygra to co ty wtedy powiesz ale znając sposób myślenia podrzędnego hejtera to pewnie nic mądrego.

Przy okazji kiedy podjeżdżasz do mnie na Pragę młodzieńcze z 1985 ?
Bo już te twoje haha słynne podjazdy pod domy urosną niedługo do miana legend:P
Ależ ty koorva groźny typ jesteś ulala i zioło na Brzeskiej jeszcze kupuje normalnie wow !
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 09-02-2018 20:50:29 
hujku głupi ci chyba napisąłem numer musiałem maila specjalnie zakładac bo chyba nie z firmowego bo bys zaraz leszczu neta lukał. a do tego dzieciaku co ja mam cie obszczac??? podaj normalnego maila jesli nie masz takowego to wysle kom czy pustego i podaj swój ja na dniach bede :)))

ps w saturnie bierznie?? chyba ci sie z atrium porypało :))) tak tam jest nawet fitnes i box :))) jak chcesz sie zapis to mnie szybciej poznasz :))) nie wiem jakie autobusy tylko ci tam jezdza mongole :)))
 Autor komentarza: magic19
Data: 09-02-2018 20:50:40 
sorki,ze nie w temacie ale widzę na tt wpis Wasyla do Sulęckiego kto nie ryzykuje nie pije szampana także Maciek leci na ścięcie :))))
 Autor komentarza: matd
Data: 09-02-2018 20:57:19 
Wszystko jest jasne ! Jarek to tak naprawde Major Wojciech Suchodolski - legendarny weteran z Bombasu!
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 09-02-2018 20:59:21 
jest piatek spadam go sogo jak kisiel chcesz cos to zapraszam poznam cie jełopie :))
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 09-02-2018 22:21:26 
Wreszcie Wilder zaczyna gadac jakby naprawde chcial tej walki z AJ i zaczyna mowic z sensem .Zostal sprowadzony na ziemie i zrozumial ze moze go walaka ominac ,bo chetnych jest wielu ,obecnie musi pokonac Ortiza ,a Antoni Jozia i wtedy zobaczymy czy tej walki chca obydwaj ,lub ktory bedzie unikal
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-02-2018 22:22:09 
ale ze jak teraz 90 dla AJ i jak znokautuje wildera to w rewanzu ten co znokautowal ma wziac 10? czyli pewnie z 2mln przy szalowi jaki robi wilder w stanach;p
 Autor komentarza: Kilisonel
Data: 10-02-2018 00:11:59 
Hujkiem miękkim to ty byłeś robiony frajerku1985.
Idź sobie do sogo haha tylko kup bilet do centrum XD, głodnemu chleb na myśli, często tu podkreślasz o życiu towarzyskim, ze ty taki, owaki, kopaczek w bitce, wszyscy inni są młodsi od ciebie, czego ty nie będziesz robił haha wyczuwam DUŻE KOMPLEKSY.
Do Saturna już nie chodzę od jakiś 16 lat, tam kiedyś jeszcze pod nim była rema1000 przed biedrą.
Jak chodziłem to bieżnie były po lewej stronie na głównej hali ale taki małolat jak ty to pewnie wtedy z bańką w nosie jeszcze biegał :P
Co do numeru to nic nie dostałem zresztą widać że jesteś krzykliwym lamusem, chejterem, frajerem i aferzystą.
Nie będę sobie tobą rąk brudził śmieciu, bo bym ci łeb rozjebał i z prokuraturą musiał bujać.
A gówno się omija tak mnie życie nauczyło - tak więc już nie będę zabiegał o twój śmieszny hahaha "podjazd" i numer telefonu którego i tak nie wyślesz.
Nara frajerze.
 Autor komentarza: XaXa
Data: 10-02-2018 08:40:07 
podzial powinien byc
50/50
lub
60 zwyciezca 40 przegrany


poza tym to i tak nie zmienia tego, ze Wilder ciezko znokautuje Antoniego. Wilder jest de besciak
 Autor komentarza: tiger2105
Data: 10-02-2018 18:22:21 
Wilder wyciera ring kazdym a AJ musza pomagac sedziowie zeby taki Takam nie skonczyl walki stojac bo maszynka do pieniedzy przestala by zarabiac
 Autor komentarza: Tomszczon
Data: 10-02-2018 19:11:29 
TomHorn
Według mnie tylko walki między najlepszymi mogą pokazać na co kogo stać czy Lennox byłby wielkim mistrzem bez walk z Tysonem,Holyfieldem,Gołotą,Rahmanem itd.?chyba nie,dlatego i Wilder musi się zmierzyć z AJ,Furym,Ortizem czy Powietkinem by udowodnić sobie i kibicom że jest najlepszy.
 Autor komentarza: XaXa
Data: 11-02-2018 02:46:57 
Szanowny Kolego Tomszczon

w pelnie podzielam Twoja opinie, pomimo ze uwazam ze wilder jest nr 1 to aby nazwac go prawdziwym mistrzem musi pokonac cala obecna czolowke, do tej listy dodalbym jeszcze kilku starych plus kilku mlodych wilkow
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.