JOSHUA ZAROBI OK. 18 MILIONÓW FUNTÓW ZA WALKĘ Z PARKEREM

Nieoficjalnie wiadomo już, ile zarobią Anthony Joshua (20-0, 20 KO) i Joseph Parker (24-0, 18 KO) za walkę unifikacyjną w wadze ciężkiej.

Joshua, mistrz IBF i WBA, ma otrzymać ok. 18 milionów funtów, a więc ponad 85 milionów złotych. Parker, który położy na szali pas WBO, dostanie ponoć przeszło dwa razy mniej - ok. 7 milionów (ponad 33 miliony zł). Wcześniej informowano, że gaża Nowozelandczyka będzie wyższa i wyniesie blisko 12 milionów.

Zgodnie z ustaleniami kontraktowymi Parker zarobi dużo więcej w rewanżu, do którego dojdzie, jeśli pokona Joshuę. Za drugi pojedynek miałby otrzymać większą część zysków - 55%.

Walka Joshua-Parker odbędzie się 31 marca na Principality Stadium w Cardiff. Ostatni występ Joshuy na tym obiekcie, październikową potyczkę z Carlosem Takamem, oglądało z trybun 78 tys. widzów. Anglik zarobił wówczas ok. 20 milionów funtów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 21-01-2018 13:29:09 




To tak z 18 razy wiecej niz zarobi Wilder za swoja. Widac wyraznie kto tu potrzebuje kogo.



 Autor komentarza: lewis
Data: 21-01-2018 13:37:33 
Teraz wytrzyj to male i odsapnij:))
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 21-01-2018 13:56:15 
Dokładnie. Przy trzech walkach Wildera na rok, potrzebowałby z 5-6 lat takich obron z średniakami w Alabamie, żeby zarobić tylko co Joshua na tej jednej walce. Ale nic tam, niech się nie poddaje i dalej woła podziału 50/50.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 21-01-2018 14:01:12 



Zgadza sie.



 Autor komentarza: StewRoid
Data: 21-01-2018 14:04:57 
No to Rafał znowu nie miał racji co do podziału kasy z walki. Biedaczek będzie się musiał niezłe napocić żeby skonstruować jakąś karkołomna i oderwana od rzeczywistości teorie ze jednak miał racje a to wszyscy wkoło się mylą :(
Parker zarobi mniej niż 30% i słusznie bo po prostu nie generuje kasy i zainteresowania porównywalnego do AJa
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-01-2018 14:22:06 
1 walką przebija dwukrotnie zarobki Wildera przez całą karierę. Ten zarobił do tej pory na ringach 9 milionów 100 tysięcy licząc walki z pasem w stawce. Nie wspominając o tym ile musiał z tego oddać.

Joshua tu rozdaje karty i dla nikogo normalnego nie ma w ogóle tutaj tematu do dyskusji. Wilder pójdzie na ustępstwa a i tak zarobi za tą jedną walkę fortunę na którą sam nigdy by nie miał szans.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 21-01-2018 14:42:19 
z tych kwot wynika, ze Parker dostanie 28%, co do wczesniejszych informacji to mowa byla o dolarach, tak czy owak 7 mln funtow to niecale 10 mln usd. AJ na chwile obecna generuje najwieksza kase w boksie zawodowym. Czy ktos sie orientuje jakie gaze mial wczesniej Parker np. za Takama czy Ruiza oraz Furego?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-01-2018 14:49:21 
\Up
Rocky86 wspominał kiedyś o 1 milionie dolarów bodajże.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-01-2018 15:12:02 
https://www.express.co.uk/sport/boxing/857512/Parker-vs-Fury-purse-prize-money-Joseph-Parker-Hughie-Fury

'takie coś znalazłem.
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 21-01-2018 15:15:08 
I jak teraz Bawełna ma ryzykować walkę z Ortizem.Nie będzie żadnej walki z Kubańczykiem.Parker dostanie ok 10 milionów dolarów a więc to 10 jego walk ze Szpilkami i Arreolami.Walka z AJ wygeneruje więcej pieniędzy więc Alabama spokojnie dostanie 15 milionów i sprzeda pas.Jego sztab nie zaryzykuje takich pieniędzy będąc o krok przed wypłata życia.Tyle lat unikania slalomu i chyba się opłaciło.
 Autor komentarza: MODM
Data: 21-01-2018 15:21:02 
AJ / Wilder - 1
Fury/Wilder - 2
AJ/Fury- 2

Povetkin robi Furego i Wilder z AJ dostaje KO
 Autor komentarza: BOXER
Data: 21-01-2018 15:50:41 
Ciekawe co z tą walką Wildera z Ortizem. Duże ryzyko chyba że Ortiza dobrze opłacą bo
z czystej finansowej strony Wilder jak przegra z Ortizem to traci majątek.
Boję się ze jak do tej walki jednak dojdzie to Ortiz będzie walczył jak RIGO VS ŁOMA i przerwą walkę przy pseudo kontuzji Ortiza.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 21-01-2018 15:54:30 
"Autor komentarza: StewRoidData: 21-01-2018 14:04:57
No to Rafał znowu nie miał racji co do podziału kasy z walki. Biedaczek będzie się musiał niezłe napocić żeby skonstruować jakąś karkołomna i oderwana od rzeczywistości teorie ze jednak miał racje a to wszyscy wkoło się mylą :(
Parker zarobi mniej niż 30% i słusznie bo po prostu nie generuje kasy i zainteresowania porównywalnego do AJa"


Nie do konca. Poczytaj lepiej zrodlo telegraph ktore to napisalo - bylo tam napisane, ze Parker zarobi OKOŁO 7 mln funtow, a Joshua NIESPEŁNA (a nie 'około' jak tu jest napisane) 18 mln. Jako ze juz wczesniej mowiono, ze Parker ma zarobić 33%, to stawiac mozna, ze zarobi jakieś 7,5 mln funtow, natomiast Joshua NIESPEŁNA, czyli 17,5 mln funta, co oznacza, że Parker dostanie równo 30% i pewnie tak to mialo byc kalkulowane.
Tak czy siak jednak radzilbym troche poczekac, bo to na razie tekst telegraph ktore nie jest specjalistyczną bokserską gazetą. Ja mowilem jasno, że Parker moze dostac za te walke okolo 40% a ponizej 30 na pewno nie zejdzie. Przypominam jak twierdzilo wiekszosc z Was- mowiliscie, ze zarobi góra 20% czyli byliscie kompletnie odrealnieni.
Przeciez wszyscy pamietamy glupie teksty np @rocky86 ktory twierdzi, ze Wilder dostanie jakies 25% za Joshuę w takim razie taki Parker góra 20
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 21-01-2018 15:59:41 
"Autor komentarza: BOXERData: 21-01-2018 15:50:41
Ciekawe co z tą walką Wildera z Ortizem. Duże ryzyko chyba że Ortiza dobrze opłacą bo
z czystej finansowej strony Wilder jak przegra z Ortizem to traci majątek.
Boję się ze jak do tej walki jednak dojdzie to Ortiz będzie walczył jak RIGO VS ŁOMA i przerwą walkę przy pseudo kontuzji Ortiza."

Haha juz zaczynaja sie teorie spiskowe - widze dupa zmiękła i zaczyna sie szukanie teorii zeby usprawiedliwic porazke Ortiza
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 21-01-2018 16:59:59 
oczywiście, że jest to nieoficjalne źródło, i te sumy mogą się jeszcze zmienić, natomiast artykuł wskazuje, iż będzie to nieznacznie ale jednak poniżej 30%, co jest spotkaniem mniej więcej w połowie drogi negocjacyjnej, a góra 20% nie przypominam sobie żeby ktoś zakładał, zwłaszcza że to była pierwsza oferta Hearna, która jak to przeważnie w negocjacjach bywa jest tylko ofertą wyjściową.
Ty natomiast zakładałeś na początku negocjacji podział w stosunku 60-40 który jest tak blisko tego realnego (a nawet trochę dalej jak wynika z przedmiotowego art. the telegraph) jak 80-20.
Wilder dużo więcej niż 30% też raczej nie dostanie, bo popularnością wcale dużo nie odbiega od Parkera, a do tego pasy będą się rozkładały w stosunku 3:1.
I bardzo słusznie, Joshua przyciąga największą kasę do pięściarstwa, ma najlepsze skalpy, jest powszechnie uznawany za nr 1, i najwięcej też ryzykuje.
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 21-01-2018 17:44:40 
RIGO VS ŁOMA i przerwą walkę przy pseudo kontuzji Ortiza."


tak tak bałwany :))) co jeszcze wymyslicie hehehe wilder pewnie mu zapłaci aby padł bo bedzie miał wypłate zycia jakby miał jej nie dostac po wygranej ortiz barany :))))
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 21-01-2018 18:05:08 
taka teoretyczna mozliwos
Niebezpieczny stary Ortiz wpada na dopingu ,grozi mu zawieszka ,czas ucieka, ma do wyboru ze sterydow zrobic leki dostajac szanse na zarobienie sporej kasy za padniecie z Wilderem ktory szuka nazwiska jako pretendent do walki z Antkiem,Jak na Pulp Fiction
 Autor komentarza: TomHorn
Data: 21-01-2018 19:22:05 
Autor komentarza: zeitgeist
Data: 21-01-2018 18:05:08
taka teoretyczna mozliwos
Niebezpieczny stary Ortiz wpada na dopingu ,grozi mu zawieszka ,czas ucieka, ma do wyboru ze sterydow zrobic leki dostajac szanse na zarobienie sporej kasy za padniecie z Wilderem ktory szuka nazwiska jako pretendent do walki z Antkiem,Jak na Pulp Fiction



To ja bym na miejscu Ortiza wziął te pieniądze ale z Wilderem nie padł. Tak nawet było na Pulp Fiction. I co teraz wymyślisz? :)
Dlatego takich numerów się nie robi.
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 21-01-2018 19:30:35 
zeitgeist

ja jebie jaki ty głupi jestes ... ortiz jak wygra z niby bumem to ma od joasi kupe kasy na pewno nie tyle co da mu wilder o czym ty pleciesz, to jest wypłata dla jednego czy drugiego ale wygra ten lepszy :)))) wiec nie zganiaj juz i nie snuj teorii bo dupa ci sie zapociła , tyle gadania ortiz jest zajebisty itd itp zmiecie kazdego a co do czego to kundle ciautaja po budach :)))
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 21-01-2018 20:21:44 
jarek
Uryna
Tom Horn
dalem przyklad z Pulp Fiction ,jako gadka w barze .
Pamietaj ze kasa rzadzi boksem ,a Ortiz nie ma przyszlosci ,nie ma sily przebicia ,plecow ,jest stary i niebezpieczny,tz niewygodny.Federacje ,promotorzy zyja z tego sportu i im chodzi o jak najwieksze zyski
Postaw sie w jego sytuacji ,zostajesz zlapany na dopingu ,oznacza to dla Ciebie praktycznie koniec ,a tu pada propozycja ,odwaracamy kota poizda ze byly to leki a ty przyjmujac dobra kase padasz w innym wypadku jestes zawieszony za sterydy ,a zaraze odlaczony od zrodla zarobkow .
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 21-01-2018 20:53:44 
"Autor komentarza: StewRoidData: 21-01-2018 16:59:59
oczywiście, że jest to nieoficjalne źródło, i te sumy mogą się jeszcze zmienić, natomiast artykuł wskazuje, iż będzie to nieznacznie ale jednak poniżej 30%"


Nic takiego artykul nie wskazuje. OKOŁO 7 mln Parker i PONIŻEJ 18 mln Joshua. Już Ci to wylozylem, czytaj ze zrozumieniem
*
*
"a góra 20% nie przypominam sobie żeby ktoś zakładał"


To kiepska masz pamiec. I znow nie umiesz czytac ze zrozumieniem, bo juz napisalem kto tak napisal miedzy innymi- ale bylo wiecej takich osob
*
*
"Ty natomiast zakładałeś na początku negocjacji podział w stosunku 60-40 który jest tak blisko tego realnego (a nawet trochę dalej jak wynika z przedmiotowego art. the telegraph) jak 80-20."

Nie nie nie kolego. Poki co nie zakladamy tego co mowi telegraph, ale tego co trąbi się duzo duzo wiecej - ze Parker dostanie ok 33%. Moje 40% bylo wiec blizsze niz 20%
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 21-01-2018 21:17:30 
zeitgeist

moje imie z duzej litery i mówic prosze Pana prostaku :))
i przestan juz pierdolic bo wiesz ze sie wjebałes jak sliwka i wymyslasz :)))
ortiz nie ma siły przebicia a wilder to juz ma??? to po huja gadki ze on sali gimnastycznej nie zapełnia??
to ortiz nie ma po co do ankta wychodzic bo bedzie totalne zero a wilder juz tak? to 50/50 prostaku ze wsi :)))
 Autor komentarza: Riddick
Data: 21-01-2018 22:54:09 
Ponawiam pytanie droga redakcjo: długo jeszcze będziemy musieli znosić popisy tego całego jarka udowadniającego na każdym kroku jakim jest chamem i prostakiem?
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 21-01-2018 23:26:30 
AD.1.
Pominąłem te Twoje dywagacje celowo bo są pozbawione sensu i pisane pod konkretną teorię. Parker ma dostać około 7 mln a to wcale nie oznacza 7,5 a równie dobrze może 7 z drobnym początkiem równe 7, czy nawet nieco poniżej 7.
a poniżej 18 mln Joshuy może oznaczać równie dobrze 17,900.000.
Naciągasz fakty jak się tylko da, ale nawet przy tym równe 30% jest to tak blisko jak to co (rzekomo) dostanie Parker.

AD.2.
Tutaj jest kwestia tego na ile wiarygodna jest Twoja osoba.
Dla mnie ani odrobinę, dlatego dopóki nie przytoczysz cytatu komentarza uzytkownika rocky86, Twoje pisanie, że tak było pozostaje dla mnie bez znaczenia.

AD.3.
LOL ja od początku odnoszę się do tego co podaje telegraph, bo póki co nie widziałem bardziej wiarygodnego źródła co do podziału zysków (o tym, że ma dostać dużo, dużo więcej trąbisz głównie Ty).
I ty chyba też odnosisz się do tego co podaje telegraph, z wyliczeniami i szacunkami, co oznacza około, wg. Ciebie +0,5 mln i co oznacza poniżej czyli -0,5 mln.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 21-01-2018 23:54:58 
w dzisiejszym the grand tour (chlopaki z top gear) aj
https://zalukaj.com/serial-online/84919/odcinek_7.html
w jezdzeniu tez jest zajebisty heh
 Autor komentarza: XaXa
Data: 22-01-2018 00:24:05 
Szanowni Koledzy

1/
WASZ KOMPLEKS WILDERA PORAZA :) od tego sa psycholodzy

2/
Nie wiem skad sie wziela powyzsza kwota, ale prawdopodobnie jest to jakis blad, gdyz caly czas byla mowa o udziale Parkera na poziomie 30-35%, byc moze inaczej beda rozliczane wplywy z tytulu PPV. Nie mam pojecia, ale cos tu sie nie zgadza

3/
Przestancie BREDZIC o tym ile Wilder do tej pory zarobil i ile zarobi za walke z Antonim
- sam Hearn sugeruje, ze to bedzie ok 40% lub wiecej bo i wartosc rynkowa Wildera jet znacznie wyzsza niz Parkera, a poza tym jezeli Antek pokona Jozka to bedzie mu brakowac najwazniejszego pasa, a zatem tak czy siak bedzie musial zaplacic znacznie wiecej

Mowiac krokto, dotychczasowe zarobiki Wildera nie maja drugorzedne znaczenie co do podzialu w walce z Antonim

4/
Przestancie BREDZIC o tym, ze Wilder nie wyjdzie do walki z Ortizem lub tez mu celowo cos dosypie bo to juz przekracza granice smiesznosci
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-01-2018 02:31:21 
wbc od dawna przez ich polityke stalo sie szmatlawcem a nie najwazniejszym pasem
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-01-2018 06:58:45 
StewRoid

Mój cytat:

Realnie to Parker może dostać w okolicach 30-35%, Wilder pewnie 35-40%, obaj zdają sobie z tego sprawę."
http://www.bokser.org/content/2017/11/11/073427/index.jsp
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 22-01-2018 09:50:17 
@rocky86 juz nie klam swinko tydzien wczesniej zanim ja zaczalem cie edukowac mowiles ze Wilder zgarnie ok 10 mln$ a Joshua 30mln$ czyli 25-75%, oj swinko klamliwa znow mam wkleic twoje slowa i cie osmieszyc?
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 22-01-2018 09:56:02 
@StewRoid matolku:
1. Z OKOLO 7 i PONIZEJ 18 absolutnie nie wynika ze Parker dostanie mniej niz 30% wiec nie opowiadaj bajek i naucz sie myslec logicznie, wystarczy ze bedzie to 7,5 do 27,5 i juz bedzie 30-70%
2. Wklejalem to wiele razy jak pisal ze Wilder dostanie ok 10 mln a Joshua 30 (25-75%) teraz klamliwa swinka sie oczywiscie

3. No to sie doedukuj bo od dluzszego czasu boxingnews i inne specjalistyczne w boksie media pisza o 30-35% dla Parkera
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 22-01-2018 09:59:19 
Kolejna sprawa sa glupoty jakie wypisuje org i oklamuje czytelnikow AJ za Takama dostal ok 10-12 mln funtow a nie 20 i taka stawke podaj poinformowane brytyjskie media wiec sugeruje sie juz od dawna nie sugerowac bokserem bo przeinaczaja i maja klopoty z angielskim (vide okolo 18 zamiast NIESPELNA jak podal telegraph a to zasadnicza roznica
 Autor komentarza: Zarev
Data: 22-01-2018 10:34:18 
Zawsze jestem tak samo zdziwiony gdy widze wasze obrzucanie sie gownem i wycinkami ze starych postow. Z portalu o boksie robicie przekrzykiwanie sie jak baby na targu , nie macie jakiejs pracy czy czegos do roboty?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.