TOMASZ ADAMEK POKONAŁ KASSIEGO W WALCE WIECZORU W CZĘSTOCHOWIE

W głównej walce wieczoru "Noc Wojowników" w Częstochowie Tomasz Adamek (52-5, 30 KO) pokonał po ciekawym spektaklu Freda Kassiego (18-7-1, 10 KO).

Choć "Góral" był wczoraj podczas ważenia cięższy o 8,5 kilograma, początkowo uwidoczniła się jego przewaga szybkości. Kameruńczyk był trudny do trafienia na górę, więc wywierający pressing Polak rozpoczynał niemal każdą akcję od ataku na tułów. W połowie drugiej rundy zawodnicy zderzyli się głowami i twarz Tomka zalała krew, na szczęście było to rozcięcie czoła i cutman Tomasz Skarżyński wykonał dobrze swoją robotę.

W trzecim starciu Tomek atakował jeszcze agresywniej. Brakowało może soczystej bomby na szczękę, ale było wiele uderzeń na korpus, jakie niewątpliwie osłabiają zawodnika w dalszej fazie potyczki.

W połowie czwartej odsłony to Kassi przeszedł do kontrofensywy i zaskoczył naszego mistrza kilkoma sierpami przy linach. Oczywiście bez większych konsekwencji, bo Tomek przyjmował bez zmrużenia oka dożo cięższe ciosy. W piątej rundzie między linami wywiązała się naprawdę interesująca bitka, zaś na początku szóstej po kolejnym zderzeniu głowami tym razem to Kassiemu otworzyła się rana na twarzy. Adamek poczuł tę krew i zasypał Kameruńczyka swoimi kombinacjami, podrywając kibiców do jeszcze głośniejszego dopingu. W pewnym momencie Kassi skontrował bezpośrednim prawym, ale Tomek natychmiast odpowiedział lewym sierpowym z doskoku i ostudził jego zapędy.

W siódmym starciu Adamek wrócił do lewego prostego bitego niczym z automatu. Szachował w ten sposób rywala, a gdy ten podnosił ręce, były mistrz świata dwóch kategorii od razu szukał jego tułowia i splotu słonecznego. Po słabszej rundzie ósmej, Kassi wrócił dobrą dziewiątą, kiedy udało mu się złapać Polaka kilkoma kontrami. Adamek dla odmiany świetnie rozegrał ostatnie starcie. Najpierw trafił lewym sierpowym, potem w kombinacji prawy na dół-lewy sierp na górę poprawił raz jeszcze i ruszył do ataku, by przypieczętować swoją wygraną. Szkoda, że nie miał jeszcze rundy więcej, ale i tak dał dobre widowisko na tle trudnego, niewygodnego przeciwnika.

FOTORELACJA: ADAMEK vs KASSI >>>

Sędziowie jednogłośnie opowiedzieli się za "Góralem", punktując na jego korzyść 97:93, 96:94 i 96:94.

BOXREC: TOP 15 POLSKICH ZAWODNIKÓW WAGI CIĘŻKIEJ >>>

- Chciałem się pobić, on nie, więc musiałem trochę za nim pobiegać - powiedział po wszystkim zwycięski "Góral".

TOMASZ ADAMEK NA LIŚCIE ŻYCZEŃ TYSONA FURY'EGO >>>

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 00:30:17 
Z drugą, czy trzecią ligą Adamek będzie błyszczał.
Ale niech wyjdzie do takiego Povietkina (na co by go nigdy nie puścili), to po walce była by przymusowa emerytura ;)
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 00:31:12 
Ale paradoks jest taki, że dzisiejszy Adamek, pokonał by dzisiejszego Szpilkę (moim zdaniem).
 Autor komentarza: gluton
Data: 19-11-2017 00:32:34 
Ładny pojedynek. Piękny boks.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 19-11-2017 00:32:36 
Z Powietkinem nie miałby większych szans, bo nie lubi walczyć z dużo mocniej bijącymi bokserami.

Co do komentatora, śmiałem się sam do siebie jak zamiast Kassi wymawiał Kasai, albo tylko ja tak słyszałem.
 Autor komentarza: gluton
Data: 19-11-2017 00:33:00 
Ale to była walka raczej Junior ciężkiej
 Autor komentarza: MLJ
Data: 19-11-2017 00:33:49 
Najlepsza Adamka to ostatnia runda. Nawet chyba tam lekko wstrząsnał Kassim tym lewym. Werdykt 96-94 uważam za słuszny..
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 00:34:55 
qwerty890, tak samo usłyszałem ;)

Oczywiście że z Povietkinem, szczególnie w wersji 2.0 byłby bez szans.
Nawet betonowy Wach, dostał moim zdaniem większy wpierdol od Povietkina, niż od Kliczki.
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 19-11-2017 00:34:58 
Adamek teraz powinien zabiegać o walkę z Manuelem Charrem któego powinien pyknąć lub iść drogą WBO o ile da radę Parkerowi w co trochę wątpie i zawalczyć z Amirem Mansourem któy już mówił że chętnie by z Adamkiem walczył. IBF I WBC nie ma co się pchać.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 19-11-2017 00:35:02 
Kassi skradł 4 rundy i to uczciwie. Jeszcze jedna i mamy remis. To chyba mówi wszystko.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 19-11-2017 00:35:22 
Trzeba powiedzieć, że Kassi był niewygodny dla Tomka, szczególnie w pierwszej fazie walki. Z Parkerem Tomek będzie miał jednak dużo ciężej, o ile dojdzie do ich walki.
 Autor komentarza: abli
Data: 19-11-2017 00:35:52 
Komentatorzy Polsatu tragedia!!!!!Tylko Adamek trafiał.hahaha
 Autor komentarza: mishkakitkov
Data: 19-11-2017 00:36:04 
szkoda że adamek wczesniej nie zmienił trenera. dzisiaj już było widać usztywnienie brak pracy nóg miał szczęście że rywal bez ciosu. skoro ma kase to nie wiem po co on dalej boksuje szkoda zdrowia bez szans na jakikolwiek pas inny niż polsatu.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 19-11-2017 00:38:27 
Nie jestem fanem powrotów Adamka, ale akurat ta walka z Kassim była ładna dla oka. To był dobry boks. Adamek mimo, że cięższy to był w dobrej formie, była przyzwoita szybkość, timing. Ja to teraz chętnie zobaczyłbym Adamka w konfrontacji z Andriejem Rudenko.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 19-11-2017 00:38:30 
Ciężki pojedynek dla Tomka, Kassi w ringu jak jego imiennik Fred Aster z tańcem za pan brat

w dodatku śliski niczym Cunningham, wszystko na styku, "Góral" ma swoje lata i tego nie

oszuka, w końcu życie zaczyna, sorry zacina się po czterdziestce

kondycja wyborna, chęci też i to by było na tyle, tak jak wyżej wspominacie

druga i trzecia jak najbardziej, wyższe cele odpadają, czas dosięga każdego.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 19-11-2017 00:38:38 
NATHAN

Tak tylko że Wach ma tą przewagę że jest dużo wyższy i gdyby byłby trochę bardziej ruchliwy to kto wie może by wypunktował Sasze, oczywiście nie w Rosji, bo to na tamten czas było chyba niemożliwe. A czy większy? Trudno mi powiedzieć, Sasza dostał parę ładnych prostych, Kliczko jedną bombkę po której trochę go zachwiało, ale obydwaj wygrali pewnie.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 00:39:36 
Kliczko już 6 lat temu, sam mając 40 lat pokazał Adamkowi miejsce w szeregu.
Od tamtej pory, Adamek zaczął zaliczać powolny regres.
I choć dzisiaj jest w niezłej formie jak na swój wiek, to nawet z takim Parkerem moim zdaniem nie miałby czego szukać.
Skoro przyjmował od Kassiego, przyjąłby też coś pewnie od Parkera, ale nieporównywalny "kaliber"...
A sam mając watę w łapie (jak na HW), niczym by Josephowi nie zagroził.
 Autor komentarza: G0ral
Data: 19-11-2017 00:42:09 
Mało lewego prostego, trochę wolno na nogach. Jeśli to możliwe, to trzeba to poprawić, ale walka do przodu - miałem 97-94 dla Tomka.

No i fajnie słyszalny Gmitruk - jak za starych dobrych czasów :-)
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 00:43:31 
qwerty890, miałem na myśli, że Wach dostał jeszcze większe lanie od Povietkina, niż od Kliczki :)
Ale Wach "mógł" sobie na to pozwolić, bo ma betonowy Baniak.
Poza Rudenko, z którym Povietkin stoczył bardziej koleżeński, publiczny sparring, po walce z Kliczką i w wersji 2.0, kosi przed czasem każdego, cios ma po prostu morderczy, szczególnie ten lewy sierp.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 19-11-2017 00:43:49 
NATHAN

Jestem podobnego zdania. Pamiętamy jak Tomek dostał strzała od Moliny i chociaż jest znany z betonowej szczęki to jeżeli ktoś dostanie czysto to niestety, ale pada. Walka z Vitalim pokazała, że z najlepszymi bokserami w HW Tomek nie ma szans. Jeżeli Parker by go czymś mocnym zahaczył to mogłoby być po walce. Z Kassim Tomek mógł iść na wymiany, z Josephem to byłaby głupota. Musiałby za wszelką cenę starać się go wypunktować, ale to nie byłoby łatwe.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 19-11-2017 00:44:23 
nie wiem po co piszecie o pasach, każdy kto ma cios zrobi z Adamkiem to co Molina tylko szybciej, Tomek jest zerowym zagrożeniem nawet dla 90 kilowego średniaka Kassiego, dość tego przeciągania kariery bo w ringu wygląda to źle, na obozach mało śmieszne a czasem żenujące żarty, i te same od lat wywiady, i piszę to jako dawny jego kibic, jak się nudzi niech otworzy sobie Gym u siebie w mieście przekazuje wiedze i prowadzi biznes bo z ikony i wybitnego boksera z jajami staje się żenująco nieśmiesznym słąbym bokserem, koniec kropka
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 19-11-2017 00:45:55 
Uwielbiam Tomka ale powinien już zakończyć karierę. Występ co najwyżej na 3. Nokaut od Moliny plus wiek robią swoje. Z walki na walkę jest gorzej.
 Autor komentarza: Poirot
Data: 19-11-2017 00:48:09 
Dajcie temu Adamkowi spokój. Chce walczyć to niech walczy. Zakończy karierę kiedy sam będzie chciał, a nie kiedy eksperci z bokser.org mu powiedzą. Gala jak na polskie warunki na pewno na plus. Walka wieczoru ładna dla oka. Oczywiste jest, że Tomasz na mś nie ma żadnych szans, ale kilka ładnych walk może jeszcze dać. Przy mizerii polskiego boksu zawodowego powinniśmy się cieszyć, że Adamek jeszcze walczy bo nawet dzisiaj zaprezentował kilka akcji które te wszystkie Masternaki, Włodarczyki, Szpilki, Wachy itd poznali tylko w teorii albo i nie.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 19-11-2017 00:48:25 
NATHAN

Nie no rozumiem :)

Povietkin fakt, ma czym uderzyć i jest dosyć mobilny. Gdyby nie klincze Włada to ich walka mogła inaczej wyglądać. Ale nie ma co gdybać, fakt jest taki, że jeżeli Sasza nie wpadnie znowu na dopingu to może zagrozić każdemu. Ciekawe którą drogą teraz pójdzie, czy znowu będzie chciał dopchać się do WBC czy może bardziej w kierunku AJ-a.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 00:48:56 
qwerty890, dokładnie.

Nie wiem czy poza Wachem w dzisiejszej HW ktokolwiek mógłby przyjmować bez zmrużenia oka te sierpy Povietkina, moim zdaniem byłby nimi w stanie skosić zarówno AJ, jak i Wildera (o ile oczywiście udało by mu się czysto trafić), i pozostałą czołówkę HW, przy założeniu rzecz jasna, że by trafił.
To nie przypadek, że polegli przed czasem : Charr, Perez, Takam, i Duhaupas.
I zapewne polegnie też Hammer za miesiąc.
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 19-11-2017 00:50:04 
OCHRANIACZE NA BRZUCH ADAMKA - czemu nikt o tym nie pisze??
Jestem fanem Adamka od wielu lat, ale takie sztuczne pomaganie zawodnikowi to moim zdaniem skandal! Kassi nie mógł w ogóle bić na korpus, bo to nie miało sensu. Spodnie tak wysoko podciągnięte, ochraniacze w pewnym momencie wywalone nawet na 10cm.. Mamy zawodnika, który może bić na głowę i korpus przeciwko zawodnikowi który może bić wyłącznie na głowę. W pewnym momencie nawet sędzia zareagował, bo to było już żałosne te podnoszenie co rundę ochraniaczy.
Uwielbiam Tomka, ale to mój pierwszy w życiu krytyczny wpis na jego temat - te ochraniacze zabiły przyjemność z oglądania walki.. Bo nie była równorzędna. Tomek bez nich nie wyglądałby w ostatniej rundzie tak rześko moim zdaniem.
Napiszcie coś na ten temat, bo tak nie może być. WOLĘ POLAKA PRZEGRYWAJĄCEGO NA UCZCIWYCH ZASADACH niż wygranego dzięki promotorom czy sędziom.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 00:50:38 
Tak pół żartem, pół serio : gdyby przed potencjalną walką AJ z Povietkinem wpadłby na dopingu tylko ten drugi, to była by to trochę hipokryzja xD
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 00:51:37 
snierzyn, widzisz, racja !
Zapomniałem o tym wspomnieć.
Szkoda, że mu pod klatę albo brodę nie podciągnęli tego ochraniacza xD wyżej się już nie dało.
 Autor komentarza: Vroo
Data: 19-11-2017 00:51:58 
@snierzyn

Tomek ochraniacze pożyczył od Brodnickiej. :)
 Autor komentarza: G0ral
Data: 19-11-2017 00:52:19 
Odbiegając od tematu - wiadomo jak Jackiewicz w Hiszpanii?
 Autor komentarza: maro1988
Data: 19-11-2017 00:54:37 
Brawo Tomek Adamek!!! Kassi okazał sie niewygodny ale nawet 40 letni Adamek poradził sobie lepiej niz Fury ,Breazale i Arreola BRAWO TOMEK !!!!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-11-2017 00:56:25 
Maly i waciany Kassi nie pasowal Adamkowi bo byl szybki
Szpilka bo byl Mankutem
Glazkov bo byl mlody
Molina bo mocno bil

Najlepiej pasowal mu kaleka Saleta,klocowaty,ale nie za wysoki Haumono.

Adamek ma 41 lat, jego bilans w hevy to 14-4 (3KO)
Ostatnie,wartosciowe i uczciwe zwyciestwo odniosl w 2010 roku pokunjac Chrisa Arreola

Rozumiem ze wspolnie z Panem Mateuszem Borkiem i tym panem od dziwnych marynarek moga jeszcze wycisnac troche dudkow z niedzielnych kibicow
Ale zeby na Orgu.nazwisko Adamka na powaznie brac pod uwage w kontekscie "powaznych"walk,no to wolne zarty
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 19-11-2017 00:58:23 
Sie zaczyna. Kassi przegral wg mnie 96-94. Tylko 2 rundy różnicy.
Fred mega niewygodny i tyle. Jankowiak bylem pewny ze da wysoko jak sie da aby sie zrehabilitowac.

Co do powietkina, poczekajcie poczekajcie, widzieliscie ostatnie zdjecia? Znacznie sie skurczyl. Kondycjq i cios nie beda juz te. Powietkin moze jest minimalnie lepszy od dzisiejszego Adamka ale bogiem nie jest. Walka marzen? Powietkin Ortiz o matadory, obaj wrocili na dol wbc wiec czemu nie?

Nie przesadzal bym tez ze pokonal by szpilke. Ten pewnie zlalby go moze nawet przed czasem jakby mial czysta glowe? Tomkiem teraz zdecydowanie latwiej wstrzasnac niz przed walka z Vitem ktory ta szczeke rozkruszyl.

Taa proksa ktoremu wielu lize jaja jaki to boski ekspert a wg mnie stronniczy, widzi wiecej niz jest. Kasai dzisiaj tez byl niedaleko Częstochowy na skoczni w wisle i na 45 lat skakal super.
Wacha to specjalnie poddali aby jak zwykle siac ferment ze powietkin skonczyl przed czasem a kliczko nie...

Adamek to jest pewnie cisniety po wba regular z quendo i to fajna droga i koniec kariery z paskiem
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 19-11-2017 00:59:32 
NATHAN

I oby tak było.

AJ i Povietkin - oni obydwaj aż świecą i to na pewno byłaby hipokryzja. Gdyby AJ wpadł to tak samo. Tylko że nie obawiam się wpadki w przypadku walki z AJ, bo to nie miałoby sensu. Hearn w Anglii ma trochę pola do popisu i zrobiłby wszystko żeby wygrał AJ, w Rosji różnie to mogłoby być, chociaż Riabiński chyba wycofał się z boksu albo jeszcze w nim jest, ale już tak mocno nie inwestuje. Może to zabrzmi dziwnie, ale trzeba przyznać, że jak Rosjanie inwestują w boks to nawet Kliczke mogli sprowadzić i prawie to im się udało z Wilderem. Dla nich to plus, dla innych nie za bardzo.

Ja już się zbieram, bo trochę już późno. Dobrej nocy ;)
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 00:59:43 
Szanowny Kolego andrewsky, rozumiem zatem że z grubsza podzielasz moje zdanie odnośnie jak to nazywasz Toma "quick hands" w HW ;)
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 19-11-2017 01:00:08 
I trochę zmęczony już jestem*
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 19-11-2017 01:01:16 
Borek bedzie mu dobierał rywali wiekowo. Poprzednio ten rugbysta 41 lat, teraz ten węgorz 38 lat. Po biciu od Moliny wiadomo że z przyzwoitym sredniakiem ale młodym Adamek nie ma szans.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 01:01:18 
qwerty890, tak jak piszesz, albo obaj, albo nikt xD
Wzajemnie dobrej nocy ;)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-11-2017 01:04:52 
Tak drogi kolego NATHAN z grubsza podzielam kolegi zdanie
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 19-11-2017 01:06:13 
snierzyn
Zgadza się. Adamek miał galoty podciągniete pod pachy. Ochrania brzuch jak Brodnicka.

Ale nic nie przebije wału na Żeromińskim.
Eh...
Dobrze że ta gala się już zakończyła.
Dobranoc
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-11-2017 01:09:28 
A tak na koniec to powiem ze dzisiaj Tom Quick Hands to walczyl tak sobie,ale po bardzo slabej w jego wykonaniu 9 rundzie w 10 byla dla niego najlepsze w przekroju calej walki.Tym mi zaimponowal.Nadal ma charakter i chec do walki
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 19-11-2017 01:10:33 
Dziwi mnie tak dużo pozytywnych komentarzy. Dla mnie ta walka była nudna. Nie widziałem praktycznie wcale, żeby Tomek uderzał czyste ciosy. Wszystko walił albo w powietrze, albo w rękawice, albo gdzieś pod pachy i w łokcie. Walka brzydka, bez energii, Tomek od 3 rundy pływał zasapany.
Niestety Adamek to już emeryt, na tle przeciętniaka, który ostatni raz wygrał 4 lata temu, prezentował się bardzo słabo.
Prawdopodobnie mają plan dobić Tomkowi punktów w rankingu i wystawić go na jakąś walkę o stawkę, aby zapełnić stadion i dobrze sprzedać PPV. Wypłata, wpierdol i emerytura.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 19-11-2017 01:13:51 
andrewsky jaki charakter , jaką chęć do walki, charakter to miał 9 lat temu jak namierzał prawym jak jakimś celownikiem laserowym, jak śmiał się w ringu z rywali, jak wkłądał pełną siłę w prawy krzyżówy a po nim szły ponowienia, jak z pewnością siebie dążył do wygranej, ja dziś widziałem wóz z węglem, z watą w ręce który bije się na równi z 90 kilowym przeciętniakiem, a spodenki ma podciągnięte pod pachy
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 19-11-2017 01:17:48 
MatMaister90
dokładnie, to samo widzę od lat Tomek nie trafia ciosów, bije po gardzie, rykoszety po ramieniu, w powietrze, celownik ma rozregulowany masakrycznie
 Autor komentarza: leon84
Data: 19-11-2017 01:24:41 
Jak tak czytam te komentarze to huj strzela.Po huj jeden czy drugi ogladacie te walki Adamka???Może walczy bo to lubi i to jest jego życie i chce to robić a kase i tak dostaje za ta walke wiecej niz wy przez rok zarobicie.Jego decyzja a jak komus nie pasuje to niech nie oglada.Poza tym jakby glowa troche ruszyć to promotorowi tez zalezy zeby walczył bo wiadomo bedzie,że te nazwisko przyciagnie kibicow.W tej chwili Balski,czy Parzeczewski nie zapełnia hal a kasa sie musi zwrocic...Poza tym waga cięzka nie jest silnie obsadzona,wiec jakas ciekawsza walka jeszcze go czeka
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 19-11-2017 01:27:21 
No i betonowe nogi, które wcale z wiekiem nie muszą być regułą, co pokazał w ostatniej walce Kliczko.
Jak również pokazał także (m.in. takiemu Adamkowi), że zamiast obijać 2 i 3 ligę, wyszedł do najbardziej niebezpiecznego rywala w HW, i przegrał po świetnej (jak na siebie) walce, a następnie odszedł na emeryturę, a nie rozmieniać się na drobne obijając emerytów.
 Autor komentarza: magic19
Data: 19-11-2017 01:30:53 
leon84 ty szczurku doświadczalny :) bo czytam te twoje kocopoły i się zastanawiam czy to jest sztuka być takim debilem czy na to trzeba zasłużyć?
 Autor komentarza: Salomoni
Data: 19-11-2017 01:35:17 
Wiadomo, że żadni bokserscy fachmani nie przywrócą pełni atutów TA sprzed 8-10 lat, ale zwykłe zgubienie 5 kg. zauważalnie poprawiłoby mobilność, kondycję, szybkość i intensywność zadawania ciosów, czyli te rzeczy, bez których mały ciężki praktycznie nie istnieje. Szkoda, że sztab Górala (a może bardziej on sam) nie chce tego zrozumieć.
 Autor komentarza: magic19
Data: 19-11-2017 01:36:20 
leon84
tak ludzie oszaleli na punkcie starego adamka:) i nie przestają go kochać :) będą śpiewać do umarcia :)
 Autor komentarza: leon84
Data: 19-11-2017 01:48:37 
@magic
Zjebem czystym to ty jestes cwelu
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 19-11-2017 02:03:36 
Ale idiotyzm napisanie o kassim tylko tyle ze wygral 4 lata temu... zobacz z kim walczyl, obejrzyj walki ze go walowali i jest mega sliski do boksowania matmaister. Wuem ze twoje pokolenie nie czyta juz ksiazek czy gazet a sie madrzy ale spróbuj...
 Autor komentarza: myyyk
Data: 19-11-2017 02:10:49 
Adamek nie był zbyt groźny, ale sam nie był zagrożony, może dać jeszcze 10 takich walk, zamiast siedzieć w domu. Ciekawa praca i kontakt z ludźmi, czego chcieć więcej?
 Autor komentarza: januzs
Data: 19-11-2017 02:25:30 
Ciekawi mnie na ile Tomek jest świadomy , że jego czas przeminął, a na ile wierzy klakierom mówiącym o jego szansach na tytuł w HW. Pewnie, że niech se walczy i zarabia ale realia są według mnie takie , że najsłabszy mistrz Parker zdemolował by Adamka w jedną rundę, AJ i Wilder mogliby zrobić mu dotkliwą krzywdę. Ciekawi mnie czy Adamek wziąłby walkę o tytuł, o ile kiedy był jeszcze lotny i miał twardy łeb mógłby na wstecznym wypykać Parkera, ale teraz mając w rękach zero argumentów w jaki sposób miałby wzbudzić respekt w mistrzu, by ten nie rzucił się do demolki od pierwszego gongu. Dla tego Adamka dużym zagrożeniem byłby Izu, Cieślak, Balski, Kownacki. Masternak też by go usadził z kontry albo wysoko wygrał na punkty.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 19-11-2017 04:07:33 
Z czolowka HW Adamek szans nie mial nigdy ,a to ze wmawial wszystkim ze jest naturalnym ciezkim ,niekoniecznie tak jest i Kliczko sam byl zdziwiony i musial Tomka sztucznie podtrzymywac przy zyciu .
Obecnie niech sobie walczy i zarabia z zawodnikami jak dzisiejszy ,ale do kopiacych mocno niech sobie odpusci,swoje juz przyjal.
 Autor komentarza: Kilisonel
Data: 19-11-2017 04:30:03 
Ciekaw jestem Adamka np. z Mansourem, który to ciężko znokautował Kassiego
 Autor komentarza: gerlach
Data: 19-11-2017 09:08:27 
96:94... ok, zgodze sie natomiast realistycznie te odczepne ciosy Kassiego "wyrzucane" co sekunde, nie nosily znamion ciosow. To bylo "pykanie". Ze to sie nadal w boksie punktuje.... I zaznaczam, ze nie jestem maniakiem mocnych plomb-nokautow, ale chocby kombinowanych akcji, hakow, sierpow, zmiany plaszczyzn. Kassi za tak mizerny summa summarum wystep naciulal 94pkt. I nie wina sedziow, a systemu.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 19-11-2017 12:54:31 
Moim zdaniem Adamek nie jest ani troche swiadomy swoich realnych szans. On jest jak osoba uzalezniona; uzalezniona od tej adrenaliny, agresji walki, od skandowania kibicow 'Góral, Góral' podczas wymiany ciosow. Wielu bokserow jest od tego uzaleznionych i dlatego wraca mimo wieku. Nawet Władymir Kliczko za tym teskni co widac chocby po publikowanych treningach. Adamek nawet wychodzac do takiego Joshuy bedzie myslal ze bedzie szybko nurkowal bil swoje szybkie serie, od czasu do czasu wymiana i znow bedzie 'CZUŁ, ŻE ŻYJE' wymieniajac ciosy, oszukujac rywala i wygrywajac. To widac- gosc nie zdaje sobie sprawy jak w praktyce wygladalaby taka walka z Joshuą. On juz teraz mowi, ze chce wielkiej walki na odejscie
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.