TYSON FURY: ZNOKAUTUJĘ JOSHUĘ DO KOŃCA ÓSMEJ RUNDY

Tyson Fury (25-0, 18 KO) czeka jeszcze na termin orzeczenia i kontroli na przyszłość organizacji UK Anti-Doping, ale już hucznie zapowiada detronizację Anthony'ego Joshuy (20-0, 20 KO).

AJ przejął dwa z trzech pasów należących swego czasu do Fury'ego - te w wersji WBA i IBF, podczas gdy Tyson borykał się ze swoimi demonami. Tyson pauzuje już dwa lata, lecz w przyszłym roku zamierza zrzucić swojego rodaka ze szczytu wagi ciężkiej.

- Bądźcie gotowi na wielkie walki z moim udziałem. Zastopuję Joshuę do końca ósmej rundy! - zapowiada charyzmatyczny olbrzym z Wilmslow.

Wstępnie powrót Fury'ego planowany jest na kwiecień. Po jednej trochę łatwiejszej walce, w lecie ma być już przygotowany na najlepszych.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 31-10-2017 17:39:08 
Najpierw będziesz musiął do niej dotrwać:)
 Autor komentarza: arpxp
Data: 31-10-2017 17:47:15 
Tysonowi wiele można zarzucić: że jest idiotą, tłustym leniem, ma słabą psychę, etc., ale trzeba mu oddać, problem w tym, że jeszcze nie wiem co.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 31-10-2017 17:51:24 
A mi się wydaje, że jeśli się nie pośpieszy i najpierw stoczy w krótkim terminie 2-3 walki z rywalami pokroju Abell-Hammer-Charr, to na początku 2019 może naprawdę zabawić się z AJ-em.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 31-10-2017 17:58:49 



"Znokautuje Joshue do konca osmej rundy"


A kogo ten waciak tak naprawde znokautowal....no wlasnie, nikogo.




 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 31-10-2017 17:59:14 
Furmi
Naprawdę tak myślisz?Po pierwsze nie wiadomo czy Tyson wróci do dawnej formy,po drugie Aj cały czas się rozwija i za 2 lata będzie jeszcze lepszy,3 Joshua to nie Kliczko i nie będzie się z nim macał na lewe proste tylko wjedzie w Furego na pełnej kurwie i będzie go chciał znokautować.Jak dojdzie do tej walki to widze to 80 do 20 dla Aj
 Autor komentarza: Furmi
Data: 31-10-2017 18:08:41 
Tak myślę, tak samo jak myślałem, że Tyson zastopuje w samej końcówce Kliczkę (i niewiele się pomyliłem). Rozmawiałem z ludźmi, którzy sparowali z Furym, oglądałem wszystkie jego walki (widzę albo więcej niż inni, albo chcę widzieć więcej niż inni), ale wystarczy, że spojrzysz na urywki sparingu Fury'ego z Dubois, gdzie Fury miał ze 160 kg, a i tak chodził na nogach lepiej niż 99,999% innych ciężkich.
Masz rację - nie wiadomo czy wróci do dawnej formy, ale właśnie dlatego pisałem o roku 2019. Bo on musi wejść na wyższe obroty częstszymi startami. Ale jeśli wróci do dawnej formy, to nie mam wątpliwości, że ogra na punkty AJ-a.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 31-10-2017 18:15:44 
Chętnie zobaczę, jak Fury radzi sobie ze zrywami Antka. Ale niech nie wychodzi do Joshuy w słabej dyspozycji, bo dostanie szybki wpierdziel i będzie walka bez historii.
 Autor komentarza: Daihacu
Data: 31-10-2017 18:21:09 
Tyson Fury w formie pokanałby każdego lecz wątpie żeby wrócił.
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 31-10-2017 19:18:04 
lojciec prac !!! :))) hehehehe a ja jak widziałem lebiode fiurego leszcza to nic raczej nie wskazywałoby aby był mistrzem :::::::::::))) waciak z kałdunem hehe
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 31-10-2017 19:22:14 
Ja jestem zadowolony, że Fury chociaż zaczyna deklarować powrót do boksu i zaczyna też o tym wspominać Eddie Hearn, więc mogą to nie być tylko puste słowa. To jest dobra wiadomość dla boksu, bo waga ciężka będzie tylko przez to ciekawsza.
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 31-10-2017 19:23:16 
|lojciec prac !!! :))) hehehehe a ja jak widziałem lebiode fiurego leszcza to nic raczej nie wskazywałoby aby był mistrzem :::::::::::))) waciak z kałdunem hehe "

Czytam to już czwarty raz i nichuja nie rozumiem z tego nic xD
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 31-10-2017 19:34:54 
Fury jest bardzo nie wygodny i trudny di trafienia ale nigdy nie spotkał się z kimś takim jak Aj.
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 31-10-2017 19:37:13 
EwaBrodnicka

Joshua też nie spotkał się z nikim takim jak Fury przyjacielu. Motoryka Furego jest na prawdę na najwyższym poziomie, a biorąc pod uwagę jego gabaryty to jest to wręcz jakiś wybryk.
 Autor komentarza: MickeyBreslau
Data: 31-10-2017 19:48:47 
Fury sprawił najwiekszą niespodzianke od 1992 kiedy zelazny Mike Tyson przegrał z Douglasem.Fury wygral z Kliczko ktory byl wtedy od 15lat(wow!)niepokonany.Po tym zwyciestwie brytyjczyk zostal TNT The New Tyson,dopóki nikt go nie pobije w ringu ma prawo nazywac siebie królem wagi ciezkiej,moze wracac kiedy chce i walczyc z kim chce.
Jego kuzyn Fury2 jest dwa poziomy nizej.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-10-2017 19:49:50 
Fury i nokaut to, zupełnie dwie przeciwstawne rzeczy. Koleś jest waciany, nie zadaje ciosów poprawną techniką.
Jego nietypowy styl nie pozwala mu na nokauty. Bardziej pcha ciosy niż bije.
Kto chce oglądać klan furych na ringu? Wlad-Povetkin już ciekawsze
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-10-2017 19:49:50 
Fury i nokaut to, zupełnie dwie przeciwstawne rzeczy. Koleś jest waciany, nie zadaje ciosów poprawną techniką.
Jego nietypowy styl nie pozwala mu na nokauty. Bardziej pcha ciosy niż bije.
Kto chce oglądać klan furych na ringu? Wlad-Povetkin już ciekawsze
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 31-10-2017 20:21:31 
Szaqnsepromotions
Wole ogladac nudnego Furego w walce z Kliczko ,niz Wildera z ogorkami
 Autor komentarza: Boss78
Data: 31-10-2017 20:22:51 
Moze byc tak ze przez nastepne 5 lat Fury bedzie deklarowal powrot byle bylo o nim glosno..dlamnie to cygan.... i tyle.. walka z nim niewidowiskowa i trudna dla kazdego..gosc sliski mimo gabarytow..gdyby mnial pierdolniecie to by wszystkich pozamiatal ale niema.. wiec mysle ze Antek moze go posadzic..chodz to trudne zadanie
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 31-10-2017 20:27:54 
Furmi popatrz jak wyglądała 12 runda w walce z Kliczko a Aj pójdzie jeszcze ostrzej od 1 dla mnie ko nieuniknione
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 31-10-2017 20:29:57 
Co do techniki ,to byl juz taki drewniak Froch ,ktory walczyl z kazdym i to drewno mu w niczym nie przeszkadzalo,bo dopasowl wyprowadzanie ciosow pod swe predyspozycje i to byla jego technika ,naturalna nie podrecznikowa ,kazdy jest inny i ma inne predyspoizycje i mozliwosci ,co sie sprawdzi u jednego nie musi dzialac u drugiego zawodnika.Fury to wielkie chlopisko i moim zdaniem jest zajebisty majac takie gabaryty ,Wach ,Helenius to sa drewna ,Tyson przy nich to baletmistrz i technicznie wybitny
 Autor komentarza: matd
Data: 31-10-2017 20:30:02 
Obejrzalem dzis sobie ponownie walke Fury'ego z Kliczką.. Utwierdzilem sie juz wystarczjaco na kogo stawiac zdecydownie w potencjalnej walce AJ z Furym..Moim zdaniem walke wygra AJ i to bardzo pewnie.. Fury w Dusseldorfie wiecej uzywal elektrycznosci,tikow,wyglupow jakby co dopiero z Tworek wyszedl niz boksu..A Kliczko zywa mumia w tym pojedynku..I nie uwazam,ze to tylko tak piekne wylaczenie go przez Furyego to spowodowalo.. Tyson nie raz tam sie wystawil,az sie prosilo zasadzic jakąs tube.. Wladek zaprezentowal mniej niz zero w tym pojedynku..Zadnych prob. Joshua wjedzie jak w maslo, wsadzi kombinacje i Tyson nie bedie mial takiej wesolej miny..ALe to tylko moje zdanie..Zeby sie potwierdizlo muszą wylądowac razem w ringu.

Dobry jest ten koles od animacji :) https://www.youtube.com/watch?v=d92B6igu9Mc
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 31-10-2017 20:39:17 
to jest boks ,kazdy musi przyjac ,ale liczy sie koncowy efekt ,oczywiscie ze AJ moze to wygrac bo rowniez nie jest jakims cieciem i tez potrafi swoje ,ale akurat uwazam ze Ciawa go ocygani w ringu.Fury wyjdzie wyluzowany i skoncentrowany ,nie bedzie olewki jak z Cunna
,
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 31-10-2017 20:47:37 
Co mnie cieszy ,to ze Bumobijowi ucieka walka za funty z AJ ,powrot Tysona komplikuje sprawe ,bo to jest wyczekiwane starcie ,a Wilder zostanie na galach w Alabamie ,bo on kompletnie nie zasluguje na duza wyplate .Zarowno AJ jak i Fury mieli w kariezre przynajmniej jednego klasowego rywala ,a Alabum? Slabiutko wypada ,majac prawie 2 razy wiecej walk na koncie.
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 31-10-2017 20:48:43 
A ja myśle że Aj będzie obijał schaby i tak go zastopuje bo na cytryne ciężko mu będzie trafić
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-10-2017 20:58:14 
Co Furemu jest potrzebne, to trener od przygotowania fizycznego i dietetyk. Bo to co ja widzę na filmikach z treningu klanu Furych to zupełna amatorka. Chłopaki na osiedlu lepiej ćwiczą.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 31-10-2017 21:02:37 
Tyson Fury to zawodnik ktory swietnie rozegral walke z Kliczko i zasluzenie wygral.Teraz palzuje juz dosc dlugo i odnosze wrazenie,ze w zwiazku z tym zapomina sie wszystkie,te walki ktore stoczyl do momemtu walki o pas.Powstaje jakis mit,wielkiego piesciarza.Nie mniej jego dorobek wyglada bidnie
Kilka razy na deskach z jurneymenami,naciagane zwyciestwo z McDermontem w pierwszej walce.Pelny dystans z Johnsonem i w chuj nudna walka.W sumie to nawet zbytnio nie ma co opisywac,bo jego najwieksi rywale to drugi sort
Joshua poza walka z Kliczko,to w pozostalych walkach przegral moze ze dwie rundy,a miasl o niebo lepszych przeciwnikow niz Fury
Naprawde nie wiem,skad bierze sie ten optymizm,ze Fury przestanie wciagac kokaine,przestanie wspomagac sie sterydami,zrzuci 50 kilogramow czystego sadla i ogra zawodnika ktory ni w chuj nie pasuje mu stylowo...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 31-10-2017 21:09:58 
Ja to bym się nie zapędzał z tym czego to Fury nie zrobi po powrocie. Najpierw niech wróci, później niech zrobi kilka walk z zawodnikami z zaplecza, wtedy będzie można oceniać jego szanse z takim AJ. Na chwilę obecną, to wiemy, ze Tyson żyje, oddycha i nie łatwo jest go w całości uchwycić w kadrze.

Poczekamy zobaczymy, na dzisiaj to wróżenie z fusów.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 31-10-2017 21:16:33 
Autor komentarza: Jarek1985Data: 31-10-2017 19:18:04
|lojciec prac !!! :))) hehehehe a ja jak widziałem lebiode fiurego leszcza to nic raczej nie wskazywałoby aby był mistrzem :::::::::::))) waciak z kałdunem hehe "



Jareczku, nie musisz się podpisywać na końcu zdania. Przecież widzimy, kto jest autorem komentarza.
 Autor komentarza: Grzes
Data: 31-10-2017 21:19:31 
Furmi- a ja nadal dobrze pamiętam jego słabą walkę z Cunnem. Ciężko mi uwierzyć w jego wygraną z AJ'em.
 Autor komentarza: Grzes
Data: 31-10-2017 21:20:52 
Wiem, że od tej walki minęło sporo czasu, ale jednak...
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 31-10-2017 21:28:50 
Autor komentarza: szansepromotionsData: 31-10-2017 19:49:50
Fury i nokaut to, zupełnie dwie przeciwstawne rzeczy. Koleś jest waciany, nie zadaje ciosów poprawną techniką.
Jego nietypowy styl nie pozwala mu na nokauty. Bardziej pcha ciosy niż bije.
Kto chce oglądać klan furych na ringu? Wlad-Povetkin już ciekawsze
Autor komentarza: szansepromotionsData: 31-10-2017 19:49:50
Fury i nokaut to, zupełnie dwie przeciwstawne rzeczy. Koleś jest waciany, nie zadaje ciosów poprawną techniką.
Jego nietypowy styl nie pozwala mu na nokauty. Bardziej pcha ciosy niż bije.
Kto chce oglądać klan furych na ringu? Wlad-Povetkin już ciekawsze


Autor komentarza: szansepromotionsData: 31-10-2017 20:58:14
Co Furemu jest potrzebne, to trener od przygotowania fizycznego i dietetyk. Bo to co ja widzę na filmikach z treningu klanu Furych to zupełna amatorka. Chłopaki na osiedlu lepiej ćwiczą.


Typ nie ma techniki trenuje gorzej niz typki na osiedlu a pokonal a nawet podlaczyl dominatora :)


A powaznie Fury to po prostu pykacz ale umowmy sie jak na te rozmiary jest dobzre skoordynowany jak chce to umie uderzyc dlugi prawy i sadze ze jak nim trafia to jednak nie jest to wata
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 31-10-2017 21:49:03 
Ja powiem tak Fury wygrał walkę z Władem, ale to co robi teraz to paranoja ale jego sprawa jego życie.
Fury moim zdaniem ne ma żadnej depresji to wszystko ściema żeby odwróci uwagę od sprawy związaną dopingiem
Co do pracy nóg jak na takiego wielkoluda ma bardzo dobra prac nóg ale nadwaga spora szczęka też NIE Z GRANITU , POKAZŁA TO CUNNIGHAM KTÓRY JEDNYM CIOSEM POSADZIŁ fUREGO
zgodzę się że jakby WŁAD mocno przycisnoł to by miał szanse usadzić FUREGO ALE NIE ZROBIŁ TEGO KONIEC KROPKA.

Joshua będzie jeszcze lepszy jest przemocny i dystansie i w półdystansie wiec w ewentualnej walce z Furym by go znokutował Fury gada na Takama Karzeł a ten karzeł by Furemu z jego wagą sprawił nie lada problemów , to samo Pulew mówie o obecnym Furym który waży ok 155 kg nie ten 114 z walki z Władimirem
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 31-10-2017 21:56:42 
Tyson jak był w formie to był smutny..

http://www.boxingnewsonline.net/wordpress/wp-content/uploads/2014/12/Tyson-Fury-Action-ImagesTony-OBrien.jpg


dopiero kebsy poprawiają nastrój

https://e3.365dm.com/17/10/1096x616/tyson-fury-fury-boxing_4119381.jpg?20171004162350
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 31-10-2017 22:42:35 




Nie potrzeba Joshuy, wystarczyl waciany Steve ktory nigdy nie nokautuje nikogo...Joshua jak go nawet lekko podlaczy to zabije...


https://www.youtube.com/watch?v=hqIkCJaQ-6o




 Autor komentarza: trashtalk
Data: 31-10-2017 23:10:18 
Knockin

Fakt, Fury leżał na deskach. Chciałbym tylko zauważyć, że po pierwsze, Stevemu wyszedł chyba strzał życia i trafił idealnie w punkt na szczękę ( prawdopodobnie każdy by się po tym przewrócił ). Po drugie, Tyson walczył ze Stevem bez żadnego respektu, można powiedzieć, że nawet olewancko. Cały czas pajacował, pokrzykiwal i spotkała go za to kara. W ewentualnej walce z Antkiem zapewne jego podejście byłoby inne. Walczylby na serio, bojac się konsekwencji.

Nie zmienia to faktu, że gdyby to AJ tak trafił Cygana, to byłoby po wszystkim.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 31-10-2017 23:27:13 
Jaki strzal zycia. Wszyscy wiemy ze cunn to technik i nawet w cruiser tak mocno nie klepie
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 31-10-2017 23:35:15 
Jak sie zakonczyla walka Cunna z Marco Hukiciem ,czy ktos pamieta ?
 Autor komentarza: Tomszczon
Data: 31-10-2017 23:43:50 
Fury czy w formie z kliczką czy nie na dziesięć walk z AJ przegrywa dziesięć,zresztą nie tylko z nim,paru innych też by się znalazło.Przez jedną wygraną walkę(zresztą fatalną)z kliczką niektórzy robią z niego Boga boksu co jest dla mnie kompletnym absurdem.
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 31-10-2017 23:46:52 
ShannonBriggs

widzisz musisz sie czytania ze zrozumieniem nauczyć :)))
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 01-11-2017 01:39:08 
zeitgeist
Jasne, Huck ze zmęczenia przewrócił się na rękawice Cunna. Był wtedy młody i się wystrzelał. Adamek 24 rundy od Cunna zbierał wszystko jak leci i nawet przez moment nie był naruszony. Fury leżał jeszcze z killerem Pajkicem (17 walk, 5 nokautów). Walkę z Kliczko rozegrał mistrzowsko i trzeba mu to oddać. Forma Kliczki z tego dnia pozostawia mnóstwo do życzenia, walka była wygrana minimalnie, jednak pokonał mistrza i to nie podlega dyskusji. Ale ten facet nie ma ciosu, da się go zaskoczyć, jego obrona nie jest tak bardzo szczelna. Dobra praca nóg, lewy prosty, zagrywki psychiczne, gabaryty i niewygodny styl to zalety Tysona. Podejrzana szczęka, momenty dezorientacji, mała siła fizyczna (Cunna to ja bym przepchnął), brak ciosu to jego wady. Ja tam Furego nawet w formie z Kliczki z AJ nie widzę. Antek to nie Władek, jak to ktoś wcześniej powiedział, on się nie będzie macał lewym prostym. Nawet jak z dwie rundy się pobawi, to po jakimś czasie ruszy na Tysona. A jak AJ rusza do przodu, to nie dwa prawe na 30 sekund, tylko kombinacja nokautujących ciosów przez minutę co 5 sekund. Jak na razie tylko Takam to przetrwał (albo by przetrwał raczej), a on ewidentnie AJ nie leżał.

Podsumowując, moja subiektywna opinia jest taka, że Tyson wcale z Antkiem nie musiałby prowadzić na punkty. Tysona ma nogi, ale Joshua poza lewym prostym ma ogromny repertuar ciosów, przed którymi się trzeba by bronić (np. ciosy na dół). A ciosy AJ mają taką wymowę, że spokojnie można nimi rundy wygrywać. Pykanie lewym to też ryzyko kontry z prawej. Tyson musiałby dużo więcej pracować na nogach, uciekać z lin i z narożników. Całą walkę być skupionym i skoncentrowanym, a przy tym jakoś punktować. Przyjmując jednak, że dałby rady go punktować (około szans 60 % jak dla mnie), AJ jak nie idzie to włącza tryb furiata i wtedy Tyson musiałby jakoś przetrwać. Jeżeli Antek zraniłby Furego i miał z 20 sekund to po walce. Obroną Tysona zranionego zawsze jest klincz. Mistrz klinczu z AJ po drugiej rundzie zrezygnował nawet z prób utrzymania tego dzika, Joshua jest za silny na klincz. Pykać AJ przez 12 rund, nie dać się złapać, wytrzymać furiackie ataki, nie mając obrony na kosmicznym poziomie i szczęki z betonu. Ja tego nie widzę. AJ przez KO. Ale to takie dywagacje, Fury jak wróci to na pewno nie w formie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.