WILDER: ZGODZĘ SIĘ NA WHYTE'A, ALE KOLEJNY MUSI BYĆ JOSHUA

Deontay Wilder (38-0, 37 KO) deklaruje, że ostatecznie jest w stanie przystać na propozycję Eddie'go Hearna i skrzyżować na początku przyszłego roku rękawice z Dillianem Whyte'em (21-1, 16 KO). Stawia jednak nowy warunek - w kontrakcie musi dostać gwarancję, że w kolejnym starciu zmierzy się w ringu z Anthonym Joshuą (19-0, 19 KO).

Przypomnijmy, że Hearn zaproponował ostatnio "Brązowemu Bombardierowi" trzy miliony dolarów i wpływy ze sprzedaży praw transmisyjnych do amerykańskiej telewizji. Ten zażądał jednak dwa razy więcej, bo aż siedem milionów zielonych. Promotor Brytyjczyka odpowiedział, że o podobnej kwocie nie ma mowy, zatem pięściarz z Alabamy ma nieco inną propozycję.

- Jeśli oni naprawdę chcą doprowadzić do tej walki, no to ja nie mam z tym problemu. Chcę tylko gwarancji, że kolejny będzie Anthony Joshua. Mogę pojechać gdziekolwiek na świecie, by pokazać Dillianowi Whyte'owi, kto jest najlepszy. Umieśćcie w kontrakcie zapis o walce z Joshuą, to przyjadę do Anglii. Dillian Whyte to łatwa robota, mógłbym go pokonać podczas snu, z jedną ręką zawiązaną na plecach - zapewnia Wilder.

- Jestem mistrzem świata wagi ciężkiej i nie spocznę, dopóki nie zunifikuję wszystkich pasów. Nie mam problemu z tym, aby zmiażdżyć twarz Dilliana Whyte, ale muszę mieć w kontrakcie zapis, że potem zawalczę z Joshuą. Jeśli tak się stanie, to przyjadę do Wielkiej Brytanii i przeprowadzę tam czystkę - zakończył czempion federacji WBC.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: showtime123
Data: 26-10-2017 23:28:30 
To niech zrobią na jednej gali Joshua vs Parker i Wilder vs Whyte i zwycięzcy zawalczą ze sobą.
 Autor komentarza: Marko22
Data: 26-10-2017 23:36:55 
showtime123

Tak to się pewnie skończy.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 26-10-2017 23:56:25 




A nie mowilem? Szybko spokornial - w mysl zasady "jak zglodnieje to sam wroci". Jeszcze troche i bedzie blagal o te 4 mln od Hearna ktorymi do niedawna gardzil....Co za Bum.




 Autor komentarza: arpxp
Data: 27-10-2017 00:09:45 
@showtime123

Hearn od jakiegoś czasu planuje taką galę.
 Autor komentarza: matd
Data: 27-10-2017 00:22:38 
@KnockinOnHeavensDoor

Dokladnie :) Hearn mu dzis wytlumaczyl dosadnie tą 30cm pydą,wiec nie bedzie sie chyba dalej osmieszal XD

Pomysl jednej gali z udzialem Joshuy,Wildera,Parkera,Whyte'a i ze zwyciescy walcza ze sobą - swietny.. Ale najpierw to niech AJ,Wilder i Dillian wygrają najblizsze walki..Bo mam dziwne przeczucie,ze co najmniej jeden z trojki wymienionych sie wylozy...
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 27-10-2017 01:20:18 
Jak dla mnie, to Wilder przemyślał sprawę i doszedł do wniosków które dawno były oczywiste. Walka z Dillaianem i tak by go nie ominęła, gdyż ten po pokonaniu Heleniusa, prawdopodobnie stanie się się jedynka WBC. Lepiej wziąść teraz taka kase ( pewnie jeszcze coś uda mu się od Hearna wyskrobac), niż później w drodze przetargu dostać mniej.

Alabama oczywiście próbuje teraz zachować twarz, próbując wmówić publice, że tak bardzo chce dopaść AJ, że już może się zgodzić na walkę z Whyatem.
 Autor komentarza: astarte
Data: 27-10-2017 03:02:15 
jaki jest podzial hajsu w wbc przy mandatory? bo jeszcze sie okaze, ze hearn wygra przetarg za jakies smieszne 3 - 4mln i z tego wilder dostanie 75% czy cos i zarobi mniej nizby zarobil biorac walke normalnie.

zalosnie kombinuje sztab wildera. z drugiej strony sztab ancymona czy fmj tez zawsze kombinowal, kibice o tymnwiedzieli i czesc ogladala ich walki chocby tylko po to by zobaczyc porazke glownego bohatera.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 27-10-2017 06:03:10 
Jesteście dalej naiwni.

Jak nie dostanie 7-10 mln to nie wyjdzie do tej walki.

Albo zgodzi się na Whyte'a za 4 mln ,ale za walkę z nigeryjczykiem zarząda 20-30 mln.

Ponadto będzie chciał mieć w kontrakcie zapewnioną walkę z nigeryjczykim bez względu na wynik walki z Whyte'm.

Dlatego też chce przechytrzyć Hearna i zakontraktować sobie "pakiet" z dwoma zawodnikami na których i tak zarobi 24-34 mln bez względu ile dostanie za Whyta.

A niektórzy naiwni już się podniecają ,że zmiękł, spokorniał,zgłodniał..

Jest cwańszy niż cała trójka kombinatorów z wysp.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 27-10-2017 07:46:53 
Lepiej sobie polaczku popatrz na ranking WBC, bo twój ukochany nigeryjczyk będzie musiał walczyć z Whytem, bez względu na to ile Hearn mu zaproponuje. A jeśli mu nie pasi, to zawsze może oddać pas i Dillian zawalczy o wakat z następnym pięściarzem z rankingu. I w ten sposób nigeryjczyk wycwani się z wypłaty z Joshuą. Rzeczywiście niezwykły spryciarz z tego nigeryjczyka xD
 Autor komentarza: SonOfGod
Data: 27-10-2017 10:18:58 
W 2004 Andre Ward walczył na igrzyskach z Clemente Russo, oczywiście go ośmieszył.

https://www.youtube.com/watch?v=I3EE_UN69q0

A tu macie walke Bumobija z tym jegomościem.

https://www.youtube.com/watch?v=fGaq2UAfAx0
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-10-2017 10:27:32 
rc alez ty pierdolisz ja cie krece, nei zbrydlo ci to? myslisz ze wilder mzoe przechytrzyc hearna? oni wildera nie potrzebuja tak naprawde bo zobacz ze za pulewa berze aj tyle co za kliczko. Gosc wzbudza mega zainteresowanie, sprzedaje hale i ppv bez wzgledu na to z kim walczy, a nie walczy z leszczami
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-10-2017 10:31:37 
arpxp

o tym pisalem ze 3 dni temu, sti vern lanie, ortiz wypada i white jest obowiazkowym, nikt tej gali nei przeplaci chyba ze hearn zechce ja sprzedac u siebie przy okazji powiedzmy aj-parker ale wtedy eddy wrzuci na cala walke 3mln i wilder bedzie musial walczyc za lekko ponad 2mln

chyba sztab wildera sie o tym kapnal i teraz na czesia chce sobie zagwarantowac aj:)
 Autor komentarza: Boder
Data: 27-10-2017 11:30:07 
Ale skąd u was to przekonanie że White będzie walczył z Wilderem jeżeli będzie jedynką WBC? Z tego co wiem, to nie jest to żaden oficjalny eliminator. Weźcie też pod uwagę to, że Wilder zdobył pas na początku 2015 roku w walce że Stivernem i do tej pory nie stoczył żadnej obowiązkowej obrony. Najbliższa walka ze Stivernem będzie jego pierwszą obowiązkową obroną pasa WBC. Więc teraz Wilder odklepie obowiązkową obronę i dalej może lecieć w kulki przez kilka lat pomijając w wyborze Whyta, jeżeli Hearn nie spełni jego oczekiwań.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 27-10-2017 11:46:42 
Boder

Niby masz rację i mogłoby tak być, ale tym razem raczej tak nie będzie. Po pierwsze, Wilderowi tak długo udawało się z obowiązkową przez dopingowe perypetie z Povietkinem.

Po drugie i najważniejsze, już dawno temu Sulaiman publicznie opowiadał, że Jego marzeniem jest aby AJ był posiadaczem pasa WBC. Hearn tym razem na pewno będzie bardzo naciskał na federację, gwarantując, że zwycięzca walki Wilder - Whyat w niedługim czasie zmierzy się z Antkiem. W ten sposób Edi załatwi Alabame.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 27-10-2017 11:54:32 
Aha i Alabama tez na pewno w końcu chce zarobić jakieś większe siano. W tej chwili tylko Brytyjczycy są w stanie zapłacić mu kilka melonow za walkę. Pojedynek z Dillianem jest oczywiście w zasięgu Wildera. Powinien to wygrać, zarabiając przy tym kupę kasy i tak jak Hearn powiedział, zyskując większa sławę na Wyspach, co na pewno pomoże przy promocji potencjalnej walki z AJ.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 27-10-2017 15:48:53 
Niektórzy naiwni już myślą ,że całe centrum boksu i biznesu to Wielka Brytania bo tam mieszka nigeryjczyk?
W takim razie wasza wiedza na temat boksu jest bardzo mała.

Wielka Brytania w porównaniu do USA to bokserska prowincja.

W pierwszej piętnastce WBC jest 9 zawodników z Ameryki w tym aż 5 z USA i tylko 1 z Wielkiej Brytanii.

Wewnętrzny rynek amerykański jest tak duży
 Autor komentarza: pulkownikwiadro
Data: 27-10-2017 16:51:01 
typowy przykład pazernego mistrza o którym może nigdy nie dowiemy się czy zasługuje na pas
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-10-2017 23:22:35 
"Autor komentarza: trashtalkData: 27-10-2017 11:46:42
Hearn tym razem na pewno będzie bardzo naciskał na federację, gwarantując, że zwycięzca walki Wilder - Whyat w niedługim czasie zmierzy się z Antkiem. W ten sposób Edi załatwi Alabame."

Ale co Ty za dyrdymały tu klepiesz? Jakie 'naciskal'? Whyte bedzie mial tylko PRAWO do walki, nie bedzie zadnym obowiazkowym, bo wychodzi z WBC SILVER. Do niczego Hearn Wildera nie zmusi. Klepiesz ze Hearn nie potrzebuje Wildera. A Wilder potrzebuje Joshue? Jak na razie za kazda walke kosi 1 mln dolarow, moze i nie ma to porownania z 15 mln funtow Joshuy, ale milion to milion - Wilder w ten sposob zarobil juz na ringach z 10 milionow dolarow. Bedzie dalej obijal kotlety i od czasu do czasu obowiazkowego za milion i tyle. Milioner to milioner.

Joshua za zadna walke nie zarobi tyle co za tę z Wilderem - za Wildera zgarnalby moze nawet 30 mln. Jesli wiec chca zarobic najwiecej w karierze, dostac zielony legendarny pas WBC i zapisac sie w historii (bo inaczej Joshua zawsze bedzie tylko europejskim brytyjskim mistrzem w swietle historii, jak Lewis do momentu walki z Holyfieldem) to muszą sie ugiąć na warunki Wildera.
Wilder sie nie rzuci w podziece na te 4 mln bo tu drogie matolki chodzi o cos wiecej- o pokazanie dominacji i sily negocjacyjnej- to jest zagrywka przyszlosciowa, wizjonerska, a nie nachapanie sie nedznych groszy od razu
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.