DORTICOS ZNOKAUTOWAŁ KUDRIASZOWA. TERAZ DIABLO ALBO GASIJEW

W tej walce musiał być nokaut. I był. Yunier Dorticos (22-0, 21 KO) już w drugiej rundzie zastopował Dmitrija Kudriaszowa (21-2, 21 KO) na gali w San Antonio i awansował do półfinału turnieju World Boxing Super Series w wadze junior ciężkiej.

Pierwsza runda była jeszcze spokojna, ale w drugiej obaj zawodnicy zaczęli się otwierać. Na nieco ponad minutę przed końcem tego starcia Dorticos wykorzystał to, że ręka rywala nie wróciła na swoje miejsc po lewym prostym, huknął potężnym prawym i zakończył walkę. Kudriaszow zdołał się dźwignąć, gdy sędzia kończył liczenie, ale nie było mowy, by w takim stanie arbiter dopuścił go do kontynuowania pojedynku.

- Wiedziałem, że na mnie ruszy, więc czekałem i uderzyłem. Jak już trafiłem, to wiedziałem, że to koniec - powiedział zwycięzca.

- Jestem bardzo zły. Byłem świetnie przygotowany, ale w tej wadze jeden cios może zmienić wszystko. Dobrze mnie trafił, nie mam żadnych wymówek. Sędzia wie, kiedy przerwać walkę, więc jestem pogodzony z jego decyzją - mówił z kolei pokonany.

W półfinale WBSS Dorticos zmierzy się ze zwycięzcą potyczki pomiędzy mistrzem IBF Muratem Gasijewem (24-0, 17 KO) a Krzysztofem Włodarczykiem (53-3-1, 37 KO), do której dojdzie 21 października w Newar.

- Chcę walczyć z Gasijewem. Wiem, że oglądał tę walkę. Ja będę oglądać jego. Jak zrobi swoje, to bardzo chętnie się z nim zmierzę - stwierdził Dorticos.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 24-09-2017 10:55:24 
Dorticos to świetny bokser, wszechstronny i potrafiacy niszczyc prostymi przez garde te ciosy rozbijają rece.
Kudryashov w sumie mógł uniknąć tego ciosu, ale zdaje sie, że sobie zlekceważył i myślał, że nie ponowi ataku. Zapowiada sie świetny półfinał z Gassievem i postawie na Kubańczyka wydaje sie bardziej kompletny.
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 24-09-2017 10:56:22 
Dorticos zdominował Kudriaszowa od samego początku. Mocny cios Dorticosa albo słaba odporność Kudriaszowa, albo jedno i drugie i w rezultacie nadspodziewanie szybki koniec.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 24-09-2017 10:58:55 
Kolejny przykład, że "Soviet" są przereklamowani :)
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 24-09-2017 11:05:43 
Po 1 rundzie Dorticos wiedział już w co ma grac z ruskim. Widać było, że coraz mocniej naciera aż jednym smyrnął Kudriaszowa w okolice szyi, a ten drugi cios już był przygotowany na poprawkę. Nie było co zbierać.

Nietety chyba Dorticos zmierzy się z kolejnym ruskim, bo Krzysiek raczej nie da rady.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 24-09-2017 11:08:13 
Gassijew w przeciwieństwoie do Kudriasziwa potrafi przyjąć i samemu przywalić. Nie mogę się doczekać pojedynku Murata z Yuniorem..
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 24-09-2017 11:09:39 
Kudriaszow fatalnie się ustawił, został bokiem na nogach i dostał ogłuszacza w punkt. Kudriaszow to jednak dość mało ruchliwy punkt. W ringu był za to ogromny, przepowiadam, że to jego ostatnia walka w tej kategorii.
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 24-09-2017 11:10:54 
Gasijew Dorticos najbardziej oczekiwana walka 2018?
 Autor komentarza: rondobry
Data: 24-09-2017 11:12:43 
Fajni,fajnie dobrze ze była ta para nie pamiętam jak wygląda drabinka ale finał Usyk vs Gassijew/Dorticos i będzie smacznie.
 Autor komentarza: Okularniczek
Data: 24-09-2017 11:19:32 
I tak oto kończy się mit rosyjskiego niszczyciela...
 Autor komentarza: Okularniczek
Data: 24-09-2017 11:20:17 
Tylko.... Że z Włodarem to już nie pójdzie mu tak łatwo...
 Autor komentarza: gdziesamojedulary
Data: 24-09-2017 11:20:56 
Złożył go jak scyzoryk.
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 24-09-2017 11:23:37 
Dorticos zaboksował kapitalnie. Świetna technika, odwaga, mądrość.
 Autor komentarza: adambw
Data: 24-09-2017 11:23:48 
bardzo dobra praca nog Dorticosa,ladnie szachowal kurdiszowa odchodzacw prawo od lewego sierpa.kurdziaszow chaby chcial to przebokowac na stojacoi w dodatku slaby w obronie.robi sie ciekawie w tej cwiartce.mysle ze wlodar nie ma szans z tak dobrym na nogach Dorticosem...
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 24-09-2017 11:25:04 
Dorticos czarny koń turnieju. Tak jak mówiłem stosunkowo łatwe KO na Kudria, ten gość został zweryfikowany przez Duordolę, nawet w rewanżu miał ciężko. W sumie finał jaki by nie był zapowiada się zajebiście.
Ciekawe co Briedis pokaże z Usykiem.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 24-09-2017 11:28:51 
Sterydy nie umacniają szczęki. Kurdiaszov chyba powinien przemyśleć niektóre sprawy, wyglądał w tej walce jak naćpany.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 24-09-2017 11:31:42 
Kurdja wypadł gorzej niż Czakijew. Wolny, bez energii, bez pomysłu...
Widać ewidentnie problem wagi - do ringu wniósł grubo ponad 95 kg i to też mu nie pomogło.
Ruscy moim zdaniem mają problem trenerów.

Pozostaje wielki niesmak w związku z Głowackim.
WIELKI!!!
 Autor komentarza: wooyo
Data: 24-09-2017 11:35:08 
Dokładnie, sam się dziwiwłem dlaczego Kurdiaszow w tym turnieju wystąpił, kogo on miał na rozkładzie?W rewanżu Durodolę, który juz go bardzo obnażył?Za wysoki przeskok powoduje czasem nawet koniec kariery.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 24-09-2017 11:38:56 
Kudriaszow myślał że jak będzie ciężki to zapewni mu moc.
Ruski czołg KW2 vs T34.

Dorticos nastawił się na prawy sierp bo liczył że Durudola go tam napoczął.

Trzeba przyznać że Dorticos ma oczko i wykorzystał zagapienie się i boczne ustawienie się Kudriaszowa.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 24-09-2017 11:44:37 
Powiem tak Nokaut był do przewidzenia na Kudriaszowie potwierdziło się że oprócz tego że ma petardę w ręce to nie ma dynamiki i człapie na nogach , nic nie ujmuję Dorticosowi ma też petardę , agresję dobrą technikę ciosy bite z w różnych płaszczyznach ale patrząć na jego walkę z Kalengą gdzie znokautował go ale troche się na męczył z twardym Gassijevem

(Nie życze zle Diablo ale realnie to nie widzę go z Gassijevem )rusek to nie jest tylko fizol jak Kudriaszow jest bardziej dynamiczny i szybszy od rodaka bije mocno niezle na korpus, ładnie schodzi z linii ciosów , można się lekko przyczepić do obrony ale jak ją poprawi to nie skreślam go z Kubańczykiem
być może lekkim faworytem Dorticos ale nie będzie miał lekko wygrana Gassijeva nie będzie niespodzianką.
nie ma nic do Diablo ale raczej na pewno przegra Gassijevem i to możliwe że przed czasem
ale okaże się wszystko już nie długo
 Autor komentarza: januzs
Data: 24-09-2017 11:46:01 
Właśnie obejrzałem na youtube całą walkę. Pasek krótki,- myślę oby tylko jaki sierp Ruskowi nie wyszedł, ale gdzie tam, od początku dominacja Kubańczyka i piękne ko.
 Autor komentarza: Salomoni
Data: 24-09-2017 11:51:09 
Dziś zwyciężyły umiejętności, bo Dorticos wyglądał wprost na wątłego przy Kudriaszowie. Mam wątpliwości co do siły ciosu Kubańczyka, myślę że po prostu mądrze wykorzystał liczne braki Ruska i zneutralizował atuty. Duża przewaga bokserskiego rzemiosła. Tylko tyle i aż tyle. Czy Dmitrij odniesie sukces po przejściu do ciężkiej, do której rzekomo się nadaje? Wątpię. Musiałby starannie dobierać rywali (drewnianych kołków bez ciosu), ale w ten sposób trudno zdobyć sensowny pas.
 Autor komentarza: Cyprian
Data: 24-09-2017 11:58:30 
Fajne KO do kolekcji, ale po tym co pokazał Dorticos to wydaje mi się że jest on najsłabszy w towarzystwie Gassiev, Breidis, Usyk. Jest troszkę dziurawy a tak człapiąc to go Włodarczyk dogoni gdyby jakimś cudem wygrał z Gassievem i będzie miał jakieś 30% szans a nie 5% jak wcześniej mi się wydawało.

Z Kalengą Dorticos wyglądał dużo lepiej. Może teraz oszczędzał się i dostosował do prędkości Kudryashow albo się nie rozgrzał czy coś.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 24-09-2017 12:00:36 
Dorticos w sumie też nie pokazał cudów, ale nie musiał.
Mi trochę przypomina Afolabiego - czy to jednak komplemnent? - Raczej nie. Afolabi miał potencjał, ale był leniwy, zbyt mało profesjonalny. Dorticos nie da rady Usykowi.

Osobiście czekam na zagadkę - na Pereza.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-09-2017 12:15:00 
WalterAlfa
bardzo bym chcial zeby w Posce byli tak przereklamowani zawodnicy jak u "soviet" ,Wlodarczyk pokaze polska jakosc boksu ,no i mamy swietnego Masternaka ,ktory zostal swietnym po pokonaniu Janika ,Jedynie Glowka cos soba prezentuje choc konkurencja bardzo silna ,ale on moze myslec o probie zdobycia tytulu
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 24-09-2017 12:38:16 
Kudiriaszow w tej walce był dla mnie lepszą wersją Włodara, więc scenariusz z Gasijewem może się powtórzyć, chyba że Krzysiek będzie miał twardszą głowe i potrwa to ze 3 rundy dłużej
 Autor komentarza: leonidas793
Data: 24-09-2017 12:41:07 
Szykuje sie swietny półfinał Dorticos vs Gassijev. Dla mnie lekkim faworytem Dorticos, Gassijev ma o wiele mocniejszy łeb niz Kurdiaszow ale tez jest zawodnikiem który bardzo duzo przyjmuje co przy takim puncherze jak Dorticos zle sie moze dla niego skonczyc.Finał Usyk Dorticos niestety tu juz faworytem Usyk, chociaz ja sercem jestem za oboma Kubanczykami.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 24-09-2017 12:53:14 




Dorticos go zlal na kwasne jablko. Po pierwszej rundzie rusek ledo oddychal w narozniku. Proste na korpus w pierwszej i na poczatku drugiej rundy zrobily swoje. Potem przyspieszyl, przelamal go na gore i skonczyl jak amatora. Zawsze mowilem ze kubanczyk to wygra albo na punkty albo przez nokaut w drugiej czesci pojedynku ale nie myslalem ze Kudryashov jest az tak slaby. Myslalem ze da chociaz te pare rund na poczatku dopoki sie nie spompuje. Chociaz mozna z drugiej strony sie tego spodziewac po wyrowanych bojach z Duradola gdzie rusek po 5 rundach slanial sie ze zmeczenia.
Co ciekawe kubanczyk wygral tez pojedynek mentalnie nie dajac sie ruskowi zastraszyc na wazeniu czy prowokujac go juz w czasie samego pojedynku. Kudryashov potwierdzil w tej walce ze jest co najwyzej zawodnikiem klasy B a kolejna porazka przez ciezki nokaut napewno sie odlozy. Wydolnosci tez raczej nie poprawi wiec tak naprawde zostaje mu obijanie journey-man'ow na undercardach w Moskwie.

Dorticos pokazal ze jest na zupelnie innym poziomie i staje sie czarnym koniem do wygrania calego turnieju. Poza Usykiem nie ma tam chyba nikogo kto moglby z nim wygrac, chociaz nawet ukrainiec moze miec spore problemy ze swietnie dysponowanym kubanczykiem.




 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 24-09-2017 13:18:53 
Moim zdaniem Kudriaszow teraz przejdzie do HW, zbije w 1 rundzie kilku średniaków i witamy w rankingach. Trochę kasy zarobi, a przecież każdego kto ma słabą obronę może też ustrzelić.
 Autor komentarza: holy
Data: 24-09-2017 13:45:46 
zgadza się.
 Autor komentarza: TheShadowOne
Data: 24-09-2017 13:52:46 
Szkoda że tak szybko się skończyło. Półfinał Gassiev i Dorticos/Kudryashov to rewelacyjna walka. Nawet dobrze że Kuban przeszedł bo szczęka starszego z Rusków jest podejrzana. To będzie 50/50
 Autor komentarza: marcinm
Data: 24-09-2017 14:34:48 
Kubano dobrze się zaprezentował. Pewnie niektórzy liczyli, że będzie skakał jak Usyk albo walił kombinacje 10 ciosów ale to by bylo zbędne, po prostu lokował mocne ciosy tam gdzie widział miejsce i szczelnie trzymał garde. Rosjanin wyglądał na zmęczonego od samego początku, a w ringu miał chyba ze 100 kg albo i więcej - byl ogromny, wystarczy spojrzeć na to że Dorticos to kawał zwierza ale Kudriashov był przy nim jak starszy brat. Doktorek potwierdził, że jest w czołówce (zobaczymy jak będzie dalej), a Rasputin pokazał, że oprócz kowadła to nie ma praktycznie nic - techniki, szczeki, pracy nóg. Oczywiscie Kudriashov może poskładać każdego o ile trafi, ale sukcesów mu nie wróże, niech idzie do ciężkiej - tam nie będzie odbiegał szybkościa, nie będzie musiał zbijać, ciekawe tylko czy jego szczęka jest na to gotowa
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 24-09-2017 15:07:47 
Ktos jest zdziwiony wynikiem?
Od zawsze mowie ze dk to kolek ktorego potworna sile zbudowano za zulach spod sklepu. Przyjac tez srednio umie.
 Autor komentarza: AdRem
Data: 24-09-2017 15:57:20 
Ja nie jestem. Swietny prawy Dorticosa. Aczolwiek spodziewalem sie ze do nokautu dojdzie pozniej. Rosjanin niby cos zaczal balansowac tulowiem i ruszac glowa. Garde tez trzymal wysoko. No ale coz, na nic sie to zdalo. Wydaje mi sie ze jezeli ktos mial watpliwosci po jego pierwszej porazce to teraz juz wie ze raczej chlop mistrzem nie zostanie. Chociaz nigdy nie mow nigdy.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 24-09-2017 16:44:58 
Jeden słaby i drugi słaby.

Oni obydwaj prezentują poziom naszego Włodarczyka.

Czyli zwycięstwa oparte na przypadkach.

Jak się uda trafić to wygram.

Nie ma co podniecać się Dorticosem. On niczego nie pokazał.
 Autor komentarza: bloki1984
Data: 24-09-2017 16:53:29 
witam wszystkich

mnie Dorticos z Kalenga wogole nie przekonal. czlapal trochę na nogach, pod koniec walki już chyba tez ledwo dyszal. jak tylko Kalenga przyciskal mocniej to Kubanczyk się trochę gubil. no i chyba w każdej rundzie przyjal jakiś czysty lewy sierp i w tym wlasnie widziałem szanse Rosjanina.
Kudriashow za to kompletnie nie wie co robic jak jest dociskany i widać to było dobrze w rewanżu z Durodola. szukal klinczu no i nic nie bil w poldystansie.

mój typ na walke to był jednak nokaut na Kubanczyku po jakims lewym sierpie Rosjanina.
okazało się jednak ze Kudriaszow był zbyt wolny i zbyt jednowymiarowy.

mysle jednak, ze Gassijew sobie poradzi z Dorticosem, o ile wcześniej pokona Krzyska.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 24-09-2017 17:01:33 
powiem wam też że widać że chłopaki którzy weszli do turnieju, chcą się pokazywać i walczyć widowiskowo, druga walka i druga mimo że krótka to ciekawa, Włodar jak to czytasz to weź się zepnij, i wypuszczaj te swoje petardy, bo cały świat patrzy, przegrasz to przegrasz ale chociaż walcz
 Autor komentarza: holy
Data: 24-09-2017 17:41:03 
Kurdiaszowowi brakuje cwaniactwa ringowego. W kryzysie powinien klinczować, kombinować. A on idzie na wyniszczenie - cios za cios, w ogóle nie klinczuje co na jedno jest dobre, ale na drugie kończy się dla niego źle.
 Autor komentarza: Okularniczek
Data: 24-09-2017 18:36:46 
a href="https://images81.fotosik.pl/821/c6f8a52107b3d817.png" target="_blank"img src="https://images81.fotosik.pl/821/c6f8a52107b3d817med.png" border="0" alt="" //a

Kurdiaszovv po tych deskach zrobił minę jak by mu zupka nie smakowała.
Zimnoch też często podobnie wygląda
 Autor komentarza: albinos
Data: 24-09-2017 19:32:32 
Ciekawy wywiad z Maksymem Własowem z sierpnia . Omawia szanse uczestników super serii. Niestety po rosyjsku
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.