WIDEO: GOŁOWKIN I CANELO W LIMICIE

Giennadij Gołowkin (37-0, 33 KO) i Saul Alvarez (49-1-1, 34 KO) za pierwszym podejściem osiągnęli wymagany limit dywizji średniej. Podczas ceremonii ważenia obaj prezentowali się znakomicie. Poniżej zapis wideo.

Wyniki ważenia w jednostce amerykańskich funtów:
Giennadij Gołowkin 160 vs Saul Alvarez 160
(o pasy WBC/WBA/IBF wagi średniej)
Joseph Diaz Jr 126 vs Rafael Rivera 127
Diego De La Hoya 122 vs Randy Caballero 121
Ryan Martin 135 vs Francisco Rojo 135,5
Siergiej Bohaczuk 150 vs Joan Jose Valenzuela 154,5
Vergil Ortiz 140 vs Cesar Valenzuela 140
Marlen Esparza 111,5 vs Aracely Palacios 110
Nicola Adams 115 vs Alexandra Vlajk 114,5

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Mars
Data: 16-09-2017 06:33:37 
Obczajcie miny Oskara jak Gołowkin wchodzi na wagę.
De La Hoya zdaje się mówić: "O ku.wa! Niedobrze! Chyba popełniliśmy falstart..."
 Autor komentarza: Champion20
Data: 16-09-2017 07:05:54 
Rudy też wygląda świetnie!
Stawiam na Golovkina ale to będzie ciężka przeprawa!
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-09-2017 07:08:35 
Gala samych kurczaków.
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-09-2017 07:20:19 
Ojjj żeby w niedziele nad ranem nie było płaczu. Kibicuje rudemu tutaj. Nie że to mój ulubiony styl, Gołowkin jest wartością dodaną w tej dyscyplinie i w normalnych warunkach powinno sie go wspierać. Natomiast jest jeden mankament, który mnie od niego odstrasza..

Fanatycy Gołowkina. Oni są 10x gorsi od fanatyków Pacmana (z 90% to sa byli fani paca). Ten sie boi, tamten unika walki, temu będą pomagać sędziowie..
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 16-09-2017 07:49:03 
Gołowkin nie jest przygotowany na to iż Alvarez może go znokautować,jesli rudemu wyjdzie cios to bedzie po GGG,uważam że Kazach bedzie liczony i Meksyk wygra na punkty..
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 16-09-2017 08:19:53 
Ostatnio przy okazji Zimnego mi nie wyszło typowanie więc chyba sobie tym razem daruję :D
Miejmy nadzieję, że walka nie rozczaruje - przykład Meywether-Paciao jest tu etalonem.
Tu jednak spotykają się prawdziwe "zabijaki" więc powinno być emocjonująco.
 Autor komentarza: Mars
Data: 16-09-2017 08:48:39 
@Luton

Napisałeś o "stylach" obu zawodników, ale jednego z nich wadą są kibice... Ciekawe z punktu bokserskiego rzemiosła...
Potrafisz myśleć sam? wyciągać wnioski? W tym przypadku mamy boks...
Napisałeś że jest jeden mankament który Cię odstrasza... "Fanatycy Gołowkina".

Czyli jak oglądasz fakty,wydarzenia czy wiadomości i nieważne w jakim kontekście pokażą daną informację liczy się to co powiedział i jak skomentował dziennikarz ulubionej stacji?...

W 2000 roku jak zacząłem studia pewien wykładowca z matematyki powiedział że 90% społeczeństwa nie rozumie wiadomości itd. ... Od tego wykładu już wiem że miał rację...
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-09-2017 09:00:54 
@Mars

ja pierd... nie pisałem o stylach zawodników, tylko o stylu Alvareza. Nie jara mnie jak walczy ru meksyk, to nie jest styl który preferuje. Lubie styl Maywethera, Chris Byrd czy Toneya. Lubie zawodników defensywnych walczących z konrty, którzy rozprazowują metodycznie zawodników nacierających, puncherów. Canelo do takich sie nie zalicza.

A to że fanbasa Gołowkina widzi w nim bohatera, gościa który przestawia cruiserów na sparingach to niech dlej sobie w to wierzy. tylko niech później nie płacze ze jacobs był w milimcie półciężkiej albo cruiser
 Autor komentarza: Mars
Data: 16-09-2017 09:28:57 
@Luton

ok.

Tylko jak spojrzysz na chłodno walkę Jacobsa z Gołowkinem to co się rzuca w oczy?
Czyżby na zwyczajnych sparingach nie było większych wymian niż w trakcie tej walki?
Jacobs spierdalał po ringu i trzymał dystans tylko po to by wytrzymać do końca!
Dla niektórych to sukces by ustać 12 rund z Kazachem.

Ale co się rzuca w oczy?
Waga Jacobsa?
Dlaczego ważenie było tak wcześnie? I dlaczego Amerykanin nie przystąpił do regulaminowego ważenia zgodnie z przepisami jak jest na co dzień?
IBF postawiła warunki? Czy inne federacje robią wyjątki?
A jeszcze parę godzin temu w aktualnej walce Gołowkin - Alvarez ważenie było zgodne z przepisami.
Komiczne to...
I dziwić się później że wychodzi taki Jacobs cięższy o dwie kategorie wagowe, co nie zmienia faktu że popierdalał po całym ringu! tylko po to żeby przetrwać i nie zostać znokautowany...
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-09-2017 09:44:13 
Nie rowzumiem. Jacobs zastosował najlepsza taktyke jaką mógł. Był większym kolsieem w ringu, lepsze warunki fizyczne i starał sie boksować. Na cholere miał dążyć do półdystansu jeśli dysponował lepszym zasięgiem ramion i siłe na którą gienia cały czas musiał uważać. Dlaczego Gołowkin nie walczył tak jak z Brookiem - bo obawiał sie bomby ze strony Jacobsa
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 16-09-2017 11:37:16 
Luton
Nie mial dazyc do poldystansu, ale tez wogole nie podejmowal walki tylko uciekal. Nastawil sie na przetrwanie. Dobrze mu to wyszlo. Tyle. Kazach jest tylko czlowiekiem, ale jest tez jednym z najlepszych aktywnych piesciarzy. Tyle i az tyle. Inna sprawa ze Jacobs to by pewnie zlal Canelo... chociazby przez wzglad na warunki i brak nog u Meksyka.
 Autor komentarza: Boder
Data: 16-09-2017 12:13:06 
Czy ktoś z fanów Gołovkina wie jaką wadę kręgosłupa ma Kazach jeżeli chodzi o kifozę piersiową? Zatrzymajcie ten filmik w 1:11 - tam wyraźnie widać, że wada jest. Wiem, że w duże mierze wynika to z tego, że Gołovkin się zgarbił ale myślę że i tak z 50 stopni może być. Pytam bo sam mam taką wadę i przeszedłem nawet operacje z tego powodu. Mam małą obsesje jeżeli o to chodzi. Wszystkim bokserom oceniam kifoze/lordoze itd;)U mnie wygląda to obecnie tak:

https://zapodaj.net/f6dc031388663.jpg.html

https://zapodaj.net/8f78519ba2d45.jpg.html


Z tym że tak jak wspomniałem, u mnie jest to maksymalny wyprost a GGG pewnie się zgarbił, żeby napiąć klatę.
 Autor komentarza: spienionyjohny
Data: 16-09-2017 13:56:17 
Boder szkoda, że ludzie nie potrafią zrozumieć iż AJ ma wade właśnie w postaci hiperlordozy przez co ma wydęty brzuch, ale nie to przeciez od koksów... co do GGG rzeczywiście też zwróciłem na to uwagę, ale myślę, że na to też ma wpływ jego pozycja bokserska on często porusza się w takim przygarbieniu
 Autor komentarza: un4given
Data: 16-09-2017 14:24:40 
Boder

GGG jak i wiele innych piesciarzy ma wade postawy "plecy okrągłe" czyli poglebiona kifoza piersiowa, barki i glowa wysuniete do przodu.

Co do Twojej wady to z tych fotek nic nie mozna powiedziec. Musialbys stanac bokiem i rece z przodu. A najlepiej jakby Cie jakis ogarniety fizjoterapeuta zobaczyl na zywo ;)
 Autor komentarza: Hadar
Data: 16-09-2017 14:35:20 
@Boder

Ekspertem nie jestem, aczkolwiek wydaje mi się, to to też może wynika z faktu nierozciągania przez bokserów mięśni piersiowych, gdyż spięta klata ściąga barki do środka. Taka przygarbiona pozycja z reguły premiuje bokserów, więc może dlatego ich nie rozciągają?
 Autor komentarza: Boder
Data: 16-09-2017 15:43:43 
Jeżeli chodzi o Joshue, to on ma tą lordozę i to dosyć sporą. Ona może nie jest aż tak widoczna dla przeciętnego człowieka, który nigdy nie miał styczności z wadami kręgosłupa, bo zasłonił to mięśniami w bardzo dużym stopniu. I fakt, że sporo bokserów ma takie właśnie wady kręgosłupa, nad czym też się mocno zastanawiam. Ale nie będę ukrywał, że mnie, jako weterana łózka szpitalnego, buduje to mentalnie. Co do mojej wady, to mam stwierdzone okrągłe plecy i chorobę Scheuermanna. Przeszedłem z tego powodu operacje i wyprostowali mi kręgosłup z 65 stopni na 49 stopni. Także myślę, że jeżeli obecnie mam większą wadę kręgosłupa od Gołovkina, to naprawdę nie wiele. A jeżeli on się tak napier*ala to dlaczego ja nie miałbym trochę potrenować;)xD


https://zapodaj.net/1b3c97528add4.jpg.html

https://zapodaj.net/b47ec8aa9ea0b.jpg.html


To wszystkie fotki jakie mam, ta druga to oczywiście RTG z implantem, który po zroście kostnym został wyjęty. Obecnie tylko zwisam i podciągam się na drążku, pływam na plecach ale w planach jest siłownia, oczywiście po konsultacji z fizjoterapeutą, bo niestety nadal jadę na tramadolu.
 Autor komentarza: Okularniczek
Data: 16-09-2017 15:53:52 
Głowokin jest garbaty czy mi się zdaje
 Autor komentarza: un4given
Data: 16-09-2017 17:01:06 
Boder

Kolego jeśli masz chorobe Scheuermanna to jest to sporo wiekszy problem niz zwykla wada postawy jaka ma Golovkin czy Joshua i to bylo powodem Twojej operacji. W dzisiejszych czasach praktycznie kazdy ma jakas wade postawy i bardzo malo jest ludzi idealnie prostych. U bokserow jest to spowodane specyficzna postawa jaka przyjmuja w ringu. Leczenie wad postawy polega na wzmacnianiu miesni oslabionych i zbyt rozciagnietych oraz rozciaganiu tych zbyt przykurczonych do tego dbanie o prawidlowa postawe ciala przy codziennych czynnosciach jak siedzenie, chodzenie czy cwiczenia.
 Autor komentarza: Boder
Data: 16-09-2017 17:55:01 
un4given

Masz racje ale połowicznie. W praktyce, w 90% przypadków, skutkiem choroby Scheuermanna jest tylko pogłębiona kifoza piersiowa. A największy problemem ta choroba stanowi w okresie dojrzewania, czyli w wieku 10-20 lat, kiedy człowiek rośnie. Jezeli wtedy odpowiednio nie zadba się o plecy, to ta choroba wpływa na krzywienie się kregosłupa. Ale w wieku 22-24 lat okres kostnienia kregosłupa się kończy i ta choroba nie ma już wpływu na
kregosłup. Golovkin może miec takie plecy dlatego że sie garbił w młodości, a ja dlatego że mam taką chorobe, która skrzywiła mój kegosłup w okresie dojrzewania. Operacja która przeszedłem, ununęła skutek tej choroby, czyli pogłębioną kifozę i na tym etapie nie mam żadnych ograniczeń, bo mam już 29 lat i okres zrostu kregosłupa dawno sie zakończył. Mogę nawet wkleic screena z ostaniego wypisu ze szpitala, gdzie w zaleceniach mam wpisane:

- powrót do normalnego trybu życia bez ograniczeń.

Także masz racje z tym że ta choroba jest dużym problemem ale tylko w okresie wzrostu.
 Autor komentarza: un4given
Data: 16-09-2017 18:50:39 
No jesli u Cb jedynym skutkiem tej choroby jest poglebiona kifoza i po operacji wszystko ok to wystarczy ze bedziesz wzmacnial oslabione i rozciagniete miesnie a rozciagal te nadmiernie przykurczone. Najlepiej pod okiem ogarnietego fizjo. A Golovkin ma takie plecy bo od dziecka trenuje boks...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.