WASZYM ZDANIEM: MAYWEATHER vs McGREGOR I COTTO vs KAMEGAI

To będzie szalona noc z boksem zawodowym. Przeżyjmy ją więc razem. Bo to jest temat dla Was - kibiców!

Od 2:30 na antenie Polsatu Sport gala w Carson, gdzie walką wieczoru będzie starcie wspaniałego Miguela Cotto (40-5, 33 KO) z Yoshihiro Kamegai (27-3-2, 24 KO) o wakujący tytuł mistrza świata kategorii junior średniej federacji WBO.

Z kolei w Las Vegas wracający ze sportowej emerytury na pożegnalny występ Floyd Mayweather Jr (49-0, 26 KO) spotka się z Conorem McGregorem. Ponadto na kibiców czekają takie walki jak Cunningham vs Tabiti, Cleverly vs Jack czy Davis vs Fonseca. Transmisja od 3:00 na specjalnym kanale przygotowanym przez Cyfrowy Polsat. Starcie Mayweather vs McGregor około godziny 6:00 czasu polskiego.

Bawmy się razem. Zapraszamy Was wszystkich do merytorycznej dyskusji!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 26-08-2017 22:49:52 




Mayweather przez KO lub dyskfalifikacje McGregora. W drugiej czesci walki chociaz moze nawet szybciej jak sie wystrzela przez pierwsze 9 minut.

Poza tym Badou, Gervota, Tabiti - bez niespodzianek. Cotto tak czy inaczej, wiadomo.



 Autor komentarza: Boban81
Data: 26-08-2017 22:50:12 
McGregora podda narożnik. Cotto nieznacznie na punkty.
 Autor komentarza: MickeyBreslau
Data: 26-08-2017 22:51:01 
McGregor na punkty.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 26-08-2017 22:55:37 
Mayweather przez ośmieszenie.
 Autor komentarza: P4CIU
Data: 26-08-2017 23:01:37 
Mayweather TKO 10. Sedzia przerwie walke jak Bayless w Pacquiao vs. Cotto.
 Autor komentarza: Taksowkarz
Data: 26-08-2017 23:02:14 
Floyd - PKT
USS Cunninghan- PKT
Cotto - PKT
Davis to - KO
 Autor komentarza: voy
Data: 26-08-2017 23:04:37 
Sprawa jest prosta,jezeli McGregor nie znokautje Floyda w pierwszych rundach to nie ma zadnych szans!
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 26-08-2017 23:30:27 
McGregor zostanie poddany przez narożnik w przerwie miedzy 6 a 7 runda. Do tego czasu bedzie pieknie obijany, bedzie sie meczyl zeby Floyda nawet trafic czysto. A Cotto na PKT.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 26-08-2017 23:38:40 
Dawać linki na ten szajs.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 26-08-2017 23:40:40 
Ja bym chciał remis i TBE Twins. A sprytny ten Floyd, dwa lata przerwy, żeby ludzie uwierzyli że się zestarzał i uznali, że ta walka ma sens. Będę obstawiał jeśli dojdzie do walki Mcgrega z Malignagim, bo teraz co tu obstawiać, ale ciekawie będzie jak Evan Mcgregor będzie naśladował Bruce'a Lee i liczę na słynny one inch punch.
 Autor komentarza: Madras
Data: 26-08-2017 23:59:53 
Szkoda, że w kontrakcie nie ma mowy o rewanżu na zasadach MMA. Przyjemnie by było zobaczyć sytuację, w której to Floyd jest opcją "b" i to on z góry skazany byłby na brutalną porażkę. A tak to mamy show jednego sportowca. Drugi tylko pracuje nad zebraniem jak największej liczby przyłączy PPV.

Swoją drogą "Money" chyba troszkę się posunął w czasie. Trochę przygarbiony, nieco spowolniony + brak młodzieńczej agresji, werwy. Przypuszczam, że dzisiaj taki Errol Spence Jr. mógłby sprawić Floydowi niezłe lanie.
 Autor komentarza: Taksowkarz
Data: 27-08-2017 00:05:56 
Nie
Nie chcielibyście ani remisu ani przegranej.
Porażka oznacza więcej niż wam się wydaje.
Porażka oznacza regres boksu i jego mniejszą popularność.

Boks nie ma dobrej opinii, mistrzowie w najważniejszych kategoriach wagowych ze soba
 Autor komentarza: Taksowkarz
Data: 27-08-2017 00:11:23 
Nie
Nie chcielibyście ani remisu ani przegranej.
Porażka oznacza więcej niż wam się wydaje.
Porażka oznacza regres boksu i jego mniejszą popularność.

Boks nie ma dobrej opinii, mistrzowie w najważniejszych kategoriach wagowych ze sobą nie walczą, wiele rzeczy załatwianych jest zakulisowo a rankingi ustalają panowie przy zielonym stoliku. Jeżeli ma się dobrego promotora może on chronić zawodnika przed wyzwaniami oraz przed przegraną w wielu wypadkach na najwyższych stopniach bokserskich. Nie ma pory roku byśmy nie słyszeli o mniejszym lub większym wałku, mniejszych lub większych machlojkach. Boks jest nudny dla niedzielnego widza, ma wiele ciemnych strony i gdyby teraz FLOYD przegrał to oznaczałoby odpływ pieniędzy od sponsorów, mniejszą widownie oraz spadek rangi.

Regres na każdej płaszczyźnie.

Zatem przestańcie pieprzyć, że chcecie aby Floyd się potknął, bo uwierzcie mi, nie chcecie.
Jeśli boks ma się rozwijać i ściągać więcej kibiców, sponsorów i pieniędzy to dziś Floyd musi pokazać jaskiniowcowi co to znaczy wejść do ringu z bokserem.

Siadajcie i kibicujcie mu jeśli kochacie boks.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 27-08-2017 00:11:26 
O gustach się nie dyskutuje ale można je wyrażać :)
Więc ja wyrażę swoje zdanie - To jest cyrk dla Januszy. Oczywiście ma na myśli główną walkę wieczoru.
Starcie genialnego boksera, z nie-bokserem za setki milionów dolarów. Genialne pod każdym innym względem niż sportowy.
 Autor komentarza: Kane77
Data: 27-08-2017 00:11:42 
Dla mnie największym wygranym w całej tej szopce jest McGregor niezależnie od wyniku. Z walk w UFC za które zarabiał nie więcej niż 4 mln i w których walczył naprzeciw gości w rękawicach 4oz, którzy mogli dodatkowo walić kolanami / łokciami wyjdzie teraz do gościa w jakiś poduszkach na rękach, który dodatkowo od kilku lat nikogo nie znokautował i dostanie za to 100mln dolców.

Temu McGregorowi powinni dać Maidanę albo Golovkina jak chciał spróbować boksu. Ciekawe czy wtedy byłby taki chętny na walkę w ringu.
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 27-08-2017 00:25:33 
McGregor zaczynal wlasnie od boksu i byl nawet mlodziezowym mistrzem Irlandii! Podobno bardzo dobrze sobie radzil i nawet sparowal z mistzrami swiata:

https://en.wikipedia.org/wiki/Conor_McGregor#Professional_boxing_career

Nie zmienia to jednak faktu, ze Mayweather go wysoko wypunktuje. Irlandczyk jest jednak za twardy i za duza roznica gabarytowa by Mayweather go znokautowal. Sadze, ze McGregor jest technicznie lepiej wyszkolony niz 90 % naszych bokserow i bylby w stanie wygrac z bokserami typu Vanes Martirosyan, Ishe Smith czy Curtis Stevens.

Gala w Las Vegas bedzie transmitowana za darmo i na zywo na tajskim kanale "Workpoint" (channel 23), trzeba tylko znalesc dobrego streama. Znalazlem tylko to, niestety caly czas laduje:

http://tv.guchill.com/workpoint-live.html
 Autor komentarza: tapir
Data: 27-08-2017 00:52:41 
Czy można tą galę obejrzec w ipla tv jak się przebywa za granicą? Z góry dzięki.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 27-08-2017 01:09:16 
Up
Można ale musisz schować swoje IP bo ipla/polszmat go jest dostępny tylko na terenie Polski.
Ja używam do tego portalu HideIPVPN
 Autor komentarza: Grande
Data: 27-08-2017 01:13:17 
Moim zdaniem szkoda czasu na pierdoły, czyli wyreżyserowany teatrzyk pokroju WWE.
Dobranoc :)
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 27-08-2017 01:15:51 
*
https://www.hideipvpn.com

Koszt około 5 funtów/miesiąc, ale są też dramowe portale.

No i musisz kupić na tą walkę PPV. (ohujałeś)

Jak oglądałem na tym Joshua vs Kliczko to cały czas stawało z winy polsatu.
Oglądasz, jest 20 sekunda rundy i nagle stop. Później rusza od 1:20 i nie wiesz co się działo przez minutę.
Zresztą ta walka to cyrk. Widzisz jakie zainteresowanie -kilkanaście komentarzy na Bokser.org
 Autor komentarza: Emperror
Data: 27-08-2017 01:17:24 
Mayweather, Cotto, Jack, Davis, Clev, Cunn jednego wieczoru to nie taka pierdola...
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 27-08-2017 01:32:09 
oficjalne legALNE STREAMY

http://www.1tv.ru/live

https://2plus2.ua/online

http://khabar.kz/ru/programma/onlajn-translyatsiya
 Autor komentarza: Grande
Data: 27-08-2017 01:36:40 
Dobra, dobra, wiadomo na kogo wszyscy czekają. Ludzie lubią takie cyrko - teatrzyki, dlatego nie dziwota, że KSW ślini się na widok walki Szpilki na ich gali. Niejaki Popek ma już 38 wiosen na karku, więc nie przejdzie na dłuższą metę. Pudzianowi stuknęła w lutym 40-ka. Rajcujta się panowie "walką" 1000-lecia. Na zdrowie :)
 Autor komentarza: rex
Data: 27-08-2017 01:53:36 
Nie wiem. Ale chciałbym żeby McGregor dopie****ł temu głupkowi kreowanemu na supergwiazdę, kt ma 0 w rekordzie jedynie na papierze, gada idiotyzmy przeważnie na swój temat. Choć wiadomo zawodnikowi MMA trudno bić się w regułach boksu, na co liczy pajac FMJ. Jakby odwrotnie geniusz FMJ zgodził się na występ w MMA to by zebrał.
 Autor komentarza: rex
Data: 27-08-2017 01:55:54 
Cotto to świetny bokser, sportowiec. Szacunek. Myślę że wygra
 Autor komentarza: Emperror
Data: 27-08-2017 01:56:48 
Ojciec

Jon Jones na dopingu szkoda znow bedzie dluga przerwa....
 Autor komentarza: Emperror
Data: 27-08-2017 01:59:00 
rex

To Mcgregor zaprosil Mayweathera do ringu, ten zwietrzyl kase i sie skusil.
 Autor komentarza: rex
Data: 27-08-2017 02:04:22 
dokładnie
 Autor komentarza: MickeyBreslau
Data: 27-08-2017 02:04:54 
Po zwyciestwie Conora jego nastepnym przeciwnikiem moze byc Canelo(Alvarez bije na punkty GGG)jesli nie bedzie od razu rewanżu z Mayweatherem.
Alvarez nokautuje Irlandczyka.Meksyki wykupią tyle PPV ze moze zabraknąc,100mln$ dla Conora.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 27-08-2017 02:08:58 
Autor komentarza: EmperrorData: 27-08-2017 01:56:48
Ojciec

Jon Jones na dopingu szkoda znow bedzie dluga przerwa....

i dobrze bo to idiota TAK WIELKI JAK I jego talent :) , sam sie niszczy bo w oktagonie niemA NA NIEGO Kzaka , w sumie to ojciec sie cieszy niech dostanie teraz 4 lata nalezy sie :09
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 27-08-2017 02:11:16 
Taksowkarz,

jesteś w błędzie. Gayweather nie reprezentuje boksu, tylko antyboks. Jego porażka nie zaszkodzi więc dyscyplinie, przeciwnie.
Większość kibiców bokserskich czekała, aż ściemniaczowi powinie się noga. Nie doczekali się, co ich do dyscypliny zniechęciło. To jak z filmami - większość oczekuje happy endu. Wyobraź sobie, że nagle zaczynają powstawać wyłącznie filmy, które się źle kończą. Praktycznie śmierć kinematografji.

Natomiast zwycięstwo McGregora otwiera perspektywy na kolejne świetne walki. Na przykład Pacquiao-McGregor.

Niestety, szanse jaskiniowca są iluzoryczne.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 27-08-2017 02:25:15 
Ojciec

Tu masz racje niewiem poco mu to bylo przed sama walka, szkoda jednak ze takiego zawodnika nie bedzie. Wgl bilety na UFC jak ida w Gdansku wiekszosc sprzedana juz
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 27-08-2017 02:31:45 
Autor komentarza: EmperrorData: 27-08-2017 02:25:15
Ojciec

Tu masz racje niewiem poco mu to bylo przed sama walka, szkoda jednak ze takiego zawodnika nie bedzie. Wgl bilety na UFC jak ida w Gdansku wiekszosc sprzedana juz

to bardzo zle , bo nima jeszcze calej karty walki WALKI WIECZORU :)(
JAKBY szly zle to mogli by dac kozak zawodnika na walke glowna a tak nie musza sie starac :(
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-08-2017 02:34:13 
Mama nadzieje ze beda jakies darmowe streamy w internecie.
Podobno poblokowali sporo.
Nie zeby mnie to gówno interesowało ale postawiłem kase.
Mama nadzieje ze to łatwa kasa bedzie.
O ktorej ten cyrk sie zaczyna ?
Bo jak o 5tej to wole chyba isc spac...
 Autor komentarza: Emperror
Data: 27-08-2017 02:39:02 
Ojciec

A jakie znamy walki? Chcialem jechac ale biletow coraz mniej aaja niewiem kto walczy po za Kowalkiewicz i Heldem. Najwyzej bede szukal przed gala ludzie beda handlowac pewnie niewiem zobaczymy...
 Autor komentarza: polrex
Data: 27-08-2017 02:48:15 
Jedyna szansa dla McGregora by uniknac sromotnej porazki to ostro wchodzic w klincz, przewracac, uwieszac sie, "przypadkowo" walic z byka, deptac stopy i podczas ciosu sierpowego przypadkowo uderzec z lokcia,
McGregor dostanie jedno ostrzezenie, drugie i dyskwalifikacja

Conor powie ze nie przegral i domaga sie walki rewanzowej....

Jego jedyna szansa to szalenczy atak od pierwszej sekundy i liczynie na lucky punch obysmy sie nie zdziwili jezeli McGregor zamiast szalenczego ataku zacznie robic sobie jaja i unikac walki, pajacowac, boksowac w defensywie, zmuszac Mayweathera do atakowania

Mayweather nie slynie z nokautowania ale tego gnojka znokautuje , mozliwe tez ze bedzie mial "szczescie"... i po rozcieciu luku brwiowego lekarz przerwie walke a McGregor powie ze chce walki rewanzowej :-)

To bedzie najwieksze oszustwo w historii boksu, McGregor bylby pokonany przez bokserów z polskiej ligi amatorskiej
 Autor komentarza: counterafk1
Data: 27-08-2017 02:53:42 
Lubie niespodzianki
McGregor mam nadzieje że coś ci siadzie
powodzenia
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-08-2017 02:54:10 
Nie bardzo mnie owe starcie interesuje. Jak dla mnie to kapitalny interes co wykorzystają i tyle. Każdy odegra swoją rolę i rozejdą się bogatsi o grubą forsę. Było wiadomym że Floyda ego nie pozwoli mu na odpuszczenie okazji do pobicia rekordu 50 zwycięstw. Po prostu czekał i rozglądał się za odpowiednim kandydatem i znalazł idealnego- Boksersko co najwyżej przeciętny więc nie będzie strachu że słabnąca z wiekiem forma będzie problemem no i bardzo znany co zapewni grubą kasę mimo że sportowo ta walka to mismatch.
Floyd zarobi, pobije rekord i ładnie się pożegna. McGregor natomiast wygrał na loterii. Takiej kasy nie zdobyłby w MMA nigdy więc tak naprawdę on już jest zwycięzcą niezależnie od tego jak źle mu pójdzie w samej walce. Po zakończeniu po prostu podziękuje Floydowi za szansę i doda że ten motherfucker rzeczywiście jest lepszy- oczywiście zaznaczając że dlatego że spotkali się na jego "podwórku". Wszelkie teorie spiskowe raczej bym wykluczył. Ani Floyd już raczej więcej walczyć nie będzie ani nie odda za swojego "0" za jakieś podstawienie się czy remisy. McGregor i tak się ustawi więc będzie mógł spokojnie wrócić na stare śmiecie. W boksie i tak kariery nie zrobi bo dostałby lanie za 10x mniej kasy od znacznie od Money'a słabszych pięściarzy. Sam przebieg walki wyobrażam sobie jako obijanie bezradnie atakującego Irlandczyka przez znacznie lepszego pod każdym względem Mayweathera. Pewnie kilka ciekawszych dla oka ataków szalonych McGregor ku uciesze tłumu przypuści ale raczej nic nie zrobią Floydowi który potrafił sobie poradzić nie z takimi jak on.

Mnie nie interesuje ale rozumiem że innych może szczególnie jak ktoś jest fanem jednego z nich np. Floyda fani mają okazję zobaczyć go po raz ostatni najprawdopodobniej więc mniejsza o to z kim ta walka się odbędzie.
Obejrzałbym Cunna chętnie i może Nathana ale w sumie nie chce mi się czekać bo padam na pysk. Miłego oglądanie i dużych emocji życzę.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 02:57:57 




Ciekawe jakby Mcgregor zaczal chodzic po ringu jak czlowiek-malpa w krwawym sporcie....Serio, mowia cos przepisy bokserskie na temat choodzenia na czworaka? Mozna kogos za to zdyskfalifikowac? Czy dopoki zadaje ciosy rekami to moze poruszac sie po ringu jak mu sie podoba....Albo jakby zajebal salto do tylu w czasie walki...

Zgrywam sie teraz ale chyba odjete punkty za cos takiego, no nie?



 Autor komentarza: Emperror
Data: 27-08-2017 03:02:27 
Na czworaka moze byc ciezko bo za dotkniecie rekawica maty jest liczenie:)
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 03:04:28 
Emperror


Sluszna uwaga ;)


 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-08-2017 03:07:26 
Zwycięzca nocnego starcia otrzyma najbardziej wypasiony pas w historii sportów walki. Składa się z… 3360 diamentów, 600 szafirów i 300 szmaragdów. Nosi nazwię „The Money Belt” i świeci się tak, że jest prawdopodobnie drugą widzianą z kosmosu rzeczą na Ziemi, obok Wielkiego Muru Chińskiego :O
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 27-08-2017 03:20:44 
cunningham juz w ringu

http://vipboxing.eu/boxing/iws-291103-floyd-mayweather-vs-conor-mcgregor?l=1497370117
 Autor komentarza: tolek78
Data: 27-08-2017 03:35:30 
Autor komentarza: cienkiBolekData: 27-08-2017 03:20:44
cunningham juz w ringu

http://vipboxing.eu/boxing/iws-291103-floyd-mayweather-vs-conor-mcgregor?l=1497370117

Siema ojcze tak ogólnie to dzięki za linki ja oglądam na tym pierwszym co podałeś.Tak myślałem żeby szukać rosyjskich streamów.Rosjan Amerykanie nie zablokują
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 27-08-2017 03:39:31 
Autor komentarza: tolek78Data: 27-08-2017 03:35:30
Autor komentarza: cienkiBolekData: 27-08-2017 03:20:44
cunningham juz w ringu

http://vipboxing.eu/boxing/iws-291103-floyd-mayweather-vs-conor-mcgregor?l=1497370117

Siema ojcze tak ogólnie to dzięki za linki ja oglądam na tym pierwszym co podałeś.Tak myślałem żeby szukać rosyjskich streamów.Rosjan Amerykanie nie zablokują

pochwalony :)
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 03:45:13 
http://atdhe.to/boxing
Na tej stronie też kilka linków działa.
 Autor komentarza: MickeyBreslau
Data: 27-08-2017 03:53:10 
W narożnikach ringu widnieje logo firmy Piotrka Szulczewskiego Wish.com,aplikacja zakupowa.Ciekawostka jest fakt ze Amazon chciał kupić Wish za 10miliardow$.
Pierwszy na rynku jest chiński Alibaba,drugi Amazon,potem Wish.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 04:07:09 
Witam wszystkich.

Czyli dzisiaj komentarz rosyjski :)
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 04:10:23 



Tabiti, jak myslalem. Cunningham mial dobry poczatek ale chyba jednak slusznie przegral.


 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-08-2017 04:21:13 
omg jzu przegrał ??

nie zdazylem nawet streama znalezc i odpalic a juz po :/
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 04:24:43 
https://2plus2.ua/online

polecam działa bez problemu
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 27-08-2017 04:26:14 
dziekuje uprzejmie dobry człowieku
 Autor komentarza: Emperror
Data: 27-08-2017 04:31:23 
Dobre tempo 1 rundy
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 04:34:22 



Clev jak zawsze hamuje twarza....chlopak konczyl matematyke na uniwesytecie w Cardiff a jak tak dalej bedzie walczyl to na starosc nie bedzie wiedzial jak sie nazywa....


 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 04:39:24 
oj chyba zaraz koniec clev'a
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 04:42:51 
i po robocie...
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 04:43:48 
ktoś tu żyje ? czeka ktoś na główny cyrk ?
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 04:43:51 
Co ten Clev w tym ringu robił przez ostatnie dwie rundy? Masakra jakaś.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 04:44:42 
Dobrze, że sędzia to przerwał. Nathan już nie miał nic do powiedzenia a jeszcze ręce rozkładał. Zaraz Cotto na polsacie sport.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 04:46:12 
ostatnie dwie rundy niezła rzeźnia...
 Autor komentarza: Emperror
Data: 27-08-2017 04:47:50 
Niedlugo Cotto walczy
 Autor komentarza: Unchained
Data: 27-08-2017 04:47:59 
Co powiedział o Fonfarze?
 Autor komentarza: Emperror
Data: 27-08-2017 04:50:54 
Ze moze z nim walczyc
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 04:51:51 
Ma ktoś linka do Cotto?
Nie chce mi się odpalać polsatu w drugim pokoju :P
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 04:52:23 
http://nowwatchtvlive.cc/polsat-sport-poland-live-stream-watch-polsat-sport-poland-online/

prosze bardzo
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 04:54:39 
Cóż, Fonfara mimo wszystko powinien taką walkę wziąć. Szanse takie same jak w cruiser, a tu ma dobrą kasę i nie musi się dobijać dobijać do walki o pas. Biznesowo fajnie, ale wynik to najpewniej KO.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 04:57:48 
@Talionis

Wielkie dzięki!
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 05:00:10 
Mayweather chyba nie zmienił koszulki od wczorajszego ważenia :P a niby taki bogaty :)
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 05:03:36 
albo jest to jego ulubiony model i ma 365 koszulek na każdy dzień roku :D Przecież może XD
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 05:03:53 
W narożniku Cotto chyba jakiś rodak Pacquiao :)
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 05:04:32 




W stanach jest pojebany zwyczaj zapelniania sali dopiero na minuty sama walka wieczoru....Walczy Cunningham, Cleverly, Badou Jack, zaraz Gervonta itd a ci wszyscy co maja bilety chuj wie co robia - szwedaja sie po obiekcie albo stoja w kolejce po browary. Bez sensu.



 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 05:05:50 
na minuty PRZED sama walka wieczoru*
 Autor komentarza: tapir
Data: 27-08-2017 05:08:22 
Cotto dużo zbiera.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 05:11:08 
2 runda, chłopaki się nie oszczędzają :)
Yoshihiro twardy zawodnik.
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 05:11:56 
twardy ten japończyk
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 05:16:17 
Nie potrwa to długo, góra do 5 rundy.
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 05:19:53 
jaka rzeź, ale cotto troche po schabach zbiera
 Autor komentarza: P4CIU
Data: 27-08-2017 05:22:26 
@Mars

Ten Filipinczyk to pomagier Roacha. Przygotowywal kiedys Pacquiao w poczatkowej fazie jak Roach byl na obozie kogos innego.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 05:24:09 
Ile ten Japończyk zebrał w 5 rundzie, masakra.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 05:26:26 



Roach go przywiozl z Filipin (w walizce).


 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 05:27:30 
@P4CIU

Widocznie musi być dobry, skoro jest w ekipie Roacha który ma do niego zaufanie.
 Autor komentarza: vysogota
Data: 27-08-2017 05:27:33 
Świetna walka Cotto i betonowy łeb Japończyka
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 05:32:07 
Andrzej Gmitruk z Januszem Pinderą na gali Cotto, ciekawe kto komentuje na płatnym kanale gale Mayweathera :)
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 27-08-2017 05:34:29 
Autor komentarza: MarsData: 27-08-2017 05:32:07
Andrzej Gmitruk z Januszem Pinderą na gali Cotto, ciekawe kto komentuje na płatnym kanale gale Mayweathera :)

proksa , jurkowski kostyra
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 05:35:49 
Ileż ten Japończyk zebrał! i nadal walczy, serce do walki rodem samuraja.
 Autor komentarza: P4CIU
Data: 27-08-2017 05:36:31 
@Mars

Bez watpienia. Nie rozumiem co sie dzieje w Team Pacquiao. W ostatniej walce tylko Buboy caly chodzil i zwracal uwage sedziemu.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 05:39:30 
@cienkiBolek

Szkoda że nie Twój "ulubieniec" Miszkiń :)
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 05:46:54 
Cotto zdziwiony że po tylu bombach które wyprowadził musi wychodzić do 11 rundy.
Niezniszczalny Japończyk , podobnie jak ich auta ;)
 Autor komentarza: tapir
Data: 27-08-2017 05:49:42 
Gevorta zakończył kontrowersyjnie.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 05:56:44 
NC powinno być w walce Davisa. Japoniec niesamowity baniak ma. Tyle bomb. To nie wyjdzie mu na dobre ale brawa dla niego za nieustanne parcie do przodu.
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 27-08-2017 06:00:18 
Wlasnie kupilem abonament serwisu DAZN za 9,99 € miesiecznie. Kapitalna jakosc, mam transmisje miedzy innymi Premier League, Serie A, LaLiga, Bundesliga, Ligue 1 i przede wszystkim boks. Beda tam transmitowane m. in. walki Golovkin vs. Canelo, Roman Gonzales vs. Srisaket czy Saunders vs. Monroe Jr..
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 06:01:07 



Ruski link padl - dajcie cos co dziala.

Dzieki.



 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 06:02:04 
https://2plus2.ua/online to działa
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 06:02:58 
http://khabar.kz/ru/programma/onlajn-translyatsiya
ale jakość nie powala
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 27-08-2017 06:03:48 
http://livemecz.com/transmisja13.php
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-08-2017 06:08:28 
Debilne i ułomy zaplacily 40 zl Solorzowi znowu do kieszeni jak posluszne psy, a ja ogladam na darmowym streamie w jakosci FHD xD
to bylo pewne z ebedzie strim
dzisiejsze strimy maja juz jakosc FULL HD, a te durnie placa Solorzowi 4 dychy xDD
 Autor komentarza: vysogota
Data: 27-08-2017 06:08:35 
http://www.sportingvideo.com/20170826/vv59a10b7eea0627.41027680-1764535.html
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 06:09:52 
@Mgrinz
Nie zesraj się rafalala.
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 06:09:57 
@Mgrinz

Może nie wiesz, ale już dla wielu ludzi w tym kraju 40 zł to pierdnięcie.
 Autor komentarza: vysogota
Data: 27-08-2017 06:10:49 
Widzę, że mają nawet swoją Górniak od hymnu. Dobra, dawać cyrkowców.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 06:12:35 
@Mgrinz
Do FULL HD dużo brakuje... ale da się obejrzeć :)
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 06:13:51 




Kurwa Floyd w kominiarce...ja pierdole.



 Autor komentarza: vysogota
Data: 27-08-2017 06:14:24 
Nie ma Bibera?
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-08-2017 06:14:57 
@karule
No, ja tam zarabiam tylko 5 tys netto miesiecznie, ale widocznie nie jestem takim magnatem jak Ty, skoro dla mnie to nie są grosze :)
40 zl wiecej wydane co 2 dni daje 7,2 tys zł rocznie. Po 15 latach to daje bagatela 110 tys zl roznicy
No coz, co ja bede Cie edukowal o finansach, badz poslusznym psem Solorza i nie pyskuj ;D
 Autor komentarza: P4CIU
Data: 27-08-2017 06:15:11 
Nie rozumiem dlaczego nie mozna tego nagrac jak sie za to placi. Skandal!
 Autor komentarza: vysogota
Data: 27-08-2017 06:15:24 
Nasz hwdpjp odcisnął swoje piętno na amerykańskim boksie.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 27-08-2017 06:16:52 
Floyd widzę po przerwie widzę zmienił wizerunek wzorując się na najlepszych...na Brodnickiej.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 27-08-2017 06:17:08 
http://livetv141.net/enx/eventinfo/552489_floyd_mayweather_jr_conor_mcgregor/#webplayer_alieztv|42701|552489|759305|13|6|en

dobra jakosc
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 06:17:16 
@Mgrinz

Dobrze, idź się masturbować dalej - tak wyrolowałeś tego Solorza!
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 06:17:53 
vysogota - mistrzowski komentarz :D
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-08-2017 06:19:37 
@Mars
moze po prosstu nie widziales jak to wyglada na moim streamie?
Nie bede dawal, zeby go nie zepsuc, ale wyglada mi to na Full HD :)
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 27-08-2017 06:20:44 
dajcie prosze cos co nie zacina i naprawde robi
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 06:22:19 




Nara - Floyd sie smieje z niego...



 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-08-2017 06:22:43 
Ja pierdole jaki Floydzik malutki loool ON MOZE TO PRZEGRAC PANOWIE!!
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 06:25:16 
Irol używa takiego trochę dyszla jak kliczko
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 27-08-2017 06:25:20 
Co-komentatorem na moim streamie jest Klitschko, ktory daje pierwsza runde Irlandczykowi
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 06:25:21 
Jaki ten McGregor duży :O Słabo to Moneyowi szło w 1 rundzie, ale chyba go bada dopiero.
 Autor komentarza: CELko
Data: 27-08-2017 06:25:31 
Conor 1-0 beka z Flojda
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 27-08-2017 06:26:29 
dajcie link please
 Autor komentarza: Emperror
Data: 27-08-2017 06:28:19 
Runda Mcgregora
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 06:28:52 
2-0 Conor - o co tu k**** chodzi?
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 06:28:56 




Mam wrazenie ze Mayweather w pewnym momencie podkreci tempo lol....



 Autor komentarza: Granitechin
Data: 27-08-2017 06:29:04 
Runda Conora
 Autor komentarza: sekundant
Data: 27-08-2017 06:29:07 
Jak narazie nie radzi sobie Mayweather z niekonwencjonalnym stylem poruszania się Macgregora.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 06:29:13 
Miała być taka deklasacja Mayweathera... a jest odwrotnie!
 Autor komentarza: CELko
Data: 27-08-2017 06:29:15 
Conor 2-0

Boks po tej walce moze generowac coraz mniejsze zyski
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-08-2017 06:29:40 
Ja pierdole jak Mayweather przegra to bedzie caly swiat w szoku;D i co najwazniejsze rekord Rokcyego sie utrzyma
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 27-08-2017 06:31:05 
link please
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 27-08-2017 06:32:40 
Autor komentarza: Jacexus
Data: 27-08-2017 06:31:05
link please

Ślepy jesteś komentarzy nie widzisz?
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 06:33:05 
3-0 Conor
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 06:33:26 




Mayweather chodzi po ringu i sie usmiecha - cos jest na rzeczy...:)



 Autor komentarza: tolek78
Data: 27-08-2017 06:33:51 
Autor komentarza: JacexusData: 27-08-2017 06:31:05
link please

Chłopie normalny ty jesteś??czy tak leniwy???Tyle tu linków zostało wrzuconych a ty nadal chcesz linka
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 27-08-2017 06:34:03 
sorry mariusz ale mi nie dzialaja
 Autor komentarza: CELko
Data: 27-08-2017 06:34:13 
Mgrinz
Rekord Rockyego przereklamowany, taki ojciec Chaveza mial znacznie wiecej wygranych z rzedu...

3-0 deklasacja afroamerykanina
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 27-08-2017 06:36:23 
Nie wiem jak to mozliwe.

http://livetv141.net/enx/eventinfo/552489_floyd_mayweather_jr_conor_mcgregor/#webplayer_alieztv|42701|552489|759305|13|6|en

http://livemecz.com/transmisja13.php
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 06:36:57 



http://khabar.kz/ru/programma/onlajn-translyatsiya


 Autor komentarza: CELko
Data: 27-08-2017 06:37:18 
dziwnie Mcgrzegorz oddycha chyba ulatuje powoli para.
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 06:37:29 
chyba zaczyna się rzeź
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 06:37:52 
Wielka kupa za 200 baniek! I wstyd dla boksu...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 06:39:27 
Conor jeszcze nic nie zadal a juz nie ma sily:) 5 runda i teraz zaczyna floyd, a komentatorzy juz sie podniecaja ze conor az tyle dawal rade heh a juz pcha ciosy
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 06:40:32 




TA WALKA JEST USTAWIONA.....



 Autor komentarza: Granitechin
Data: 27-08-2017 06:40:34 
Runda Floyda
 Autor komentarza: vysogota
Data: 27-08-2017 06:41:16 
Najzabawniejsze jest to, że Mcgregor skończyłby to w każdej sekundzie, udusił maniurą czy co tam jeszcze mają. Floyd znowu wypunktuje przeciwnika większą liczbą akcji w obronie.
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 06:41:27 
Butla z tlenem dla Conora.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 06:41:29 
Floyd sobie robi dozynki na ringu
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 06:41:33 
floyd już go ma ;D
 Autor komentarza: tolek78
Data: 27-08-2017 06:42:16 
Według mnie już jest po Irlandczyku tak jak nie lubię Moneya to według mnie rozgrywa ten pojedynek perfekcyjnie.Dał się wyszaleć Conorowi nie dając sobie zrobić krzywdy ten już puchnie i Floyd może to wygrać nawet przez nokaut
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 27-08-2017 06:44:45 
Kolejna runda Floyda
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 06:45:16 
Knock jaki ustawiony? Conor walczy na ile potrafi albo na ile nie potrafim on nie ma juz kondycji, bije w tyl glowy bo sobie nie radzi. On juz nie ma czym uderzyc.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 06:46:36 
Co zabawne po 6,rundach floyd ani chwile nie jechal na wstecznym.
Kostyra jeczy nie nie ten sam fmj, ale jaki ma byc jak ma 0 zagrozenia.
 Autor komentarza: billie
Data: 27-08-2017 06:46:58 
Czy ja wiem czy zarysowuje się przewaga Floyd'a? Powiedziałbym, że 7 runda tym razem dla Conora.
 Autor komentarza: CELko
Data: 27-08-2017 06:48:56 
chyba bedzie latająca balacha na kolano
 Autor komentarza: vysogota
Data: 27-08-2017 06:49:13 
W ufc dają pkty za łapanie za dupę? Często Mcgregor to stosuje.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 27-08-2017 06:49:20 
Mayweather wygląda słabo w tej walce.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 27-08-2017 06:49:33 
Krótko i na temat zabawa kotka z myszką i wiadomo kto jest tą myszką.Będzie deklasacja która i tak miała nastapic
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-08-2017 06:49:38 
Mayweather idzie do przou bo rywal wraz z jego zasiegiem i szybkoscia jest za duzy, musi walczyc inaczej ja Lewis z Kliczko to normalne
 Autor komentarza: billie
Data: 27-08-2017 06:49:55 
Conor zadaje mnóstwo nic nie znaczących uderzeń natomiast pytanie jak do tego podejdą punktowi...
 Autor komentarza: vysogota
Data: 27-08-2017 06:50:13 
Inna sprawa, że Floyd bardzo mu się wypina.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 06:51:29 
I coz aby krzyczec i piszczec trzeba miec umiejętności jak Floyd a nie tylko checi jak Conor. Jest dokladnie to co pisalem, on nie ma nog przez co nie umie wyprowadzic ciosu i skutecznie go przyjac.
 Autor komentarza: Squirt
Data: 27-08-2017 06:51:31 
Witam z rana jak tam ta rozrywka dla januszy wciąż trwa ... ?
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 27-08-2017 06:53:42 
Jak tak dalej pójdzie to rems ogłoszą.
 Autor komentarza: billie
Data: 27-08-2017 06:54:18 
Mimo wszystko uważam, że nie powinniśmy się podniecać formą czy umiejętnościami Conora bo ten robi co potrafi żeby to jakoś wyglądało ale powinniśmy być przerażeni tym co wyprawia Floyd - miała być deklasacja a tu po 8 rundach mamy równy pojedynek.
 Autor komentarza: Squirt
Data: 27-08-2017 06:54:25 
to widze że flojd w wybitnej formie skoro remisuje z debiutantem
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 06:55:11 
Równy? Hahahah:)
 Autor komentarza: billie
Data: 27-08-2017 06:56:02 
Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 06:55:11 
Równy? Hahahah:)

Pamiętaj o pierwszych 4 rundach.
 Autor komentarza: Squirt
Data: 27-08-2017 06:56:09 
haha ten makgregor ledwo człapie, on tak od 1wszej rundy sie porusza :) ?
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 06:56:22 
Autor komentarza: sekundantData: 27-08-2017 06:49:20
Mayweather wygląda słabo w tej walce.


Dokładnie ale mało dosadnie napisałeś, chujowo!

Co się spodziewać jak oponent ma lepsze warunki fizyczne i jest młodszy, a bambo z takimi nie walczył...
Jedyne co potrafi zrobić w tej walce to się odwrócić i przerwać atak!
Miało być tak szybko a mamy cyrk!
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 27-08-2017 06:56:44 
No i Conor jest bez tlenu...
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 06:56:55 
Powinien go wykończyć w tej rundzie.
 Autor komentarza: billie
Data: 27-08-2017 06:57:12 
Floyd wtedy bawił się czy nie bawił ale wszystkie cztery na kartach sędziowskich przegrał. Siódma runda moim zdaniem też dla Conora. Więc tak - równy do chwili obecnej. A to, że teraz Conor się słania na nogach to już inna sprawa - ale mamy już 10tą rundę.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 27-08-2017 06:57:12 
Na remis
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 06:57:29 
Remisuje haha leje jak w beben i czeka az reklamy przleca. Fmj mistrz taktyki wiedzial jak go zajechac a conor zaraz padnie
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-08-2017 06:57:41 
Buahhaha tyle znacza te wasze sterydy skoksowane z MMA hahahah
dostaje w pysk jak su.a
W walce MMA Mayweather tez by mu dopierdolil gdyby tylko wykluczyc mozliwosc nawet nie obalen- wystarczy zeby wykluczyc podania na ziemi- i Mayweather by go ubil jak psa
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 06:57:57 
Byrd albo naroznik go podda
 Autor komentarza: tolek78
Data: 27-08-2017 06:58:10 
No to mamy chodzący worek treningowy.Powtórzę Floyd rozgrywa ten pojedynek jak chce i faktycznie może zwyciężyć przez nokaut
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 06:58:39 
Ufff a już myślałem że będzie kompromitacja boksu!
 Autor komentarza: vysogota
Data: 27-08-2017 06:58:42 
Gdyby Floyd nie dostał w 50 walce debiutanta byłoby po zerze w rekorczie
 Autor komentarza: sekundant
Data: 27-08-2017 06:58:45 
MacGregor przegrał z własną kondycją:) Jak dobrze że nie zapłaciłem ani grosza za obejrzenie tego czegoś :)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 06:58:47 
Przewiduje koniec w 10
 Autor komentarza: Squirt
Data: 27-08-2017 06:59:20 
Coś po rusku powiedział komentator "chiński nokaut"
Flojd założył mu chiński nokaut ?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 06:59:35 
Gdyby na 50 dostal kogo innego walczyl by w swoim stylu i zjadl kolejnego na wstecznym
 Autor komentarza: albinos
Data: 27-08-2017 06:59:37 
JAk tu nie lubić Floyda. Nie położył goscia, ktory nie trzymał gardy i nie miał siły stać ;)
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 06:59:53 
Koniec, ale szkoda, że go nie położył. Mógł sędzia to puścić.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 27-08-2017 07:00:00 
No i przerwanie przed czasem ale słusznie Conor się wypompował i ledwo chodził a Floyd tak jak obiecał poszedł do przodu...
 Autor komentarza: billie
Data: 27-08-2017 07:00:45 
Ale generalnie pojedynek ni to ciekawy ni to porywający. Mógł chociaż Conor na koniec się wyrwać i jakąś szopkę z duszeniem odprawić, hahaha!
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 07:00:48 
Co wy gadacie, że Floyd wyglądał chujowo. On dał występ artystyczny. Większość jego ciosów też nie była bita z całą mocą. Dał ludziom igrzyska bo tego chcieli. Serio wyglądało to jak teatrzyk.
 Autor komentarza: matd
Data: 27-08-2017 07:01:18 
@cienkiBolek

Dzieki @Kolego za swietny link :)
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 27-08-2017 07:01:30 
@Mgrinz

W MMA Conor by mu okopał nogi tak, że Money by nie wiedział jak się nazywa ale to nie MMA.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-08-2017 07:01:32 
Buahhaha tyle znacza te wasze sterydy skoksowane z MMA hahahah
dostaje w pysk jak su.a
W walce MMA Mayweather tez by mu dopierdolil gdyby tylko wykluczyc mozliwosc nawet nie obalen- wystarczy zeby wykluczyc podania na ziemi- i Mayweather by ubil wasze kozaczka MMA jak psa

Sto razy powtarzalem, ze kazdy bokser leje frajera z MMA w walce ulicznej, bo tam nikt po ziemi sie nie tarza i nie wykreca se konczyn. Kilka szybkich akcji jak tu i steryd z MMA chodzi jak zombie :D
Tyle znacza te wasze piz.y z MMA.
Jakby takiego Wildera, Witalija Kliczke czy Joshue przeszkolic troche przed obaleniami i poddaniami to by wszystkim tym frajerom z MMA zrobili jesien z dupy sredniowiecza :D by ich wywalili zywcem z tych klatek
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 07:01:52 




Kurwa co to bylo.....Floyd NIGDY nie walczyl w ten sposob.....Przez cala walke chodzil i sie usmiechal.....Nie zdziwie sie jak poszedl zaklad 10milionow na Floyda przez KO w jedenastej.....



 Autor komentarza: CELko
Data: 27-08-2017 07:01:55 
Warunki fizyczne to była katastrofa normalnie ta walka nigdy by nie doszła do skutku. Różnica wagi na ważeniu no i w czasie walki.
Gdyby McGrzegorz trenowal boks wiecej niz te 3-5 lat to by Flojda ograł.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-08-2017 07:02:07 
No i koniec. Tylko sie nie podniecajcie ze conor przetrwal 10 rund bo nie ptrzetrwal. Wszystko co mialo sie stac to sie stalo. Conor dowiedzial sie ze nie ma szans w boksie, przyjnie czek i wroci do mma. Genialny narketing
 Autor komentarza: P4CIU
Data: 27-08-2017 07:02:16 
Moja przepowiedz sprawdzila sie idealnie

Autor komentarza: P4CIUData: 26-08-2017 23:01:37
Mayweather TKO 10. Sedzia przerwie walke jak Bayless w Pacquiao vs. Cotto.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 07:03:28 
@vysogota
LoL.
 Autor komentarza: bolos
Data: 27-08-2017 07:03:53 
Mgrinz
Przestań bzdury gadać, zawodnicy MMA samymi kopnięciami by rozwalili boksera na ulicy, albo wystarczy że by takiego boksera na ziemie położyli i dobili by go ciosami.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 27-08-2017 07:03:57 
Straszny szajs. Zapasy, ciosy w tył głowy, hammery.
Ale paralityk wytrzymał długo.Sztywny Palazi.

Gratuluję idiotom który za to zapłacili.
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 07:04:14 
ludzie co wy gadacie, floyd rozegrał to jak chciał, rozwalił gościa, który, duży jakby średnim był, z większym zasięgiem rąk. Aczkolwiek wiek po floydzie widać, niektórych ciosów z pierwszych rund nie powinien przyjąć.
 Autor komentarza: skud
Data: 27-08-2017 07:04:24 
Sedzia powinien liczyc jak Conor polecial na liny.Wk...ia mnie jak sedziowie przerywaja walki.Przeciez,goscie zarabiaja grube miliony $.Kiedys w amatorce nawet tak nie przerywano walk!
 Autor komentarza: CELko
Data: 27-08-2017 07:04:28 
Na ulicy wygrywa ten co ma nóż.
 Autor komentarza: mcdf
Data: 27-08-2017 07:05:37 
Jaki był limit wagowy?
 Autor komentarza: Squirt
Data: 27-08-2017 07:06:09 
Kurde jaka żenada
A Janusze łyknęli to za 40 zł
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 07:06:21 
Floyd takiego hajsu, tak łatwo jeszcze nie zarobił. Serio liczyłem, że Mayweather wyjdzie zniszczyć Mcgregora ale chciał aby show trwało.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 27-08-2017 07:06:28 
Autor komentarza: skudData: 27-08-2017 07:04:24
Sedzia powinien liczyc jak Conor polecial na liny.Wk...ia mnie jak sedziowie przerywaja walki.Przeciez,goscie zarabiaja grube miliony $.Kiedys w amatorce nawet tak nie przerywano walk!


amen
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-08-2017 07:07:07 
@bolos
Nie gadaj glupot, jakie kopniecia? To jest latwizna do zasloniecia sie dla takiego Mayweathera. Bokser na chodniku by takiego frajera z MMA ubil jak psa tak jak tutaj Floyd. Gdyby wykluczyc mozliwosc lezenia na rywalu i lezenia na chodniku, to bokser robi kazdemu frajerowi z MMA to co dzis Mayweather temu tepemu sterydowi. Leje go jak rodzony ojciec
 Autor komentarza: tolek78
Data: 27-08-2017 07:08:15 
Autor komentarza: MgrinzData: 27-08-2017 07:01:32
Buahhaha tyle znacza te wasze sterydy skoksowane z MMA hahahah
dostaje w pysk jak su.a
W walce MMA Mayweather tez by mu dopierdolil gdyby tylko wykluczyc mozliwosc nawet nie obalen- wystarczy zeby wykluczyc podania na ziemi- i Mayweather by ubil wasze kozaczka MMA jak psa

Sto razy powtarzalem, ze kazdy bokser leje frajera z MMA w walce ulicznej, bo tam nikt po ziemi sie nie tarza i nie wykreca se konczyn. Kilka szybkich akcji jak tu i steryd z MMA chodzi jak zombie :D
Tyle znacza te wasze piz.y z MMA.
Jakby takiego Wildera, Witalija Kliczke czy Joshue przeszkolic troche przed obaleniami i poddaniami to by wszystkim tym frajerom z MMA zrobili jesien z dupy sredniowiecza :D by ich wywalili zywcem z tych klatek


Rafałku jeżeli już pijesz alkohol w postaci piwa Karmi to odstaw leki z psychiatryka bo ci się chłopcze jeszcze bardziej pogorszy.Chociaż nie tobie już nic nie zaszkodzi
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-08-2017 07:08:36 
Floyd wypadł słabo, ale o tym zadecydowało wiele czynników: wiek, różnica w warunkach fizycznych i styl walki. Jak wygrać z mistrzem defensywy - zmusić go do tego, żeby to on atakował. Dlatego dla mnie szkoda, że nigdy nie doszło do walki Floyda z Amirem Khanem, który zmusiłby Mayweathera do skracania dystansu.
 Autor komentarza: albinos
Data: 27-08-2017 07:10:09 
Zapomniałem dodać, że Floyd jak zwykle używał łokci/przedramion.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 27-08-2017 07:10:57 
Goście zarobili niesamowitą kasę a po tylu rundach nie widać na ich twarzach śladów walki. Dobranoc.
 Autor komentarza: Boban81
Data: 27-08-2017 07:11:46 
Floyd troszeczkę musiał poczekać. Od 4 rundy pojedynek był usankcjonowany jako odbyty. :)
Szedł na wprost McGregora jak uczniak, by Conor coś tam trafił.
Podejrzewałem, że Floyd nie da mu rund mistrzowskich, gdyż byłby to policzek w stosunku do takich kozaków jak Morales, De La Hoya, Mosley czy Maidana.
Floyd nawet mocniej nie oddychał w narożniku. :)
Wynik walki był do przewidzenia.
 Autor komentarza: karule
Data: 27-08-2017 07:12:03 
Skąd ten mgrinz czy jak mu tam się urwał? W psychiatryku net mają i na orga wchodzi?
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 07:12:14 




Teraz wyobrazcie sobie co robi z McGregorem ktos o jego rozmiarze i w prime - np. taki Golovkin w 160lbs przygotowany jak na Canelo.....



 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-08-2017 07:13:30 
Mimo słabego występu Floyd zrobił to co do niego należało. Jako fan boksu trzymałem za niego kciuki, bo ewentualna porażka Mayweathera nadszarpnęłaby wizerunek boksu. Walka jak na ten charakter wydarzenia podobała mi się.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 07:14:14 
Kiepsko wyglądał bambo, Irlandczykowi zabrakło kondycji i mógł to wygrać.
Conor niesamowitą ma tą szczękę! Nie chodzi że twardą ale dużą! jakby się ogolił to by jeszcze była bardziej wydatna, dlatego nie dziwie się że zapuścił brodę a że ruda to już wyboru nie miał... ;)
 Autor komentarza: Talionis
Data: 27-08-2017 07:14:15 
@Ghostbuster śmierć w ringu
 Autor komentarza: Boban81
Data: 27-08-2017 07:14:24 
@KnockinOnHeavensDoor
Golovkin by mu zrobił ciężkie kuku w pierwszej rundzie.
Aż tak źle życzysz McGregorowi? ;)
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 07:14:54 
@karule
Rafalali nie znasz?
@Boban81
Mimo wszystko dupy dał Floyd. Ciosy Mcgregora na nim nie robiły wrażenia ale mógł te show rozegrać inaczej.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 07:18:09 
@Boban81
Gienia by też mu odpuszczał. Skoro GGG nie niszczył w początkowych rundach czołówkę średniej to by miał rozbić Conora? Hajs musi się zgadzać.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-08-2017 07:18:40 
Z drugiej jednak strony Floyd zawsze walczył ostrożnie dla siebie i również w tej walce wolał nie ryzykować zbyt wcześnie.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-08-2017 07:18:51 
Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoorData: 27-08-2017 07:12:14
Teraz wyobrazcie sobie co robi z McGregorem ktos o jego rozmiarze i w prime - np. taki Golovkin w 160lbs przygotowany jak na Canelo.....

Też o tym pomyślałem, podobna waga, warunki fizyczne, byłoby bardziej sprawiedliwie. Myślę że do 3 rundy nie było by zbierać...

p.s. po co te spacje? Jak ktoś ma przeczytać i tak to zrobi ;)
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 27-08-2017 07:19:30 
Sądziłem, że pójdzie to na pkt dla Floyda trzeba mu oddać, że od środkowych rund był agresorem. Conor jak już ktoś wspominał bez nóg i kondycji za to z oczkiem i póki trzymał ręce jak należy to dystansował Pięknisia jabem. U mnie wygrał pierwsze 4 rundy, więc zaprezentował się lepiej od Berto i Canelo.
 Autor komentarza: skud
Data: 27-08-2017 07:20:56 
Poczekajmy na informacjie o ilosci zadanych ciosow w walce.Pewnie bedzie to zaskoczenie.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 27-08-2017 07:23:45 




Zauwazcie jedno - Mayweather smial sie od pierwszej rundy. I NIGDY wczesniej nie walczyl w ten sposob. Nikt nie spodziewal sie tak dziecinnej taktyki - isc do przodu z podniesiona podwojna garda, po prostu isc i sprawdziac zeby sie cofal.....Ciagly pressing i Floyd nawet nie musial zadawac ciosow. Wiedzial co robi - "zachodzil" go na smierc.....Banalna taktyka okazala sie skuteczna na glaba z MMA......Zajebal 10 razy lewym w garde i zglupial...

Ojciec Floyda w 7 rundzie powiedzial w narozniku "He's gone. Whenever you're ready." (Juz go nie ma. Koncz kiedy uwazasz)...



 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-08-2017 07:29:15 
Moim zdaniem Floyd musiał walczyć z McGregorem inaczej niż z większością przeciwników. Wielu jego rywali jak np. Pacquiało, Cotto, Canelo, Hatton, Maidana to pięściarze boksujący agresywnie i tacy przeciwnicy pasowali Floydowi, który znany jest z mistrzowskiej defensywy. Tutaj to Floyd musiał atakować, a McGregor starał się trzymać go na dystans i karcić jabem i kontrami z lewej ręki. Mimo wszystko Floyd potrafił dopasować się do rywala i zrobić to co do niego należało, chociaż muszę przyznać, że Conor radził sobie naprawdę dobrze w początkowych rundach.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-08-2017 07:29:47 
@KnockinOnHeavensDoor
Jednak na dystans Floyd miałby problemy z kontrowaniem. Wiek już nie ten. Maidana w 2 walce nawsadzał mu sporo jabów. Wiadomo, że Mayweather nie walczył na 100% ale widać, że powoli swoje atuty.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.