JOSHUA Z PULEWEM RACZEJ W PAŹDZIERNIKU, TRZY WALKI W 2018 ROKU

Od tej chwili, aż po koniec 2018 roku, Anthony Joshua (19-0, 19 KO) stoczy przynajmniej cztery walki. Takie są przynajmniej założenia jego oraz promującego go Eddiego Hearna.

Wiadomo, że tym najbliższym rywalem będzie narzucany przez organizację IBF Kubrat Pulew (25-1, 13 KO). Do niedawna wydawało się, że obaj skrzyżują rękawice 11 listopada. Wszystko jednak prawdopodobnie zostanie rozegrane 28 października na stadionie w Cardiff. Po dorzuceniu krzesełek na murawie, będzie można sprzedać około 80 tysięcy biletów. Następni w kolejce do AJ-a są Luis Ortiz (27-0, 23 KO) oraz champion WBC Deontay Wilder (38-0, 37 KO).

- Pulew ma pierwszeństwo, bo przecież czeka na swoją szansę od roku. Jedyną niewiadomą jest lokalizacja, Cardiff bądź Las Vegas, ale w tej chwili poważniejszą kandydaturą jest Millennium Stadium. Mam nadzieję, że w ciągu tygodnia wszystko będzie już jasne, ale wydaje się, że walka dojdzie do skutku 28 października w Cardiff. Po Pulewie będziemy zmuszeni spotkać się potem z Luisem Ortizem. W idealnym świecie wyglądałoby to następująco - Pulew, Ortiz, a w lecie 2018 unifikacja z Deontayem Wilderem. Jest to możliwe, wszystko rysuje się naprawdę obiecująco. Po spotkaniu z Pulewem, chcielibyśmy wystawić Joshuę do walki na przełomie lutego i marca, potem w lecie i jeszcze na koniec roku. W przyszłym roku zamierzamy zorganizować Anthony'emu trzy starty - tłumaczy promotor Joshuy i szef stajni Matchroom.

MILLER: ZNOKAUTUJĘ JOSHUĘ W 7-8 RUNDZIE >>>

Angielski król nokautu zasiada na tronie International Boxing Federation oraz World Boxing Association królewskiej kategorii.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 09-08-2017 19:58:30 
Pulev,Ortiz,Parker,Wilder. Taką kolejność bym widział.
 Autor komentarza: daniel03033
Data: 09-08-2017 20:51:11 
A ja bym wolał pulev,ortiz potem w między czasie unifikacja wilder vs parker i potem wielka unifikacja o 4 pasy w idealnym świecie była by to walka Joshua vs Wilder
 Autor komentarza: MONTE
Data: 09-08-2017 20:59:19 
A ja bym olał Wildera. Zobaczycie, że któregoś pięknego poranka Deontay wybierze sobie leszcza na przeciwnika i ten leszcz trafi go lucky punchem i taki będzie koniec wielkiego bombardiera z brązu wykutego. Ten wojak będzie blokował Joshuę wymyślając różne wymówki. Jeżeli chodzi o pas WBO to przy planach Hearna do tego czasu zapewne zmieni właściciela.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 09-08-2017 21:00:59 
A ja chcę żeby ktoś upokorzył Alabamę już wcześniej. On zwyczajnie nie zasługuje na górę szmalu jaką wyciągnie od Hearna... Idealnie to by było gdyby jakiś średniak przy okazji, kolejnej już, dobrowolnej obrony go zgasił. Jak już pokazały jego walki, Wilder może każdego pokonać dzięki swojej siłę i dynamice, ale może też przegrać z kimś pokroju Moliny, Washingtona itp.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 09-08-2017 21:01:49 
MONTE
Do cholery, ubiegłeś mnie!!! ;)
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 09-08-2017 21:11:35 
Pulew niezły bokser z po odejściu Władimira i po Povietkinie jeden z najlepszych białych cieżkich niezła technika ale brak mocnego ciosu powoduję ze nie zgrozi Joshule ale przegra i to przed czasem prawdopodobnie.
Ale to nie jakiś bum czy przeciętniak , Potem okaże się co będzie dalej czy zawalczy z Ortizem.

a co Wildera dalej będzie piał na swoją cześć jakim jest geniuszem bosku a wezmie kogoś pokroju Szpilki.
Jego skosić może Ortiz , Joshua rzecz jasna i ewentualnie Povietkin który ma mocny cios a kolejny rywal średniak mu nie zagrozi
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 09-08-2017 21:35:59 
Jeśli AJ będzie faktycznie tak często walczył, to jest to świetna wiadomość. Na dzień dzisiejszy jest to jedyny piesciarz w HW, który przynosi ekscytacje i emocje, a nie bokserskie flaki z olejem.

Co do samych walk, to z Pulevem czeka go sparing, a nie walka. Prawdopodobnie Anglik nawet się dobrze nie spoci. Troszke trudniej będzie z Ortizem, ale tylko troszkę. AJ jest lepszy w każdym elemencie, a Kubanczyk jest przereklamowany. Jest dobrym piesciarzem, ale napewno nie zasługuje na taka opinie, jaką ma.

Na deser zostaje Wilder. Rozumiem wielka pokusę kolegów u góry, którzy chcieliby żeby Alabame zgasil jakiś przecietniak, lucky punchem. Jak dla mnie lepsza opcja, jest jednak prawdziwe lanie z rąk AJ. Amerykaninowi należy się porządny wpie@dol, za te jego wszystkie gadki, obiecanki cacanki i antyreklame boksu. Ż przyjemnością bym to obejrzał...
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 09-08-2017 21:40:29 
trashtalk
Zgadzam się, ale ja nie chcę żeby przy tym zarobił miliony funtów. U siebie grosze I pół puste trybuny, a w UK złoto i czerwony dywan? Za co? Za co ja się pytam? Za te jego wiejskie skakanie i prymitywne gadki? Za to jak potraktował Breazeala? Niech z nim zawalczy. Dominic ma twardą głowę, zawzięcie i mocny cios. Już on mógłby sprzątnąć Bumnotaya.
 Autor komentarza: matd
Data: 09-08-2017 21:45:11 
AlabUma miala walczyc z Ortizem,a sie okaze,ze AJ go ogarnie jeszcze.. Joshua jezeli(jezeli) przejdzie Ortiza,to bedzie juz mial miejsce w historii..Wilder za to tez bedzie mial miejsce w historii - i to na samym szczycie...Jako najbardziej zalosny "mistrz" w dziejach... Jezeli plany Hearna sie potwierdzą,a AJ ogarnie to wszystko,to uu,naprawde Joshua bedzie kozakiem.. 21 walk i Kliczko z Ortizem w resume,a do tego jeszcze drugi sort,o ktorym inni przy 30 walce jeszcze nie slyszeli..Whyte,Martin,Breazeale,Molina,Pulev..Jako druga liga w jego resume? Wyglada to zacnie. Ps. Pisze w teorii,bo nie ma co dzielic skory na niedzwiedziu :)
 Autor komentarza: MONTE
Data: 09-08-2017 21:50:29 
@wojtyla85

Zgadzam się w pełni. Poza wysoką gażą, Wilder zażąda także walki w UK, pewnie wymusi PPV a i tak się okaże że AJ brał doping:) Jeżeli AJ załóżmy brał coś dekadę temu to oni to wykryją bo imo na tym ten program polega. Ja bym olał Alabamę. AJ go znokautuje, ale to moim zdaniem niewystarczająca lekcja za to co ten gość wyrabia.
 Autor komentarza: MONTE
Data: 09-08-2017 21:52:40 
Ale trzeba zauważyć, że Hearn był w stanach w sprawie rewanżu z Vladem. Mógł się spotkać przy okazji w sprawie Wildera, a tam przecież była mowa o Vegas, a tam już raczej pustych miejsc nie sali nie będzie. Kwestia czasu, zobaczymy.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 09-08-2017 21:55:48 
Ja bym nie chciał żeby nie doszło do tego starcia. Jeśli Wilder uniknie lania z rąk kogoś innego to wtedy chce zobaczyć AJ udzielającego mu tak potrzebnej lekcji. Zwyczajnie po drodze może dostać od kogoś w palnik I skończy jak Charles Martin. Będzie wystawiał filmiki jak pali jointa I opowiada o wielkim powrocie. Czego mu życzę.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 09-08-2017 21:58:04 
A kto zapełni te miejsca w Vegas? Fani Wildera? U niego w mieście za piątaka nie chcą go oglądać więc jak coś to AJ przyciągnie kibiców i słynna już rywalizacja brytyjsko-amerykańska.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 09-08-2017 22:10:51 
Wojtyla85

No właśnie wielkim minusem, tego czego ja bym chciał, byłby ogromny zarobek Alabamy, na który jak słusznie zauważyłeś kompletnie nie zasługuje. Niestety jeśli chodzi o ta zakałe boksu, to nie ma jednego dobrego rozwiązania, które zadowoliloby nas w 100 procentach.

Co do Breazeala, to tutaj raczej bym się sklanial na zwycięstwo Alabamy. Dominic jest trochę za wolny. Do tego wydaje się, że po walce z AJ jego odporność tez trochę zmalała. Zobacz taki Izu go położył, nie mający siły Dzikusa.

Moim zdaniem Alabama jest szczęściarzem, bo w dzisiejszej HW ciągle brakuje dobrych pięściarzy. Jest AJ, Ortiz, Povietkin, Parker. Nie liczę Furego, bo jest nieaktywny. Reszta to sredniacy lub ciekawi prospekci. Wilder jest dobrym sredniakiem. Więc na dzień dzisiejszy, tylko 4 bokserów ma realne szanse pokonać Dzikusa. Ż reszta powinien sobie poradzić, pomimo swoich wielkich braków.

Niestety wygląda na to, że Alabama zarobi te swoje miliony w walce z Joshua
 Autor komentarza: MONTE
Data: 09-08-2017 22:18:56 
@trashtalk

Patrząc na to z szerszej perspektywy, Wilder chyba zawsze na to czekał. Na pojedynek w którym zganie porządny hajs. Dlatego dla potrzymania aktywności robi sobie te swoje pseudowalki.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 09-08-2017 22:26:58 
Monte

No napewno tak jest. Sugeruja to jego walki po zdobyciu mistrzostwa. Do tego trzeba dodać, że tak bardzo boi się wtopy, że unika dobrze płatnych walk z piesciarzami których teoretycznie by pokonał. Mam tutaj na myśli ofertę Hearna, za walkę z Dillianem. Po prostu Alabama czekając na kasę życia, wyzerowal sobie ryzyko do minimum.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.