TEN FILM NIE POZOSTAWIA WĄTPLIWOŚCI. McGREGOR BEZ SZANS (WIDEO)

Jeśli ktoś sądził, że Conor McGregor może zagrozić Floydowi Mayweatherowi Jr (49-0, 26 KO), krótki klip pokazujący trening obu zawodników powinien zmienić jego zdanie.

Mayweather i McGregor zamieścili w ostatnich dniach filmiki treningowe w mediach społecznościowych. Internauci zestawili je obok siebie, aby każdy mógł bez trudu dostrzec olbrzymie różnice w wyszkoleniu pomiędzy bohaterami hitowej walki w Las Vegas. Szybki seans pozwala utwierdzić się w przekonaniu, że ich starcie będzie stanowić teatr jednego aktora, a "Money" Floyd będzie mogł je zakończyć, kiedy tylko najdzie go na to ochota.

WSZYSTKO O WALCE MAYWEATHER-McGREGOR >>>

Walka Mayweather-McGregor odbędzie się 26 sierpnia. Dla McGregora, mistrza UFC w wadze lekkiej, będzie to debiut na zawodowym ringu, dla Mayweathera zaś pojedynek numer pięćdziesiąt.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Putin
Data: 03-07-2017 14:08:49 
No cóż :)))))))
 Autor komentarza: maciej12
Data: 03-07-2017 14:27:09 
Wiadomo, że v jest bez szans, ale skąd mamy wiedzieć z jakiego okresu jest film z Connorem?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-07-2017 14:30:43 
Ehh..Walka jednego z najlepszych w historii pięsciarzy z gościem prawie z ulicy..MMA a Boks to zupełnie dwie rózne sprawy..Floyd to łebski biznesman..
 Autor komentarza: januzs
Data: 03-07-2017 14:33:20 
a kogo obchodzą przybory, lepiej byście zestawili ich urywki ze sparingów.
 Autor komentarza: MickeyBreslau
Data: 03-07-2017 14:44:50 
O ja pierdole,dzięki redakcjo za to video,stawiam dom i dwa auta na Floyda,na pewno nie przegram!
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 03-07-2017 15:15:45 
E tam czepiacie się :)
A na poważnie: czy tzw. Janusze to widzą? Odpowiedź: NIE. I o to chodzi. Oni kupią 99% PPV.
Chociaż u nas będzie za darmo, ja nie wstaję. Bo i po co? Ale Janusze w USA kupią, obejrzą, piwo wypiją, powiedzą, że gala była przednia :)
 Autor komentarza: tyler
Data: 03-07-2017 15:18:48 
McGregor nastawi się na jeden cios w tej walce,a jego nie precyzyjność i haotyczny styl walki dostarczy nam trochę zabawy.
Z mojej strony to czekam bardziej na konferencję i trashtalk niż na samą walkę. Jeden i drugi zgromadzą tylu na konferencjach że PBN Mateusza mógłby pomarzyć o takiej liczbie na gali.
 Autor komentarza: bolos
Data: 03-07-2017 15:27:32 
Skoro jest bez szans, to po cholerę codziennie piszecie o tej walce.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 03-07-2017 16:05:37 
Przecież to dwa różne przyrządy...
Jedne wymusza szybkość a drugi nie.
 Autor komentarza: Granat
Data: 03-07-2017 16:37:37 
Floyd wygra tę walkę na 99%. A ten 1% który widzę na niekorzyść moneya to kontuzja, albo kop od Irlandczyka w jaja, wywołany frustracją od przyjmowania serii ciosów na łeb.
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 03-07-2017 16:57:34 
"Ehh..Walka jednego z najlepszych w historii pięsciarzy z gościem prawie z ulicy"


A więc McGregor musi walczyć pięściami jak by był na ulicy a nie jak zawodowy pięściarz.
Championa pięściarskiego nie zrobi w kilka miesięcy. Nie ma nic do stracenia więc niech idzie na przód cały czas. Skoro jest zawodnikiem mieszanych sztuk walki, kondycję ma większą a zatem może pozwolić sobie na więcej agresji.
 Autor komentarza: sjerg
Data: 03-07-2017 17:02:09 
Adih4sh

Chyba nigdy nie stałeś między linami. Boks to dużo bardziej wymagający kondycyjnie sport niż MMA gdzie zawodnicy po pierwsze walczą 2 razy krócej a po drugie mają więcej szans na "odpoczynek". Kondycyjnie Gregor w boksie to gówno z podeszwy. Sory ale taka prawda.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 03-07-2017 17:54:05 
sjerg
Chyba cie za przeproszeniem pojebało... Jak nigdy nie leżałeś na macie, albo nie walczyłeś w klinczu mma lub muay thai to się zwyczajnie nie wypowiadaj. Po dwóch minutach tzw. rolling (praca w parterze) ludzie wymiotują. I to ludzie z dobrą kondycją ze stójki. Ten debilny portal i komentarze kompletnych laików już przestają być zabawne. Click bait tytuły i promowanie swoich zawodników czyt. Adamek, pontoniara itp.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 03-07-2017 18:10:49 
sjerg

Prawda i nieprawda zarazem. Ciężko zestawiać wymagania kondycyjne dwóch różnych dyscyplin. W boksie jest więcej rund, ale krótsze, w MMA z kolei (jak już wspomniał wojtyla) parter wręcz wysysa z ciebie energię. Dla McGregora oczywiście boks będzie bardziej wymagający kondycyjnie, ale tylko dlatego, że to będzie dla niego inny wysiłek. Innymi słowy: to tak jakby z mistrz na 100 m ścigał się z mistrzem na 800 m.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 03-07-2017 18:15:25 
Mam tylko nadzieję, że ten trend nie przyjmie się w Polsce i nie będzie pojedynków typu Pudzian vs Szmina
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 03-07-2017 18:15:45 
Szkoda czasu na robienie takich filmików porównawczych, wystarczy popatrzeć na walki w MMA. Machają łapkami jak cepami, a to nawalanie młotkami gościa, który leży to - przepraszam bardzo - ale jak szympansy albo wściekłe małe dziewczynki w piaskownicy. To jest żenujące.
I teraz ktoś taki wyskakuje do TBE. Śmieją się kibicom prosto w oczy.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 03-07-2017 18:17:32 
arpxp
"Mam tylko nadzieję, że ten trend nie przyjmie się w Polsce i nie będzie pojedynków typu Pudzian vs Szmina "

No chłopie, u nas już dziennikarzyny łażą po bokserach i podpuszczają zawodników obu dyscyplin na siebie! Gdyby nie te hieny to by takich szopek nie było. Przecież to się rodzi zawsze przez medialne manipulacje :/
 Autor komentarza: Champion20
Data: 03-07-2017 18:18:51 
wojtyla85 - a mogą sobie zygać ile chcą to i tak są cienkie bolki w porównaniu z bokserami. Mistrz UFC nie ma najmniejszych szans w klatce z prawdziwym mistrzem boksu. Udowodniła to już bokserka która pokonała mistrzynie Ronde rousey i udowodni to teraz Floyd. MMA to gówno a nie sport. Boks to jest sport dzentelmenów a nie jakies macanki na macie. Wogole jaka ten Mcgregor ma prace rąk ? buhahahah żenada już ja lepiej boksuje
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-07-2017 18:22:02 
wojtyla85

Zgadzam się że MMA wymaga niebotycznej kondycji, zresztą jak każdy sport walki..Tyle że inaczej się rozkłada siły 3 x 5 minut a inaczej 12 x 3 minuty..Pod każdy wariant zawodnik jest inne przygotowanie..Dlatego uważam że Conorowi starczy prądu do 5, 6 rundy, pózniej to juz tylko będzię przedłużanie agoni..
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 03-07-2017 18:25:17 
Champion20
Kiepski trolling

lukaszenko
Connor walczy bardzo intensywnie w klatce i przez to nie jest znany z zelaznej kondycji. W boksie latwiej sobie kontrolowac tempo. Zreszta nie chce mi sie tu ostatnio udzielac, bo same trolle i gimbaza co nie ma pojecia o sporcie. Bokserzy to najwieksze cwaniaki, a dostaja naprzyslowiowa cytryne w kazdej innej formule...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-07-2017 18:26:30 
Gdyby Conorowi rzucili jakiegoś przeciętniaka to nie byłby bez szans ale tu wyjdzie do mistrza defensywy, zawsze przygotowanego na 120 %..Floyd pewnie ze trzy rundy przepuści, wymęczy Irlandczyka a pózniej rozpocznie się egzekucja..Jedyne co w tej walce emocjonujacego to że Conorowi ,który jest wojownikiem puszczą nerwy i będzie jakieś skandal..Podejżewam że nawet przecietny Janusz wie że jakie Conor ma szanse w tej walce na zasadach boksu..Floyd Go ośmieszy no ale za taki hajs pewnie Irol ma to gdzieś..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-07-2017 18:31:18 
wojtyla85

Dlatego te zestawienie Floyd vs Conor tak naprawde miało by sens gdyby zawalczyli w ringu a potem w klatce..i byc może tak będzie;)..Oczywistym że zawodnik MMA jest bardziej kompletnym zawodnikiem i oczywistym że bokser , który skupia sie tylko na stójce będzie nie do zatrzymania w swojej formule przez innego fightera..
 Autor komentarza: Clevland
Data: 03-07-2017 18:40:37 
Rękawice między 5OZ a 7OZ i Floyd nie ma szans.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 03-07-2017 18:44:05 
coperek

No wiem właśnie. To było bardziej takie wishful thinking. Akurat u nas takie pojedynki świetnie się sprzedają. Wystarczy tylko nakręcić atmosferę pomiędzy dwoma celebrytami i generalnie można zestawić każdego z każdym, nawet jutubera z mistrzem w bilarda.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 03-07-2017 18:51:34 
lukaszenko - gwarantuje ci że floyd w klatce pradziłby sobie bez problemu z Conorem. Conor praktycznie nie potrafi uderzać z ręki w porównaniu z Floydem. Ogolnie nie lubie Maywethera ale dyskusja kto wygra bokser czy zawodnik MMA jest dla mnie bez sensu. Nie tak dawno udowodniła to Ronda Rousey
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-07-2017 18:54:48 
Champion20

Obaj to kozacy..Jak Floyd wygra w ringu niech da rewanż w klatce i będzie koniec spekulacji..
 Autor komentarza: swarmer
Data: 03-07-2017 19:03:56 
Autor komentarza: Clevland
Z tymi rękawicami,uważam że nie masz racji.Floyd szybszy ,lepszy techniczne po prostu lepszy bokser o 100 poziomów.Małe rękawice ko na Conorze...

Co do kondycji nie ma jak tego porównać!zupełnie inny rodzaj wysiłku jest w boksie i w mma ...


W klatce floyd jest bez szans z Conorem i chyba każdy kto coś trenuje o tym wie....
 Autor komentarza: arpxp
Data: 03-07-2017 19:12:44 
Floyd nie jest głupi i nie będzie się w wieku 40+ pchał do klatki. Ja wiem, że promocja walki z McGregorem potrafi wyprać mózg, ale jeśli ktoś wierzy w takie brednie, to po prostu jest naiwnym dzieciakiem.
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-07-2017 20:42:19 
Niby ta walka ze sportowego punktu widzenia nie ma zadnego sensu ale mimo wszystko cieszy mnie to ze znow bedzie mozna zobaczyc Floyda w ringu :)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 03-07-2017 20:49:18 
Też cieszę się, że będzie można zobaczyć znowu Floyda. Pewnie nie będzie to już ten sam zawodnik, bo wiek robi swoje, a walka pod względem poziomu sportowego bez znaczenia to jednak jest ciekawość jak to wszystko będzie wyglądać i znowu poczuć trochę tej atmosfery jaka udzielała się z walkami Mayweathera.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-07-2017 21:02:21 
Floyd jest jak stary pies cyrkowy,jak rzuca mu kawałek kiełbasy to będzie tańczył na dwóch łapach i podbijal piłkę nosem,a jego publika będzie klaskac

Wczoraj pierwszy raz w życiu widziałem walkę McGregora z jakimś Diazem
Muszę przyznać ze ma dość ciężką rękę,ale jego boks to żart.Gdyby miał walczyć z Jonakiem to postawil bym na Damiana cały swój majątek57
 Autor komentarza: gerlach
Data: 03-07-2017 21:15:19 
Gregor nie ma szans, ale ...de facto wystarczy jeden grzmot na leb Floyda i go Iryys zajedzie. Oczywiscie jest na to 0.00000001% szans czyli tyle ile meldonium znaleziono u Powietkina w organizmie ;)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-07-2017 21:23:18 
57 zlotych,mialo byc :):):)
 Autor komentarza: legos
Data: 03-07-2017 22:38:16 
Hahehhe, widziałem wcześniej cały ten filmik z Mcgregorem, mogliście go nie ciąć, to jakim bumem bokserskim jest ten gościu to ciężko uwierzyć, chyba, że sobie robi jaja bo wygląda na sparingach i przyrządach jakby nigdy wcześniej tego nie robił. To nie uliczne mma, jakieś cepy zza dupy. Jaki grzmot, jaki cios, hahahahha, koleś nawet jak trafi to się Floyd uśmiechnie bo jakie to ma wrażenie zrobić na najlepszych bokserze świata, który przyjmował od najlepszych, to zupełnie inna siła uderzenia, technika, inne rękawice, inna dyscyplina, inna kategoria umiejętności, pomijam już kondycję itp. Obejrzę jakieś powtórki bo jestem bardzo ciekawy, czy Floyd da się chociaż raz trafić, to będą takie przybory i taka deklasacja, pokazówka za potężne pieniądze, że aż miło :). MaGregor nie ma prawa nawet przeskakać całego dystansu, a co dopiero jak go ktoś będzie bił:)). Albo dostanie KO albo sam padnie ze zmęczenia.
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 04-07-2017 00:06:49 
Autor komentarza: ClevlandData: 03-07-2017 16:05:37
Przecież to dwa różne przyrządy...
Jedne wymusza szybkość a drugi nie.


Oczywiscie. Tyle ze nalezy dodac ze double end bag na ktorym boksuje Floyd - po Polsku pilka refelksowa - to najtrudniejszy przyrzad i to co on tu robi zrozumie tylko ten ktory na nim kiedykolwiek trenowal

A to w co bije Connor to z kolei najprzyjazniejszy przyrzad. Ciezki worek w ksztalcie kropli - biejsz w jednej plaszczyznie podbrodki same wchodza Czysta przyjmenosc na tym trenoac
 Autor komentarza: Clevland
Data: 04-07-2017 00:10:25 
@swarmer

Floyd w małych rękawicach nie obroni się barkiem przed ciosem- dostanie na skroń.
Przykładem niech będzie Kudriaszow który próbował takiej obrony przyzwyczajony do rękawic sparingowych.
A w 10OZ był trafiany za każdym razem.
Lewą stronę broni barkiem i tego już by nie mógł wykorzystać.
Za podwójną też nie stanie bo małe rękawice mają małe pokrycie.
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 04-07-2017 00:20:49 
Autor komentarza: ClevlandData: 03-07-2017 18:40:37
Rękawice między 5OZ a 7OZ i Floyd nie ma szans.


Ty serio? hahhahahah Powtarzanie tych rzeczy o shoulderollu i Kudriaszowie mnie osobiscie smieszy Pomijajac ze srednio rozumiesz prawidlowa technike to Floyd w 8oz przez wikeszzosc kariery jakos sobie radzil ...


Do tego kto kogo nokautuje w malych rekaiwcach moze rozjasni Ci ten wywiad

typ sie chyba cos tam zna

https://www.youtube.com/watch?v=6pO5dcCToBI&t=517s
 Autor komentarza: Clevland
Data: 04-07-2017 09:15:19 
@Sugar78

Polecam spróbować sparingu w obu rodzajach rękawic.

Zobaczysz w których rękawicach ciosy są szybsze, w jakich łatwiej się bronić i które mają większą "moc obalającą"...
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 04-07-2017 09:38:46 
no i???


Przeciez te wszystkie roznice dzialaly by na niekorzysc Connora.

Mayweather nawet w 10 tkach bedzie za szybki a w malych rekawicach blyskawicznie go nokautuje. Mcgregor nie trafia Floyda nawte bez rekawic Mayweather samymi nogami i balansem z kims tak wolnym broni sie 12 rund. Zreszta jakie 12 rund....
 Autor komentarza: swarmer
Data: 04-07-2017 09:54:07 
Autor komentarza: Sugar78
Masz absolutną rację.Clevland Odpowiedz sobie na pytanie kto ma większe umiejętności bokserskie ? kto kogo ma większą szanse trafienia w małych rękawicach?
 Autor komentarza: swarmer
Data: 04-07-2017 09:54:54 
to raz a dwa siła uderzenia w jednych i drugich jest bardzo zbliżona...był już o tym temat
 Autor komentarza: Clevland
Data: 04-07-2017 12:16:48 
@swarmer

Floyd w 10OZ będzie szybszy bo Connor nie nawykł do uderzeń w tak dużych rękawicach.


Walka w rękawicach mma to inna sztuka walki niż boks.
Szczególnie w bocznym ustawieniu Floyda.

Sprawdź a zobaczysz.
 Autor komentarza: swarmer
Data: 04-07-2017 13:08:41 
Sprawdzałem nie raz.Wiem o tym i jest to prawda.Tak czy inaczej Floyd jest lepszy i to mu da to przewagę.Ma szybkie ręce ,lepszy timing i rękawice tu nic nie zmienią.poprostu trochę inaczej się w nich walczy ale wszystkie atuty i tak ma floyd.( Możesz po oglądać trochę walk na gołe pieści)
 Autor komentarza: swarmer
Data: 04-07-2017 13:23:36 
Zauważ jaka różnica była pomiędzy Rondą a Holy. Naprawdę rękawice nie maja znaczenia.boks się wywodzi z walki na pieści i w tej dziedzinie bokserzy są najlepsi bez dwóch zdań.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.