ADAM KOWNACKI: SZPILKA NIE MA SERCA DO WALKI ANI SZCZĘKI

Adam Kownacki (15-0, 12 KO) przybył na Brooklyn z Łomży w 1996 roku w wieku siedmiu lat. - Rodzice dostali "zieloną kartę" i przybyli do Ameryki po lepsze życie - mówi niepokonany polski pięściarz wagi ciężkiej, który 15 lipca w Nassau Coliseum w Uniondale skrzyżuje rękawice ze swoim rodakiem, Arturem Szpilką (20-2, 15 KO).

- Kiedyś sparowałem z Władimirem Kliczką, a teraz sparuję z Tomkiem Adamkiem w Łomnicy. Przebywanie na obozie Kliczki było znakomitym doświadczeniem, słucham też każdej porady od Tomka - mówi "Baby Face".

- Te dwie porażki pokazały, że Szpilka nie jest światową czołówką, a swego rodzaju przepustką do elity. Kto go pokona, ten należy do czołówki. Pokonanie go zapewni mi więc miejsce w kolejce do walki o mistrzostwo świata wagi ciężkiej. Szpilce brakuje serca do walki, a odporność na ciosy również nie jest jego najsilniejszą stroną - przekonuje Kownacki.

MAŁE PIĘŚCI: CZTERY ASY BABYFACE'A >>>

- Pierwsze cztery tygodnie przygotowań spędziłem w Polsce, trenując nad przygotowaniem fizycznym oraz sparując z Adamkiem. Kiedy wrócę do siebie, skoncentruję się już wyłącznie na Szpilce. Ciężko trenuję żeby zwyciężyć. Jeśli nokaut nadejdzie, to znakomicie, ale jeśli nie, to będę go bił przez dziesięć rund. Dla polskich kibiców to wielkie wydarzenie. Zobaczymy, kto jest najlepszym zawodnikiem wagi ciężkiej urodzonym w tym kraju. Ze swojej strony mogę obiecać fajerwerki - kontynuował Adam.

- Uważam siebie za jednego z najlepszych na świecie, muszę to teraz tylko udowodnić. Kiedy moja prawa ręka dochodzi celu, wszystko nagle się zmienia - zakończył Kownacki.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: docarol
Data: 15-06-2017 10:23:07 
Brawo Adam, mam nadzieje że pokażesz mu że jego miejsce nie jest na ringu, tylko przed remizą strażacką!
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 15-06-2017 10:23:27 
lohohohohhhhhooooo
 Autor komentarza: januzs
Data: 15-06-2017 10:28:24 
Kownacki powinien na każdym kroku prowokować Szpilkę , notorycznie podkreślać jaki z Artura jest słabiak ,na konferencjach ważeniu i między rundami śmiać się mu prosto w twarz. Jak go sprowokuje jest szansa , na punkty walki nie wygra, Szpilka jest zbyt lotny na nogach.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 15-06-2017 10:29:38 
Skoro sparuje z Adamkiem to musialby go niezle obijac na sparingach zeby myslec o wygranej nad Szpilka.Bo Szpilka wygral z Adamkiem dawno, kiedy to Adamek nie byl takim emerytem jak teraz, a Szpila nie byl tak doswiadczony jak teraz.

Jezeli Adam nie obija Tomasza na sparingach (a mysle ze nie), to nie ma co myslec o zwyciestwie nad Szpila.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 15-06-2017 10:31:25 
*Lubie jednego i drugiego, nie bede nikomu kibicowal w tej walce.
 Autor komentarza: tyler
Data: 15-06-2017 10:36:42 
Bardzo fajnie i w miłym tonie ten trashtalk, zobaczymy czy przeciwnik odpowie w podobnym stylu, czy pokusić się o groźbą zapłodnienia?

Trzymam kciuki za Adasia, i myślę że walka będzie rozpierduchą w ringu, wystarczy tylko iskra i sru! :)
 Autor komentarza: sjerg
Data: 15-06-2017 10:47:24 
Szpila wal grubasa na cytryne
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 15-06-2017 11:11:24 
Walka bardzo ciekawa. Szpilka faworytem ,szybszy, lepszy technicznie, lepszy na nogach ale Adam tanio skóry nie sprzeda. Wbrew pozorom jak na tłuscioszka ma szybkie ręce, biję dużo ciosów i potrafi uderzyć. Życzę zwycięstwa Kownackiego..
 Autor komentarza: boxing
Data: 15-06-2017 11:11:26 
.

Ta walka to będzie nadmuchany knot a samo pompowanie emocji jest sztuczne - to widać, słychać i czuć. Do tego ta udawana metamorfoza Kownackiego obraża inteligencję zwykłego kibica.

Cyrk ...
 Autor komentarza: Granat
Data: 15-06-2017 11:35:12 
lukaszenko

W 100% się z tym zgadzam.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 15-06-2017 12:23:00 
Nie, no Adaś, bzdury gadasz.
Gość w jednej z walk walczył ze złamaną szczęką i wygrał. Z Mollo padał na dechy, wstawał i wygrywał. Na Wildera szedł jak dzik bez respektu. Serce do walki to właśnie ma, słaba szczęka to inna kwestia. Nie gadaj farmazonów bo cie ludzie przestaną lubić.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 15-06-2017 12:29:11 
łohohoho co za rumakowanie:)
a kogo pokonał adam?
Ciekawe jak sie okresla brak serca do walki? Moze tak ze jak szpilka pada to wstaje i walczy dalej, moze tak zez jenningsem nie mial juz sily i postawial wszystko na jedna karte probujac a nie poddajac sie jak ciul? Odpornosci niem irzy sie tym ze ktos pada, tylko tym ze ktos przyjmuje ciosy, pada a jednak wstaje.
Ale poczekajmy, ciekawe kim w takim razie bedzie kownacki w boksie jak najpierw bedzie obijany jak dzieciak a na koniec wykonczony
Czy Adam bedzie taki jak wszyscy sadza czyli wytrzymaly, szybkie rece i mocny cios to poczekajmy chociaz by na walke ze szpilka, czyli kims kto bedzie chcial z nim wygrac jak skurwysyn, bo fajnie wygladal ale przy kolkach z jakimi walczyl. Jak szpilka pozwoli nawiazac kownackiemu chocby walke to zdecydowanie powinien pomyslec o innym biznesie.
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 15-06-2017 12:29:33 
też uważam że serce do walki to on ma, ale pewnego poziomu nie przeskoczy. jeżeli poważne walki z jego udzialem mają się opierać na tym że kogoś obskoczy czy wypunktuje to troche słabo. waga ciężka nie jest dla cruiserów.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 15-06-2017 12:47:29 
Autor komentarza: sjerg
Data: 15-06-2017 10:47:24
Szpila wal grubasa na cytryne

walic to cie koledzy walą za płotem
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 15-06-2017 12:48:34 
Autor komentarza: Cooperek
Data: 15-06-2017 12:23:00
Nie, no Adaś, bzdury gadasz.
Gość w jednej z walk walczył ze złamaną szczęką i wygrał. Z Mollo padał na dechy, wstawał i wygrywał. Na Wildera szedł jak dzik bez respektu. Serce do walki to właśnie ma, słaba szczęka to inna kwestia. Nie gadaj farmazonów bo cie ludzie przestaną lubić.

ma szczęscie ze Wilder go nie trafił w 1 rundzie bo byłby zniszczony przez opinie publiczną
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 15-06-2017 13:22:59 
a czy on pierwszy i ostatni przegral by przez mocne ko w 1 rundzie?
Wlasnie u nas jest taka mentalnosc debili. TU wychodza wielkei chlopy trenujace sporty walki, chwila nieuwagi i boom koniec
 Autor komentarza: TRM
Data: 15-06-2017 13:23:18 
Krzyzak

trafienie wildera było połączone ze zmęczeniem szpilki. artur był za mobilny żeby go tak wilder ustrzelł w rundach 1-5. od bodajże 4 rundy artur również kilka bomb wyłapał i jakoś stał. po prostu zabrakło kondycji, wilder wyczekał moment i siadło. tak to się musiało skończyć. artur ze swoim stylem musiałby mieć nadludzką kondycje żeby tak walczyć 12 rund, unikać ciosów i samemu w miare punktować.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-06-2017 13:56:45 
Serca do walki to akurat bym Szpulce nie odmawiał. W połączeniu z jego gorącą głową i brakiem pomyślunku i zbyt wysokim mniemaniem o swoich możliwościach to nawet można śmiało powiedzieć że potrafi go ono zgubić- facet chciałby walczyć z najlepszymi a że później dostaje wjeby to już inna kwestia.
Co do szczęki to na pewno nie jest ona jego mocną stroną. Facet lądował na deskach, i był nokautowany nawet przez słynącego z średniego ciosu Jenningsa. Śmiało tu można więc przyznać Kownackiemu rację. No i zgadza się w 100% to co powiedział o przynależności do czołówki. Szpulka swoją karierę zawdzięcza tylko i wyłącznie Adamkowi na którego pokonaniu do tej pory się bujał. Trochę wyższy poziom niż Mollo (który i tak w 2 walkach pokazał jego braki solidnie) i Arturios by przegrywał co było doskonale widać choćby z Jenningsem czy nawet z Wilderem.

Co do walki z Adamem to oczywiście będzie faworytem i to dość wyraźnym- norma w przypadku walki faceta który ma zapewnione wszystko na tip top z gościem który nawet diety nie ma zapewnionej. Nie zmienia to faktu ze do walki dochodzi w momencie dla Artura okraszonym pewną niewiadomą. Może pojawić się rdza, mogą pojawić się problemy z przyjmowaniem ciosów i zdecydowaniem po ostrym nokaucie od Wildera i Kownacki może w takiej sytuacji coś ugrać.
Życzę mu wygranej bo od Szpulki jest o niebo sympatyczniejszym człowiekiem. A czy jest lepszym pięściarzem? Raczej nie. Pytanie czy nie byłby nim gdyby miał taką sytuację jak Arturios od tylu lat.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 15-06-2017 14:36:58 
Adamek z Rogerem w narożniku w walce ze Szpilką to jakieś 70% jego możliwości.
Nie wiadomo jak by walka wyglądała gdyby to kto inny Adamka przygotowywał.

Szpilka po ciężkim nokaucie może mieć mniejszą odporność.

W walce z Wilderem powtarzał tą akcję, gdyby miał bardziej urozmaicony arsenał.
Ale dla Szpilki to i tak był za duży przeskok.

Liczę na dobrą walkę i zwycięstwo Kownackiego.
Pytanie czy będzie miał dobrego trenera -może zatrudnić trenerów teraz po Adamku.
Bo Szpilka wiadomo, ma wsparcie.
 Autor komentarza: MickeyBreslau
Data: 15-06-2017 14:43:54 
Walka Adasia ze Szpilką może byc(i chyba bedzie)podobna do walki Arreola vs Adamek.Kownacki bedzie szedl do przodu z seriami jak Arreola,przekonamy sie czy Szpilka ma tak twardą głowe jaką miał Adamek:) Jest to walka 50/50
 Autor komentarza: sjerg
Data: 15-06-2017 15:08:17 
Krzyzak

walic to cie koledzy walą za płotem

Chyba mnie pomyliłeś ze sobą ciotą. Nie zrozumiałeś ironii więc wypierdalaj.
 Autor komentarza: CELko
Data: 15-06-2017 15:47:17 
Nie ma serca? Walki z Mollo udowodniły ogromne serce do walki, nawet z Jenningsem mimo brak kondycji dalej próbował..
Szpilka to cytryne Adama zmasakruje połamie i zapewni KO roku 2017
 Autor komentarza: Kraglez
Data: 15-06-2017 20:59:43 
A w której to walce Ruiz walczył tak mało?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 15-06-2017 23:41:13 
Czy ja wiem czy to ko moze wplynac na odpornosc? Przeciez szpilka nie byl rozbijany 12 rund, dostal bombe jak wchodzil ze swoim ciosem i swiatlo zgaslo. To nie adamek z kliczko chisora z kliczko czy briggs z kliczko
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.