HUNTER: SZANUJEMY KOWALIOWA, ALE TO GO NIE URATUJE PRZED ŁOMOTEM

Trener Virgil Hunter spodziewa się bardzo przekonującego zwycięstwa Andre Warda (31-0, 15 KO) w rewanżu z Siergiejem Kowaliowem (30-1-1, 26 KO), który już 17 czerwca odbędzie się w Las Vegas.

- Szanujemy Kowaliowa. Mamy respekt do tego, co już osiągnął, jak i do tego, co jest jeszcze w stanie zrobić. To jednak zdrowy szacunek, który nie uratuje go przed łomotem, jaki otrzyma 17 czerwca - oznajmił amerykański szkoleniowiec.

Hunter dodał, że nie martwi się tym, iż ostatnio nie było go u boku Warda. W miniony piątek trener był najpierw w Paryżu, gdzie stał w narożniku mistrza olimpijskiego Tony'ego Yoki, a potem szybko poleciał do Montrealu na walkę Andrzeja Fonfary z Adonisem Stevensonem.

- To nie miało żadnego wpływu na przygotowania. Andre to profesjonalista. Zajmuje się tym od 24 lat, wie, co ma robić - powiedział.

W starciu rewanżowym z Rosjaninem Ward położy na szali tytuły WBA Super, WBO i IBF w kategorii półciężkiej. Pierwszy pojedynek nieznaczną decyzją sędziów wygrał Amerykanin.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 08-06-2017 13:13:22 



"Szanujemy Kowaliowa ale to go nie uratuje go przed łomotem"


Chyba "łamaniem"(w zapasach).......



 Autor komentarza: sjerg
Data: 08-06-2017 13:27:57 
Jakie to ma znaczenie Kowaliow wygra
 Autor komentarza: Kraglez
Data: 08-06-2017 13:32:02 
Wspaniały jest ten Ward, zgodził się na rewanż, teraz znowu wygra i upadną wszelkie wątpliwości związane z pierwszą walką. Przeszedł z niższej wagi a i tak za chwilę zdominuje LHW. Oby wygrał jeszcze bardziej przekonująco niż za pierwszym razem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 08-06-2017 14:26:44 
Tak... Ward na pewno da radę spuścić łomot Sergiejowi xD Zupełnie jak w pierwszym starciu w którym to momentami nie wiedział gdzie jest i jak się ratować...
Heh.
 Autor komentarza: MickeyBreslau
Data: 08-06-2017 14:26:48 
To będą easy money dla Warda,wygra z Kovalevem łatwo na punkty.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 08-06-2017 14:55:32 
Pisanie o wygranej Kowala jest już nudne.
Przypominam, że Kowaliow był już widziany jako mistrz p4p, a teraz musi poradzić sobie z Wardem. Widać więc, że bańka pękła - rosyjskiego czaru brak. Oczywiście można pisać, że każdemu się może zdarzyć. Uznajmy jednak za fakt, że Kowaliow zawalczył słabo i nie zmieni tego dyskusja o werdykcie z pierwszej walki. Abstrahując od dyskusji o uczciwości twierdzę nawet, że dla boksu to dobrze, że będzie druga walka. Nie będzie pretekstu do gadania głupot o przygotowaniach itp. Niech Kowaliow pokaże co potrafi, bo w pierwszej walce, nawet jeśli wygrał, to dał się ośmieszyć gościowi z niższej wagi, jakoś nie było widać jego mistrzostwa, rzekomej siły, a co najgorsze nie widać było mądrości. I niestety przez ten brak mądrości Kowliow cudów nie osiągnie. Ot kolejny radziecki fizol prze chwile kreowany na miszcza.
 Autor komentarza: MickeyBreslau
Data: 08-06-2017 15:02:08 
UrbanHorn

Pierwszą walke wygrał Kovalev 115-112(ja też wygrałem bo postawiłem na Warda,na pkt:)ale szczerze ten werdykt był wałkiem,w rewanżu Ward już nie bedzie popełnial błędów,bedzie walczyl jak Mayweather z Pacquiao ładnie punktując Sergieya.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 08-06-2017 15:12:20 
Jeżeli ktoś jeszcze ma jakiekolwiek wątplwiosći to myślę, że po rewanżu już nie będzie ich mieć.

Ward da mu lekcję.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 08-06-2017 15:25:05 
UrbanHorn

Co za stek bzdur... Bańka pękła? Każdemu może się zdarzyć? Nie zmieni tego dyskusja o werdykcie z pierwszej walki? xD
Co Ty bredzisz. Po pierwsze to żadna bańka nie pękła. Sergiej nadal powinien być królem kategorii półciężkiej. Nic mu się nie zdarzyło. Zawalczył wystarczająco dobrze by walkę wygrać. To kończy w ogóle temat bzdur typu bańka pękła, każdemu może się zdarzyć czy zawalczył słabo...

"Niech Kowaliow pokaże co potrafi, bo w pierwszej walce, nawet jeśli wygrał, to dał się ośmieszyć gościowi z niższej wagi"

W którym to momencie Ward go ośmieszył? W tym w którym zaczął wymachiwać ręką w powietrzu i... dostał soczystego strzała? A może w tym jak leżał na deskach i się głupio uśmiechał za moment ratując się próbą obalenia? A może w tym momencie w którym walił poniżej pasa?
Chętnie obejrzę te momenty "ośmieszania". Poprzyj swoje bredzenie przykładami.

"I niestety przez ten brak mądrości Kowliow cudów nie osiągnie. Ot kolejny radziecki fizol prze chwile kreowany na miszcza"

Boże widzisz i nie grzmisz. Ten fizol nadal byłby faworytem z każdym zawodnikiem w tej dywizji przy założeniu uczciwego sędziowania. Ponadto powinien mieć zero w rekordzie i wszystkie najbardziej wartościowe pasy oprócz WBC. Rzeczywiście facet cudów nie osiągnie xD Ot po prostu na ten moment uczciwie jest NAJLEPSZYM ZAWODNIKIEM WAGI PÓŁCIĘŻKIEJ NA ŚWIECIE. Ale widać każdy fizol może się takich sukcesów dorobić...

A Ward poczuł tak siłę Sergieja jak i jego mądrość bo uczciwie przegrał walkę w której był szkolony lewą ręką, zapoznał się deskami i momentami walczył o życie.

https://www.youtube.com/watch?v=LyROnVf1n4E

Obejrzyj sobie bo widać nie za bardzo pamiętasz 1 starcie...
 Autor komentarza: Kraglez
Data: 08-06-2017 16:52:14 
Autor komentarza: BlackDog
1 Sergiej nadal powinien być królem kategorii półciężkiej.
2 Zawalczył wystarczająco dobrze by walkę wygrać.
3 Ten fizol nadal byłby faworytem z każdym zawodnikiem w tej dywizji przy założeniu uczciwego sędziowania.
4 Ponadto powinien mieć zero w rekordzie
5 Ot po prostu na ten moment uczciwie jest NAJLEPSZYM ZAWODNIKIEM WAGI PÓŁCIĘŻKIEJ NA ŚWIECIE.
6 A Ward poczuł tak siłę Sergieja jak i jego mądrość bo (...) momentami walczył o życie.


1 Gdyby powinien był być to by był. Ale nie jest.
2 Gdyby umiał tak zawalczyć to by wygrał. Ale nie wygrał.
3 Z każdym nie, bo z Wardem nie. Jeżeli uważasz, że jest to postaw na niego teraz.
4 Floyd powinien mieć i ma. Kowaliow nie powinien i nie ma. A za chwilę będzie miał drugą porażkę a później 3 i 4 i jeszcze 1-2 jak będzie dorabiał po prime. Żeby mieć zero w rekordzie trzeba być naprawdę unikatem.
5 To dlaczego nr 1 jest Ward? On jest pomiędzy Wardem a Stevensonem, choć bliżej mu do Stevensona.
6 Walczył o życie? To jakaś metafora Ty myślisz, że na ringu bokserzy walczą o życie? :)) Wypadki się zdarzają, ale zawodnikom, którzy posiadają jakiś ukryty feler.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 08-06-2017 19:15:35 
@fragles
"Floyd powinien mieć i ma. Kowaliow nie powinien i nie ma. A za chwilę będzie miał drugą porażkę a później 3 i 4 i jeszcze 1-2 jak będzie dorabiał po prime. Żeby mieć zero w rekordzie trzeba być naprawdę unikatem."



Wiem, że zdajesz sobie z tego sprawę, ale nudzi mi się, więc ci odpiszę. Floyd może powinien, a może nie powinien mieć 0 w rekordzie. Były przypadki, kiedy ktoś tracił 0 tylko dlatego, że był mniej popularny albo gorzej prosperował. Często decydują o tym sędziowie punktowi, a nie to, co miało miejsce w ringu. Niemniej nie mam bólu o decyzję w walce Kowalew - Ward, bo można było tę walkę dać od wygranej dla Warda przez remis aż po wygraną Kowala.


PS Czy Sven Ottke był unikatem?
 Autor komentarza: Clevland
Data: 08-06-2017 20:46:12 
Kowaliow musi ostałbić Warda, a ma czym. Może ryzykować ciosy na dół bo Ward bije jak mucha w tej wadze.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 08-06-2017 20:58:46 




W pierwszej walce nawet nie trzeba liczyc wszystkich ciosow we wszystkich rundach, wystarczy obejrzec pierwsze szesc.
Kovalev wygral conajmniej 5 z 6 pierwszych szesciu rund w tym druga dwoma punktami. Po pierwszej polowie walki Ward praktycznie potrzebowal nokautu do zwyciestwa.



 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 08-06-2017 21:01:38 
Grzelak


Zamknij cipe.


 Autor komentarza: zbiant
Data: 09-06-2017 14:12:34 
Wszystkim zwolennikom wygranej Warda w walce z Kowaliowem radzę jeszcze raz ją obejrzeć. Jestem przekonany, ze obiektywny znawca zasad boksowania musi zauważyć, że Ward powinien być zdyskwalifikowany za trzymanie i uniemożliwianie walki przeciwnikowi. Cała nadzieja, że przyszłą walkę poprowadzi lepszy sędzia i Ward przegra przed czasem.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 09-06-2017 15:52:34 
Tak, tak, tak.



Ward wygrał, teraz wygra jeszcze wyraźniej.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.