DE LA HOYA DO KIBICÓW: ZBOJKOTUJCIE WALKĘ MAYWEATHER-McGREGOR

Oscar De La Hoya wystosował list otwarty do kibiców boksu, w którym wezwał wszystkich, by zbojkotowali planowaną walkę pomiędzy Floydem Mayweatherem Jr a Conorem McGregorem.

- Motywacja Floyda i Conora jest jasna. Są nią pieniądze. Nawet nie próbują tego ukrywać. (...) Obaj na tym wygrają. A my przegramy. Będziemy o 100 dolarów [przypuszczalny koszt PPV - przyp. red.] lżejsi i zmarnujemy kolejną okazję, by boks powrócił na należne mu miejsca dyscypliny królów. W tej chwili tylko my możemy zamknąć ten cyrk, jasno dając do zrozumienia, że nie zapłacimy za żart, jakim byłaby ta walka - oświadczył szef stajni Golden Boy Promotions.

Pojedynek najlepszego boksera ostatnich lat z mistrzem UFC może się odbyć jesienią. Termin ten mógłby się odbić negatywnie na sprzedaży abonamentów PPV na walkę promowanego przez De La Hoyę Saula Alvareza (49-1-1, 34 KO) z Giennadijem Gołowkinem (37-0, 33 KO), która odbędzie się 16 września. De La Hoya przekonuje jednak, że jego list wcale nie wziął się z rywalizacji biznesowej.

- W moim interesie jest zdrowie pięściarstwa jako całości. Zawsze na tym mi zależało. Gdyby Floyd wrócił z emerytury, by walczyć z kimś takim, jak Keith "One Time" Thurman, Errol Sepnce Jr czy innym zawodnikiem z czołówki wagi półśredniej, nie tylko bym przyklasnął takiej walce, ale pierwszy ustawiłbym się w kolejce po bilet. Kibice - a sam jestem przede wszystkim kibicem - zasługują na takie pojedynki - stwierdził.

Starcie Mayweathera z McGregorem, mające się odbyć na zasadach pięściarskich, nie zostało jeszcze potwierdzone. Irlandczyk osiągnął już jednak porozumienie w tej sprawie z organizacją UFC. Teraz jej władze mają negocjować warunki kontraktowe z Mayweatherem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bolos
Data: 26-05-2017 10:57:31 
Jakim to de.....................m trzeba być,żeby na tą walkę 100 dolarów wydać.
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 26-05-2017 11:01:09 
1) Ma racje

2) Ale nie zapominajmy co przez lata wyczyniali z Canelo
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 26-05-2017 11:05:35 
Nie lubie de la Hoya, ale tu ma 100% racji.
Jak mozna chciec ogladac taki cyrk i jeszcze za to placic dodatkowo (oprocz abonamentu)?

Przeciez ten koles jest bokserskim ZEREM (0-0-0) - on nie potrafi boksowac. Czy to jest takie trudne do zrozumienia ze to sa 2 rozne sporty i ta walka nie ma sensu?
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 26-05-2017 11:14:42 
To z założenia nie ma być pojedynek bokserski, tylko cyrk. De la Hoyę dupa swędzi, że to nie on zarobi te pieniądze.
 Autor komentarza: herrmefisto
Data: 26-05-2017 11:16:41 
Ale o co Wam chodzi??? Nie interesuje Cie to to nie płać za PPV i nie oglądaj. Oni nikogo nie okradają. Organizują sobie walke żeby zarobić pięniądze, to przeciez ich praca. Część ludzi bardzo chce zobaczyć ich w ringu i dlatego sobie zapłacą za PPV. De la Hoya to poprostu konkurecja i dlatego takie głupoty wygaduje. Gdyby tam bylby jego zawodnik to śpiewałby zupełnie odwrotnie. Mayweather wyrobił sobie marke i choćby bił się z małpą z cyrku to pewnie i tak pełno ludzi wykupiłoby PPV.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 26-05-2017 11:17:59 
A w Polsce będzie za darmo na Polsat Sport, tylko wstać trzeba ok. 5 rano :)
Wg mnie tego typu apele są bezsensowne. Dlaczego nie obejrzeć dobrego show jeśli się takie rzeczy komuś podobają? Ja raczej nie zmuszę się do wstawania o tak wczesnej porze bo mnie ta walka nie zainteresuje, ale o gustach się nie dyskutuje :)
 Autor komentarza: Ania
Data: 26-05-2017 11:23:11 
Wielkie oburzenie, a jak dojdzie do walki to tutejsze stereotypowe Janusze i Andrzeje będą żebrać o linki do streama :))
 Autor komentarza: tyler
Data: 26-05-2017 11:23:47 
Walka która wygeneruje ogromne pieniądze, chętni do oglądania się znajdą... Więc o co ten ścisk odbytu. Skoro ludzie krytykują walkę Floyd vs McGregor, to co można rzec o walkach u nas np.
Pudzian vs Najman
Saleta vs Adamek
Saleta vs Gołota
Koksu vs Tancerz
Koksu vs Najman
Pudzian vs Popek
Koksu vs Popek
Brodnicka vs jej wspaniałe rywalki itp itp
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 26-05-2017 11:29:47 
Jak widze na you tube "popisy" McGregora na worku czy sparingu to nie wiem czy mam sie smiac czy patrzec na te nieudolne proby z politowaniem.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 26-05-2017 11:32:29 
Oscar jest przezabawnym hipokryta, bo gdyby tylko mógł i miał taką możliwość jak Floyd to zapewne dla kasy sam by się bił z Connorem. To samo się tyczy Jego pupilka. Wogole to niech tez z siebie nie robi w wywiadach zbawcy boksu tym, że doprowadził do walki Canelo z GGG bo gdyby szefowie HBO nie naciskali na niego w tej sprawie, to jeszcze długo byśmy jej nie zobaczyli.
 Autor komentarza: Ania
Data: 26-05-2017 11:34:05 
A pan tajger z oponą piwną i czipsami przed nosem zrobiłby lepszy show na worku niż McGregor, który jest zawodowcem:) CHyba, że Pan tajger ma na myśli swój mosznowy wór :
 Autor komentarza: Mazurek
Data: 26-05-2017 11:35:04 
Dostał w pape od Floyda, niech teraz siedzi na emeryturze cicho
 Autor komentarza: Boban81
Data: 26-05-2017 11:36:05 
Patrząc na aspekt czysto bokserski, wydać 100$ na ten pojedynek to szczyt głupoty.
Ania pisze powyżej o Januszach i Andrzejach i żebraniu o link do stream'a.
Droga Aniu. Ta walka nadaje się właśnie na nielegalnego stream'a. Jeśli Floyd z Connorem wejdą do ringu, mając w dupie kibiców, natomiast przed oczami będą $$$$$$$$$ to ja jestem za tym, żeby (kto chce) oglądać tylko ze streamów. De La Hoya mnie wkurwia niemiłosiernie, jednak kiedy ma rację, to nie mam zamiaru zaklinać rzeczywistości.
 Autor komentarza: Kraglez
Data: 26-05-2017 11:45:56 
Autor komentarza: tyler
Walka która wygeneruje ogromne pieniądze, chętni do oglądania się znajdą... Więc o co ten ścisk odbytu. Skoro ludzie krytykują walkę Floyd vs McGregor, to co można rzec o walkach u nas np.
Pudzian vs Najman
Saleta vs Adamek
Saleta vs Gołota
Koksu vs Tancerz
Koksu vs Najman
Pudzian vs Popek
Koksu vs Popek
Brodnicka vs jej wspaniałe rywalki itp itp


+ jeszcze te 2 walki :)
https://www.youtube.com/watch?v=6RdLDo5C0SU
https://www.youtube.com/watch?v=UOxaGxwKAio&t=1s

Ale nie ma co się oszukiwać, takie walki też są potrzebne i są chętnie oglądane. Gdyby nie były to nikt by ich nie organizował.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 26-05-2017 11:49:17 




De La Hoya jest jak typowy "polaczek" - sam nie zarobi ale drugiemu nie da......Chuj mu do tego kto co robi, jak zarabia, ile wydaje itd - pierd...ny pies ogrodnika.....
Nech sie lepiej skupi na swoim biznesie bo we wrzesniu Karaganda zrobi rudemu z dupy "jesien sredniowiecza" i to bedzie poczatek koncza Golden Boy Promotions....


(sorry za przeklenstwa ale ten zawistny cpun naprawde dziala mi na nerwy)



 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 26-05-2017 11:49:47 
konca*
 Autor komentarza: martek2
Data: 26-05-2017 12:12:57 
Chcą cyrku, to niech robią, tylko niech to się nie liczy w rankingach.
Floyd chce upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu i to jest największa obłuda w tym wszystkim :(
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 26-05-2017 12:18:41 
ODLH trzęsie dupą, bo jak Floyd weźmie datę wrześniową to Canelo będzie musiał zgłosić kontuzję i walkę z Gołowkinem będą musieli przenieść na maj 2018 xDD
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 26-05-2017 12:22:18 
up

Właśnie moim zdanie Oscarowi bardzo by pasował scenariusz, w którym miałby wymowke do przełożenia walki na później
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 26-05-2017 12:23:47 
Autor komentarza: trashtalk Data: 26-05-2017 12:22:18
Właśnie moim zdanie Oscarowi bardzo by pasował scenariusz, w którym miałby wymowke do przełożenia walki na później

*
*
*

To zależy. HBO mocno dokręciło śrubę Oscarowi i wręcz wymusiło tę walkę.
 Autor komentarza: holy
Data: 26-05-2017 12:26:40 
Delahuja ma rację.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 26-05-2017 12:33:06 
NietrzeźwyTomasz

Dokładnie, dlatego scenariusz o którym pisałeś jest tak naprawdę idealny dla Oscara. Zapewne gdyby Floyd się wcisnąl we wrześniu to nawet szefowie HBO by odposcili walkę w tym terminie
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 26-05-2017 14:08:32 
Autor komentarza: trashtalk Data: 26-05-2017 12:33:06
Dokładnie, dlatego scenariusz o którym pisałeś jest tak naprawdę idealny dla Oscara. Zapewne gdyby Floyd się wcisnąl we wrześniu to nawet szefowie HBO by odposcili walkę w tym terminie

*
*
*

To nie takie proste, nie znamy dokładnych zapisów pomiędzy HBO, a GBP. Oni już część pieniędzy wydali na promocję, pracują nad dopięciem wszystkich terminów, rezerwacją obiektu, itd. Przez to, że nie wiedzą co zrobi Floyd to nie mogą do końca wszystkiego planować i stoją na grząskiej ziemi, bo wiedzą że dwa tak duże eventy w zbliżonych terminach, a tym bardziej w tym samym nie wypalą. Wiedzą też, że są na przegranej pozycji, bo potencjalne grono odbiorców Mayweather-McGregor jest zdecydowanie większe niż Gołowkina.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 26-05-2017 14:44:02 
Jeden biznesmen dogryza drugiemu podburzając publikę. Jakby Oscara zaprosili do udziału w tym cyrku to by mówił inaczej... ;)

A z bojkotami to jest zawsze tak, że się nigdy nie udają. Bo niektórzy będą chcieli sobie wydać sto dolców, żeby to obejrzeć. Możemy się nabijać z ich gustu, ale jak chcą to ich kasa. Dla mnie na przykład niepojęte jest wydawać 59zł za Cyfrowy Polsat (opłacam to rodzicom), żeby oglądać w kółko "przygody" złomiarzy, cinkciarzy w komisie + to samo w polskich podróbkach. Plus inscenizowane "historie z życia" lecące cały dzień na tvnach. Dla mnie niepojęte oglądać telewizję, ale całe społeczeństwa spędzają na tym każdą wolną chwilę, tak jest na całym świecie.
I jak myślicie, czy w takiej ramówce (w USA jest jeszcze gorsza) "walka" Floyda z McGregorem będzie czymś poniżej normy, czy wręcz idealnie wyceluje w target...? ;)
No właśnie, więc o kant dupy z takim bojkotem.
 Autor komentarza: MicCal
Data: 26-05-2017 18:35:19 
@ Walter Alfa
"A w Polsce będzie za darmo na Polsat Sport, tylko wstać trzeba ok. 5 rano :)"

To Ty za kablówkę nic nie płacisz?
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 26-05-2017 18:48:08 
Moim zdaniem Oscar nie powinien namawiac do bojkotu tej walki ,to starcie nie ma wymiaru sportowego tylko finansowy ,a sportowo jako ciekawostka i Meksykancowi nic do tego, skoro ktos ma ochote to ogladac . Jest to sprawa prywatna i nikt nikomu nie powinien narzucac co ma ogladac a co nie ,Oscar boi sie o sprzedaz walki rudego ,ze wypadnie blado w porownaniu z takim cyrkiem i podjudza.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 26-05-2017 19:07:29 
"Autor komentarza: herrmefistoData: 26-05-2017 11:16:41
Ale o co Wam chodzi??? Nie interesuje Cie to to nie płać za PPV i nie oglądaj. Oni nikogo nie okradają."

A czy ktos twierdzi ze okradaja?
*
*
"Organizują sobie walke żeby zarobić pięniądze, to przeciez ich praca."

A my mamy prawo to bojkotowac jako kibice
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 26-05-2017 19:28:07 
Skoro są chętnie żeby płacić za taką szmirę to niech płacą i oglądają. Taki jest dzisiejszy biznes. Ludzie uwielbiają celebryckie freak fighty i się tym jarają,a to że nie ma to nic wspólnego ze sportem to już inna sprawa dla przykładu na naszym KSW Popek ma wyciągnąć za walkę z Burneiką 2 miliony złotych:XD. Jeżeli o mnie chodzi ręce opadają ale skoro ktoś na tym zarabia a Janusze chcą to oglądać to proszę bardzo
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 26-05-2017 19:55:12 
"Autor komentarza: CooperekData: 26-05-2017 14:44:02
A z bojkotami to jest zawsze tak, że się nigdy nie udają"

Skad te bzdury wziales? jakis czas temu w Szwajcarii bylo referendum w sprawie PODNIESIENIA placy minimalnej- narod to zbojkotowal, celowo, wiedzac, ze to zepsuje ich gospodarke. Wybrali dobro ogolu a nie siebie. Tak jest w bogatych rozwinietych krajach po prostu
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 26-05-2017 21:14:30 
paxooxx dokładnie to żenada ten cały ksw ale coż janusze , pajace będę płacić na walke przećpanego gościa z tauażem w oczach z strydziażem ale fakt warszawka to kupiii jeśli ktoś chce za to płacić to cóż poradzić , ja zdecydowanie wole boks i takie walki jak Kliczko - jOshua
a walka Maywether - Mc Gregooor to 2 wybitni zawodnicy swoich dyscyplin ale walka to freak show nic więcej
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 27-05-2017 09:57:39 
ale moment ja tu czegoś nie rozumiem u nie których czy kiedykolwiek jakąkolwiek galę z USA i to z tymi naj większymi jak walka Manny vs Floyd albo Klitschko vs Joshua my Polacy płaciliśmy kiedyś PPV???? przecież to jest za darmo tylko w przypadku gal z USA trzeba czekać do 3 nad ranem ale jak się chce to czeka wystarczy mieć Polsat sport albo ten Polsat Fight i się ogląda po prostu.... jeżeli to pokażą w normalnej telewizji to z chęcią taki teatr zobaczę czemu nie to nie Polska że jak Adamek się bił z Klitschko we Wrocku to tylko Polacy byli tacy pazerni że chcieli zarobić na ppv i kazali płacic 40 dychy a Niemcy ich w ciula zrobili bo na RTL fakt że po Niemiecku komentarz ale obejżałem calą walkę za freee :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.