OŚWIADCZENIE PWBZ W SPRAWIE DOPINGU MICHAŁA CIEŚLAKA

Krzysztof Kraśnicki, przewodniczący Polskiego Wydziału Boksu Zawodowego, wystosował oświadczenie w sprawie Michała Cieślaka (15-0, 11 KO) i jego wpadki dopingowej po grudniowej walce z Nikodemem Jeżewskim, który zresztą również wpadł na badaniach.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 24-05-2017 14:44:50 
No to czyli mu się upiekło. Niech chłopak potraktuje to jako ostrzeżenie i unika dopingu bo sobie karierę zniszczy. Mistrz świata raczej z niego nie będzie ale napewno stać to na otoczenie paru dobrych walk
 Autor komentarza: astarte
Data: 24-05-2017 14:59:40 
kurde, czyli w tym roku juz sie nie zobaczy cieslaka? :-( a mial juz jakas walke nagrana w HW gdzies stoczyc ;O
 Autor komentarza: 86viper
Data: 24-05-2017 15:04:57 
A co z Jeżewskim?
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 24-05-2017 15:32:54 
No i nie lepiej byłoby to zalegalizować? Żeby nie było takich szopek.

To tak jak ja bym ukradł samochód i powiedział że nie wiedziałem że to jest nielegalne -przyznałem się.
Nagrali mu następną walkę to musieli jakoś tą karę zakończyć.
I pomyślcie że teraz w każdym sporcie będą się do koksu "przyznawac" i będą dostawali nie 2-4 lata tylko rok.
Obłuda i hipokryzja że się walczy z dopingiem. Gówno się walczy.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 24-05-2017 15:54:36 
"Przyznał się do winy"

Jak można się kurna przyznać do winy, która została udowodniona? :D Przyznać to by się mógł gdyby tylko był oskarżony, a do udowadniania winy by się tylko dochodziło.

PanJanekTygrys
"No i nie lepiej byłoby to zalegalizować? Żeby nie było takich szopek. "

No i co to za logika? Jak się zalegalizuje to nie będzie dopingu? Nie, będziemy wtedy udawać, że doping jest ok bo jest "legalny". To jest dopiero szopka i hipokryzja level master.
Zalegalizujmy złodziejstwo i morderstwa, to nie będzie przestępczości - ta sama "logika".
 Autor komentarza: Clevland
Data: 24-05-2017 15:55:15 
@PanJanekTygrysek

Zalegalizowanie doprowadzić może do różnych zdrowotnych problemów zawodników.
Państwo nie będzie płacić.
Np. we Francji zabroniona była kreatyna. Nie wiem czy tak jest do teraz.
Dlaczego? Ponieważ nie było wiadomo czy nie wywołuje jakiś skutków ubocznych.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 24-05-2017 16:39:44 
Przyznal sie tzn nie szedl w zaparte jak jezewski
 Autor komentarza: teanshin
Data: 24-05-2017 17:04:01 
Następnym razem niech się szybciej płucze.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 24-05-2017 19:10:28 
Kardyni i Jankowiak, dwa prawilniaki, które oceniają innych, a sami mają swoje za uszami.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 24-05-2017 20:01:59 
Cooperek, Clevland

Oczywiscie ze zalegalizowanie dopingu nie zmniejszylo by dopingu w sporcie, ani tez nie zwiekszylo- bo ci co biora (99%) to dalej by brali, ale wtedy nie bylo by juz takich szopek jak tu mamy,czy z Kosteckim ze promotor sam robi badania i trzyma wyniki w szufladzie, po to zeby zawiesic zawodnika po kilku miesiacach jak bedzie podskakiwal.
A co z Wilderem, Kliczko i kulturysta Joshua- oni nie biora? Tylko Wach, Furry i Povietkin?
A dlaczego z kazda olimpiada jest wiecej olimpijczykow astmatykow, bioracych EPO i przedstawiajacych papiery,historie choroby ze maja astme? Najwiekszy odsetek ludzi chorych na astme jest wlasnie wsrod sportowcow.
Zalegalizowanie to rowne szanse dla wszystkich. Nie moze byc tak ze jeden zostaje lapany a drugi nie, lub jeden za wpadke dostaje rok a drugi 2 lata.
W KSW wogole nie ma testow. I co,taki Burnejka wyjdzie do walki czysty?
Za czasow Arnolda sterydy byly legalne i on sam sie przyznaje ze bral.Bez tego by nic nie osiagnal.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 24-05-2017 20:12:45 
https://www.youtube.com/watch?v=uSuvoSPsrXs

Polecam rozmowe Jurasa o dopingu w MMA, ale to sie tez tyczy innych sportow.
Ludzie chcieli by walk na wysokim poziomie, walka przez 10-12 rund w dobrym tepie gdzie czasem zawodnicy sa dobrze po 40stce jak np Hopkins i jak maja to zrobic?
Tego sie nie da bez koksu, zrozumcie to wreszcie. To ze ktos nie zostal zlapany wcale nie musi oznaczac ze nie bierze.
 Autor komentarza: przemyto
Data: 24-05-2017 22:03:50 
Doping jest jak najbardziej obecny w boksie. Jest wszechobecny. Patrzac na niektorych zawodnikow widac, że kombinuja. Obecna sytuacja jest patologiczna, bo tak naprawde nikt nie wierzy, ze wszyscy piesciarze sa rowni wobec testow. Sa dwa rozwiazania, albo calkowicie zakazac dopingu i walczyc z nim bezwglednie, robic czeste testy zawodnikow bez ogladania sie na różne pozasportowe aspekty, co oczywiscie oslabi potencjal widowisk, domyslam sie, ze niewielu zawodnikow bedzie smigac po ringu 10-12 rund, ale bedzie zdrowsze. albo dac pelna swobode, wtedy jednak zawodnicy beda sie tak szprycowac, że wielu z nich zdrowie znajdzie w tarapatch. Wybor wbrew pozorom jest trudny, dlatego sadze, ze federacje raczej decyzji nie podejma.
 Autor komentarza: pasozyd
Data: 24-05-2017 22:30:24 
przemyto

,,albo dac pelna swobode, wtedy jednak zawodnicy beda sie tak szprycowac, że wielu z nich zdrowie znajdzie w tarapatch''

A ty bys sie tak szprycował zeby paść za pare lat ?
Pomyśl troche chlopie.
Doping musi byc legalny kazdy kto mysli inaczej to w ogóle nie myśli.
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 24-05-2017 22:48:58 
Parodia. Kostek dostał 2.5 roku.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 25-05-2017 09:42:38 
przemyto
"zawodnicy beda sie tak szprycowac, że wielu z nich zdrowie znajdzie w tarapatch"

Nie przesadzaj i nie dramatyzuj. Sterydy to leki, a nie trutka na szczury.
Jezeli bierze sie z glowa to pomagaja na wiele dolegliwosci, a takze zwiekszaja sile,kondycje, szybkosc i przyspieszaja regeneracje po ciezkich treningach-co zmniejsza ryzyko wystepowania kontuzji.
Owszem, wielu sportowcow umarlo itd, ale nie kazdy musi zaraz umrzec czy miec atak serca.
Grozniejsze sa narkotyki, a ilu mlodych ludzi bierze na dyskotekach itd. Papierosy, alkochol tez moga prowadzic do powaznych schorzen a nawet smierci, a ilu ludzi pije i pali.
 Autor komentarza: przemyto
Data: 25-05-2017 10:00:00 
Panowie być może niefortunnego stwierdzenia użyłem w swoim poście. Jednak pierwsza sprawa czy na pewno wszyscy zawodnicy i promotorzy patrzą w przyszłość i kalkuluja na temat zdrowia bokserów, a przecież chodzi również o pewien obraz sportu. Po drugie oczywiście sterydy to leki, ale źle i nadmiarze używane moga szkodzić i na ten temat chyba nie będziemy dyskutować. Alkohol narkotyki są bardzo groźne ale sterydy to tez nie są cukierki. Być może uderzylem w zbyt dramatyczny ton ale mam zdanie takie jakie mam. Wy macie swoje i dobrze.
 Autor komentarza: przemyto
Data: 25-05-2017 10:05:05 
Dodam tylko, że zgadzam się ze sterydy rozsądnie zazywane to jest dobry pomysł. I czas przestać je demonizowac, bo nikomu na dobre to nie wychodzi.
 Autor komentarza: przemyto
Data: 25-05-2017 10:05:07 
Dodam tylko, że zgadzam się ze sterydy rozsądnie zazywane to jest dobry pomysł. I czas przestać je demonizowac, bo nikomu na dobre to nie wychodzi.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.