WŁODARCZYK NIEJEDNOGŁOŚNYM WERDYKTEM POKONAŁ GEVORA

To była gra o wysoką stawkę. Krzysztof Włodarczyk (53-3-1, 37 KO) i Noel Gevor (22-1, 10 KO) spotkali się w ostatecznym eliminatorze do tronu federacji IBF wagi junior ciężkiej, ale również o prawo do startu w atrakcyjnym turnieju World Boxing Super Series z wielką pulą nagród.

Panowie nie narzucali wysokiego tempa, choć Niemiec cały czas pozostawał ruchliwy na nogach. Krzysiek wywierał pressing, ale nie wydłużał serii i nie poza kilkoma mocnymi prawymi na korpus nie potrafił dosięgnąć szczęki przeciwnika. W końcówce czwartej rundy Gevor złapał Polaka prawym krzyżowym w narożniku, na szczęście jednak bez większych szkód. Niemiec dobrze rozegrał również szóstą odsłonę. Czekał na Krzyska, przepuszczał jego akcje i wtedy szybko odpowiadał kombinacją dwóch-trzech ciosów.

"Diablo" wrócił do gry trochę lepszym ósmym starciem. Podkręcił tempo i trafił prawym sierpowym przy linach. Poderwał się również w przedostatniej, jedenastej rundzie, ale nie mógł złamać ruchliwego i sprytnego przeciwnika. W ostatnich trzech minutach to Gevor pokazał się z lepszej strony i w napięciu oczekiwaliśmy na werdykt. Sędziowie stosunkiem głosów dwa do jednego opowiedzieli się za "Diablo" - 113:115, 116:112 i 115:114.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Poirot
Data: 20-05-2017 23:59:29 
Maksymalnie można dać Włodarczykowi 5 rund. Maksymalnie. Wałek.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 21-05-2017 00:00:34 
Włodarczyka jak nie dało się oglądać kilka lat temu tak jest i teraz walka na pół gwizdka mało serii tylko czekanie na błąd rywala, walka powinna być na remis ale ściany pomogły i pan Wasilewski.
 Autor komentarza: Babyshoes
Data: 21-05-2017 00:01:13 
Wszyscy narzekają, że Diablo znowu nic nie pokazał ale przeciwnik był dla niego bardzo niewygodny, szybki na nogach, unikał walki a w drugiej fazie pojedynku dużo klinczował gdy tylko Włodarczyk próbował zaatakować. Jak dla mnie Diablo wygrał tę walkę 1-2 rundami i mówienie o jakimś przekręcie w tym wypadku, to nadużycie.
 Autor komentarza: Heldmaschine
Data: 21-05-2017 00:01:46 
Straszliwy wał.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 21-05-2017 00:01:58 
Brawo i jest kolejna wygrana z rzędu , a teraz będą poważne walki, będzie co oglądać.
 Autor komentarza: didier89
Data: 21-05-2017 00:03:28 
dupa, nudny Diablo znowu nic nie robił i musiał być wałek.
co nas obchodzi twoje tłumaczenie, .......dupa i kamieni kupa
 Autor komentarza: Yoga
Data: 21-05-2017 00:05:03 
Gasijev go zabije musze to zobaczyc
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 21-05-2017 00:05:17 
Możecie nie lubić Diablo, ale jeśli chodzi o CW to jeden z najlepszych mistrzów w historii ;))
 Autor komentarza: VitaliQuitschko
Data: 21-05-2017 00:05:25 
Kolejny wałek na koncie rudego. Przebił Svena Ottke
 Autor komentarza: Poirot
Data: 21-05-2017 00:05:26 
Ten sędzia co dał 116-112 to kpina. Z chęcią zobaczyłbym statystyki tej walki.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 21-05-2017 00:06:00 
Gassijew do 5 rundy zakończy pieniężny sen Włodarczyka, a może i jeszcze szybciej.

Wlodarczyk z Gevorem u mnie przegrał w rundach 7-5..
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 21-05-2017 00:06:22 
tego sie po prostu nie dało ogladać to jest tak wolny cieżki boks w wykonaniu Krzyśka ze szok... szybkosc wagonu z węglem i liczenie na jedną bombę... moim zdaniem walka na remis lub jednym punktem Gevor.. ogolnie straszne nudy
 Autor komentarza: Mikson
Data: 21-05-2017 00:06:40 
Jakiegoś skandalu wg mnie nie było, Gevor robił dużo szumu a mało z tego wynikało. Tak naprawdę wygrywał ten kto raz wyraziście trafił w rundzie, bo poza tym mało było do punktowania. Włodarczyk jak zawsze zerowa aktywność, totalnie bez jakiegoś instynktu zabójcy, żeby po trafionym ciosie pociągnąć atak dalej, ale Gevor też niczego nie pokazał, bił 90 procent na gardę, ogólnie zmarnowany czas ta walka. Pojedynek z serii "W Niemczech wygrałby Gevor, w Polsce Diablo".
 Autor komentarza: Poirot
Data: 21-05-2017 00:08:30 
Ernesto


Zgadzam się. Szkoda, że nie doszło nigdy do walki z Holyfieldem.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 21-05-2017 00:08:55 
Panowie spokojnie z tym wałkiem. Ja ogólnie punktowalem 114-114 ale 115-113 dla Diablo żadnym Wałkiem nie jest. Gdyby bili się w Niemczech to pewnie werdykt poszedłby w drugą stronę. Trzeba przyznać, że Diablo jest już skończony. Z czołówką zostaje rozbity.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 21-05-2017 00:09:38 
Żenada.
Poza pierwszą rundą nic, zero.

Włodarczyk zadawał podwójny lewy prosty i zatrzymywał się.
Włodarczyk zrobił unik !!! i stał.

Dzisiaj był dwustrzałowy.

Głowacki by stłamsił Gevora i pod koniec go znokautować.

Znowu to samo...

Czemu taki gościu dostaje szansę super 8 ???
Głowacki tymczasem w domu?
Włodarczyka nikt nie będzie chciał oglądać.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 21-05-2017 00:09:57 
Poirot

Albo Huckiem czy Haye
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 21-05-2017 00:10:00 
ani jeden ani drugi nie zasłużył na zwyciestwo Wlodarczyka nie da sie ogladac nudy nudy nudy...
 Autor komentarza: Rydz
Data: 21-05-2017 00:10:17 
Wasyl wraz z Wernerem to wasza ostatnia wypłata.
 Autor komentarza: werus
Data: 21-05-2017 00:12:59 
Nie zgadzam się, że to niby taki straszny Wał. Przed walką pisałem, ze Włodarczyk nie ma szans na zwycięstwo, ale Gevor nic specjalnego nie pokazał...
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 21-05-2017 00:27:18 
Jednak Włodarczyka nie da się oglądać. Cały czas to samo-stoi pochylony do przodu-człapał jak ważący 150 kilo zawodnik.Normalnie usypiałem jak to oglądałem. Polityka jest taka,że teraz Diablo będzie walczył o konkretny hajc a Głowacki który przynajmniej stwarza emocje będzie się bił za grosze u Don Borka-żenada
 Autor komentarza: skurw
Data: 21-05-2017 00:28:48 
Nie rozumiem tego pisania o wałku. Wała nie było, walka była bardzo wyrównana. Gevor widać że był niewygodny dla Włodarczyka i dlatego też może diablo nie wypadł na jego tle zbyt dobrze. Diablo przez całą walke starał się iść do przodu. Ogólnie werdykt mógł iść w obie strony ale poszedł w strone Włodarczyka i tyle w temacie
 Autor komentarza: Kraglez
Data: 21-05-2017 00:31:22 
Autor komentarza: paxoxxx
Polityka jest taka,że teraz Diablo będzie walczył o konkretny hajc a Głowacki który przynajmniej stwarza emocje będzie się bił za grosze u Don Borka-żenada


Nie polityka tylko popyt. Po prostu Głowacki to prawie noname a Diablo jest kojarzony.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 21-05-2017 00:34:56 
boże, cóż za obłędny żar w wypowiedziach tych co krzyczą o wałku..
115-113 dla Włodarczyka, którego boksu od dawna nie lubię oglądać, to uczciwy wynik.
Gevor kicał i bił dużo na rękawice i łokcie więc za co dać mu wygraną? On sam mocno nie był
zdziwiony i nie protestował, u sauerlanda było by ze 118-110 dla niby-niemca.
Co do samego Włodarczyka, zaczął fajnie, myślę sobie no nieźle, a później jakby zaciągnął ręczny, to w głowie kłębi mi się myl no cóż stary Diablo zacznie od 7-8 rundy walczyć a nu nuda, rundy równe i nudne z obu stron. Noel kicał kicał i tracił siły za to Krzyś bardzo mało precyzyjny, ciosy bez dynamiki i wymowy, a przecież wiadomo, że ma prąd w łapach. Gassijew go może nawet znokautować.
 Autor komentarza: TRM
Data: 21-05-2017 00:40:29 
paxoxxz

Polityka jest taka ze diabeł zostanie zgwałcony prze gassiewa. A z tym turniejem to roznie może byc. Wasyl tak gadał żeby diabl.mial pieniężna motywacje.
 Autor komentarza: swietypio
Data: 21-05-2017 00:40:45 
Z walkiem to bym nie przessadzal, ale to byla po prostu totalna nuda...ani bitki, ani dobrej technicznie walki lecz cos czego tak naprawde nie da sie jakos sensownie okreslic. Ot wyszli do ringu poskakali, poprzepychali sie, padl cios, czy dwa a na koniec zrobili sobie zdjecie.

Jesli ten turniej ma byc nie tylko w celach zarobkowych, lecz i promocyjnych CW to na miejscu organizatorow zastanawial bym sie, czy Diablo spelnie taki warunek... no chyba, ze dostanie kogos, kto sie na niego rzuci i Krzysiu trafi jakas przypadkowa baba to bedzie 'dramatyczna walka':)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 21-05-2017 00:44:48 
Diablo do turnieju pasuje bo jest znanym nazwiskiem do ładnego obicie przez tutaj gassijewa
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 21-05-2017 00:46:07 
Mnie ogólnie zastanawia ostatni sędzia i Jego 115-114. Knock downu nie było więc albo 114-114 albo 115-113 powinno być. Wygląda to tak choćby na szybko uległ presji i dał ten punkt Wlodarczykowi
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-05-2017 00:46:35 
Włodarczyk ma ewidentnie jakiś problem nawet nie wynikający z życia osobistego. Może ma niski próg bólu i stąd może się brać postawa że: taki waciany Gevor wyprowadza swoją akcję a Włodarczyk cofa się lub kuli za podwójną gardą - kiedy to właśnie idealne momenty do nawet nie kontrowania a wchodzenia cios na cios a zdaje się że ma/miał jeden z najmocniejszych ciosów w CW co było największym atutem Włodarczyka. Może stąd się to bierze że nie chodzi o to że ciosy go mroczą/podłączają a poprostu bolą wch.j ale przecież się do tego nie przyzna. Nie wiem tak się zastanawiam w kontekście wypowiedzi Łapina, że zrealizował niewielki procent założeń a na sparingach było rewelacyjnie (kaski i waciane rękawice - bezboleśnie)
 Autor komentarza: rocky86
Data: 21-05-2017 00:48:41 
Jak dla mnie Krzysiu dostał prezent. Z tego co widziałem, to pozostali obecni na sali się ze mną zgadzali. Krzysiek w ch@j pasywny, ciężko się to oglądało.

Szymański vs Jackiewicz, to już inna bajka zdecydowanie ciekawsza walka, sporo wymian, czystych ciosów.
Przy czym młody po raz kolejny nazbierał czyściochów, tym razem od 40-letniego weterana nad którym miał ogromną przewagę warunków. Wiem, że chłopak jest młody, ale to druga z rzędu walka w której wypada bardzo słabo. Jest torównież druga z rzędu walka Szymańskiego, którą widziałem na żywo, tym razem z bardzo bliska i muszę powiedzieć, że jedyne czyste, soczyste ciosy, które widziałem, były ciosami Jackiewicza.Chłopak ma super warunki , a postępów nie widać, dzirawy jest strasznie
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-05-2017 00:50:30 
I jeszcze po przyjęciu ciosów Krzysiak "robi grymas twarzą" poprawia spodenki ;) może dawać mu jakieś końskie przciwbóle i będzie jak na sparingach :D :D
 Autor komentarza: matd
Data: 21-05-2017 00:57:05 
Jeden(Gevor) spierdzielal,ale chociaz cos lokowal w kontrach.. Drugi(Diablo) czlapal i przyjmowal wyrazniejsze ciosy.. Nie pkt tego,ale jak juz musialbym wskazac(obydwaj ch#ja robili) to chyba ten Gevor jakies takie lepsze wrazenie w wiekszosci rund robil.. Potworna katorga ogladac walki Wlodarczyka.. Tego sie nie da w zasadzie ogladac. Rozumiem jeszcze szachy,takie jak np. byly w rundach 1-4 Kliczki z AJ, to tak!..Ale tu jest czlapanie,walenie powietrza i emocje jak na rybach - chociaz nie, emocje na rybach sa czasem przednie - wiec niech bedzie,ze emocje jak na ostatnich walkach Wacha i Brodnickiej...

Ps. Mysle,ze ktos na najwyzszym szczeblu powinien wprowadzic jakies bardziej restrykcyjne zasady co do suspensorium.. Wszycy powinni wygladac tak jak - i tu sie znow odwolam do walki z przed 3 tygodni - Wladek i AJ ,Czyli po prostu spodenki i tulow caly odkryty.. Niech to bedzie pas na pasie a nie kur#a ponton na watrobie...

A i jeszcze co do Gevora,to na treningu medialnym juz zauwazylem kogo nasladuje(a bardziej - probuje).. Dzis to tyko potwierdzil. Widac,ze czerpie wzorce z Wladka Kliczki.. Sposob poruszania glowa w walce, ten taniec na nogach,jakies takie rytualy,tecnika na rozgrzewce itp. ..a nawet troche wyglad.. Juz to widzialem zauwazyl tez inny user w poprzednim temacie,dokladniej @KnockinOnHeavensDoor :)
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-05-2017 01:00:01 
Przeanalizujcie to Panowie z sztabu Włodarczyka bo może nie lubi jak boli. Wchodzi facet niby w miarę dobrze w 1 rundzie potem dostaje jakieś ciosy i zamiast z szybszym wchodzić akcją w jego akcję to się cofa albo kuli jak kot. A z kolei waciany Gevor a szybszy wielokrotnie wchodził w akcję Włodarczyka ryzykując przyjęcie, czy to nie dziwi?
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 21-05-2017 01:00:17 
Kraglez

Nie przesadzalbym, że Głowacki to taki prawie no name. Pokonał w Stanach po świetnych walkach Hucka i Cunninghama. Do tego dołożył solidny występ z Usykiem. Myślę, że w ostatnim czasie kibice bardziej kojarzą Jego niż Doablo
 Autor komentarza: CELko
Data: 21-05-2017 01:07:30 
Czekam na statystyki ciosów w każdej rundzie. Może redakcja zrobi wreszcie taki artykuł po walce Polaka.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 21-05-2017 01:44:18 
Diablo i Abraham jakby walczyli ze sobą to lukaliby tylko zza gardy i zero ciosów .
 Autor komentarza: skud
Data: 21-05-2017 01:51:23 
Co do werdyktu,to mogl isz w druga strone jak walka ,bylaby za granica,zreszto to sa slowa Lapina.Z ,drugiej strony to Gevor zrobil za malo ,zeby wygrac na wyjezdzie.
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 21-05-2017 02:42:33 
cezary27

Cos jest w tym co piszesz, i zauwazalne jest to od walki z czakijewem. Jedna z najlepszych walk Wlodarczyka, ale psychicznie jego tolerancje na przyjmowanie ciosow zakonczyla.
 Autor komentarza: swietypio
Data: 21-05-2017 04:33:22 
cezary27

niezbyt wierze, ze ma jakis maly prog bolu, bo dostawal po ryju nie raz...natomiast mozliwe, ze fiodor mu mowi, ze ma sie wycofac po akcji przeciwnika i odpowiedziec wlasna...pierwsze robi, drugie nie...
ja sie zawsze dziwilem, ze on nie wchodzil w wymiany, ale w kilku walkach zebral duzo i wydaje sie odporny, ale jakos wymian nie lubi, bo mozliwe, ze szybkosc i technika w wymianie mu nie pozwala...
 Autor komentarza: swietypio
Data: 21-05-2017 04:35:44 
3 ciosy to max co diablo wyprowadzil w seri, wiec wymiana chyba nie jest jego dobra strona, bo jak 3 wyprowadzi i trafi 03 vs 16 to jest w dupie:)
 Autor komentarza: swietypio
Data: 21-05-2017 04:36:41 
-miedzy cyferkami mialy byc sry
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 21-05-2017 08:36:18 
Gevor lepiej się ruszal to prawda, ale nie od dziś wiadomo, że od Krzyśka lepiej rusza się większośc zawodnikow. Dablo przecież walczy tak od początku kariery. Zawsze miał problemy z szybkimi, technicznymi bokserami. I tu nie chodzi o czas i wiek Krzyśka. On taki juz jest. Gevor biegał, lepiej strzelał, ale był ciągle na wsyecznym, a sądzę ze jakby w środkowych rundach gdzie jezzcze miał sporo paliwa usiadł na Diablo to mógł już spokojnie wygrać. A tak to czekał i myślał, że wacianymi i do tego rzadkimi kontrami wygra. W Polsce wygrał Polak, a w Dojczlandzie wygrałby... Ormianin.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 21-05-2017 11:59:20 
Gevor moim zdaniem wygrał. Zrobił więcej na przestrzeni całej, nudnej i bezbarwnej walki. Lepiej wychodził z wymian i tej kapki gwałtowniejszych ataków.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 21-05-2017 14:29:53 
Krzysztof RDZA Włodarczyk alias zardzewiały Diabolo.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.