LUIS ORTIZ: ZNOKAUTUJĘ JOSHUĘ DO KOŃCA ÓSMEJ RUNDY!

Anthony Joshua (19-0, 19 KO) zachwyca bokserski świat nokautami na kolejnych rywalach, ale nie wszyscy się go boją. Są i tacy, którzy są nawet święcie przekonani, że to oni znokautują championa WBA i IBF wagi ciężkiej. Jednym z nich jest Luis Ortiz (27-0, 23 KO).

- Nigdy wcześniej nie byłem czegoś pewien tak bardzo jak tego, że znokautowałbym Joshuę do końca ósmej rundy. Niestety po tym jak Kliczko przewrócił go jednym ciosem, zapewne promujący go Eddie Hearn nigdy nie będzie chciał postawić go w ringu naprzeciw mnie. Kliczko dał mu wybrnąć z opresji, bo ja już bym go poza tą szóstą rundę nie wypuścił - przekonuje kubański mańkut.

- Joshua wie, że jestem następny w kolejce, a i tak nawet nie wspomniał o mnie, tylko o Tysonie Furym. Widziałem w jego boksie słabości, a Kliczko pokazał, że można go powalić jednym uderzeniem. Zresztą Joshua miał trochę szczęścia, bo walkę przerwano zbyt pochopnie, a był już tak wystrzelany, że w ostatniej rundzie sam mógł przegrać. To jest mój czas i wyzywam Joshuę do walki. Jeśli się boi, może oddać za darmo pas, ale jeśli nie, to moglibyśmy się zmierzyć w październiku bądź listopadzie. Teraz wszystko zależy od niego. Najlepsi powinni walczyć z najlepszymi - dodał "King Kong".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 01-05-2017 17:32:26 
Dziadku, dziaku... zebys ty do osmej rundy na geriatri nie wyladowal bo ci sie data waznosci zbliza do konca :)

Tak zupelnie na powaznie to byla by ciekawa walka.
 Autor komentarza: Sikso4
Data: 01-05-2017 17:34:46 
co do tego ze najlepsi powinni walczyc z najlepszymi to jak najbardziej za a czy znokautowalby Joshue smiem twierdzic ze jezeli mialby ortiz Joshue na widelcu to skonczyl by Anthonego ale czy ma taka bombe jak kliczko zeby to zrobic to nie wiem jest potezny kto wie jemu sie ta walka poprostu nalezy
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 01-05-2017 17:39:11 
Należy mu się walka o pas jak psu zupa. Nie powinni dłużej go przeciągać.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 01-05-2017 17:40:54 
Ortiz to świetny kontrbokser. Jeżeli Joshua by się na niego ostro rzucił to bardzo prawdopodobne że Antek by zaliczył dechy. Ale prawdopodobnie walczyłby jak Wilder ze Stiverne czyli bezpiecznie na dystans i pewnie wygrałby na punkty.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 01-05-2017 17:43:23 
Jak Joshua sprobuje podskoczyc do Ortiza jak do Kliczki, to jak mu Luis odwinie w łeb... to nie bedzie co zbierac
 Autor komentarza: Darion
Data: 01-05-2017 17:46:11 
Ortiz jest dobry ale pokazał już, że z niego zadna legenda. Nieprzypadkowo przez tyle lat nie zdobył żadnego pasa, a zaraz 40 na karku. Więc się tak nie podniecajcie.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 01-05-2017 17:48:11 
Ortiz oczywiście ma z AJem spore szanse, ale nie ma obecnie AKTYWNEGO zawodnika w HW, który byłby z Angolem faworytem.

W tym przypadku Ortiz nie musiałby szukać rywala w ringu, co by mu bardzo pasowało, ale Kubańczyk bywa gapowaty w obronie - w odróżnieniu od np. Jenningsa, który np. kilkukrotnie trafił King Konga w zwarciu (nawet spierdalacz Scott mu zasadził niezłego gonga), Joshua może zrobić poważną krzywdę.

Ortiz już lepszy nie będzie, AJ może być. Kubańczyk mimo, iż bardziej zaawansowany wiekowo ma na zawodowstwie gorszych zawodników na koncie (a w amatorce mimo imponującej ilości walk sukcesy skromniejsze). Jest czysto boksersko lepszy, ale sporo mniejszy, nie wiadomo też ile wytrzyma jego szczęka. Ze Scottem zapomniał o body punchach, które byłyby świetną bronią na pudzianowatego Joshuę. Kondycja Ortiza też jest trochę podejrzana.
 Autor komentarza: gluton
Data: 01-05-2017 17:48:14 
A to jest możliwe, chyba że spasie się jak jego kolega Odlanier
 Autor komentarza: arpxp
Data: 01-05-2017 17:48:39 
Jak dziadek wyłapie gonga na ten stary łeb, to się posypie jak choinka.
 Autor komentarza: miroz
Data: 01-05-2017 17:48:46 
wiadomo, że ciężko oceniać tak na sucho, ale Antek popełnial sporo blędow i ktoś taki jak Ortiz pewnie by je wykorzystał lepiej niż Wlad. Bo w sumie wszyscy widzieli ze Antek w 6 rundzie i chyba kolejnej też wyglądal jakby byl na skraju wyczerpania a jednak Wlad odpuscil...
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 01-05-2017 18:11:50 
Ortiz nie jest wcale taki szybki a i widać, że potrafi wpaść w jednostajny boks (ostatnie dwie walki).
No ciekawie by było, ponieważ Antek również nie jest idealny.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 01-05-2017 18:18:29 
Zgadzam się z Ortizem w kwestii przedwczesnego przerwania wałki. Kliczko w narożniku dobrze się bronił i nic nie przyjmował, a do końca zostało troszkę ponad 20 sekund, więc raczej dociągnął by do konca. Biorąc po uwagę to co widzieliśmy w 5 i 6 rundzie, czyli szybko dochodzącego do siebie Władka i skrajnie wykończonego po zrywie Joshua'e, w 12 rundzie mogliśmy mieć powtórkę z 6.

Teraz to już tylko gdybologia, ale Ortizem moim zdaniem ma tutaj trochę racji.

Co do potencjalnego starcia Ortizem z AJ, to pod względem widowiskowości jest to chyba najlepsza do zrobienia walka w HW. Faworytem znów byłby Brytyjczyk, ale wynik nie byłby oczywisty, bo Kubanczyka ma odpowiednie narzędzia, by Antka pokonać.

Generalnie AJ może być bohaterem wielu epickich walk, bo starcia z takim Wilderem, czy nawet Parkere byłyby bardzo widowiskowe. AJ trafił w idealny moment, by przejść do historii, jako wielki mistrz.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 01-05-2017 18:20:29 
Sorry za "byki", autokorekta miesza.
 Autor komentarza: legos
Data: 01-05-2017 18:20:58 
Daj spokój dziadku, za mały jesteś w butach żeby w ogóle dotrwać do 8 rundy. Sama fizyczność i brutalna siła tutaj wystarczy.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 01-05-2017 18:22:36 
A ja się zastnawiam czy Ortiz nie ma czasem podejrzanej szczęki. Scott raz się postawił w jednej z rund i zasdził mu strzała i Luis jakoś dziwnie popłynął. Fakt, jest groźny jak cholera, ale jak Joshua go zacznie trafiać to sam może do 8 rundy nie dotrwać. Szalenie interesujące zestawienie..
 Autor komentarza: Bongo
Data: 01-05-2017 18:24:26 
Jestem za ta walka bo to kolejna walka typu 50/50
 Autor komentarza: rocky86
Data: 01-05-2017 18:29:30 
MLJ

Te dziwne pływanie były po solidnym strzale, ale z główki.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 01-05-2017 18:31:26 
Poczekajmy a zobaczymy. Wg mnie Ortiz mimo ze swietny to jego boks jak kazdego kubanczyka jest dosc leniwy i wyszukujący, A Antek swoje w ringu robim nie sadze tez aby luis bil tak mocno jak kliczko. Lubie tych gosci ale to ze kogos sie ocenia bo da sie go powalic jednym (bardzo poteznym ciosem) jest idiotyczne. Moze taki Oriz by akurat po tym ciosie odplynal? Kto wie. Zobaczymy jak zawalczy z kims na swoim poziomie. Poki co robi co musi ale takich alenow i innycu aj sciga dogania i niszczy az zeby wypadaja
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2017 18:31:47 
legos
masz racje Ortiz to tylko i wylacznie fizycznosc i brutalna sila ,zero techniki ,he he
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 01-05-2017 18:32:34 
Bardzo ciekawe zestawienie. Ortiz to obecnie top-5 HW obok AJ , Kliczki, Powietkina i cygana (który musiałby schudnąć, uporządkować głowe, realnie wznowić karierę a nie tylko szczekać przez twitter). No jest niby jeszcze Bumontaj ale jak sama nazwa wskazuje jego sztab "ma ciągły problem" z dobieraniem jakościowych przeciwników.

Jesli ktos jest w stanie narobić realnych problemów Antusiowi to mysle ze twardziel Ortiz. BJ, Haye czy Pulew to wciąż liczące sie nazwiska ale w grupie top-15 HW a nie top-5. Powinni walczyć miedzy sobą.

J.Parker chyba tez nie kwapi sie do poważniejszych wyzwań bo na maj wziął sobie jakiegoś ogórka z Rumunii. Ani marketingowo ani sportowo na tym nie zyska. Ten pas jest spokojnie do wzięcia przez kogoś z czołówki.
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 01-05-2017 18:38:57 
Autor komentarza: Darion

Co Ty pieprzysz. Ortiz nie zdobył pasa bo brak mu promotora z prawdziwego zdarzenia który by mu te walkę zapewnił. Po drugie mistrzowie unikają go jak ognia przez co również ciężko mu dostać szansę
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 01-05-2017 18:39:02 
"Autor komentarza: MLJData: 01-05-2017 18:22:36
Scott raz się postawił w jednej z rund i zasdził mu strzała i Luis jakoś dziwnie popłynął."

Nie wiem czy to nie bylo czasem po uderzeniu glowami
W kazdym razie nawet jesli nie, to Luis tam bardziej stracil rownowage niz cokolwiek go zamroczylo

Ja uwazam, ze choc nie bylby faworytem i refleks to mogloby byc to, co go zawiedzie, oraz czasami zapatrzenie sie w obronie, to mialby calkiem realne szanse, jakies 35-40%.
Bardzo chetnie bym te walke obejrzal, takie starcie dwoch potworow
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2017 18:41:11 
Ortiz prezentuje sie ok ,ale czy na AJ wystarczy trudno powiedziec ,w walce z Jenningsem bardzo mnie sie widzial ,tyle ze Anglik to calkowicie inny rodzaj potwora .Jedyne zagrozenie takie realne to Tyson Fury w formie ,moim zdaniem byl by faworytem w starciu z AJ ,choc Ortiz tez moze okazac sie grozny
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 01-05-2017 18:41:18 
Dla mnie nie ma obecnie w Hw pięściarza który z AJ byłby faworytem. Ortiz też by nim nie był. Ostatnio nie wyglądał najlepiej a i nie widziałem go jeszcze przyjmującego bomby z najwyższego kalibru.
Ale walka byłaby ciekawa i bardzo dla Antka wymagająca. A czy bardziej niż z Władem? Nie sądzę ale może będzie nam dane się przekonać.
 Autor komentarza: holy
Data: 01-05-2017 18:42:37 
Ortiz, Fury, Wilder, a nawet parker - każdy z nich ma szansę pokonać Joszuę.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 01-05-2017 18:43:34 
"Ortiz nie zdobył pasa bo brak mu promotora z prawdziwego zdarzenia który by mu te walkę zapewnił"

Bo ja wiem. Nie tylko to jest problemem. Luis np zrezygnował z walki z Ustinovem za co został ukarany. Nie chciał badań i odpuścił a byłoby to dobrą przepustką przecież. Luis oczywiście jest troche "pechowy" ale sam też potrafi źle wybierać moim zdaniem. Poza tym zaliczył wpadkę dopingową a akurat nie sądzę by w tamtym momencie ktoś chciał go udupić usilnie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 01-05-2017 18:46:09 
"Ortiz, Fury, Wilder, a nawet parker - każdy z nich ma szansę pokonać Joszuę"

Tak.
Obecny Fury ma 10% szans*
Wilder 30%
Parker 20-25%
Ortiz 35%
Klitschko bo przecież omal nie wygrał moim zdaniem ma ciągle 35-40%

* z formą z Włada 50%
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-05-2017 18:47:43 
Bardzo fajne zestawienie. Pytaniem zasadniczym jest co warta jest szczęka Ortiza bo chyba nikt jej jeszcze nie przetestował.
 Autor komentarza: MONTE
Data: 01-05-2017 18:50:10 
Bez sensu byłoby wyłazić teraz do Ortiza, Pulev zdecydowanie lepszy. Poza tym WBA zgodziło się na dobrowolną obronę, więc z Ortizem nie ma się co śpieszyć. Ja rozumiem gościa, bo wreszcie stanął przed szansą, ale do tego pojedynku (o ile w ogóle dojdzie) jeszcze daleka droga.
 Autor komentarza: matd
Data: 01-05-2017 18:51:28 
@rocky86

Przerwanie bylo jak najbardziej normalne.. I Klitschko nie bronil sie tam z chlodna glowa,tylko przymyknal oczy i odchylal sie na zywiole,a to ze tam te torpedy nie weszly to tylko i wylacznie na plus dla Wladka,ktory mniej ucieprial. Nie oddawal,byl zagoniony do naroznika,a AJ mial bite 40 sekund,zeby ktorys strzal wszedl.. Jakby sedzia z d*py przerwal przy czyms takim to skandal jak cholera,ale tu byla kumulacja zdarzen,4 czy 5 podlaczen w rundzie i 2 ciezkie nokdauny gdzie Wladek ledwo wstawal i malo kontaktowal.. Juz po pierwszym tym upadku sie tylko rozpaczliwie bronil,nie zadal zadnego ciosu. O czym tu mowic? Przeciez to nie bylo KO tylko TKO i wystarczy sprawdzic definicje technicznego nokautu,zeby wiedziec,ze ten przypadek idealnie sie w to wpisuje.. Dobre przerwanie. Ps. I nie porownojmy dojscia do siebie z 5 rundy do 11..
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 01-05-2017 19:05:26 
jak ktos nie widzial jaka wiadomosc wyslal Fury do AJ przed walka

https://www.youtube.com/watch?v=Yt1bh9y2z5Y

i to jest chyba najlepsza opcja dla AJ ,przeciez Fury jest slaby a kasa nalepsza z obecnie mozliwych, dla obu zawodnikow ,mysle ze do takiego starcia dojdzie i Tyson znow zaszokuje swiat
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 01-05-2017 19:25:12 
@matd

dokładnie. w ogóle sędzia zachowywał się świetnie w tej walce. po nokdaunach dawał nieco więcej czasu Władkowi, żeby nie przerywać widowiska zbyt wcześnie. a co do samego zakończenia- zero kontrowersji. co niby miał zrobić po 2 nockdownach widząc jak Władzia znowu jest obijany i nie odpowiada. Sędziowanie było bardzo dobre, zresztą to jest gościu który walk pochopnie nie przerywa (Głowacki-Huck)
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 01-05-2017 19:28:12 
Nie zawalczy z Ortizem.
Najniebezpieczniejszy bokser, a nie ma zadnego pasa.
Nie ma sensu ryzykowac. Lepiej walczyc z Furrym,Parkerem czy nawert bumem z alabamy.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 01-05-2017 19:43:42 
Ortiz nie ma najmniejszych szans. Kliczko to jest bokser światowej klasy, a jednak Joshua go pokonał. Nie widzę najmniejszych szans Ortiza, nie ma czym wygrać.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 01-05-2017 19:48:04 
matd

Moim zdaniem decyzja sędziego była błędna. W momencie w którym przerwał walkę Kliczko aktywnie się bronił, reagował na ciosy, odchylał sie, bronił trzeźwo rękawicami. Władek nie jebn@ł zolwika z niemocy, tylko aktywnie się bronił, sam był zdziwiony, że sędzia przerywa. AJ nie miał 40 sekund, tylko jakieś 25.
A przywolalem rundę 5, bo w niej Władek doszedł do siebie po kilku sekundach, tutaj miałby na to całe 60 sekund.

Nie napisałem, że przerwanie było niezgodne z regulaminem, bo sędzia miał prawo zakończyć walkę, ale nie musiał tego robić, to była jego indywidualna decyzja. Kliczko po walce chyba nawet o tym mówił.

Moim zdaniem można było jeszcze walkę kontynuować, mając na uwadze skalę wydarzenia, fakt, iż zawodnik się bronił i i fakt, iż do końca rundy zostało nieco ponad 20 sekund.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 01-05-2017 19:48:54 
Co z tego, ze Kliczko to bokser światowej klasy skoro nie ma półdystansu a Joshua rzucił się na niego kiedy dostał opierdol od trenerów bo pierwsze 4 rundy walczył bardzo zachowawczo. Przestańcie już tak gloryfikować Angola bo Kliczko pasował mu stylowo i w półdystansie wiadomo było, że nie odda.
 Autor komentarza: CELko
Data: 01-05-2017 19:56:49 
Prawdziwy Polak Artur Szpilka wali na cytryne jednego i drugiego murzyna cieżko ich nokautując i zgarniając przy okazji wszystkie pasy.

Dżoszuła ma gorszą szybkość od dziadzi 42 letniego Władimira. Ortiz to staruszek nie ustoi piekielnie gitowskiego sierpowego Szpili.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-05-2017 19:58:24 
Jestem dużym propagatorem talentu Ortiza,nie mniej jednak w ostatnich dwóch walkach Ortiz nie blyszczal.Co prawda ze Scottem to trudno zablysnac,ale Allena powinien szybciej wykonczyc
Nie mniej Joshua moglby mieć z nim trudno.Na obecna chwile najmniej korzystna walka do zrobienia dla AJ

Co do "przedwczesnego przerwania walki",to trudno powiedzieć jakby się to moglo skonczyc.Po mojemu ciężkim KO na Wladimirze i definitywnym końcu jego kariery
 Autor komentarza: CELko
Data: 01-05-2017 20:00:29 
andrewsky prawda taka, że Ortiz już się zaczyna kończyć. Wieku nikt nie oszuka, pojedynek z Scottem ujawnił jego braki.
Mimo, że Malik to bardzo dobry bokser wiadomo o jego braku serca. Wilder go potrafił złapać, King Kong sprawiał wrażenie ociężałego.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-05-2017 20:20:51 
Celko
Możliwe ze zaawansowany wiek Ortiza może już dawac o sobie znac.Ale czy decydujące,trudno powiedzieć
Jeżeli jednak marzy mu się jeszcze pas mistrza swiata,to już ostatni dzwonek.Dlatego można się spodziewać jego dużej aktywności medialnej:)
 Autor komentarza: masta
Data: 01-05-2017 20:28:00 
Może ma i te 38 lat, ale nie jest wyboksowany, walczy ekonomicznie, a nawet leniwie + chyba 2 lata banicji za doping, także do 40-stki powinien odciągnąć....oby
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 01-05-2017 20:34:15 




Doceniam kubanczyka ale chyba jednak KO na Ortizie.....



 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 01-05-2017 20:38:03 
Ortiz nie ma szans, od Jenningsa regres i czas działa na niekorzyść. W tym momencie , jako że Fury do formy prędko nie wróci (o ile w ogóle), to chyba tylko Wilder ma szanse. Ludu nie wierzę w to co piszę, jak ja nie lubię tego asekuranta z Alabamy.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 01-05-2017 20:38:06 
Tylko ze ringowy chyba nie wie ile czasu zostalo, jak 10sek to slyszy dzwon.
To juz bylo blisko egzekucji, aj tak nawalal ze ktoras by zmiescil i brzydko skonczyl Kliczko a komu to bylo potrzebne. Wlad nie protestowal i nie protestuje ze za wczesnie. Sam wie jak sie czul po podbrodku
 Autor komentarza: CELko
Data: 01-05-2017 20:42:33 
Ringowy to robi angielskie stopowanie bo ma za to płacone. I jego nie interesuje czy do gongu jest 5 sekund.
 Autor komentarza: Zoran
Data: 01-05-2017 21:24:06 
Autor komentarza: arpxpData: 01-05-2017 17:48:39
Jak dziadek wyłapie gonga na ten stary łeb, to się posypie jak choinka.

Daruj sobie te brednie
 Autor komentarza: BOXER
Data: 01-05-2017 21:27:34 
Nie gadajcie źle na Ortiza ale on nie musi się dobrze przygotowywać do walki z ogórkami jak robił to Wład .Jak Władowi zależało to pokazał najlepszą walkę w swojej karierze.
Jakby była walka z Antkiem to Ortiz podszedłby do niej profesjonalnie i różnie mogłoby być.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 01-05-2017 22:35:54 
Ortiz pokonałby A.J.
Różnica w zasięgu i umiejętnościach zrobiłaby swoje.

A.J. sapiący po kilku kombinacjach...


Fury w formie, kicałby do koła A.J. i go wypunktował.
A.J. straciłby płuca próbując go gonić.

Wilder ma mniejsze szanse ale ze swoich łap mógłby go ustrzelić.
 Autor komentarza: matd
Data: 01-05-2017 23:04:58 
@rocky86

"Moim zdaniem decyzja sędziego była błędna. W momencie w którym przerwał walkę Kliczko aktywnie się bronił, reagował na ciosy, odchylał sie, bronił trzeźwo rękawicami. Władek nie jebn@ł zolwika z niemocy, tylko aktywnie się bronił, sam był zdziwiony, że sędzia przerywa. AJ nie miał 40 sekund, tylko jakieś 25.
A przywolalem rundę 5, bo w niej Władek doszedł do siebie po kilku sekundach, tutaj miałby na to całe 60 sekund."

Po pierwsze - to te "aktywnie" wynikalo z tego,ze AJ nie trafil czysto w tej serii(chodz dwa ciosy doszly - tulow i szeka),ale nie zwazajac na to sedzia po calej tej kumulacji mial jak najwieksze prawo do przerwania..5 czy 4 zamroczenia i dwa nokdauny - to to juz wchodzi w danie szansy zawodnikowi przez sedziego..Wladek nie odpowiadal juz po pierwszym podbrdku,tylko swistaly (bardzo jeszcze dynamiczne) ciosy Joshuy,ktore w koncu znalazlyby miejsce,a sedzia zgodnie z regulaminem mial prawo to przerwac z obawy o zdrowie Wladka. Po drugie - Kliczko nie byl zdziwiony,bo nie za bardzo wiedzial co sie dzieje.. Po trzecie - AJ mial 40 sekund,a nie 25 (sprawdz) i to przy stanie Wladka skonczylby sie tak,ze moze dzis nikt by nie mowil o rewanzu... Po czwarte - zobacz jak sie Wladek podnosil w piatej rundzie i jak wygladal juz na nogach i porownaj to z jedenastą i kazdym kolejnym ciosem Wladka..

Te przerwanie nie jest w ogole kontrowersyjne. Ten sedzie jest swietny i potwierdzil to kolejny raz... To nie bylo przerwanie gospodarskie.
 Autor komentarza: leonidas793
Data: 01-05-2017 23:38:31 
oczywiscie steryd bedzie uciekał przed Ortizem oprocz furyego najwieksze ryzyko porazki, wladek nie obnazył joshui dlatego ze nie potrafi wogole walczyc w półdystansie, Ortiz to w półdystansie inna bajka antos by sie mógł zdziwic niestety pewnie nie dojdzie do takiej walki a szkoda bo to by mogła byc walka jeszcze bardziej widowiskowa niz z wladem dlatego ze toczona takze w półdystansie I nie widze w niej mozliwosci rozstrzygniecia na punkty.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 01-05-2017 23:43:00 
Ortiz ma ten styl ,ekonomicznie sie porusza i skraca dystans ,ciekawe czy bedzie potrafil jeszcze skakac jak z cieciem z banku ,ale wiadomo ,ze jakies szanse z AJ ma . No i czy on przypadkiem przy tych swoich 193cm (?) nie wazy wiecej jak 109 kg Wlada ,obwód karku ma na pewno wiekszy jak AJ i Wlad.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 02-05-2017 00:34:14 
Ortiz ma max 188cm i te 108 dosc tluste kilogramow
 Autor komentarza: Storm
Data: 02-05-2017 02:05:52 
Trochę było to wymuszone przerwanie. Nie gospodarskie ale wymuszone. Tam Antek ledwo oddychał już w tym narożniku. Dalszego ataku by raczej nie było bo nie było na to sił. Zobaczcie jak człapie do narożnika po wygranej walce. Nie ma sił na świętowanie. Sytuacja mogła się odwrócić. Jak wcześniej w tej walce. Ja się dziwiłem że przerywa w momencie w którym leci wiatrak i ocierki. Ale tak to już bywa. Kontrowersji nie ma ale warto to zauważyć. Joshua po walce mógłby powiedzieć

''Chciałem wygrać przez nokaut żeby Władimira sędziowie nie przekręcili'' Bo punktowi tam dawali ostro radę.
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 02-05-2017 07:46:45 
Ciekawe zestawienie , oby doszło do skutku zanim Fury się odchudzi można by przeprowadzić taką walkę.Faworytem naturalnie Joshua ale Ortiz nie powiedział jeszcze ostatniego słowa najprawpodobniej przegrałby w granicach 8 rundy ale równie dobrze może trafić mu się forma jak z walki z Jenningsem i przechylić szale zwycięstwa na swoją korzyść;]
 Autor komentarza: rocky86
Data: 02-05-2017 08:21:23 
matd

No przecież napisałem, że zgodnie z regulaminem sędzia miał prawo przerwać walkę. Gdy mamy zakończenie na stojąco, to zawsze jest to indywidualna decyzja sędziego, oparta o jego osobisty osąd danej sytuacji.


"Po pierwsze - to te "aktywnie" wynikalo z tego,ze AJ nie trafil czysto w tej serii"

AJ nie trafił czysto w serii, bo Kliczko wciąż się bronił. Bo chyba nie zakładasz, że zawodnik na takim poziomie nie trafia w bezbronny, bezwładny cel?
Władek balansował, bronił się rękawicami, amortyzował uderzenia i przyjmował tylko ocierki.
Nie odpowiadał, więc sędzia miał prawo przerwać, ale w związku z tym, że nie przyjmował, to równie dobrze sędzia mógł to puścić dalej, a przynajmniej poczekać do momentu w którym Kliczko coś faktycznie przyjmie. Joshua się wystrzelał w tym zrywie i na wiele więcej mu paliwa nie zostało.

Moim zdaniem na takim poziomie przerywanie walki na stojąco powinno być zupełną ostatecznością i w tym przypadku sędzia się pośpieszył.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 02-05-2017 08:33:36 
"Autor komentarza: matdData: 01-05-2017 23:04:58
(chodz dwa ciosy doszly - tulow i szeka)"


Gdzie mam isc?
*
*
"Wladek nie odpowiadal juz po pierwszym podbrdku"

Bzdura, oczywiscie, ze odpowiadal, tylko nie ciosami a obrona. Ty chyba nie rozumiesz o co chodzi w tym slowie w tym kontekscie. Jesli zawodnik przyjmuje i nie umie sie bronic, wtedy mowimy, ze 'nie odpowiada'. Kliczko aktywnie bronil sie praca nog, gdy zostal zagoniony do lin, bronil sie odchyleniami i garda i to na tyle skutecznie, ze AJ nic tam nie wsadzil
*
*
"ciosy Joshuy,ktore w koncu znalazlyby miejsce"

Chlopcze- rozmawiamy o stanie faktycznym a nie Twoich urojeniach a'la Nostradamus co by bylo gdyby
*
*
"Kliczko nie byl zdziwiony,bo nie za bardzo wiedzial co sie dzieje"

Bzdura, oczywiście ze wiedział, widać było u niego zdziwienie i jestem kolejna osoba po @rocky86 która to mowi. Widac było naturalne reakcje, brak zamroczenia, ot był po prostu dotkliwie zraniony.
*
*
"Po trzecie - AJ mial 40 sekund,a nie 25 (sprawdz) "

Jeśli już, to 37 sekund
*
*
"i to przy stanie Wladka skonczylby sie tak,ze moze dzis nikt by nie mowil o rewanzu"

Chlopie, po raz kolejny mowie- rozmawiamy o stanie faktycznym, nie wplataj w ‘argumenty’ swoich urojeń co by było gdyby a tym bardziej nie ‘punktuj’ tego, jako kolejny argument (SIC!)
*
*
"... Po czwarte - zobacz jak sie Wladek podnosil w piatej rundzie i jak wygladal juz na nogach i porownaj to z jedenastą"

Nie gorzej niż Joshua w rundzie 6. Wlasciwie to wyraźnie lepiej, idąc wiec tym tropem, to sedzia powinien zakonczyc walke w 6 rundzie na korzyść Kliczki
*
*
"Te przerwanie nie jest w ogole kontrowersyjne"

Owszem, jest i mowi o tym już niejeden ekspert czy dziennikarz
*
*
"To nie bylo przerwanie gospodarskie. "

Prawdopodobnie wlasnie takim moglo byc
 Autor komentarza: Clevland
Data: 02-05-2017 09:21:21 
Kliczko nie trafił praktycznie żadnego ciosu na schaby. To mogłoby osłabić A.J.

Ortiz bije zajebiście doły i jak by takiego A.J. jeszcze po schabach obił to by mu zabrał dużo kondycji.

A.J. na tym etapie nie wyjdzie do Ortiza ani Furego (jak ten będzie w formie).
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 02-05-2017 10:25:05 
Nie znokautujesz bo Ci nie dadza z nim walczyc
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 02-05-2017 13:47:46 
Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 01-05-2017 19:28:12
Nie zawalczy z Ortizem.
Najniebezpieczniejszy bokser, a nie ma zadnego pasa.
Nie ma sensu ryzykowac. Lepiej walczyc z Furrym,Parkerem czy nawert bumem z alabamy.


Dokładnie. Do tego mało znany, mało medialny o niskiej wartości marketingowej.
 Autor komentarza: matd
Data: 02-05-2017 14:53:13 
@rocky86,@mgrinz

Piszecie tak jakbyscie wlaczyli walke na minute przed koncem i nie widzielibyscie dwoch pozostalych minut rundy 11..Przeciez to jest kumulacja zdarzen. Kliczko cztery razy plywal i dwukrotnie byl ciezko na deskach,to juz jest gorna granica u sedziego,nie zadaje ciosu,a na koniec - po calej tej sekwencji zdarzen - jest zagoniony na liny i bombardwany.. I tu sedzia musi podjac szybko decyzje,na goraco i podjal sluszną - moim zdaniem. Ile bylo bardziej zaskajuacych przerwan?Masa.. Np. Pacquiao z Cotto.. I setki innych..Bo to TKO! a nie KO.. Jak czytam,ze to bylo za szybko,to i zaczynam zalowac,ze sedzie tego jednak nie puscil..Nie byloby wtedy ZADNYCH nie domowien. A Joshua mial prawo isc zmeczony po zatrzymaniu takiej akcji..Rece mial jednak nadal dynamiczne i szybie, i przez te 38 sekund jeszcze by mu chodzily - i to zadne wrozenie...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.