GŁOWACKI I BRODNICKA ZABOKSUJĄ NA PBN VII

Krzysztof Głowacki (26-1, 16 KO) to kolejny potwierdzony zawodnik, który wystąpi podczas siódmej edycji gali z serii Polsat Boxing Night. Imprezę zaplanowano na 24 czerwca w gdańskiej Ergo Arenie.

"Główka" był przymierzany do kwietniowej gali w Legionowie, a potem majowej w Poznaniu. Ostatecznie skończy się na Gdańsku. Dla byłego już mistrza świata kategorii junior ciężkiej będzie tu drugi start na PBN. Ostatni nie zapamięta najlepiej, bo we wrześniu - w tej samej hali, stracił pas WBO na rzecz Aleksandra Usyka. Od tego czasu już nie boksował.

- Mam nadzieję, że rywal z którym zmierzę się 24 czerwca, będzie wysokiej klasy, bo chcę walczyć i wygrywać tylko z najlepszymi. Głęboko wierzę też, że wcześniej czy później będę miał okazję stoczyć rewanżowy pojedynek z Usykiem i go pokonać - mówi Głowacki.

Można również potwierdzić start w Gdańsku Ewy Brodnickiej (12-0, 2 KO). "Cleo" 13 maja powalczy o tytuł mistrzyni świata wagi super piórkowej federacji WBO w wersji tymczasowej. Jeśli wygra, podczas PBN VII przystąpi do pierwszej obrony tego trofeum.

Poniżej przypominamy aktualną rozpiskę Polsat Boxing Night.

waga ciężka: Tomasz Adamek (50-5, 30 KO) vs (?)
waga junior ciężka: Mateusz Masternak (38-4, 26 KO) vs Ismail Sillach (25-3, 19 KO)
waga junior ciężka: Krzysztof Głowacki (26-1, 16 KO) vs (?)
waga junior półśrednia: Łukasz Wierzbicki (11-0, 6 KO) vs Robert Tlatlik (20-0, 14 KO)
waga junior ciężka: Adam Balski (8-0, 6 KO) vs (?)
kategoria super piórkowa: Ewa Brodnicka (12-0, 2 KO) vs (?)

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: astarte
Data: 17-04-2017 16:00:18 
smiechem zartem, a tu niezla gala sie zapowiada. pod znakami zapytania sa tylko przeciwnicy glowackiego, balskiego i adamka.

osobiscie wolalbym, aby glowka walczyl z masterem a balski z sillachem.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 17-04-2017 16:26:44 
Balski nie ma prawa walczyć z zawodnikami typu Sillach na tym etapie kariery. Na litość boską, nie piszcie takich rzeczy. Niech Adam póki co nabiera doświadczenie z niewygodnymi rywalami. Kubicz na tym etapie byłby dla niego trudnym wyzwaniem, ale Sillach to zdecydowanie za wcześnie. Przeanalizujcie, jak prowadzeni byli bracia Kliczko, Wilder, Michalczewski, a w Polsce Głowacki/Masternak... Po co pchać utalentowanego chłopaka, który jeszcze rundy nie przegrał wyraźnie, na kogoś takiego jak Sillach. Nie piszcie bez zastanowienia, bo to aż trudno potem komentować poważnie.
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 17-04-2017 16:33:13 
a wg mnie wskazana jest jak najszybsza weryfikacja. ten Balski to gościu który ma 27 lat. i co, trzymanie pod kloszem? potem pałętają się takie Zimnochy toczące boje z emerytami. Cashius Clay w wieku 21 wyszedł do tura Listona. Te czasy nie wrócą ;)
 Autor komentarza: Furmi
Data: 17-04-2017 16:37:51 
Ma 27 lat, ale bardzo dużo czasu stracił przez różne względy i miał długą przerwę. A jak twierdzisz, że on powinien boksować z Sillachem, to najpierw włącz walkę Adama z Brudowem i Skopem, potem obejrzyj Sillacha i jeszcze raz zastanów się, czy to dobry moment na taką walkę. Bo moim na pewno nie. Gdzieś za rok, po jakiejś twardej ósemce - OK, ale nie z marszu po łatwo wygrywanych walkach. Przeanalizujcie trochę rynek i to, jak prowadzeni są zawodnicy.
Takich jak Usyk i Łomaczenko jest kilku na świecie. Innych trzeba prowadzić z głową, bo można zepsuć chłopaka.
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 17-04-2017 17:10:18 
Szkoda że Cleo. A Balski? Nie jest podane że będzie.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 17-04-2017 17:12:15 
Grzechem by było nie jechać na tą galę skoro mieszkam w Sopocie. Głowacki Masternak Adamek. Może być. Borek jak musi zaryzykować swoje pieniądze to ciekawe jakich rywali mu się uda ściągnąć.
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 17-04-2017 17:26:31 
Z Balskim wygrałby i Kołodziej i Janik niema się kim ekscytować.
 Autor komentarza: astarte
Data: 17-04-2017 17:45:58 
bez kitu, lepiej wyhodowac chlopakowi rekord 25-0 na wegrach i slowakach a pozniej wrzucic go na title shota. balski sie bardziej niz o 5 - 10% juz nie rozwinie, nie jest prospektem.
 Autor komentarza: astarte
Data: 17-04-2017 17:47:27 
ale rozumiem furmiego. nie ma sensu naszego sredniaka wrzucac na pozarcie kogos z zaplecza czolowki. lepiej hodowac rekord, pieprzyc cos o rozwoju i zarabiac pieniazki na galach z lotyszami xd
 Autor komentarza: Rolan
Data: 17-04-2017 17:54:58 
Furmi
Akurat przywoływanie kariery Wildera jako wzoru nie jest lekko mówiąc zbyt fortunne. Mimo wszystko zgadzam się że trzeba dobierać przeciwników z głową. Niestety ale w Polsce choć i na świecie jest to widoczne przesadza się z tą bańką ochronną, a potem mamy efekty jak gościu 20-0 okazuję się nagle leszczem.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 17-04-2017 17:57:51 
Niestety ale takie hodowanie zawodników jest jednym z grzechów głównych dzisiejszego boksu. W parze idzie to że najlepsi nie walczą z najlepszymi bo mają w dupie pasy i osiągnięcia sportowe. Taki jedeen gościu z Meksyku w tym przoduję.
 Autor komentarza: Luton
Data: 17-04-2017 18:07:23 
@Rolan

masz na mysli tego goscia co juz wieku 23 lat porwał sie na kogoś o skillu mayweathera i dostał srogą lekcje boksu?
 Autor komentarza: strateggy
Data: 17-04-2017 18:11:41 
Nie zgadzam się by Adamek zawalczył w walce wieczoru. Porównując kilka ostatnich walk Adamka z kilkoma ostatnimi Głowackiego oraz rozpatrując perspektywy i szanse na przyszłość to Głowacki, który do nie dawna był mistrzem bardziej zasługuje na walkę wieczoru. Główka to nie dawny mistrz, który ma wielkie szanse odzyskać pas, nr. 2 obecnej cruiserweight a Adamek to stare przebrzmiałe nazwisko, mistrzem był w czasach gdy po ziemi chodziły jeszcze dinozaury. Szanuję Adamka, ale niech ustąpi młodszym.
 Autor komentarza: CELko
Data: 17-04-2017 18:15:39 
Kiedyś jak Ewa Brodnicka zaczynała boksować nie miała w sobie tej pychy, dopiero po obiciu kilku podejrzanej klasy bokserskiej rywalek coś w niej pękło i została takim kobiecym Najmanem boksu tylko z większym serduchem do walki.
Tytuł Interim WBO da jej szanse na zdobycie prawdziwego tytułu, dziwi mnie ze w artykule brak informacji o rywalce Brodnickiej. Konkurencja juz podala

Irma Balijagic Adler (16-7, 8 KO) będzie rywalką Ewy Brodnickiej (12-0, 2 KO) w walce o tymczasowy pas WBO wagi super piórkowej.
 Autor komentarza: CELko
Data: 17-04-2017 18:17:05 
Furmi czy ty czasem nie wierzysz w polskie pierdolnieciem na cytryne? Balski ma cios i charakter to nie jest Wawrzyk a Sillah z swoja szklanka oraz brakiem zwyczajnie serca do walki byłby do ogrania.
 Autor komentarza: Luton
Data: 17-04-2017 18:18:13 
@strateggy

przecież montowanie tej całej gali zaczeło sie od Adamka, pomimo, że jego rywala dalej nie znamy ale czy to ważne? To P. Kmita (lub ktoś tam inny z polsatu) kiedyś czasem nie powiedział, ze życzy Adamkowi aby ten walczył do 50tki, bo przecież Holyfield tak potrafi. My z Adamkiem jeszcze długo sie będziemy bawić na PBN w roli głównej.
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 17-04-2017 18:25:24 
I dobrze. Głowacki nie sprzedałby tyle PPV co Adamek. Tylko Szpilka/Diablo/Adamek mogą być w walce wieczoru inaczej będzie słabo.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 17-04-2017 18:26:37 
luton
Canelo sie porwal na Floyda? Większej bzdury nie słyszałem. Canelo się porwał na pieniążki z tej walki. Został skompromitowany i upokorzony. Można napisać o tej patologicznej postaci w boksie jaką jest Canelo cały artykuł ale po co. Wystarczy kilka słów: Lara, Trout, Khan, Cotto, sędziowie, Gołowkin, GBP, jestem za mały na średnią i tak dalej i tak dalej.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 17-04-2017 18:34:42 
Wystarczy spojrzeć na przebieg kariery Pacmana by zrozumieć coś czego nie rozumie wielu promotorów. Z pustego to i Salomon nie naleje. Filipińczyk bez amatorki przegrał z jakimś no-namem i co z tego? Do pewnego momentu tak zresztą jak Floyd ich kariery pod względem czysto sportowym były świetne. Canelo to produkt marketingowy, to człowiek, który zremisował z Larą, Troutem, moim zdaniem przegrał z Cotto. Canelo ma 20 kilka lat, a jego kariera przebiega według ściśle wytyczonego planu wytyczonego przez jakiegoś finansistę. W jego słowniku nie istnieję takie pojęcie jak cel sportowy. Oczywiście istnieje całkiem spora szansa że rudy zyję w bańcę którą szczelnie otoczył go Oscar.
 Autor komentarza: matd
Data: 17-04-2017 18:40:53 
Furmi,cenie Cie. Jestes doswiadcznonym - conajmniej teoretycznie doswiadczonym - gosciem z zakresu wiedzy pasji piesciarskiej.. Ale nie dopasowuj sie do systemu czlowieku ;) To jest obrzydliwe.. Kazde te zestawienia (praktycznie 90%) w boksie widzę na zasadzie potezny,z renama,6-klasita leje niedorozwinietego pierwszaka...Niestety..Wiecej w tym prawdy niz satyry :)
 Autor komentarza: Clevland
Data: 17-04-2017 18:44:19 
Głowacki zasługuje na uznanie. Super że będzie walczył.


Balski na razie ma problem aby realizować plan a nie chcieć wyrwać przeciwnikowi głowę.
Jak facet się ogarnie to może walczyć z Kubiczem.
Balski ma mocne uderzenie, zajebiste kombinacje, super się rusza ale trochę trzeźwej głowy brakuje.


PS.

Ja chcę zobaczyć Cleo w jakiejś fajnej bieliźnie ! Najlepiej prześwitującej ;-)
Playboy powinien ją na sesję namówić...
 Autor komentarza: Furmi
Data: 17-04-2017 18:53:05 
Wy nie rozumiecie tego, co piszę. Czy ja napisałem coś o słabym rywalu dla Balskiego? Nie! Czy Balski jest prowadzony ostrożnie? Nie! I teraz uwaga... Czy Adam jest gotowy już w tej chwili na rywala pokroju Sillacha? NIE!!! O tym pisałem, a tu już pojawiły się trochę nieprzemyślane komentarze o hodowaniu rekordu. Co ma Sillach do hodowania rekordu?
Czy uważacie, że Masternak z łatwością poradzi sobie z Sillachem? Na pewno jest faworytem, pewnie zrobi mu czasówkę, ale Sillach na pewno będzie sporym zagrożeniem, szczególnie na początku. W takim razie jak ma się do tego Adam? Bo sparingi Adama z Mateuszem oglądałem i choć Balski jest perspektywiczny, to póki co nie ma prawa nikt go nawet porównywać do Masternaka. Być może przyjdzie czas, że Balski będzie ogrywał Mateusza jak dzieciaka, ale póki co może się jeszcze od niego uczyć. Ale żeby się uczył, musi pokonywać stopniowo coraz lepszych rywali. Przeskok z Rusiewicz/Skop od razu na Sillach to czysta amatorka. I jeśli tego nie rozumiecie, to nie rozumiecie boksu. A pisanie o jakimś hodowaniu rekordu wezmę na kark nieprzeczytania mojego komentarza ze zrozumieniem. Bo ja NIGDY nie pochwalałem hodowania rekordu, ale też nigdy nie będę pochwalał rzucania chłopaka na zbyt głęboką wodę, jeśli można poprowadzić go z głową.
Powtórzę więc to, co już napisałem we wcześniejszym komentarzu. Sillach? Jasne, ale po jakiejś mocnej ósemce, z kimś, kto się Adamowi postawi...
 Autor komentarza: Furmi
Data: 17-04-2017 18:55:12 
@Clevland - BRAWO! Adam to wielki talent, bardzo ciężka prawa ręka, może zajść bardzo daleko, ale póki co nie potrafi słuchać trenera i podpala się jak dzieciak. Jeśli opanuje emocje, będzie też boksował, a nie tylko urywał głowę, wówczas jak najbardziej będzie gotowy na Sillacha. Póki co nie jest (jeszcze)
 Autor komentarza: astarte
Data: 17-04-2017 19:05:07 
wszyscy doskonale rozumieja boks, tylko nie zgadzaja sie z promotorska wizja prowadzenia zawodnikow ktora usilnie forujesz panie FURMI.

o ile jestem w stanie sie zgodzic z tym, ze balski vs sillah to prawdopodobna porazka balskiego o tyle jako kibic - gowno mnie obchodzi jego kariera, chce ekscytujacych walk, a taka byloby owe zestawienie.

i gowno mnie obchodzi prowadzenie zawodnika i hodowanie rekordow, skoro swietnie prowadzonym wawrzyku wystawiono go povietkinowi, a ostatnio mial dostac oklep zycia z wilderem.

przez te: "prowadzenie zwodnika" po dzis dzien nie bylo walki canelo vs ggg, o rywalach wspomnianego wildera nie wspomne, czy klasycznych hodowlach polskich "prospektow" by dostali oklep zycia od kogos z czolowki.

ja, jako kibic nie mam zamiaru ogladac setek nudnych walk ustawianych do jednej bramki, missmatchow czy odwlekania naprawde interesujacych pojedynkow, bo jakis kurczak nie jest na cos gotowy. skoro kibice domagaja sie czyjejs walki ,to znaczy, ze dupy dali dziennikarze ktorzy rozdmuchali jedne nazwisko wzgledem drugiego. zamiast sie spuszczac nad balskim przez ten caly czas, trzeba bylo podchodzic do tematu realistycznie, to bys sie teraz nie obsrywal jak dziecko w gacie, ze moze dostac w pale od sillaha.

ten FURMI to jakis redaktor orga czy zle kojarze? obym zle kojarzyl, bo jesli tak, to wdawanie sie w podobne dyskusje z uzytkownikami swiadczy cholerna amatorszczyzna.
 Autor komentarza: astarte
Data: 17-04-2017 19:08:40 
rozwinac to sie moze WILDER, bo ma nokautujacy cios, usadza wiatrakami szeroka czolowke i gdyby dysponowal technika usyka to bylby nie do zatrzymania. a balski? odpadnie na pierwszym lepszym powazniejszym zawodniku i tyle. chcesz na to czekac 2 lata? to czekaj.
 Autor komentarza: mirage
Data: 17-04-2017 20:02:04 
Pewnie będzie to okraszone Pej Per Wju
 Autor komentarza: Clevland
Data: 17-04-2017 20:05:00 
Balski jest zajebisty technicznie ale on nie ma zajebistej kariery amatorskiej jak Usyk.

BALSKI DOPIERO NIEDAWNO ZACZĄŁ BYĆ PROWADZONY JAK ZAWODOWY BOKSER, WCZEŚNIEJ SOBIE BOKSEM DORABIAŁ...

Macie przykład Łomaczenki- trafił na przeciętnego ale sprytnego Salido i nie było błysku jak zwykle.
Doświadczenia trzeba nabrać, ale nie na błędach.
Z lepszym zawodnikiem może dostać k.o. i kto go będzie oglądał.
Przypominam turniej Stamma i występ Balskiego...
Ok w 12OZ ciężko zrobić krzywdę, ale...

Rekord to hodował Wawrzyk.
Facet ma 8 zawodowych walki i byście go wysłali na starych wyjadaczy.
Zobaczymy czy Master sobie poradzi.
Przypominam walkę Mastera z Kubiszem.
 Autor komentarza: CELko
Data: 17-04-2017 20:32:45 
@astarte


Tak jak napisałeś, każdy chce zobaczyc walkę dwóch zawodników którzy są na podobnym poziomie co gwarantuje emocje a nie jakiś pojedynek za 5 lat gdzie Balski po lewym prostym tego Sillaha znokautuje a Ukrainiec upadając połamie sobie jeszcze dodatkowo dwie nogi.

Bezpieczne rekordziki to juz bylo, szacunku nie ma nikt do nich zadnego. Popatrzcie na Damiana Jonaka boksowal calkiem fajnie, nabil super rekord i gdzie jest teraz?
W swoim rekordzie ma paru ciekawych testerow

Wasilewski albo Babilon moglby go przygarnac, szkoda Damiana
 Autor komentarza: astarte
Data: 17-04-2017 20:42:28 
nie zrozumcie mnie zle. gdybym byl balskim, jako bokser - to tez bym nie wyskoczyl do sillaha na tym etapie kariery. (gdybym mial mentalnosc szpilki - to bym wyskoczyl. ale szpilka ma jaja, tego nie odmowi mu zaden hejter.)

ale nie jestem ani balskim, ani furmim.

jestem tylko kibicem - obserwatorem. mowie jakie pojedynki JA - DZIS- CHCIALBYM widziec. malo takich pojedynkow dostaje. dlatego jestem tylko fanem boksu a nie osoba wlepiona w ten swiat od strony podszewki.

i teraz niech ktorys z fanow boksu mi zaprzeczy, ze nie wolalby widziec walk:

balski vs sillah
glowka vs master

kto woli master vs sillach i glowka vs noname?

i co teraz furmi? dalej chcesz pierdziec o hodowli zawodnikow czy w koncu zrozumiesz, ze kibice chca ekscytujacych walk, gdzie nie zawsze nasz kandydat ma wieksze szanse na wygrana? przestan myslec jak promotor. bo myslec jako kibic zdazyles juz dawno. zacznij myslec obiektywnie i zdystansuj sie do obu stanowisk, a przede wszystkim - nie zabieraj stronniczego glosu.
 Autor komentarza: MicCal
Data: 17-04-2017 21:43:42 
@ CELko
"Tak jak napisałeś, każdy chce zobaczyc walkę dwóch zawodników którzy są na podobnym poziomie co gwarantuje emocje"

Ale sęk w tym, że w tej chwili to nie są zawodnicy na podobnym poziomie. Choćbyś był nie wiadomo jakim wymiataczem na amatorce - a Balski, delikatnie mówiąc, do takich się nie zalicza - wyżej dupy nie podskoczysz. Nawet taki fenomen jak Łomaczenko się o tym przekonał. Nie ma drogi na skróty, a dłuższą drogą często idzie się szybciej.

@ astarte

No ale o czym tu mowa? Gdzie Balski, a gdzie hodowanie zawodników czy nabijanie rekordu? Owszem, nabijanie rekordu to jedna z patologii niszczących ten sport, ale nikt normalny nie puści gościa na tym etapie na doświadczonego zawodowca, tym bardziej że Siłłach to przecież nie jest jeszcze dobry journeyman, ale pełnowartościwy zawodnik. O nabijaniu rekordu będziemy mogli mówić, jak Damian nie będzie gotowy na Ukraińca po 20-tu czy 30-tu walkach, ale na pewno nie teraz.

Jak napisałem wyżej, hodowanie rekordów to patologia, ale nie możemy popadać ze skrajności w skrajność i wymagać, żeby każdy był prowadzony jak Łomaczenko czy Usyk. Zobaczcie sobie, z kim walczył Floyd w dziewiątej walce, a to był przecież medalista igrzysk olimpijskich. I nie przekonuje mnie gadka, że ludzie chcą oglądać wyrównane walki, bo na to przyjdzie jeszcze czas. Takie prowadzenie zawodnika może sprawić, że facet się skończy, zanim na dobre się zacznie i nigdy nie zobaczymy pełni jego możliwości. Co innego hodowanie rekordu (jak Wawrzyk czy Kołodziej), a co innego bezmyślne wypuszczanie niedoświadczonego zawodnika do walki, której nie ma szans wygrać.
 Autor komentarza: MicCal
Data: 17-04-2017 21:48:55 
@ up

Oczywiście nie Damian, tylko Adam. Była mowa o Jonaku i coś mi się pomieszało :P
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 17-04-2017 23:02:24 
Astarte, jesteś durniem i nie rozumiesz słowa pisanego.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 17-04-2017 23:17:41 
@Astarte

Przywołując przykład Szpilki podałeś trafny argument.
Szpilka wychodził do zawodników na których pokonanie nie miał szans, a w przypadku Wildera skończyło się ciężkim uszczerbkiem na zdrowiu.
Nie wiadomo jak teraz z jego odpornością.
Ale on jak podczas ustawek nie kalkuluje, albo on zgasi światło albo jemu zgaszą.
 Autor komentarza: CELko
Data: 17-04-2017 23:39:34 
Clevland od Artura to wara bo wygrywał na punkty z Wilderem.
 Autor komentarza: CELko
Data: 17-04-2017 23:39:59 
Balski wam kiedys wpierdoli za te hejty i straszenie Sillahem.
 Autor komentarza: astarte
Data: 18-04-2017 00:41:02 
panowie, na bok emocje. ja tylko napisalem, ze wolalbym walki:
sillah vs balski
master vs glowka

i tyle.

obstawialbym:

sillahbalski
glowkamaster

nie ma sensu wyzywac sie tu od debili, bo ktos chcialby JUZ takiej walki. wolicie ogladac 20 walk z wegrami i jeden oklep polaka od kogos z czolowki - wasza sprawa. po to jest ta strona by wymieniac opinie.

3mam kciuki za wszystkich polakow, zawsze.
ten sam


astarte.
 Autor komentarza: astarte
Data: 18-04-2017 00:54:21 
ok, zebyscie juz po mnie nie jechali - fakt, balski dzis jest za cienki na sillaha.

taki pojedynek to missmatch.

3majmy kciuki za mastera.



cholernie zaluje, ze cieslaka kariera stoi w miejscu.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 18-04-2017 11:39:17 
@CELko

Szpilka mógł prowadzić z Wilderem, ale powtarzał jedną akcję, którą rozczytał Wilder.
Jak się skończyło każdy widział.

Izu też wygrywał w swojej ostatniej walce i co?
Za duży przeskok.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.