BANKS: KLICZKO TO PIERWSZY PRAWDZIWY DINOZAUR OD CZASÓW FOREMANA

Czy 41-letni Władimir Kliczko (64-4, 53 KO) będzie w stanie stawić czoła siejącemu postrach wśród rywali Anthony'emu Joshui (18-0, 18 KO) i zagarnąć pasy WBA/IBF wagi ciężkiej? Wierzy w to na pewno stojący w jego narożniku Johnathon Banks.

To właśnie on przejął stery w narożniku po śmierci legendarnego Emanuela Stewarda. Po raz pierwszy poprowadził Ukraińca do walki z Mariuszem Wachem. Ale seria zwycięstw skończyła się pod koniec 2015 roku, kiedy Władimir został wypunktowany przez Tysona Fury'ego. Od tego czasu były już król wszechwag więcej nie pojawił się już między linami.

- To prawdziwy dinozaur. Ma prawdziwą obsesję na tym punkcie, by zostać trzykrotnym mistrzem świata wagi ciężkiej. Każda kategoria ma swojego dinozaura. Niedawno w wadze półciężkiej poległ Bernard Hopkins. Ostatnim prawdziwym dinozaurem w wadze ciężkiej był George Foreman, który sięgnął po tytuł nokautując Michaela Moorera w wieku czterdziestu pięciu lat. Jestem przekonany, że nowym dinozaurem stanie się teraz Władimir pokonując Joshuę - uważa Banks.

ĆWIERĆ WIEKU MINĘŁO: HOLYFIELD-FOREMAN >>>

Pojedynek Kliczko vs Joshua odbędzie się 29 kwietnia w Londynie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 08-03-2017 11:17:51 
Sry ale gdzie jemu do Georga Foremana???
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 08-03-2017 11:32:05 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik Grzelak piszący z IP: 31.178.255.63 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: CELko
Data: 08-03-2017 12:12:13 
Z wiekiem szczęka Władimira twardniała, obecnie jest już tytanowa.
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 08-03-2017 12:29:43 
chyba Denver
 Autor komentarza: didier89
Data: 08-03-2017 12:44:50 
60 do 40 Dla Władka
Kliczko ma bardzo dobre nogi, kilka rund dyszla i Antek spuchnie jak z Whytem. Oczywiście walka może inaczej się potoczyć i Antek może coś wsadzić, ale patrząc na chłodno to Władek ma dużo więcej atutów.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 08-03-2017 12:51:31 
Nie czepiajcie się Wladimira.Niedawno nawet mówił, że teraz jest szybszy niż parę lat temu.......Jeszcze ze 2, 3 lata i będziemy mieli prawdziwego potwora w HW.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 08-03-2017 12:54:12 
didier
Antek spuchł? Czego to się człowiek dowiaduje? Zarówno z Whytem jak i z Breazealem walka była w szybkim tempie, dużo ciosów, ale żadnego zwolnienia czy zadyszki tam nie było widać.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 08-03-2017 13:02:30 




Mysle ze Klitschko bardzo dobrze by zrobila zmiana trenera. Banks jest naprawde przecietny i tak naprawde niewiele wnosi. Wladimir jest na tyle doswiadczony ze praktycznie samodzielnie moze przygotowac sie do pojedynku. Czego mu potrzeba to taktyka z krwi i kosci w narozniku, ktory moglby spojrzec na wszystko co robi Klitschko w ringu z innej perspektywy niz Banks, wniesc powiew "swierzego powietrza" do team'u i wykrzesac z niego co najlepsze. Te male niezauwazalne golym okiem detale i szczegoly robia na tym poziomie najwieksza roznice w ringu.



 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 08-03-2017 13:03:45 
świeżego powietrza*
 Autor komentarza: KECZAP
Data: 08-03-2017 13:06:20 
Ja też nie zauważyłwm żeby Antek spuchł.To raczej Whyte po 5 rundzie ze zmęczenia zaczął rzucać weselniakami jak ostatnio Haye w walce z Bellew, który o mało co po jednym takim wiatraku nie wyleciał z ringu.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 08-03-2017 13:17:03 
Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Mysle ze Klitschko bardzo dobrze by zrobila zmiana trenera. Banks jest naprawde przecietny i tak naprawde niewiele wnosi. Wladimir jest na tyle doswiadczony ze praktycznie samodzielnie moze przygotowac sie do pojedynku. Czego mu potrzeba to taktyka z krwi i kosci w narozniku, ktory moglby spojrzec na wszystko co robi Klitschko w ringu z innej perspektywy niz Banks, wniesc powiew "swierzego powietrza" do team'u i wykrzesac z niego co najlepsze. Te male niezauwazalne golym okiem detale i szczegoly robia na tym poziomie najwieksza roznice w ringu.



Masz rację, taka odmiana jest potrzebna. Pod warunkiem, że Władek by zaufał temu trenerowi.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 08-03-2017 14:18:12 
Tak naprawdę nie wiemy w tym momencie za dużo o Kliczce, nie wiemy w jakiej jest formie i jak odbił sie na nim wiek możemy się tylko spodziewać. Natomiast Joshua nas nie zaskoczy będzie miał formę jak w ostatnich walkach, to wladimir jest niewiadomą a nie Joshua. Może być tek że to będzie rzeźnia i Kliczko dostanie niesamowity oklep albo jednak zostało mu coś z dawnej formy i to wystarczy na Joshua ja przychylam się natomiast do tej 1 wersji bo wieku nikt nigdy nie oszukał młodosc w 90% wygrywa
 Autor komentarza: Champion20
Data: 08-03-2017 14:20:27 
Może to głupie przykłady ale Polski boks pokazał już kilka razy że starość nie ma szans z młodościa. Tak było w walce Gołota - Adamek a potem Adamek - Szpilka za każdym razem stawiałem wtedy na doświadczenie i dwa razy się pomyliłem nie nabiore się kolejny raz i to Kliczko dostanie oklep
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 08-03-2017 14:23:41 
Oglądam te ich treningi mięśni i te inne jakieś tam fitnes buble które prędzej doprowadzą ich do kontuzji niż do zwycięstwa. Nie pomogą żadne sztangle. Wynik może pójść w obie strony. Nie wyobrażam sobie tu wyniku "D", "LD" czy "UD". Kolejny raz kluczem do zwycięstwa bęzie leżeć w sektorze pod tytułem: "strategia". AJ wyraził się ostatnio jak sprowokował Erica Molinę do ataku. Tu nie przyczyniły się tony podnoszonych ciężarów czy kilometry biegów. Haye przegrał bo spalił swoją naturalną strategię własną głupotą. Szykuje się szachownica pokroju Pulew -Kliczko. Wygra ten kto lepiej będzie ułożony.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 08-03-2017 14:39:56 




Jezeli Wladimir dobrze rozegra pojedynek taktycznie, bedzie trzymal dystans, przygotuje sie kondycyjnie na "15 rund" i dobrze poruszal sie na nogach ma spore szanse wypunktowac AJ a nawet skonczyc przed czasem jesli mlody popelni jakis blad w ataku. Wiadomo, Wladimir ma czym posadzic a prawy prosty dyszel jak wejdzie na czysto, to nie wybacza.
Prawdziwym pytaniem jest to jak zachowa sie Wladimir jak jednak jakis mocny cios otrzyma? Jak zareaguje w potencjalnej sytuacji kryzysowej? Czy bedzie gotowy na typowy "dog fight" (cytujac Bellewa)? Nie sadze.
Jego najwiekszym atutem bedzie proba kontroli pojedynku, unikanie bojki, narzucenie tempa i wyeliminowanie atutow przeciwnika i tego powinien sie trzymac starajac sie poprostu "ograc" AJ'a w ringu. Szanse i to calkiem spore zeby wyjsc z tego zwyciesko.



 Autor komentarza: kabanos
Data: 08-03-2017 15:07:10 
Dinozaury już wygineły i to samo czeka Kliczke ...
 Autor komentarza: maro1988
Data: 08-03-2017 18:46:15 
Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoorData: 08-03-2017 14:39:56


Prawdziwym pytaniem jest to jak zachowa sie Wladimir jak jednak jakis mocny cios otrzyma? Jak zareaguje w potencjalnej sytuacji kryzysowej?

To jest pytanie dotyczace Joshuy .Wiemy ze Kliczko potrafi przyjac i przetrzymac kryzys pewnie bedzie probował z klinczowac co obrazuje nam pierwsza walka z Peterem .Nie wiemy jak zareaguje Joshua jak otrzyma cios od Kliczko tutaj jest znak ?
.
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-03-2017 19:21:29 
Nie bardzo potrafię choć się zmuszam wyobrazić sobie zwycięstwa Władymira z Joshuą. Z takim przeciwnikiem o takiej sile rażenia i o takich gabarytach Kliczko jeszcze nie walczył. A sam jest starszy, wolniejszy generalnie słabszy niż był wówczas ,gdy przegrywał walki z Brewsterem i Sandersem. Jak zatracił wiele z dawnej mocy co pokazały już walki z Jenningsem i Tysonem Fury to tylko cud musiał by się wydarzyć, żeby pokonał Joshuę.Niestety, ale Anglik zakończy brutalnie karierę Władymira. Większe szanse dawałbym Ukraińcowi w rewanżu z Tysonem Fury , gdyż Fury nie ma takiej petardy w łapach jak Joshua i Kliczko mógłby zaryzykować wymianę.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 08-03-2017 19:58:40 
Minimalnym faworytem AJ, ale to sie na pewno nie skonczy na punkty, wiec kto pierwszy mocniej trafi...
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 08-03-2017 22:34:43 
@Miro przed walka z Kliczki pisales dokladnie to samo ze nie umiesz sobie wyobrazic zeby Kliczko przegral. Oceniasz boks zbyt emocjonalnie do tego masz troche niska wiedze o boksie niestety stad sie biora takie oceny. Kliczko jest w stanie zablokowac poczynania Joshuy presja i.lewym prostym i od 4 rundy kiedy majacy kiepska kondycje (walka z Whyte) Joshua zacznie czlapac dociagnac walke do UD lub TKO
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 08-03-2017 22:35:31 
Kliczki z Furym*
 Autor komentarza: canuck
Data: 09-03-2017 03:07:00 
Zgadzam sie z @gerlach, ze ta walka nie ma zadnego faworyta, bo walczy dwoch panczerow (ang: Punchers).

Ten ktory dobrze trafi w poczatkowych rundach, ten wygra!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.