ROSJANIE NIE SKŁADAJĄ BRONI, BĘDĄ SIĘ ODWOŁYWAĆ

Obóz Aleksandra Powietkina (31-1, 23 KO) nie ukrywa zaskoczenia decyzją nowojorskiej ławy przysięgłych, która uznała Rosjanina winnym zażywania meldonium po 1 stycznia 2016 roku. Rosjanie rozważają złożenie apelacji.

Szef promującej Powietkina grupy Mir Boksa Andriej Riabiński przypomniał w poniedziałek, że sąd nie musi podzielać decyzji ławników. - Przegraliśmy z ławą, ale czekamy na decyzję sądu. Odwołamy się, jeśli nie będzie nas satysfakcjonować - podkreślił.

Ławnicy debatowali nad winą Powietkina przez zaledwie 32 minuty. Prawnik 37-latka stwierdził, że nie spodziewał się takiej decyzji. Oznajmił, że w ciągu kilku dni złoży wniosek o powołanie nowego składu ławy.

Judd Burstein, jeden z prawników mistrza WBC w wadze ciężkiej Deontaya Wildera (37-0, 36 KO) i jego promotora Lou DiBelli, zaznaczył tymczasem, że werdykt w tym procesie jest już przesądzony. Spodziewa się wprawdzie, że Rosjanie będą jeszcze dążyć do jego zmiany, ale ocenił, że "mają takie szanse, jakie ja mam na zdobycia złotego medalu olimpijskiego". Podkreślił też, że jest "w szoku", iż Riabiński i Powietkin w ogóle chcieli się sądzić "o coś, co jest jasne jak dzień".

Wilder miał walczyć z Powietkinem w maju ubiegłego roku. Pojedynek odwołano po tym, jak w organizmie pretendenta znaleziono zakazaną substancję. Rosjanin twierdzi, że zażył ją przed 1 stycznia, kiedy nie znajdowała się jeszcze na liście zabronionych.

Jeśli amerykański sąd przychyli się do decyzji ławników, Wilder otrzyma bez walki 4,5 miliona dolarów, które miał zarobić za starcie z Powietkinem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 14-02-2017 10:54:53 
Spuścili by głowę i odeszli w zapomnienie. Jeszcze bardziej chce im się pogrążać.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 14-02-2017 12:04:08 
Walczą o jak najmniejszą dyskwalifikacje Povietkina chociaż sprawa idzie o pieniądze.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 14-02-2017 13:27:47 
Heh, bokserzy, niby twardziele ... Prawdziwi twardziele to chuchra w garniakach, prawnicy. Żadnych zasad, tylko kasa, esencja. Czy ktoś jeszcze powie, że Canelo to tchórz. Jak to się ma do królów życia, w garniakach, z tą prawniczą bajerą ...
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 14-02-2017 13:40:59 
gnojki sie nie potrafią przyznać przeprosić i opuścić bokserskie towarzystwo. paszła do moskwy i tam sobie oddzielną federacje koksiarzy utworzyć a nie
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 14-02-2017 14:28:29 
Rosjanie to sterydziarze ,a najwiekszy z nich nazywa sie Armstrong znany rosyjski kolarz
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 14-02-2017 14:42:11 
Jasne jak słońce jest tylko jedno - że Bumobij uciekł przed walką i nie należy mu się nic.
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 14-02-2017 16:22:19 
beniaminGT

Wilder nie uciekł przed walką tylko zrezygnował z walki z kimś kto nie gra uczciwie i sie szprycuje koksem. nie dziwie sie,po co ma narażać zdrowie by dać szanse pseudo sportowcu,povietkin to zadna maszyna jest,gdyby nie walczył w tej swojej dopingowej rasiji na dopalaczach to kilku z tych co ma w resume by tak łatwo nie obskoczył. jeden wielki krętacz,ćpun i nic nie warty pseudobokser
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 14-02-2017 17:51:28 
Cała ta afera z dopingiem grubo podejerzana za dużo znaków zapytania z tą prywatną agencją Vada jak dla mnie

Nie Bronie ruskich ale bardziej jest zakłamana Ameryka niż Ruscy. Smutna prawda to taka że większość jedzie na koksie cóz takie życie , Mimo wszystko szkoda mi Povietkina to figter który ma jaja w przeciwieństwie do Wildera który jest pozerem , pyskuję , to że on się porównuję do Mahumada Alii nosi napis tbe to jakaś żenada wielka , szkoda tego komentować!
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 14-02-2017 18:00:43 
Mnie tam nawet sprawa pana powietkina juz nie interesuje wlacznie z walkami.
Zabawne jest mowienie ze Wilder uciekl. Zaiste ubil by ruska jak ruda świnie.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 14-02-2017 18:22:56 
makaveli89,

meldonium to nie koks,
Powietkin miał tego dozwoloną ilość,
został oczyszczony z zarzutów,
a Bumobij spierdolił z Rosji zanim zapadły jakiekolwiek decyzje w sprawie odwołania/przesunięcia walki.

Pseudo sportowiec i pseudo bokser, to Wilder. Który ma na koncie 5 dobrowolnych obron; który pieniądze zarabia w sądach a nie w ringu; który bije kobiety i niepełnosprawnych umysłowo, ale boi się stanąć w ringu z małym Powietkinem.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 14-02-2017 18:28:50 
Zabawne jest to ze bohaterscy ,wspaniali Amerykanie maja kompleks Rosjan ,oraz ich dzialania aby przedstawic Rosjan jako kombinatorow ,chyba juz tylko w krainie katastrofy Smolenskiej ludzie lubia Amerykanow i wierza w to co powiedza ,a szczegolnie jesli to uderza w Rosjan .
Jest apelacja i sprawa sie zakonczy ze nikt nikomu nie bedzie placi ,zrobili duzo huku ,krzyku i tyle .
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 14-02-2017 20:10:57 
Zgodzę się że Amerykanie mają kompleks ruskich i to nie mały!! w każdej dziedzinie sportu choćby hokej , Koszykówka i inne dyscypliny tak to już jest zawsze była rewalizacja ty 2 mocarstw pod względem sportowym a jeszcze większym politycznym

Nie twierdze że Wilder to bum czy nawet Średniak niezły jest ale haotyczny nie jest dobrze ułożony technicznie odkrywa się przy zadawaniu ciosów , Povietkin na 100 procent nie leżał by mu stylowo .
Te 5 obron dobrowolnych to w historii wagi ciężkiej nie było w teorie spiskową nie zawsze warto wierzyć , może jest jakiś gruby układ to znaczy kasa między Wbc Wilderem
 Autor komentarza: Storm
Data: 14-02-2017 20:11:10 
I tak się bawi Vada. Ławnicy w takiej sprawie podejmują decyzję po 30 minutach? Kanapki zjedli popili Coca Colą i skazali Powietkina.
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 14-02-2017 23:06:36 
makaveli89
Dla ciebie są ukrainskie portale o boksie.Co nie macie?
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 14-02-2017 23:26:24 
Autor komentarza: zeitgeistData: 14-02-2017 18:28:50
Zabawne jest to ze bohaterscy ,wspaniali Amerykanie maja kompleks Rosjan ,

Autor komentarza: Vitalij71Data: 14-02-2017 20:10:57
Zgodzę się że Amerykanie mają kompleks ruskich i to nie mały!!

xxx
A za jakiego to niby powodu USA miałyby mieć kompleks na punkcie kacapów?

Przecież w kacapowie nawet porządnej lodówki (nie mówiąc już o samochodzie) nie potrafią wyprodukować...
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 15-02-2017 00:03:28 
GROiLLORT,

rusz głową. W Sowietach było połowę tego luda co w USA, do tego biedni i rozpici, a i tak byli wielkim zagrożeniem dla USA - zgodnie z tym, co podawała propaganda. Innymi słowy, jeden pół bosy i niedożywiony Rosjanin znaczy tyle, co dwóch od'żywionych i uzbrojonych Jankesów. Czysta logika. Kompleksy narzucają się same...
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 15-02-2017 00:44:22 
Aha, więc Twoim zdaniem, gdy druga osoba generuje zagrożenie powinno się czuć względem niej kompleksy? Gdy przechodziłbyś obok Żabki i zobaczył pijanego, nawalonego tanimi piwami jełopa, który wymachuje nożem (i niewątpliwie stanowi zagrożenie) to też byś czuł komleksy, @kolego beniaminieGT?

A Korea Północna? Co z tego, że społeczeństwo przymiera tam głodem, mają rakiety i stanowią regionalne zagrożenie. Okoliczne kraje mają czuć względem nich kompleksy, mimo że to kołchoz?

Jak dla mnie to kompleksy powinien raczej czuć obywatel kraju, który to kraj ma wielki potencjał, wielkie bogactwa a mimo to tenże obywatel jest biedny.

Twierdzenie, że poczucie zagrożenia przed kimkolwiek=kompleksy nie ma nic wspólnego z logiką.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 15-02-2017 01:16:45 
A i jeszcze jedno: w "sowietach" tj. ZSRR ludzi wcale nie było o połowę mniej niż w USA, w czasach zimnej wojny było ich tam wyraźnie więcej.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 15-02-2017 02:10:56 
Jakby ten żul zrobił 100 pompek to bym czuł kompleksy. Choć musiałbym to zobaczyć na własne oczy. Natomiast dla tych, co słuchają propagandy, wystarczyłaby informacja w telewizji, że żul pod Żabką zrobił 100 pompek.

Gdybym twierdził, że kompleksy wynikają z zagrożenia, to bym pisał, że wszyscy powinni mieć gigantyczne kompleksy względem USA.

Hmm... rzekomo 293 miliony w 1991. Rzeczywiście dużo, podejrzana sprawa.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 15-02-2017 02:13:24 
No, ale teraz jest tylko 144 miliony "sowietów", a wciąż są na tyle mocni, by chociażby ustawić wynik wyborów w USA :)
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 15-02-2017 08:53:40 
Przecież sam wyżej napisałeś:

"W Sowietach było połowę tego luda co w USA, do tego biedni i rozpici, a i tak byli wielkim zagrożeniem dla USA (...) Rosjanin znaczy tyle, co dwóch od'żywionych i uzbrojonych Jankesów. Czysta logika. Kompleksy narzucają się same..."

Wg. Ciebie istnieje związek przyczynowy między stwarzaniem zagrożenia a tymi rzekomymi kompleksami. A jeżeli nie o to Ci chodziło, no to na jakim tle te kompleksy miałyby powstawać? No bo na pewno nie na takim, że w folwarku Putina żyje się dłużej, lepiej, czy produkuje bardziej wartościowe towary. Z resztą - może jakiś przykład tych kompleksów?
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 15-02-2017 14:59:41 
Zacznijmy od tego, że to było pół żartem, pół serio. Nie ja pisałem o kompleksach, tylko wyręczyłem kogoś w odpowiedzi, bo była okazja, by wydrwić propagandę, która od 70 lat straszy Amerykanów. Nie złapałeś, trudno.
Po drugie, nie widzę tego, co Ty. Jeśli ktoś głodny i bosy potrafi tyle, co ktoś bogaty i od'żywiony, to znaczy, że ten pierwszy jest bardziej utalentowany, w jakiś sposób lepszy. I stąd kompleksy, a nie z poczucia zagrożenia.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 15-02-2017 16:56:49 
Sęk w tym, że w tym przypadku, to kacapowo jest w teorii bardzo "utalentowane" (surowce, potencjał ludzki, położenie etc. itd.) a jest biedne, bose, pijane i chore.

Więc cóż, porównanie od czapy, kolego @beniaminieGT.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 15-02-2017 20:56:46 
Na pewno słyszałeś w swoim życiu frazę "zmarnowany talent". No!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.