DiBELLA: WILDER-JOSHUA TO NIE WALKA NA PPV

Współpracujący z Deontayem Wilderem (37-0, 36 KO) promotor Lou DiBella twierdzi, że ewentualna walka unifikacyjny z Anthonym Joshuą (18-0, 18 KO) nie powinna być w Stanach Zjednoczonych pokazywana w systemie PPV.

- Ten system umiera. Od czasu pojedynku Mayweather-Pacquiao żadna walka w PPV nie osiągnęła dobrej sprzedaży. Nawet "Canelo" słabo się sprzedaje, żaden jego pojedynek nie miał pół miliona abonentów - mówi DiBella.

- Czy zatem walka Joshua-Wilder to walka PPV? Nie. Uważam, że ten system jest sprzeczny z intuicją. Sprawia, że walkę ogląda mniej ludzi. Eddie Hearn [promotor Joshuy] stwierdził, że Deontay musi jeszcze nabrać popularności, aby można było zrobić ten pojedynek w PPV. Pie***l się! My walczyliśmy z Erikiem Moliną na Showtime, a po porażce z Wilderem Molina wystąpił na PPV w Wielkiej Brytanii. Jak ludzie na Wyspach chcą płacić duże pieniądze za każdą walkę Joshuy, to ich sprawa. Ostatnią walkę Deontaya w otwartej telewizji oglądało więcej ludzi niż wszystkie walki Joshuy w PPV - dodaje.

DiBella przypomniał, że w lipcu ubiegłego roku ponad 2,5 miliona widzów oglądało w telewizji FOX starcie Wildera z Chrisem Arreolą (36-5-1, 31 KO).

- Żadna walka w historii wagi ciężkiej pokazywana w systemie PPV nie miała lepszej oglądalności, włączając w to pojedynek Tysona z Lewisem. To coś mówi o PPV - oznajmił.

Najlepiej sprzedającą się w historii potyczką w kategorii ciężkiej było starcie rewanżowe pomiędzy Evanderem Holyfieldem a Mike'em Tysonem, do którego dostęp wykupiło 1,990,000 widzów. Wspomniana konfrontacja Tysona z Lennoxem Lewisem osiągnęła wynik o 20 tys. gorszy, ale wygenerowała o blisko 12 milionów dolarów większe zyski (w sumie 112 milionów dolarów).

Wilder stoczy kolejną walkę 25 lutego w Birmingham w Alabamie. Jego rywalem będzie Gerald Washington (18-0-1, 12 KO).

Joshua ponownie między linami zamelduje się 29 kwietnia w Londynie, gdzie zmierzy się w wielkim pojedynku z Władimirem Kliczką (64-4, 53 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-02-2017 11:31:14 
Jak go lubilem tak bredzi. Czemu Wilder miarz swiata z USA co walke nie zapelnia MSG? Czemu zapelnia tylko hale szkolne w Alabamie?
Deontay niech zgarnie pas Parkera i walce o wszystie pasy sprzedaja ppv w usa i gb a zobacza rekordy. Przede wszystkim Wikder niech zacznie obijac oficjalnych to tez wplynie ma jego promocje.
A teraz ko na wilderze i dibelli, martin pojechal oddac pas w jednej walce za wiecej niz wilder zarobil bedac mistrzem...

Jasne ze ppv bedzie mniej niz otwarty kanal bo? Bo jest za darmo heh

Canelo czwmu nie kreci rekordow? Bo bije slabych zawodnikow. Z chavezem teraz troche wykreci a pozniej z ggg rekordy. Dlaczego nie ma duzej sprzedazy ppv? Bo nie ma duzych walk na ppv. Kliczko Aj to taka walka, wilder aj to taka walka.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 12-02-2017 11:55:34 
PPV zabija boks. Ogólnie jakoś bokserzy stracili na świetności, już nie są globalnymi gwiazdami, z obecnie walczących jedynie dwóch ma taką pozycje. W sumie w MMA jest takich zawodników 3. Strach myśleć co będzie dalej.
I liczba federacji i kategorii również nie pomaga...
 Autor komentarza: Krusher
Data: 12-02-2017 11:56:50 
Canelo nie bije gorszych zawodników niż Joshua. Po prostu mała ilość walk nadaje się do ppv a oni wciskają wsyztsko, bo i tak zarabiają jak stwierdził angielski promotor.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 12-02-2017 12:15:23 
Zgadzam się, że PPV zabija boks. Niebotycznie wielkie pieniądze, które zarabiali Floyd i Manny też. Ale tu nie o to chodzi, gdyby Wilder cieszył się wielką popularnością, bez problemu wciskaliby go w PPV. A tak? Niech zrobią Wilderowi walkę na wielkim stadionie, nich wpuszczają za free, a później się chwalą ilu kibiców obejrzało walkę Wildera. Czy to świadczy o jego wartości marketingowej? A czy nam się to podoba, czy nie, na tym opiera się sport.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 12-02-2017 12:27:28 
Oczywiście, że na tym się opiera. Stwierdziłem jedynie smutny fakt :(
Lepiej żeby twój pojedynek oglądało 80 tys ludzi w ppv, niż 2 mln w telewizji Zarobisz wiecej heh
 Autor komentarza: rocky86
Data: 12-02-2017 12:53:58 
PPV zostało wynaturzone przez promotorów. Zobaczcie jakie walki kiedyś były w PPV, a jaki dzisiaj się wciska. Tyson vs Holyfield, czy Lewis, Holyfield vs Bowe, to były ogromne wydarzenia, a od kilku lat robią z tego szopkę. W ostatnich powiedzmy 15 latach na pokazanie w systemie PPV zasługiwało może z 10 walk, jak Pac vs FMJ, Pac i Floyd vs Cotto i Oscar, Pac vs JMM, czy FMJ vs Canelo. Walki Pac vs Algieria, Rios, Floyd vs Guerrero, Ortizem, Berto, Canelo vs Lara, Smith, to są walki na otwarty SHO/HBO, a niektóre na NBC.

Od lat to powtarzam, że PPV jest dobrym systemem by organizować te gigantyczne walki, które wymagają gigantycznych pieniędzy, a nie każdego dobrego zestawienia. Coś jak z giełdą, która miała ułatwić przepływ kapitału, a teraz tworzy sztuczny kapitał i prowadzi do wynaturzone obrotu.

Dzisiaj promotorzy zbierają owoce swojej ciężkiej pracy na rzecz ograniczenia liczby odbiorców walk bokserskich. Gdy boks był transmitowany w otwartych TV i były to walki stojące na wysokim poziomie, to randomowe osoby niezwiązane z tym sportem miały możliwość złapania bakcyla, mogły się tym zainteresować, powoli się wciągnąć w tą dyscyplinę. Miliony odbiorców coś zobaczyło i kilka procent z nich obejrzało kolejną walkę, kolejną galę i tak się budowala baza fanów. Dzisiaj robią PPV i walkę obejrza niemal tylko już zainteresowani, nie ma postronnych, nie ma przyszłości. Nic tylko pogratulować krótkowzroczności.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 12-02-2017 13:41:10 




Czy on jest chory psychicznie? Porownuje ogladalnosc walki puszczanej na otwartym kanale do pojedynku promowanego i sprzedawanego w PPV i bulwersuje sie ze jeden ma wieksza ogladalnosc od drugiego? A pieniadze co? Same sie zarobia? Czy moze podzieli kazda runde na 10 czesci zeby wyswietlic tyle reklam zeby pokryc brak wplywow z PPV? Czy moze obetnie wszystkim pensje? Albo oszczedzi miliony na promocji? Albo krzyknie po $5000 dolarow za bilet zeby sie wszystko zgadzalo? DiBella to idiota bez podstawowego jak widac zrozumienia ksiegowosci i bilansu zyskow i strat obowiazujacego w boksie zawodowym.....




 Autor komentarza: matd
Data: 12-02-2017 14:30:08 
Ten czlowiek bredzi :) Tak gada bo Wilder okazal sie medialnym niewypalem... I teraz opowiadaja wszyscy od Wildera - wlacznie z nim samym jakie to ppv jest be... Wilder ma problem zapelnic "szkolna hale" u siebie(!) wiec co sie dziwic.. Walka w MSG zrobili Polacy i po czesci Ukraincy (Zobaczcie reakcje przy zwyciestwie Martina i zdobyciu pasa MS wagi ciezkiej! - Cisza i pojedyncze gwizdy..Taka to popularnosc ma HW w USA) ..A co do ogladalnosci to by sie nawet wstydzil ten caly Bella opowiadac takie bzdury... Po pierwsze; Joshua sprzedaje PPV a nie walczy w otwartej TV wiec porownanie komiczne i zalosne, a p drugie ma zbliozne jak nie lepsze srzedaze w porownaniu do walk na otwartej TV Bumobija... Ile ludzi ogladlao walke ze Szpilka? 400 tys? 500? w szczytowym momencie... Chwala sie wynikiem z walki z cieniem wraka Arreoli :) Tylko,ze tam z kolei robote zrobili zagorzali meksykanscy kibice... Gdyby Wilder wypalil tak jak przewidywali to dzis by nie byli tacy cwani i nie bojkotowaliby ppv...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-02-2017 14:31:56 
Rozpasanie bokserow to duzy problem. Ja bym zrobil zakresy wyplat w top30 i tyle. Walka mistrzowska to po 2mln dolarow jak obaj to mistrzowie, jak oficjalny to 1 do 2mln, jak dobrowolna to 500tys do 1mln dla mistrza i koniec:) walka rankingowa goscia z 10 rankingu 100tys$, druga 10, 50 tys, 3-25tys. Takie tam moje marzenie heh
 Autor komentarza: matd
Data: 12-02-2017 14:35:24 
Hahah, druga sprawa,ze USA ma okolo 320 mln mieszkancow,a GB okolo 65 mln... Nie trzeba chyba nic wiecej dodawac :)
 Autor komentarza: Krusher
Data: 12-02-2017 17:33:15 
Rocky ma rację, ppv tylko przy walkach tego godnych.
Taki syf jak Molina-Joshua w tej opcji to jest przecież śmiech :)
Biznes dobije ten sport, oczywiście każdy chce zarobić, ale bez przesady. MMA coraz bliżej :(
 Autor komentarza: gerlach
Data: 12-02-2017 17:39:32 
FLoyd - PAcman to byla porazka PPV, banka mydlana , ktorz pekla i powoli nastapi zmierzch tego systemu. Boks ma po prostu coraz mniej do zaoferowania na wysokim poziomie. A HW? Jest 8-9 gosci do naprawde dobrych walk, a zaden nie konfrontuje sie z nikim z tej osemki. Tu juz nie chodzi o hity Holyfield vs Tyson, tu chodzi o jakikolwiek pojedynek pomiedzy czolowka.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 12-02-2017 18:03:47 
Jeśli chodzi o ppv to np wPolsce się średnio sprawdza , dobrze by było żeby całkowicie zniknęło z Polskiego Boksu zawodowego.


Zgodzę się że pv Mywether - Pacaman to była porażka dla kibiców boksu nie dla Zawodników bo dostali przeogromna kasę jak dla zwykłych śmiertelników a sama walka mocno rozczarowała!
Wilder nie twierdzę że jest zły ale on nigdy nie będzie mistrzem w sprzedawaniu Ppv jak np Gołowkin.
Myśle że nawet taka walka w Anglii jak Hey- Fury wygenerowała by duża większą kasę niż walki Wildera tak to widze.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-02-2017 18:13:07 
Czemu banka mydlana? Wykrecila mega wynik, obaj zarobili fortunę, Floyd walczyl swietnie z defensywy jak zawsze, pac byl slaby jak nigdy i nie przez kontuzje ale dlatego ze FMJ byl dla niego nieudmchwytny.
Walka byla dokladnie taka jaka miala byc.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 12-02-2017 18:14:55 
Ppv w Polsce mialo by racje bytu skoro nie mamy sponsorow na drogie walki ale za 20zl, moim zdaniem kupi to wielokrotnisc tego niz za 40zl i naprawde zarobi, bo 40zl to juz szkoda bo to juz jakas kwota. Tak mi sie wydaje
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 13-02-2017 17:27:46 
"Nawet "Canelo" słabo się sprzedaje, żaden jego pojedynek nie miał pół miliona abonentów - mówi DiBella."

Jak to?! Przecież cały czas nam mówiono, że Rudy wykręca liczby. Z Cotto 900'000, z Khanem 600'000. A tu się okazuje, że to jedna wielka ściema.

Nie PPV zabija boks, bo w UK boks ma się świetnie. Boks w Stanach zdycha przez Gayweathera, Haymona i werdykty jak w walce Kowal-Ward.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.