BASHIR: LUDZIE BĘDĄ ZSZOKOWANI FORMĄ KLICZKI

29 kwietnia na stadionie Wembley w Londynie Władimir Kliczko (64-4, 53 KO) stanie przed szansą odzyskania tytułów mistrza świata wagi ciężkiej, mierząc się w hitowej walce z Anthonym Joshuą (18-0, 18 KO). I ma być ponoć w rewelacyjnej formie.

James Ali Bashir, który pełni funkcję asystenta w narożniku Kliczki zapewnia, że Ukrainiec nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, a swoją dyspozycją 29 kwietnia pozytywnie zaskoczy nie tylko samego Joshuę, ale również wszystkich kibiców. Bashir zaznacza również, że jego zdaniem pojedynek na pewno nie potrwa zaplanowanych dwunastu rund.

- Władimir Kliczko kiedy wchodzi do ringu zawsze jest świetnie przygotowany. To ogromny profesjonalista, zawsze gotowy w stu procentach. Anthony Joshua to z kolei duży, młody, silny i eneregetyczny pięściarz. To będzie niesamowita walka. W ringu stanie naprzeciw siebie dwóch wielkich, obdarzonych potężnym uderzeniem facetów. Ktoś musi zostać znokautowany (...) Władimir Kliczko zaszokuje wszystkich! Spodziewam się w ringu prawdziwego piekła. Myślę, że to będzie krótka, ale wybuchowa walka. Ktoś kogoś znokautuje.  Nie ma szans, aby ta walka potrwała pełen dystans - powiedział Bashir.

Walkę Joshua-Kliczko obejrzy na stadionie Wembley przynajmniej 80 tysięcy kibiców, jednak ze względu na ogromne zainteresowanie tym wydarzeniem promotor Eddie Hearn wystosował do władz miasta prośbę o pozwolenie na dostawienie kolejnych 5 tysięcy miejsc. Tak więc pojedynek może na żywo obejrzeć ostatecznie 85 tysięcy ludzi, co byłoby jednym z najlepszych wyników jeżeli chodzi o pięściarskie wydarzenia w historii.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-01-2017 01:58:20 
Hmm.
Słuchałem wczoraj owego wywiadu...
Ciężko wyczuć o co chodzi. Zdecydowanie często a raczej za często pojawiają się głosy o wieku Włada i o tym że nie jest on już tym samym pięściarzem. Nawet z obozu Włada!
Co więc to ma oznaczać? Są dwie opcje.
1. Albo już powoli zaczynają tłumaczyć łomot
2. Chcą by wszyscy myśleli że z Władem jest naprawdę źle by później wszystkich zaskoczyć

Bashir w tej rozmowie ocenił też kilka cech Klitschki vs Joshuy,

W ogóle ciekawy wywiad momentami jakby ktoś chciał posłuchać na Youtube znajdzie bez problemu.
Dużo w nim polityki i innych pierdół ale swoje można wyciągnąć (dużo o AJ i jego domniemanym muslimstwie ;D)

\A Wład? Liczę że wyjdzie w Londynie i zleje im faworyta ;D
 Autor komentarza: djpioter
Data: 22-01-2017 02:08:08 
A słyszałeś, że Joshua był nie tak dawno w Londynie gangsterem? Niedawno przed rozpoczęciem poważnej kariery bokserskiej, tzn zanim zdobył złoty medal olimpijski? Kariera od bandziora do milionera 😃
 Autor komentarza: BOXER
Data: 22-01-2017 02:53:23 
Będzie remis to będą jaja .Wład będzie klinczował i zrobi się lipa nie walka.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-01-2017 03:37:11 
nie gangsterem tylko podobno sprzedawcą grającym w zielone

Nie będzie remisu. Klinczować to można ze słabszymi fizycznie.
Mi się wydaje, że Wład nie zdąży pokazać swojego świetnego przygotowania.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-01-2017 04:17:48 
Dokładnie, AJ trochę dilował, ale to drobnica była. Na orgu oczywiście już jest wrogiem publicznym #1 xd
 Autor komentarza: teanshin
Data: 22-01-2017 08:03:57 
Na pewno Kliczkę jeszcze stać na znokautowanie takiego zawodnika jak AJ pytanie tylko czy faktycznie chce mu się jeszcze w to bawić czy tylko będzie próbował dociągnąć do końca kontraktu który ma z TV.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 22-01-2017 09:07:22 
A mnie się wydaje, ze Wladek rzeczywiscie chce pokazac, ze to on jest tym nr 1 i zapieprza na treningach du upadlego. Jak mu sie uda wygrac to odejdzie. To są oczywiscie rowniez takie trochę moje oczekiwania...
 Autor komentarza: rondobry
Data: 22-01-2017 09:40:06 
Maniek1986

Dla niektórych to juz gangster xD

A co do kliczki uwierze jak zobacze go w ringu.Do walki szmat czasu oby mu łydka nie pękła.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 22-01-2017 10:01:35 
Co by nie mówić, to w wieku 40-stu lat jest się cieniem siebie z wieku 30-stu. Wiem po sobie :)
Tzn. zostaje kondycja, psycha jest chyba silniejsza, ale za to wszędzie coś tam boli, szybkość jest dramatycznie niższa, siła też nie ta, o percepcji i szybkości reakcji szkoda nawet wspominać.
No ale Władimir zawsze był wzorem sportowca, więc może jego to jeszcze nie dopadło na pełną skalę. Do tego jakies witaminki... i może dotrwa do końca :)
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 22-01-2017 10:16:52 
Autor komentarza: WalterAlfa
Co by nie mówić, to w wieku 40-stu lat jest się cieniem siebie z wieku 30-stu. Wiem po sobie :)
Tzn. zostaje kondycja, psycha jest chyba silniejsza, ale za to wszędzie coś tam boli, szybkość jest dramatycznie niższa, siła też nie ta, o percepcji i szybkości reakcji szkoda nawet wspominać.


Ale skąd masz takie info? Piszesz ogólnie, w oparciu o jakieś badania czy na podstawie obserwacji samego siebie?
Bo ja po sobie mogę powiedzieć, że nie zauważyłem, żeby mi spadła szybkość, siła, percepcja czy czas reakcji. Spadła mi tylko kondycja. No i na pewno nic mnie nie boli, tzn. głowa czasami boli ale to jak sobie popiję poza domem bez czapki.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 22-01-2017 10:23:46 
A co do Kliczki ... Nie spodziewam się po nim nawet dobrej walki, być możne ambitnej, żeby się na koniec dobrze pokazać. Ale nie wygra. Być może coś mu się przestawiło i postanowił zostać wielkim mistrzem. Głupio będzie jak skończy na deskach i potwierdzi to co większość o nim myśli.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 22-01-2017 11:00:07 
Grzelak
Ja w tym roku skończę 43 lata i choć nie jestem w stanie tego sprawdzić to podejrzewam że ja obecny wygrałbym z samym sobą gdy miałem 30 lat. Faktycznie jest gorzej z kondycją( co wynika chyba z większej wagi) ale na pewno jestem fizycznie silniejszy i też nie mam żadnych boleści etc.
Ps. w wieku 25-30lat dużo częściej np.bolał mnie kręgosłup.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 22-01-2017 11:22:11 
Bashir ma racje fani będą zszokowani Kliczko zaskoczy na plus albo minus

w pierwszym przypadku dociągnie pojedynek do samego końca, a nawet jakimś cudem wygra

w drugim dostanie okrutny łomot

obydwie opcje to szok w szczególności dla niedzielnego kibica

tak więc nikt tu nie kłamie sama prawda

mój typ to powtórka ze Sandersa
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 22-01-2017 11:48:25 
krzysiek34
"Ja w tym roku skończę 43 lata i choć nie jestem w stanie tego sprawdzić to podejrzewam że ja obecny wygrałbym z samym sobą gdy miałem 30 lat. Faktycznie jest gorzej z kondycją( co wynika chyba z większej wagi) ale na pewno jestem fizycznie silniejszy i też nie mam żadnych boleści etc."

To zalezy od wielu czynnikow i od czlowieka. Jeden bedzie w lepszej formie, bo np rzucil palenie i picie i wzial sie za treningi, a drugi bedzie o wiele gorszy bo ciezko trenowal cale zycie (Kliczko) i jest juz wyeksploatowany. Generalnie czlowiek od 40 roku zycia traci rocznie 5% miesni, jest wolniejszy, traci koordynacje, kondycje. Sila i silny cios zostaje na dluzej.
Dlatego jak widze Hopkinsa,Kliczke czy nawet Adamka,ktory mowi ze ma parametry 25-latka to wydaje mi sie to troche podejrzane.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 22-01-2017 11:52:13 
PanJanekTygrys
Jeśli prawdą jest to co piszesz o tych 5%, to w wieku 60 lat człowiek już nie powinien mieć w ogóle mięśni...
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 22-01-2017 11:53:45 
* sorry poprawka
czlowiek po 40 traci 5% miesni nie rocznie a na 10 lat
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 22-01-2017 11:55:39 
krzysiek34

Ja mam 40 i nie powiedzial bym ze jestem silniejszy czy szybszy niz 10 lat temu-wrecz przeciwnie, mimo ze rzucilem palenie i picie jetem slabszy.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-01-2017 12:25:52 
Jesli chodzi o utrate masy miesniowej, to czytalem badania zgodnie z ktorymi przecietnie mezczyzni osiagaja szczyt w masie miesniowej w wieku 33-35 lat i z kazda kolejna dekada notuja spadek o 4kg. Przy czyn to byly badania na przecietnym mezczyznie i wyraznie zaznaczono, ze sportowcy nie moga byc przez pryzmat tych badan oceniani.

Co do Kliczki, to z cala pewnoscia w tym wieku jest wolniejszy i ma slabszy refleks, z pewnoscia nie ma juz tak lotnych nog, ale na pewno nie jest slabszy fizycznie niz byl te 5lat temu. Wydolnosc miesniowa w tyn wieku z pewnoscia pozostaje na bardzo wysokim poziomie, zageszczenie wlokien miesniowych u osoby aktywnej fizycznie przez tyle lat jest bardzo wysokim poziomie, wiec sila pozostaje. Osobiscie uwazam, ze Kliczko pod wzgledem sily fizycznej moze byc nawet mocniejszy niz AJ, ale boks to nie zawody w podnoszenieniu ciezarow, tylko kombinat sily, szybkosci, wydolnoscy, techniki, doswiadczenia i psychiki. Kliczko bedzie mial przewage doswiadczenia, ale ten element jest czesto przeceniany i mozliwe, ze bedzie moec nieznaczna przewage w sile fizycznej.
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-01-2017 12:56:40 
Nie ma jak na poprawę humoru poczytać orga :) Czytając tu niektórych można dojść do wniosku,że z upływem czasu się młodnieje ma więcej siły i organizm staje się mocniejszy bardziej wydolny i silniejszy niż 10 lat wcześniej :D :D Aktorzy,celebryci i bogaci ludzie zaczną będą biegać w wieku 30 lat do klinik estetyki urody prosić lekarzy żeby ich postarzeć bo chcą wyglądać i czuć się jak 40 latkowie :))))
 Autor komentarza: puncher48
Data: 22-01-2017 13:13:50 
Co drugi to Krzysztof Ibisz, co ja piszę teraz jest era Benjamina Buttona.
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-01-2017 13:29:00 
puncher48
Dobrze, że Krzysiu Ibisz nie czyta orga bo jutro by siedział na fotelu w klinice i mówił Panie doktorze Pan mnie coś zrobi z tymi napompowanymi ustami ja już takich nie chcę :) chcę żeby one mnie wisiały jak u dziadka :)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 22-01-2017 14:03:00 
Ja nie spodziewam się wyraźnego spadku kondycji fizycznej u Władimira Kliczki. Nie widziałem tego spadku w walce z Tysonem Furym. Poza tym Władimir to sportowiec profesjonalista. Takie wieloletnie prowadzenie się, treningi, dieta, aktywność, zdrowy tryb życia na pewno skutecznie zakonserwowały jego organizm. Zresztą kondycję można wytrenować i nie znika ona z wiekiem tak szybko w ogólnym rozrachunku jak szybkość czy refleks, czas reakcji, czy praca nóg. Poza tym to jest waga ciężka, a tutaj sportowcy często osiągają swój najlepszy czas właśnie po trzydziestce. Dawniej wyglądało to inaczej. W obecnych czasach wielu dobrych pięściarzy ma powyżej 35 lat. Nawet David Haye, który ma już 36 lat i którego styl walki wymaga dynamiki i szybkości, czy Aleksander Powietkin, który ma 37 lat są pięściarzami wciąż bardzo niebezpiecznymi.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 22-01-2017 14:16:51 
Autor komentarza: teanshin

Data: 22-01-2017 08:03:57

Na pewno Kliczkę jeszcze stać na znokautowanie takiego zawodnika jak AJ


Tak, na pewno go jeszcze stać... a znokautował już kogoś takiego jak AJ?
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 22-01-2017 14:34:44 
tak znokautował.Mormecka, Lepaja, Pjanetę.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-01-2017 15:24:38 
Bycie ciągle niebezpiecznym czy dobrze "zakonserwowanym" a bycie w szczycie formy to zupełnie inna sprawa. Kondycja nie będzie tu raczej problemem bo Władek i jego sztab zjedli już zęby na przygotowywaniu się do walk w jak najlepszy sposób- tlenu im nie zabraknie.
Zresztą w zestawieniu dwóch punczerów z których jeden ma coś do udowodnienia za wszelką cenę a drugi słynie raczej z mocnego parcia na czasówki 12 rund to raczej mniej realny (choć możliwy) scenariusz.

Czas reakcji, ogólnie pojęty refleks, szybkość, dynamika, praca nóg- to wszystko może stanowić barierę nie do przeskoczenia dla Włada który czas świetności ma za sobą ewidentnie.
Zleciały nam te lata i być może to wręcz przegapiliśmy ale Władek 35 lat to miał w walce z Hayem która odbyła się w 2011 roku. A mamy 2017.
Coraz częściej wydaje mi się że faktem jest to że Władek stracił na jakości znacznie więcej niż się może wydawać w pierwszej chwili.
Ostatnie starcia nie licząc Puleva wychodziły mu tak sobie. Może nie było tego widać bo po prostu nie było nikogo na poziomie będącym w stanie to uwydatnić.

Przystępując do walki z Antonym Wład ewidentnie będzie już past prime. 41 lat + długa przerwa spowodowana ściganiem Fury'ego- na papierze wygląda to źle. Pisząc past prime nie mam na myśli wraka bokserskiego itp ale po prostu faceta który swoje najwyższe możliwości ma już za sobą a teraz powoli pikuje w dół. Bardzo trudne zadanie przed Ukraińcem. Liczę na to że doświadczenie i ogromny głód boksu i duma nakazująca mu powrót na tron sprawią że się uda ale nie ma co się oszukiwać.
Antek z racji momentu w którym do tej walki dochodzi powinien być i przeze mnie jest traktowany jako faworyt.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 22-01-2017 15:51:41 
BlackDog, fajne, i merytoryczne podsumowanie, nie stronnicze, mimo, że jesteś wielkim fanem Ukraińca.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 22-01-2017 16:01:44 
Ja od siebie jeszcze dodam, że owa przerwa mogła wpłynąć pozytywnie, jak i negatywnie zarazem.

Negatywnie, bo jest po prostu starszy, za chwilę stuknie mu 41 wiosen, oprócz tego półtora roku przerwy od ostatniej walki, do tego być może jakaś tam rdza, choć przy pawie 70 walkach i ponad 20 lat na zawodowych ringach, o to obawiałbym się akurat najmniej.

Pozytywnie, bo jednak więcej czasu na odpoczynek, regenerację, odnowę biologiczną, zaleczenie wszystkich mikrourazów i ewentualnych kontuzji, które jednak w jego wieku mogą pojawiać się coraz częściej.

Ja sam po sobie zauważam, mając "dopiero" 32 lata, że im starszy jestem, tym np. coraz więcej czasu potrzebuję na siłowni lub na worku na rozgrzewkę, dłużej się regeneruję, i łatwiej o kontuzje, niż jak miałem 20 parę lat, a co dopiero musi być po 40-stce.
Inna sprawa, że Wład nigdy kontuzji nie odnosił, ma bardzo dobre geny i predyspozycje, całe życie w formie, raczej nie nadużywał alkoholu, chyba nie brał dragów, więc i organizm ma nie wyniszczony, no chyba że reżimem treningowym od ponad 20 lat, ale na pewno lepsze tego typu "wyniszczenie", niż tak jak robi to Fury.

Szczerze, to nawet prime Wład miałby według mnie olbrzymie problemy z AJ, który jest bardzo silny ofensywnie, bije piekielnie mocno, ma szybkie ręce, timing i ma te same gabaryty, co dodatkowo nie stawia Kliczki jako faworyta w tym aspekcie, jak i w sumie żadnym, no chyba że w doświadczeniu, ale we wszystkich innych aspektach góruje Joshua.

"Szczęście" Joshuy, że to nie Kliczko np. z walki z Wachem, bo w takim przypadku moim zdaniem faworytem byłby Ukrainiec, wtedy i z walce z Haye'm, był ewidentnie w gazie.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-01-2017 16:47:08 
NATHAN

Ja mam 31 lat i nigdy w życiu nie byłem w takiej formie jak obecnie, a praktycznie całe życie jestem aktywny fizycznie. Podnoszę więcej, treningi mam znacznie bardziej intensywne, bije mocniej, jestem bardziej wydolny. W niecała godzinkę na siłowni jestem w stanie zrobić 60 serii z dużymi ciężarami po 8-12 powtorzen, a po tym idę na worek i robię od 6 do 8 rund, każda po 2 min z 30s. przerwami.
Każdy jest inny i ma inną historię.

Jedyne z czym się zgodzę to podatność na kontuzje i dłuższy czas regeneracji.
 Autor komentarza: titleshotthe
Data: 22-01-2017 17:00:39 
Kliczko w formie . Pierwsza połowa walki wygrana samym dyszlem i pracą nóg . W drugiej połowie AJ bez tlenu a Kliczko układa go sobie pod kończący cios . Scenariusz korzystny dla AJ tylko wtedy jak Wład wyjdzie asekuracyjnie z obawą przed KO .
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 22-01-2017 17:24:52 
Ciekawe ile tu piszących w jakiej jest formie mówi prawde a ile się chwali napina chwali itd

Włądimir zawsze mocno trenował może nie będzie tak szybki jak wieku 35 lat z 2011 ale w dalszym ciągu jest grozny dla każdego Cieżkiego na świecie łącznie z Wilderem , Joshuą, Czy Furym który ma przerwę.

Nie ma wyraźnego zdecydowanego faworyta walki ale jeśli miałby wskazać każdy może wygrać przed czasem jak i przegrać.



Może być tak że kto czysto trafi serią ten wygra J
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-01-2017 17:27:22 
Jak juz tak wiekiem rzucacie, to po 40 mocno zaczyna spadac i testosteron, a wiadomo co to znaczy dla faceta a tym bardziej sportowca co powinien nim kipiec
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-01-2017 17:41:22 
rocky86
to musisz jeszcze poczekać te 10 lat razem z NATHANEM i właśnie wtedy zobaczycie tą różnicę między 30 tym rokiem a 40 tym rokiem życia :) 25-35 lat jest z reguły najlepszym okresem dla sportowca lub powinien być,choć pewnie są wyjątki ale nikt mi nie wmówi,że 40-to letni sportowiec potrafi zrobić taką samą formę jaką robił w wieku 30-tu lat nie traci szybkości i stu innych rzeczy :) szczególnie uprawiając tak kontaktowy sport jak boks :) przyjmując ciosy na głowę i nie tylko plus samemu uderzając w worek i nie tylko przez tyle lat mam na myśli stawy.W przypadku Włada prowadzącego taki sportowy tryb życia jest pewnikiem dobra forma ale ludzie kochani nie ma takiej możliwości żeby jego organizm był w takiej dyspozycji jak 10 lat temu bo to jest człowiek i nawet jeśli ciężko znokautuje AJ to i tak nic nie zmieni tego,że jego organizm nie jest w takiej formie jak w wieku 30 lat :)
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-01-2017 18:09:46 
magic19

O tym pisałem wyżej. Wlad traci nogi, szybkosc, refleks i to jest oczywiste. To co napisałem o mnie w wieku 31 było w kontrze do wypowiedzi usera, który pisał o różnicy pomiędzy 20 a 30 latkiem.

Władek z całą pewnością jest już mocno wyeksploatowany. Ja pisałem jedynie o sile fizycznej Kliczki, że w tym aspekcie raczej niewiele się zmieniło.
 Autor komentarza: monocore
Data: 22-01-2017 19:06:19 
Kliczko może i zdobędzie pasy ale nie będzie mistrzem, ten tytuł odebrał mu na zawsze Tyson Fury :-)
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 22-01-2017 19:48:43 
monocore
Tak i Fury nigdy nie wracając na ring zostanie jedynym i prawdziwym mistrzem na wieki...Brzmisz jak pewien troll Rafał.
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 22-01-2017 20:02:15 
White mimo że został rozbity pokazał że Joshue można naruszyć z drugiej strony u kliczko może powtórzyć się scenariusz z walko z Corie Sandersem.Dla mnie faworytem jest brytyjczyk ale gdyby Władimir wygrał a potem zmierzył się z wilderem i znowu wygrał,może nie przebiłby Alego ale nie wątpiliwe solidnie odcisnąby się w historii boksu;]
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 23-01-2017 00:09:48 
każdego można naruszyć.
Tyle, że z Whitem AJ zawalczył jak wariant, ambicjonalnie, osobiście
z zemstą, aby tylko zniszczyć i się idiotycznie nadział, ale też szybko opanował
sytuację mimo że Dillian się na niego rzucił, aby dobić. A kliczko by tak nie naskoczył.
 Autor komentarza: matd
Data: 23-01-2017 00:57:42 
Kuzwa...Za kazdym moim pomyslunkiem dociera do mnie z jaka walka mamy do czynienia :) Szacun AJ,szacun Wlad...Forza Joshua !!!!
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 23-01-2017 10:26:16 
nie ma jak Wołodia się uporać z AJ, może robić co chce, może nawet kurację odmładzającą wziąć u jogina i jednocześnie może wziąć psychotropy pobudzające refleks ale jeśli AJ natrze mocno i agresywnie z pełną petardą Władek rozleci się jak domek z kart tak to widzę
 Autor komentarza: Raaadziu
Data: 23-01-2017 11:05:28 
Wszystko się może zdarzyć, gdy głową pełną marzen xD
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.