ZADOWOLONY WASILEWSKI OGŁASZA ELIMINATOR IBF WŁODARCZYK vs GEVOR

Andrzej Wasilewski poinformował na jednym z portali społecznościowych, że przed Krzysztofem Włodarczykiem (52-3-1, 37 KO) otwiera się kolejna mistrzowska szansa. Popularny "Diablo" już wkrótce może zaatakować pas International Boxing Federation kategorii junior ciężkiej, który zresztą piastował na przełomie 2006 i 2007 roku.

W minioną sobotę Krzysiek pokonał na punkty Leona Hartha (14-2, 10 KO), obronił interkontynentalny pas IBF, lecz zaprezentował się poniżej oczekiwań i aspiracji mistrzowskich. Tydzień wcześniej Murat Gasijew (24-0, 17 KO) pokonał Denisa Lebiediewa, zostając nowym mistrzem świata tejże organizacji. I właśnie on może być niedługo rywalem Polaka. Wcześniej jednak Włodarczyka czeka oficjalny eliminator. A w nim przeciwnikiem podopiecznego Fiodora Łapina ma być Noel Gevor (22-0, 10 KO).

"Krzysiek i Noel Gevor wyznaczeni do walki eliminacyjnej IBF. Zgodnie z planem. Zmusiliśmy Hucka do wyboru IBF lub WBC. Wybrał WBC, więc Diablo ma finalny eliminator IBF. WBC też pilnujemy. Świetnie to rozegraliśmy" - napisał zadowolony promotor Włodarczyka.

"Krzysiek zmarnował sobie i nam wiele lat. Ma już 36, to dla niego ostatni dzwonek" - dodał Wasilewski.

KRZYSZTOF WŁODARCZYK: SERWIS SPECJALNY >>>

W myśl postanowień federacji IBF, Gasijew ma dziewięć miesięcy na przystąpienie do obowiązkowej obrony. Wcześniej może stoczyć dobrowolną. Czy do tego czasu Włodarczyk będzie już oficjalnym pretendentem?

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 13-12-2016 17:31:52 
Gevor spokojnie na punkty, Włodar to już czas przeszły, w obecnej cruiser liczą się juz kompletnie inne argumenty niż tylko mocny cios
 Autor komentarza: Furmi
Data: 13-12-2016 17:34:40 
Mój Boże, przecież Gevor ta najłatwiejsza z łatwych dróg. Diablo schodzi w dół, to już nie jest ten sam pięściarz co kiedyś, ale Gevora to nawet z wrocławską formą zastopuje. Gevor bardzo dobrze rozpoczyna, ale od 5-6 rundy dramatycznie jego poziom się obniża. Późne TKO na korzyść Krzyśka, jestem więcej niż pewien.
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 13-12-2016 17:40:43 
NA CHCWIE OBENA MURAT JEST POZA ZASIEGIEM DIABLO
LEPSZA DROGA BYLA W WBC
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 13-12-2016 17:49:15 
Spokojnie do ogrania przez Diablo, może nawet KO. Gdzie ta walka miałaby się odbyć?
 Autor komentarza: TRM
Data: 13-12-2016 17:57:36 
TheKudiq

na pewno będzie przetarg, chyba że się dogadają i sauerlandy posypią tyle dla diablo ile będzie pasować wasylowi i bez przetargu pojedzie do niemiec. dla krzyską walki za granicą to nie nowość
 Autor komentarza: kabanos
Data: 13-12-2016 18:18:30 
Włodarczyk jest nudny, nie modny i do dupy nie podobny.Lepiej niech idzie w kierunku kasowych walk na PBN bo mistrzem już nie będzie.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-12-2016 18:36:03 
Na PBN to może zawsze iść. Póki ma jeszcze szansę na walke o pad, to niech próbuje.
Z Gitem na Polsacie jeszcze zdarzy powalczyć.
 Autor komentarza: Piesel
Data: 13-12-2016 18:40:02 
Na PBN to go chyba nawet nie chcą z wiadomej przycyzny...
 Autor komentarza: tyler
Data: 13-12-2016 18:52:58 
@ Furmi
Gevor może być większą przeszkodą jakby się mogło zdawać, jeżeli Krzysiu dalej będzie miał bajzel w głowie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 13-12-2016 19:05:35 
"jeżeli Krzysiu dalej będzie miał bajzel w głowie"

Ile można swoje możliwości pięściarskie zwalać na bajzel w głowie?? No ile? Kiedy to Włodarczyk ostatnio dał wspaniałą walkę w której to pokazał się jak mistrz świata i kto był wtedy jego przeciwnikiem? Nic nie mam do Diablo ale nie da się już czytać/słuchać tych tłumaczeń o problemach z głową jako przyczynie wszelkich złych zachowań w ringu. Odkąd pamiętam Diablo walczył tak jak walczył czy to z Greenem czy to z Robinsonem czy to z Palaciosem. Dupy jednym słowem nie urywał a przeciwnicy byli jacy byli. Z Czakijewem pokazał kawał serducha i klasę ale teraz możemy się tylko zastanawiać czy to był koniec Rachima czy po prostu on tak ma bo podobne walki zdarzały mu się w ostatnim czasie tj ten sam scenariusz- ostry atak z którym z trudem ale radzi sobie przeciwnik po czym zaliczanie dech i koniec walk po wystrzelaniu się.
Nie wiem jak Włodarczyk prezentuje się na sparingach ale jak czytam te zachwalanie jakich to on nie ma możliwości to za Chiny nie mogę znaleźć żadnej walki w głowie która by mi to jakoś dobitnie potwierdziła w 100%. Owszem jak trafi to potrafi rywalowi zrobić kuku ale trafia rzadko, w ogóle rzadko bije i wystarczy że trochę coś się nie ułoży w ringu już nie można liczyć na to że coś się zmieni jak ostatnio.
Jeśli to przez problemy z głową to trzeba wreszcie zacząć go odbierać jako pięściarza o dokładnie takich możliwościach jakie prezentuje mając "strute" myśli bo skoro przez tyle czasu nie nauczył się oddzielać tych kwestii już się nie nauczy.
Wydaje mi się że trochę to zaczęło być wygodną wymówką dla Diablo. Zawalczy poniżej oczekiwań? Bez szału? To trzeba przypisać mu że nie miał czystej głowy. A kiedy miał ja się pytam?
 Autor komentarza: Clevland
Data: 13-12-2016 19:11:05 
W takiej formie jak w ostatniej walce to "sędziowie będą musieli pomagać"...

Jeżeli Gevor potrafi boksować i potrafi robić uniki przed jednym ciosem to to wygra.

A jak jeszcze huknie i usiądzie na Diabo to go stłamsi...

Rozumiem że dla Głowackiego będzie szykowana równie dobra droga.

"Krzysiek zmarnował sobie i nam wiele lat. Ma już 36, to dla niego ostatni dzwonek" - dobre podsumowanie.
 Autor komentarza: michal224444444
Data: 13-12-2016 19:49:54 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 13-12-2016 19:05:35
"jeżeli Krzysiu dalej będzie miał bajzel w głowie"

Ile można swoje możliwości pięściarskie zwalać na bajzel w głowie?? No ile? Kiedy to Włodarczyk ostatnio dał wspaniałą walkę w której to pokazał się jak mistrz świata i kto był wtedy jego przeciwnikiem? Nic nie mam do Diablo ale nie da się już czytać/słuchać tych tłumaczeń o problemach z głową jako przyczynie wszelkich złych zachowań w ringu. Odkąd pamiętam Diablo walczył tak jak walczył czy to z Greenem czy to z Robinsonem czy to z Palaciosem. Dupy jednym słowem nie urywał a przeciwnicy byli jacy byli. Z Czakijewem pokazał kawał serducha i klasę ale teraz możemy się tylko zastanawiać czy to był koniec Rachima czy po prostu on tak ma bo podobne walki zdarzały mu się w ostatnim czasie tj ten sam scenariusz- ostry atak z którym z trudem ale radzi sobie przeciwnik po czym zaliczanie dech i koniec walk po wystrzelaniu się.
Nie wiem jak Włodarczyk prezentuje się na sparingach ale jak czytam te zachwalanie jakich to on nie ma możliwości to za Chiny nie mogę znaleźć żadnej walki w głowie która by mi to jakoś dobitnie potwierdziła w 100%. Owszem jak trafi to potrafi rywalowi zrobić kuku ale trafia rzadko, w ogóle rzadko bije i wystarczy że trochę coś się nie ułoży w ringu już nie można liczyć na to że coś się zmieni jak ostatnio.
Jeśli to przez problemy z głową to trzeba wreszcie zacząć go odbierać jako pięściarza o dokładnie takich możliwościach jakie prezentuje mając "strute" myśli bo skoro przez tyle czasu nie nauczył się oddzielać tych kwestii już się nie nauczy.
Wydaje mi się że trochę to zaczęło być wygodną wymówką dla Diablo. Zawalczy poniżej oczekiwań? Bez szału? To trzeba przypisać mu że nie miał czystej głowy. A kiedy miał ja się pytam?

Mam identyczne zdanie. To zwalanie na problemy, wychwalanie co to Krzysiek nie robi na sparingach,jakich to nie ma możliwości jest już po prostu żenujące. Nie wiem z kogo oni chcą zrobić idiotów,może ktoś uwierzy w te brednie,ale prawda jest taka,że Włodarczyk jest po prostu mocno ograniczony boksersko i nie ma to żadnego związku z tymi jego problemami. Przede wszystkim nie potrafi zadawać serii ciosów,co jest jego chyba największym mankamentem. Jest dosyć statyczny, ma kiepski refleks, ta mityczna siła ciosu też jest według mnie przesadzona. On nie ma tzw. instynktu killera,który ma np. Denis Lebedev. Diablo brakuję też zwyczajnie jaj w ringu,nigdy nie dorówna pod tym względem takim pięściarzom jak Lebedev czy Gasijew. Krzysiek po kilku takich bombach jakie leciały w ostatniej walce Lebedev-Gasijew przyklęknąłby pewnie jak z Czakijewem, lub wylądował na deskach. Muszę tu zaznaczyć,że to nie jest tak,iż nie doceniam klasy Włodara, bo doceniam-jest do dobry zawodnik,dobrze wyszkolony technicznie,obdażony mocnym ciosem,jednak mam wrażenie,że jego umiejętności bokserskie,klasa,on jako bokser jest mocno przeceniany w Polsce. Wiele z jego wygranych było naprawdę mocno fartownych,jego potencjał jest ograniczony po prostu i pewnego poziomu nie przeskoczy,z Drozdem znowu by przegrał tak samo jak w pierwszej walce,bo jest po prostu GORSZYM BOKSEREM,a te problemy psychiczne służą po prostu odwróceniu uwagi ludzi od realne rzeczywistośći. To jest to samo co robi Tomasz Adamek-nigdy nie przyznał się,że był gorszy. Po każdej porażce coś wymyślał, a to aklimatyzacja,a to nie był sobą,jednym słowem brak klasy i żenada. Trzeba umieć wygrywać i przegrywać,a jak widać nie każdy potrafi przegrać z klasą. Nie wykluczam całkowicie,że problemy Włodara nie miały wpływu na jego dyspozycje.,ale zauważcie,że np w starciu z Czakijewem nagle nie miał problemów,bo zawodnik był uszyty IDEALNIE POD NIEGO! Jak ktoś jest niewygodny,poza zasięgiem Krzyśka jak Drozd, to od razu zaczyna się gadka o problemach...
 Autor komentarza: kabanos
Data: 13-12-2016 20:20:28 
up i up też tak myślę Diablo jest po prostu jednowymiarowy i nudny
 Autor komentarza: tyler
Data: 13-12-2016 20:27:24 
@blackdog
Przecież ja nie szukam wymówek dla jego dyspozycji. Stwierdzam fakt że bajzel w głowie jest na tyle ogromny że wygląda to jak wygląda. Jego styl (pasywny) zawsze taki był, ale rezultaty w postaci ko kończyły walkę. Walki z Greenem, Fragmeni, Palacios 2 pokazały że jak pod kopułą było ok to wygrywał w swoim stylu. Z rumcajsem (czyt. Chakiev) też było podobnie jak z innymi. Właśnie ów bajzel powoduje styl bierny (walka z drodzem, odmowa rewanżu z powodu kataru) Zresztą uważam że jest już za późno na osiągnięcie jakikolwiek wyższych celów przez niego bo ten bajzel zadomowił się już na stałe. Sam Wasyl przyznał że dużo czasu zostało zmarnowane. Teraz dają mu szansę zarobienia parę groszy bo zdają sobie sprawę że to już koniec.
 Autor komentarza: michal224444444
Data: 13-12-2016 20:44:26 
Autor komentarza: tyler
Data: 13-12-2016 20:27:24
@blackdog
Przecież ja nie szukam wymówek dla jego dyspozycji. Stwierdzam fakt że bajzel w głowie jest na tyle ogromny że wygląda to jak wygląda. Jego styl (pasywny) zawsze taki był, ale rezultaty w postaci ko kończyły walkę. Walki z Greenem, Fragmeni, Palacios 2 pokazały że jak pod kopułą było ok to wygrywał w swoim stylu. Z rumcajsem (czyt. Chakiev) też było podobnie jak z innymi. Właśnie ów bajzel powoduje styl bierny (walka z drodzem, odmowa rewanżu z powodu kataru) Zresztą uważam że jest już za późno na osiągnięcie jakikolwiek wyższych celów przez niego bo ten bajzel zadomowił się już na stałe. Sam Wasyl przyznał że dużo czasu zostało zmarnowane. Teraz dają mu szansę zarobienia parę groszy bo zdają sobie sprawę że to już koniec.

Zauważ co z Palaciosem zrobił młody Cieślak. Fragomeni pasował Włodarczykowi,bo stał w miejscu i był łatwym celem do trafienia,jakby skakał na nogach i unikał walki to możesz być pewien,że po walce byłaby ta sama gadka o problemach. Z Greenem walkę przegrywał,walczył słabo. Udało się ustrzelić Australijczyka,nie można tego odmówić Krzyśkowi,że zawsze mógł w najgorszym wypadku liczyć na ten swój strzał..Ale nawet Ci zawodnicy,których wymieniłeś to nie jest żaden TOP tej kategorii. W starciach z takimi pięściarzami jak Usyk,Lebiedev,Gasijew,Briedis,Drozd,Makabu i nawet Bellew Włodarczyk nie były faworytem, bez względu na to czy miałby poukładane w głowie czy nie. Najciężej Krzysiek będzie miał wygrać z zawodnikami lotnymi na nogach jak Drozd czy tzw twardzielami jak Lebedev,Gasijew. Jednak oczywiśćie nie można go skreślać,zawsze pozostaję ten argument w postaci NIESAMOWITEGO LEWEGO PROSTEGO I TEGO PIEKIELNEGO PRAWEGO :) który notabene nie wywrócił nawet kogoś takiego jak Hart...
 Autor komentarza: puncher48
Data: 13-12-2016 20:49:06 
Owszem styl ma brutalny dla oczu i co najwyżej można dostać turbulencji estetycznych oglądając Włodarczyka w

ringu, jego boks najnormalniej w świecie jest ciężkostrawny, a ja nie jestem z tych co chce się zniechęcić

do oglądania walk, niemniej to Polak i nawet jemu udawało się stworzyć dobre widowiska (pojedynki z

Fragomenim I, Greenem, Czakijewem a nawet dawno dawno temu z niejakim Melkonianem) teraz gdy jego światowa

kariera powoli dobiega końca ( na PBN-ie pewnie jeszcze zagości) życzę mu udanego eliminatora i dobrej walki o

pas mistrzowski, czy to się uda to już wszystko właściwie zależy od głównego bohatera, jak się obudzi to ma

szanse, a jak nadal będzie przysypiał to przepadnie z kretesem.
 Autor komentarza: tyler
Data: 13-12-2016 20:53:04 
@michal
Walka z Palaciosem odbyła się 4-5 lata przed walką z Cieślakiem.
Fragmeni stał w miejscu? hmmm... Obejrzyj ich starcia jeszcze raz.
Powtórzę to co napisałem wyżej. Jego styl jest pasywny,a gdy jest bajzel w głowie zamienia się w bierny.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 13-12-2016 20:57:02 
"Stwierdzam fakt że bajzel w głowie jest na tyle ogromny że wygląda to jak wygląda"

No właśnie nie wiem czy to jest fakt a nawet jeśli to trzeba go już przyjąć jak normę. Jak napisał michal22444444 Fragomeni czy Green bądź też Palacios to nie są jakieś niewiarygodne sukcesy by na ich podstawie zakładać że Diabła naprawdę stać na nie wiadomo jakie postawy. Z Greenem przeważyły w końcu jego ciosy ale było ciężko. Palacios? A któż to taki jest by potrzebować aż 2 starć by przekonać ludzi że jest się lepszym? (nie można było jak Cieślak czy Kudriaszow?) Fragomeni jak napisał kolega słusznie bardziej mu pasował stylowo.

Dla mnie styl bierny to po prostu styl Krzysztofa a jego cios często ratował mu skórę ale nie jest to coś na czym można polegać. "Nie biernego" Diablo widziałem w ringu tylko w przypadku walk z bokserami którzy są drugim sortem przynajmniej jeśli porównać ich do dzisiejszej czołówki.
W dzisiejszej cruser szanse na to że Diablo znów będzie mistrzem są małe. Osobiście uważam że Drozd ponownie by go pokonał wyraźnie i dlatego do walki nie doszło a obecna sytuacja optymistyczna nie jest.
 Autor komentarza: michal224444444
Data: 13-12-2016 21:10:18 
I co z tego,że 4-5 lat temu? To ile Palacios ma lat,40? Mógł się równie dobrze rozwinąć przez te 4 lata. Nie rozumiem dlaczego istnieje taki zwyczaj obniżania poziomu boksera ze względu na upływający wiek,zwłaszcza jak jest to w okolicach 30stki..Po prostu Cieślak ma odmienny styl od Diablo i było to widać właśnie w korespondejcyjnym ich pojedynku z Francisco. Z Fragomenim masz rację,rzeczywiście obejrzałem kawałem i nie stał w miejscu,jednak nie był tak lotny na nogach jak np Drozd,więc trafienie go nie było dla Krzyśka,aż tak ciężkie. Styl robi walkę tak naprawdę. Mi osobiście o wiele bardziej podoba się styl Cieślaka,widać po co ten chłopak wchodzi do ringu,człowiek czuję te emocje. Po Włodarczyku nie wiadomo czego się spodziewać,przeważnie są to flaki z olejem. Ja lubię bokserów bezkompromisowych i dlatego upatruję dużą nadzieję w Michale Cieślaku,widać że ten chłopak po prostu lubi się bić,ma charakter. Nie twierdzę,że będzie mistrzem. Ostatnia walka pokazała pewne ograniczenia,ale jest jakaś baza,jest siła ciosu,charakter,dynamika. A co będzie to zobaczymy.
 Autor komentarza: tyler
Data: 13-12-2016 21:23:25 
Palacios ma 39 i gdy walczył z Cieślakiem miał już inne zajęcia na głowie niż tylko boks, np.prowadzi swoją szkołę i domniemywam że walkę potraktował jako dobry zarobek.
Fragmeni jak i Drozd byli bardzo aktywni w walce z Włodarczykiem.
Ten typ tak ma, że walczy i czeka na jeden cios kończący,który mu wychodzi ale gdy jest ok, ale gdy zaczyna mu się bajzel w głowie to tylko czeka i czeka. Tak to widzę.
Cieślak wygląda jak diabeł na tle takich zawodników jakich miał, oby chłopak się rozwiną po wyjeździe do usa, bo z Jeżewskim trochę ciała było oddane.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 13-12-2016 21:28:36 
Pozostaje liczyć na to że Tyler ma rację choć mnie osobiście kompletnie to nie przekonuje i myślę że walka mistrzowska zakończy się znów tym samym gadaniem. Obym srogo się mylił.
 Autor komentarza: TRM
Data: 13-12-2016 21:30:00 
co do Palaciosa to zobaczcie jego walkę z Kudriaszowem ;) tam to dopiero się pokazał.

diablo miał fart że trafił na słabszą erę wagi crusier. kto tam był wtedy? cunnighmam który z nim wygrał 2 razy ( 1 walka zwałowana dla krzyśka), 3 walki z Frago, 2 męczarnie z Palaciosem ( no 2 walka ciut lepsza ), Robinson (?), spompowany super średni Green który w australi ma wartość marketingową dlatgo diablo zarobił. walka z czakijewem już tak dobrze nie wygląda, patrząc na kolejne wyczyny rumcajsa. Drozd ograł diablo i to samo zrobiłby w rewanżu. teraz już krzysiek nie ma co szukać. lebioda, gassiew, usyk, dotricios, kalenga, makabu, bellew, duradola, kudriaszow i tam jeszcze ktoś by się znalazl. CW teraz się rozwija, coraz lepsze walki w tej kategori i coraz lepsze pieniądze. Usyk debituuje na HBO, w rosji płacą jak za prezydenta, w niemczech wiadomo, do tego wyspy brytyjskie. to nie to co kiedyś .
 Autor komentarza: michal224444444
Data: 13-12-2016 21:32:46 
A no chyba,że tak. Myślałem ,że jest młodszy. Chociaż myślę,że z Cieślakiem nie miał złej dyspozycji, po prostu Michał mocno bije :) A walka Cieślak-Jeżewski była tak naprawdę jednostronna i ten jeden cios przyjęty przez Michała wypacza trochę obraz tego pojedynku. Nikodem ogólnie nie istniał poza tym jednym prawym prostym, mało brakowało a przegrałby już rundę wcześniej. A,że Cieślak leżał..można spytać : a kto nie leżał nigdy na deskach? To część tej gry,szybko doszedł do siebie i zrewanżował się. Na pewno musi jeszcze dużo pracować, przede wszystkim nad obroną,balansem,musi być więcej luzu w jego poczynaniach. Powinien też częściej różnicować siłę ciosu. Chłopak pojedzie do Ameryki,zobaczy jak to wygląda od innej strony,myślę że się rozwinie i będziemy mieć z niego jeszcze pociechę. Na pewno ma coś w sobie,coś czego Włodarczyk nigdy nie miał.
 Autor komentarza: tyler
Data: 13-12-2016 21:47:21 
@dog
He he :) ale ja tylko tak uważam. Na siłę nie będę pchał mojej tezy, ale jest pewna zależność tak jak wyżej na pisałem.
Krzysiu nr 1 walczy leniwie czekając na ko i to ko przychodzi,bo taki jest jego styl, czasem plan (wyczekal tak Włocha)
Krzysiu nr 2 walczy leniwie nie tylko w ringu, ale i z dolegliwościami podczaszkowymi i wtedy nie ma ko tylko meczarnie przez 12 rund.
 Autor komentarza: michal224444444
Data: 13-12-2016 21:50:43 
No tak..czyli Krzysiu nr 1 zawsze może zwalić wszystko na Krzysia nr 2 i po kłopocie :)
 Autor komentarza: President
Data: 13-12-2016 21:51:26 
Wlodarczyk o pasek? Ha,Ha,Ha. Chyba polsatu !
 Autor komentarza: tyler
Data: 13-12-2016 22:05:50 
@Michal
Wiem że tak to wygląda, ale uważam że tak właśnie jest :)
 Autor komentarza: tyler
Data: 13-12-2016 22:14:08 
@michal
W puncherze przed walką Krzysiu był jakby nie obecny, nie rozumiał pytań, a jak już odpowiadał to się gubił. Widać było że "bajzel" się już zadomowił w podczaszkowymi :) Napisałem wtedy że ciężko widzę ten jego występ i parę osób się z tym nie zgadzało twierdząc że takiego Hartha Włodarczyk odpali szybko, a jak było to widzieliśmy.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 13-12-2016 23:09:14 
Coż ciekawe tu opinie ja powiem tak to ze Diablo nigdy nie był widowiskowm pięściarzem to niedokryje Ameryki to jedno swoje zrobił dla Boksu zawodowego był Mistrzem wiec nie ma się co pastwić nad nim
to ze robi bzdury w życiu prywatnym i ma jak ktoś wspomniał bajzel w głowie to cóż na własne życzenie za błędy głupoty trzeba płacić
jego najciekawsze efektowniejsze walki to 2 małym Crusem Greenem i Czakijevem który ruszyl na diablo wyboksował się i Diablo posadził go pare razy na deski i skończył
jak ktoś wspomniał jego zawsze ratował mocny cios

zZgadzam się że nie ma tego instynktu Killera jak Lebiedev ( który żalozek widze w Cieślaku )
czy Gassijev


Diablo nawet nie byłby faworytem z takim bijkiem Fizolem jak Bellew o Usyku , Lebiedevie , Gassijevie , Dorticosie Bredisie nie wspominając


Z tym tylko solidnym Gevorem poradzi sobie nie życze mu zle ale z z takim fizycznym "silnym jak tur "Gasijevem nie boi się przyjąć i jeszcze bardziej potrafi przyjąć szybszym mocniejszym fizycznie go nie widzę nawet podwójna garda mu nie pomoże i Krzysiek zostanie znokutowany tak to widze
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 13-12-2016 23:10:51 
W puncherze ,bylo jak tyler pisze,diablo wygladal ,jak sierota po odstawieniu picia przez alkoholika zawodowego ...Borek coś tam chcial ratowac ,ale ten odpowiadal jak 5 -cio latek ,czlowiek sie wstydziil jak on sie wyslawia ,i co powie za niego (czlowiek kumaty nie debil pierdolony )
 Autor komentarza: michal224444444
Data: 13-12-2016 23:35:56 
Autor komentarza: tyler
Data: 13-12-2016 22:14:08
@michal
W puncherze przed walką Krzysiu był jakby nie obecny, nie rozumiał pytań, a jak już odpowiadał to się gubił. Widać było że "bajzel" się już zadomowił w podczaszkowymi :) Napisałem wtedy że ciężko widzę ten jego występ i parę osób się z tym nie zgadzało twierdząc że takiego Hartha Włodarczyk odpali szybko, a jak było to widzieliśmy.

Tak,też oglądałem ten odcinek punchera i miałem podobne obawy..Rzeczywiście Krzysiek wydawał się jakiś nieswój,ale też Fiodor Łapin był dosyć dziwny. Ogólnie atmosfera była pogrzebowa,widać że Włodarczyk jednak nie potrafi poradzić sobie w życiu,ma też problem z wiarą w siebie. Z drugiej strony jak nie chciało mu się wypowiadać na żaden temat to mógł w ogóle nie brać udziału w programie,bo wyglądało to całkiem beznadziejnie. Smutny jakiś,Fiodor się dopasował..Coś czułem,że w walce nie będzie fajerwerków.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 14-12-2016 00:40:46 
Nie wiem z czego Pan Wasilewski jest taki zadowolony.Poraz kolejny stara się zorganizowac intratna i prestiżową walkę.Krzyś w zamian za to,zaprezentuje się jak paralityk,a na koniec obsmaruje w mediach dupe swojemu promotorowi
 Autor komentarza: magic19
Data: 14-12-2016 01:19:00 
Mi to do głowy już różne bzdury przychodzą bo za cholerę nie mogę tego Diablo rozkminić może on na jakiś psychotropach jest cały czas od tej pory co się chciał targnąć :) dlatego tak zamulał czy to w programie czy w ringu:)Ale muszę przyznać,że też bardzo mi się rzuciło w oczy jak Wasyl po tej kiepskiej walce był strasznie zadowolony.Powiem tak może faktycznie po utracie pasa wszyscy odrzucali oferty walk z Diablo bo widzieli w nim duże zagrożenie i bardzo ciężko jest Wasylowi zorganizować jakąś opłacalną walkę to wpadli na pomysł dania słabego występu żeby się chętni znaleźli :D Chłopak nie jest jeszcze tak stary mógłby jeszcze dać nam kilka fajnych walk a przy okazji by mu wpadła fajna kasa do tylnej kiermany na alimenta :)
 Autor komentarza: CELko
Data: 14-12-2016 01:27:07 
Gevor nie ma nic w swoim boksie co może mu dać wygraną nad bardzo dobrym rywalem, tylko czy nim jest obecnie Włodar, oby.
 Autor komentarza: skud
Data: 14-12-2016 23:11:33 
Po co zle pisac o Diablo,skoro tyle lat byl MS.Jak teraz dojdzie do walki o pas to tez ,bedzie sukces nawet jak przegra.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.