WASZYM ZDANIEM: KOWALIOW vs WARD
Odliczamy już godziny do najważniejszej walki roku w boksie zawodowym. Głównym daniem gali w Las Vegas będzie wyczekiwany przez kibiców pojedynek króla wagi półciężkiej Siergieja Kowaliowa (30-0-1, 26 KO) z genialnym Andre Wardem (30-0, 15 KO) - złotym medalistą olimpijskim z Aten i wieloletnim dominatorem kategorii super średniej.
Stawką hitowej walki będą należące do 33-letniego Rosjanina tytuły mistrzowskie WBA Super, WBO oraz IBF. Czempion i jego rywal są powszechnie notowani w pierwszej piątce najlepszych pięściarzy bez podziału na kategorie. Zwycięzca zostanie uznany nie tylko za króla wagi półciężkiej, lecz także lidera prestiżowego rankingu P4P.
MAŁE PIĘŚCI: KOWALIOW vs WARD >>>
Transmisję z gali w Las Vegas przeprowadzi stacja Polsat Sport. Początek o godzinie 3:00. Walka wieczoru nie powinna zacząć się szybciej niż o 5:00. Komentują Andrzej Kostyra i Andrzej Gmitruk. Bądźcie też z nami na BOKSER.ORG - będziemy relacjnować przebieg imprezy, a w tym temacie możecie dyskutować z innymi kibicami.
Rozpiska gali w Las Vegas:
12 rund o 3 mistrzowskie pasy w wadze półciężkiej
Siergiej Kowaliow (30-0-1, 26 KO) vs Andre Ward (30-0, 15 KO)
10 rund o pas NABF w wadze półciężkiej
Oleksandr Gvozdyk (11-0, 9 KO) vs Isaac Chilemba (24-4-2, 10 KO)
10 rund o pas WBO NABO w wadze junior półśredniej
Maurice Hooker (21-0-2, 16 KO) vs Darleys Perez (33-2-1, 21 KO)
10 rund o pas WBC Continental Americas
Curtis Stevens (28-5, 21 KO) vs James De la Rosa (23-4, 13 KO)
http://wtfstreamlive.in/live-soccer-soccerjumbo-stream-2/
Tutaj Muamer Hukić
UFC jest, to chyba duzo ciekawsze :D Właśnie walak wieczoru się zaczyna
http://wtfstreamlive.in/live-soccer-soccerjumbo-stream-2/
NO OJCIEC tez oglada ufc a slucha hucka :) , dzis jeszcze drugie ufc z Polakiem w nocy
Dzięki za linka!
205lbs: Ryan Bader vs. Antonio Rogerio NogueiraKarta główna: (03:00 naszego czasu)
135lbs: Thomas Almeida vs. Albert Morales
115lbs: Cortney Casey vs. Claudia Gadelha
185lbs: Thales Leites vs. Krzysztof Jotko (około 4:00 naszego czasu)
170lbs: Warlley Alves vs. Kamaru Usman
170lbs: Sergio Moraes vs. Zak Ottow
Karta wstępna (01:00 naszego czasu)
185lbs: Jack Hermansson vs. Cezar Ferreira
205lbs: Gadzhimurad Antigulov vs. Marcos Rogerio de Lima
135lbs: Johnny Eduardo vs. Manny Gamburyan
265lbs: Luis Henrique Barbosa de Oliveira vs. Christian Colombo
ja stawiam na Woda na punkty, pamiętam jak przed super 6 Janusz pindera stwierdził że Andre nie bedzie pięściarzem który odegra istotną rolę w historii pięściarstwa.
Jeżeli Word dziś wygra to przejdzie do Historii, ale życzę dalszych sukcesów. Przede wszystkim pełnej unifikacji i dalej wielkich rzeczy.
również dziękuję za link. w końcu dobra jakość.
dzięki
dzięki
Co do gali z Vegas, to Ward pewnie na punkty. Nie wykluczam nokdaunu/ów na Kowaliewie. Kacap z każdą kolejną rundą będzie co raz bardziej zdesperowany, sfrustrowany i jeszcze bardziej zmęczony. Ward będzie go boleśnie karcił.
Klasyczny pojedynek matadora z bykiem. Brutalna sila kontra spryt ringowy. Wlasnie obejrzalem ponownie walke Kovalev'a z Chilembą i zaczynam sie powaznie obawiac o Sergey'a. W tej walce przestrzelil bardzo duzo ciosow, w miare uplywu pojedynku rosla tez frustracja. Obawiam sie ze Kovalev pomimo wiadomych atutow i przewadze w pewnych aspektach sztuki bokserskiej przegra to na punkty z jednego prostego powodu - nie bedzie w stanie namierzyc i czysto trafic swietnie przygotowanego Warda. Jest realna szansa na to ze bardzo dobrze wyszkolony technicznie Andre najzwyczajniej Kovaleva rozpracuje i po prostu oszuka w ringu, z kazdą rundą w ktorej Sergey nie bedzie wstanie czysto trafic SOG bedą tez malaly szanse na jego zwyciestwo. Do tego na pewno swietna taktyka Hill'a szyta na miare pod Krusher'a i podrecznikowe przygotowanie wydolnosciowe pod nadzorem samego Mackie Shilstone'a. Czuje w powietrzu zwyciestwo Warda na punkty nad bezradnym rosjaninem. Obym sie mylil, bo calym sercem kibicuje Sergey'owi.
I nie jest to żadna walka o tron P4P, aczkolwiek jest to ważna walka dla boksu. Rywalizacja pięściarstwa z antyboksem. Nie błaha chwila.
Kibicuję Kowalowi i liczę, że nie będzie się działo nic podejrzanego lub nieuczciwego. Typuję zwycięstwo przed czasem poprzez nie wyjście do kolejnej rundy przez Amerykanina. Gdzieś środek walki, blok rund 4-8.
Wniosek jest taki, że jeśli sędzia da walczyć Ruskowi to powinien wygrać.
Właśnie wróciłem do polski na 3 miesiące ale tu zimno
zimno od paru dni prawie grecja :)
Dobry wieczór ☺ Mimo że jakoś wybitnie nie przepadam za Siergiejem to chyba będę dziś właśnie za nim. Mam jednak wątpliwości. Ward to jednak zawodnik wyjątkowy
to TY piszesz na ringp.. czy ktos inny ma taki nick ??
A co z copem?
kurw.. nie wywoluj wilka z lasu , jest tak milo od dawna
Mam pewne obawy, ale wierzę, że Ward wygra, bo na szczycie listy P4P nie ma miejsca dla bokserów takich jak Kowaliow (wypowiedzi rasistowskie, seksistowskie a nawet homofobiczne).
Nie wytrzymam do rana, więc muszę się przekimać na chociaż trochę... Wie ktoś może o której będzie dokładnie walka wieczoru? Czy jak wstanę o 5 to nie będzie za późno?
PS Ward UD
Ja wstaję przed 5 i myślę że styknie
Na ktorą nastawic budzik (tak bezpiecznie zeby nie przegapic)? Na 4 powinno stykac no nie?
W takim razie postaram się również wstać tuż przed 5. Dzięki.
Dark Vard na punkty..
https://youtu.be/kp3YLdhraPw
wiesz moze czy przezyl? ;D
Ojciec
Sorry że z opóźnieniem ale w drodze byłem. Wygląda na to że Bakuś (albo jakiś inny oszołom ale raczej to on) się znów nudzi i pisze na konkurencji pod moim nickiem. Nie mam nic wspólnego z tamtym kontem.
ojciec..
wiesz moze czy przezyl? ;D
tak :)
https://youtu.be/zMUvUmqPDF4
"to TY piszesz na ringp.. czy ktos inny ma taki nick ??"
Ojciec
Sorry że z opóźnieniem ale w drodze byłem. Wygląda na to że Bakuś (albo jakiś inny oszołom ale raczej to on) się znów nudzi i pisze na konkurencji pod moim nickiem. Nie mam nic wspólnego z tamtym kontem.
hhahha no tak sie ojcu wydawalo bo pisze tam nieraz takie bzdety ze niemogles to byc ty :)
Krążą pieśni, że po 5, ale ręki sobie nie dam uciąć, tak samo jak za to, kto wygra. :)
https://youtu.be/ZziIQH65m-w
Budzik budzikiem ale nieraz mój "śpioholizm" mnie przemógł i odpuszczałem naprawdę ciekawe zestawienia czego później żałowałem solidnie. Chyba też postaram się wytrwać tym bardziej że miałem półtora godzinną drzemkę wieczorkiem.
Co jak co ale starcie które reklamuje się jako obowiązkowe dla każdego fana boksu opuścić przez to że człowiek w łóżku przez przypadek klika "wyłącz" zamiast "drzemka" = lekka co najmniej katastrofa ;D
to jest jeszcze nowe zajebisty lot ale szkoda bo gosc ma slaba kamerke nie hd :( ale linia lotu zajebista :)
https://youtu.be/ZziIQH65m-w
ten filmik wlasnie juz widzialem wczesniej... szok jak on to odjebal!
Widzę, ojciec.. a jednak lubi emocje! ;)
Ojciec
to jest jeszcze nowe zajebisty lot ale szkoda bo gosc ma slaba kamerke nie hd :( ale linia lotu zajebista :)
https://youtu.be/ZziIQH65m-w
ten filmik wlasnie juz widzialem wczesniej... szok jak on to odjebal!
Widzę, ojciec.. a jednak lubi emocje! ;)
TYCH LOTNIKOW OJCIEC uwielbia to jest cos niewiarygodnego poprostu magia , duzo z nich ginie ale pewnie to jest taki narkotyk ze oni wola krotko ale na takiej adrenalinie jakiej chyba nic nie daje innego:)
Może i by człowiek chciał przeżyć coś takiego bo sprawia to wrażenie naprawdę kosmiczne ale tak z umiarem. Z jakiegoś samolotu na otwartej przestrzeni a latanie pomiędzy drzewami i górami to dla czubków z najcięższym "defektem"/
Tego ostatniego to chyba gałęzie po jajkach smyrały :o
Może i by człowiek chciał przeżyć coś takiego bo sprawia to wrażenie naprawdę kosmiczne ale tak z umiarem. Z jakiegoś samolotu na otwartej przestrzeni a latanie pomiędzy drzewami i górami to dla czubków z najcięższym "defektem"/
ale wlasnie jak lecisz blisko tak to daje adrenaline i wyglada magicznie z samolotu i otwartej przestrzeni to juz nie taka magia :)
mowisz o tym przeciez tego galazki nie tylko posmyraly ale i zatrzymaly :)
https://youtu.be/kp3YLdhraPw
z samolotu jak juz to cos w tym stylu z takim kotkiem :)
https://youtu.be/gtJWKfsqrqQ
kuzwa jeszcze te 2 sa magiczne uwilbia je ojciec i czesto wraca
Ward wygra. jest tu w ogole ktos kto obstawia Kowaliowa?
oczywiscie . :) ojciec
Kowaliow na punkty to Sience-fiction ale ok
zgadzam sie
przeciez ojciec wiesz kto to Ward i jak walczy... nie da sie trafic czyms mocnym... ale przyznac trzeba ze walka arcyciekawa... dlatego ograniczylem alko zeby nie pasc jak na Glowacki vs Huck.
zeby kowaliow byl tylko puncherem ale slabym bokserem to ward bylby wielkim faworytem ale korusher to tez kwal dobrego technicznie boksera , dodatkowo w swojej kategori a sog przylazl wyzej po dluzszej przerwie dodatkowo mial dosc slabych zawodnikow w tej kategoria kacap wie ze walczy o wszystko slawe i pieniadze wielkie wiec ojca zdaniem wzniesie sie na wyzyny :)
Jasne panowie tylko coś za coś. Lecąc pomiędzy drzewkami jest nieprawdopodobnie większe prawdopodobieństwo że z szerokim uśmiechem na ustach z czymś się zderzymy i skończymy jako zupka dla niedźwiadków ;D
Ja dla większych emocji aż tak bym nie ryzykował ale widać chętnych jest sporo ;d
"jest tu w ogole ktos kto obstawia Kowaliowa"
No z tym to jest ciężka sprawa. Kovaliov dla mnie to facet pokroju GGG. Człowiek jak ogląda ich walki to ma wrażenie że to ufoludki wręcz. Biją jakby zamiast rękawic mieli kastety i przeciwników wręcz ta siła rażenia paraliżuje. Z drugiej strony Ward który jest jaki jest.
No ciężko tu typować. Z tego co widać więcej osób z środowiska (kibice, eksperci) stawia na Warda. Na postawiłem na Sergieja w sondzie na konkurencji i na niego będę też liczył. Na szczęście już niedługo się dowiemy jak to będzie w rzeczywistości.
Tylko jedna taka myśl mnie teraz jeszcze naszła a mianowicie jeśli wygra Ward to w mojej opinii jakoś bardziej go to wywinduje niż w przypadku wygranej Sergieja. Ale to może tylko moje błędne spojrzenie.
Dla mnie najmniej prawdopodobne rozwiązanie to nokaut na Sergieju. Punkty dla Kovala w mojej opinii tak nierealne nie są. A czemu? Jak Ward poczuje siłę rażenia Rosjanina + jego zdolności może go mocno w ataku sparaliżować i jak Hopek skupi się bardziej na przetrwaniu niż na realnej walce o zwycięstwo a co za tym idzie będzie zadawał mniej ciosów, będzie inicjował mniej akcji itd itp. W takim wypadku Koval który będzie stroną atakującą i częściej bijącą może wywalczyć nieznaczną przewagę na kartach. A jakby jeszcze nokdauny mu się po drodze zdarzyły to już w ogóle ;D
Pozdrów więc ode mnie owego BlackDoga jak to nie problem ;D
Patrzcie jaki się z Bumobija Hipster zrobił xD
A i czy ta laska to jego żona czy już nową niunię znalazł?
Tu coś Pl nie wiem jeszcze jaka jakość bo dopiero znalazłem ;D
A było jakieś "oficjalne" zakończenie kariery czy po prostu tak naturalnie wyszło? Bez echa że tak się wyrażę.
http://demotywatory.pl/3901297
Pytam bo ostatnie co pamiętam to "wyskok" do Filipowskiego (którego swoją drogą nie trawię) że odpoczywać to redaktor sobie może a on się bierze do roboty. Było to po porażce tylko nie wiem czy po tej z Curtisem.
Widać nie byłem w temacie.
http://www.vipleague.me/boxing/411023/1/ufc-fight-night-:-bader-vs-nogueira-live-stream-online.html
Stevens przegral ale wygral...
Jeszcze Chilemba, potem Hooker i dopiero main event - spokojnie jeszcze godzinka...
1.75 Ward
2.10 Kowaliow
Roy Jones Jr w narozniku Chilemby - co by nie mowic o Roy'u to jednak wiedze o boksie ma ogromną...
Hooker to taka dziwka barowa, zaplątal sie przypadkiem na undercardzie....
Nie no tak ma na nazwisko, na pewno mial przejbane w podstawowce koledzy go gnoili dlatego zapisal sie na boks...
Wlasnie o co chodzi z tą zydowską gwiazdą? Rzucila mi sie w oczy w walce z Kowaliow'em.
Polish a te wyżej nie idą?
Wlasnie o co chodzi z tą zydowską gwiazdą? Rzucila mi sie w oczy w walce z Kowaliow'em.
Chilemba jest Felaszem
Wlasnie czytam definicje, nawet nie wiedzialem ze czarni zydzi istnieją...
Chilemba sie poddal....mowi ze zlamal reke.....
ale fakt jest, ze jak jakis lud w Etiopii oglosil, ze sa zydami, to izrael wyslal po nich kilka jumbo jetow i ich zwiozl do Izraela... bylekm w Izraelu i widzialem wieli murzynow z myckami na glowie... w sumie majac do wyboru nedze Afryki a dobrobyt Izraela tez bym tak wybral....
W sumie to ciekawa historia z tymi zydami z Etiopii - czlowiek sie codziennie uczy czegos nowego...
Gvozdyk to ukrainska szkola - czesto trenuje z Usykiem i Lomaczenko...dobrą ekipe tam mają ukraincy.
Dobra panowie, jeszcze jedna walka i jazda..
kovlev nieznacznie na pkt
Kovalev na punkty? Chyba nie...
Witam wszystkich. Poratujecie streamem, który pójdzie z telefonu? Siedzę w pracy i innego sposobu na obejrzenie tej walki nie wykombinuje:/
vipbox mobile , chyba powinno cos byc takiego , bo ojciec kilka razy na telefonie ogladal tylko niepamieta dokladnie gdzie ale dalo sie zobacz
Niestety w tym temacie nie pomogę. Nigdy mi się nie zdarzyło oglądać na tel. walk więc nie wiem jak to działa.
Siemasz Legia.
Witam wszystkich. Poratujecie streamem, który pójdzie z telefonu? Siedzę w pracy i innego sposobu na obejrzenie tej walki nie wykombinuje:/
wpisz sport stream html5 i powinno byc jakies stronki ktore sa w html vipbox lub firstrow , dziala faknie na telefonie bo ojciec ogladal kilka razy , nie potrzeba flash playera ,
ewnetualnie przegladarka PUFFIN WEB BROWSER SCIAGNAC NA ANDROIDA I ONA JEST Z FLASHEM i wtedy beda dzialac te linki co sa podane
;D
Maurice Hooker to ogolnie jakies nieporozumienie...Niech juz schodzi do szatni, zawsze kiedy widze tego klienta mysle "co ten patyk kur...robi na gali na tym poziomie"....
A nie da się go "wyszkolić"? Pamiętam pewnego psa dość małych rozmiarów który wymuszał jedzenie ale to była akurat kwestia wychowania chyba.
Panowie nie kupujcie nigdy psa chiuaua.... moja luba kupila i jest przejebane.. tzn ten pies jest bardzo inteligentny, nic nie gryzie itp, ale masakrą jest jedzenie... te psy nie maja umiaru w jedzeniu i wymuszaniu jedzenia... cokolwiek sobie zrobie do jedzenia to ta na mnie skacze, gryzie i wymusza by jej dac, nawet zjadla mandarynke... przejebany pies... a szczeka tak, ze glowa boli po paru minutach...
ojciec nawet chyba zeby zabalowal weekend z naszym orgowym grzybowym smakoszem Jakubem to nie kupilby takiego gacopirza :)
Kur...Sergey jakis pospinany w szatni.....Ward na pelnym luzaku.....Mam nadzieje ze to nie jest zwiastun dzisiejszego performance'u....
Bez takich proszę ;D
Kur...Sergey jakis pospinany w szatni.....Ward na pelnym luzaku.....Mam nadzieje ze to nie jest zwiastun dzisiejszego performance'u....
a jaki byl floyd przed pacmanem?
205lbs: Ryan Bader vs. Antonio Rogerio NogueiraKarta główna:
Nie wiem, skupiony?
Ward przez KO w 11 rundzie po pięknej kontrze na punkt, po drodze samemu lądując na deski kilka razy :)
Ward z Kovalem wchodzą za pare minut - UFC? who cares.....?
Szalejesz Wojtyla85 ;D
Ja mysle ze to bedzie nie w 11 ale w 1 rundzie - Andre "Demolition Man" Ward wejdzie i zmiecie Kovaleva w pierwszej rundzie....
Solidna ale bez rewelacji. Gwozdyk zdominował starcie.
Jebany walek.....Stevens przegral a wygral a teraz ten jebany pająk Hooker nie przegral chociaz przegral.....tylko czekac na WALEK NA KOVALEV'IE i nowego mistrza swiata Andre "faularza" Warda ktory wygra choc nieznacznie przegra....
O kurwa jaka baba spiewa ruski hymn....This is RUSSIA.
dla nas kiedys w 2002 ladna kobieta spiewala hymn - strasznie kijowo......
Ale tak naprawdę przecież nie przepadam za Sergiejem. Chciałbym by okazało się jednak że siła Rosjanina jest nie do przejścia dla Warda i ten nie może rozwinąć skrzydeł. Deski po drodze i w co najgorszym wypadku nieznaczna wygrana punktowa Kovala to to co bym chciał. Realnie? Mam nieodparte wrażenie że brzydok bo może i brzydko ale Andre da radę wyboksować Krushera który będzie coraz bardziej się frustrował zamiast robić swoje.
Ale ok. Do rzeczy. Stawiam Kovaliow przed czasem w 9 rundzie. A niech mi tam ;D
O kurwa jaka baba spiewa ruski hymn....This is RUSSIA.
dopiero spiewa amerykanski :) bedziesz psul walke wczesniej mowiac co sie wydarzylo :(
Ruski polecial przed amerykanskim przeciez...
@Ojciec
Ruski polecial przed amerykanskim przeciez...
a to ojciec nie widzial :)
Krusher nieznacznie na pkt
ZobACZymy czy Ward dziś też wyższy ;D
ward tylko dluzszy :) ALE TO GRZELAK MUSI POTWIERDZIC :)
;(
Kurwa nerwowka - pierwsza nieznacznie dla Kovala chyba...
A NietrzeźwyTomek w piekle xD
I to nie z sympatii. To jest rzeźnia.
panowie piszcie coś więcej kurwa została mi tylko wasza relacja bo mi te Helmuty jeszcze nie założyły
co tu p[isac krusher narazie gwalci warda :)
To rzeźni trochę brakuje czyściochów, ale ogólnie Ward bezradny :D
http://www.streamhd.eu/box/andre-ward-vs-sergey-kovalev-live-stream-224.php
10:8
9:10
10:9
? przyrywało na polsacie :D
kurwa ci co mowili ze KOVALIOW maja racje.. ojciec jestes w8elkli
pan z toba :)
ward bije pom jajach seriami
Niech teraz go znów trafi !!
Koval rozgryziony.. dla mnie koniec.. Ward punkty..
bez jaj chybas w mma
Jak u Ledermana?
12 dla Kovala i wygrana1!1
ojciec jestes wielki. chyle czola.... ward jednak gorszy..........
klasa twa jest wielka :)
Lederman daje Wardowi rundy 5,7,8,11
HAHA
114:113 koval
Wyczuwam zwycięstwo Warda
Ze 2 czy nawet 3 rundy dałem Wardowi bez przekonania.
Kovalev vs Ward
1. 10-9
2. 10-8
3. 9-10
4. 10-9
5. 10-9
6. 10-9
7. 9-10
8. 10-9
9. 10-9
10. 10-9*
11. 9-10
12. 10-9
zdecydowanie Krusher
Bardziej stronniczego idioty nie ma.Pacan ktory mysli że ma wysublimowane żarty
jak ty jez ojciec to ogarnal..... przecierz Ward to byl geniu8sz....
ale kowaliow puncher i dobry bokser technik
Jaki bezczelny wał!!!
Bez kitu...
114-113 Ward jak dla mnie.
A nie mówiłem, hehe.
Vyron napisal.. niejednoglosnie Ward? I nie jednoglosnie Ward..
Czysta chlodna kalkulacja..
JEBANY AMERYKANSKI FAULARZ, RZYGAC SIE CHCE JAK SIE GO OGLADA W RINGU.....ZAPASY, FAULE, NAGMINNE OPUSZCZANIE GLOWY....WYNIK TO WALEK BO WYGRAL KOVALEV.....MOWILEM KURWA MOWILEM:
-WARD PRZEZ W - A - L - E - K........
JEBAC TO ZLODZIEJSTWO, DOBRANOC WSZYSTKIM.
Bardziej stronniczego komentatora nie ma.
Zakochany w rusku idiota!
W klinczu Ward zadał duzo celnych ciosów, szczególnie na dół przez to pewnie Koval kondycyjnie padl
Ale boskie punktuje sie rundy i Ward wygral wiecje rund. Koniec kropka
I co? nagle mu się pomieszało?
Pokażcie mi tych 7 rund wygranych przez Warda bo tyle musiał wygrać (KD w drugiej rundzie).
Pieprzona gala wałków.
Kowialiow nie wygrał więcej niż 1-2 rund w drugiej części walki. Ward go rozpracował i regularnie karał, co było zresztą widać po twarzy Kowaliowa.
Wał i tyle. Po co rewanż skoro Koval robi więcej a i tak przegrywa? Dla kasy? Jebac to...
Co z tego skoro masa tych ciosów to były obcierki bez znaczenia. Kowal zadawał dużo wyraźniejsze ciosy które wstrząsały WArdem.
spierdalaj
Kurwa. Ward wygrał 7 rund?? :)
MOŻE RÓWNOLEGLE WALCZYŁ JESZCZE Z KIMŚ INNYM!!!!
ŻENADA KURWA, ŻENADA!!!!!!!!!!!
on go rozpracowal.. to bylo widocznie jak czarne jest czarne a biale.. :)
Spece.. nie sercem a chlodnym rozumem.. tyle.. jakbym byl sedzia dalbym wygrana Warda..
chociaz wiem ze to zabija boks.. proste
Zgadzam sie, ale mocny cios nie jest punktowany podwójnie tylko tak samo jak słaby byle celny
Właśnie, w klinczu. Którego nie powinno być przez 3/4 walki. Bo to nie zapasy. Niech Ward idzie do MMA i tam sobie toczy walki w klinczu a nie zabija boks.
Ja nie chce żadnego rewanżu. Niech Ward trzyma te pasy, niech walczy w taki sposób. Trudno. Dzisiaj kategoria policzka umarła.
Bo promowanie takiej brudnej walki, faulowania nie sprzyja boksowi.
lubieznyzenon
spierdalaj
:)
Wygrał ale staram sie zrozumieć dezycję sędziów, trzeba na chłodno obejrzeć
Dobranoc.
Walka bardzo bliska.
Jakby było w drugą stronę też nic by się nie stało.
W drugiej połowie walki kovalev prul powietrze.
Gdyby słuchać tylko komentarza głupka kostyry to 120-108 dla ruska.
Ch..z takim niesmiesznym i żenującym komentatorem
Gdyby słuchać tylko komentarza głupka kostyry to 120-108 dla ruska.
Ch..z takim niesmiesznym i żenującym komentatorem
dokładnie :)
Zdecydowana wygrana Krushera.
Boks jest za bardzo skorumpowany i czuć to w takich właśnie momentach a przecież one są najważniejsze. Człowiek czeka do 6 nad ranem by oglądać wał...
Dając rundy Wardowi na "siłę" kompletnie bez przekonania i tak miałem wygraną Kovala więc co oglądali sędziowie? A już nie wspominając o trosce o Warda przez sędziego...
No przykro mi, że głos Kostyry ustawił dla was walkę. Pokażcie mi jeden moment po 5 rundzie kiedy Kowaliow czysto trafia Warda i go narusza.
Boks to nie napierdalanie do przodu wymachując rękami. Polecam obejrzeć to na zimno chłopcy :)
Zbieram podpisy pod wurzuceniem blazna kostyry z telewizji.
Tego się nie da słuchać.
Przypomnijcie sobie jakim wielkim był oponentem mawethera.Panie kostyra luju co z polskim jesteś na bakier powiadam Ci
Komentator nie może być stronniczy.
Oglądałem walkę na zagranicznym streamie i teraz w wywiadach mówi się, że jest to wynik kontrowersyjny tak więc coś w tym musi być.
SWIETA RACJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Granat i wyjebać tych złodziei w pizdu.
Ludzie wstają o 4 żeby obejrzeć walkę roku w ich ulubionej dyscyplinie. A dostają to. Takie walki zabijają boks. Takie decyzje zabijają boks. Bo dają podstawy do kolejnych tak punktowanych i prowadzonych walk. Sędzia ringowy powinien odjąć punkt Wardowi za te klincze.
Ja za takiego lidera P4P dziękuję.
@jassin @Ojciec
No przykro mi, że głos Kostyry ustawił dla was walkę. Pokażcie mi jeden moment po 5 rundzie kiedy Kowaliow czysto trafia Warda i go narusza.
Boks to nie napierdalanie do przodu wymachując rękami. Polecam obejrzeć to na zimno chłopcy :)
ogladnij sobie chocby 12 runde jak ward fauluje a ten sedzia ringowy ani razu nie przerwal a jak kruser zaczol bic po dolach od razu przerwal ze niby za niosko i dawal odpoczac jak wczesniej w klinczu ward zadal chyba z 5 ciosow ponizej pasa cisza , poprostu sedziowie cweluchu oszusty jeszcze jaka zgoda wszyscy drukowali ten sam wynik hahah , kacap zostal oszukany choc sami podcinaja galaz na ktorej siedza bo ward walczy jeszcze brzydziej niz kosmita poprostu zeby skaly sraly ppv nie bedzie gwiazda bo trzeba byc zboczencem bokserskim zeby za niego zaplacic
najlepiej sam stwórz statystyki i wszystkim zaprezentuj, pośmiejemy się.
A ile ciosów zadał Ward w dystansie? ile miało wymowę? Kto wygrał lewe prostę?
Wiadomo, że wynik może być uznany za kontrowersyjny, bo to Kowaliow upolował nokdaun i trafił najmocniejsze ciosy w walce. Ale punktuje się rundami.
Jak zobaczycie statystyki ciosów jutro to już widzę ten płacz: "oszukujo, wydrukowali statystyki". Tak będzie.
Kovaliow tego nie przegrał a wręcz wygrywał dość wyraźnie. Komentarz wcale nie był tak stronniczy bo skoro Ward klinczował to o tym była mowa a to główne jego osiągnięcia w tej walce.
A Kellerman to wyglądał w momencie przeprowadzania wywiadu z Sergiejem jakby oczekiwał plomby na ryj za kłamstwa które wygaduje...
Co do pana kostyrt i gmitruka to tak bardzo chcieli wygranej rosjanina ze wudzieli tylko hego ciosy. Uderzyl ward a oni mowia piekny cios rosjanina... walka bliska i uczciwa ale bedzie rewanż a wtedy ward wygra wyrazniej znajac juz wywala. Dobranoc i dzień dobry
prawda :) nawet ta ironia nie przez wszystkich wylapana :) boCHatera :)
....niestety wygrala poprawnosc polityczna i chec posiadania bochatera
Rozumiem że obstawiasz że WArd zadał więcej ciosów w większej ilości rund? Jeśłi tak to potrzebujesz pilnie okulisty.
"Prosimy o zwolnienie stronniczego Andrzeja Kostyry" na FB
https://www.facebook.com/ZwolnicAndrzejaKostyre/
No raczej! Przecież Ward napukał po 40 pacnięć w tułów podczas klinczowania. Ehh, żenada.
Macie swojego nowego króla P4P.
Nie rozumiem tylko niektorych komentarzy ze AW caly czas klinczowal chyba jakas inna walke ogladalem.
Jak dla mnie to SK powinien to wygrac 1/2 punktami. Ale jest jak jest bedzie remecz.
Ojciec a ja bym dal 1 WArd-owi
A ja pierdole ten remecz. Niech afroamerykanska baza w usa kupi po kubelku w kfc, przepije cola i oglada warda. Mnie od tego bola oczy
zaprawde madre slowa , widac zes czlowiek sprawiedliwy nie bojacy sie postawic za swoja wiare
OjciecZradioMaryja
Ojciec a ja bym dal 1 WArd-owi
pewnie nawet jeszcze ze 2 by tez ojciec dal :)
Uprzedziłeś mnie :)
HBO powinno tego chuja - konferansjera zmienić, bo wkurwia na maksa. Jeszcze jakoś głosem moduluje, jakby chciał być bardziej przekonywujący.
Patrząc na logikę niektórych to wystarczy przykleić sie do przeciwnika, poklepać go po boczku i zwycięstwo ma sie w kieszeni. Piękny boks. Waga półciężka dzisiaj umarła.
bo to jest boks poprawny politycznie klincze i podobno nawet mozna w sline poleciec jak przeciwnik nie chce sie rozczepic , poprostu ward to ulubienic @Grzelaka
Aaa i warto zauwazyc ze ward wchodzil mocno z atakiem oczywiscie inicjujac klincz ale ogrom sytyacji to klincze Kowaliowa
Wlasnie tak to widzialem. Ale wiekszosc widzi to co chce widziec.
Tutaj zostalo juz powiedzialne wszystko.. Ward moze grac co najwyzej jeszcze brudniej.. juz rozgryzl Ruska,
a ten pamietajac wynik z pierwszej walki jeszcze bardziej nastawilby sie na nokaut w drugiej, co wyszloby mu bokiem..
Paradoksalnie, nokdaun w drugiej zmienil oblicze walki, ale na niekorzysc Kovala.. Dal mu pewnosc do mozliwosci kolejnego, nastawil go na to, ze moze ukarac Warda znokautowaniem go, a ten nabral pokory i wiedzac ze bezposrednio sie do niego nie dobierze, wykorzystal walke w czasie wyjsca z klinczu, ciagle pochylenie glowy i tulowia.. zaczal myslec nieszablonowo.
Maniek1986Data: 20-11-2016 06:57:32
Aaa i warto zauwazyc ze ward wchodzil mocno z atakiem oczywiscie inicjujac klincz ale ogrom sytyacji to klincze Kowaliowa
Wlasnie tak to widzialem. Ale wiekszosc widzi to co chce widziec.
Maniek to gwiazda z ringpo.. jemu mozna i trzeba wiecej wybaczyc
Dobry tekst na poprawę humoru po tym "widowisku" :)
Dobranoc wszystkim.
A potem niech HBO płacze ze przegrywa z UFC, niech pieściarze narzekają ze walczą za pół darmo. Skoro środowisko akceptuje takie wałki to widocznie tego chce.
A myślisz ze jestem przy boksie od wczoraj i właśnie wyjawiłeś mi jakiś sekret? Tak walki punktuje się rundowo i więcej rund wygrał Kovaliov.