KRZYSZTOF ZIMNOCH WYGRAŁ Z REKOWSKIM I CZEKA NA REWANŻ Z MOLLO

Krzysztof Zimnoch (20-1-1, 13 KO) wypunktował po ciekawej walce Marcina Rekowskiego (17-4, 14 KO), czym prawdopodobnie zapewnił sobie rewanż z Mike'em Mollo (21-6-1, 13 KO) za niespodziewaną porażkę sprzed ośmiu miesięcy.

Rekowski od początku starał się wywierać pressing, ale Zimnoch stopował go swoim jabem i uciekał na nogach. Na moment dał się zagonić do narożnika, ale przyjął ciosy na blok, odwrócił rywala i sam wyprowadził serię. W drugiej rundzie Krzysiek ustawiał Marcina lewym prostym. Boksował z rezerwą, nie chcąc niepotrzebnie ryzykować, lecz na samym finiszu dodał do tego podwójny prawy w półdystansie. Podobny przebieg miała trzecia odsłona i znów na samym finiszu zrobiło się ciekawiej, bo obaj weszli w kilkusekundową wymianę. Na moment zrobiło się naprawdę groźnie.

Szybszy Zimnoch przepuszczał akcje przeciwnika bądź zbierał je na blok, natomiast "Reks" przekalkulował to wszystko, przestał za wszelką cenę nacierać i czekał na pięściarza z Białegostoku z kontrą, licząc na swój bardzo mocny cios.

Marcin przegrywał, ale na początku szóstego starcia udało mu się zagonić rywala do narożnika, trafił potężnym prawym sierpowym i najwidoczniej Krzysiek to poczuł, bo na pół minuty stanął w miejscu. Opanował jednak krótki kryzys i jeszcze przed przerwą wrócił do lewego prostego.

Po przerwie Zimnoch odpowiedział z nawiązką. Trafił lewym prostym, przepuścił akcję Marcina i poprawił krótkim lewym sierpem. "Reks" miał jakiś kłopot z okiem, więc Krzysiek natychmiast doskoczył i zasypał go kilkunastoma bombami. Po krótkim klinczu znów doskoczył do zranionej ofiary, jednak Rekowskiego wyratował gong.

Pewny swojej przewagi Zimnoch odpuścił już trochę w ostatnich trzech minutach, ale większej krzywdy nie dał sobie zrobił. Rekowski z podpuchniętym prawym okiem fajnie finiszował, lecz o odrobieniu strat nie było mowy. A jednak! Sędziowie punktowali o dziwo niejednogłośnie... 78:74, 74:78 i 78:75. Tym samym Zimnoch otworzył sobie furtkę do rewanżu z Mollo, który zadał mu jedyną jak dotąd porażkę.

- Zrobiliśmy z trenerem kawał dobrej roboty i mam nadzieję, że wkrótce otrzymam rewanż z Mollo - powiedział tryumfator.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:32:44 
Punktowanie pacek na blok to jest skandal, Rekowski wygrał 5-3.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 23-10-2016 00:34:49 
Wychodzi na to, że jeden sędzia po prostu nie wiedział który to Zimnoch, a który Rekowski i wpisywał punkty źle na karcie.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 23-10-2016 00:38:05 
Rekowski zbyt duża waga, m.in. stąd problemy kondycyjne od 3 rundy, wynik 78-74 dla Zimnocha jak najbardziej sprawiedliwy, odwrotny dla Rekowskiego to oczywiście nieporozumienie.
Zimnoch nie da się ukryć, że postępy zrobił, zaskoczył mnie na plus tak ogólnie, choć nie było idealnie, bo jednak trochę zbierał, natomiast Rekowski wszystko zbierał jak leci.
 Autor komentarza: Grande
Data: 23-10-2016 00:38:51 
I przez te packi na blok, Rekowski miał tak obitą twarz. Dobre :)
 Autor komentarza: Furmi
Data: 23-10-2016 00:40:52 
@CELko, bardzo lubię Marcina, poznałem go prywatnie i być może nawet lekko kibicowałem, ale on wygrał dwie rundy, co do jednej miałem wątpliwości. Maksymalnie 75:77, choć według mnie 74:78. Nie wygłupiaj się...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-10-2016 00:41:12 
Sędzia który dał 78 dla Rekowskiego powinien stracić licencję...

Co do samej walki to ze strony Zimnocha taka sobie postawa. Widać że coś tam może i poprawili, dużo łapał na rękawice i jak sobie przypominał to nawet ładnie chodził lewy ale ogólnie szału ni ma. Ciosów niewiele, zdarzały mu się przespane rundy oddane przeciwnikowi (jak choćby ostatnia którą mimo kłopotów Rekowskiego całkowicie oddał) i przespane momenty. Chyba trzeba nad kondycją popracować. Poza tym mało dynamiczny był Krzysiek.
Jak z Mollo nie da się trafić w pierwszych rundach powinien go rozbić. Ale jak się da trafić...
Musi być pewniejszy w poczynaniach. Jeszcze więcej lewego. Dołożyć też prawy. Ogólnie trochę leniwy, ostrożny boks nam zaserwował Krzysiek.
Rekowski pokazał że ma duszę wojownika. Wygrał jeszcze rundę po poważnych tarapatach. Jest jednak mocno spięty. Sygnalizowane mocno te jego ciosy są. Jest też wolny.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 23-10-2016 00:41:55 
Fajna walka jak na polski rynek ;)
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:41:57 
Punktowalem za kazde zachwanie sie w ringu Rekowskiego punktem.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 23-10-2016 00:42:30 
Nie dało się podciągnąć pod remis, bez przesady ;)
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:43:01 
Zimnoch trzy razy się chwaił, Rekowski pięc razy się chwiał stąd wynik jest jeden

Rekowski 5-3 Zimnoch
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-10-2016 00:45:40 
Po obejrzeniu glownej walki wieczoru Gali w Wieliczce w koncu dowiedzialem sie jak wygladala by dzis walka Sonyego Listona(gdyby nadal zyl)z blisko 70 letnim dzis Larrym Holmesem XD kurwa

Mozliwosc zapelnienia pustej lodowki i walka z trzecim najpopularniejszym budowlancu na swiecie,bo Donaldzie Trumpie i Bobie budowniczym,sprawily ze z Krzysia Zimnocha wyszla prawdziwa ringowa "bestia".Taki Leniwiec lub ewntualnie Wol

No ale show tym razem skradl Pan Babilonski.Ktory tak sie cieszyl,ze punktowi przyznali zwyciestwo Krzysiowi,a Reksiu bez komentarza zmyl sie do sztani jakby sie dowiedzial ze Mike Tyson odda mu kase LOL
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 23-10-2016 00:46:02 
Wg mnie remis albo wygrana Marcina.
4 rundy na bank mozna mu dac gdzie porzadnie lal zimnego.
Ale widze kilka ale, wydaje sie wykazywaf jakies rozbicie i chyba za duzo miesnia do dotlenienia. Ogolnie bardzo fajny czlowiek z tego co wszyscy o nim mowia.
Zimnoch? Rowna walka badz przegrana z dosc wiekowym i chyba past rekowskim. Bardzo duzo nadal przyjmuję. Z tego co mowi to jakos nie pali sie do walkixz mollo
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-10-2016 00:50:32 
Rex ciagnal swoje ciosy zza dupy,a i tak polowa z nich trafiala Zimnocha.Dlatego wygladalo ze poprawil obrone.Podobnie jak muskulature.Teraz w lapie nie ma 35cm tylko 35,5cm

Fajnie jak Pan Kostyra bajdurzyl o kolejnych wygranych rundach Zimnocha,nawet Sosnowski musial go mitygowac,a w tym samym czasie na powtorkach bylo widac jak Krzysiek zbiera cepy Reksia na pysk
 Autor komentarza: hero21
Data: 23-10-2016 00:52:24 
Zimnoch duży potencjał, cała czołówka w jego zasięgu. Z taką formą znowu ogrywa Weidera, a Louisa Ortiza nokautuje do 6 rundy
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-10-2016 00:52:47 
"Zimnoch? Rowna walka badz przegrana z dosc wiekowym i chyba past rekowskim"

Maniek koniecznie musisz udać się do kogoś po nauki punktowania walk bokserskich. To nie pierwszy raz gdy ewidentnie masz problem z oceną wydarzeń na ringu. Bez urazy.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 23-10-2016 00:56:26 
andrewsky, z tymi cepami zza dupy to masz rację :D.
Mimo wszystko Zimnoch i tak mnie jakoś tam zaskoczył bo myślałem, że będzie gorzej :D.
Rex momentami walczył jakby w przerwach pomiędzy rundami, zamiast wody pił WÓDE...
Natomiast zgadzam się, że te cepy zza dupy mimo wszystko trafiały czasem Zimnocha, jak tylko Mollo przygotuje się kondycyjnie, to czarno to widzę...
 Autor komentarza: tyler
Data: 23-10-2016 00:56:37 
Ciekawe jaki komentarz będzie od przyjaciela ze Stanów Zjednoczonych o walce?
 Autor komentarza: hero21
Data: 23-10-2016 00:58:20 
Wygłupiam się przed spaniem. Ortiz takiego Zimnocha, Rekowskiego, Wawrzyka, to nawet na sparingi by nie chciał zaprosić. A jeżeli już, to Kubańczyk jednego wieczoru wyciera wszystkimi ring
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-10-2016 01:01:27 
NATHAN
Mnie tez Zimnoch zaskoczyl.Nie spodziewalem sie ze zawodnik ledwie po 30 roku zycia i nieco ponad 20 walkach na zawodowych ringach,moze miec koordynacje ruchowa porownywalna do schylkowego Andrzeja Goloty
Mollo znowu go zleje
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 23-10-2016 01:09:27 
To fakt, dobrze przygotowany Rex mógł to wygrać nawet przed czasem...
A Mollo wystarczy że nie wyjdzie zapasiony i będzie miał kondycję na kilka rund, i przebieg rewanżu może być podobny.
 Autor komentarza: Veyron
Data: 23-10-2016 01:17:53 
Lepsze wrażenie sprawiał Zimnoch. Ale dlatego, że był bardziej pasywny i miał przez ten fakt mniej okazji do popełniania błędu. Nikt nie kontrolował pojedynku, świadczą o tym nagłe zwroty akcji. Nokaut mógł pojść w obie strony. Rękowski - niestety już rozbity, odnoszę wrażenie, że nie ma tej dynamiki co 2-3 walki wstecz (Nagy Aguilera myślę, że zrobił tu swoją robotę) Kondycja - pierwszy etap walki - ok, końcowka - ciosy za pleców, b. słaby timing. Zimnoch... nie wiem, jak określić tego boksera przez ogólny pryzmat jego "kariery" na zawodowych ringach.. Progres jakiś jest, ta lewa ręka jako tako chodziła, ale nogi.. tragedia, Szpila go zjada samymi nogami, nie mówiąc już o obronie unikami, jak pracuje tułów i głowa, agresja ringowa, sposób wywierania presji.. Już mamy wręcz przepaść. Na polskie warunki, dobra lub b. dobra walka, ale nic więcej. Rękowski schyłek, przyznaję z bólem bo bardzo go lubię i życzę jak najlepiej, Zimnochowi zostaje obijanie średniaków i niech mocno pomyśli czy rewanż z Mola będzie opcją która pozwoli wrócić na dobre tory czy gwożdziem do trumny. Oczywiście życzę tego pierwszego. Na pewno dłuższej współpracy z obecnym trenerem przed próbą wejścia na wyższy schodek kariery.
 Autor komentarza: magic19
Data: 23-10-2016 01:20:16 
NATHAN ale Rex był dobrze przygotowany on ma już prawie 39 lat jest troszkę rozbity i nigdy nie był demonem szybkości a Mollo to wygra na 100 z Krzyśkiem znowu bo wie,że dalej będzie dostawał oferty z Polski i się przygotuje na 6 rund a to wystarczy na Krzysztofa z dzisiaj :)
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 23-10-2016 01:40:45 
Dobry powrót Zimnocha, teraz tylko pokonać Mollo (da radę, tu nie widzę większego problemu) i wraca do gry. Trochę się tylko obawiam co później. Zawsze uważałem, że pokonałby Szpilkę ale teraz mam wątpliwości. Jest dobry technicznie, to taki polski Holmes, ale brakuje mu czegoś w czym byłby wybitny. Gdyby chociaż miał mocny cios ...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-10-2016 02:15:47 
Autor komentarza: Maniek1986Data: 23-10-2016 00:46:02
Wg mnie remis albo wygrana Marcina.

na ring .. wracaj szybciutko pojebal.. ci sie i zalogowales sie na orgu
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-10-2016 02:18:12 
U konkurencji jakie podejście do Zimnocha. Po prostu przykład bezstronnego podejścia na poziomie mistrzowskim...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-10-2016 02:21:19 
Autor komentarza: Grzelak


bardzo zawiodles ojca Grzelak bardzo , zarejestrowales sie na tym szmatlawym portalu , wstyd naprawde straciles w oczach ojca
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 23-10-2016 08:25:44 
Ociec co za kit wciskasz? Gdzie się zarejestrowałem?
Pozdrawiam cieplutko, masz ode mnie cmok w oko, ale nie pisz o mnie głupot, bo dostaniesz u mnie bana na kamerki.
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 23-10-2016 09:02:07 
Cóż, Zimnoch to boksować nie bardzo umie. Możliwe, że z obroną trochę lepiej, ręce mu wracały w porę do głowy, ale też Rex bił bardzo ostentacyjnie, długo. Generalnie można by się już tylko nad Zimnym znęcać, ani to silne, ani to mocno bijące, jak już wspomniałem bić się też nie umie - słabiutki ten nasz Zimnoszek :D Cycek prawie na pewno go robi, Szpilka znokautuje, ale wiadomo, to tylko takie zestawionko dla beki, obecnie dla niej jest bumem po prostu. No i nie wiem jak Krzysiek będzie musiał spierdalać przed tym Mollo, żeby ten go nie posadził na dupie, Zimnoch porusza się tak jakoś niemrawo, poza tym Mike to wariat pierwszej wody, coś wykombinuje, znajdzie na Krzycha, teraz to widzę dość jasno. Ale życzę mu dobrze, po akcji ze Szpilmanem, zawsze będzie ta sympatia jako tego "lepsiejszego" ;-) A co do gali w Wieliczce, to się wytworzyła nowa świecka tradycja, ciężko będzie mi to lepiej ubrać w słowa niż nasz kochany Albert Sosnowski, a więc zacytuje: "kolejna świetna gala w kopalni soli" XD
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 23-10-2016 09:13:19 
Zimnoch jedyna karierę może zrobić walcząc w kislu na yt
 Autor komentarza: teanshin
Data: 23-10-2016 10:44:04 
Z całą sympatią do Marcina ale wyglądał gorzej niż stary Gołota w walce z Saletą. Momentami nawet mi go przypominał, strasznie sztywny jak by nerwowy. Tak jak by wiedział że jak przyjmie czysty strzał to się przewróci.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 23-10-2016 10:58:14 
OjciecZradioMaryja

A ty do gimnazjum.

Dog, a moze ty? 4 rundy mocno rekowski duzo silnie i celnie bil zimnocha. Moze twoja ocena to mylne wrazenie?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-10-2016 18:02:53 
Maniek... Bez urazy ale to Ty w walkach dla całej reszty wręcz oczywistych wyjeżdżasz z jakimiś dziwnymi wynikami. Albo więc z większością jest coś nie tak a Ty jesteś geniuszem punktowania albo... Drugą opcję sam musisz sobie dopowiedzieć.
To kolejny już raz gdy walka dosyć prosta i wyraźna do punktowania jest przez Ciebie totalnie inaczej odbierana. Pomyśl nad tym stary. Ja bym się zastanowił nad sobą jakbym co chwila punktował jakieś walki kompletnie inaczej niż cała reszta. Może nie potrafisz się odciąć od sympatii i antypatii bo coś ewidentnie nie gra u Ciebie.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 23-10-2016 22:08:49 
powiem tak Rekowski wporządku symptayczny gość ale stracił odporność pozatym ma 37 lat a i tak nieznacznie przegrał z Zimnochem u Zimnocha jakiej wielkiej poprawy nie widziałem dalej dziurawy Rekowski trafiał go kilkoma czyścioham jest to bokser conajwyżej solidny jeśli nie przeciętny
Wawrzyk w ewenutalnej walce faworytem Szpilka i Wach nokatują Krzyśka

kiedyś mieliśmy Gołote później Adamek oni toczyli wyrównane boje z Czołówką Światową a teraz
Trzeba sobie jasno powiedzieć sobie w porównaniu do ścisłej czołówki Światowej jak nie europejskiej Waga Cieżka w Polsce jest słaba teraz Szpilka powiedzmy że w pierwszej 10 tce Wach . Wawrzyk to mniej więcej ten sam poziom za nim Zimnoch.

jak sobie myśle że walka Zimnoch - Rekwoski to eliminator do walki z 38 letnim pracującm na budowie po prime z nadwagą Mollo to mnie pusty śmeich ogarnia!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.