POZYTYWNY WYNIK KOKAINY U TYSONA FURY'EGO!

Więcej kłopotów Tysona Fury'ego (25-0, 18 KO). Okazało się, że mistrz świata wagi ciężkiej federacji WBA i WBO został złapany podczas jednego z badań na zażywaniu kokainy!

Testy przeprowadzone przez VADA dały wynik pozytywny na kokainę. Dzień po tym, jak został poinformowany o sprawie, wycofał się z rewanżu z Władimirem Kliczką (64-4, 53 KO).

Wygląda więc na to, że nie problemy z psychiką, a kłopoty z narkotykami i wynik badań były realną przyczyną wycofania się z drugiej walki z Ukraińcem.

To niemal na pewno przesądza, że Anglik zostanie pozbawiony pasów mistrzowskich. Już kilka dni temu informowaliśmy Was, że Fury pogonił przedstawicieli VADA. Bokser miał im powiedzieć, żeby "spier***ali".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Clevland
Data: 30-09-2016 17:58:00 
Miałeś chamie złoty róg...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 30-09-2016 17:58:21 
Bye bye Cyganie i nie wracaj.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 30-09-2016 18:00:01 
Przecież on mówił w wywiadach w między walkami je fastfoody, wciąga koke, pije alkohol i rucha :D nic nowego
I tak licze, że wróci
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 30-09-2016 18:00:07 
I teraz będzie, co by było gdyby rewanż jednak się odbył....
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 30-09-2016 18:00:24 
Koks pomaga podczas deprechy, no ale...coś za coś.
Chciałem, chcieli, chcieliśmy aby facet w końcu został zniszczony. Wykonało się !
 Autor komentarza: Knot
Data: 30-09-2016 18:01:01 
Co ja też kiedyś koksu zażyłem do nosa co nie znaczy że jestem ćpunem
A |Fiury przy swoim temperamencie i hulaszczym trybie życia jak zarobił konkretnie to chciał poczuć życie tyle tylko że w nie odpowiednim momencie.
Zresztą kto nie przyćpał czegoś tam kiedyś chyba tylko jakieś lamusy chowane pod kloszem.
Fiury jednak jako mistrz się trochę skompromitował bo był na szczycie a zachowywał się jak wyszczekany gnojek na imprezie
 Autor komentarza: eromer
Data: 30-09-2016 18:01:35 
no ja cie, tak im powiedział.....???

super news
 Autor komentarza: arpxp
Data: 30-09-2016 18:13:04 
Autor komentarza: KnotData: 30-09-2016 18:01:01
Co ja też kiedyś koksu zażyłem do nosa co nie znaczy że jestem ćpunem



Ta, chyba speeda z tynkiem
 Autor komentarza: Knot
Data: 30-09-2016 18:16:16 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Knot piszący z IP: 83.28.147.160 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


A ty chyba huja do dupy frajerze
Albo najwyżej taniej amfetaminy i kozaczka udajesz
Zresztą masz koorvo problem to powiedz mi to w twarz pajacu
 Autor komentarza: Knot
Data: 30-09-2016 18:19:08 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Knot piszący z IP: 83.28.147.160 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


arpxp - co za frajerski nik, pod celą ci go dali jak cię w kakaowe oko pchali ... ? :)
 Autor komentarza: CELko
Data: 30-09-2016 18:19:36 
Jak ty sie odzywasz? Na Hyperreal maja takie fantazje, to nie bokser.org.


No Tyson Fiury powinien stracic pasy bo przez jego ,,panowanie" a raczej fartowna wygraną przez najgorsza walke w karierze Kliczki ma te pasy i zastopował HW na dobre.
Ile bedzie jeszcze przekladania? Powinny byc jasne zasady co 3-4 miesiace ma byc obrona, jedna kontuzja ok przy kolejnej pas wakat.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 30-09-2016 18:22:43 
W takim wypadku wypada zrobić turnieje WBO Kliczko-Ruiz i WBA Kliczko-Ortiz a później wygranych zestawić z Haye'm i Ustinovem.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 30-09-2016 18:30:31 
Wyznaczyć walke o tron żadnych turniejów.
A cygan jest tylko cyganem... bang
 Autor komentarza: MLJ
Data: 30-09-2016 18:35:13 
Zwykły ćpun, paszoł won..
 Autor komentarza: Kikas
Data: 30-09-2016 18:40:03 
Fury mistrz marketingu.

Jeśli by postawić tezę że Fury czuł że może przegrać rewanż z Kliczko, to obrót spraw przybrał najlepszy możliwy obrót z biznesowego punktu widzenia.

Fury w depresji siedzi skulony i przygnębiony w kącie? Nie, nie nie.

Szalony Fury wciąga koks i ma na wszystko wyje***. O, już lepiej!
 Autor komentarza: Kikas
Data: 30-09-2016 18:40:50 
Wróci i się dobrze sprzeda. Tyle w temacie.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-09-2016 18:44:29 
No I definitywnie straci pasy. Szkoda, ale teraz z cala pewnoscia zrobi sie ciekawie, bo bedziemy mieli przynajmniej dwa pasy w obiegu. Zobaczymy jak to sie rozwinie, ale moze byc walka Kliczko- Browne/Ustinov oraz Parker vs Ruiz. Ortiz zjeb@l po calosci swoja pozycje. Tysona mi szkoda, albo inaczej szkoda mi, ze do walki z Kliczko nie dojdzie, do jego walki z AJ I Wilderem rowniez (przynajmbiej nie w najblizszym czasie), a te chcialbym zobaczyc.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-09-2016 18:47:05 
rocky86
Przeciez teraz tez jest ciekawie XD
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 30-09-2016 19:00:42 
Pierwszy komentarz pod tym artykułem jest najbardziej trafny. Ale spokojnie... żeby to jeszcze nie zostało zdementowane ;)

Knot - lamusem to jest ktoś kto próbuje narkotyków wiedząc czym to grozi. No chyba że nie wiesz. Ale skoro nie wiesz, to gdzie ty się wychowywałeś że o tym nie słyszałeś, w jakieś jebanej jaskini w Tybecie czy w dziupli w Puszczy Kampinoskiej, czym ty się chwalisz łosiu.
 Autor komentarza: jassin
Data: 30-09-2016 19:08:38 
No to przynajmniej teraz zrobi sie ciekawie! Kazda federacja zapewne wyloni swojego osobnego mistrza a potem zaczna sie unifikacje!
 Autor komentarza: iron3
Data: 30-09-2016 19:13:41 
Myślę że Knot nieprzypadkowo wziął sobie taki nick. Ma często takiego knota w pewnej dziurze swego ciała.
 Autor komentarza: Callisto
Data: 30-09-2016 19:27:02 
No no i mocarny, nieruszalny, tytanowy Wladek przegral z takim grubym, cpajacym, chlejacym cyganskim niedojda. Ojojoj co to bedzie sie dzialo.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 30-09-2016 19:32:19 


"Wygląda więc na to, że nie problemy z psychiką, a kłopoty z narkotykami były realną przyczyną wycofania się z drugiej walki z Ukraińcem"


Team Fury'ego po prostu lekko nie doprecyzowal sytuacji, Tyson nie tyle mial depresje co po prostu byl na "zjezdzie" :)


 Autor komentarza: MocnoReki
Data: 30-09-2016 19:44:24 
A kiedy mu te zdjęcie robili,że tyle włosów jeszcze miał...
(podobno od sterydow wypadają hmmm... )
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-09-2016 20:02:39 
@ andrewsky

jest śmiesznie, a na ringach ani ciekawie, ani śmiesznie
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 30-09-2016 20:14:41 
koks w uk jest bardzo ,bardzo pouplarny ,oczywiscie nie wszystkich stac ,bo to dosyc droga impreza gram kosztuje 100 funtow ,a ile przez noc trzeba przyjac w noch,ci co probowali wiedza,a sa i tacy ktorzy jada na koksie caly czas .Oczywiscie mozna dostac tak zwana council kokaine cena sie wacha 30 ,50 funtow ,to dla tych ktorych nie stac ,a chca poczuc sie luksusowo.
kokaina miedzy innymi jes konkretnym afrodyzjakiem i wyostrza zmysly czyli wzmaga doznania seksualne z tego powodu sporo ludzi siega po kokaine ,a koksik moze szybko uzaleznic psychicznie .ogolnie po koksie jest ok i co wazne nie ma zjazdu .osoiscie jezeli mam ochote na cos innego niz blowaar lub ziele ,to wole grzyby dzialaja podobnie jak koks tyle ze faza nie jest tak syntetyczna ,bardziej naturalna ,wieksze beneity przy mniejszych skutkach ubocznych
Furego stac na taka zabawe ,a i dojscia pewnie ma takie ze 100 fula placic nie musi ,tgo pewnie jedzie po bandzie ,napewno ze zlotym Oscaremm by sie polubili i mogli by isc w jednej lini lu ak kto woli jedna sciezka
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 30-09-2016 20:29:18 
to już wiadomo czemu tyson dobrze sie bawi przebierajac za batamnów i innych, będąc przy tym bystrym i lotnym usmysłowo.
Cóż, bycie mistrzem jak widać nie jest dla każdego, trzeba umieć dźwigać to brzemie.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 30-09-2016 20:33:36 
Zanim jakiś świętojebliwy gamoń zacznie umoralniać - ćpał Tyson (Mike), ćpała niemal cała czołówka wagi ciężkiej lat 80 (np. Tucker, Tubbs, Dokes, Thomas), brali Benitez, Camacho, Chavez a nawet Leonard. Calzaghe, McCall, Cooney, Whitaker i wielu, wielu innych.

Tyson po prostu zachował się jak na mistrza przystało, to wszystko:-)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-09-2016 21:06:03 
Drogi kolego Groillort raczy zwrocic uwagę ze ci o ktorych wiadomo ze przesadzali z narkotykami,a szczegolnie kokaina nie za dobrze na tym wyszli
I chyba Tysonowi Furemu też sie to już czkawką odbije...
 Autor komentarza: Knot
Data: 30-09-2016 21:07:03 
Rany dostałem 2 ostrzeżenia tylko dlatego że zrugałem jakiegoś LAMUSA, który mnie prowokował.
Chyba się popłaczę :(
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 30-09-2016 21:11:55 
Wielce szanowny kolego @andrewsky należy mieć na uwadze fakt, że o ile część z nich skończyła b. źle (Tubbs czy Dokes), o tyle część (Calzaghe, SRL, Chavez) całkiem nieźle.

No ale koniec końców masz rację, że to raczej nie pomaga, tak więc pamiętajcie dzieci: jeżeli kiedykolwiek zostaniecie mistrzami świata w boksie - nie bierzcie. Narkotyki są złe.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 30-09-2016 21:35:20 
Głupia sprawa. bo ten ,,doping" żadnych wymiernych efektów nie daje w walce. Sa plusy, ale są tez minusy. Fury po prostu przesadził z zabawą i tyle. Postąpił głupkowato i poniesie konsekwencję. Jak widzę większość wiesza na nim psy. Niesłusznie. Tyson się nie zhańbił. Nawet jego fani do których ja się zaliczam wiedzieli że facet to lekki świr. W tym kontekście zażywanie koki mnie nie dziwi. Zresztą bądzmy szczerzy ile tzw. celebrytów ćpa?
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 30-09-2016 21:45:24 
kto z nich nie cpa?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-09-2016 21:50:02 
Wszystko ma swój czas swoje miejscem.Jest czas siania i czas zbierania
Fury postąpił głupio i samolubnie.Zawiódł swoich kibiców,ale także tych którzy nie są jego kibicami,ale chcieli obejrzeć rewanż z RoboWładkiem
A potem sie dziwi ze ma złą prase i ludzie nie doceniają jego osiągnięć.Jest sam swoim najwiekszym wrogiem
 Autor komentarza: Darion
Data: 30-09-2016 21:55:09 
To koniec leniwego cygana. Teraz sie stoczy kompletnie i sie zacpa. Bedzie wazyl 170kg, zero treningu, tylko alko i koks. Cale szczescie ten Dyzma boksu zniknie i za rok nikt nie bedzie o nim pamietal.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 30-09-2016 22:00:59 
akurat niektorzy zapaamietaja Furego jako tego ,ktory pokonal Kliczke ,nawet jesli tym drugim sie to nie podoba
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 30-09-2016 22:11:28 
Tyson Fury już wcześniej mówił, że właściwie po pokonaniu Kliczki może odejść z boksu. Wtedy mało kto mu wierzył. Nawet ja będąc jego fanem, traktowałem te wypowiedzi z przymrużeniem oka. Moim zdaniem Fury potrzebuje wyzwań. On chce zadziwiać i szokować świat, chce na siebie zwracać uwagę. Według mnie Fury wróci do boksu, bo w w wadze ciężkiej pojawią się nowe wyzwania. Jeżeli AJ nadal będzie tak demolował rywali i jeszcze w dodatku pokonałby Hughiego Furego to wówczas Tyson znajdzie motywację do treningu i sięgnie po pasy. Będzie chciał ponownie udowodnić światu, że jest najlepszy. Tak ja to widzę.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 30-09-2016 22:13:08 
Autor komentarza: hayabooza
Przecież on mówił w wywiadach w między walkami je fastfoody, wciąga koke, pije alkohol i rucha :D nic nowego
I tak licze, że wróci



To tak jak ja, dlatego go lubię, też liczę, że wróci.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 30-09-2016 22:20:25 
Fury po walce z Kliczką odwaliła woda sodowa koleś oderwał się od rzeczywsitośći .
Widać to było tych szopkach z opasłym brzuchem, tancem z pijanymi kibicami i odwłowyanie walki.
Faktycznie.
Nawarzył piwo to tera zmusi go wypić zapewne poniesie konsekwecję.
Jak najszybciej powinni mu odebrać pasy.



fury jak na 2.06
jest szybki troche szkoda że nie będzie rewanżu ale ze względu na Włada bo mógł by się udanie zrewanżować Furemu
Angol na własne życzenie idiotycznie niszczy swoją karierę
to nie jest ani nie był gośc godny Mistrza wrecz odwrotnie lekkka żenada.
jakoś migo nie żal za głupie idotyczne błędy trzeba płacić
 Autor komentarza: Clevland
Data: 30-09-2016 22:47:50 
Trening bokserski jest najlepszym koksem.
Siłowy, wydolnościowy, sparingi...

Do tego Fury nie musiał robić wagi, no chyba że za bardzo w fastfood poszedł.
 Autor komentarza: Storm
Data: 30-09-2016 23:04:28 
Aż muszę go obronić. A wszyscy wiedzą że nie lubię jego pokracznego stylu. Za to uwielbiam jego gadki. Może i kokainowe ale fajnie się słucha. Otóż Orgowicze. U Furego wykryto kokainę a sprawdziłem na stronie Vada i kokaina nie jest zabroniona w przygotowaniach. Nie moze byc wykryta w zawodach. Czyli w sumie czarny PR poszedł na całego. Fury zwali na depresję i będzie chciał dalej walczyć tylko pod takim czujnym okiem mogą mu skończyć karierę. Po drugie nikt nie bedzie chcial z nim walk kontraktowac. Pytanie pozostaje czy zabiora mu pasy. Skoro kokaina nie jest zabroniona to????? Substancję wykryto ale dopiero w poniedziałek ogłoszą że za to się nie dyskwalifikuje i zacznie się kolejny cyrk. Piszę o tym dlatego że z pewnością wykrywano kokainę u innych sportowców ale im kariery nie niszczono. Fury najwyraźniej jest do odstrzału.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 30-09-2016 23:07:13 
Jak czytam powyższe komentarze to zastanawiam się czy jestem na stronie stworzonej dla prawdziwych mężczyzn czy kurwa dla kółka ministrantów :)
 Autor komentarza: Arabian
Data: 30-09-2016 23:14:01 
Pyskaty

zażywanie narkotyków i chlanie wódy jest męskie? fajnie patrzysz na świat.
 Autor komentarza: magic19
Data: 30-09-2016 23:26:11 
Storm teź tak myślę ale go odstrzelą i to jest raczej pewne przypomnij sobie jaki cyrk robili o zioło z burito czy Chavezem za długo cudował z rewanżem i te gadki ze moze wróci moze nie to go odsuną na inny sposób.Za krótcy są mam na myśli Team Fury, K2 czy Eddiie, Barry Hearn ze wszystkimi wojowali z sky sport trochę sie im po tej wygranej pomieszało a to są tego efekty.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 30-09-2016 23:31:31 
Autor komentarza: Arabian
zażywanie narkotyków i chlanie wódy jest męskie?


Zażywanie narkotyków na pewno nie.
Natomiast chlanie wódy ... To zależy ile możesz wypić.
 Autor komentarza: Sebson
Data: 30-09-2016 23:35:07 
No panowie albo boks, albo koks. Chyba, że powstanie federacja, która usankcjonuje jawne strzykawy, gołe półdupy w jednym narożniku i śmigane ścieżki na stołku popychane rubinową cieczą w drugim. Ale tak na poważnie- jest ciekawy wywiad na "ringu" z Myszkinem. Tak sobie myślę, że w przypadku wszystkie obciążenia sławy (+ w osobie Tysona odpowiedzialności dzierżenia pasów) , o których opowiada Myszkin- w przypadku Furego należy pomnożyć x10. Jak by nałożyć namiętności i mantal Tysona na kontekst, zrozumiałe poniekąd staje się, że facet poddał się "finezyjnej autoterapii".. :) Z jednej strony żelazny świat biznesu, telewizji, zobowiązań mistrza i sportowca, z drugiej stoi tylko człowiek bawiący się w boks na najwyższym poziomie z okrutnym dystansem do rzeczywistości, ludzi i siebie..
 Autor komentarza: Arabian
Data: 30-09-2016 23:45:28 
Grzelak

tak wypić coś można ale chwalenie się tym jest żenujące.
 Autor komentarza: fext
Data: 30-09-2016 23:46:10 
@Storm
Coś dziwnie sprawdzałeś. Przed chwilą ściągnąłem sobie z ich strony listę zakazanych substancji. W preambule piszą tak:

"The following classification groups and substances are prohibited at all times during
participation in the VADA program." - co po polsku oznacza, że sklasyfikowane poniżej grupy substancji oraz substancje są zabronione przez cały okres uczestnictwa w programie VADA.

Na stronie szóstej, w części S6 - Stymulanty jak byk widnieje kokaina. Jeżeli więc Fury należy do VADA, to kokainą raczyć się nie powinien. Moim zdaniem taki zakaz w "trybie ciągłym" jest bezsensowny, bo na etapie przygotowań imprezowy narkotyk w stylu kokainy nie jest w stanie w żaden sposób pomóc w treningu. Niemniej jednak jest zabroniony. Zobaczymy, co powiedzą federacje.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 30-09-2016 23:48:41 
@Arabian

Chlanie wódy, ćpanie koki i ruchami zajebistych lasek jest właśnie zajebiście męskie. Jeśli by Cię było stać to byś zrozumiał :)
 Autor komentarza: Arabian
Data: 30-09-2016 23:52:40 
Pyskaty

jeśi sugerujesz że jestem biedny to się mylisz(nie żeby to był powód do wstydu),takie życie się prędzej czy pózniej wali nie ma co w to wchodzić .
 Autor komentarza: Storm
Data: 01-10-2016 00:16:49 
Fext

http://list.wada-ama.org/prohibited-all-times/prohibited-substances/
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 01-10-2016 00:47:17 
Autor komentarza: Pyskatyy
Chlanie wódy, ćpanie koki i ruchami zajebistych lasek jest właśnie zajebiście męskie. Jeśli by Cię było stać to byś zrozumiał :)


Zgadzam się, ale tylko połowicznie. Koka to nic fajnego, bo z tego się robią później problemy.
A laski to już co kto woli, jeden woli jak to on laski inny jak chłopaki jego. :]
 Autor komentarza: fext
Data: 01-10-2016 00:50:16 
@Storm
Wszystko jasne. Ty mówisz o WADA, czyli World Anti-Doping Agency a ja o VADA, czyli Voluntary Anti-Doping Association. Tu masz link: http://vada-testing.org/
Teraz wszystko zależy od tego, która agencja go badała i którą "pogonił". Jeśli VADA, tak jak piszą tutaj, to koka jest be. Jeśli WADA, to być może mógł ją sobie przyjmować :)
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 01-10-2016 01:24:49 
Autor komentarza: Pyskatyy
Chlanie wódy, ćpanie koki i ruchami zajebistych lasek jest właśnie zajebiście męskie. Jeśli by Cię było stać to byś zrozumiał :)


Taaa i start spod supermarketu z piskiem opon.
Męskie to jest nie uleganie takim przyziemnym pokusom. Jak potrafisz odmówić "zajebistym laskom" bez mrugnięcia okiem to dopiero aspirujesz na mężczyznę.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 01-10-2016 01:38:26 
Szpulka robi probe zejscia do 90,7 :) , bardzo dziwna i ciekawa decyzja , wasylicho jest za i nawet pisze androny jaki to git bedzie szybki silny z mocna szczeka ciosem itp :), chyba doszli do wniosku ze w ciezkiej nima co szukac , ciekawi tylko ojca jedno giciorek taki zachlanny na kase zdaje sobie sprawe ze zarobki nie beda jak w ciezkiej?
 Autor komentarza: cortexo
Data: 01-10-2016 02:04:31 
calzaghe pewno mu dal
 Autor komentarza: tyler
Data: 01-10-2016 02:36:33 
Ja bym obstawial Hattona, obaj z Manchesteru, a Ricky od kilku lat daje czadu.
 Autor komentarza: Storm
Data: 01-10-2016 02:44:30 
Fext

Fury podpisał dobrowolnie z VADĄ a ja poszedłem za linkiem z Twittera. W takim razie pasy bye bye.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 01-10-2016 10:08:18 
Fext, Storm

Panowie, agencje i ich role Wam się pierd@lą.

WADA nie przeprowadza testów. W wielkim uproszczeniu WADA opracowuje listy niedozwolonych substancji, testy na ich obecność przeprowadzają agencje jak VADA, USADA, UKADA itp. Te agencje bazują na listach substancji zakazanych opracowanych przez WADA.
 Autor komentarza: Madras
Data: 01-10-2016 13:59:06 
@ojciec
Gdzie znalazłeś inf, że Szpilka spróbuje zrobić limit cruiser? Ciekawi mnie to bardzo, gdyż on z wagą 102 kg wygląda już szczupło (fotki latały po portalu jakiś czas temu).
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 01-10-2016 17:06:47 
Autor komentarza: MadrasData: 01-10-2016 13:59:06
@ojciec
Gdzie znalazłeś inf, że Szpilka spróbuje zrobić limit cruiser? Ciekawi mnie to bardzo, gdyż on z wagą 102 kg wygląda już szczupło (fotki latały po portalu jakiś czas temu).


no przeciez wiadomo gdzie :)
 Autor komentarza: Storm
Data: 01-10-2016 17:07:55 
Poszerzam wiedzę. Program VADA jest dobrowolny i zakazuje wszystkich substancji w fazie przygotowawczej jak i podczas zawodów. Dobrowolny oznacza że sportowiec sam musi się do niego zapisać ale na przykład jeśli strony zawarły to w warunkach kontraktu to Fury wiedział że musi poddawać się wszystkim testom. Czyli na przykład to mogło być przedmiotem negocjacji przed podpisaniem kontraktu. Wydaje mi się że przy pierwszej walce takiego zapisu nie było. Po doniesieniach o dopingu u Furego obozy uzgodniły że poddadzą się dobrowolnym testom VADA. Wydaje się że taki sam zapis pojawił się w kontrakcie na walkę Powietkin Wilder. I tutaj i tutaj sytuacja kontrowersyjna ale z wyjątkiem takim że Fury wiedział że nic nie mogą wykryć a dalej wciągał ścieżki. Niepoważne i głupie z jego strony.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.