STIVERNE KONTRA POWIETKIN O PAS WBC W WERSJI TYMCZASOWEJ!

Federacja WBC wobec kłopotów zdrowotnych Deontaya Wildera (37-0, 36 KO) wyznaczyła dwóch zawodników do walki o miano tymczasowego mistrza świata wagi ciężkiej. Naprzeciw siebie staną dwaj najwyżej rozstawieni pięściarze w rankingu - Aleksander Powietkin (30-1, 22 KO) oraz Bermane Stiverne (25-2-1, 21 KO).

WŁADZE WBC OCZYŚCIŁY POWIETKINA Z ZARZUTÓW O DOPING  >>>

Zasiadający na tronie WBC "Brązowy Bombardier" poinformował, że nie będzie zdolny do wyjścia między liny do końca roku. W związku z tym obowiązkowy challenger, czyli Powietkin, doczeka się swojej szansy i zaboksuje o pas w wersji Interim. Natomiast Stiverne to poprzedni mistrz, którego zdetronizował właśnie Wilder.

RIABIŃSKI: POWIETKIN-STIVERNE W LISTOPADZIE/GRUDNIU W NOWYM JORKU >>>

Teraz obozy Kanadyjczyka i Rosjanina mają czas na negocjacje. Jeśli strony nie dojdą do porozumienia, już 16 września oficjalny przetarg wyłoni organizatora walki. Pieniądze z przetargu zostaną podzielone w stosunku pół na pół, przy czym dziesięć procent zostanie zdeponowane i wypłacone tryumfatorowi (czyli 55% dla zwycięzcy, 45% dla przegranego).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 17-08-2016 19:21:53 
może być dobra walka zważywszy na podobne warunki fizyczne. Będzie KO, nie wiem na kim
 Autor komentarza: Zarev
Data: 17-08-2016 19:24:15 
Powietkinowi lezą tacy rywale, będzie kolejny ciężki nokaut.
 Autor komentarza: matd
Data: 17-08-2016 19:25:57 
Dobre rozwiazanie. Mega ciekawa walka. Stiverne to kawal zawodnika i duzo lepiej czuje sie atakowany niz odwrotnie. Do tego maja zblizone warunki fizyczne. Swietne zestawienia,ale tak czy inaczej - Povietkin faworytem.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 17-08-2016 19:27:53 
Czyli Povietkin był tylko zastopowany na walkę z bumem a z innymi może walczyć.
Jaja jak berety. Bumowi powinni porostu odebrać pas i zakończyć tę farsę.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 17-08-2016 19:34:01 
Teoretycznie wywierający presję swarmer Povietkin powinien pasować stylowo defensywnemu sluggerowi Stivernowi.

Mają podobne warunki fizyczne, Sasza będzie atakował, może grubas czymś trafi.

Jednak biorąc pod uwagę dyspozycję, którą prezentował kandyjski Haitańczyk ostatnio - Povietkin jest zdecydowanym faworytem.
 Autor komentarza: samqualis
Data: 17-08-2016 19:41:07 
swietne zestawienie

mam nadzieje ze wracajacy wilder bedzie musial zawalczyc ze zwyciezca tej walki bez zadnych przetarc
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 17-08-2016 19:42:35 
Dla Powietkina to chyba obecnie najlepsze rozwiązanie, chociaż walka ze Stivernem może być dla Rosjanina ryzykowna. Niestety Sasza nie ma innego wyjścia jak tylko walczyć. Myślę, że w tym przypadku układ styli chociaż ważny, to nie będzie miał istotnego znaczenia. Rosjanin jest lepszym pięściarzem i powinien tę walkę wygrać.
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 17-08-2016 19:48:02 
Jeśli Stivern ma dalej tak samo twardy łep co w walce z Wilderem powietkin nie powinien mu zagrozić jednak na punkty stawiam na ruskiego.
 Autor komentarza: yaro1411
Data: 17-08-2016 19:58:19 
Może być różnie ale lubię sasze, serio podoba mi się jego sportowa postawa
 Autor komentarza: tolek78
Data: 17-08-2016 20:09:23 
Szkoda że nie ma informacji o tym czy w przypadku wygranej Powietkina w następnym pojedynku(po wyleczeniu kontuzji najwspanialszego mistrza w historii HW)spotka się z Wilderem.Czy może stworzy się sytuacja taka jak WBA i będzie kilku mistrzów.

Osobiście mam nadzieję że Buuumnotay nie będzie miał już wyboru i zostanie zmuszony do pojedynku z Saszą
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 17-08-2016 20:11:34 
Stiverne ostatnimi czasy forma nie powala ,takze Povietkin nie powinien miec wiekszych problemow i spokojnie to wygrac
 Autor komentarza: rocky86
Data: 17-08-2016 20:15:32 
Dobre i uczciwe rozwiązanie, do tego fajne zestawienie. Sasza jest duzym faworytem, ale Stiverne lubi walczyc z zawodnikami wywierajacymi pressing, ma dobry jab (z czym Sasza sobie nie radzi), ma kopyto i ma (lub mial) twardą glowe. Z drugiej strony B-ware ostatnio zaprezentował sie fatalnie.
Swoja droga Haitanczyk od porazki z dzikusem gowno zrobil, by zasłużyć sobie na kolejna walke o pas.
 Autor komentarza: jovo
Data: 17-08-2016 20:54:53 
Povetkin zaaplikuje kilka czyściochów na głowe Stiverna i zacznie się człapanie jak w walce z Wilderem.
Tylko jakiś Lucky punch mógłby sprawić, że Sasza by to przegrał.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 17-08-2016 20:58:02 
Przed walką Stiverne - Wilder napisałbym, że szanse 50/50. Niestety od tamtej walki Stiverne mocno się zużył, a rusek wypije pewnie znowu ten swój maminy kompot i wygra przez TKO/KO.
 Autor komentarza: Kadej
Data: 17-08-2016 21:14:22 
Bardzo ciekawe zestawienie. Obydwaj mają porównywalne warunki fizyczne, są bardzo waleczni, bardzo twardzi (aczkolwiek Stiverne ma chyba nieco lepszą odporność), Stiverne ma lepszy cios, balans i obronę, natomiast Povietkin jest szybszy i lepiej wyszkolony. Teoretycznie Rosjanin będzie pasował stylowo Kanadyjczykowi, jednak Sasza jest bardziej technicznym swamerem, Arreola jednak był prostym swamerem, dlatego tak kiepsko wypadł. Trzeba też wsiąść pod uwagę, że Stiverne nigdy nie miał dobrej kondycji, a poza tym jest już stary, ale może jeszcze uda mu się zrobić formę na jedną walkę jak nie będą jej bardzo przekładać.
 Autor komentarza: Kadej
Data: 17-08-2016 21:16:21 
Faworytem jednak jest Rosjanin.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 17-08-2016 21:18:51 
Trochę ryzykownie (bo Stiverne jest znany z twardej głowy), ale stawiam na Powietkina przed czasem.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 17-08-2016 21:20:36 
Powinni walczyć o pas pełnoprawny. Wilderowi dać pas mistrza w zawieszeniu.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 17-08-2016 21:23:24 
W sumie dobre rozwiązanie zwyciescą uzyska automatycznie walke z Wilderem,
Jakby to był Stiverne z przed walki z Wilderem to powiedziałbym że walka 50 na 50 ale po jednostronnym oklepie od Wildera i słabej walce średnim rossym gdzie leżał na dechach zdecydowanym faworytem Povietkin.
nie można skreślać Stiverne bo ma bardzo mocny cios ale ma nadwagę nie jest szybki ,Povietkin musi uważać żeby nie przyjąc od Stiverne jest szybszy ,lepszy technicznie cios też mocny .
'Stawiam na Ruska wygrana na punkty lub tko

w końcu jakaś w miarę wyrównana walka po odwołaniu Fury -Kliczko i Wilder -Povietkin
 Autor komentarza: Clevland
Data: 17-08-2016 21:27:48 
Jak będą testy antydopingowe to forma Povietkina będzie dużym znakiem zapytania.
Powinno wystarczyć na Stiverna.

Haye vs Powietkin chciałbym zobaczyć !
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 17-08-2016 21:29:11 
Povietkin wygra !!!

przetarg wygrają walka w Rosji dobra decyzja władz ze tak się stało, ale jak widzę nikt tutaj się nie cieszy z takiego przebiegu sprawy a tak narzekano.

Trudno co niektórym tutaj dogodzić obawiam się że nawet zrobienie laski przez dziewczynę co niektórym panom by tutaj nie pomógł WTF ???
 Autor komentarza: Krusher
Data: 17-08-2016 21:36:51 
Stiverne ma odporność, ale niestety to tylko mały grubasek,Sasza go ubije ;)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 17-08-2016 21:37:28 
Ciekawy jestem jakie będą stawki.Jak coś w stylu 3-1 na Povetkina to postawię sporą sumkę na Stiverna:)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 17-08-2016 21:56:56 
Nie spieszcie sie bo grubas silnoszubkoreki moze czyms ustrzelic ruska:)
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 17-08-2016 22:50:34 
Autor komentarza: RollinsData: 17-08-2016 21:20:36
Powinni walczyć o pas pełnoprawny. Wilderowi dać pas mistrza w zawieszeniu.

Zgadzam się. Jest to jedna z tych dziwnych rzeczy, których przeciętny kibic boksu nie jest w stanie pojąć. Pewnie za takimi decyzjami stoi jak zwykle kasa.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 17-08-2016 22:52:29 
Gasijew jest młody, świetne warunki fizyczne, mocny cios. Za to sztywny, dość powolny, coś jak Kudriaszow.
Szybkość nóg, technika, doświadczenie, odwrotna pozycja (z mańkutami chyba Gasijewowi niezbyt idzie) wezmą górę i wygra Denis, myślę.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 17-08-2016 22:52:49 
Ojoj! Nie ten temat :D
 Autor komentarza: meh
Data: 18-08-2016 00:21:44 
Fantastyczna informacja! Już się bałem ze będzie cholerne stagnacja przez kontuzje Wilder. I tak właśnie powinny postępować federacji, żeby coś się działo. Wobec Furego tez powinny zostać wyciągnięte jakieś konsekwencje, stopu je rozwój wydarzeń dwóch rankingów. Ile można czekać na ten jebany rewanż.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-08-2016 01:57:10 
Bardzo ciekawe zestawienie. Kiedyś byłoby jeszcze lepsze tzn przed tym jak o Stiverne dostał lanie w walce z Wilderem i "znikł" z salonów ale mimo wszystko powinno być ciekawie.
Bermane to swojego czasu zawodnik którego miałem w grupie bardzo dobrych ciężkich a było ich niewielu zaraz po "celujących" braciach z Ukrainy. Stivernowi nie leżą jednak wysocy rywale co zabiera mu sporo "klasy" jeśli rozpatrujemy z takimi bokserami jego walki. Nie mniej Aleksander to też jak na ciężką "średniaczek" więc tu Bermane powinien móc w 100% pokazać to co w nim najlepsze a są to szybkie i ciężkie rączki.
Myślę że to mu na pewno pozostało więc Aleksander będzie musiał mieć się na baczności żeby nie wyłapać czegoś potwornego a to bardzo możliwe.
Nie zgodzę się że Stiverne ma lepszą szczękę i mocniejszy cios niż Rosjanin. Myślę że są pod tymi względami bardzo podobni natomiast Powietkin jest znacznie lepszy na nogach i ogólnie fizycznie. Technicznie również wydaje się mieć przewagę. A kopał ostatnio jak konisko.

Będzie wesoło. Mam nadzieję tylko że walka nie skończy się aż tak szybko jak ta z Perezem (choć wtedy Wilder miałby pewnie śmieszny wyraz twarzy oglądając owe starcie ;D) a nie jest to wcale takie niemożliwe bo Stiverne może (ale nie musi) przejawiać syndromy rozbicia bo od Wildera który nie głaszcze przyjął bardzo dużo. A Sasza ostatnio jak trafia to nie ma zmiłuj. A skoro Cris zamraczał Stivernem jeszcze wcześniej to może być ciężko.

Szanse na dzień dzisiejszy oceniłbym na jakieś 65-35% dla Saszy ale jeszcze się zobaczy (między innymi formę Bermane)
 Autor komentarza: Miro
Data: 18-08-2016 07:15:37 
Ciągle wracanie do starych nazwisk jak Stivern czy Arreola jest już nudne. Dostawali w przeszłości walki mistrzowskie i o duże pieniądze , wykorzystali swój czas lepiej czy gorzej . Teraz Stiverna i Arreolę powinno się zastąpić innymi nazwiskami jak choćby Ortiz . Kubańczyk powinien być wyzwaniem dla Povietkina ,skoro był gotowy do walki z mistrzem świata Wilderem to nie powinien pękać przed Ortizem. I to byłoby mega ciekawe zestawienie . Chętniej zobaczyłbym również walkę Povietkina z Heyem a nie ze Stivernem. Przecież Povietkin nie jest po leczeniu czy nie wychodzi do walki po ciężkim KO , żeby nie mógł wyjść od razu do przeciwnika , który może mu zagrozić. A takim byłby na pewno Ortiz. Oczywiście, że Stivern też może się postawić w ringu Povietkinowi , ale Haitańczyk moim zdaniem jest już rozbity po walce z Wilderem .
 Autor komentarza: astarte
Data: 18-08-2016 08:23:41 
tragedia. wyciaganie stiverna do walki z ruskim sterydem mija sie z celem. a najwieksze jaja beda jak stiverne znokautuje ruska i bedzie rematch z wilderem. alez bol dupy mieliby czytelnicy orga, murzyn znow obija bumow, na dodatek po dwa razy ; ))

z drugiej strony patrzac na top15 wbc nie wiem kogo mogliby lepszego znalezc. rozsadnie wyglada 3ci pulev, parker idzie na AJ, dupa juz wyrwal w pape od wildera, haye by pewnie obsral zbroje przed povetkinem a liczy na wyplaty zycia w pojedynkach na wyspach. ruiz pewnie padlby jak scott..
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 18-08-2016 09:51:17 
Miro

Po tych całych perypetiach Powietkinowi jako obowiązkowemu pretendentowi należy się walka z Wilderem jak psu buda, więc zestawianie go teraz z Ortizem, który nawiasem mówiąc nie jest notowany w rankingu WBC, byłoby nieuczciwe. Ja oczywiście chętnie zobaczyłbym walkę Saszy z Ortizem czy nawet z Davidem Haye, ale dopiero po walce z Wilderem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.