FROCH: GOŁOWKIN MNIE ROZCZAROWAŁ

Carl Froch, który swego czasu rozważał walkę z Giennadijem Gołowkinem (35-0, 32 KO), przyznał, że jest zawiedziony decyzją Kazacha, aby zmierzyć się z występującym do tej pory o dwie kategorie niżej Kellem Brookiem (36-0, 25 KO).

- Gołowkin mnie rozczarował, będzie walczyć z mniejszym rywalem. Powinien był wybrać kogoś równego sobie, a jeśli nie idzie zakontraktować dobrej walki w wadze średniej, to dlaczego by nie przejść do wyższego limitu? A zarzucał "Canelo", że walczy z Khanem... - mówi były mistrz wagi super średniej.

Mimo wszystko "Kobra" nie przekreśla Brooka. Emerytowany już pięściarz wysoko ocenia umiejętności swego rodaka i sądzi, że może on sprawić faworyzowanemu Gołowkinowi spore problemy.

- W przeszłości sparowałem z Kellem, był bardzo trudny do trafienia. Mogłem oczywiście wykorzystać swoją wagę, ale podczas sparingów z mniejszymi zawodnikami starałem się bazować na umiejętnościach, a nie gabarytach. Gołowkin prawdopodobnie zrobi użytek z wagi, choć teraz nie wygląda na to, aby miał tutaj przewagę. Zapewne będzie ją miał, ale na kontrolnym ważeniu Brook był ciężki i wyglądało na to, że jest w formie. Im uważniej się temu przyglądam, tym bardziej wyrównana wydaje mi się ta potyczka. To świetny pojedynek i niezależnie od tego, czy myślisz, że Brook zostanie znokautowany, czy nie, trzeba to zobaczyć. Naprawdę sądzę, że Brook sprawi mu większe kłopoty niż jakikolwiek rywal w przeszłości. Nie będę zaskoczony, jeśli walka potrwa pełny dystans - oznajmił.

Do hitowej potyczki dojdzie 10 września na ringu w Londynie. Gołowkin położy na szali pasy WBC, IBF i IBO w kategorii średniej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: arpxp
Data: 13-08-2016 11:53:13 
Brook jest świetnym pięściarzem, ale w SWOJEJ kategorii wagowej. Naprawdę nie rozumiem, po co mu ten pojedynek? Naprawdę nie było lepszych opcji? Przecież GGG mu złamie karierę i to nawet nie dlatego, że jest lepszy, tylko go najzwyczajniej stłamsi fizycznie.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 13-08-2016 12:03:13 
Zgadzam się Frochem. Zarobki zarobkami, ale Kazach wygłupił się wzięciem Brooka..
Nawet jeśli Kell postawi mu się w ringu, nie zapomnijmy z jakiej pochodzi wagi..

Golovkin nie dopcha się do WBO. Niestety..
Banda tchórzy, czyli Saunders i Alvarez, już sie po cichu umówili na to starcie i zablokują ten tytuł na kolejny rok.. A jesli Canelo zawalczy w pełnym 160 z Saundersem, to będzie nic innego jak totalna kompromitacja Cynamona..Pomijam juz fakt że w samym Meksyku śmieją się jego odwagi..
 Autor komentarza: Ajapatyka
Data: 13-08-2016 12:15:47 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Ajapatyka piszący z IP: 62.133.140.252 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Arpxp bo Brook jest ambitny? To ze golowkin to bokser bez honoru i odwagi (szmata) to nie znaczy ze inni tez musza tacy byc. GGG taki swietny piesciarza a od dluzszego czasu pokazuje ze charakteru i honoru to on wgl nie ma. Wstyd dla boksu.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 13-08-2016 12:45:25 
Cobro wszystko łądnie pięknie ale jak mało kto powinieneś znać realia...
Eubank się posrał a HBO nie pozwoliło by na żadnego leszcza bez nazwiska.
Wyżek pójdzie jak zbierze pasy. Zresztą myślicie, że to tylko jego decyzja?
On jak większość bokserów dostaje propozycje i zasadniczo musi się zgodzić
jeśli chce zawalczyć.
On nie jest dużym średnim, żęby go na siłe pchać wyżej chociaż i tam nei będzie miał sobie równego.
Ajapatyka szmatą jesteś ty tak się wypowiadając, dla niektórych jest ważniejsze aby zapisać się w historii jak zunifikowany mistrz niż zaspakajać idiotyczne pragnienia tobie podobnym.
Jesteś kozak? To dawaj powiedz z kim miał zawalczyć jak krzyś uciekł, z kim wyżej ma zawalczyć nei niszczac go aby tacy jak ty nie sapali?
 Autor komentarza: MLJ
Data: 13-08-2016 13:17:23 
Ajapatyka,
Twóje wypociny są poniżej jakiegokolwkiek poziomu. Taka szmata, nie komentarz..
Zniknij..
 Autor komentarza: Knot
Data: 13-08-2016 14:00:14 
Gendry Głowokin znokautuje Brooka koło 6-8 rundy, bądź roundy, jak innych swoich lepszych przeciwników czyli np Lemiauxa
 Autor komentarza: palaj
Data: 13-08-2016 14:16:44 
Jeśli walka potrwa cały dystans to GGG trochę straci na wizerunku jako maszyna do nokautowania.Zgadzam się z Frochem ,że walka może potrwać 12 rund.Zapowiada się walka lepsza niż Canelo-Khan.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 13-08-2016 14:31:37 
Autor komentarza: Ajapatyka
Arpxp bo Brook jest ambitny? To ze golowkin to bokser bez honoru i odwagi (szmata) to nie znaczy ze inni tez musza tacy byc. GGG taki swietny piesciarza a od dluzszego czasu pokazuje ze charakteru i honoru to on wgl nie ma. Wstyd dla boksu.


Gołowkin to szmata i wstyd dla boksu? Szmaty to szukaj w domu wśród wstydu dla innych matek.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-08-2016 17:28:04 
Autor komentarza: Ajapatyka
Data: 13-08-2016 12:15:47
Arpxp bo Brook jest ambitny? To ze golowkin to bokser bez honoru i odwagi (szmata) to nie znaczy ze inni tez musza tacy byc. GGG taki swietny piesciarza a od dluzszego czasu pokazuje ze charakteru i honoru to on wgl nie ma. Wstyd dla boksu.

*
*

Komentarz bardzo nie na miejscu. Sam nie przepadam za Kazachem i walka z Brookiem to czysta hipokryzja z jego strony, ale to nie jest powód by w ten sposób mówić o jednym z najlepszych bokserów na świecie. Wielu bokserów traktuje ten sport jak biznes i GGG nie jest pierwszy i nie ostatni.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 13-08-2016 18:51:57 
Froch to wojownik, dlatego do końca życia będzie cierpiał ze względu na tchórzostwo, jakim się wykazał, nie biorąc walki z Kazachem - a wiemy, że szukał jeszcze wielkiej walki - w pełnym limicie 168 funtów.

Ten walkower, to podkulenie ogona przed mniejszym zawodnikiem, będzie mu doskwierać i będzie pluł żółcią i jadem, i totalnymi kretynizmami - jak ten artykuł, w którym sam sobie zaprzecza - do końca życia, stając się żywicielem coraz to bardziej żałosnego murzyńskiego i paramurzyńskiego hejtu w kierunku Kazacha.

Jak się nie opamięta, to stanie się NietrzeźwymTomaszem brytyjskiego boksu...
 Autor komentarza: arpxp
Data: 13-08-2016 19:13:25 
"To ze golowkin to bokser bez honoru i odwagi (szmata) to nie znaczy ze inni tez musza tacy byc. GGG taki swietny piesciarza a od dluzszego czasu pokazuje ze charakteru i honoru to on wgl nie ma. Wstyd dla boksu."



To samo można o Frochu powiedzieć, bo przecież on "stchórzył" przed wielkim GGG. Podsumowując: za bardzo się emocjami kierujesz, a za mało chłodną analizą.
 Autor komentarza: samqualis
Data: 13-08-2016 19:55:22 
hahaha ktos nazwal gienka "szmata" i zaraz gowno burza i ostrzezenie redakcji a jak canelo pod kazdym tematem jest wyzywany od "cweli" "pizd" "pip" "parów" "frajerow" "lamusów" "sciemniaczy" "tchorzy" "piegusow" , nie chce mi sie wiecej szukac - to wszyscy sa zadowoleni a redakcja cisza XD
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-08-2016 20:03:05 
Słuszna uwaga.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 13-08-2016 21:51:15 
samqualis,

bo Canelo sobie zapracował.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 13-08-2016 22:12:29 
Po co tę żale fakt Gg jest o jedną aktegorię większy ale nie będzie to taka różnica jak Canelo _ Kahn .
zgodze się z Brook to znakomity fighter ale w swojej wadzę a tu przyjdzie mu walczyć z Dominatorem Wagi Średniej. brawa dla Brooka że ma odwagę walczyć w górnym limicie z takim panczerem nisczycielem jak Gołowkin
będe lekko zdziwiony jak walka potrwa cały dystans.

Co Do Frocha to był naprawde twardziel kozak ,wojownik wagi Super średniej co jak co jemy czy Kesslerowi nigdy by nie zażucił tchórzostwa
jak nie ktorzy hejterzy cykorzy znad klawiatury piszą
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.