PIĘCIU POTENCJALNYCH RYWALI DLA CANELO

Jeszcze dobrze nie opadł kurz po sobotnim efektownym zwycięstwie Saula Alvareza (47-1-1, 33 KO) nad Amirem Khanem (31-4, 19 KO), a już eksperci i kibice zadają sobie pytanie, kto będzie kolejną ofiarą mocno bijącego Meksykanina. Poniżej prezentujemy listę pięciu kandydatów wybranych przez tygodnik Boxing News.

5. David Lemieux (35-3, 32 KO).
Co prawda w październiku zeszłego roku Kanadyjczyk przegrał z kretesem z Gołowkinem, ale to wciąż potężnie bijący, solidny pięściarz, ze stylem gwarantującym ekscytujące walki. Gdyby doszło do ich konfrontacji Canelo miałby w końcu okazję wystąpić w limicie 160 funtów i zaaklimatyzować się na dobre w dywizji średniej.

4. Miguel Cotto (40-5, 33 KO).
Ich drogi skrzyżowały się w listopadzie 2015 roku i po zaciętej batalii jednogłośnie na punkty zwyciężył młody wilk. Nie brakowało jednak opinii, że Portorykańczyk został wówczas skrzywdzony przez sędziów. Z pewnością ambitny 35-letni "Junito" w ciągu dwunastu rund spędzonych w ringu z Canelo zdążył poznać jego słabe punkty i z chęcią wykorzystałby tę wiedzę w rewanżu. Druga wojna Alvareza z Cotto byłaby łakomym kąskiem dla wszystkich fanów.

3. Floyd Mayweather Jr (49-0, 26 KO).
We wrześniu 2013 roku czarnoskóry król dał Alvarezowi prawdziwą lekcję boksu i pokazał młodemu gwiazdorowi miejsce w szeregu. Od tamtej pory minęło już jednak trochę czasu i Canelo dojrzał psychicznie do wielkich wyzwań oraz udoskonalił jeszcze swój styl walki. Wabikiem dla Floyda byłby niewątpliwie tytuł mistrzowski WBC wagi średniej, jakim legitymuje się aktualnie Meksykanin. Dołączenie go do budzącej podziw kolekcji trofeów dumnego i bajecznie bogatego Amerykanina zaspokoiłoby z pewnością jego wielkie ego. Przynajmniej na chwilę.

2. Billy Joe Saunders (23-0, 12 KO).
Do niepokonanego 26-letniego Brytyjczyka należy jeden z głównych pasów mistrzowskich kategorii średniej, czyli tytuł federacji WBO. To byłaby zarówno dla Alvareza jak i dla Saundersa pierwsza bitwa unifikacyjna. Billy walczy z odwrotnej pozycji, jest mądry i sprytny w ringu. Byłby to kompletnie inny styl od tego, który prezentuje Lemieux. Mogłoby być ciekawie.

1. Giennadij Golovkin (35-0, 32 KO).
To byłaby bez wątpienia największa aktualnie walka w boksie zawodowym. Już przed starciem z Khanem włodarze WBC zapowiedzieli, że zwycięzca będzie musiał w następnej kolejności wejść do "klatki" z bestią z Kazachstanu. Zgodnie z przewidywaniami został nim Meksykanin. Nadzieją napawa kibiców fakt, że opromieniony triumfem nad sporo mniejszym Anglikiem Alvarez zapowiada, że nie boi się Gołowkina i chętnie zafunduje mu pierwszą porażkę w karierze. Czy jednak podobnego zdania będą promotorzy Canelo i dadzą mu zielone światło?

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 13-05-2016 13:31:51 
Faktycznie Floyd jakby wrócił do boksu by mieć 50-0 mógłby sobie wybrać rewanż z Canelo zrobić go 155 lbs, mieć w karierze tytuł w kolejnej wadze i przytulić sporo floty. Moim zdaniem wygrałby 39-letni Past Prime Money nieznacznie z rudzielcem.
 Autor komentarza: eromer
Data: 13-05-2016 13:47:25 
@ Up
jasne, bezpieczna walka i jak najbardziej easy money dla Mayweather'a
niestety dla widza absolutnie bez sensu

dla przeciętnego konsumenta boksu, istnieją tylko dwie opcje:
Lemieux
GGG
...bo tylko oni są w stanie rudego przewrócić na dobre
Cotto o ile lepszy bu nie był, to przekręcą go po ra drugi - szkoda jego zdrowia
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-05-2016 13:48:18 
Rewanże z Cotto i Floydem bez sensu. Floyd zrobił go ostatnio 12:0, a Cotto przekręcono. Po co komu rewanże?

"To byłaby bez wątpienia największa aktualnie walka w boksie zawodowym."

Pod względem biznesowym może i tak... Pod względem sportowym jakieś śmieszne świniobicie i bolesna weryfikacja Rudego piegusa. Przy Kowaliow v Ward ta "walka" to zwykłe gówno dla niedzielnych kibiców.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 13-05-2016 13:54:06 
BJS i GGG odpadają. Nie będą sie chcieli łapać w "Caneloweight". Oscar wykreci sie, że złożyli oferte, ale to GGG nie chce zejść do wielkiej gwiazdy jaką jest Saul, a to on jest "A side". Zawsze to samo, no ale należy wierzyć niczym w Pac-Floyd.

Floyd odpada, Cotto odpada bo znowu będzie za dużo gadania o warunkach. Moim zdaniem walka była bliska remisu, ale po co rewanż ? Znowu Canelo wygra, Cotto walczył dobrze, ale jest za mały, a Canelo ma za duże plecy.

Wydaje mi sie, że następny będzie Lemieux bo to dobry ruch. Walka dwóch bombardierów i duża szansa na efektowny nokaut na Lemieux. Jakos mi sie wydaje, że właśnie Lemieux na undercardzie 'Khanelo' to nie był przypadek + Lemieux to dobra walka na przetarcie przed GGG i kontranst. Chcą przekonać publike, że Canelo efektowniej wygra niż GGG.

Co sądzicie ?
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 13-05-2016 13:54:19 
Granutechin a limit 155 ibs to jest waga 70 kg w jakiej ostatnio walczyli canelo z Khanem czy niższa?bo niewiem


Canelo - Mywether ta walka chyba była w limicie niższym gdzieś ok 69 czy nawet 68 Canelo zbijał do tej walki coś ok 7 kg był wysuszony, i min dla tego tak wypadł słabo na tle Mywethera
poza tym wtedy Canelo to był dzieciak a teraz nabył doświadczenie i rutynę rozwinoł się

jeśli dojdzie do rewanżu Canelo z MYwetherem to napewno nie limicie 155 tylko jak już coś w tym umownym 70,30( nie wiem ile to jest na funty ale jakieś 158 czy 158,5 ibs)
Teraz jakby do rewanżu doszło limicie 70,30 kg Canelo z MAywetherem i jakby Alvarez cały czas wywierał presję i walczył w stylu Maidany z 1 walki z MYwetherem ( gdzie ciosy Maidany robiłi wrażenie na Mayweterze a Canelo ma mocniejsy cios niż Argeńtyńczyk )
to śmiem twierdzić że Czarny mógłby nawet zostać znokutowany przez rudego!!

a w ewentualnym rewanżu z Cotto Alvarez byłby wstanie tym razem znokutować Migeulea tak samo i równię śliśkiego dobrego w obronię Larę
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 13-05-2016 13:55:28 
*kontrast
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-05-2016 13:58:20 
Lemieux jest bardzo prawdopodobną opcją. Walka bardzo ciekawa i widowiskowa zapewne. Canelo raczej ma mocny łeb i jeśli wytrzymałby z Kanadyjczykiem to wałek stoi w pogotowiu i kolejne zwycięstwo do pieknego bilansu. A pas Rudemu nie jest potrzebny do zarabiania kasy, więc może go spokojnie zwakowac i zejść do junior średniej, jako że do MW jest za mały. W końcu do rigu wnosi tylko ponad 170 funtów.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 13-05-2016 14:08:42 
Sprawdziłem 155 funtów to dokladnie 70,29 kg,
a 154 funtów to 69,84 kg
a walka z 2013 Maywether - Canelo to było w limicie umownym 152 funtów czyli 68,90 kg, wiec
jakby ewentualny rewanż odbył się wadze 70,30 to Maywether miał dużo cieżej niż w 1 walce.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 13-05-2016 14:17:31 
W 155 wygrana Mayweathera wcale nie byłaby taka pewna.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 13-05-2016 14:18:44 
Barkley00
Oscar jes zarówno promotorem Lemieux jak Canelo ztym że pupilkiem Dalhoyi jest rudy , ale nie wydaję mi się żeby OScar chciał teraz skonfrontować obu swoich czołowych zawodników choć to niewykluczone żeby prównac na tle Leumiexa który poległ z Gołowkinem wypadł Canelo .

a Co do walki Canelo z Lemiux to uważam faworytem byłby Rudy któryoprócz tego że ma twardy łepto ma również na tyle mocny noktujący cios że byłby w stanie znokutować Kanadyjczyka! takie moje zdanie
Rudy jak nie spotka się z gołowkinem to może w przyszłości przejsć to super średniej bo jeśli on w dniu walki waży 74,5- 75 kg i nabierze masy to może walczyć w Super Średniej i wtedy zrobią Walkę za grubą kasę z Chavezem Jr w limicie super średniej.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 13-05-2016 14:39:29 
Canelo ma zupełnie inny styl od Maidany. Paradoksalnie jest w gorszej sytuacji bo jest dużo lepszy technicznie od Maidany i znając swoje umiejętności może próbować wyboksować Floyda. Jak to się skończyło za 1 razem już widzieliśmy.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 13-05-2016 15:01:12 
Canelo wygrywa przekretami (Cotto) lub z maluchami (Khan) Floyd go osmieszyl, a Golowkin znokautuje. Dmuchana lala z Meksyku robiaca wyniki odwadnianiem organizmu. Ma tego farta, ze ma dobra do tego genetyke i specow wokol siebie. Ale mozna miec 50 wygranych walk, ale to bez znaczenia jesli sie unika starcia na szczycie
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 13-05-2016 15:05:44 
up

W istocie.
 Autor komentarza: magic19
Data: 13-05-2016 15:34:23 
to będzie kiedyś klasyka :)

https://twitter.com/GGGBoxing/status/730497361886228480
 Autor komentarza: Rollins
Data: 13-05-2016 15:42:01 
up
dokładnie :-)

gerlach
Jaka genetyka? Koksy wali "wiadrami"
 Autor komentarza: Rolan
Data: 13-05-2016 16:08:56 
Pewnie że wali koksy wiadrami, jeśli nie ma brzucha jak fury i wygląda ja janusz to musi walić starydy.
 Autor komentarza: maciej12
Data: 13-05-2016 17:50:22 
Liczę na walkę z Davidem. W ringu byłaby niezła jatka i może udałoby się posłać Canelo na deski. Fajnie gdyby do tej walki doszło.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 13-05-2016 17:54:33 
@Gerlach

Canelo jest jeszcze młody i może odwadniać się i przybierać na wadze bez problemu. Co innego jakby miał z 35 lat, wtedy chyba nie dałby rady tak się odwadniać i nabierać wagi naturalnie.
 Autor komentarza: Mars
Data: 13-05-2016 18:07:27 
qwerty890

Dokładnie..., już to gdzieś pisałem - za 3,4 lata będzie miał problem żeby zmieścić się w limicie średniej.
Z Chavezem było podobnie.
50% jego atutów na dzień dzisiejszy to szybka i bezproblemowa możliwość odwodnienia się zrobienia wagi (stąd ta powalająca różnica siły względem rywali ), drugie 50% to umiejętności.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-05-2016 18:21:16 
Autor komentarza: RollinsData: 13-05-2016 14:17:31
W 155 wygrana Mayweathera wcale nie byłaby taka pewna.

pewniejsza niż śmierć, już nie wymyślaj
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 13-05-2016 18:29:05 
z Lemiuex jets ten oto problem z eon jets duzym srednim Ostatnio juz nie zrobil wagi. Jak byl pomiar 30 dni przed walka z GGG to byl wtedy znacnzie ciezszy niz Golovkin. Druga rzecz ze niedajBoze znokautuje Canelo i co wtedy?
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 13-05-2016 18:32:37 
"Autor komentarza: RolanData: 13-05-2016 14:39:29
Canelo ma zupełnie inny styl od Maidany. Paradoksalnie jest w gorszej sytuacji bo jest dużo lepszy technicznie od Maidany i znając swoje umiejętności może próbować wyboksować Floyda. Jak to się skończyło za 1 razem już widzieliśmy."

Ma przedewsztkim inny styl Maidana robi dogfight setki ciosow z kazdego kata brzydka walka. Canelo walczy zrywami nie ma tej kondycji. Dwa to ze Maidana niby taki bijok ale jak sie popatrzy na to co on robi na sali albo na pierwsza walke z Floydem to bijatyka bijatyka ale lewym to Floyda natrafial jak chyba nikt i generalnie on jak chce to umie tez ta lewa reka poboksowac
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-05-2016 18:37:24 
Autor komentarza: MarsData: 13-05-2016 18:07:27
qwerty890

Dokładnie..., już to gdzieś pisałem - za 3,4 lata będzie miał problem żeby zmieścić się w limicie średniej.
Z Chavezem było podobnie.
50% jego atutów na dzień dzisiejszy to szybka i bezproblemowa możliwość odwodnienia się zrobienia wagi (stąd ta powalająca różnica siły względem rywali ), drugie 50% to umiejętności.

wiem o co chodzi w tym co piszesz, ale mówienie o możliwości odwodnienia się jako 'atut' jest idiotyczne.
No bo porównajmy sobie atuty takiego Mayweathera, Golovkina i Alvareza

Money:
-świetna obrona, refleks, praca nóg, inteligencja i umiejętności taktyczne

Golovkin:
-świetna ofensywa, timing, praca nóg, siła ciosu

Alvarez:
-możliwość odwodnienia się... dalej nie pisze bo to śmieszne
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 13-05-2016 18:44:31 





Juz wiemy kogo rudy wybierze - najmniejszego.....





 Autor komentarza: CompanyOfBoks
Data: 13-05-2016 19:49:03 
Właśnie nie dawno przeczytałem że prezydent WBA się dogadał z WBC i dali zielone światło Golovkinowi że nie musi walczyć w obowiązkowej obronie WBA. Czyli można powiedzieć że jeden malutki krok bliżej do walki GGG-CANELO
 Autor komentarza: Mars
Data: 13-05-2016 20:11:14 
PitersonJ

"wiem o co chodzi w tym co piszesz, ale mówienie o możliwości odwodnienia się jako 'atut' jest idiotyczne.
No bo porównajmy sobie atuty takiego Mayweathera, Golovkina i Alvareza"


Kolego, napisałem o możliwości odwodnienia się do maksimum i zrobienia wagi danej kategorii w dniu ważenia, to nie jest wg Ciebie atut? Gdy na co dzień wazy się kilkanaście kg więcej?
A następnego dnia wchodzenie do ringu gdzie teoretycznie (w zasadzie i praktycznie) jest się 2 a nawet 3 kategorie wagowe wyżej od swojego rywala to nie jest atut?

Nie rozumiesz dlaczego m.in. Adamek z upływem lat zmienił kategorię wagową z półciężkiej na junior ciężką?
to samo obecnie Ward z super średniej na półciężką?
Jeszcze czegoś nie rozumiesz? Może warto posłuchać wypowiedzi S.O.G'a i Adamka dlaczego to zrobili i też to będzie śmieszne?


"No bo porównajmy sobie atuty takiego Mayweathera, Golovkina i Alvareza"

Czy ja ich porównywałem? Chyba pomyliłeś osoby do dyskusji...
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-05-2016 20:29:54 
Mars

luzuj poślady, bo napisałem, że WIEM O CO CHODZI W TYM CO PISZESZ


'Czy ja ich porównywałem? Chyba pomyliłeś osoby do dyskusji...'

Ty nie ale ja ich porównywałem, dla potwierdzenia tego, że moim zdaniem możliwość zrobienia wagi to żaden atut.

atutem może być ewentualnie przewaga w sile fizycznej/warunkach fizycznych, a nie możliwość odwodnienia się.
 Autor komentarza: Mars
Data: 13-05-2016 21:12:39 
PitersonJ

"luzuj poślady, bo napisałem, że WIEM O CO CHODZI W TYM CO PISZESZ"

chyba różnica wieku między nami daje się we znaki...

"atutem może być ewentualnie przewaga w sile fizycznej/warunkach fizycznych"

dalej nic nie rozumiesz...
może spróbujmy tak:

Zawodnik X w dniu walki wychodząc na ring jest o 3 kategorie wagowe wyżej od swojego rywala - Y (kilkanaście kg więcej), który zawodnik jest potencjalnie "silniejszy fizycznie"? X czy Y?
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-05-2016 21:17:54 
Mars

jeśli zawodnik X w dniu walki wychodząc do ringu jest o 3 kategorie wagowe wyżej od swojego rywala - Y, to znaczy jedynie, że ktoś tu pomylił kategorie wagowe
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-05-2016 21:18:26 
ale to już kwestia debilnej polityki w boksie
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.