WŁODARCZYK: NIE JESTEM DLA NICH ATRAKCYJNYM RYWALEM

Już za trzy tygodnie Krzysztofa Włodarczyka (50-3-1, 36 KO) czeka start w Szczecinie, gdzie skrzyżuje rękawice z Kai'em Kurzawą (37-4, 25 KO), jednak "Diablo" nie ukrywa, iż interesują go znacznie wyższe cele i odzyskanie korony w limicie do 90,7 kg.

Pod koniec zeszłego roku wydawało się, że jest blisko porozumienia w sprawie potyczki z Beibutem Szumenowem (16-2, 10 KO), jednak ten czeka na szansę spotkania z Denisem Lebiediewem i widmo takiej konfrontacji znacznie się oddaliło. Z kim więc mógłby zaboksować Krzysiek o wyższe cele? I właśnie tu pojawia się problem.

- Nie mam pasa i nie jestem atrakcyjnym przeciwnikiem, bo jestem niebezpieczny, ciężko mnie przewrócić i rzadko przegrywam. Z Szumenowem porozumieliśmy się w sprawie walki w grudniu, ale zrezygnował. To tchórzostwo, przykro, że tak ucieka - żali się były dwukrotny champion kategorii cruiser.

Póki co Włodarczyk nie może zapominać o Kurzawie, musi odprawić najpierw Niemca, a potem po prostu dobijać się chyba do pozycji oficjalnego challengera. Tylko że czasu nie ma już tak dużo, wszak już niedługo stuknie mu 35 lat...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 06-05-2016 10:07:27 
Tak, Szumenow stchórzył z wyjściem do Włodarczyka, a chce walczyć z o wiele groźniejszym pięściarzem, Denisem Lebiediewem.

Nikt nie chce walczyć z Włodarczykiem z jednego powodu - nie ma pieniędzy z takiej konfrontacji. A dlaczego nie ma pieniędzy? Bo nikt nie chce oglądać po raz n-ty jak "Diablo" z kijem w dupie człapie za rywalem i poluje na jeden cios, dostając przy tym po ryju niemiłosiernie. Wszyscy chcą oglądać boks, a nie loterię - czy do Włodarczyka znowu uśmiechnie się los, rywal zmęczy się i da się trafić?
Wszyscy chcą oglądać boks, a tego u niego nie zobaczysz.
 Autor komentarza: kabat0302
Data: 06-05-2016 10:29:48 
Dokładnie tak Włodarczyk swoim stylem nie jest widowiskowy i już po porażce z Drozdem stracił na wartości a do tego wiek 35 lat to już niewiele czasu zostało mu ale liczę,że zawalczy jeszcze na koniec kariery o pas aby zwieńczyć bardzo dobrą karierę i pomimo tego wszystkiego stylu i wogóle to i tak jeden z najlepszych bokserów w historii Polski
 Autor komentarza: Rollins
Data: 06-05-2016 10:35:46 
Jest jeszcze inny powód niechęci.

"Z Szumenowem porozumieliśmy się w sprawie walki w grudniu, ale zrezygnował. To tchórzostwo, przykro, że tak ucieka - żali się były dwukrotny champion kategorii cruiser."

Kiedy Krzysiu się obsra przed rywalem (np takim Drozdem) to to jest "choroba".
Kiedy rywal rezygnuje z niepewnej do ostatniej chwili konfrontacji z "chorowitym diabłem" na rzecz dużo groźniejszego rywala, to znaczy, że się obsrał.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 06-05-2016 10:38:58 
Jakiś czas temu, jeszcze przed planowanym rewanżem z Drozden, coś takiego tutaj naskrobałem:

Autor komentarza: rocky86
Data: 06-10-2014 15:50:17

"Moim zdaniem szanse na odzyskanie pasa ma niewielkie, a na zdobycie innego pasa bliskie zeru. Diablo musi naciskać na rewanż, bo w możliwość walki o inny pas nie wierzę. Obecni mistrzowie do niego nie wyjdą, bo po co? Diabeł był tyle warty ile był warty pas WBC, obecnie jest groźnym zawodnikiem z niewielką wartością biznesową, bez zaplecza kibiców, bez mocnego promotora, bez bogatych sponsorów, ciężko mu będzie coś zwojować."

Jak dla mnie Diabeł będzie teraz boksować w Dzierżoniowach, Wałczach, Szczecinach itp. Jeśli dostanie z kimś walkę za dobry hajs, to tylko taką w której jedzie po wpierd@l, ewentualnie może się załapać na celebryckie starcie w PBN.
 Autor komentarza: astarte
Data: 06-05-2016 10:52:14 
przestancie hejtowac, zacznijcie wspierac rodaka.

owszem, krzysiu nie boksuje EFEKTOWNIE, ale niestety boksuje EFEKTYWNIE. bedac w formie jest scisla czolowka cruiser i potrafi wygrac z kazdym (i nie musi byc szybki :D:D:D:D)

IMHO w odroznieniu od wacha w HW, wlodarczyk w CW jest najmniej chetnie widzianym przeciwnikiem, powody:

- hajs bardzo slaby
- walka malo widowiskowa
- poza scisla, scisla czolowka kto z nim ma wygrac?
- nokautujacy, pojedynczy cios = cholernie niebezpieczny koles.

mozna go obijac jak worek przez pare rund, podniecic sie, ze wygrana z wlodarczykiem to banal a pozniej obudzic sie w szpitalu. i po co to komu? krzysiu bez pasa ofert nie dostanie, chyba, ze promotorzy go jakims cudem wywinduja do tajtl szota, albo starannie dobiora rywali by w rankingach stal sie obowiazkowym pretendentem.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 06-05-2016 11:05:56 
Diablo jest jaki jest powolny Slugger z kruchą psychiką zawsze mający szansę na wygraną jako puncher do tego z ograniczoną popularnością i niegwarantujący konkretnego zarobku. Huck go unikał gdy mieli unifikować, nikt go na dobrowolną obronę nie weźmie. Ma dwie drogi iść po obowiązkowego albo obrać kierunek na PBN z Masterem a następnie niezależnie od wyniku skok do Heavyweight i PBN ze Szpilą.
 Autor komentarza: Vroo
Data: 06-05-2016 11:56:33 
W kiepskiej sytuacji jest Krzysiek. Nie ma pasa, a jest wciąz niebezpieczny. Stracił parę lat, teraz już trochę za późno żeby iść do HW chociaż boje sie, że i tak pójdzie, bo tam czeka większa kasa.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 06-05-2016 12:31:21 
Rollo ale wykaż trochę chęci i zdrowego rozsądku...
1. Lebiediev po Joensie i przed t dwaj różni bokserzy
2. Skoro Shumenov nie ma problemu z Diablo (którego osobiście słabo cenie i boksersko i jako cżłowieka) to po co się kisić bez walki jak można wyjść i zarobić pare groszy?
3. Bierbut chce walki o kase w Rosji a nie o pas
4 Włodar to nudziarz, można go punktować całą walkę ale ma ten paraliżujący prawy krótki i wtedy jest po temacie
5. Może faktycznie był chory. Przecież nasz rudzielec tak kocha dolary, że by matkę sprzedał za dobrą stawkę. Myslisz że zrezygnował by z walki o pas i kase wiedząc, że jest w stanie ubić drozda z niby strachu? on chyba pierwszy raz pomyślał nie tylko o kasie ale i o pasie.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 06-05-2016 12:32:41 
Odzyska koronę i przejdzie do HW może na kilka ciekawych starć i niekoniecznie po to by próbować sił w zdobyciu MŚ HW, chociaż już sama szansa czy walka w eliminatorze byłaby sukcesem.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 06-05-2016 12:34:47 
w hw diablo nie chce tytułów tylko kasy, ale fakt jest taki, że może dostać strzał życia za lanie życia
 Autor komentarza: Woolite
Data: 06-05-2016 12:49:18 
Takie są prawa rynku, Krzysiu.
Szanuję Włodarczyka, ale zamiast w ciągu roku przewrócić 3 rywali i ponownie zbudować swoją wartość lub status challengera, to woli żalić się branżowym pisemkom i przygotowywać się przez pół roku do walki z bumem.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 06-05-2016 13:03:33 
Ja bym chciał żeby Włodarczyk zmienił swój boks.
Jako przykład Mistrz Głowacki- kombinacje, kontry, obrony, uniki, ciosy tempo, agresja...
 Autor komentarza: Clevland
Data: 06-05-2016 13:10:40 
@Ernesto
W wadzie ciężkiej Diablo rozstrzelaliby przez jego gardę:
-Głowa w miejscu,
-nie zbija ciosów (cios zbity nie waży nic w przeciwieństwie do przyjętego na podwójną).
-nie ma pracy nóg,
Dlatego wcale się tam nie pcha.

Jego cios jest może i groźny w CW, pod warunkiem że kogoś trafi.
Ale w czołówce nikt nie da się trafić pojedynczym ciosem.
Palacios, Drozd, USS Cunnigham- ile razy ich trafił ?

Jestem ciekawy co Mistrz Głowacki zrobiłby z Drozdem...
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 06-05-2016 14:28:46 
ile można powtarzać tą bzdetę, że Lebedev po Jonesie jest rozbity?
W którym miejscu to rozbicie pokazał? jak pokonał trudnego Kalengę,czy jak rozwalił Kayode ?
Albo może przez to jak się teraz prezentuje na ważeniu,czyli kostka na brzuchu zamiast sadła?
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 06-05-2016 18:24:54 
Moim zdaniem kardynalnym bledem bylo puszczenie walki z Czakijew w PPV. Nawet promotorzy nie wierzyli w wygrana Diablo. Dlatego dali to w PPV. Wbrew pozora Krzysiek jest w Polsce bardzo rozpoznawalny i gdyby te walke puszczona w otwartym Polsacie i dobrze rozleklamowano Diablo mialby 3x wiecej kibicow niz teraz ma. Moim zdaniem jedyna droga obecnie to ranking i mandatory lub skok na kase w PBN w ciezkiej ewntualnie cos pomiedzy czyli Masternak na PBN
 Autor komentarza: Rollins
Data: 06-05-2016 19:48:52 
Maniek1986
Po pierwsze, daj mi spokój z tym "Diablo". Może dlatego Szumenow nie chce, bo mu Lebiediew może przepaść? A może dlatego nie chce, bo nie chce do ostatniej chwili nie wiedzieć, czy Diablo się nie "rozchoruje"?
Mniejsza z tym

Zastanawia mnie jedna rzecz
Skąd wam luzie przychodzą takie pomysły, że Lebiediew po Jonesie nie jest już tym samym bokserem?
Czy to ktoś jeden puścił taką famę, a reszta powtarza, czy jak?

Lebiediew zawsze był pięściarzem ostrożnym, spokojnym, bardziej taktykiem, niż ringowym killerem. A że cios miał mocny, to często kończył przed czasem.
Obejrzyjcie sobie walkę np z Huckiem. Rosjanin kontrolował walkę, prowadził na punkty (jak słusznie myślał), nie narzucał tempa, walczył spokojnie robił swoje.

W walce z Guillermo Jonesem zawalczył inaczej, bo sprawy przybrały nieoczekiwany obrót. Szybko pojawiła się kontuzja na jego oku, która powiększała się z rundy na rundę, a cutmanem był niekompetentny brat Powietkina.
Lebiediew bał się, że lekarz może to w końcu przerwać. Bał się, że kontuzja może mu niedługo uniemożliwić walkę, więc musiał zmienić plan na walkę, musiał postawić wszystko na jedną kartę - podkręcić tempo i szukać jak najszybciej nokautu. [Gdyby Jones nie był nakoksowany, to być może by mu się udało, bo parę razy wszystko wskazyało na to, że Panamczyk lada chwila padnie.]
Tyle
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 06-05-2016 21:25:10 
konczac u guilermo wykryli spalacz tluszczu, a wykryli bo musieli...
 Autor komentarza: Rollins
Data: 07-05-2016 00:28:36 
przed rewanżem też musieli
 Autor komentarza: Rollins
Data: 07-05-2016 00:30:12 
Tak, ja wiem, że Guillermo Jones był czysty. To wina Ruskich.

Z takimi tekstami, to sobie gadaj z nastolatkami. Po samym Jonesie w trakcie walki było widać, że nakoksowany równo. Tu już niby u kresu sił, już prawie zalicza glebę, żeby za chwilę "złapać drugi oddech" i być świeżym, jakby dopiero co zaczął.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.