OJCIEC FURY'EGO: TYSON MA DOŚĆ POZERÓW I HEJTERÓW

Tyson Fury (25-0, 18 KO) oświadczył, że ma już dość boksu i po rewanżu z Władimirem Kliczką (64-4, 53 KO) przejdzie na emeryturę. Ojciec 27-latka nie dziwi się jego słowom.

FURY: 10 TYGODNI I ŻEGNAJCIE NA ZAWSZE >>>

- Tyson ma dość pozerów, hejterów i wszystkich, którzy go potępiają. Wszyscy mielibyście tego dość. On chce jedynie trochę szacunku i uznania, ale tego nie dostaje, bo się nie wpasowuje. Możecie sobie nie lubić cyganów, jednak to nie powinno mieć znaczenia. Trzeba docenić to, co osiągnął w boksie. Jest na szczycie świata. Ja nie dbam o to, czy człowiek jest biały, czarny czy różowy. Jak zdobywa tytuł, tak jak zdobył mój syn, to go doceniam - mówi John Fury.

Rewanż Fury-Kliczko odbędzie się 9 lipca w Manchesterze. Ojciec mistrza świata nie ma najmniejszych wątpliwości co do tego, że jego syn ponownie pokona Ukraińca.

- Ten dzieciak to superczempion. Cokolwiek zrobi Kliczko, nie odbierze mu pasów. Nie wygra. To 40-letni człowiek. Nie oglądałem ostatniej konferencji, ale z tego, co mówi Peter [trener Tysona], jego mowa ciała wskazuje, że jest już pokonany. Nie chce walczyć z Tysonem, ale musi. To wojownik, lecz sam wie, że nigdy nie odzyska tych tytułów - stwierdził "Big" John.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: pay
Data: 02-05-2016 14:13:11 
To będzie walka dobra ze złem, gdzie dobro (Fury) zwycięży.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 02-05-2016 14:13:38 
Cymbałom nie przemówisz.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 02-05-2016 14:15:14 
A ja coś czuję że Że rewnaż będzie zupełenie inna walką niż pierwsza i ktoś przegra przed czasem.
Mimo wszystko stawiam że Wład zaryzykuję i zwalczy zupłenie inaczej i wygra przed czasem.
 Autor komentarza: pay
Data: 02-05-2016 14:17:04 
40 letni Kliczko jest już skończony i nie powinien wiencej się kąpromitować. Na dzień dzisiejszy z Kliczko głatko wygrywają Fury, Wilder, Joshua i Ortiz, 50-50 % szansów mają Povetkin i Haye a takie młode wilki jak Szpila, Ruiz czy Paker mogą dać dobrą walkę.
 Autor komentarza: Ajapatyka
Data: 02-05-2016 14:19:42 
Pay
"To będzie walka dobra ze złem, gdzie dobro (Fury) zwycięży."

Zla , bardzo zla wypowiedz. To jest walka zla ze zlem, dwoch najnudniejszych aktywnych bokserow ktorzy aktualnie stapaja po naszej ziemi.. Mam nadzieje ze Fury skonczy kariere a Wlad tez dlugo nie zabawi.
 Autor komentarza: Arabian
Data: 02-05-2016 14:21:53 
Ajapatyka

nie każdy może mieć szczene z granitu i iść na szalone wymiany rodem z walki Provodnikow Bradley to nie film Rocky tylko prawdziwi ludzie .
 Autor komentarza: pay
Data: 02-05-2016 14:25:11 
Ajapatyka

Nie rozumiesz. Fury jest chrześcijaninem i powołuje się na imię Jezusa Chrystusa i powiedział, że Kliczko sprzedał duszę diabłu bo wygrywa od lat i nikt nie może go pokonać, zarobił dużo pieniedzy, zdobył sławę i że urządza satanistyczne obchody.
 Autor komentarza: pay
Data: 02-05-2016 14:29:36 
Kliczko jest niby prawosławny i wierzący, ale słyszałeś kiedyś, żeby za coś dziękował Jezusowi i powoływał się na niego? Wielu z tych celebrytów nosi krzyże i medaliki, ale są illuminatami. Nie chcę mówić, że Kliczko również jest bo nie znam dokładnie psychiki i duszy nikogo, ale to co Fury mówi może mieć sens.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 14:47:03 
"On chce jedynie trochę szacunku i uznania, ale tego nie dostaje"

Co za bzdura. Facet który wyzywa ludzi przybyłych na konferencje od idiotów, podchodzi do boksu w sposób w jaki podchodzi cierpi bo go ludzie nie szanują?
Heh.
Facet został doceniony ale przyjdzie mu się zmierzyć z tym z czym każdy mistrz musi się zmierzyć czyli z ocenami ludzi/kibiców. Jeśli tego nie może znieść to co on tu robi chciałoby się zapytać.
Wszystkie konferencje w jego wykonaniu to narzekanie na Władimira i nudę z nim związaną. Problem w tym że barwny na konferencjach Fury stylowo też zanudza w ringu kibiców. I tak jak pisałem że póki co Tyson ma jeszcze czas zanim ludzie dobiorą mu się do tyłka za to że więcej emocji wzbudza biegając w stroju batmana niż walcząc na pięści w ringu ale jak widać już się to powoli zaczyna.
Tyson dokonał czegoś wielkiego ale nie czuje się doceniony. Na horyzoncie depcze mu po piętach inny Anglik który reprezentuje zupełnie inny świat i przemawia do ludzi na tyle że gdyby mogli to już by go okrzyknęli najlepszym bez żadnej walki. Ludzie mają więc wybór.
Niestety. Bycie mistrzem to nie tylko sielanka związana z wożeniem pasów i pozowaniem do zdjęć.
Na Klitschków ludzie narzekali przez lata. Tyson narzeka po paru miesiącach i ma dość.
Dużo łatwiej wejść na szczyt niż się na nim utrzymać.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 02-05-2016 14:48:15 
pay

może ktoś tego debila i analfabetę zbanować?
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 02-05-2016 14:57:56 
@Maniek,
A daj spokój temu mikrocefalowi. Myśli, że jest dowcipny. Poza tym pewnie odreagowuje swe niepowodzenia na innych polach.
Redakcji najwyraźniej nie przeszkadza przygłup wiejski.
 Autor komentarza: pay
Data: 02-05-2016 15:06:35 
Maniek, Ygnac

Tu mówię na poważnie, przeczytajcie sobie wypowiedź Fury'ego i ją zanalizujcie.

http://www.bokser.org/content/2015/11/09/130757/index.jsp sam widziałem jak Kliczko uprawia magiczne i karciane sztuczki w niemieckiej telewizji jak był młody
 Autor komentarza: pay
Data: 02-05-2016 15:15:23 
Jeżeli ktoś nie wierzy Fury'emu to patrzcie na to:

https://www.youtube.com/watch?v=OASp1oc-lEg
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-05-2016 16:13:02 
To prawda, że Fury jest niedoceniany w UK. Obalenie Kliczki i odebranie mu pasów na jego terenie to był grubo największy sukces brytyjskiego sportu w ubiegłym roku. Tymczasem w plebiscycie pokonuje go taki Andy Murray, który przez cały rok jest poniewierany przez Djoko i Rogera, a jego osobowość zawiera się w przekleństwach na korcie i dukaniu komunałów poza kortem. AJ zapewne zostanie sportowcem roku po zdobyciu tytułu i znokautowaniu dwóch futbolistów Martina i Breazeale'a jeśli tylko zostanie nominowany. Pewnie wygrałby jeszcze za Olimpiadę w Londynie, gdzie przegrał 3 z 4ech walk i zdobył złoto. Zero zaproszeń do talk show w radiu i telewizji, zero kontraktów reklamowych. To nie jest nawet niedocenianie tylko raczej dyskryminacja. Joshua, który tak naprawdę wciąż nie ma na koncie wartościowego skalpu wyskakuje z każdej lodówki i telewizora. Haye, którego trudno nazwać w tej chwili sportowcem również. Właśnie dlatego ich gale się sprzedają. Bo są na okrągło w telewizorach i mają dobry PR. Niedzielnym kibicom można łatwo wmówić, że Breazeale i Gjergjaj to mocni rywale. Można też wcisnąć, że Kliczko się nie liczy tylko dlatego, że pokonał go Tyson. Jeszcze kilka miesięcy temu Wlad był nietykalny dla żadnego z dzisiejszych ciężkich. Tylko branżowe media doceniają Fury'ego w UK. Cały główny nurt udaje, że najlepszy pięściarz wszechwag nie istnieje. Nic dziwnego, że Tyson myśli o przeprowadzce do USA, gdzie dostał nagrody Boksera Roku i najlepszego heavy od The Ring. Każdy chce być doceniany, więc ja się tej frustracji absolutnie nie dziwię. Najpierw facet dokonuje czegoś co dla większości było niemożliwe, a chwilę później niemożliwe staje się w oczach tych samych ludzi niczym szczególnym.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 16:28:14 
On został doceniony za pokonanie Włada. Wróć kilka miesięcy wstecz i sprawdź ile było o nim newsów itd.
Tylko nie można się spodziewać że po jednym takim wyczynie facet stanie się inną osobą chociażby.
Dziwić się że nie zapraszają go do talk show czy nie chcą by reklamował cokolwiek. Wielka mi dziwota.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-05-2016 16:33:42 
Jakich newsów chłopie? Na niszowych bokserskich portalach? Tu chodzi o main stream. Główny nurt. Największe brytyjskie media, gdzie non stop są Joshua i Haye. Kontrakty reklamowe i świadomość niedzielnego kibica, jakie kształtuje telewizja. Ja tam mieszkam, więc świetnie wiem o czym pisze. Fury'ego tam nie uświadczysz, chyba że w świetle wyciągniętych z kontekstu negatywnych wypowiedzi.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 16:36:06 
Tyson został doceniony w świecie boksu za pokonanie Włada. Wystarczy się cofnąć trochę w czasie. To że trochę ten cały "bum" ostygł jest normalne i to całkowicie. Tyson z racji walki rewanżowej był zablokowany i kibice troszkę o nim zapomnieli. W lipcu może się im przypomni.
Nie zmienia to faktu że nawet taka wygrana nagle nie zmieni Tysona w kogoś innego.
Ten facet nie nadaje się do talk show czy do reklamowania jakiś produktów. Czemu? Bo zaraz wystrzeli z czymś poprawnie nie politycznym i firma którą reklamuje straci przez niego na wizerunku (patrz Pacman i Nike). Pomijam fakt słuszności wypowiedzi w wielu tematach ale ktoś taki jak Tyson nigdy nie będzie w dzisiejszym świecie kochanym idolem.
Nie ma na to szans. Chyba że zacznie udawać. Z jego poglądami które dziś są uznawane za "przestarzałe" może liczyć na mały procent sympatyzujących z nim ludzi.
Zresztą do gadki w talk show też się nie za bardzo nadaje. Szczególnie jak ma humor na narzekanie. Po co ludziom słuchać jak gość opowiada jak mu się nie chce?

Co do Joshuy to stawianie go przed Tysonem jest niesprawiedliwe ale w wielu kwestiach deklasuje Tysona jako osobowość. Na ringu też wygląda o wiele lepiej. Podejście do życia/boksu też ma na zupełnie innym lvl więc i Tyson o ile nie obroni się ringowymi wyczynami zostanie w tyle.

Trudno wspierać faceta który mówi o wszystkich zgromadzonych idioci i męczy go cała otoczka związana z wszystkim poza samą walką.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 16:38:31 
Sorry za powtarzanie się bo myślałem że mi skasowało pierwszego posta i pisałem od nowa.
Reasumując Tyson to nie jest postać która nadaje się do tego by bywać na salonach i zabawiać ludzi. Nie z jego podejściem i poglądami.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 02-05-2016 16:38:42 
Autor komentarza: clyde22Data: 02-05-2016 16:13:02
To prawda, że Fury jest niedoceniany w UK. Obalenie Kliczki i odebranie mu pasów na jego terenie to był grubo największy sukces brytyjskiego sportu w ubiegłym roku. Tymczasem w plebiscycie pokonuje go taki Andy Murray, który przez cały rok jest poniewierany przez Djoko i Rogera, a jego osobowość zawiera się w przekleństwach na korcie i dukaniu komunałów poza kortem. AJ zapewne zostanie sportowcem roku po zdobyciu tytułu i znokautowaniu dwóch futbolistów Martina i Breazeale'a jeśli tylko zostanie nominowany. Pewnie wygrałby jeszcze za Olimpiadę w Londynie, gdzie przegrał 3 z 4ech walk i zdobył złoto. Zero zaproszeń do talk show w radiu i telewizji, zero kontraktów reklamowych. To nie jest nawet niedocenianie tylko raczej dyskryminacja. Joshua, który tak naprawdę wciąż nie ma na koncie wartościowego skalpu wyskakuje z każdej lodówki i telewizora. Haye, którego trudno nazwać w tej chwili sportowcem również. Właśnie dlatego ich gale się sprzedają. Bo są na okrągło w telewizorach i mają dobry PR. Niedzielnym kibicom można łatwo wmówić, że Breazeale i Gjergjaj to mocni rywale. Można też wcisnąć, że Kliczko się nie liczy tylko dlatego, że pokonał go Tyson. Jeszcze kilka miesięcy temu Wlad był nietykalny dla żadnego z dzisiejszych ciężkich. Tylko branżowe media doceniają Fury'ego w UK. Cały główny nurt udaje, że najlepszy pięściarz wszechwag nie istnieje. Nic dziwnego, że Tyson myśli o przeprowadzce do USA, gdzie dostał nagrody Boksera Roku i najlepszego heavy od The Ring. Każdy chce być doceniany, więc ja się tej frustracji absolutnie nie dziwię. Najpierw facet dokonuje czegoś co dla większości było niemożliwe, a chwilę później niemożliwe staje się w oczach tych samych ludzi niczym szczególnym.

Idealnie to wszystko podsumowałeś. Tayson dzięki takim kontrowersyjnym wypowiedziom i tak sobie jakoś daje radę i jakoś tam zarabia bo tak to już całkowicie by o nim zapomniano mimo że dokonał tak jak napisałeś prawie niemożliwego czyli pokonał wieloletniego dominatora
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-05-2016 16:48:20 
Jeden taki wyczyn? Wielka Brytania miała tylko dwóch prawdziwych mistrzów wszechwag w historii. Fitzimmonsa i Lewisa. Fury jest trzeci. Naprawdę to nie dziwne, że mistrza świata wagi ciężkiej zaprasza się do telewizji? Zwłaszcza takiego, który ma ciekawy życiorys, jest świetnym rozmówcą i zawsze potrafi czymś zaskoczyć. Tacy ludzie to skarb dla talk shows. Joshua deklasuje Fury'ego jako osobowość?! Chyba dla kogos kto nie wie czym jest osobowosc. Nawet promotor Anthony'ego Eddie Hearn by to wyśmiał. Zresztą Eddie w ostatnim wywiadzie potwierdza większość tego co mówi Tyson i zgadza się z tym, że Fury jest niedoceniany. Kontrowersyjne poglądy nie nadają się do talk shows? Chłopie one nadają się najlepiej. Na tym właśnie bazują takie programy. O tym się potem mówi. Prowadzący celowo prowokują gości do strzelenia jakiejś bomby. Najwyraźniej nie wiesz o czym piszesz. Przyczyna tej nieobecności Fury'ego w mediach to raczej dyskryminacja ze względu na pochodzenie. Zwykle barwne, kontrowersyjne i wygadane osoby są rozrywane.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 02-05-2016 16:54:24 
Boję się, że Władek może przed 9 lipca doznać "kontuzji"m, walka niby to przesunie się w czasie, a potem Władek jednak zrezygnuje z rewanżu, bo np kłopoty zdrowotne, czy tak po prostu.
Wcale by mnie to nie zdziwiło. Tym bardziej, że Władek jakiś mocno hardy.
I znowu Fury'emu przystopowałby karierę.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 16:57:36 
Tak. Joshua lepiej nadaje się na idola dla ludzi. Zresztą już to powoli widać.
Rzeczywiście Tyson potrafi zaskoczyć. Często negatywnie. Co z tego że w talk show potrzebują kontrowersji jak zaraz po programie Tyson by na nich tylko stracił? Program owszem by zyskał ale sam Fury tylko by tracił. W dzisiejszym świecie nie ma możliwości obnosić się z pewnymi opiniami bez konsekwencji. Przykładów całe mnóstwo nawet w boksie choćby Holyfield czy Pacman ostatnio.

Co do Joshuy może źle to ująłem ale jak wyżej. On kilkukrotnie bardziej nadaje się na idola ludzi i to jest fakt. Wygląd, to jak wygrywa, podejście do ludzi, kultura osobista itd itp.
To jest fakt niezaprzeczalny i potwierdza to właśnie cała sytuacja.

"Prowadzący celowo prowokują gości do strzelenia jakiejś bomby"
Tak. Rzeczywiście prowokują. Taki Tyson się nakręca a następnego dnia w całym kraju trąbią że jest homofobem itp.
I strasznie wtedy zyskuje na tym.
Na konferencji w Koloni dziennikarz Niemiecki zadał mu pytanie odnośnie homoseksualistów. Co musiał zrobić Tyson? Grać głupa. Nie odpowiedział a tylko udawał że nie rozumie i że o całą kwestię trzeba zapytać samych Homoseksualistów.

Nie twierdzę że tak powinno być ale tak jest. Tyle.
A na koniec i tak liczą się ringowe poczynania. Jeśli Tyson nie byłby nudny to byłby dużo bardziej doceniany. Ale nudny jest był i pewnie będzie,
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 17:00:24 
A reklamować to Tyson mógłby chyba tylko piwo. Sceneria przy grillu i Tyson bez koszulki zapijający kiełbaskę browarem.
Hasło: Najlepsi sportowcy relaksują się pijąc nasze wyborne piwa.

xD
 Autor komentarza: Rollins
Data: 02-05-2016 17:03:50 
clyde22 Data: 02-05-2016 16:13:02
To prawda, że Fury jest niedoceniany w UK. Obalenie Kliczki i odebranie mu pasów na jego terenie to był grubo największy sukces brytyjskiego sportu w ubiegłym roku.[skracam, ale odnoszę się do całego postu]
*
*
Jednym z powodów, że Fury jest tak niedoceniany może być, wbrew pozorom, najzwyklejszy w świecie wstyd.
Przed walką z Kliczką mało kto dawał mu jakiekolwiek szanse. Większość prorokowała egzekucję, szybki ciężki nokaut na Angliku.
Teraz takie trochę zaskoczenie, takie deprecjonowanie jego sukcesu. Wyszło się na głupka, to próbuje się na siłę umniejszyć trochę kompromitację.
Widać nawet tu na stronie.
Ludzie się modlą, żeby Władek w rewanżu wygrał, żeby Fury wyszedł nieprzygotowany itd.
Wtedy odetchną z ulgą i powiedzą, że za pierwszym razem to Władek go zlekceważył, że nie był sobą, że to był wypadek przy pracy.
Poza tym w Anglii wziąć panuje "fanatyczna tolerancja" i takie tam lewicowe głupoty. Za te słowa Fury'ego o pedałach np przybyło mu sporo przeciwników, a lewicowe media są mu niechętne.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 02-05-2016 17:05:27 
BlackDog Data: 02-05-2016 17:00:24
A reklamować to Tyson mógłby chyba tylko piwo. Sceneria przy grillu i Tyson bez koszulki zapijający kiełbaskę browarem.
Hasło: Najlepsi sportowcy relaksują się pijąc nasze wyborne piwa.

xD
*
*
A Władek co mógłby reklamować? Tylko tak szczerze
Chyba tylko jakieś kremy dla pedałów. To samo zresztą Joshua.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 02-05-2016 17:06:25 
:-)
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-05-2016 17:08:28 
Na konferencji w Kolonii niemiecki dziennikarz nie umiał sklecić poprawnie pytania po angielsku i dukał, czy Tyson ma homoseksualistów za diabły? Facet nawet nie wiedział o czym mówi podobnie jak ty jeśli chodzi o media. W UK kontrowersyjne osoby jak Russell Brandt, czy Katie Hopkins są non stop w mediach i na niczym nie tracą. Poza tym Tyson mógłby ujawnić swoją lepszą stronę, czyli np. jak dużo robi dla fundacji charytatywnych, że potrafi być dowcipny, że potrafi śpiewać, zabawić publikę. Taka osobowość to skarb. To marzenie promotora, o czym właśnie wspomina Hearn w wywiadzie. Niestety media nie chcą się otworzyć na Travellera, gdyż ci są w UK traktowani jak obywatele drugiej kategorii. Każdy kto tu jest, czy był wie że tak jest.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 17:09:26 
"A Władek co mógłby reklamować? Tylko tak szczerze
Chyba tylko jakieś kremy dla pedałów. To samo zresztą Joshua"

Nie wiem czym są owe kremy dla pedałów ale myślę że wszystko co związane ze sportem, fitnesem itd mogą reklamować bez problemu.
Zresztą mogliby reklamować całą masę rzeczy. Jak nie wiesz jakich to sobie wpisz Władimir kliczko reklama i się dowiesz.
Tyson oczywiście też nadawałby się do reklamowania większej ilości produktów niż wspomniane wyżej pół żartem piwo ale jak sam zauważyłeś jego wypowiedzi podpadają ogromnej ilości ludzi.
W dzisiejszych czasach żadna raczej firma nie będzie chciała być kojarzona z homofobią czy stereotypami na temat kobiet.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 02-05-2016 17:12:47 
Koksiarze nie są zbyt chętnie przyjmowani przez firmy sportowe. Może dlatego ,że większości ludziom nie kojarzą się ze sportem.

Wpisałem "wladimitr kliczko reklama"

https://www.google.pl/search?client=opera&q=wladimitr+kliczko+reklama&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
 Autor komentarza: Rollins
Data: 02-05-2016 17:13:26 
Tam było z błędem

https://www.google.pl/search?client=opera&q=wladimitr+kliczko+reklama&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#q=w%C5%82adimir+kliczko+reklama
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 17:14:42 
"Poza tym Tyson mógłby ujawnić swoją lepszą stronę, czyli np. jak dużo robi dla fundacji charytatywnych, że potrafi być dowcipny, że potrafi śpiewać, zabawić publikę"

Ale wszyscy już to wiedzą. Każdy wie że śpiewa, wygłupia się itd. Tyle że oprócz tego piętnuje homoseksualistów i przedstawia wiele innych kontrowersyjnych opinii nie na czasie. Ględzi też jak mu się nie chce i jak najchętniej zaszyłby się gdzieś z rodziną zamiast zabawiać wszystkich idiotów.
Czy taka osobowość to skarb?...
Może po części ale jego druga strona zawsze będzie przeszkodą do zrobienia z niego gwiazdy.
Czy chodzi tylko o bycie Travellerem? Jeśli tak niech się przeprowadzi i będzie po kłopocie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 17:18:58 
"Koksiarze nie są zbyt chętnie przyjmowani przez firmy sportowe"

Co? Lol. Rzeczywiście.

Co do zaś wpisywania to wysil się trochę a nie udawaj głupszego niż jesteś. Wpisz sobie Commercial zamiast polskiego słowa i znajdziesz z minimalnym wysiłkiem produkty które reklamował Władek.
Twojego kremu dla pedałów raczej nie znajdziesz ale inne rzeczy i owszem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 17:23:10 
Jest nawet wyżej wspomniane piwo xD

Dobra ja uciekam.
Tysonowi życzę oczywiście docenienia na jakie sobie zasłużył bo opinie na pewne tematy czy pochodzenie nie powinny być absolutnie jakimiś wytycznymi. Pamiętajmy jednak że nie żyjemy w idealnym świecie w którym wszystko wygląda tak jak powinno.
Holy nie wyleciał z programu zaraz po wypowiedziach o Homo przypadkowo.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-05-2016 17:24:10 
No właśnie nie wiedzą. Ty wiesz bo oglądałeś walki i siedzisz na branżowych portalach, które czasem wrzucają jakieś filmiki. Żeby przeciętny Anglik to wiedział, to Tyson musiałby występować tam gdzie mówiłem. W teleturniejach, talk show, w radiu i w telewizji. Cała rzecz w tym, że przeciętny Brytyjczyk nie wie, że Tyson ma dystans do siebie, śpiewa i żartuje. Ty oglądałeś konferencję w Londynie to wiesz. Przeciętny Brit nie wie, bo BoxNation to branżowy kanał z niewielką liczbą abonentów. Tak więc wracamy do punktu wyjścia czyli głównego nurtu mediów. A tu czempion wszech wag nie ma miejsca bytu właśnie ze względu na pochodzenie Travellera. Pogadaj z kimś kto mieszkał w UK a przekonasz się, że potwierdzi jak tu traktowani są tzw. Cyganie.
 Autor komentarza: Miro
Data: 02-05-2016 17:27:29 
Tyson Fury nie ma mentalności mistrza. On wlazł do boksu jak wielu innych tylko dla szmalu. Nie kocha tego sportu. Prawdziwy mistrz chciałby udowodnić innym pięściarzom z czołówki, że nie przez przypadek został mistrzem. A Tyson Fury być może jest świadomy tego, iż w pojedynkach z pięściarzami mającymi atomowe uderzenie a więc z Joshuą, Wilderem, Ortizem może zostać znokautowany a więc lepiej odejść w glorii tego, który po wieloletniej dominacji Władymira Kliczko jako pierwszy zdetronizował Ukraińskiego mistrza świata.A zarobiony szmal w 2 walkach z Władymirem jak będzie dobrze zainwestowany to pozwoli na godne życie na emeryturze. Jak czmychnie na emeryturę to ta postawa będzie godna pożałowania. Jedną walkę stoczy jako mistrz i to ma być mistrz ? Wyskakał to zwycięstwo w 1 walce z Kliczko, wygrał młodością, mobilnością, gabarytami, zasięgiem. Władek mu się nie postawił, zero wojny ringowej z jednej i drugiej strony i po czymś takim Tyson Fury chciałby, żeby go doceniać ? Kiedy wcześniej padł na dechy z wacianym Cuninghamem, którego Głowacki 4 razy powalił na dechy ? Mistrz skakania, pajacowania i błazenady a nie siły , kunsztu bokserskiego i nokautującego ciosu. Owszem można Go pochwalić za wyjątkową mobilność i gibkość jak na gabaryty ponad 2 metry. Ale ja pamiętający dawnych mistrzów HW oczekuję czegoś więcej od mistrza św a przede wszystkim emocji jakie dawali dawni mistrzowie z lat 70 i 90 - tych.Boks to jest sport kontaktowy, walka w półdystansie a nie pyknięcie lewym dyszlem i kicanie w ringu, żeby ponownie pyknąć i znowu w nogi. Tyson Fury boi się tak jak i Kliczko wojny w ringu. A dlaczego ? Bo obydwaj wiedzą, iż mają wątłe szczęki, może nie szklane, ale łatwo je skruszyć.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 02-05-2016 17:30:24 
No akurat jeśli chodzi o reklamy, to Tyson nie jest dobrym materiałem, bo jednak sportowcy reklamują określone kategorie produktów, jak kluby fitness, energetyki, zdrową żywność, obuwie i odzież sportową itp., ewentualnie jakieś kosmetyki. Często wizerunek sportowca używany jest do reklam Pepsi, czy jakiś chipsów, ale znów producenci nie chcą by produkt był kojarzony z gościem noszącym na co dzień bojler.
W każdym razie wizerunek sportowca jest wykorzystywany do tego by pokazać jacy atleci, super faceci polecają taki produkt, a Fury, to akurat zaprzeczenie idei sportowca, trzeba by dla niego bardzo specyfiznego produktu.

No, ale z tymi talk show, to faktycznie by się idealnie wpasował.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-05-2016 17:47:21 
"a Fury, to akurat zaprzeczenie idei sportowca, trzeba by dla niego bardzo specyfiznego produktu"

Może jakieś ciuchy wyszczuplające ;D
 Autor komentarza: magic19
Data: 02-05-2016 17:55:06 
"No, ale z tymi talk show, to faktycznie by się idealnie wpasował."

Właśnie,że się mylisz bo żaden właściciel tv czy prowadzący program talk show nie chce żeby jego program był kojarzony z hasłami ala homofob czy z pretensjami fundacji do praw kobiet bo przez to może stracić oglądalność,pewnie,że programy tego typu lubią kontrowersyjne osoby ale przekląć a głosić takie hasła to różnica,uwielbiam Tysona lecz trochę zrobił sobie samemu pod górkę.Druga sprawa to w 100% zgadzam się z clyde22- gypsy w UK to drugi sort i nikt politycznie nie chce się z nimi identyfikować a tym bardziej takie osoby promować,ta grupa ludzi jest wręcz przez państwo nawet jakby to nazwać ukrywana przed resztą europy czy świata i traktowana jako wstydliwa sprawa Great Britain.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 02-05-2016 18:09:47 
Autor komentarza: BlackDogData: 02-05-2016 16:57:36
Tak. Joshua lepiej nadaje się na idola dla ludzi. Zresztą już to powoli widać.

xxx

Panowie, oto jeden z koronnych przykładów na głupotę naszego (i nie tylko naszego) społeczeństwa.

Nie sprzedaje się produkt jakościowo dobry, tylko ładnie opakowany.

Nie sprzedaje się przykładny mąż i ojciec, bystry jak na boksera Tyson Fury, który pokonał TOP 20 HW ever Kliczko a sprzedaje się sztucznie wykreowany na dominatora, były kryminalista, pozbawiony osobowości AJ, który nie pokonał nikogo, ale się uśmiecha, powtarza oklepane frazesy i jest do bólu poprawny politycznie.

Plebs to lubi. Tak jak plebs woli disco polo od jazzu, tandetne seriale od teatru, McDonaldsa od zdrowego żarcia. Ale plebs jest głupi, nie ma się mu co dziwić.
 Autor komentarza: PawlakC
Data: 02-05-2016 18:12:03 
A niech kończy. Już mi się rzygać chce od tych jego postanowień. Najpierw wyzywa do walki Wildera i Joshuę, potem mówi, że kończy karierę, następnie znów co innego i tak w kółko. Nawet kobieta w ciąży nie ma tak zmiennych humorów. Jednak jeśli po walce z Kliczką skończy karierę ludzie będą mu wytykali, że przestraszył się Wildera i Joshuy.
 Autor komentarza: sexo
Data: 02-05-2016 18:47:16 
Fury relax,pozery i hejtery niech zostana,te bydlaki dobrze placa lol
Tyson keep going keep going mate.All the best
 Autor komentarza: rocky86
Data: 02-05-2016 19:07:27 
magic19

Raczej chodzi mi o jego cięty język i ostry żart oraz ogólną błyskotliwość w rozmowie. Te teksty o homosiach i kobietach w kuchni, to faktycznie jest coś co mu tylko przeszkadza.

GROiLLORT

Akurat ta poprawność polityczna, to raczej nigdy nie była czymś co tzw. plebs łykał i w czym widziałby coś zachwycającego, takie zachowania, to akurat są lansowane przez tzw. elity, ludzi uważających się za nowoczesnych, otwartych, światłych. Plebs, to raczej zawsze łapał się na chamstwo i grubiaństwo.
A co do opakowania, to może się okazać, że kryje w sobie bardzo solidnego pięściarza, bo w ringu AJ prezentuje się co najmniej dobrze, do tego styl ma niesamowicie efektowny, więc nie dziwne, że się sprzedaje taki produkt w ładnym opakowaniu.

clyde22

Szczerze przyznam, że jak słyszę hasło "dyskryminacja", to automatycznie włącza się u mnie lewak alert i z miejsca jestem nastawiony sceptycznie do takich wypowiedzi. Fury nie pasuje do mass mediów ze względu na poglądy, które głosi/głosił, a nie ze względu na pochodzenie. W tak multikulturowym środowisku raczej nikt nie robiłby problemów ze względu na pochodzenie. Wiem, że traveler's/gyps'ys nie są lubianą grupą, ale nie szukałbym w tym istoty problemu. Konserwatywne poglądy nie pasują do lewicowych haseł głoszonych w mediach głównego nurtu. Mamy również zapewne do czynienia z jakimś naciskiem ze strony wszelkiej maści przedstawicieli środowisk LGBT, gejowskim lobby, który w UK ma silną pozycję, tak samo zresztą w USA.

Mi osobiście sposób bycia Tysona bardziej odpowiada niż image AJ, ale w ringu już bardziej odpowiada mi styl Joshuy.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 02-05-2016 19:09:41 
@Clyde22
Zapominasz o jednej rzeczy w tej całej sytuacji.
Mimo, że Tyson jest wygadany itp, to wbrew temu co próbuje usilnie tu przedstawiać cop, boks to nie jest jedynie biznes.
Jeżeli nie walczysz efektownie, to nie będziesz miał kibiców, choćbyś walczył w tym stroju batmana.
I dlatego też taki Joshua wyskakuje z każdej lodówki, bo zdobył medal IO(niesłusznie), wchodzi na pro i demoluje wszystko co się rusza, nie ważne od klasy.


PS. Podejrzewam, że z tym efektownym walczeniem, to zaraz ktoś wyskoczy z Kliczko, więc od razu odpowiem.
Klik swoją popularność też budował od medalu IO, a potem na wieloletniej dominacji.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 02-05-2016 19:10:50 
gdyby, kwestia dyskryminacji za poglądy byłaby prawdziwa , to Mike Tyson niczego w życiu by nie zareklamował
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 02-05-2016 19:24:53 
Autor komentarza: rocky86Data: 02-05-2016 19:07:27

Akurat ta poprawność polityczna, to raczej nigdy nie była czymś co tzw. plebs łykał i w czym widziałby coś zachwycającego, takie zachowania, to akurat są lansowane przez tzw. elity, ludzi uważających się za nowoczesnych, otwartych, światłych. Plebs, to raczej zawsze łapał się na chamstwo i grubiaństwo.
A co do opakowania, to może się okazać, że kryje w sobie bardzo solidnego pięściarza, bo w ringu AJ prezentuje się co najmniej dobrze, do tego styl ma niesamowicie efektowny, więc nie dziwne, że się sprzedaje taki produkt w ładnym opakowaniu.

xxx

Kwestia dyskusyjna - poprawność polityczną można rozumieć różnie. Akurat medialny wizerunek AJa jest kreowany tak, aby się przypodobać jak największej liczbie potencjalnych odbiorców. 0 oryginalności, 0 naturalności, praktycznie 0 kontrowersji, szykuje się nam Kliczko v.2 tj. sztuczna, medialna tandeta.

Co do opakowania - jak na razie AJ nie pokazał na tyle dużo pod względem sportowym, aby można było uznać rozgłos, który zdobył dzięki zabiegom promotorskim, za uzasadniony. Oczywiście, masz rację, że w przyszłości może się okazać, że były ku temu podstawy (bardzo bym tego chciał - nowa, efektownie walcząca supergwiazda w wadze ciężkiej może mieć zbawienny wpływ na kiepską kondycję boksu jako takiego), jednak jak na razie (biorąc pod uwagę skalę jego popularności) wartość sportowa AJa nijak nie nadąża za wartością marketingową.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-05-2016 20:02:11 
@rocky ja piszę z pełną świadomością. Każdy kto zna UK potwierdzi, że Travellerzy są traktowani gorzej od jakiejkolwiek innej nacji na Wyspach. To może źle brzmi ale takie są fakty. To żadna tajemnica w UK. Każdy "tolerancyjny" Anglik powie ci, że pikey to najgorsza zaraza. @szanse Jasne, że nokauty i talent to ważna część sukcesu AJ'a, ale najważniejsza to ludzie od PR, Hearn, Sky Sports i Matchroom. Hearn sam mówi, że u niego Fury zarobiłby 5 razy więcej niż teraz, miałby reklamy i miejsce w telewizjach. Przeciętny zjadacz boksu nie zna się na boksie tylko łyka hype. A to da się nakręcić nawet bez nokautów. Wystarczy mieć uklady w mediach. Przykładowy Haye pojawia się w kilku programach tv i O2 Arena na walkę z bumem wyprzedana. All about hype.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 02-05-2016 20:18:33 
clyde22

Billy Joe Saunders też jest Travellerem, a chyba nie ma takich problemów. Może dlatego, że on nie mówi o gejach, tylko o waleniu gruchy :-)
 Autor komentarza: magic19
Data: 02-05-2016 20:28:38 
clyde22 nie jesteś w stanie wyjaśnić tego komuś kto nie mieszkał wystarczająco długo w UK :) ale następną prawdą jest to,że Gypsy sobie sami na takie miano zapracowali :) to nie jest klasa robotnicza,która uwielbia pracować :D Większość nie lubi pracować a raczej zajmuje się szemranymi interesami,statystyki podają,że jeden z największych procentów jeśli chodzi o przestępczość do tego do dziś mają problem z ich zamieszkiwaniem na dziko :) jak sobie upodobają miejscówkę to jest to tragedią dla ludzi mieszkających w tej okolicy chociaż z dekady na dekadę są już coraz bardziej ucywilizowani:)
Wiadomo nie wszyscy są nieuczciwi i bywają też normalni,kilku pracowało dla mnie i mam o nich dobre zdanie ale to ponoć rzadkość :)Tyson to Tyson ale Big John to jest dla mnie gwiazda:D

https://youtu.be/7JAPIrZ4Z3c
 Autor komentarza: rocky86
Data: 02-05-2016 20:29:34 
clyde22

Pomieszkiwałem w UK przez ok rok i z pikey spotkałem się kilkukrotnie, wiem jak są traktowani i wiem jak się zachowują. To jak jak są traktowi wynika bezpośrednie z tego jak się zachowują. To odizolowana społeczność mówiąca w dziwnej odmianie angielskiego niedostosowana do życia w zorganizowanym społeczeństwie. Tak samo jest z cyganami (romami) w PL. Pewnie z pewnego stereotypu nie jest łatwo wyjść, ale Fury nijak nie przypomina swoim zachowaniem, czy też wysławianiem się typowego irlandzkiego cygana.
Nie sądzę by to było przyczyną braku zainteresowania mass mediów Tysonem. Jak widać media branżowe cytują prawie każdą jego wypowiedź, ale to nie media branżowe lansują ikony nazwijmy to popkultury, tylko duże ogólno tematyczne media, które nie szczególnie są zainteresowane promowaniem kogoś kto uważa, że kobiety powinny siedzieć w domu, a geje są tak samo źli jak pedofile. Ilu takich sportowców staje się ikoną i osobowością medialną?
Nawet Pac po swojej wypowiedzi o gejach został zjechany od góry do dołu przez media i o ile pamiętam nikenie przedłużył z nim kontraktu. Takie dzisiaj mamy standardy, a Fury się w nich nie mieści.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 02-05-2016 20:33:40 
"Akurat medialny wizerunek AJa jest kreowany tak, aby się przypodobać jak największej liczbie potencjalnych odbiorców. 0 oryginalności, 0 naturalności, praktycznie 0 kontrowersji, szykuje się nam Kliczko v.2 tj. sztuczna, medialna tandeta"

Dokładnie.

Jest kilka typów wizerunków na ktoych można dobrze zarobić i AJ jest lansowany na kolejnego Wladimira, naturalnego następce, grzecznego, uśmiechniętego, elokwentnego chłopaka, do tego człowieka który był po ciemnej stronie mocy i dzięki boksowi wyszedł na ludzi, idealny wzór do naśladowania, idealny produkt do sprzedania w mass mediach, do tego efektowny w ringu i o idealnej sylwetce, no perfekcyjny do wrzucenia na okładkę.
 Autor komentarza: magic19
Data: 02-05-2016 20:51:17 
rocky86
Jak widać media branżowe cytują prawie każdą jego wypowiedź, ale to nie media branżowe lansują ikony nazwijmy to popkultury, tylko duże ogólno tematyczne media, które nie szczególnie są zainteresowane promowaniem kogoś kto uważa, że kobiety powinny siedzieć w domu, a geje są tak samo źli jak pedofile. Ilu takich sportowców staje się ikoną i osobowością medialną?

ale on się po prostu zagalopował i powiedział to co naprawdę myśli i późniejsze obracanie tego w niby żart nic nie dało bo każdy w UK wie,że kobieta w ich kulturze nie pracuje i siedzi w domu i tak jest od zawsze u nich.Nawet współpracowałem z jednym Szkotem,który się chajtnął z Irlandką Gypsy super elegancka babka ale ona otwarcie mi mówiła,że nigdy nie pracowała i nigdy nie będzie :) bo tak została wychowana,zresztą oni najczęściej nie mają ukończonych szkół ani kobiety ani mężczyźni co też skutkuje w ich przyszłości
 Autor komentarza: sexo
Data: 02-05-2016 20:54:23 
Ale walke Izu vs Joshua z checia obejrze.Mysle ze koniec 2017 w Londynie bedzie to dobry czas
Dwoch nigeryjczykow,czarny polak i czarny anglik,oj bedzie sie dzialo,beda grzmoty
 Autor komentarza: magic19
Data: 02-05-2016 21:14:54 
rocky86
"Jak widać media branżowe cytują prawie każdą jego wypowiedź, ale to nie media branżowe lansują ikony nazwijmy to popkultury, tylko duże ogólno tematyczne media"

No a niestety te duże ogólnotematyczne media jak tania prasa,brukowce typu The Sun,które są wręcz pożerane i to nawet przez klasę średnią jak już piszą to raczej nic pochlebnego na jego temat ale pewnie nie znajdziesz w żadnej redakcji ani jednego Gypsy :) tylko samych angoli(nie pałających sympatią do pikey) a jak już to szybciej znajdziesz czarnego redaktora:) który już namaści w swoim artykule na przyszłego mistrza AJ :D Moim zdaniem Tyson jak na Irish travellers i tak jest w miarę inteligentny z super poczuciem humoru ale w UK jest chyba ciężej przebić się przez stereotypy niż w Polsce :)
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-05-2016 21:20:55 
@ROCKY

No więc właśnie w tym rzecz, że media nie mają ochoty wykorzystać Fury'ego by łamać stereotyp Travellera. On nie mówi i nie zachowuje się jak przeciętny Traveller, ale wystarczy, że mieni się Gypsy Kingiem i jest dumny ze swoich korzeni. Media wolą grać na starej nucie, a jak Tyson da im jakiś pretekst swoją niepolityczną wypowiedzią od razu to wykorzystują. Widocznie uważają, że widza lepiej karmić stereotypami i nie wierzą, że pikey może zdobyć masową popularność. Pochodzenie to bardzo duży minus Tysona, ale do tego oczywiście dochodzą inne rzeczy.

Henessy nie ma układów w main streamie, takich jak chociażby Hearn. Dlatego Eddie nawet pomimo tego, że Tyson notorycznie go obraża od dziwek i oszustów, to jest w stanie obiektywnie przyznać jak ogromny potencjał medialny ma Fury.

- "Wystarczy posadzić go przed kamerami i dać mikrofon. Tyson to marzenie każdego promotora. U mnie zarabiałby 5 razy więcej" - to mówi sam Hearn.

Sam mimo, że siedzisz w temacie napisałeś o Furym jak tabloidy. On nie zrównywał pedofilii z homoseksualizmem, a zacytował Biblię i powiedział o przepowiedni o końcu świata, w której wymienia się aborcję, homoseksualizm i pedofilię jak zjawiska koniec. To nie do końca to samo. Zresztą to żaden big deal, podobnie jak głupie żarty o kobietach. Każdy samiec nie raz żartuje gorzej. Zrobiono z igły widły. Ali mowił gorsze rzeczy, więc jak widać to świat zmienił się na gorsze, a nie mistrzowie świata wagi ciężkiej.

Mimo tego wszystkiego paru speców od PR-u bardzo łatwo mogłoby ocieplić wizerunek czempiona. Wystarczyłoby, że wstrzymałby się od komentarzy na parę tematów, pokazał się w paru programach telewizyjnych jak śpiewa, gotuje, tańczy i kocha dzieci. I mógłby być medialną gwiazdą. Zresztą pzrecież problem jest nie w tym, żeby go wielbić, a żeby docenić osiągnięcia. Nie oszukujmy się. Gdyby Tyson nie obalił Klita, to jeszcze długo potrwałoby zanim AJ zdobyłby pas. The man who beat the man po prostu chce respektu, którego w UK nie dostaje.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-05-2016 21:43:53 
Mistrz świata wagi ciężkiej, a w tej chwili tak naprawdę Tyson jest jedynym mistrzem jako czempion linearny to z miejsca jeden z najważniejszych sportowców na świecie. Każdy kraj powinien stać za kimś takim i ktoś kto osiągnie ten status obalając wielkiego mistrza na wyjeździe z samego tego powodu powinien mieć respekt jako sportowiec. Jako człowiek niekoniecznie, chociaż było wielu mistrzów świata wszechwag, którzy nie tylko mówili, ale też robili gorsze rzeczy niż TF. W listopadzie Fury dokonał historycznej rzeczy, tymczasem w głównym nurcie w UK więcej trąbiło się o AJ'u, który znokautował przypadkowego mistrza. Joshua nie dokonał jeszcze niczego a jest fetowany jak super heros. Zrobił to w szesnastej walce, ale z kim? Z innym żółtodziobem, a teraz walczy z kolejnym kołkiem, który został ograny przez Freda Kassiego. I znowu media zrobią z tego wielką wiktorię. Tymczasem rewanż Fury'ego z gościem, którego nie pobił od jedenastu lat nikt poza samym Furym przejdzie bez większego echa. Bo Kliczko jest "skończony". To jest właśnie paranoja brytyjskich mediów i to złości Tysona. To, że jest niedoceniany jest oczywiste, a z jakich powodów możemy dywagować bez końca.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 02-05-2016 21:47:57 
clyde22

Ja sie zgadzam z tym, że Tyson ma potencjał, ale trzeba go trochę temperować, tudzież lekko wymodelować na potrzeby dzisiejszego świata medialnego. Nie zgadzam się jedynie z tym, że głównym problemem PR-owym jest jego pochodzenie.

" Zresztą to żaden big deal, podobnie jak głupie żarty o kobietach. Każdy samiec nie raz żartuje gorzej. Zrobiono z igły widły. Ali mowił gorsze rzeczy, więc jak widać to świat zmienił się na gorsze, a nie mistrzowie świata wagi ciężkiej."


Oczywiście, że to żaden big deal dla mnie, czy dla Ciebie i wielu innych, ale dla mass mediów jest to coś z czego można zrobić big deal. Poprawność polityczna w dzisiejszym świecie sięga granic absurdu i w kwestiach równouprawnienia kobiet, czy też mniejszości seksualnych należy być bardzo ostrożnym, bo jedna wypowiedź może kosztować wiele i Tyson jest tego przykładem.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 02-05-2016 22:00:56 
Bardzo ważnym problemem jest pochodzenie i jeśli rozmawialeś z ludźmi w UK to powinieneś to wiedzieć. Oni nie chcą trzymać kciuków za pikey, nie uważają ich za Brytyjczyków i na każdym kroku przypominają o stereotypach. A main stream jest dla przeciętnego widza i pod przeciętnego widza.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 02-05-2016 22:48:41 
Trudno jest mi stwierdzic jednoznacznie czy Tyson Fury jest niedoceniany w U.K przez swoje pochodzenie,czy kontrowersyjne wypowiedzi,czy przez jedno i drugie
Blizej mi do stanoiska,ze raczej jego niewyparzony ozor i niespojnosc wypowiedzi oraz chwiejnosc emocjonalna,jest glowna przyczyna tego,ze main stream w U.K go nie kupuje.Ludzie lubia barwne i kontrowersyjne postaci,ale Fury jest chyba zbyt barwny i zbyt kontrowersyjny
Zamiast zgrywac rozkapryszona prima balerine powinien nieco sstonowac swoje wypowiedzi
 Autor komentarza: wasiel
Data: 02-05-2016 22:51:31 
Zobaczymy!
 Autor komentarza: wasiel
Data: 02-05-2016 22:52:07 
Zobaczymy!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.