PRICE: FURY JEST NIEDOCENIANY

Tyson Fury (25-0, 18 KO) zdetronizował Władimira Kliczkę (64-4, 53 KO) i został mistrzem wagi ciężkiej, ale według Davida Price'a (19-3, 16 KO) jego rodak nie jest doceniany za swoje osiągnięcia - głównie z powodu kontrowersji, które towarzyszą mu poza ringiem i odwracają uwagę od poczynań między linami.

- Czy są słuszne, czy nie, Fury ma swoje poglądy. I słono za to płaci. Jest mistrzem świata, powinien być zapraszany do programów telewizyjnych, mieć wielkich sponsorów itd. Z powodu tego, co mówi, ludzie zachowują jednak dystans. Nie otrzymuje szacunku, na jaki zasługuje czempion wagi ciężkiej. Jego da się lubić. Należy docenić fenomenalny wyczyn, jakim było pokonanie Kliczki. Za to ogromny szacunek - powiedział.

Price wygrał z Furym w czasach amatorskich i ma nadzieję, że jeżeli odniesie kilka zwycięstw, będzie mu dane zaatakować tron, na którym od listopada ubiegłego roku znajduje się dawny rywal.

- Nie wykluczam takiego pojedynku. Nadal jestem ostatnim Anglikiem, który go pokonał - oświadczył.

32-latek z Liverpoolu, brązowy medalista olimpijski sprzed ośmiu lat, ma wrócić na ring 29 maja na Goodison Park podczas gali Bellew-Makabu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 24-04-2016 12:38:30 
Tak, Fury jest niedoceniany. Na szczęście przez tych, którzy oceniają pięściarza po tym, po czym nie powinni oceniać, czyli jak się zachowuje, co mówi,czy ich denerwuje itd.
Tacy "eksperci" zapominają o tym, jak ten bokser prezentuje się w ringu.
Albo po prostu nie widzą (tacy z nich eksperci)
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 24-04-2016 12:42:02 
To mnie Price bardzo zaskoczył tą pozytywną wypowiedzią :) Ale nie zapominajmy, że to nie Fury był tak dobry, tylko Władek miał słabszy dzień :D
 Autor komentarza: Serge
Data: 24-04-2016 12:51:57 
Lol co niektórzy to za tego swojego "Władka" to by dali się wyr...
Uświadomcie sobie to że Fury był lepszy w tym pojedynku, a wasz super mistrz nie ma jaj, i drugi pojedynek z pewnością będzie wyglądał tak samo...
 Autor komentarza: Rollins
Data: 24-04-2016 12:56:38 
Price sensownie mówi.
Ale kto wie, czy nie chce tą wazeliną wygadać sobie walki z Furym (w przyszłości oczywiście, w jakiejś dobrowolnej obronie, albo jakby Tyson jakimś cudem przegrał z Władkiem).
 Autor komentarza: Rollins
Data: 24-04-2016 12:56:56 
:-)
 Autor komentarza: Serge
Data: 24-04-2016 12:58:47 
Ja to nie wierze w jakiś tam cud jeżeli chodzi o jego porażkę, tak bezjajecznie boksując.
To musiało się kiedyś zemścić, no i ten ból dupy hejterów Cygańskiego Króla...
Bezcenny :)
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 24-04-2016 12:59:54 
@Serge

Przecież mój post to była ironia :)
 Autor komentarza: Serge
Data: 24-04-2016 13:01:31 
Wiem kolego, ale minęło kilka miesięcy od pojedynku Robota z Królem Cyganów, i wciąż cieszę się tym zwycięstwem.
:D
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 24-04-2016 13:09:10 
@Serge

Poczekaj na rewanż. Będziesz się jeszcze bardziej cieszył :D
 Autor komentarza: Serge
Data: 24-04-2016 13:10:47 
Z pewnością kolego, bo co niby Wład zmieni w swoim boksie??? :D
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 24-04-2016 13:22:58 
Sądzę, że nic :) Kliczko to rzemieślnik, a Fury to facet, który urodził się, by boksować :)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-04-2016 13:24:53 
Jest oceniany przez swój sposób walki.
Jakby zdemolował mistrza, albo chociaż go wyraźnie pokonał, to by na pewno nikt nie miał do niego zarzutów.
A, że przekica całą walkę, przy biernej postawie Kliczki , to teraz ma co ma.
Jakby wyszedł po swoje jak Joshua, to by od razu było lepiej
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 24-04-2016 13:29:10 
@szanse

Dobrze, że znalazł się taki Tyson Fury, który pomyślał, że receptą na zwycięstwo z Kliczką jest kicanie xD
 Autor komentarza: Rollins
Data: 24-04-2016 13:40:16 
szansepromotions Data: 24-04-2016 13:24:53
Jest oceniany przez swój sposób walki.
Jakby zdemolował mistrza, albo chociaż go wyraźnie pokonał, to by na pewno nikt nie miał do niego zarzutów.
A, że przekica całą walkę, przy biernej postawie Kliczki , to teraz ma co ma.
Jakby wyszedł po swoje jak Joshua, to by od razu było lepiej
*
*
Jakoś nie przypominam sobie, żeby Mayweather demolował swoich rywali w ostatnich latach. A i wcześniej (w niższych wagach) wygrywał przed czasem głównie przez kumulację.
Ten może nie kicał, a bardziej biegał po ringu :-)
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 24-04-2016 13:49:29 
Szanse,
zobaczymy, jak AJ wyjdzie po swoje z kimś, kto nie odda pasa już w chwili podpisywania kontraktu jak Martin. Zresztą z Whytem (który wcześniej nikogo nie pokonał) to wychodzenie po swoje niemal się skończyło dechami.
 Autor komentarza: spienionyjohny
Data: 24-04-2016 14:04:22 
Waga ciężka to nie waga półśrednia, tutaj liczą się wielkie grzmoty bo i walczą wielkie chłopy dlatego jest to królewska kategoria. W niższych wagach nie trzeba mieć młota w łapach by zyskać fanów i kibiców bo tam można fascynować się techniką tych mniejszych gdzie w wadze ciężkiej taki kicający Fury w połączeniu z jego "techniką" to lipa
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 24-04-2016 14:26:15 
"tutaj liczą się wielkie grzmoty"

święta racja, dlatego o Alim, Holmesie, Holyfieldzie nikt już nie pamięta:-(
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 24-04-2016 14:47:23 
Jak ktoś słusznie napisał na konkurencji : " Z tą szklanką to po lewym prostym będzie leżał " :D :D :D
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 24-04-2016 14:53:14 
"Autor komentarza: GROiLLORT

Data: 24-04-2016 14:26:15 

"tutaj liczą się wielkie grzmoty"

święta racja, dlatego o Alim, Holmesie, Holyfieldzie nikt już nie pamięta:-("

Hehe xD
 Autor komentarza: spienionyjohny
Data: 24-04-2016 15:19:39 
Jeżeli porównujesz te paralityczne ruchy Furyego do tych legend to współczuje :)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-04-2016 15:19:56 
@Rollins
No dobra, tylko Mayweather czarował defensywą i timingiem, a Fury czym miałby czarować?
No i też zapominasz, że Money teżczęsto nie dostaje należnego mu szacunku od fanów.

@Grolliot
Może i tak będzie, ale nawet ta walka z Whytem była emocjonująca.


@johny
Młot w łapie i technika w każdej wadze jest w cenie
 Autor komentarza: spienionyjohny
Data: 24-04-2016 16:45:14 
szanse oczywiście, że jest w cenie tyle, że w niższych wagach nie trzeba nokautów i tak mocnych ciosów by fascynować się tymi "karzełkami" bo tam można nacieszyć oko oglądając ich technike, zwinnośc itd. Mnie taki paralityk jak Fury w ogóle nie rajcuje i mam nadzieję, że ten pas za chwile straci i będzie można oglądać nokauty z rąk takich jak Joshua, Ortiz, Wilder bo np. ja cenie sobie w HW ciężkie ciosy i nokauty i wole oglądać Wildera, który techniką nie grzeszy niż takiego paralitycznego Furyego a jeśli dodać technike+ mocny cios i wychodzi nam taki Joshua czy Ortiz to już miód dla oka ;) Jak jestem wielkim fanem Górala tak w HW jego walki były męczące dla oka gdy oglądałem jak obija grubaska przez 12RD bo nie potrafi go wykończyć..
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 24-04-2016 16:45:29 
Do dziś żałuję, że Fury obsrał się przed Price'm, kiedy ten jeszcze zapowiadał się na mocnego zawodnika i nie doszło do ich walki. A przecież promotor Price'a proponował niemałe (jak na tamten etap kariery Fury'ego) pieniądze. Wtedy Price był dla mnie (jak i dla wielu) faworytem, a przecież przegrałby tak jak z Thompsonem. No ale miło, że dziś wypowiada się o Fury'm w taki sposób.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 24-04-2016 16:59:57 
spienionyjohny,
dzięki tym "paralitycznym" ruchom Fury pokonał gościa, urwanie rundy któremu było wcześniej uważane za niemały sukces i który przez wielu @orgowiczów uznawany był za TOP 10 HW ever a więc za zawonika na poziomie Alego, Holyfielda czy Holmesa.

AJ jak do tej pory z trudem pokonał cepiarza Whyte'a i lepszego średniaka (maksymalnie) Martina.

Poza tym - wskaż mi jakiegokolwiek dwumetrowca w historii, który byłby tak szybki i zwinny jak Fury, zmieniałby pozycję, nie bał się półdystansu.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 24-04-2016 17:02:59 
Skoro Fury jest paralitykiem to kim jest Kliczko? :D
 Autor komentarza: Rollins
Data: 24-04-2016 17:15:28 
szansepromotions Data: 24-04-2016 15:19:56
@Rollins
No dobra, tylko Mayweather czarował defensywą i timingiem, a Fury czym miałby czarować?
No i też zapominasz, że Money też często nie dostaje należnego mu szacunku od fanów.
*
*
Daj spokój. Floyd nie zawsze czarował. Ani timingiem, ani defensywą. Mniejsza z nim.

Zastanawia mnie to "też" w drugim zdaniu u Ciebie. Czyżbyś jednak podświadomie się wygadał, że Tysonowi Fury'emu należy się jednak szacunek? A Ty po prostu z niechęci go krytykujesz? :-)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-04-2016 18:08:34 
na jakiś szacunek Fury zasłużył, w końcu pokonał dominatora.
Ale na pewno nie na taki, na jaki mu się wydaje
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-04-2016 18:11:25 
@Grolliot
Lewis 196 cm, Vit Kliczko 202 cm, Bowe 195 cm, to tak na szybko z głowy, oni byli bardzo zwinni w półdystansie ( stary Vit to za dużo tam się nie nawalczył, jak jak poszła walka z Lewisem, to pokazał co potrafi )
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-04-2016 18:12:45 
@Ramirez
Racja, bardzo mocno stawiałem na Price'a wtedy, nawet myślałem, że uda mu się zdobyć pas.
Nikt nie przypuszczał jak słabą ma odporność na ciosy
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 24-04-2016 18:24:17 
szanse,
no właśnie. Mamy więc "aż" trzech (znalzłoby się pewnie jeszcze kilku np. Tucker) dużych (ale i tak mniejszych od Angola) "uniwersalnych" ciężkich. A wielkoludów w tej kategorii nie brakowało. Wniosek: Fury, biorąc pod uwagę jego gabaryty, rusza się bardzo dobrze, umie dużo a wszelkie tezy o "paralitycznych ruchach" nie mają podstaw.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-04-2016 19:09:17 
może i umie, ale nie pokazuje.
nie pamiętam walki Furego, która by była ładna dla oka
 Autor komentarza: clyde22
Data: 24-04-2016 21:41:51 
Ostatnio Fury napisał do Kliczki „dziecinny Robocopie boks to sweet science, a nie podnoszenie ciężarów. Jestem bokserskim czarodziejem” i tak dalej.

Walka z Kliczką nie była efektowna w sensie wielu czystych bomb, ale to było naprawdę sweet science. Próba oszukania się nawzajem przez dwóch nastawionych defensywnie i fenomenalnie ruszających się olbrzymów. Chociaż ruszających się zupełnie inaczej. I to Fury oszukiwał wieloletniego dominatora w tych szachach znacznie częściej niż na odwrót.

Pomimo, że Tysonem czasem zarzuci w ringu, to pisanie o słabej koordynacji to pisanie na przekór rzeczywistości. Gigant, który potrafi się poruszać po ringu szybko i w zmiennych kierunkach będąc przy tym aż nienaturalnie odchylony musi mieć wspaniałą koordynację. Fury jeszcze wydłuża i tak duży dystans tym odchyleniem. Kiedy przy skrócie kamery wygląda na to, że Wład może uderzyć, tak naprawdę nie jest w dystansie, bo jest za o wiele za daleko.

Price powiedział samą prawdę. W angielskich mediach od lat jest głośniej o Joshui i wyskakuje z telewizji jak diabeł z pudełka niż o zunifikowanym mistrzu, który jest przemilczany. I to dziwi jeszcze bardziej, gdyż przecież wiadomo, że Fury jest znacznie ciekawszym rozmówcą niż AJ i gwarantuje oglądalność. Josh dostał więcej propsów w mediach za Martina niż Fury za Kliczkę. Podkreśla się, że już 16-tej walce Anthony zdobył mistrzostwo świata. Nikt nie wspomnie, że gdyby Fury nie uwolnił pasów od Władimira, to AJ jeszcze długo nie byłby pchany do mistrzowskich walk. I Joshua jest ledwie parę miesięcy młodszy niż Tyson. AJ ma wspaniałe perspektywy, ale na razie mistrzem jest ten kto pokonał mistrza. Takze brawo dla Price'a za ten koment.
 Autor komentarza: spienionyjohny
Data: 24-04-2016 21:57:07 
GROLL- AJ z trudem pokonał Whyte'a? a no tak przecież omal nie został znokautowany w mitycznej drugiej rundzie...
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 24-04-2016 22:05:33 
Dokładnie dlatego. AJ spuścił ostatecznie cycarzowi solidne manto, ale był w tej walce w poważnych opałach. Mityczna to była 5 runda Kliczko z Wachem, w 2 rundzie z Whytem AJ był na skraju nokautu, długo dochodził do siebie, nie może być tu mowy o jakichkolwiek mitach. Większe doświadczenie/umiejętności ze strony Whyte'a i AJ nie byłby dziś mistrzem HW.

Oczywiście cała ta sytuacja była wynikiem gapiostwa i braku doświadczenia młodszego z Anglików, ale też pokazała, że przed AJ jeszcze wiele nauki. Ponadto - nie wiem dlaczego na podstawie tej 2 rundy masa osób uznała, że AJ ma mocną szczękę. Zachowanie Joshuy po tej bombie dało raczej więcej podstaw by twierdzić, że jego szczęka jest podejrzana.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 24-04-2016 22:25:14 
Autor komentarza: GROiLLORT

Data: 24-04-2016 22:05:33

w 2 rundzie z Whytem AJ był na skraju nokautu, długo dochodził do siebie


Gruba przesada, mniej więcej taka jak "Fury ma szklaną szczękę, bo leżał z Cunninghamem"
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 24-04-2016 22:42:46 
Pływał po ciosie Whyte'a? Pływał. Walczył potem ostrożniej, nie szedł już tak agresywnie do przodu przez pewien czas? Pewnie, że tak.

Nie wiem więc, gdzie widzisz przesadę @kolego, i to jeszcze "grubą".

A i żeby nie było - absolutnie nie twierdzę, że AJ ma szklankę, słabą szczękę etc. Uważam natomiast, że prawdziwego testu joshuowa szczęka jeszcze nie przeszła. Podobnie jak i jej właściciel.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 24-04-2016 22:56:35 
Przyjął mocny cios - zachwiało go, pogubił się, do końca rundy w wymianach przyjął jeszcze kilka ciosów - jeśli to było pływanie, skraj nokautu i długie dochodzenie do siebie, to spoko. I nie szedł już tak agresywnie jak wcześniej, bo wcześniej szedł na Whyte'a bez żadnego respektu. Ale jestem tylko niedzielnym kibicem, nie jestem mistrzem czytania boksu, więc tak to widzę...
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 24-04-2016 23:01:02 
Autor komentarza: GROiLLORT

Data: 24-04-2016 22:42:46

Uważam natomiast, że prawdziwego testu joshuowa szczęka jeszcze nie przeszła. Podobnie jak i jej właściciel.

Oczywiście zgadzam się z tym.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 25-04-2016 09:58:01 
Zawsze moze byc doceniany niech pobije kogos z młodych prospektów a tak też sie stanie ze zaczną go doceniac.... walka z Władkiem nie pokazała nic tylko najwyżej to ze Władimir jest u schyłku kariery albo nie przyłożył sie do tego pojedynku
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-04-2016 15:30:12 
Fury jesli pokona w rewanzy Wladka to rozbije bank..poki co niech ciezko trenuje bo ta walka moze go zweryfikowac..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.