GŁOWACKI-USYK: MINIMALNA STAWKA NA PRZETARG 300 TYSIĘCY

300 tysięcy dolarów - tyle będzie wynosiła minimalna stawka przystąpienia do przetargu, który miałby wyłonić organizatora walki Krzysztofa Głowackiego (26-0, 16 KO) - mistrza świata kategorii junior ciężkiej federacji WBO, z Aleksandrem Usykiem (9-0, 9 KO) - oficjalnym pretendentem narzucanym przez władze organizacji.

Polak tytuł mistrza świata zdobył w połowie sierpnia po dramatycznej wojnie z Marco Huckiem. Tydzień temu skutecznie obronił ten pas, wygrywając na punkty ze Steve'em Cunninghamem. Amerykanin aż czterokrotnie lądował na macie ringu.

KRZYSZTOF GŁOWACKI: SERWIS SPECJALNY >>>

Obozy Głowackiego i Usyka dostały trzydzieści dni na negocjacje. Jeśli te nie przyniosą skutku, wówczas odbędzie się przetarg w siedzibie WBO. Jak dotąd Andrzej Wasilewski szczycił się tym, że nigdy nie przegrał przetargu, ale z Ukraińcami i grupą K2 będzie naprawdę ciężko...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 23-04-2016 20:13:43 
byle główka zarobił jak najwięcej, dla mistrza jest podział 80/20 sumy z przetargu
 Autor komentarza: trucker
Data: 23-04-2016 20:23:43 
O której GGG pojawi sie w ringu??

Na którą ten pierdolony budzik nastawić...
 Autor komentarza: Babalu
Data: 23-04-2016 20:25:12 
ma ktoś stream do gali w Szwecji ?
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 23-04-2016 20:29:11 
CO Z TRANSMISJA GALI GGG i GONZALEZA???
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 23-04-2016 20:31:37 
sądzę, że do 600-800tyś zielonych jakby był układ z polsatem, stadionem i ppv to można zaszaleć.
Chociaż ukraińcy mogą rzucić bańką, ale to i tak dobrze bo czym więcej tym więcej dla Krzyśka
a Usyk w mojej opinii nie jest tak dużym zagrożeniem jak Cunn czy silny fizycznie faularz Huckić
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 23-04-2016 20:34:48 
Włodar zarobił koło koło 250 tysięcy dolarów za Drozda.
Nie ma szans, by Główka to przebił, to jeszcze nie ta ranga, ani Główki, ani Ukrainców
 Autor komentarza: GaD1
Data: 23-04-2016 20:36:23 
Autor komentarza: Maniek1986
Data: 23-04-2016 20:31:37

Polsat mógłby się dorzucić tylko jakby to było na PBN, acz wątpie, bo pomiędzy nimi a Wasilewskim od dłuższego czasu wrze. Na pewno nie dorzucą się do prywatnej gali Wasyla, bo nic z tego nie będą mieli. Jakby Główka walczył u siebie to byłaby spora szansa wygrać, w Kijowie będzie ciężko. Ważne żeby Główka wreszcie zarobił godnie.
 Autor komentarza: martek2
Data: 23-04-2016 20:38:00 
Wasyl pewnie rzuci honorowo 310k :)
Izu odpadł z tańca to może się weźmie za poważny boks...
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-04-2016 20:42:49 
No to Głowacki straci pas... Może niech wynegocjują rewanż? To sobie chłop zarobi w dwóch walkach. Nie ma szans żeby Wasyl wygrał przetarg. Ukraińcy rzucą z pół miliona i zarobią na tym sporo bo na Ukrainie to będzie sportowe wydarzenie roku. Wystarczy spojrzeć ile ich kluby piłkarskie mają kasy. Mają rozmach skurwesyny :)
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 23-04-2016 20:54:18 
Ale z tej federaci WBO brudasy raptem kilka dni po walce a już się dopominają następnej obrony powinni mu dać chociarz półtora miesiąca na odpoczynek , tym bardziej że kiepsko płacą , ci co pociągają za sznurki w tej federacji do dziś nie mogą się pogodzić ze to polak wywalczył ten pas będe trzymał kciuki żęby i usyk doznał porażki tym bardziej ze ma dopiero 9 stoczony walk na zawodostwie a głowka z walki na walkę robi coraz większe postępy.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-04-2016 21:03:26 
Z tego co sie orientuje,to Usyk jest lokalna gwiazda na Ukrainie.Bez pieniedzy z RTL-u i 50 tysiecy niemieckich kibicow zapelniajacych stadiony,kiedy walczyl ktorys z braci Kliczko i bardzo korzystnego podzialu pieniedzy dla nich,grupa K2 wcale nie musi wygrac przetargu
Pan Wasilewski to bardzo sprawny pomotor i jezeli tylko uzna,ze bardziej bedzie mu sie zorganizowac,ta gale to to zrobi.No doubt
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 23-04-2016 21:14:25 
andrewsky

bardzo sensownie napisane, zgadzam się w pełni. Wasyl, Werner i Babilon to są cwane lisy i zrobią to co będzie się opłacało, jak uznają że nie zarobią to rzucą te 300 tysięcy i nic więcej i będą liczyć tylko na to żeby Ukraińcy dali jak najwięcej, a jak im wyjdzie że warto wygrać to w kopercie będzie mocna kwota. To nie przypadek, że od tylu lat ciągną z sukcesami tą karawanę i mają z tego siano.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 23-04-2016 21:28:06 
O czym wy gadacie, Usyk jest w Ukrainie ogromną gwiazdą, coś jak Lewandowski u nas, od niego popularniejszy na Ukrainie jest tylko Kliczko i tak powiedział sam promotor Usyka. Oni powiedzieli, że mogą zapełnić Usykiem w walce o MŚ stadion na 60-80 tys ludzi. Walka będzie albo w USA albo w Kijowie/Lwowie.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 23-04-2016 21:30:59 
ta a może w Donbasie albo na Krymie? poczekamy zobaczymy, Usyk to gość z 9 walkami na koncie, na początku kariery, gdzie mu do Kliczków?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 23-04-2016 21:41:10 
Usyk to koleś który wygrał złoto olimpijskie, który tuż po zdobyciu tego złota odtańczył tradycyjnego ukraińskiego chopoka, na oczach kamer z całego świata. Już nie mówiąc o tym, że cały czas się odwołuje do kozaków, i też z taką fryzurą występował przez jakiś czas
Zapewniło mu to naprawdę sporą popularność na Ukrainie

@Wojtyla
No lepiej żeby coś negocjowali, bo jeżeli to będzie Główki obowiązkowa, to nici z rewanżu, bo w obowiązkowych obronach nie można umieszczać takiej klauzuli
 Autor komentarza: samqualis
Data: 23-04-2016 21:48:36 
"trucker Data: 23-04-2016 20:23:43

O której GGG pojawi sie w ringu??"

Time: Card starts at 10 p.m. ET; Golovkin vs. Wade will start around 11:15 p.m. ET
czyli wedlug naszego czasu wychodza do ringu o 2:15
;-)
 Autor komentarza: TRM
Data: 23-04-2016 21:49:28 
Sam wasyl w magazynie puncher powiedzial ze za usykiem stoja uktaisncy biznesmeni. Co świadczy o tym ze wie ze wygrać potencjalny przetarg będzie ciężko. K2 robi promocje i dogaduje się z federacjami a kro inny daje kase
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 23-04-2016 22:01:16 
szansepromotions Usyk to potomek Ukrianiśkich nacjonalistów anty polskich Banderowców!!zle coś wypowiadał o Polskich zaowdnikach
może sobie kurwa tancowaćać hopoka , po walce z Głowackim będzie miał pierwszą porażką.
Sponsorzy i promotorzy powinni stanąć na no rzęsach żeby walkę zorganizować w Polsce to chelenger powinien przyjechać na teren Mistrza nie odwrotnie!
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 23-04-2016 22:14:40 
Wypowiadał się źle o Szpilki(nie o samym Szpilce) umiejętnościach, przed walką z Jenningsem ( i jak wyszło, miał racje )

Nigdzie nigdy nie było napisane, że wychwalał Banderę.
Stosujesz logikę gazety wyborczej " jeżeli ktoś nie kryje się z tym, że kocha swój kraj, to na pewno jest faszystą i nazistą"
Na tej samej zasadzie, to wszyscy Polscy bokserzy, co chcą tak usilnie zbić hajs na Polonii w Stanach, powinni być nazywani ONR'owcami, bo przecież każdy z nich (Goły, Adamek, Szpilka, Sulęcki itp )nagle przywdział Polską flagę na koszulkę i zaczął wychodzić do jakiejś patriotycznej piosenki
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 23-04-2016 22:34:57 
Co ty sugerujesz, że jestem czytelnikiem tego ścierwa , jaką logikę pieprzonej gazety wyborczej co ty pieprzysz ,mnóstwo Ukrainców jest anty Polskich i poglądach . teraz niby wielcy sojusznicy a kiedyś nas mordowali i wieszali na palach .
Dla Polski gospodarki i nie tylko lepiej żeby Ukraina nie weszła do UE.
Polska nie powinna mieszać się w sprawy konfliktu Ukrainy z Rosją to tak a propos stosunków Polsko- Ukraińskich.!

i koniec polityki z mojej strony
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 23-04-2016 22:45:26 
Twoja logika w tym przypadku jest identyczna, nic nie poradzę, nazywasz go banderowcem, mimo iż nigdy się na banderę nie powoływał, a jedynie mocno się identyfikuje ze swoim krajem.

Mnóstwo Polaków lubi bigos, co nie znaczy, że lubią go wszyscy.
Lepiej traktować ludzi personalnie, niż generalizować, bo w innym przypadku wszyscy się powybijamy.

PS. Rosjanie też nas niby nie lubią i podobno są hołotą, a jakoś zawsze jak walczy Polak w Rosji, to pełen szacunek, obiektywny komentarz, 4 hymnu i cisza na nim.
My, to podobno pełna kultura, a Ruskich na ulicy laliśmy na euro i wygwizdaliśmy hymn podczas meczu siatkówki.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 23-04-2016 23:50:57 
"i koniec polityki z mojej strony"

To nie polityka tylko wykrzyczane slogany.

Co do samej walki, będzie dla Krzyśka baaaaardzo ciężka. Usyk jest lotny na nogach, dużo walczy jabem, nie wdaje się w wymiany i też walczy z odwrotnej pozycji. Klasyczny boxer (Usyk) vs slugger (Główka), a to zazwyczaj kończy się UD dla boxera.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-04-2016 00:03:43 
Ogólnie to rzadko można zobaczyć walkę dwóch mańkutów
 Autor komentarza: Clevland
Data: 24-04-2016 00:13:41 
Głowacki siedzi cicho zamiast wyskakiwać z każdej lodówki jak swego czasu Szpilka...

Wyobraźcie sobie że to Szpilka jest na miejscu Głowackiego...

Objazdy po największych miastach by mu robili ...

Mistrz Głowacki siedzi cicho i to jest największy problem.

Niech się nie zdziwi jak na Ukrainie będzie musiał wyjść np. 30 minut wcześniej niż ustalono lub 45 minut później niż to ustalone...

Oni już tam będą myśleć jak go pozbawić pasa jeszcze przed wyjściem do ringu.
Niech zapytają Proksę, on niejedno przeżył jako journeyman...
 Autor komentarza: puziol123
Data: 24-04-2016 00:17:04 
Zgadzam sie,nie często dochodzi do walk na takim poziomie,kiedy mistrz zawodowy i mistrz olimpijski są leworęczni.Jakoś sie nie obawiam porażki Krzyska z Usykiem,może dlatego,że ciesze się ze zawalczy z nim teraz, a nie np.za dwa lata...
 Autor komentarza: Rollins
Data: 24-04-2016 00:28:56 
hayabooza Data: 23-04-2016 21:28:06
O czym wy gadacie, Usyk jest w Ukrainie ogromną gwiazdą, coś jak Lewandowski u nas, od niego popularniejszy na Ukrainie jest tylko Kliczko i tak powiedział sam promotor Usyka. Oni powiedzieli, że mogą zapełnić Usykiem w walce o MŚ stadion na 60-80 tys ludzi. Walka będzie albo w USA albo w Kijowie/Lwowie.
*
*
Dokładnie
Dlatego nie ma bata, żeby nie wygrali przetargu. Mogą wyłożyć naprawdę duże pieniądze.
 Autor komentarza: puziol123
Data: 24-04-2016 00:39:49 
kasa kasą,ale jeszcze trzeba wygrać w ringu,mam tylko nadzieję ze w przypadku roztrzygnięcia na pkt wygra ten który będzie rzeczywiście lepszy...
 Autor komentarza: magic19
Data: 24-04-2016 00:40:25 
Wasyl u konkurencji mówi,że walka najprawdopodobniej w US,nie wiem jak to wszystko poskładać.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 24-04-2016 09:16:13 
Walka musi być w Polsce lub USA. To pretendent powinien przyjechać do mistrza. I tak jak mówię nie widzę w Usyku żadnego zagrożenia dla Głowackiego. Udowodnił, że potrafi bronić pasa. Cunn to nie byø byle kto, o Hucku który wygraø nawet z Lebiediewem juz nie wspominam.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 24-04-2016 10:28:17 
Wasilewski nigdy nie przegral przetargu, bo nigdy do niego nie stawal
 Autor komentarza: cassiusx
Data: 24-04-2016 10:40:00 
Autor komentarza: Adii1766
Data: 23-04-2016 20:54:18
Ale z tej federaci WBO brudasy raptem kilka dni po walce a już się dopominają następnej obrony
*
*

Zgadzam się w 100%. To była moja pierwsza myśl po zobaczeniu tego newsa.

Autor komentarza: hayabooza
Data: 23-04-2016 21:28:06
O czym wy gadacie, Usyk jest w Ukrainie ogromną gwiazdą, coś jak Lewandowski u nas, od niego popularniejszy na Ukrainie jest tylko Kliczko i tak powiedział sam promotor Usyka

*
*

bez przesady. Usyk w Ukrainie ma jeszcze na pewno Vasyla przed sobą. Poza tym mają jeszcze kilku innych dobrych sportowców, a że promotor Usyka powiedział inaczej... pewnie matka Usyka też tak twierdzi;)
Ale fakt - popularny z pewnością jest, w końcu mistrz olimpijski i bardzo charakterystyczna osoba z niego.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 24-04-2016 13:20:56 
Nie przesadzam, cytuje słowa Ukraińskich promotorów. Usyk ma mega układ z telewizjami i jest bardzo często puszczany. Zdobył złoto i wszystkie jego walki były transmitowane. Jego popularność w Ukrainie jest ogromna, a 9 walk na zawodostwie nie ma nic do tego...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.