WILDER: PRIORYTETEM NOKAUT, ALE NIE ZAPRZĄTAM SOBIE TYM GŁOWY

- Jadę tam po zwycięstwo, to chyba oczywiste. To duża i ważna walka, nie tylko dla mnie, ale dla całej Ameryki - mówi wzniośle Deontay Wilder (36-0, 35 KO) przed czwartą obroną tytułu mistrza świata wagi ciężkiej federacji WBC. Pojedynek z Aleksandrem Powietkinem (30-1, 22 KO) już 21 maja w Moskwie.

- Odbieram same pozytywne znaki i nawet jeśli ktoś nie był dotąd moim kibicem, to przy okazji tej walki mi kibicuje. Mam tylko nadzieję, że gdy wygram, ci ludzie zostaną ze mną. Łatwiej byłoby mi bronić tytułu na miejscu w USA, ale mistrzostwo świata wiąże się z obronami na całym świecie. Chcę więc przekazać Rosjanom, że nadchodzę - kontynuował "Brązowy Bombardier" z Alabamy.

- Od pierwszej rundy będę go karcił i obijał, aż w końcu znokautuję. Nie ukrywam, że będę szukał nokautu. Ja wciąż się jeszcze rozwijam i nie osiągnąłem jeszcze swoich szczytów. Z każdą kolejną walką nabieram nowych doświadczeń i tym razem mam zamiar pokazać znów trochę więcej, coś nowego. Jestem szczerze przekonany i czuję to gdzieś wewnątrz siebie, że będę zunifikowanym i bezdyskusyjnym mistrzem wszechwag. Przejdę do historii jako jeden z nielicznych bezdyskusyjnych mistrzów wagi ciężkiej - kontynuował pogromca "Szpili".

FOTORELACJA: WILDER vs SZPILKA >>>

- Nie zaprzątam sobie głowy tym, że być może potrzebuję nokautu w Rosji, żeby mnie nie obrabowano z wygranej. Chcę mieć czysty umysł wychodząc do walki. Jestem pewny siebie i swoich umiejętności. Z drugiej strony nie ukrywam, że naszym priorytetem rzeczywiście będzie wygrana przez nokaut - dodał Wilder.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:03:18 
Panowie, ja nie wiem, ale jak dla mnie to Wilder powinien "zlać" Povetkina.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:05:55 
Chodzi mi o to, że pojedynek jest w Rusach w Moskwie, czyli musi go porządnie zlać, żeby wygrać.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-04-2016 23:07:00 
50/50
Każdy może zaskoczyć tak na plus jak i na minus. Każdy ma też potrzebne narzędzia by pokonać tego drugiego. Wilder z pewnością z racji warunków będzie miał okazji do zadania czegoś dobrego więcej ale tak samo było i w poprzednich walkach a trochę mu to zajęło.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:07:05 
W każdym bądź razie super zestawienie, super pojedynek!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:09:27 
Wreszcie doczekaliśmy się takich super walk z niewiadomymi wynikami w "Królewskiej" kategorii wagowej!
Coś pięknego!
 Autor komentarza: rafal007
Data: 21-04-2016 23:10:58 
LennoxLewisLion jak uważam, że Wilder powinien zlać Powietkina i to najlepiej ko w początkowych rundach.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:11:30 
@BlackDog
Twój cytat:"Każdy ma też potrzebne narzędzia by pokonać tego drugiego".
#
#
Bardzo mądre i stosowne do tego starcia słowa.
Popieram.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:13:58 
@rafal007

No, ja nie wiem, ale ten scenariusz, który nakreśliłeś jest całkiem rzeczowy.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:17:06 
Wilder jednak pokazał ze Stivernem, że stać go na przeboksowanie w dobrej kondycji 12 rund.
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 21-04-2016 23:20:04 
Mam wrazenie, że Patyczak trafi Saszę, a jak trafi to pewnie znokautuje. Powietkin zmarnował pare lat temu swój rozwój, bo stać go było na pokonanie Wladimira. Na papierze jest to jednak 50 na 50 na obecne mozliwosci obu.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-04-2016 23:25:19 
W walce z Stivernem tempo walki w 100% dyktował sam Wilder. Miał parę momentów gdzie zwolnił jakby obawiając się że nie wytrzyma. Ale do czego zmierzam. Powietkin nie będzie a przynajmniej nie powinien człapać powoli za Wilderem.
On będzie usilnie przedzierać się do półdystansu. W początkowych rundach walki z Władkiem był tak szybki i robił to w taki sposób że nawet lepsze u Władka praca nóg i jab nie pomogły by go zatrzymać/powstrzymać.
Wład posiłkował się wtedy ogromną siłą fizyczną, klinczami itd. Co zrobi Wilder? Nie wiadomo.

Przeboksować 12 rund swojego tempa a 12 rund tempa narzuconego przez rywala to jednak inna bajka chyba (absolutnie jednak nie twierdzę że facet nie da rady czy coś bo w mojej opinii nie o kondycję się tu rozejdzie)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:32:42 
Twój cytat:"Mam wrazenie, że Patyczak trafi Saszę, a jak trafi to pewnie znokautuje. Powietkin zmarnował pare lat temu swój rozwój, bo stać go było na pokonanie Wladimira. Na papierze jest to jednak 50 na 50 na obecne mozliwosci obu."

#
#

No, tak, dobrze powiedziane.

"Sasza" tak jak napisałeś, Twój cytat:"...zmarnował pare lat temu swój rozwój..."
#
Dokładnie.

Ale teraz z nowym "szpungiem" i "witaminami" w końcówce swojej kariery może "dać czadu"...;-)

Ciekawe co z tego wyniknie.

Kurcze, Panowie, walka zapowiada się przednio...!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:34:23 
@Jajunio - up , Twój cytat oczywiście.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:35:31 
@Jajunio - a tak po prawdzie to Wład vs Sasza to była katastrofa....:-(((
 Autor komentarza: Spinacz
Data: 21-04-2016 23:39:30 
O kondycję Wildera się nie obawiam. Miał już walki, w których boksował dynamicznie do końcowych rund, więc czemu miałby nie wytrzymać tempa (nawet jeśli Powietkin będzie się starał obskoczyć go na pełnych obrotach)? Wiele osób obstawia tą walkę 50/50, podobnie jak wcześniejszą walkę Joshuy i Martina. Ja widzę jednak w tej walce więcej atutów po stronie Deontay'a (szybkość, warunki fizyczne, zasięg, timing, siła ciosu)...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:39:34 
@BlackDog
Twój cytat:"...On będzie usilnie przedzierać się do półdystansu...."
#
No tak, Masz rację, tzn. wg nas tak powinien zrobić, zobaczymy co zdecydują trenerzy...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:41:33 
@Spinacz - Hmmmmm, no właśnie, no właśnie ta niewiadoma czyni z tego pojedynku super starcie, jeżeli chodzi o emocje.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 21-04-2016 23:46:08 
Z tego co pamiętam, to Charles "Ricky" Martin przed wyjazdem do Anglii też był taki hardy...

Co było na miejscu, nie muszę chyba mówić
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 21-04-2016 23:47:13 
Wilder ma słaba jape ,jak wyłapie cios i w popłochu spanikuje to povietkin juz mu nie odpusci najwyzej sam padnie
 Autor komentarza: Rollins
Data: 21-04-2016 23:47:23 
LennoxLewisLion Data: 21-04-2016 23:07:05
W każdym bądź razie super zestawienie, super pojedynek!
*
*
Powiedzenie mówi "Nie chwal dnia przed zachodem słońca". Ostatni pojedynek "mistrzowski" w tej wadze mógł nas czegoś nauczyć...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:48:52 
Ja jestem teraz w "siódmym niebie" jak to się mówi, ponieważ, nastały w końcu czasy w HW, że "piorą" i "leją" się super goście...:-)

Jeszcze stary, ale jak na razie jary Ortiz może dużo "namłócić", jest Parker, Browne, którego chcą "wychu@ać", że niby był nakosowany...matko...ale lipa z tymi Rusami...

Jak już ktoś pokona Ruska, to się okazuje, że nakoksowany....blllleeee....:-(((
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-04-2016 23:50:02 
Kondycja nie powinna być problemem. Chyba że naprawdę "tyją" do 112kg i Wilder wyjdzie z takim nowym nadbagażem do walki.
Jednym z głównych elementów o których Wilder nie może zapomnieć jest lewa ręka. Jab Deontaya musi ciągle śmigać Saszy przed twarzą bo wtedy facet ewidentnie się za długo planuje swoje akcje a nawet gdy próbuje je przeprowadzić nie zawsze się mu to udaje. Tak było np z Wachem. W pierwszej rundzie (czyli praktycznie jedynej w której Mariusz działał) Powietkin atakował mniej i było to nieporadne na tyle że rundę można było zapisać nawet Mariuszowi.

Do lewej doda prawy i Powietkin może mieć baaardzo utrudnione zadanie. Dodatkowo praca nóg no i odpowiedź na wypadek gdyby Aleksander już się znalazł blisko niego. Musi uciekać Rosjaninowi (a to przy ścicnaniu ringu Saszy będzie najtrudniejsze szczególnie że pewnie ring będzie mały) i dawać mu jak najmniej dogodnych okazji.

Zobaczymy. Sam jestem ciekaw okropnie jak to się potoczy. W każdym bądź razie żaden z panów mnie w swoich ostatnich walkach nie zachwycał przechylając szalę na korzyść tego drugiego. Powietkin z Wachem i Wilder ze Szpilką wypadli moim zdaniem co najmniej nieco poniżej oczekiwań.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:52:12 
@Rollins
Ktoś napisał Charles "Chaplin" Martin...już nie wiem kto...:-)
 Autor komentarza: puziol123
Data: 21-04-2016 23:53:11 
Prawdziwa weryfikacja przyjdzie w ringu... Nie rozumiem wypowiedzi ze Sasza to moze przegrac? Kogo ma na rozkładzie POWIETKIN? A kogo WILDER? Nazwiska nie walczą-patrz Tyson Fury ,ale sam niewiem... Jakos nie jestem przekonany do mistrza WBC chociaz chciałbym by ograł ruska... ta sama historia z Głowką... Niby kazdy robi w porty przed Usykiem,ale pytanie kogo pokonał Usyk a kogo Krzysiek?Ja sie ciesze ,ze z nim zawalczy teraz a nie np.za 2-3lata.Wracając do WILDER-POWIETKIN moim zdaniem nie ma faworyta-Amerykaniec bedzie chciał ruska pykac na dystans,z koleji gospodarz bedzie parł do przodu co najmniej z porównywalnie intesywnoscią co z Władimirem.Kolejna rzecz -Władek momentalnie uporałby sie z Molina ,Szpilka i Dauphasem w mojej opini...
 Autor komentarza: puziol123
Data: 21-04-2016 23:54:13 
Prawdziwa weryfikacja przyjdzie w ringu... Nie rozumiem wypowiedzi ze Sasza to moze przegrac? Kogo ma na rozkładzie POWIETKIN? A kogo WILDER? Nazwiska nie walczą-patrz Tyson Fury ,ale sam niewiem... Jakos nie jestem przekonany do mistrza WBC chociaz chciałbym by ograł ruska... ta sama historia z Głowką... Niby kazdy robi w porty przed Usykiem,ale pytanie kogo pokonał Usyk a kogo Krzysiek?Ja sie ciesze ,ze z nim zawalczy teraz a nie np.za 2-3lata.Wracając do WILDER-POWIETKIN moim zdaniem nie ma faworyta-Amerykaniec bedzie chciał ruska pykac na dystans,z koleji gospodarz bedzie parł do przodu co najmniej z porównywalnie intesywnoscią co z Władimirem.Kolejna rzecz -Władek momentalnie uporałby sie z Molina ,Szpilka i Dauphasem w mojej opini...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:54:27 
@WielkiBokser
Twój cytat:"Wilder ma słaba jape ,jak wyłapie cios i w popłochu spanikuje to povietkin juz mu nie odpusci najwyzej sam padnie"
#
#
No też tak może być i o to właśnie chodzi o tą niepewność kto wygra, o te emocje!

Szykują się nam Panowie wielkie emocje!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-04-2016 23:56:53 
Twój cytat:" Jab Deontaya musi ciągle śmigać Saszy przed twarzą "

#
#
I jeżeli tak będzie to wg mnie będzie sukces.
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 21-04-2016 23:58:03 
tylko żeby nie wrocił Władimir i nie porostawiał wszystkich po kątach bo bedzie znowu na kilka lat nuda i pajeczyczna
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 22-04-2016 00:00:02 
@ puziol123 - Dobrze prawisz gościu...:-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 22-04-2016 00:01:39 
@WielkiBokser - Proszę Cię, nie kracz...;-D
 Autor komentarza: Spinacz
Data: 22-04-2016 00:07:02 
@ Wielki Bokser

"Wilder ma słaba jape ,jak wyłapie cios i w popłochu spanikuje to povietkin juz mu nie odpusci najwyzej sam padnie"

Jeśli uważasz, że Wilder ma słabą szczenę, to chyba nie widziałeś wcześniejszych walk... Do tego trzeba dodać, że jest zajebiście mobilny, przez co unika wiele groźnych power punch'ów. Nie wiem skąd wziąłeś tą swoją teorię, ale najwyraźniej jest z dupy wzięta.

@ puziol123

"Władek momentalnie uporałby sie z Molina ,Szpilka i Dauphasem w mojej opini..."

Władek pewnie tak, ale Powietkin już nie koniecznie... (myślę, że przeceniasz go zbytnio)
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 22-04-2016 00:19:29 
Spinacz

zobacz jak wylapal po jedym luky punchu od moliny i duhpasa dlatego uwazam ze kolejnych nie ustałby
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-04-2016 00:27:13 
Autor komentarza: BlackDog

Wład posiłkował się wtedy ogromną siłą fizyczną, klinczami itd. Co zrobi Wilder? Nie wiadomo.

wiadomo, zrobi zwarcie i będzie lutował w podbródek saszkę, aż mu łeb tylko będzie odskakiwał. O ile już w samym podejściu do półdystansu nie będzie młócił Powietkina. Wilder bije bardzo nieszablonowo, z niczego w różnych płaszczyznach i ma naprawdę mocny jab rzucany od niechcenia.


Co do Wildera, kilka bomb od silnorękiego Stiverna wyłapał i się cieszył, a Molina i Duhaupas są niedoceniani. Goście są bardzo wytrzymali i ręce mają też bardzo ciężkie.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 22-04-2016 00:38:34 
Ciekawe jakby tak Vitek wrócił...?

Nie, no wiadomo, żartuje se, bo wiadomo, że chłop już jest za stary, a szkoda...

Vitek jak miał rywala na poziomie to pokazywał klasę, jak miał na poziomie brata to ich rujnował...;-)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-04-2016 00:38:42 
"wiadomo, zrobi zwarcie i będzie lutował w podbródek saszkę"

Zobaczymy. Myślę że taki scenariusz byłby tym czego życzyłby sobie Powietkin który z pewnością w półdystansie będzie "królem dżungli" w takim starciu. Długie ręce Wildera są mocne i sieją spustoszenie gdy nabiorą odpowiedniego tempa. Nie sądzę by w zwarciu szybsze okazały się te długie "grabie". Powietkin zaś dużo miejsca wcale nie potrzebuje by ściąć z nóg.

Ale zobaczymy. Wszystko przed nami. Jak i napisałem wyraźnego faworyta w tej walce nie mam i chyba żaden wynik (no może poza nokautem na Saszy w pierwszych minutach) mnie nie zdziwi.
 Autor komentarza: Spinacz
Data: 22-04-2016 00:52:46 
@ WielkiBokser

"zobacz jak wylapal po jedym luky punchu od moliny i duhpasa dlatego uwazam ze kolejnych nie ustałby"

Jeśli uważasz, że Molina i Duhaupas głaszczą, to nie dziwie się na jakiej podstawie uważasz, że Wilder ma słabą szczękę. Zwróć tylko uwagę, że ten sam Molina, który podłączył Wildera, poskładał punchem naszego Adamka, a Duhaupas zrobił to samo z Helleniusem. To jest waga ciężka, tu taki niedoceniany Molina i Duhaupas jak przypier****, to nie będzie to liść jaki dostałbyś od swojej mamy za niewłaściwe zachowanie... Wilderowi może i daleko do szczęki pokroju Wacha, ale pisanie o szklance, to duza przesada.
 Autor komentarza: puziol123
Data: 22-04-2016 02:21:46 
LennoxLewisLion 22-04-2016 00:38:34
Niezdziwiłoby mnie gdyby VITEK wrocil i np rozwałby mistrza wbc,tego goscia nikt nie poskładał ... chociaż nie mówie że mógłby dopaść go wiek-bardzo w to wątpie,ale zycie pisze rózne scenariusze...
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 22-04-2016 08:16:21 
Starszy Kliczko walczył w 2012. Teraz ma 45 lat i całkiem inne zajęcia. W boksie zawodowym osiągnął wszystko co było do osiągnięcia. Naprawdę byłaby to jedna z większych niespodzianek gdyby wrócił, nie sądzę.
 Autor komentarza: oaj
Data: 22-04-2016 09:34:02 
To jest jedna z tych walk, gdzie teoretycznie moze zdarzyc sie wszystko. Obaj są szybcy, nie są mistrzami obrony do tego obaj maja kopyto i potrafia zadawac duzo szybkich ciosow. Problem z dzisiejszym boksem jest taki, ze mamy swietnie przygotowanych piesciarzy i sa tak potezni, ze az samemu ciezko stwierdzic co sie stanie jak te chlopy sie 'dotkną'. Widac to bylo w walce Joshua- Martin, jak silny jest nigeryjski mistrz IBF. Wydaje mi sie ze jednak ta sprezystosc miesni, ta ogromna moc, dynamika Wildera to bedzie za duzo dla Powietkina, pamietajac o tym, ze Wilder szklanki bynajmniej nie ma. Wiele rzeczy moze sie zdarzyc i nikogo nie zdziwi jak nagle w 1 rundzie po jednym ciosie Wildera Powietkin wyleci z ringu. To są naprawde ogromne sily, ogromne mozliwosci, ogromna dynamika miesni
Weryfikacja juz niedlugo, ale stawiam na Wildera
 Autor komentarza: rafaljanek
Data: 22-04-2016 10:13:46 
Mayweather vs Danny Garcia we wrześniu tego roku. Taki post na swoim fb udostępnił HitFirstBoxing
 Autor komentarza: rafaljanek
Data: 22-04-2016 10:23:47 
na prima aprilis za pozno, dlatego jeśli ktoś wie coś więcej to piszcie !
 Autor komentarza: wasiel
Data: 22-04-2016 10:28:03 
Wilder to wygra.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 22-04-2016 10:28:49 
To chyba ploty są, niemniej:
http://www.fightsaga.com/news/item/6287-Floyd-Mayweather-vs-Danny-Garcia-in-September-Money-May-looking-for-No-50
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-04-2016 10:46:14 
Całkiem możliwe, że do Garcii "Płaczka" wyskoczy. Byłaby to dla niego niezmiernie łatwa walka. Nawet nie musiałby dobierać rywalowi rękawic, ograniczać go wagą, kombinować z sędziami, faulować w trakcie walki.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 22-04-2016 11:35:29 
Wilder jest bardzo sprawny. W walce ze Szpilką potrafił unikać jaba na dół Szpilki.
 Autor komentarza: Arabian
Data: 22-04-2016 14:30:01 
Povetkin lutuje tak że nie trzeba mieć szklanki żeby swiatło zgasło , Generalnie to będzie jak WK vs AP tylko zobaczymy jak Wilder będzie wstanie pokazać swoje Atuty bo wlad w czasie walki z Saszą był doswiadczonym zawodnikiem .
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-04-2016 05:16:04 
Powietkin w walce z Huckiem wypadł blado ale był zapuszczony nadwaga mozna to jeszcze wytłumaczyc z kolei Wilder miał słaby występ ze Szpilka i był mocno trafiony przez Moline wiec aby wygrac DW musi pokazac cos wiecej niż to co ze Ajtujem...Sasza o wiele lepszy niż Szminka
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.