FIODOR ŁAPIN: KRZYSIEK GŁOWACKI CAŁY CZAS SIĘ ROZWIJA

- Najchętniej spotkałbym się teraz z Denisem Lebiediewem w unifikacji pasów. Dwa fajne style, to dobrze by się oglądało - mówi Krzysztof Głowacki (26-0, 16 KO), który w sobotnią noc po raz pierwszy obronił tytuł mistrza świata kategorii junior ciężkiej federacji WBO, pokonując pewnie Steve'a Cunninghama.

- Podobał mi się fakt, Krzysiek przez cały pojedynek bardzo słuchał poleceń narożnika i wykonywał konsekwentnie polecenia trenera. Może boksował trochę zbyt schematycznie i za bardzo polował swoją lewą ręką. Ktoś sprytniejszy może z tego wyciągnąć wnioski - analizował współpromujący "Główkę" Andrzej Wasilewski.

- Nie mogliśmy się wycofać, a Krzysiek przeszedł trzy tygodnie przed walką ostrą chorobę. Chwała mu jednak za to, że jest taki twardy i nie dał się złamać - wtrącił drugi z promotorów, Tomasz Babiloński.

- Zabrakło trochę świeżości i właśnie tego zdrowia, ale tak jak wiemy, to wszystko przez tę nieszczęsną chorobę. Krzysiek czyściej trafiał i cieszę się z tego, że wchodził rywalowi fajnie w tempo swoim prawym. Potrzebuje teraz trzy, może nawet cztery tygodnie wolnego. To prawdziwy mistrz, który dobitnie udowodnił, że jest na tym poziomie mistrzowskim, a wygrana nad Huckiem nie była dziełem przypadku. Jeszcze dobre walki przed nim. On ciągle rośnie, zarówno fizycznie, jak i czysto boksersko. Gdzie jest jego szczyt nie wiem i aż boję się pomyśleć - zachwalał swojego podopiecznego trener Fiodor Łapin.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-04-2016 23:08:58 
Podoba mi się Głowacki, że chce walczyć z tymi najlepszymi.
Ale od chcenia, do walki daleka droga.

Rollins Data: 18-04-2016 13:37:13

Oczywiście, że Głowacki ma szanse wygrać z Rosjaninem. Dla jednego ma szanse większe, dla drugiego mniejsze.
Ja akurat daję Krzyśkowi nikłe (może trochę więcej niż 1% - bez znaczenia), bo akurat nie wiem, jak on miałby to zrobić.
Lebiediew jest pięściarzem z dużo lepszą pracą nóg, bardzo dobrze wyszkolony technicznie, bardzo silny fizycznie, w dodatku spokojny, opanowany, pewny siebie. Na punkty nie widzę Głowackiego.

Nokaut też niezmiernie trudny do wykonania, bo Rosjanin jest twardzielem, jest bardzo dobry w defensywie, a cios Głowakciego aż taki niszczycielski nie jest.

Rollins Data: 18-04-2016 16:49:51
Z całą pewnością "Główka" nie powinien się spieszyć do walki z Lebiediewem. Rosjanin młody nie jest. Czas działa na korzyść Polaka. Im później odbędzie się walka, tym większe szanse Głowackiego (jeśli do walki oczywiście dojdzie). Jeszcze można sporo zarobić, zanim podejmie się tak wielkie ryzyko.
Zresztą możliwe, że czas już daje się we znaki Rosjaninowi. Walka z Ramirezem może nam coś wyjaśni.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 18-04-2016 23:15:43 
No już nie mogę z tą modą wśród bokserów na usprawiedliwianie . To jest walka, jasne, że przed nią i po niej coś będzie bolało.
Teraz to już każdy bokser po walce gada te bzdety :
Dziennikarz: Dlaczego miał Pan kryzys w trakcie walki ?
Bokser: No wiesz, chorowałem przed walką, miałem pęknięty łokieć, zwichniętą kostkę, raka mózgu, rozszczep kręgosłupa, a jak siadałem do narożnika to Yusaf Mack mnie wy*uchał w du*ę.

Niech oni już dadzą wszyscy spokój
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 18-04-2016 23:19:17 
A Główka niech w końcu znajdzie dietetyka z prawdziwego zdarzenia, bo to mu nie zaszkodzi, a na pewno pomoże.
Tak, tak sylwetka nie walczy, ale znajdźcie mi prawdziwego mistrza w kategorii gdzie trzeba robić wagę ( a nawet w HW , to Fury kabana zgubił przed walką z Klikiem) z kabanem, nawet Lebioda zgubił brzuch .

Lebedev bez diety
https://beatsboxingmayhem.files.wordpress.com/2011/05/roy-jones-denis-lebedev-weighin.jpg?w=614

Lebedev po diecie
http://www.wbanews.com/wp-content/uploads/2015/04/4915aik002.jpg
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-04-2016 23:57:59 
Też nie lubię takich tłumaczeń, bo tak po prawdzie, to każdy pięściarz zawsze znalazłby jakieś tam wytłumaczenie. A to się nie zaaklimatyzował, a to chorował, a to kłopoty rodzinne, a to gdzieś tam jakaś kontuzja kiedyś tam czegoś tam...

Pomijam fakt, że niby czemu nie dałoby się wycofać? To była dobrowolna obrona.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 19-04-2016 00:03:55 
Szukałem Boskiego Rafaella na RP i natknąłem się na taki tytuł:

"Usyk jednak może walczyć? 30 dni na negocjacje z Głowackim"

Jeśli tak, to "Główkę" czeka teraz nie lada wyzwanie. Faworytem Usyk. Bardzo wyraźnym.
Daję "Główce" 3,3% na wygraną :D
 Autor komentarza: Rollins
Data: 19-04-2016 00:12:44 
A z Nickiem Blackwellem (ten, co dostał mocno od Eubanka) wszystko w porządku, na szczęście.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 19-04-2016 00:13:43 
Wstawiać ciosy USS w tempo to trzeba umieć...
Ładnie go skontrować też.

Główka ma tylko problem z niewracającymi do szczęki rękoma.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 19-04-2016 00:16:10 
Zauważyliście, że Głowka jest bardzo podobny do Łapina? To możliwe, że Główka jest synem Łapina?
 Autor komentarza: skud
Data: 19-04-2016 00:17:08 
Trzeba ominac Usyka i walczyc o unifikacje z Lebiediewem.Dogadac sie z Riabinskim,im tez to bedzie na reke.Usyk niech walczy z Huckiem.gdyz jest zbyt grozny dla Mistrzow I kasa tez ,bedzie za malo atrakcyjna.Ani Glowka czy Lebioda nie beda ,chcieli wypas z gry przez tam jakiegos Usyka.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 19-04-2016 00:26:48 
Ja pierdolę dla Rollinsa to każdy przeciwnik z czołówki dla Krzyśka to jest praktycznie krokiem nie do przejścia.Z Lebiedewem daje Głowackiemu 1% szans z Usykem 3.3% kurwa jak aż tak można kogoś nie lubić aby go aż tak nie doceniać.Wiadomo Krzysiek ma mankamenty i nie jest idealnym bokserem ale jest na tyle dobrym aby zdobyć pas i teraz go skutecznie bronić nawet z najlepszymi w CV
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 19-04-2016 00:44:15 
Tolek z Lebiedievem to Rollins może nie mieć racji, wiek, wyniszczające walki, chyba już nie ten ogień co kiedyś, świadomość ograniczeń (Jones) ale podobnie jak Rollins nie uważam Główki za kandydata do na dominatora CW. Mchunu, Kudriaszow oni też byliby dla mnie faworytami z Główką, Usyk zdecydowanym, a Lebiediev zagadką.
Cunn walczył głupio, a Cunn ma 40 lat i nigdy nie był wybitny.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 19-04-2016 01:01:00 
@Szansepromotions:

Co ty pieprzysz, baranie?
Głowacki nie musi się usprawiedliwiać, bo wygrał.
Boksowałeś kiedy bodaj po lekkiej grypie?
 Autor komentarza: magic19
Data: 19-04-2016 01:02:49 
Zaraz po walce pod tematem "waszym zdaniem" pisałem,żeby po obejrzeniu tej walki Usyk nagle nie ozdrowiał :) i się nie pomyliłem,zanim dojdzie do walki z Lebiediew to my będziemy już kilka razy się martwić w innych walkach o Główkę,Chłopak charakterny i waleczny tak jak pisałem,że zajedzie jak czołg Cunna i byłem spokojny o wygraną główki tak z Usykiem nie jestem już hip hop hura :) i o kondycję się nie martwię bo ją moze zrobić ale Krzysiek cały czas jedno i to samo ten lewy sygnalizowny z za...:) ponawiał technicznie taki Usyk jest lepszy i nie pójdzie w bijatykę jak Cunn ale nie ma co się zawczasu martwić,pożyjemy zobaczymy :)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 19-04-2016 01:42:05 
Ygnac
Chodzi o to, że teraz już nie można normalnie powiedzieć " no miałem lekki kryzys w którejś tam rundzie", teraz to wszyscy po walkach gadają jakieś nieweryfikowalne bzdury.
A moją ulubioną, to jest zawsze kontuzja dłoni. Jak ktoś walczy 12 rund, to niemal bankowo będzie miał jakieś uszkodzenie dłoni.
 Autor komentarza: canuck
Data: 19-04-2016 03:12:57 
Z Lebedev jako przeciwnikiem to bym sie nie spieszyl. Usyk to rowniez bardzo duze wyzwanie ...

Trzeba pamietac o roznicy pomiedzy "wiekiem ringowym", a "wiekiem metrykalnym." Na przyklad, Lebedev oraz Huck byli w wielu ringowych wojnach. Nawet nasz Wlodarczyk nalezy do tego grona.

Czyli mozna zalozyc ze Lebedev, Huck, Wlodarczyk, Cunn, czy Drozd beda powoli opadac w rankingach,
a nowa czolowka to Glowka, Usyk czy Makabu.

Glowka ma "tylko" 29 lat, czyli wchodzi teraz w swoj prime (30-35 lat dla boksera z ciezszych wag). Do tego nie jest po-obijany, jak tez jego kontuzja dobrze sie zaleczyla.

Glowka bedzie coraz lepszy przez kilka nastepnych lat, a do tego duzo bardziej doswiadczony, bo "okrzepnie" w walkach na mistrzowskim poziomie.

Zupelnym przeciwienstwem Glowki jest Wlodarczyk, ktory zmarnowal swoj "prime." We wrzesniu skonczy 35 lat, a do tego walczyl bardzo malo w ciagu ostatnich kilku lat. Brudov to nie jest miarodajny przeciwnik, bo przegral wszsytkie walki z bokserami z "szerokiej czolowki."

Konkluzja: Glowka bedzie coraz lepszy z czasem, a kilku jego konkurentow, wlaczajac w to Wlodarczyka, bedzie coraz slabszych.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 19-04-2016 07:22:54 
@Szanspromotions

"teraz to wszyscy po walkach gadają jakieś nieweryfikowalne bzdury."

Skąd kolega wie, że to "bzdury"? Na jakiej podstawie tak sądzi, skoro potwierdza to otoczenie Głowackiego?
Kolega po prostu wziął swoje przekonania z dupy.
Czy Głowacki skarżył się na jakąś dolegliwość, której (co normalne) mógł się nabawić w trakcie walki?
Chłop dał z siebie wszystko, ale zawsze ktoś, k...a musi się przyczepić do najnormalniejszej w świecie wypowiedzi...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 19-04-2016 08:24:58 
canuck

tyle ze Diablo ze swoim stylem i mocnym ciosem nie bedzie sie starzal tak szybko bo sila ciosu nie znika ot tak sobie ani szczelna garda
pierwsza znika szybkosc i praca a tych Diablo nigdy nie mial i radzil sobie wiec jemu wiek nie bedzie chyba az tak przeszkadzal jesli tylko w glowie bedzie ok
 Autor komentarza: Clevland
Data: 19-04-2016 08:29:37 
Medialnie Mistrz niestety stoi w miejscu.
Szkoda bo po takim sukcesie można by się wypromować, coś zareklamować, parę złotych zarobić.
Kolejna walka przyniosłaby większą gażę.

Lebiediew jest już porozbijany. Oczywiście bardzo groźny, ale do przejścia.
Lebiediew nie znokautował Hucka. Głowacki to zrobił.

Usyk ma potencjał i jest niebezpieczny.
Ale Mistrz ma swoje atuty i nie wiadomo jak by mu poszło...
 Autor komentarza: arpxp
Data: 19-04-2016 09:54:53 
ignaś, ty to wiecznie niezadowolony ze wszystkiego. Tylko się dopierdalasz do ludzi i szukasz dziury w całym. Każdy ma prawo do swojego zdania, nawet taki burak jak ty, więc czasem warto żebyś sobie o tym przypomniał i skleił wary.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 19-04-2016 09:56:31 
ygnac
Tak, nieweryfikowalne, bo nie masz jak tego sprawdzić, a obóz zawsze powie to co chcesz.
Zawsze się słyszy od zawodników międzywalki :" świetnie się czuję, nic nie boli, jest super" , a po walce zawsze : tak, miałem wyrwaną miednicę itp
 Autor komentarza: odyniec
Data: 19-04-2016 10:01:47 
Glowacki powinien sobie zatrudnic w koncu obrotnego menedżera ktory zadba o jego wizerunek itd
 Autor komentarza: sexo
Data: 19-04-2016 10:02:11 
Niech redakcja zbanuje tego pedała,geja i homoseksualiste Grzelaka.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 19-04-2016 10:08:57 
@arpxp,

Słuchaj, kolego, nigdy nie wejdziesz nawet na mój poziom ani wiedzy, ani wykształcenia, więc rzucaj sobie burakami w swoim własnym towarzystwie, wśród podobnych sobie.
"Dopierdalam" się do ludzi, którzy dopierdalają się do zawodników, gówno wiedząc.

Ale w jednym masz rację: każdy ma prawo do "własnego zdania", czyli ma prawo pierdolić, że np. Ziemia jest wklęsła. Nikt nikomu nie może zabronić bycia idiotą i okazywania tego na każdym kroku.
 Autor komentarza: gluton
Data: 19-04-2016 10:12:51 
A ja myślę że spokojnie położy Denisa. Głowacki lubi takich jak on.
Huka złamał to Lebiediew dla niego nic wielkiego.
Musi popracować nad celnością i nie pochylać się...
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 19-04-2016 10:12:57 
Usyk z nikim nie walczył oprócz średniego przeciętnego Muellera ma tylko 9 walk i moim zdaniem nie jest gotowy na walkę Mistrzowską wiec Głowacki powinien jak najszybciej wziaść Banderowca.
Krzysiek ma 27 walk doświadczenie w wygranych walkach z Huckiem i Cunnem a Usyk małe doświadczenie.
Wielu przecenia tego Usyka ja uważam że Krzysiek poradził by sobię z Ukraińcem.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 19-04-2016 10:21:46 
odyniec Data: 19-04-2016 08:24:58
canuck

tyle ze Diablo ze swoim stylem i mocnym ciosem nie bedzie sie starzal tak szybko bo sila ciosu nie znika ot tak sobie ani szczelna garda
pierwsza znika szybkosc i praca a tych Diablo nigdy nie mial i radzil sobie wiec jemu wiek nie bedzie chyba az tak przeszkadzal jesli tylko w glowie bedzie ok
*
*
Tak, tylko że "Diablo" od początku kariery walczy tak, jakby...
był już bardzo stary ;-)
 Autor komentarza: oaj
Data: 19-04-2016 10:36:03 
Glowacki przypomina mi Rockyego Marciano. Tez mowili ze za nisko a to ze za krotki zasieg a to ze za prosty boksersko i go wypunktuja. A on wychodzil i za ch.ja nie popuscil mial prawdziwy charaktrr a jego obrona bylo zadziwiajaco efektywna. Glowka ma bardzo podobne odvhylenia takie bardzo skretne na bok wbrew pozorom bardzo ciezko siegnac tym flugorekim kogos tak walczacego. Do tego glowka bihe na cale cielo, zebra lokcie tulow twarz gdzie sie da jak Rockym Nie zfziwi mnie jak zdominuje te wage wbrew wszelkim "ale"
 Autor komentarza: sexo
Data: 19-04-2016 10:51:44 
Pan Rafał ma racje tylko ze o tej dominacji Głowackiego to ja juz wiem od dawna.Stawialem Krzysia na 1 miejscu CW dawno temu i dziennikarze boxrec tylko potwierdzili to o czym juz DAWNO TEMU pisałem .
 Autor komentarza: Clevland
Data: 19-04-2016 10:59:53 
@ Odyniec

Diablo to "jednostrzałowiec", bez kontry i kombinacji.
Starczy na jakiegoś emeryta lub boksera bez głowy jak Czakijew.
Tylko on mógł dać się trafić takimi czystymi ciosami na brodę...
A wcześniej lał Diablo jak psa przez 5 rund.
Takiej dysproporcji nie widzi się często...

Głowacki to inna bajka:
-ciosy w tempo,
-kontry,
-kombinacje,
-dystansowanie,
-praca na nogach,
-uniki,
-strategia,
-refleks,
-siła,
 Autor komentarza: sexo
Data: 19-04-2016 11:02:02 
To co wy nazywacie kurwa trollingiem jest prawda która wydarzy sie w bliżej nieokreślonym czasie.Jesli dobrze czytasz boks sportowy i boks biznesowy to poprostu kurwa wiesz to.
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 19-04-2016 11:15:25 
Na miejscu Główki miałbym zgryz co zrobić jeśli Usyk rzeczywiście ozdrowieje, dążyłbym jednak do walki z Lebiediewem w Moskwie, wiadomo po pokonaniu Hucka i Cunna w walcie o 3 pasy i pas Ringu może zaśpiewać Główka myślę że dużą bańkę u Riabińskiego a o to przecież też chodzi, w dodatku nie wiem o co cmon tu ą jacyś sami wariaci szanse w pojedynku z Lebiodą są po prostu 50 na 50 i to tylko ze względu na brak jasności co do badań antydopingowych (bo dopóki Denis nie walczył u siebie to w rundach 10-12 słaniał się znacznie bardziej niż Główka w ostatniej walce - vide jego walka z Huckiem); osobiście nawet rozważyłbyn zwakowanie WBO i pójście do walki z Rosjaninem, bo jakie pieniądze zarobi z Usykiem i gdzie miałaby się odbyć ta walka, za 250$ jakichś tyś. na stadionie w Kijowie? sorry ale zdecydowanie i pragmatycznie wybieram duże 1 Kilo czyli 4 razy więcej w Moskwie; tyle tylko że po ewentualnym zwakowaniu Lebiediew wnosi 2 pasy a Głowacki nic i to może się nie udać, rozmawiałbym więc z Usykiem gwarantując mu prawo do walki ze zwycięzcą Głowacki Lebiediew za odstąpienie teraz od przetargu
 Autor komentarza: Pismen
Data: 19-04-2016 11:24:56 
Robicie z tego Usyka półboga nie do pokonania.
Koleś jest dobry ale całkowicie niezweryfikowany. Odprawia w dobrym stylu średniaków i kelnerów.
Głowka nie przewróci się od pierwszego czystego ciosu tylko mu odpowie tym samym. Z nikim takim Usyk jeszcze nie walczył. Ukrainiec ma dobrą prace nóg, ale Główka nie daje się obtańcowywać i punktować. Ustawia się bocznie, siedzi na zakrocznej i nawet Cunn ze swoim kosmicznym zasięgiem miał problem go dojść. W półdystansie jak poczuje moc Główki też nie będzie taki skory do otwierania się w ataku.

Sam Głowka na milion procent się Usyka nie obawia i słusznie, bo jest do pokonania. Nasz pięściarz jest faworytem w tej walce.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 19-04-2016 11:27:28 
Nie będzie żadnej unifikacji, Riabiński wydał za dużo na Povietkin-Wilder, by teraz cokolwiek kombinować ze sprowadzaniem innych championów.
Jak na razie pewnie mu wystarczy, że Lebioda walczy z Ramirezem
 Autor komentarza: Jablo
Data: 19-04-2016 12:02:18 
Pismen

Nikt z niego półboga nie robi, a zweryfikowany jest lepiej niż Główka przed walką z Huckiem. Oceniamy szanse patrząc z perspektywy umijętności i walk Usyka z świetnymi amatorami (między innymi w WSB).
A walka jest odradzana ponieważ zarobek z niej byłby lichy.

Pokusiłbym się o stwierdzenie, że łatwiejszym przeciwnikiem byłby Lebiedev. Nie jest taki lotny na nogach, jest sporo mniejszy, stary i porozbijany już trochę. I jeżeli jest szansa wybic się na nim to chyba w tej chwili (po walce z Ramirezem).
 Autor komentarza: arpxp
Data: 19-04-2016 12:11:59 
Autor komentarza: Ygnac
Data: 19-04-2016 10:08:57

"Dopierdalam" się do ludzi, którzy dopierdalają się do zawodników, gówno wiedząc.

Ale w jednym masz rację: każdy ma prawo do "własnego zdania", czyli ma prawo pierdolić, że np. Ziemia jest wklęsła. Nikt nikomu nie może zabronić bycia idiotą i okazywania tego na każdym kroku."


Gównem to jesteś ty i tobie podobni, którzy nie wnoszą żadnej merytorycznej dyskusji, tylko pouczają innych sami niewiele wiedząc. Ale skoro zgadzamy się co do tego, że nie można nikomu zabronić bycia idiotą, to już po tym komentarzu nie będę ci odpisywał, wobec czego możesz śmiało dalej być orgowym idiotą.
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 19-04-2016 12:23:09 
w każdym razie życzyłbym sobie w tym roku w cruiser: Lebiediew Głowacki o 3 pasy oraz Bellew Włodarczyk o 1 pas, potem obaj jakieś z 2 obryny każdy Główka bije Usyka i wyciera podłogę jeszcze raz Huckicem, Diablo kładzie Durudolę i jakiegoś może Kudriaszowa otrzymując nowy stary przydomek 'ręce z kamienia', a potem na PBN 2017 na stadionie narodowym w Warszawie walka o wszystkie pasy w junior ciężkiej na świecie i Dan Rafael pierwszy raz ogląda walkę na żywo w Polsce :):) hihi
(Masternak zostaje w bezpiecznym miejscu czyli studio komentatorskim po laniu od Cieślaka) byłoby przynajmniej co pooglądać
 Autor komentarza: ColorLaserJet
Data: 19-04-2016 18:11:31 
Chwileczke dlaczego każdy wypomina że Cunningham jest bardzo mocno po past prime? Przecież w ciągu ostatnich 2 lat walczył w 5 walkach w 2014 roku pokonał Mnasura, przegrał nieznacznie w Marcu 2015 roku z Głazkowem czy 8 miesięcy temu zremisował z Tarverem gdzie według wielu był lepszy? I jeszcze jedna sprawa powiedzcie mi kiedy Cunningham był 4 razy na deskach? no właśnie nigdy 3 razy był z Adamkiem. Nawet Huck, Hernandez,Tarver, Mansur, Fury nie potrafili go położyć tyle razy jak uczynił to Główka. I mówienie że walczył z wyboksowanym bokserem jest typowo na wyrost! Każdy by chciał aby Główka pokonał go przed czasem a nikt nie zauważył że na 8 przegranych tylko raz Cunningham przegrał przed czasem? I było to z Furym? Tego nikt nie widzi! Główka z kłopotami zdrowotnymi pokonał Cunna pewnie i zdecydowanie a, że coś tam przyją a jaki bokser z Cunnem nie przyjmuje? od kiedy widziałem wszystkie jego walki to Monsur, Głazkow, Tarver też dostawali po mordzie a Głazkow wygral nie uczciwie. Dlatego ja jestem zadowolony z Krzysia występu! chłopak pokazuje że ma Młotek w łapach.

I ma jedną rzecz która odróżnia go od Włodarczyka. Mianowicie jest szybszy bo Włodarczyk czasami jest za wolny i zadaje za mało ciosów. Naprawdę uważam, że jeszcze 2 walki powinien Główka stoczyć z coraz lepszymi przeciwnikami i dopiero dać mu Lebiedewa czy Usyka. I wcale nie widzę tego bez szans dla Główki popełnia błędy owszem ale pomyślcie sobie, że to tak naprawdę 2 Walka główki na światowym poziomie potrzebuje się z tym obyć. Będzie dobrze!
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 19-04-2016 19:01:15 
pismen zgadzam sie
Usyk jest niesprawdzony ma tylko 9 walk i ma nawyki z amatorki.
A Glowka to juz praktycznie rutyniarz 2 wygrane z Huckiem i Cunnem daly mu duz pewnosc siebie
Jesli Krzysiek bedzie w 100 % zdrowy bedzie faworytem w walce z banderowcem i wygra z nim.
lepiej zeby teraz zawalczyl z Usykiem niz np za 2 lata jak nabierze doswiadczenia i rutyny Mistrzowskiej
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.