HAYE POTWIERDZA - BRIGGS NA PEWNO W TYM ROKU

David Haye (27-2, 25 KO) ma jasno sprecyzowane plany na najbliższe miesiące. Najpierw Arnold Gjergjaj (29-0, 21 KO) 21 maja, potem - prawdopodobnie tuż po wakacjach, Shannon Briggs (59-6-1, 52 KO), a za około rok czasu starcie z Anthonym Joshuą (16-0, 16 KO), nowym mistrzem wszechwag według organizacji IBF.

- Ludzie chcą zobaczyć mnie z Briggsem, więc kilka miesięcy po spotkaniu z Gjergjajem dam im to, czego pragną. Walka między nami dojdzie do skutku na pewno jeszcze w tym roku - powiedział "Hayemaker".

- Nie ma mowy o lekceważeniu Gjergjaja z naszej strony. On przecież był zapraszany na obozy Tysona Fury'ego oraz Władimira Kliczki i podobno dobrze sobie na nich radził. Jest niepokonany w dwudziestu dziewięciu walkach, większość rywali pokonał przed czasem. Może nie jest sławny, lecz prawdopodobnie będzie trudniejszą przeszkodą niż potem Briggs, więc nie wybiegamy za bardzo w przyszłość - zapewnia Shane McGuigan, nowy szkoleniowiec Haye'a.

PROMOTOR JOSHUY: FURY W TYM ROKU, HAYE W PRZYSZŁYM >>>

- Teoretycznie Briggs może wyglądać fatalnie na naszej gali i ludziom może się odechcieć go oglądać. W międzyczasie do walki może nas wyzwać Joshua, więc wszystko jest dosyć płynną sprawą. Tylko że Anthony nigdy dotąd nie spotkał na swojej drodze rywala tak dobrze poruszającego się w ringu i nawet udane sparingi za dużo nie zmienią w tej sprawie. Nie powinien się więc chyba zbytnio śpieszyć do konfrontacji z nami - dodał McGuigan.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 12-04-2016 20:58:37 
Można się było spodziewać, hehehe. Chętnie obejrzę ten kabaret jaki będzie na konferencjach prasowych XD LECGOŁCZEMP
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 21:05:15 
Dokładnie, będzie kabaret i będzie ubaw!...:-)
 Autor komentarza: boxxx
Data: 12-04-2016 21:09:46 
Bardzo chętnie jak Hej nokautuje tego dziadyge, Hej to najwyższy poziom i jeszcze będzie mistrzem.
Konferencje prasowe przed walką z Briksem na pewno będą zabawne
 Autor komentarza: tolek78
Data: 12-04-2016 21:12:20 
Haye już jest mistrzem w ściemnianiu i autopromocji.Jako innego mistrza go nie widzę
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 21:16:59 
@tolek78-No dobra, ale Cruiser wymiótł i chwała mu za to.
 Autor komentarza: Doctore
Data: 12-04-2016 21:20:33 
O curwa ale kyrk ;-)

Ale by było gdyby Letsgołczemp strzelił jakiegoś lucky puncha ;-)
 Autor komentarza: boxxx
Data: 12-04-2016 21:20:35 
To jest właśnie cały HEJ taki kombinator troche ale talentu do boksu mu nie można odmówić
Poza tym nie ma takiego drugiego boksera w HW co by tak tańczył po ringu, balans ciała i praca nóg u tego człowieka to po prostu bajka, porusza się tak szybko jak zawodnik wagi muszej.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 21:23:21 
@boxxx
Twój cytat:"...porusza się tak szybko jak zawodnik wagi muszej."

No , to fakt, jest chłop szybki.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 21:26:17 
Te WBA też "wytańczył" z "Bestią ze wschodu", no i jako jedyny też tą "Bestią" wstrząsnął, czyli petarda w łapie została z Cruiser.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 21:30:01 
Ale z tym palcem z Władem to dał ciała ...
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 12-04-2016 21:31:20 
Oglodaem Hey na tarczowaniu wazy mysle ok 101 kg moze nawet 102 a jego optymalna waga to 96 -97 kg tyle wazyl w walce z valuevem i Wladmirem a te 4 - kg wiecej w jego przypadku robia jakos roznice!
widac ze jest ociezaly nie ma w nim tej dynamiki co kiedys z Gejgarem i Briggsem napewno poradzi sobie, ale za rok bedzie mial 37 lat a przez ten rok Joshua w walkach np z twardym Duhupassaem a potem z groznym Parkere nabierze jeszcze wiecej doswiadczenia pewnosci siebie i bedzie zapora nie do przebycia dla Heya
 Autor komentarza: boxxx
Data: 12-04-2016 21:32:52 
Mocne strony HEJA to
Silny cios
Praca nóg i ogólna szybkość
baans

Ten człowiek może wyigrać z każdym, teraz będzie miał trudniejszego rywala ale sądzę że również zafunduje mu nokaut.

Chętnie zobaczyłbym HEJA z Ortizem bo HEJ nie jest drewniakiem tylko z obroną jak Dżenning i tu Ortiz mógłby się zdziwić.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 12-04-2016 21:34:58 
boxxx twoj ulubieniec Hey juz nie jest tak dynamiczny i szybki jak z roku 2011 z Wladem czy nawet 2012 z Chisora z wiekiem zaczyna tracic szzbkosc + nabral 5 kg dodatkowo a juz 36 lat dla mnie juz po prime jest angol
 Autor komentarza: tolek78
Data: 12-04-2016 21:40:18 
Autor komentarza: LennoxLewisLionData: 12-04-2016 21:16:59
@tolek78-No dobra, ale Cruiser wymiótł i chwała mu za to.

Zgadza się ale w HW dużo mu brakuje np.do takiego Holyfielda który też czyścił CW.Ewander miał jaja których Dawidowi brakuje
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 21:42:35 
@tolek78

Chodzi Ci o jaja w HW, jak mniemam.

No to Wiesz z tym Władem i co gorsza z tym palcem to dał ciała, ale w CW był AS.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 12-04-2016 21:43:49 
Ja nie wiem co tacy jak boxxx widzą w tym Haye'u, ale rozumiem, że to przez to jakim jest świetnym manipulatorem. Koleś od powrotu (przerwa była bardzo długa) pokonał tylko JEDNEGO BUMA i nikogo więcej,a tu opinie, że może wygrać z każdym, chyba że każdym z cruiser lub niżej to tak
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 12-04-2016 21:44:28 
LECGOŁCZEMP akurat Haye nie jest
 Autor komentarza: viciouss
Data: 12-04-2016 21:47:51 
Jestem dużym fanem talentu Haye'a, ale wybór rywali mocno rozczarowuje. Niestety nie ma on mentalności wojownika i chęci stawiania sobie dużych wyzwań, bardziej promocja i finanse się liczą. Inteligenty facet, można to zrozumieć, ale szkoda pod względem sportowym, bo stać go na wiele.
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 21:50:55 
Tak jak nie dzierżę Szpilki i ludzie go jadą to nie kumam tego zachwytu Davidem bo patol przynajmniej miał jaja wyjść i podjąć walkę zadawać ciosy takiemu Wilderowi,BJ kurwa a tu gość bierze trzeciego paralityka a ludzie szczają po gaciach jak ta gimbaza a on siedzi w fotelu jara cygaro i się śmieje bo do tych inwalidów to nawet nie musi rano iść na salę potrenować bo prawdopodobnie pod koniec roku wyjdzie dostać wpierdol za grube miliony i tyle o nim słyszeli.Przecież jest kupa ciężkich co chce z nim boksować nawet taki Parker tylko tam by dostał wpierdol za bańkę a nie 10 :) która walka tak was zachwyciła jak rozbitego na sto kawałków Chisorę ograł,spierdalanie przed Kliczko czy Wałujewem atak na omdleja kurwa Enzo czy Barretta :)Kurwa Adamek w HW miał lepsze wyzwania i z takim Witem się nie bał zamiast spierdalać bo miał jaja a tu zachwyt gość przez rok kompletnych bumów obija.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 21:51:16 
@PitersonJ

No właśnie.

Sam Haye mówił, że ma takie kontuzje , że nie wie czy będzie normalnie funkcjonował, plus to co napisał @Vitalij71, czyli , że Haye się starzeje i nie wiadomo jak z tą szybkością i refleksem będzie.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 12-04-2016 21:55:17 
magic19 - nic dodać nic ująć
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 21:57:13 
Jakie kontuzje pewnie gorszą kontuzję barku miał Zimnoch celowo spierdalał przed Furym bo to by była ostatnia wypłata a tak zarobi dużo więcej zwykła kalkulacja i cwaniactwo nic więcej:)
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 12-04-2016 21:57:30 
Jak Hey ma dznamiczny mocny cios a,le nie ta szybkosc co kiedys jak by mial wieksze jaja wziol by sobie na rywala np Solidnych niezlych fighterow jak Andy Ruiza, Duhapasa,czy nawet naszego Wacha a nie bumow z Australii czy Szwajcarii potem bedzie Briggs , Malic Scott,
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 12-04-2016 21:57:59 
Haye - Ortiz? Też bym to zobaczył, ale do tej walki nigdy nie dojdzie bo Ortiz gwarantuje mało kasy i ogromne baty
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 12-04-2016 22:00:49 
W ewentualnej Walce Ortiz mialby moze poczatkowo lekkie problemy ale z czasem by wywieral ciagla presje i by dopdadl Davida i skonczyl przed czasem. ale jak wspomniano wyzej do tej walki nie dojdzie
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 22:01:19 
PitersonJ
Jak tak można robić w h... kibiców a ci dalej mu klaszczą,kurwa jest odwaga jeździć po Polakach Adamku,Wachu czy Szpilce za którym nie przepadam a tego pajaca wychwalać kurwa ten Wach po powrocie brał większych kozaków nie chce mi się denerwować wracam do oglądania meczów:)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 12-04-2016 22:01:38 
Autor komentarza: LennoxLewisLionData: 12-04-2016 21:42:35
@tolek78

Chodzi Ci o jaja w HW, jak mniemam.

No to Wiesz z tym Władem i co gorsza z tym palcem to dał ciała, ale w CW był AS.

Tak chodzi mi HW Adamek w niższych kategoriach też był kozakiem ale w HW to już nie była dla niego.
magic19,
PitersonJ

mam podobne zdanie do was na temat Haye
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 12-04-2016 22:02:32 
Ogólnie to szkoda Ortiza jako zawodnika dla nas kibiców, bo już stary, a styl ma świetny, no po prostu szkoda. Wyobraźcie sobie jego walke z Povietkinem, Hayem właśnie, albo z takim Joshuą, czy Wilderem, byłoby co oglądać
 Autor komentarza: maltanowo
Data: 12-04-2016 22:03:42 
A ja go nie szanuje za numer z Tysonem, kombinator po ch..u. Ciekawe czy jak ogłoszą walkę z Josułom to wyjdzie do ringu, czy wystarczy mu promocja walki do podpisania jakiegoś kontraktu reklamowego.
Szkoda bo facet ma umiejętności.
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 22:06:34 
Vitalij jaki Ortiz?:) jaka szybkość? kurwa pobudka do Ortiza to on by bał się wyjść w 2010-2011 roku a na tle de Mori to i Wach by wyglądał jak Schumacher czy M.Ali a na dziadku z siwą brodą Brigsie będzie wyglądał jak struś pędziwiatr w anonimowej bajce
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 22:10:24 
tolek78 Adamek w HW ma mega kozaków w porównaniu do Davidka i lepsze wojny z nimi bo ten debil nie miał ani jednej wojny w HW dobra spadam bo przez tego debila Davidka mecze mi uciekają i nerwy :)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 12-04-2016 22:13:05 
Autor komentarza: magic19Data: 12-04-2016 22:10:24
tolek78 Adamek w HW ma mega kozaków w porównaniu do Davidka i lepsze wojny z nimi bo ten debil nie miał ani jednej wojny w HW dobra spadam bo przez tego debila Davidka mecze mi uciekają i nerwy :)

To fakt

Komu kibicujesz bo ja Realowi i PSG
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 12-04-2016 22:16:17 
maltanowo - ma umiejętności, cios i medialność, tym bardziej mnie dziwi (irytuje) jego postawa, bo mógłby sobie wziąć takiego Puleva, jest dość znany, więc hajs by się zgadzał, bo walka na pewno byłaby głośna (tak myślę, może nie tak jak z Joshua czy Klikiem/Furym ale zawsze), później mógłby się bić z jakimś powiedzmy Szpilką, też głośne nazwisko i kolejne łatwe pieniądze. Mielibyśmy wtedy Haye po dwóch niezłych walkach z wartościowymi rywalami. W takich walkach na pewno zarobiłby więcej niż z takim De morim, Giergjajem, a dodatkowo byłby w pełni zasłużonym pretendentem dla któregoś z mistrzów
 Autor komentarza: Madras
Data: 12-04-2016 22:18:20 
Widzę, że dzień bez Floyda, czy teraz Heyea to dzień stracony na orgu. Jak David chce zaistnieć w sercach kibiców, to niech bierze na jesień walkę z Ortizem. Byłbym jak najbardziej za.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 12-04-2016 22:21:30 
Niepokonany w dwudziestu dziewięciu walkach
Kolejny oponent na kolankach
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 22:25:13 
Tolek-ja z faktu,że troszkę czasu spędziłem w UK to M City i ogólnie wszystkim z wysp zawsze :) no i City prowadzą a i postawiłem parę złoty :) nie lubię tego Ronaldo ale Wolfsburg nie ta liga no i lepiej się ogląda Real :)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 12-04-2016 22:32:52 
Autor komentarza: magic19Data: 12-04-2016 22:25:13
Tolek-ja z faktu,że troszkę czasu spędziłem w UK to M City i ogólnie wszystkim z wysp zawsze :) no i City prowadzą a i postawiłem parę złoty :) nie lubię tego Ronaldo ale Wolfsburg nie ta liga no i lepiej się ogląda Real :)

Ja też nie trawię Ronaldo ale muszę to przeboleć bo realowi kibicuję od dziecka.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 12-04-2016 22:37:20 
Tak w ogóle dziś urodziny obchodzi wielka nadzieja polskiego boksu niejaki Artur Szpilka a tu na orgu o tym cisza
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 22:38:29 
Tolek78 Jak grał jeszcze w MU to był do zaakceptowania :) ale już wtedy wiedziałem,że gość będzie miał ego bo mieszkałem wtedy w Londynie i pamiętam jak ten małolat w pierwszych wywiadach walił prosto z mostu,żeby wszyscy na wyspach przestali się podniecać Beckhamem bo to on będzie wielką gwiazdą na wyspach i na całym świecie a Beckham był wtedy tam Bogiem no i się nie pomylił małolat :)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 22:52:27 
@magic19... Twój cytat:" nawet taki Parker tylko tam by dostał wpierdol za bańkę a nie 10 :)..."

Dokładnie.
Masz 100% racji.

Haye na dziś dzień i nie tylko dobrze kalkuluje i chwała mu za to.

Chce zarobić hajs i robi to co robi, a robi to dobrze i skutecznie.

Ma chłop talenta do promocji, ale trzeba mu oddać, że do boksu również.

W HW już nie jest tak dobrze jak w CW, ale jednak był przekonywujący.

Ten WBA to ładnie przetańczył, ale jednak zrobił więcej niż "Bestia".

Obydwaj to nie TOP HW.
 Autor komentarza: sexo
Data: 12-04-2016 22:56:04 
tolek nienawidzi Szpilki ale kiedy ma urodzinki to wie lol Jak ci cicho to spiewaj 100lat
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 22:59:20 
@Vitali

Twój cytat:"...wziol by sobie na rywala np Solidnych niezlych fighterow jak Andy Ruiza, Duhapasa,czy nawet naszego Wacha a nie bumow z Australii czy Szwajcarii potem bedzie Briggs , Malic Scott,..."
#
#
#
Ale Widzisz, że Haye to jest nie tylko dobry, ba...bardzo dobry pięściarz, ale to jest też bardzo dobry biznesmen i o to właśnie chodzi.

Chłop nie tylko, że dobrze walczy to jeszcze bardzo i to bardzo dobrze zarabia, właśnie na takich posunięciach w HW!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:05:07 
@ PitersonJ
Twój cytat:"Ogólnie to szkoda Ortiza jako zawodnika dla nas kibiców, bo już stary, a styl ma świetny,\..."
#
#
#
Dobrze prawisz, styl BAJECZKA!CUDO!
 Autor komentarza: cezary27
Data: 12-04-2016 23:07:06 
tak dla przypomnienia

https://www.youtube.com/watch?v=nufeJPelRc8

mega tempo walki, zero przestojów a kto twierdzi, że Haye bez jaj wyszedł to głupoty pieprzy, co więcej miał zrobić? lecieć z mordą do przodu nie bacząc iż Kliczko był jednym z najmocniej bijących pięściarzy w historii? Zrobił nie mniej niż Adamek z Areolą a wręcz więcej z tą różnicą, że Kliczko nie parł do przodu jak debil z wyciągniętą mordą. i 90% pięknych ataków przepuszczał, pomimo że Haye wyciągał się jak struna żeby dosięgnąć długimi mocnymi i szybkimi ciosami z doskokiem z nóg.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:08:15 
@viciouss

No tak finanse się liczą, ale jednak nie odbierajmy HAYE mentalności wojownika...

Przynajmniej kiedyś, bo chłop zlał wszystkich, no prawie wszystkich i talent ma ogromny.

Dzisiaj , już troszkę może być słabiej ze względu na wiek.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 12-04-2016 23:08:18 
Autor komentarza: sexoData: 12-04-2016 22:56:04
tolek nienawidzi Szpilki ale kiedy ma urodzinki to wie lol Jak ci cicho to spiewaj 100lat

Widzę że masz ostry ból dupy widać że miałeś udany wieczór ze swoim chłopakiem Yusufem Mackiem
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 23:13:10 
LennoxLewisLion
Pewnie,że chwała mu ma głowę na karku to niech zarabia ja mu nie zazdroszczę tylko jako kibic wolę kibicować innym bokserom bo biznesmenom to można kibicować na giełdzie :)
Po tych dwóch bumach tego nieszczęsnego Briggsa to jest już dla mnie za dużo facet za kibiców ma grono młodych dziewczynek ze względu na urodę i występy w realityshow-wejdź na jego tt to zobaczysz kto mu kibicuje ale robi teraz na swoich galach koncerty z kiełbaskami i dyskoteką no i się kręci :) przy okazji jakiś Szwajcar dostanie na łep w przerwie śpiewu jakiejś piosenkarki(mają umówionę z tym zespołem czy piosenkarką,że ma 15 minut na zmianę stroju,Szwajcar wie,że w drugiej rundzie ma paść do tego pokazują to w prywatnej stacji internetowej no i co tu wiele dodać :D
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:13:32 
@maltanowo
Twój cytat:"A ja go nie szanuje za numer z Tysonem, kombinator po ch..u..."

#
#
Tak, tak, kombinator jest, ale ma ku temu argumenty w postaci dobrych wyników w ringu, a biznesmen to już super.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:23:44 
@magic19 - hmmmm...spoko!:-)
Każdy ma swoją opinię i ja to szanuję.

Pozdro!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:26:38 
@cezary27

Ze względu na swoje warunki fizyczne nie podołał.

Tłumaczenie z tym "paluchem"....bleeee....
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 23:26:50 
Lennox-Pewnie bez spiny to jest tylko kibicowanie nikt przecież z nas nie chce się z nim czy innym bokserem chajtnąć i mieć dzieci :D tylko zobaczyć dobry boks w ringu a on z tymi rywalami mi go nie pokaże:)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:27:34 
@@cezary27


Fajny HL - dzięki!
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 12-04-2016 23:29:05 
maltanowo:

"Ciekawe czy jak ogłoszą walkę z Josułom to wyjdzie do ringu, czy wystarczy mu promocja walki do podpisania jakiegoś kontraktu reklamowego."

Dobre pytanie, he, he...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:30:12 
@magic19

Nie przesadzaj...;-)

Dobry boks, to akurat w przypadku Haye jest.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 12-04-2016 23:31:36 
cezary27

wstawiłeś sześciominutowy filmik z najciekawszymi akcjami z walki, czyli było w walce (która trwa nie licząc przerw w sumie 36 minut) 6 minut zrywów i pojedynczych ciosów Haye'a, przewracania się bez ciosów Haye'a, klinczzy i uwieszania się Kliczko i kilka jego akcji którymi Haye'a wypunktował... Rzeczywiście MEGA SHOW
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 12-04-2016 23:33:05 
Jak patrzę na Haye'a, to przypominają mi się słowa wybitnego stand-up'owca, Carlina:

His very intelligent...
...but his full of shit!
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 23:33:19 
Lenox to z de Mori? to był dla ciebie dobry boks myślisz,że następna walka i jeszcze następna z Briggsem będzie wyglądać inaczej :)
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 12-04-2016 23:34:52 
Nie mówię, że Haye nie posiada nabiału, bo w Cruiser był mega kozakiem, ale do HW i do tych wielkoludów nie ma startu, dodatkowo wkurza mnie sposób w jaki chce 'zasłużyć' na walke o pas i dziwi mnie ten cały zachwyt nad nim jako kilera w HW
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:34:53 
@PitersonJ

Wszyscy wiemy, że wygrana Włada była zasłużona, ale bez fanfar!
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 23:35:39 
PitersonJ
Jakbym obrobił walkę Szpilki z Wilderem i wstawił 5 minut najlepszych to Artur też z tym gibaniem wyglądał jak Ali :D
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 23:36:39 
wyglądałby jak Ali
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:38:33 
@magic19
Dobry był przed Mori..:-)
Teraz to nie wiadomo na co go stać.
Kiedyś był dobry.
Zobaczymy jak wpłynęły na niego kontuzje, absencja i wiek.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:41:11 
@PitersonJ

Dobrze piszesz.

Haye chce zaraz walczyć o pasy....nie....korekta.....on chce walczyć o HAJS, ale właśnie o to mu chodzi, bo juz młodzikiem nie jest, a z drugiej strony ma jakąś tam reputacje vel plecy...
 Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 23:43:54 
Lenox ale to było 5-8 lat temu :) a my mówimy o dzisiaj i o tym,że facet nie chce nam udowodnić,że jest jeszcze nadal dobry bo z tymi bumami nam tego nie udowodni a i wcześniej w HW pokazał tylko że jest dobry i nic wybitnego w ty nie było bo z topem już nie błyszczał lub już wtedy tego topu unikał:)
 Autor komentarza: cezary27
Data: 12-04-2016 23:44:46 
PitersonJ

Obejrzyj całą walkę i wypisz tutaj czasy w których któryś miał jakiś przestój. Oczywiście, że najlepsze akcje ale nie zmienia faktu że technicznie, szybkościowo i tempo walki jak w kategorii 79kg oczywiście najszybszych. Było tu wszystko oprócz stanięcia na nagach jak kołek za gardą czy bez i blokowania ciosów mordą.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 12-04-2016 23:56:28 
@magic19

No tak, ja się z tym nie spieram i dlatego napisałem, że kiedyś/wcześniej był b.dobry, teraz to nie wiadomo ile zostało z tamtego HAYE.
W CW był Asior w HW był mimo wszystko bardzo dobry, pas zdobył wiadomo z kim, czyli szału nie było.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 12-04-2016 23:57:14 
Lenox

wiem, że on chce hajsu, ale mógłby go zarobić po drodze walcząc z kimś lepszym niż jakiś Demori, Giergiaj, Briggs. Nazwisk jest do wyboru dużo i z większością pozostawałby faworytem, a przy tym zarobiłby pewnie więcej niż z jakimś bumem z Rumunii, czy Węgier, czy tam jeszcze ciekawszych miejsc. Nie wiem może składał propozycje jakimś lepszym gościom (w co wątpię), a oni odrzucili. Dajmy na to taki Szpilka - z Wilderem pokazał się całkiem spoko, więc byłby na pewno bardziej wartościowym rywalem niż taki Briggs, zarówno sportowo jak i marketingowo, sam Szpila też by pewnie nie odmówił, łatwa robota dla Haye'a i pieniądze też na pewno dobre. Tą walkę mogliby zrobić w PL, jak myślisz byłby hajs? Skoro sam Vitalij tu przyjechał do Adamka, to Haye też mógłby
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 00:03:00 
@PitersonJ

Heh...,ale Haye chce po najmniejszej lini oporu to zrobić, czyli doczłapać do walki o mistrza świata...:-)

No i pewnie mu się to uda, a po drodze też zarobi.:-)

Szpila vs Haye - za mało kasy i bez sensu dla Davida.

Szpila vs Haye - stawiałbym na Haye, ale tego dawnego Haye, teraz to nie wiem ile jest Haye w Haye....;-)
 Autor komentarza: maltanowo
Data: 13-04-2016 00:05:36 
Aby być sprawiedliwym to trzeba sobie przypomnieć trzech ostatnich przeciwników Szpilki przed jego atakiem na pas. Biznes biznesem ale gdzie tu duch sportu, chęć rywalizacji itd. David idzie po najmniejszej linii oporu, co mu się dziwić. Co nie zmienia faktu że mnie w.urwia.
Gdyby jednak walki toczone były tak jak ja to widzę, to większość skończyła by jak Abdusałamow. Jestem tylko kibicem, nie ja w łeb dostaje tak więc i patrzę na to inaczej.

Słyszeliście że syn Rexa miał przeszczep nerki w czwartek poprzedzający PBN ?
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-04-2016 00:07:37 
Dziś mija a właściwie to już wczoraj 27 rocznica śmierci według mnie najwybitniejszego boksera wszech czasów Sugara Raya Robinssona.Szkoda że redakcja nie stanęła na wysokości zadania i nie przypomniała sylwetki takego wielkiego mistrza.Tym bardziej że są tu też młodsi userzy którzy mogą nie znać tak wielkiego boksera
 Autor komentarza: cezary27
Data: 13-04-2016 00:07:45 
LennoxLewisLion: "Szpila vs Haye - stawiałbym na Haye, ale tego dawnego Haye, teraz to nie wiem ile jest Haye w Haye....;-)"

heee znając wywrotność Szpili z najlepszym Hayem mógłby być pobity czas Bonina ;)
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-04-2016 00:10:05 
cezary27

widziałem tą walkę dwa razy i była chujowa, zapowiadał, że pourywa im głowy, a tego nie zrobił, nawet nie spróbował pójść na wymianę, a żeby znokautować kogoś tak dużego jak Kliczko, to trzeba się liczyć z przyjęciem kilku ciosów, to się nazywa RYZYKO. Dlatego właśnie uważam że wyszedł do walki po wypłatę i jest oszustem

A wracając do pięknych ataków, stary jakie piękne ataki - niby te machanie przeszczepami z doskoku??? proszę cię

A nawet jeśli ktoś widział w tym charakter i próbę walki, to tylko potwierdza się moje zdanie, że jest za słaby na dzisiejszych mistrzów HW
 Autor komentarza: kmieciak
Data: 13-04-2016 00:10:46 
Autor komentarza: magic19
Data: 12-04-2016 23:43:54
Lenox ale to było 5-8 lat temu :) a my mówimy o dzisiaj i o tym,że facet nie chce nam udowodnić,że jest jeszcze nadal dobry bo z tymi bumami nam tego nie udowodni a i wcześniej w HW pokazał tylko że jest dobry i nic wybitnego w ty nie było bo z topem już nie błyszczał lub już wtedy tego topu unikał:)

A może ten facet chce od razu walki o pas ale nie ma z kim wszyscy zajeci...nie wiem czy unikał a czy ci z Top-u chcieli walki z nim moze kasa nie ta raczej?Plotki typu ze unikał Klitschko okazały sie bajką którą należy włożyc na półkę bo to taka sama prawda jak słowa Wasilewskiego ze Haye nie chciał walki z Mollo
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 00:13:15 
@maltanowo
Twój cytat:"...Gdyby jednak walki toczone były tak jak ja to widzę, to większość skończyła by jak Abdusałamow."
#
#
#
Niekoniecznie.

Kiedyś lali się na gołe pięści po kilka godzin i nie kończyli tak jak Abdusałamow.

Nawet remisy padały, a chłopy rano na trening szli.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 00:14:20 
@tolek78

Jak dla mnie SRR to jest nr.1 Ever.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 00:15:29 
@cezary27- Weź ....nie mów tak...:-D
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-04-2016 00:16:34 
cezary27

'heee znając wywrotność Szpili z najlepszym Hayem mógłby być pobity czas Bonina ;)' - no właśnie, czyli nadal byłoby to łatwe dla Haye'a, a nazwisko już jakieś tam by miał, bo Szpilka to na pewno nie jest bum, ani wypalony dziadek

Lenox

'Szpila vs Haye - za mało kasy i bez sensu dla Davida.' no właśnie, myślę że nie tak bez sensu, dlaczego za mało kasy? w PL zrobiliby z tego PPV + plus jakiś wielki stadion wypełniony po brzegi i nadal łatwa robota dla Haye'a, dodatkowo wartościowe nazwisko
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-04-2016 00:18:01 
Autor komentarza: LennoxLewisLionData: 13-04-2016 00:14:20
@tolek78

Jak dla mnie SRR to jest nr.1 Ever.

Tak jak dla mnie dlatego tym bardziej szkoda że redakcja nie dała żadnych wspomnień.Lepiej dać artykuł o tym idiocie Bronerze
 Autor komentarza: maltanowo
Data: 13-04-2016 00:18:34 
Lennox
Część wstawała rano a o dużej części co nie wstali już zapomniano.

Szpila z Heya ? Ciężkie KO na Arturze. Co to za pomysł z takim zestawieniem ?
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-04-2016 00:20:01 
Może z tym, że Szpilka to wartościowe nazwisko to popłynąłem, ale na pewno lepsze niż jakiś Briggs, czy Giergiaj
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 00:20:37 
@PitersonJ

Zobacz, ile Haye "wycisnął" z "biedy" pod tytułem "Harrison"...:-)Ze "Szpili" nie ma szan takiego hajsu wycisnąć na dzień dzisiejszy.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-04-2016 00:22:01 
maltanowo - dałem tylko przykład lepszego zawodnika niż jakiś bum dla Haye, jest sporo innych z którymi pewnie by wygrał, dobrze zarobił i w oczach kibiców bardziej by zasługiwał na walke z jednym z mistrzów
 Autor komentarza: maltanowo
Data: 13-04-2016 00:22:08 
Piterson
Szpilka lepsze nazwisko od Briggsa ? Nie no kolego, może on wiekowy i pajacowaty ale czy Artur mu kiedykolwiek dorówna ? Mocno w to wątpię
 Autor komentarza: maltanowo
Data: 13-04-2016 00:24:46 
Dla przypomnienia https://www.youtube.com/watch?v=HpSyecoVbn4
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-04-2016 00:25:01 
LennoxLewisLion

Mam prośbę kiedyś w komentarzach podrzuciłeś mi link do super artykułu o moim bokserskim ulubieńcu Carlosie Monzonie cholera nie mogę go znaleźć a chciałem pokazać swojemu chrześniakowi jednego z moich bokserskich idoli.Jak byś dał radę jeszcze raz go wrzucić to byłbym bardzo wdzięczny.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 00:26:20 
@maltanowo
Twój cytat:"...Część wstawała rano a o dużej części co nie wstali już zapomniano.
..."

A , no tak.
Z tym się trzeba też godzić.

Trzeba też zauważyć, że przypadek Abdusałamow'a jest nieliczny.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-04-2016 00:28:23 
Zresztą jebać to wszystko, niech walczy z Joshuą i niech dostanie w łeb, tego mu życzę, ale niech nie robi z siebie zabijaki bo takowym nie jest, po pokonaniu jakiegoś buma, bo podejrzewam, że takiego Demori to składa w pierwszej rundzie nawet Wawrzyk, ale nikt by się nim nie zachwycał tak jak zachwycają się Hayem. Popatrzcie sobie na Povietkina jakich miał gości po Kliczce?? No właśnie, porównajmy go teraz z Hayem. Dziękuję, dobranoc
 Autor komentarza: Rollins
Data: 13-04-2016 00:29:49 
LennoxLewisLion Data: 12-04-2016 21:26:17
Te WBA też "wytańczył" z "Bestią ze wschodu", no i jako jedyny też tą "Bestią" wstrząsnął, czyli petarda w łapie została z Cruiser.
*
*
Nie zapominaj o Rusłanie Czagajewie. Ten wstrząsnął Nikołajem parę razy.
 Autor komentarza: maltanowo
Data: 13-04-2016 00:29:57 
LENOX
Dwa tygodnie nie mineły jak młody Eubank prawie zatłukł chłopaka. Tylko żeby nie było że jestem przewrażliwiony bo Kubica też parę razy cudem przeżył.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-04-2016 00:30:07 
maltanowo - jestem pewny że Szpilka pokonuje Briggsa bez większych problemów (oczywiście tego dzisiejszego dziadka Briggsa)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 00:32:21 
@tolek78

No to był prze-c*uj...:-)

Masz Tu :

Brutalny żywot Carlosa Monzona

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/brutalny_zywot_carlosa_monzona_82128.html


Chlał i palił 100 papierosów dziennie, jak trenował to 50...hahaha...niezły koleś...:-)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 00:33:01 
@maltanowo - spoko Ziom...jest GIT!
 Autor komentarza: Rollins
Data: 13-04-2016 00:35:11 
magic19 Data: 12-04-2016 21:50:55
Tak jak nie dzierżę Szpilki i ludzie go jadą to nie kumam tego zachwytu Davidem bo patol przynajmniej miał jaja wyjść i podjąć walkę zadawać ciosy takiemu Wilderowi,BJ kurwa a tu gość bierze trzeciego paralityka a ludzie szczają po gaciach jak ta gimbaza a on siedzi w fotelu jara cygaro i się śmieje bo do tych inwalidów to nawet nie musi rano iść na salę potrenować bo prawdopodobnie pod koniec roku wyjdzie dostać wpierdol za grube miliony i tyle o nim słyszeli.Przecież jest kupa ciężkich co chce z nim boksować nawet taki Parker tylko tam by dostał wpierdol za bańkę a nie 10 :) która walka tak was zachwyciła jak rozbitego na sto kawałków Chisorę ograł,spierdalanie przed Kliczko czy Wałujewem atak na omdleja kurwa Enzo czy Barretta :)Kurwa Adamek w HW miał lepsze wyzwania i z takim Witem się nie bał zamiast spierdalać bo miał jaja a tu zachwyt gość przez rok kompletnych bumów obija.
*
*
Dobrze powiedziane
Aż się prosiło, żeby wygarnąć szczerze i prawdziwie.
Dodałbym jeszcze, że dwukrotnie wydymał Fury'ego. Nie dość, że sam robi w boksie za pajaca, to jeszcze Tysonowi zmarnował kawał czasu bokserskiej kariery.
 Autor komentarza: maltanowo
Data: 13-04-2016 00:35:50 
Ja bym pieniędzy na to nie postawił że Artur by wygrał. Natomiast postawiłbym że na pewno nie znokautuje Briggsa bo facet ma łeb z kamienia, Vit sobie na nim mało rąk nie połamał... a że za dużo przyjął to inna sprawa :)
I tutaj mamy odpowiedź czemu David wybiera takich a nie innych przeciwników, bo nie chce być jak Briggs za parę lat. Zresztą to inna charakterystyka zawodnika.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 00:36:30 
@Rollins

No, ale nie tak wyraźnie jak to zrobił, tzn. jak to było widać z Haye, ale w sumie Ruslan jak był w PRIME wg mnie, ale wg mnie oczywiście, to Ruslan wyraźniej pokonał "Bestie".
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-04-2016 00:36:32 
Autor komentarza: LennoxLewisLionData: 13-04-2016 00:32:21
@tolek78

No to był prze-c*uj...:-)

Masz Tu :

Brutalny żywot Carlosa Monzona

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/brutalny_zywot_carlosa_monzona_82128.html


Chlał i palił 100 papierosów dziennie, jak trenował to 50...hahaha...niezły koleś...:-)


Dzięki wielkie właśnie o ten artykuł mi chodziło:) jeszcze raz dzięki
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 00:42:41 
tolek78

Spoko Ziom, ja tego gościa, czyli Monzona to nie ogarniam...:-)

Po prostu miał takie geny chyba...

Nic mu nie szkodziło, miał ŻELAZNE zdrowie i ŻELAZNĄ kondyche, podobnie jak "Urodzony, by walczyć"- czyli Stanisław Kiecal.
 Autor komentarza: magic19
Data: 13-04-2016 00:42:50 
Rollins
Dobrze powiedziane
Aż się prosiło, żeby wygarnąć szczerze i prawdziwie.
Dodałbym jeszcze, że dwukrotnie wydymał Fury'ego. Nie dość, że sam robi w boksie za pajaca, to jeszcze Tysonowi zmarnował kawał czasu bokserskiej kariery.

Pewnie,że robi i robił za pajaca tak jak teraz wykrzykuje sobie walki Briggs to Dawidek wykrzyczał sobie walkę z Kliczko obrażając go przez długi czas tyle,ze nie miał swojego okrzyku let's go champ :) ale jak Wit jeszcze chciał mu wpierdol po Władzie dać to zarobiony Dawidek unikał jak mógł bo swoje zarobił aż Wit dał sobie spokój a mi tam wyżej jakiś kmieciak dyrdymały wypisuje :)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-04-2016 00:46:07 
Autor komentarza: LennoxLewisLionData: 13-04-2016 00:42:41
tolek78

Spoko Ziom, ja tego gościa, czyli Monzona to nie ogarniam...:-)

Po prostu miał takie geny chyba...

Nic mu nie szkodziło, miał ŻELAZNE zdrowie i ŻELAZNĄ kondyche, podobnie jak "Urodzony, by walczyć"- czyli Stanisław Kiecal.

Dokładnie jak napisałeś mi też nie mieści się w głowie jak on dawał radę.Powtórzę się to jest mój bokserski ulubieniec
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-04-2016 00:46:09 
magic19

aahhh jakby Vito go dopadł to by było wszystko jasne kto jest kim
 Autor komentarza: Rollins
Data: 13-04-2016 00:51:13 
Tak, Carlos Monzon był zajebisty. Też jest moim ulubieńcem.
Czytałem kiedyś ten "Brutalny żyw Carlosa Monzona"
Ciekawe czego jeszcze nie zrobili o nim filmu?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 13-04-2016 00:51:34 
*żywot
 Autor komentarza: magic19
Data: 13-04-2016 00:51:42 
PitersonJ
Przecież Dawidek miał okazję pokazać,że to była wpadka przez mały palec i zarobić Wit go błagał ale Dawidek się zesrał bo już był po skoku na kasę.Oby dwoje Kliczko chcieli walczyć z nim za to obrażanie nikt ich tak nie jechał jak David nawet Tyson Fury:) wiem mieszkałem wtedy w UK i czytałem wszystkie artykuły,słuchałem wywiadów
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 13-04-2016 00:56:07 
magic19
wiem pamiętam, pamiętam te koszulki co sprzedawał, pamiętam jak ich wyzywał, cwaniak i tyle, tylko że w takim złym sensie cwaniak
 Autor komentarza: magic19
Data: 13-04-2016 01:01:01 
PitersonJ
koszulki z uciętymi głowami to pikuś on tam ich Matce pocisnął oni byli zagotowani żeby go natłuc Wit jeszcze bardziej ale kozak David H obsrał zbroje a mógł zarobić druga wypłatę życia może trochę mniejszą bo gówno pokazał z Władem ale znalazł tyle durnych wymówek,że Wit sobie z niego już póżniej bekę toczył :)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 01:01:14 
@Rollins

Twój cytat:"Ciekawe czego jeszcze nie zrobili o nim filmu?"
#
#
No właśnie.

Tym bardziej, że miał baaaaaardzo ciekawe życie towarzyskie...;-)

Takie "Dupy" wyrywał" ,że SZOK!...:-)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 13-04-2016 01:03:38 
Autor komentarza: LennoxLewisLionData: 13-04-2016 01:01:14
@Rollins

Twój cytat:"Ciekawe czego jeszcze nie zrobili o nim filmu?"
#
#
No właśnie.

Tym bardziej, że miał baaaaaardzo ciekawe życie towarzyskie...;-)

Takie "Dupy" wyrywał" ,że SZOK!...:-)

Też się nad tym zastanawiałem taki film to byłby murowany hicior
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-04-2016 01:14:21 
I Panowie nie zapominajmy o Naszym Kiecalu, który też "chodził" w wadze Monzona.
Kiecal to jeden z najlepszych panczerów EVER bez podziału na kategorie wagowe.
Szkoda,że go zastrzelił gościu, kiedy Polak miał 24 lata.
 Autor komentarza: kmieciak
Data: 13-04-2016 02:39:56 
Magic19

Jakiś to moze jestes ty nie wiem skad człowieku masz takie brednie?co moze powiesz ze Władka tez sie bał?jednak wyszedl do niego ....pojecia chyba nie masz jakie grosze miał dostac Wałujew od braci za walke dlatego do niej nie doszło i zapewne David tak samo nie wziął walki z Witalim.... pozniej ci sami co twierdzili ze sie obsrał jak ty twierdzisz siedzieli cicho jak myszy pod miotłą masz dowody na to?racjonalne argumenty to je przedstaw a nie wróż z fusów,Nie lubisz Heya twoja sprawa tak jak dla Władzia była dobra kasa tak i dla niego czy z Witkiem wygenerował by lepsza forse?wątpie napewno jakby dostał solidna ofertę by ją wział,Z Chisorą sie Vitalij męczył gdzie David go obił i znokautował wiec nie pisz ze był obsrany
 Autor komentarza: Storm
Data: 13-04-2016 03:10:30 
David jest cwany i na przykład chétnie sie odzywa na tematy kto ma z kim walczyc a sam toruje sobie droge do banku za pomoca szczekaczki. To byl ciekawy bokser ale niech mu Briggs manto spusci. Raczej to niemozliwe ale kto tam wie co zdarzyc jeszcze sie moze w tym calym cyrku. Haye ma jakies problemy ze zdrowiem i np moglby sie zbytnio nie wysilac by kilka baniek przytulic.
 Autor komentarza: magic19
Data: 13-04-2016 03:16:47 
kmieciak
Chłopaku niech będzie jak piszesz nie chce mi się teraz Tobie wykładać wszystkiego bo długo by trzeba pisać,może to Witalij się wystraszył,może proponowali mu grosze za walkę i za Chisorę zarobił więcej mało ważne a że go nie lubię nie ukrywam bo mam prawo jeśli podoba się Tobie obijanie przez niego bumów to też Twoja sprawa niech będzie,że jest kozak i wycofanie się dwa razy z Furym też super zagranie tylko postaw się w skórze takiego zawodnika co traci prawie rok kupę kasy a i kibice też tracą bo wykupują hotele biorą urlopy i nikt im tego nie zwraca,tylko mi nie pisz,że bo miał rozcięty łuk na 2cm to nie można było walki przełożyć o dwa tygodnie i walczyć.Każdy lubi co chce:)Pozdro
 Autor komentarza: magic19
Data: 13-04-2016 03:23:31 
Storm on nie ma żadnych problemów ze zdrowiem tylko mniejsza ochotę na treningi i skupia się na występowaniu w tv show różnego rodzaju i byciem celebrytą :) i zrobić skok na kaskę i tyle,facet nawet już nie inwestuje w dobrych trenerów bardziej w reklamę samego siebie żeby sprzedać się jeszcze raz jak najdrożej ktokolwiek myśli,że ten gość chce jeszcze powalczyć o coś prócz kasy jest w błędzie.Ktoś kto chce walczyć o pasy nie walczy 3 razy w roku z takimi bumami:)
 Autor komentarza: kmieciak
Data: 13-04-2016 15:29:42 
Autor komentarza: magic19
Data: 13-04-2016 03:16:47
kmieciak
Chłopaku niech będzie jak piszesz nie chce mi się teraz Tobie wykładać wszystkiego bo długo by trzeba pisać,może to Witalij się wystraszył,może proponowali mu grosze za walkę i za Chisorę zarobił więcej mało ważne a że go nie lubię nie ukrywam bo mam prawo jeśli podoba się Tobie obijanie przez niego bumów to też Twoja sprawa niech będzie,że jest kozak i wycofanie się dwa razy z Furym też super zagranie tylko postaw się w skórze takiego zawodnika co traci prawie rok kupę kasy a i kibice też tracą bo wykupują hotele biorą urlopy i nikt im tego nie zwraca,tylko mi nie pisz,że bo miał rozcięty łuk na 2cm to nie można było walki przełożyć o dwa tygodnie i walczyć.Każdy lubi co chce:)Pozdro

No własnie widzisz teraz sam i sobie dokładnie odpowiedziales jak mogło byc a nie musiało ale wiesz nie trzeba zaraz Haye stawiać w kącie jako tchórza nie znamy do konca przyczyn przekładania jego walki z Furym moze od tak telewizje wykypiły prawa kibice bilety a David miał kaprys i nie wyszedł a tak na poważnie stracił by wiele bo kase i zaufanie kibiców fanów które czasem trudno odbudowac wiec uważam że specjalnie tego nie zrobił bo to jego kieszeń
 Autor komentarza: magic19
Data: 13-04-2016 15:59:15 
kmieciak

"a tak na poważnie stracił by wiele bo kase i zaufanie kibiców fanów które czasem trudno odbudowac wiec uważam że specjalnie tego nie zrobił bo to jego kieszeń"

Ale jeśli chodzi o kasę to on sobie potrafi poradzić i jak gdzieś wyżej napisałem to właśnie dla kasy wydymał Furego i wszystkich bo to by był pewnie jego ostatni zarobek :) z głodu nie umierał bo i występował w reality show pewnie nie zadarmo :) i jak widzisz daje sobie radę z kasą teraz nawet on nawet jak robi Open Workout teraz przed następną walką to reklamując nowe reebok sports clubs facet jest dobrym biznesmenem i gwarantuje Tobie,że on był jedyną osobą,która nie straciła na odwołani 2 razy walki z Furym a wręcz zyskała na tym bo zrobił sobie darmową reklamę co odrazu skutkowało w występach i kontraktach w tv ale jak chcesz to dalej myśl,że nie zrobił tego specjalnie:)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 13-04-2016 17:20:33 
kmieciakData: 13-04-2016 15:29:42

No własnie widzisz teraz sam i sobie dokładnie odpowiedziales jak mogło byc a nie musiało ale wiesz nie trzeba zaraz Haye stawiać w kącie jako tchórza nie znamy do konca przyczyn przekładania jego walki z Furym moze od tak telewizje wykypiły prawa kibice bilety a David miał kaprys i nie wyszedł a tak na poważnie stracił by wiele bo kase i zaufanie kibiców fanów które czasem trudno odbudowac wiec uważam że specjalnie tego nie zrobił bo to jego kieszeń
*
*
Jeśli mamy się bawić w idiotów - naiwniaków, to faktycznie może ten Haye tchórzem nie jest. Może powinniśmy mu współczuć, bo tak bardzo chciał tej walki z Furym (i innymi), a tu mu kłopoty zdrowotne nie pozwoliły.

I być może wjebałby Kliczce, gdyby nie ta cholerna kontuzja najmniejszego palca u nogi...
 Autor komentarza: samcro82
Data: 13-04-2016 17:28:16 
To by było na tyle z Let's go champem.Popatrzcie sobie na niego w jednym kawałku, póki możecie.
 Autor komentarza: kmieciak
Data: 13-04-2016 19:30:49 
Autor komentarza: magic19
Data: 13-04-2016 15:59:15
kmieciak

"a tak na poważnie stracił by wiele bo kase i zaufanie kibiców fanów które czasem trudno odbudowac wiec uważam że specjalnie tego nie zrobił bo to jego kieszeń"

Ale jeśli chodzi o kasę to on sobie potrafi poradzić i jak gdzieś wyżej napisałem to właśnie dla kasy wydymał Furego i wszystkich bo to by był pewnie jego ostatni zarobek :) z głodu nie umierał bo i występował w reality show pewnie nie zadarmo :) i jak widzisz daje sobie radę z kasą teraz nawet on nawet jak robi Open Workout teraz przed następną walką to reklamując nowe reebok sports clubs facet jest dobrym biznesmenem i gwarantuje Tobie,że on był jedyną osobą,która nie straciła na odwołani 2 razy walki z Furym a wręcz zyskała na tym bo zrobił sobie darmową reklamę co odrazu skutkowało w występach i kontraktach w tv ale jak chcesz to dalej myśl,że nie zrobił tego specjalnie:)

Nie wiem byc moze znasz wersje Furego a moze Tyson chcial za wiele?nie napisalem nigdzie zeby sobie nie poradził ale boks to tez element biznesu wkoncu dla kasy tez sie bija prawda, mnie jego kieszen nie interesuje ale postrzeganie pozniej jego przez kibicow i fanów chocby to ze jak to ująłeś obsrany był zeby stanąć naprzeciw Witka jest małoprawdopodobna wersją,gdyby nie chciał z Furym walczyc nie walczyłby nie wplątałby sie w taki wykręt nie proponowałby pojedynku bo po co mialby zrobic z siebie idiote na co mu to jak piszesz sam dobrze sobie radzi i ok... bo jak mozna chciec walki a potem czy to tchórzyć czy też niepodjać jej przeciez to sie nie trzyma kupy a jak niewiadomo o co chodzi to kasa wzięła górę a nie strach pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.