ARTUR SZPILKA: OBSRANY MARTIN, PARKER I ORTIZ FAWORYTAMI Z JOSHUĄ

- Jestem mocno zawiedziony, dla mnie Martin po prostu się zesrał - mówi w swoim stylu Artur Szpilka (20-2, 15 KO), komentując w ten sposób zwycięstwo Anthony'ego Joshuy (16-0, 16 KO) nad Charlesem Martinem (23-1-1, 21 KO) w walce o mistrzostwo świata wagi ciężkiej federacji IBF.

- Amerykanin wyszedł do ringu niestety obsrany i nawet nie chciał zadawać ciosów. Oczywiście Joshua pokazał klasę, jednak póki co na tle Martina, który przyjechał chyba tylko po pieniądze. Czuję niedosyt. Plus jest taki, że pas zostanie w Anglii. Martin powinien wywierać pressing, a widać było u niego strach i panikę, a ja zawsze powtarzam, że do boksu trzeba mieć przede wszystkim jaja. Martin zaś wstawał po nokdaunie tak, jak gdyby chciał, żeby sędzia go wyliczył. Ja tego nie kupuję - kontynuował niedawny pretendent do pasa WBC.

Rekord Anglika jest nieskazitelny, jednak "Szpila" póki co bardziej ceni innych zawodników, jak choćby Luisa Ortiza (25-0, 22 KO) czy Josepha Parkera (18-0, 16 KO).

- Tak naprawdę to teraz dopiero zaczną się dla Joshuy schody, bo moim zdaniem Ortiz i Parker byliby póki co faworytami w ewentualnym starciu z Anglikiem. Waga ciężka żyje, odrodziła się na nowo i to mnie cieszy najbardziej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: basu00
Data: 10-04-2016 08:33:22 
No z Ortizem byłby fajny bój...
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 10-04-2016 08:36:18 
Martin nie obsrany, a szczerze zadowolony z czeku, który dostał. Przypadkowy mistrz, który przyjechał po wypłatę, nic więcej. A Joshuę to najchętniej bym zobaczył z Ortizem. Pytanie tylko czy Hearn się nie obsra, bo AJ raczej podjąłby wyzwanie.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 10-04-2016 08:38:16 
To niech walczy z Martinem.. Zobaczymy co Szpilka zaprezentuje...AJ ma długie łapki , Szpilka zasięg Głazkova, który nie mógł sie dobrać do Martina.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 10-04-2016 08:43:36 
Czekam z utęsknieniem na informację w ile rund Artur robi Martina :)
A na poważnie to Martin był żenujący. Typowy wyjazd po kasę. Spokojnie mógł wstać wcześniej, zrobił teatr że niby sędzia za szybko wyliczył, po czym za chwilę ściska się z Joshua... Najsłabszy mistrz w historii już na zawsze będzie się kojarzyć z tym nazwiskiem.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 10-04-2016 08:43:59 
Pinezka sam po bombie od Wildera był nie przytomny , a on pierdoli , że Martin nie chciał wstać . Prawidłowo Martin poczekał na 8 i wstawał po co miał wstawać na 4 i 5... Szpilka po takim drugim gongu jak Aj zafundował Martinowi by znowu był nieprzytomny jak z Wilderem , a o osraniu gada...
 Autor komentarza: cinek11
Data: 10-04-2016 08:48:49 
Fury ma racje, że na pasek IBF by się odlał, to nie możliwe by ktoś taki jak Martin się nim tytułował..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 10-04-2016 09:08:22 
Stawialem na Joshue ale liczylem mimo wszystko ze Martin sie troche postawi..coz..Joshua potwierdzil ze jest szybki, opanowany, agresywny , inteligentny..to juz jest meg gwiazda..na kilka lat bedzie sial postrach..Jego potencjalne walki z Furym czy Wilderem to beda galaktyczne hity..
Martin paska juz nie powacha..to szeroko rozumiana czolowka..Szpilka raczej by go obskoczyl..
 Autor komentarza: MLJ
Data: 10-04-2016 09:29:36 
Parker to niech najpierw przejdzie Takama..
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 10-04-2016 09:37:32 
Ortiz jak najbardziej z parkerem 60-40 na korzyść Joshuy
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 10-04-2016 09:38:48 
Za całym szacunkiem ale ta walka miała być już hitowa. Wszyscy pisali jak to zajebiście, że mamy w końcu ciekawe walki. I co kolejny raz czekamy do późnej nocy na super walkę, która okazuje się kpiną ewentualnie ustawką. Dodatkowa przed samą walką wieczoru wpuszcza się dwie walki na żenującym poziomie, w jednej z nich ojciec z wyraźnymi skłonnościami pedofilskimi i jego syn obijający jakiegoś gościa wziętego w ostatniej chwili. Cała ta gala była żałosna. ( oprócz jednej walki w której z kolei sędzią chciał zostać gwiazdą wieczoru) Tacy mistrzowie jak Martin i Stiverne do wstyd dla boksu i ich pogromców nie powinno się nazywać mistrzami dopóki nie zostaną sprawdzeni z jakimś bokserem na poziomie. Gale w Moskwie obejrzę Rosjanie mnie nie zwodzili ostatnio. Ale dla takiej ustawki więcej czasu nie poświecę chyba, że AJ dostanie jakiegoś godnego przeciwnika co zapewne zdarzy się za jakieś dwa lata.
 Autor komentarza: osieml
Data: 10-04-2016 10:03:10 
bez przesady z tym PArkerem, bokser jak bokser, możliwe, że zostałby skończony tak jak Martin. Nie mówię o Ortizie, bo to bestia z krwi i kości :)
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 10-04-2016 10:26:41 
Widać że Ajtuja boli popularność i skuteczność Joshuy. Gdy ten wygra z Parkerem i Ortizem, zacznie gadać że fajnie, ale z Foremanem i Alim by przegrał.
 Autor komentarza: Callisto
Data: 10-04-2016 10:30:04 
Artur przezywa bo wie ze sam moglby pokonac Martina. Na cale szczescie Artur jest na tyle dobry ze z AJ tez ma duze szanse gdyz moze go stlamsic swa fizycznoscia i niezauwazalnymi dla oka myczkami.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 10-04-2016 10:32:09 
"Amerykanin wyszedł do ringu niestety obsrany"
Za to jego wyniesiono po oszczaniu ringu.
Organizatorzy i tak byli wyrozumiali. Powinien dostać mopa (tak jak Bonus BGC podczas wywiadu z Pakolem) i krótka piłka : najpierw sprząta po sobie a później dopiero jest badany przez lekarza.
I tak jak miał w więzieniu, mop, kubełek i jedzie.
 Autor komentarza: southpaw
Data: 10-04-2016 10:38:36 
Maść na ból du.. przydałaby mu się. Z Parkerem Joshua wygra, co do tego nie mam większych wątpliwości. Z Ruizem byłoby bardzo ciężko, ale Joshua ma świetne warunki, jest młody, siła ciosu wiadomo jaka... W tej chwili wszystkie pasy w HW są do zgarnięcia...dla Joshua'y, Fury'ego i Wilder'a, ale nie dla Szpilki.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 10-04-2016 10:46:16 
Autor komentarza: southpaw

Data: 10-04-2016 10:38:36

W tej chwili wszystkie pasy w HW są do zgarnięcia...dla Joshua'y, Fury'ego i Wilder'a, ale nie dla Szpilki.


Przesadzasz. W ewentualnej walce o pas Międzynarodowego Mistrza Polski Szpila jest moim faworytem.
 Autor komentarza: southpaw
Data: 10-04-2016 10:55:53 
Ramirez82

Tak, z Wawrzykiem dałby sobie radę. Nie chcę temu chłopakowi niczego odbierać bo na pewno ma serce do boksu, ale postawmy sprawę jasno: za szybko przyszła walka z Wilderem. Gdyby był na miejscu Głazkowa w walce z Martinem, kto wie, być może mielibyśmy chociaż przez chwilę "papierowego" mistrza świata w HW. Przeszedłby do historii i za pięćdziesiąt lat ludzie wspominaliby, że był ktoś taki jak Ajtuj, że w końcu Polacy przez chwile mogli cieszyć się tym, że mają swojego mistrza. Teraz droga do pasa jest zamknięta z każdej strony i od każdego z mistrzów czeka go ciężkie ko.
 Autor komentarza: osieml
Data: 10-04-2016 11:10:45 
Hejt na Szpilkę ciągle jest widzę. Taka polska mentalność.
Nie przepadałem za nim ale się zmienił, zobaczcie sobie jego wypowiedzi. Jestem pewny, że z Martinem wygrałby. Brakuje mu warunków i obrony ale rozwinął się i ma talent. Świetnie porusza się na nogach, jest szybki i balans tułowia również ma niezły. Z Wilderem sobie dobrze radził, niestety zabrakło tego co napisałem. Czy będzie mistrzem świata? Tak jak pisaliście wcześniej, jak trafi na takiego przypadkowego MArtina to odbierze komuś pas, ale jak mistrzem będzie prawdziwy ciężki jak Joshua czy Ortiz to nie ma szans.
Dla każdego boksera będzie niewygodny i niebezpieczny. Trzeba przyznać, że ma jaja i się nie boi a hejtować go i tak będziecie:)
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 10-04-2016 11:23:11 
Autor komentarza: southpaw

Data: 10-04-2016 10:55:53

Ramirez82

Tak, z Wawrzykiem dałby sobie radę.


To ten tytuł nie był stawką walki Zimnoch-Mollo?
 Autor komentarza: rakowski
Data: 10-04-2016 11:25:58 
Takie walki weryfikują-i to boleśnie.Martin dostał kredyt zaufania ze względu na to,że posiada pas,ma ciężkie ręce i walczy z odwrotnej pozycji.Niestety dla Amerykanina powiedzenie:"oddzielić ziarno od plew" okazało się brutalne.Amerykanin zostanie zapamiętany po tej walce-jak to określił Lewis-jako "muppet".No,ale to jest specyficzna rozrywka zawodowa.

Jeśli miałbym podać nazwisko pięściarza,na którego postawiłbym pieniądze w walce z Brytyjczykiem-to postawiłbym tylko i wyłącznie na Luisa Ortiza.Jeśli miałbym zgadywać,kto będzie niedługo rozdawał pierwszorzędne karty,to byłby to Ortiz,Joshua i później dopiero Wilder czy Fury-no,ale to tak "czysto sportowo".

Przecież walka Ortiz-Joshua to jest prawdopodobnie najlepsze zestawienie jakie chciałbym zobaczyć.
Wilder powinien po małych problemach wygrać z Povetkinem.
Fury też jest moim faworytem w walce z Ukraińcem.

Jeśli chodzi o Szpilkę,to nie jest on moim faworytem ani w walce z Moliną czy Martinem.
 Autor komentarza: southpaw
Data: 10-04-2016 11:34:26 
Ramirez82

Faktycznie. Nie wiedziałem nawet, że tam jakiś pasek wchodził w grę. Artur może zostać mistrzem świata, ba, twierdzę nawet że zostałby nim na pewno, ale w cruiser, nie w wadze ciężkiej. Walka z Wilderem zaszkodziła mu podwójnie: przegrał przez ciężkie ko i promotorzy zauważyli, że jest śliski, ma trudny styl i serce do boksu. Ortiz będzie najbardziej unikanym zawodnikiem HW, ale Szpilka może również mieć problemy z tym, żeby dopchać się do następnej walki o pas. Rewanż z Jenningsem, Głazkow o ile szybko wróci, Parker, Pulew, Martin, Scott, Price. Z nim powninien wygrać, żeby marzyć o ewentualnej walce o pas.
 Autor komentarza: southpaw
Data: 10-04-2016 11:39:57 
Zajrzałem do konkurencji i rafał biedny broni się że to dopiero jego druga pomyłka z dwudziestu :).
 Autor komentarza: tommypnn
Data: 10-04-2016 11:40:17 
Szpilka ma rację co do Ortiza. Z Parkerem walka ciężka do typowania. Na pewno więcej pokazał AJ ale nie wiadomo co drzemie w Parkerze.

Osieml
Po raz kolejny nie zgodzę się z Twoją opinią. Co ma poziom wypowiedzi do boksu? Szpilka z Martinem na pewno by wygrał? Po czym tak wnioskujesz. Po tym, że Szpilka juz w styczniu ustalił kto wygra konkurs na nokaut roku? Artur jak chciał być Mistrzem to nie powinien był przechodzić do wagi ciężkiej.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 10-04-2016 11:42:23 
Nie wiemy w jakiej dyspozycji będzie Szpilka po tym nokaucie.Trzeba zaznaczyć,że Szpilka jednak przybiera sporo na wadze pomiędzy walkami i przy jego stylu boksowania,warunkach fizycznych i ograniczeniach na tle czołówki może być bardzo istotne-szczególnie zawodnikami,którzy potrafią mocno uderzyć i mają bardzo dobre warunki fizyczne.Myślę,że na ten moment to Pulew,Scott i Price są w zasięgu Szpilki.
 Autor komentarza: southpaw
Data: 10-04-2016 11:54:34 
rakowski

Price jest duży ale szklany. Scott już się raz ośmieszył do tego stopnia, że nie powinien już nigdy walczyć o pas. Pulew byłby groźny, ale nie góruje nad Szpilką warunkami fizycznymi w tak dużym stopniu jak dwumetrowcy. Tak czy inaczej pasa Artur nie zdobędzie.
 Autor komentarza: boxxx
Data: 10-04-2016 12:39:54 
Ta walka nie pokazała jaki Joshua jest nie wiadomo jaki, lecz róznice poziomów między przeciętnym bokserem a wschodzącą gwiazdą
Od początku stawiałem na Dżoszółę i dziwiło mnie że ludzie tak bardzo faworyzowali MARtYnA, bo ja osobiście uważam że Łajdak Łajt Dyllan robi go do którejś tam rundy, może nie tak szybko jak Dżosz ale też go robi.
To zwycięstwo Dżosza tylko wywindowało Łajdala Łajta, który wytrzymał z nim najwięcY rund i nawet raz nim wstrząsnął.
 Autor komentarza: osieml
Data: 10-04-2016 12:45:45 
tommypnn
Chodzi mi o to, że ciągle jest hejt na Szpilkę, za którym również nie przepadałem, ale chłopak się zmienia, dojrzewa i właśnie po jego wypowiedziach można to wywnioskować.
Ok mój błąd, że napisałem NA PEWNO, chyba wziąłem przykład z innych, którzy tutaj ciągle piszą kogo kto by nie pobił :) Moim zdaniem Martin spokojnie był do obskoczenia przez Szpilkę, ale możemy gdybać.
Tak samo jak Adamek, który mógł zostać w cruiser i możliwe, że cały czas miałby pas, ale jak sam Szpilka ostatnio mówił, że lecząc rękę ważył 118kg to raczej ciężko trzymać wagę cruiser.
Są zawodnicy nie do przeskoczenia dla Szpilki ale chłopak jest na prawdę dobry i mocno pracuje, widać u niego progres.
 Autor komentarza: osieml
Data: 10-04-2016 12:47:57 
Nie mam również pojęcia na jakiej podstawie u niektórych faworytem jest Parker w potencjalnej walce Joshua-PArker :)
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 10-04-2016 12:51:15 
osieml
Zgadzam się w pełni z tym co piszesz ale wielu zamiast zdrową oceną kierują się tylko emocjami i sympatiami. Też uważam że Szpilka się zmienia i widać u niego pozytywny progres zarówno w sferze sportowej jak i mentalnej.
 Autor komentarza: cut
Data: 10-04-2016 13:02:58 
ludzie szpilka to wysmienity pordukt marketingowy, chlopak potrafi byc sympatyczny, i naprawde sie stara, ale ostatnio wyniesli go na noszach, lezal juz nie wiem ile to razy, fizycznie to jest kategorie nizej, nie wyglupiajcie sie, adamek stal na koncu walki i möwia aby konczyl kariere, a tu chlopak ma juz 2 ko na koncie, szpitale, zlamane reke, raz mial zlamana szczeke, i ma niby przyszlosc w tej wadze, to jakas hipnoza masowa.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 10-04-2016 13:16:07 
Racje ma Szpilka , Martin przyjechał tylko i wyłącznie po wypłatę! nie podjoł walki po pierwszym nokdaunie już stracił ochotę to walki, jednak Martin okazał się papierowym Mistrzem!!!
a Joshua cóż dużo trudniejsza walka dla niego była z Whitem.Ma najmocniejszy pojedynczy cios na świeciea
ale nie powiniem się spieszyć i od razu startować do Wildera, Furego , czy Ortiza.
Narazie dobrowolna obrona myśle że nie będzie to Hey !kto wie czy nie wezmą kogoś mniej groznego typu MolinaA czy np Andy ruiz czy a może dadzą mu na pożarcie Briggsa, a pózniej prawdpodobnie obowiążkowa obrona z Parkerem.

A MArtin za swoją postawę marną powinien dostać maxsymalnie 150- tys Euro a nie 2,5 dolarów.
Przykładowo taki kozak MIstrz Kovaliewv dostaję po 450 tys dolców .
 Autor komentarza: meh
Data: 10-04-2016 13:39:45 
Pomijając w ogóle fakt racji jaka miał Szpilka w swojej wypowiedzi, to wstyd dla dla całego "bokser.org" za niecenzurowanie słowa "OBRSRANY" i tym bardziej w nagłówku danej informacji...
 Autor komentarza: meh
Data: 10-04-2016 13:42:03 
Kole to w oczy i świadczy nienajlepiej. Nie ma co patrzeć na konkurencję, warto trzymać fason.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-04-2016 13:54:25 
Barkley00 Data: 10-04-2016 08:36:18
Martin nie obsrany, a szczerze zadowolony z czeku, który dostał. Przypadkowy mistrz, który przyjechał po wypłatę, nic więcej. A Joshuę to najchętniej bym zobaczył z Ortizem. Pytanie tylko czy Hearn się nie obsra, bo AJ raczej podjąłby wyzwanie.
*
*
Żartujesz? W mojej opinii Luis Ortiz to chyba najgorszy rywal dla Joshuy na chwilę obecną.
Kubańczyk prawdopodobnie bardzo szybko obnażyłby braki Anglika i ciężko znokautował.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 10-04-2016 13:58:33 
Nie po to wydano tyle kasy na promocję, na doprowadzenie do mistrzostwa, żeby tak szybko to stracić i nie zarobić przewidywanej góry pieniędzy.

Anthony Joshua (podobnie jak Wilder po walce ze Stivernem) uskrzydlony, opromieniony łatwym zwycięstwem zapowiada czego to nie dokona w HW, z kim to nie zawalczy, komu to nie wjebie.

Kiedy wszyscy ostygną, może się okazać, i najprawdopodobniej tak będzie, że na wyzwania Joshuy będziemy musieli poczekać, bo (podobnie jak było z Wilderem) on się jeszcze musi dużo uczyć.

Mistrz, który zdobył pas, a teraz musi się uczyć, bo brakuje mu jeszcze umiejętności, doświadczenia, obycia, prawdziwych rywali - ale na tych przyjdzie czas później.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 10-04-2016 14:23:01 
Nie wiem co to za pitolenie że Martin nie podjął walki, wyprowadzał ciosy nie rzadziej niż we wszystkich wcześniejszych walkach w początku walki a że nie mógł sobie podchodzić do Antka jak do Głazkowa i nic nie trafił to nie świadczy o nie podjęciu walki. Tuż przed walką fachowcy się zachwycali świetną oszczędnością i doborem ciosów Martina a po walce że nie podjął walki, nosz ku śwa co za pierdzielenie o szopenie, zawalczył jak zawsze ale Joshua nie dał się trafić tymi DOBIERANYMI ciosami, Antek to nie ogórek i na nic Martinowi nie pozwolił i tak się mają sprawy.
Joshua takiego Molinę ubija max w 2 rundzie. Miał chwilę problem z Whitem ale jak już kilka razy pisałem Whit ze swoją eksplozywnością pier...nięciem i twardym łbem ubija po kolei Molinę, Martina a nawet postawił bym na niego z Wilderem o ile nie rozbił mu kasku Joshua.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 10-04-2016 14:53:14 
Wszyscy się zachwycają Ortizem ale kogo z kolei on pokonał? i w jakich okolicznościach? Jeningsa który z dystansu nic nie ustępował a właził jak idiota w nie tylko półdystans ale w zwarcia i tu został ubity przez Ortiza z kolei pobić Tonego lat 43 pół dekady po primie żaden wyznacznik. Ortiz jest świetny ze statecznymi rywalami a Joshua ma doskonały cios najsłabszym elementem może być odporność (na poziomie dobrym) ale nie musi i nie sądzę ponieważ Whit może tym ciosem by położył każdego. Jeśli można by rozłożyć na poszczególne czynnki to upraszczając jest doskonały w 50% i co najmniej dobry w pozostałych 50%. Reasumując ocena celująca jeszcze nie ale bardzo dobra już dzisiaj tak.
 Autor komentarza: Woolite
Data: 10-04-2016 16:13:10 
Nie ma co się wkurzać na Gita, bo akurat o Martinie prawdę powiedział - raczej nie wyglądał na mocno zranionego i celowo nie wstawał. O co mu chodziło? Nie wiem. Ale tak się raczej nie zachowuje w walce o mś.

I nie rozumiem tych, którzy psioczą na Szpilkę, bo Wilder mu zgasił światło. Zgasił, to zgasił, tam nie było się z czego podnosić. Tu Martin ewidentnie pokpił sprawę i kibiców. Skosił kosmiczne pieniądze, nie pokazując nic. IMO, typowy leniwy murzyn.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 10-04-2016 17:44:50 
cezary27

Bert Cooper, Monte Barret, Lateef Kayode, a z aktualnej czołówki Jenningsa (Perez, Szpilka, Fedosov, Liakchovich, Tupou, walka na remis z Wladimirem) oraz Tony Thompsona (2x Solis, 2x Price, równe walki ze Scottem, Pulevem i Takamem)

Zdeklasował Jenningsa do którego nie mógł się dobrać Klitschko i obił matę Thompsonem, którego raczej oszczędzał. Po za tym TT mimo wieku to dobry zawodnik, sprytny, urwał Ortizowi dwie rundy. Obaj notowani w ostatnich latach przez The Ring. Teraz przed Ortizem same hitowe pojedynki, efektownie walczy i wydaje się twardy, a w połączeniu z jego walecznością może napsuć krwi każdemu w HW.
 Autor komentarza: bolos
Data: 10-04-2016 17:49:11 
Przed tą walką gadał bzdury,że Martin jest faworytem, a teraz gada bzdury że Parker byłby faworytem. Niech sam wyjdzie do Joshuy to znowu będzie KO.
 Autor komentarza: Darion
Data: 10-04-2016 17:50:31 
Jakim trzeba byc ignorantem zeby pisac, ze Szpilka ma szanse z Martinem? Znowu by skakal, pykal wacana raczka az w koncu by sie zmeczyl a Martin by go znokautowal.
 Autor komentarza: RockyMarciano1991
Data: 10-04-2016 19:42:11 
Gratulacje Antek. Mega sie ciesze bo dużo osób się ze mna kłóciło i wyszło na moje że szybko się skończy walka Antka z Martinem. Ja juz 3 lata temu razem z kolega mówiłem że Joshua i Wilder będa przyszłości HW to samo mówił Kliczko jak byli u niego na sparingach. Uważam że wogóle walka Joshua z Whyte czyli przed ostatnia walka była jedna z najlepszych ostatnich lat. Czułem sie jakbym ogladał boks 15 lat temu :) Mega. Joshua Jest Sportowcem trenuje non stop, ma świetny zespół po dietetyków suplemntacji po masażystów fizjoterapełtów, ma świetne warunki fizyczne, szybkość i technike, jest silny fizycznie. Jest pokorny ułożony i mądry. Będzie przyszłościa HW. Szpilka pamietam stawiałeś na Martina podejrzewam że zazdrościsz wszystkiego Antkowi tak jak Fury i pewnie nie cieszy cie to że będziesz musiaŁ sie z nim spotkać. Zamiast gadać wejś się do roboty a nie jadaj obiadków jak chcesz być mistrzem. I wiecej pokory Bo sie tak nagadałeś z Wilderem i cie na noszach wynosili. Bierz przykład z mistrzów jak Joshua i Kliczko. Choć ja nie stawiam na rzadnego z Polaków HW to mam nadzieje że jeszcze pare dobrych walk da Szpila. Kibicuje Cieślakowi i Masternakowi nie moge sie doczekać nastepnych ich walk do Boju
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.