BRONER POBIŁ I OKRADŁ?

Adrien Broner (31-2, 23 KO) za osiem dni podejdzie do pierwszej obrony pasa WBA kategorii junior półśredniej. Ale według najnowszych wieści, nad zawodnikiem o pseudonimie "The Problem" zbierają się problemy pozaringowe.

Chodzi o zajście ze stycznia, konkretnie nocy z 20 na 21 stycznia, w godzinach pomiędzy trzecią a czwartą nad ranem. Mistrz świata czterech różnych limitów w kręgielni miał przegrać sporo pieniędzy w jakiś zakładach, po czym poczekał aż "zwycięzca" wyjdzie na zewnątrz, powalił go ciosem i odebrał to, co wcześniej przegrał. Miał też podobno posiadać w trakcie napaści broń. Chodziło o sporą sumę, choć dokładna kwota nie została podana.

Za championem został wydany list gończy, a że jest osobą publiczną, łatwo będzie go namierzyć. Okradziony mężczyzna, któremu Broner miał wymierzyć cios, miał zszywaną brodę.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: TeddyCexxo
Data: 24-03-2016 23:26:53 
Czy poszkodowany jest bialy?Jesli tak to Broner powinien rowniez zostac oskarzony o napasc na tle rasistowkim
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 24-03-2016 23:36:14 
Autor komentarza: TeddyCexxo
Czy poszkodowany jest bialy?Jesli tak to Broner powinien rowniez zostac oskarzony o napasc na tle rasistowkim


Doucz się lepiej. Rasistowski atak jest głównie wtedy, gdy biały atakuje czarnego.
A kręgle fakt, tanie to nie jest, raz z kumplem poszedłem, pograliśmy 2 godziny i 12 zł na łeb poszło się kochać, 6 browarów za 2h grania, nie dla mnie. :(
Druga sprawa co on robił o 4 rano poza domem?
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 24-03-2016 23:41:24 
a mógł zabić
 Autor komentarza: TeddyCexxo
Data: 24-03-2016 23:45:57 
Autor komentarza: Grzelak
co on robił o 4 rano poza domem?


Gral w kregle?
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 25-03-2016 00:01:19 
Autor komentarza: TeddyCexxo
Gral w kregle?


Mnie nie pytaj, wiem tyle ile przeczytałem. Z tekstu wynika, że grał. Ale o 4 rano? O tej porze się śpi.
I ciekawe jakie zakłady tam robili. Nie umiem grać w kręgle, jedyny zakład jaki mi przyszedł do głowy to taki czy taki cały kręgiel by się zmieścił.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-03-2016 00:03:19 
Grzelak:

"A kręgle fakt, tanie to nie jest, raz z kumplem poszedłem, pograliśmy 2 godziny i 12 zł na łeb poszło się kochać, 6 browarów za 2h grania, nie dla mnie. :("

Pomyśl, Grzelak, gdyby nie "państwo opiekuńcze" miałbyś browara za złotówkę.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 25-03-2016 00:16:59 
@Banjamin, jakie opiekuńcze? Wcale się nie opiekują. Moja dziewczyna złamała ostatnio rękę. Tak się zaopiekowali, że 2 dni po założeniu gipsu ręka zaczęła puchnąć i musiałem z nią pójść (ona ma małą siłę przebicia) i trzeba było stać w 3 kolejkach zanim poprawili. A później puchło znowu, bo znowu coś skaszanili.
No nic, idę spać, jutro koszmarny dzień w pracy, picie herbaty i odliczanie do fajrantu przed długim weekendem. Takie piątki powinny być wolne.
Choć z drugiej strony jakbym miał tego browara za złotówkę to za gips by trzeba było płacić, nie wiem co lepsze.
 Autor komentarza: LwieSerce23
Data: 25-03-2016 00:28:02 
Niedawno wyrzucił resztę, którą wydał mi kasjer w Wallmarcie, a teraz kogoś okradł.

No debil.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-03-2016 01:23:49 
Grzelak,

a zauważyłeś cudzysłów? Tak się opiekują jak i służą.

Nie wiesz co lepsze? Gipsu potrzebujesz raz na 20 lat, a browara kilka razy dziennie. Prosta matematyka. Bo zapytam jak Rafał: Do jakiej Ty szkoły chodziłeś?!
 Autor komentarza: MarkS
Data: 25-03-2016 07:17:43 
Grzelak - Twojej dziewczynie "puchło" ponieważ doznała urazu i złamała rękę, a nie dlatego iż "coś skasztanili".
 Autor komentarza: Tharivol
Data: 25-03-2016 07:30:55 
będzie jak z The Pinem, dzień przed galą go zgarną...
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-03-2016 07:42:35 
A może ten filmik co Broner wyrzuca resztę też był ze stycznia. Na filmiku wyrzucił, przestali nagrywać, cofnął się żeby podnieść te pieniądze, a ktoś go uprzedził?
 Autor komentarza: rondobry
Data: 25-03-2016 08:47:36 
Czarni i kregle?pamietacie Allen Iversona gosc tez na kreglach stracil rozum.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-03-2016 09:33:25 
taki bogaty ze reszte w markecie rozrzuca a nie stac go przegrac troche siana ?
frajer
niech idiote zamkna dla jego wlasnego dobra
 Autor komentarza: Woolite
Data: 25-03-2016 10:13:16 
To ten sam bogaty AB, co reszty nie potrzebuje?
Drugiego takiego prymitywnego głupka, to chyba nie znajdzie. Nie jestem rasistą, ale w przypadki też nie wierzę.
 Autor komentarza: Woolite
Data: 25-03-2016 10:15:33 
Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-03-2016 00:03:19
Grzelak:

"A kręgle fakt, tanie to nie jest, raz z kumplem poszedłem, pograliśmy 2 godziny i 12 zł na łeb poszło się kochać, 6 browarów za 2h grania, nie dla mnie. :("

Pomyśl, Grzelak, gdyby nie "państwo opiekuńcze" miałbyś browara za złotówkę.
--------------------------------
Haha.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 25-03-2016 10:18:36 
Taki bogaty a zakupy robi w markecie. Pewnie kupował zegarek i okulary przeciwsłoneczne.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 25-03-2016 10:44:02 
Autor komentarza: MarkS
"puchło" ponieważ doznała urazu i złamała rękę, a nie dlatego iż "coś skasztanili"

----- Jednak nie, bo złamanie było koło nadgarstka a puchły palce. Może palce mogą trochę puchnąć, ale faktem jest, że gips zmienili, wcześniej poprawiali, zresztą sami przyznali, że był zbyt ścisły.



Autor komentarza: beniaminGT
Pomyśl, Grzelak, gdyby nie "państwo opiekuńcze" miałbyś browara za złotówkę.

----- Koncepcja ciekawa, od rana gadam dziś o tym z kolegami w pracy, bo jakoś trzeba przetrzymać do fajrantu, początkowo myślałem, że masz rację ale właśnie kolega mnie przekonał, że jakby było za złotówkę to by było zbyt tanie, bo wtedy wszyscy by pili za dużo. Dlatego tyle ile jest teraz (pomiędzy 2 a 4 zł) to jest dobra cena. Państwo ustaliło taką cenę, żeby z jednej strony nie była za wysoka (czyli każdy mógł się napić) a z drugiej strony nie była zbyt niska (żeby nie rozpijać społeczeństwa i żeby do budżetu nie wpadało za mało pieniędzy).
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-03-2016 11:49:27 
Grzelak

to ciekawa teoria bo np w Niemczech gdzie piwo mozna kupic juz za 30 centow a zarabia sie minimum 8 euro na godzine to ludzie powinni sie zapic na smierc

gdyby u nas mozna bylo za godzine pracy kupic skrzynke najtanszego piwa to polowa ludzi pracowalaby na pol etatu hehehehe
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 25-03-2016 11:49:35 
Adrien "The Mental Problem" Broner

Hey, może mu w kręgielni nie chcieli wydać reszty?
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 25-03-2016 13:15:26 
@Odyniec, dokładnie o to mi chodziło, gdyby piwo było zbyt tanie to nie byłoby dużej motywacji do pracy, czyli można powiedzieć, że zbyt niska cena piwa jest społecznie szkodliwa.
Wyobraź sobie taką sytuację, najniższy zasiłek np. 500 zł, najtańsze piwo 50 gr, najtańsze fajki za złotówkę. Normalnie pić nie umierać ...
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 25-03-2016 13:29:16 
Autor komentarza: GrzelakData: 25-03-2016 00:01:19
Nie umiem grać w kręgle, jedyny zakład jaki mi przyszedł do głowy to taki czy taki cały kręgiel by się zmieścił.

*
*
*

http://i.imgur.com/mHM3DMk.gif
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 25-03-2016 14:56:28 
jeśli to prawda to kolejny dowód na to że jest skończonym debilem
 Autor komentarza: vaclav
Data: 25-03-2016 15:15:00 
Ten Broner to jest kwintesencja wyzwolonego idioty, który poczuł smak pieniędzy. Wraz z przelewami dostał małpiego rozumu i myśli że skończy jak Floyd. Ja widzę dwa zakończenia jego kariery: bankructwo lub więzienie, i na oba zasługuje tak samo.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-03-2016 21:23:40 
Grzelak:

"Koncepcja ciekawa, od rana gadam dziś o tym z kolegami w pracy, bo jakoś trzeba przetrzymać do fajrantu, początkowo myślałem, że masz rację ale właśnie kolega mnie przekonał, że jakby było za złotówkę to by było zbyt tanie, bo wtedy wszyscy by pili za dużo. Dlatego tyle ile jest teraz (pomiędzy 2 a 4 zł) to jest dobra cena. Państwo ustaliło taką cenę, żeby z jednej strony nie była za wysoka (czyli każdy mógł się napić) a z drugiej strony nie była zbyt niska (żeby nie rozpijać społeczeństwa i żeby do budżetu nie wpadało za mało pieniędzy)."

Gwoli ścisłości państwo nic nie ustaliło. Cena piwa to wypadkowa popytu i kosztów produkcji. Tyle tylko, że przez "państwo opiekuńcze" w kosztach produkcji jest strasznie dużo podatków.

Gdyby cena piwa wynosiła 8 PLN, a ja mówił o obniżce do 4 PLN, to twoja argumentacja byłaby identyczna - byłoby zbyt tanie, ludzie by się rozpijali. Po miesiącu 1 PLN za browara byłby ceną normalną. Wzrosłaby konsumpcja, ale innych dóbr - piwa tylko na samiutkim początku.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 25-03-2016 21:27:18 
Grzelak:

"gdyby piwo było zbyt tanie to nie byłoby dużej motywacji do pracy, czyli można powiedzieć, że zbyt niska cena piwa jest społecznie szkodliwa.
Wyobraź sobie taką sytuację, najniższy zasiłek np. 500 zł, najtańsze piwo 50 gr, najtańsze fajki za złotówkę. Normalnie pić nie umierać ..."

Jak likwidacja "państwa opiekuńczego", to likwidacja zasiłków. Czyli motywacja do pracy by wzrosła. Spadłaby natomiast motywacja do jebania, bo człowiek nie musiałby już tak tyrać, by zaspokoić swoje najbardziej podstawowe potrzeby. Czyli jak powiedziałeś: pić, nie umierać...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.