GŁOWACKI OTWARTY NA HUCKA W NIEMCZECH

- Zielone światło jest, choć kontraktu jeszcze nie ma - mówi Krzysztof Głowacki (25-0, 16 KO) o starciu ze Steve'em Cunninghamem (28-7-1, 13 KO), do którego ma dojść 16 kwietnia.

Niedawno udany powrót zaliczył Marco Huck (39-3-1, 27 KO) i od razu wspomniał o chęci rewanżu z "Główką". Co na to Polak?

- Sam już powiedziałem niedawno trenerowi i promotorowi, że skoro w Ameryce nie ma na rewanż aż tak dużych pieniędzy, to może zaboksujmy w Niemczech. Mogę znów się z nim spotkać, w Berlinie czy innym niemieckim mieście - stwierdził champion wagi junior ciężkiej federacji WBO. Póki co jednak celem pięściarza z Wałcza pozostaje Cunningham.

- Cunningham to dobra opcja jak na pierwszą obronę. Ma znane nazwisko, jest ceniony w Ameryce i przede wszystkim daje ciekawe walki. Nawet gdy otrzyma cios, to od razu próbuje oddać - dodał Głowacki.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Bongo
Data: 05-03-2016 07:42:27 
Jak Główka pokona Canningama to w rewanżowym starciu z Huckiem tez powinien dac rade. Najwazniejsze że chlopak nie pęka, psychika na biegunie od Włodarczyka
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 05-03-2016 08:07:19 
Glowka to jest wojownik..Moze nie jest idealny pod wzgledem techniki, popelnia bledy w obronie ale ma ciag na rywala, lubi sie bic, zadaje ciosy i to sie fajnie oglada..zycze temu chlopakowi jak najwiecej udanych obron tego pasa..
 Autor komentarza: roycer
Data: 05-03-2016 08:33:28 
Nie miał bym nic przeciwko temu, aby Główka spuścił wpierd..Hukiciowi. Już raz srogo go ukarał- wystarczy, a pojedynek w Niemczech jeśli nokautu nie będzie to wałek. Nie bierz tego Krzysiu. Wiem, że pieniądze. Nie bierz tej walki bo swoje udowodniłeś walką i znokautowaniem Hucka.
Obierz- kierunek wschód Rosja, Ukraina- odstrzel Usyka w pierwszej kolejności.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 05-03-2016 09:01:28 
lukaszenko = wojownik ? który walczy raz na ruski rok? Drugi włodarczyk ja dziękuje z takim mistrzem. Huck już dawno walczył a Głowacki mówi może za nie długo.... może
 Autor komentarza: hitman
Data: 05-03-2016 09:14:15 
Champion20

Przypominam Ci, że Głowacki w ostatnim czasie zmagał się z kontuzją i z tego co kojarzę miał operacje. Więc nie przesadzaj z tą krytyką. Jeżeli Główka będzie zdrowy, to będziemy go częściej widywali w ringu.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-03-2016 09:25:13 
Autor komentarza: Champion20Data: 05-03-2016 09:01:28
lukaszenko = wojownik ? który walczy raz na ruski rok? Drugi włodarczyk ja dziękuje z takim mistrzem. Huck już dawno walczył a Głowacki mówi może za nie długo.... może

Tak ty pewnie po kontuzji i operacji byś od razu wyszedł do ringu.Qrwa skąd się biorą tacy pomyleńcy jak ty?którzy tylko hejtować za klawiatury potrafią
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 05-03-2016 09:56:24 
Champion20

Jak bys się naprawdę interesował boksem to byś wiedział, że Głowka nabawił sie kontuzji i miał operację, no ale jeśli wchodzi się po to by hejtować to się popełnia takie buble XD
 Autor komentarza: Ewelka
Data: 05-03-2016 10:23:14 
Chętnie obejrzałabym Krzysia w pojedynku unifikacyjnym z Drozdem.
 Autor komentarza: roycer
Data: 05-03-2016 10:27:42 
Ewelka :-)
 Autor komentarza: Soku
Data: 05-03-2016 11:37:19 
Główka vs Drozd? Działoby się, ale coś nie wierzę w taki pojedynek.

Krzyś - ogromny szacun za serce, zawodnik dla mnie z tej samej półki co Fonfara. Ani jeden ani drugi nie pęka.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 05-03-2016 11:54:31 
Fatalny pomysł. Wizerunkowo - poniży się przed niemcem jadąc do jego kraju będąc MISTRZEM. Sportowo - będzie miał niewielkie szanse, a jak Huck "szczęśliwie" wygrywał w swojej karierze ogólnie wiadomo. Zły, zły pomysł.
Huck ma przyjechać do Polski i prosić o rewanż po takim wpierdolu. Ewentualnie neutralny teren czyli USA, i to jest najlepsza opcja moim zdaniem bo Główka musi się promować.
 Autor komentarza: MR73
Data: 05-03-2016 12:10:07 
Cooperek

Prestiż i wizerunek skłonny byłbym olać, choć masz rację, że teraz to strona polska powinna rozdawać karty. Co do reszty - zgadzam się. Pewność siebie, odwaga - rozumiem i doceniam, ale jechać do Niemiec - to lekkomyślność.

Wierzę, że Krzysiek jest w stanie drugi raz pokonać Hucka, ale na w miarę uczciwych zasadach. Tam natomiast będzie mega stronnicze sędziowanie i przyzwolenie na wszelkie faule. A przecież skuteczność M.H. w dużym stopniu opiera się na tolerowanych przez sędziego faulach. W Stanach faularz nie mógł sobie na zbyt wiele pozwolić i pewnie dlatego ta walka skończyła się po naszej myśli (nie umniejszając nic Krzyśkowi), u siebie Hukić pójdzie na całość, bo wie, że nic mu nie grozi. Nikomu, kto widział parę walk Bośniaka nie trzeba tłumaczyć, ile sił i zdrowia potrafią odebrać uderzenia w tył głowy, uderzenia łokciem, serie po gongu, szarpanina itd. Główka jest twardy i ma determinację, ale wszystko ma też swoje granice. Nawet jak Huck w końcu dostanie ostrzeżenie, to może być za późno...
Krótko mówiąc, kierunek niemiecki - to zły pomysł. Jednorazowa wypłata nie jest tego warta.
 Autor komentarza: inzZ
Data: 05-03-2016 12:53:19 
Oczywiscie ze tak i mam nadzieje ze Glowacki tego nie zrobi. Co prawda nie zgadzam sie z malymi szansami o ktorych pisal Cooperek, mysle ze walka bylaby 50 na 50, ale to i tak za duze ryzyko. Wystarczy zobaczyc na Wildera- powalczyl 3 łatwiejsze obrony za które łącznie zarobil mniej wiecej tyle ile zarobi za Powietkina. Łącznie zarobi 2x tyle niz gdyby od razu walczyl z Powietkinem i przegrał i stracil tytul.

Glowacki powinien sobie Hucka zostawic, ale na pozniej. Najpierw łatwiejsze obrony i nabijanie kasy
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 05-03-2016 12:56:48 
Champion20
Po pierwsze kontuzje, po drugie Glowka wychodzi do ringu jak promotor zalatwi a wojownik za to co pokazuje w ringu..
 Autor komentarza: Champion20
Data: 05-03-2016 13:04:55 
lukaszenko - Szpilka jakoś sam sobie wybiera rywali jak Jennings czy Wilder i żąda od promotora takichw walk. A jak jest sie ciepłe masłow to jest się w rekach promotora jak Diablo czy Główka a ten zalatwia jedną walke w roku ze slabym rywalem bo chce miec mistrza jak najdluzej w swojej stajni
 Autor komentarza: Mike555
Data: 05-03-2016 13:08:21 
Nie powinien do Niemiec jechać. To on jest mistrzem i on stawia warunki, a nie Huck. Champion20 Głowacki był kontuzjowany i nie mógł wrócić szybciej.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 05-03-2016 13:11:26 
Ja pierdziele idiota który myśli że Szpilka sam sobie wybrał Wildera.Szkoda czasu aby takiemu bystrzakowi coś tłumaczyć.Człowiek wchodzi na orga i co jakiś czas czyta takie kwiatki jak tego hejtera
 Autor komentarza: TRM
Data: 05-03-2016 13:33:11 
hahaha a nie jaki BGroup się ze mną wykłócał na temat ewentualnie walki z usykiem że to ekipa głowackiego wygra przeterg bo wasyl, haymon i polonia w USA itd i że krzysiu będzie kosił gruby hajs. a tu w puncherze wasyl mówił że kontraktu jeszcze nie ma mimo żę telewizja NBC ogłosiła że ta walka będzie, a borek mówł o kwocie ok 100 tys usd. co po odjęciu kosztów to mu zostanie ze 20 koła. i dziwicie się że chce do niemiec jechać?

poza tym wasyl mówił że jak się nie wydarzy nic nieoczekiwanego (czyli kontuzja albo unifikacja która ma pierwszeństwo) to następna walka to usyk
 Autor komentarza: inzZ
Data: 05-03-2016 13:34:31 
@Champion20 trollu z onetu, pamietamy jak pisales, ze Szpilka pokona Wildera.
Takie trolle jak TY powinny wrocic na onet tam gdzie ich miejsce. A przyklad Szpilki to glupi przyklad, bo patol dostaje wpier.ol od kazdego z tych zawodnikow, zostaje upokorzony i słynie z tego, ze wszyscy z czolowki go leją jak psa, jest takim chlopcem do bicia. Także jego pyskowanie na twitterze konczy sie dla niego kompromitacja zawsze

Glowacki to jest bokser a nie doda polskiego boksu patol Szpilka. A bokser nie krzyczy i nie szczeka jak pies tylko wychodzi i pokazuje w ringu jaja i inteligencje
 Autor komentarza: htrk233
Data: 05-03-2016 13:55:29 
tylko że Głowacki nie ma za bardzo z kim zawalczyć w "łatwej" obronie. Pierwszy w kolejce jest Usyk, który ma mandatory i K2 już zapowiedziało że będą naciskać na walkę ze zwycięzcą Głowacki-Cunningham
 Autor komentarza: abli
Data: 05-03-2016 14:11:08 
Tylko nie w Niemczech!!! Więcej jak pewne ze Go przekręcą na punkty.Nie zawsze da się wygrac przed czasem.
 Autor komentarza: TRM
Data: 05-03-2016 14:17:38 
inzZ

to w takim razie będzie zarabiał grosze i niech do nikogo pretensji nie ma. w boksie rządzi TV, haymon teraz przykręca kurek z kasą więc bez promocji własnej osoby nic nie zdziała
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 05-03-2016 14:40:28 
Co wy w ogóle gadacie. Skoro pieniądze są w Niemczech to tam pojedzie główka i tam mu wpierdoli. Cała filozofia.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 05-03-2016 16:12:24 
Głowacki miał kontuzję, więc przerwa jest zrozumiała. Zresztą, jeżeli będzie kisił pas tak jak Włodarczyk, to nie jego wina, lecz promotora. Mam nadzieję, że tak nie będzie, ale wiem jakie są realia. Co do samego zawodnika, to dla mnie niesamowity Wojownik i zawsze będę mu kibicował. Walkę z Hakiem oglądałem na stojąco i nawet jak padł, to wierzyłem, że to jeszcze nie koniec.
 Autor komentarza: inzZ
Data: 05-03-2016 17:26:16 
"
Autor komentarza: TRMData: 05-03-2016 14:17:38
inzZ

to w takim razie będzie zarabiał grosze i niech do nikogo pretensji nie ma. w boksie rządzi TV, haymon teraz przykręca kurek z kasą więc bez promocji własnej osoby nic nie zdziała"
---------------
Zapewniam Cie, ze zarobi wiecej od Szpilki:)
To jest prawdziwy bokser a nie doda polskiego boksu Szpilka, pobije kilku zawodnikow za 50 k dolarow na czysto dla siebie, potem jakas wieksza walka moze w Rosji, za pół miliona euro, etc. Zapewniam Cie, ze ogolnie zrobi na boksie wieksza kase bo prezentuje zbyt wysoki poziom sportowy w porownaniu do patola.
A patol zbil ostatnia porządną wyplate. Teraz nie ma juz szans na zadne dobre pieniadze póki nie pokona nikogo liczącego sie w HW a na to są małe szanse, także jedynie PBN zostalo
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 05-03-2016 17:32:34 
Champion20
Szpilka sprowokowal w internecie Jenningsa, postwil promotorow pod sciana a wiemy jak to sie skonczylo..Wilder sam sobie Szpilke wypatrzyl a ten sie zgodzil ..to troche wiec roznica..co do Glowki to chlopak jest skromny ale w ringu swoje robi i za to go szanuje..
 Autor komentarza: TRM
Data: 05-03-2016 18:05:21 
inzZ

oglądać ostatniego punchera i wypowiedź wasyla to wcale tak nie myślę. poza tym teraz haymon przykręca kurek z kasą po PBC przyniosło straty. szpilka już pewnie tez nie dostanie 100 tys usd za byle ogórków. crusier w stanach praktycznie nie istnieje, a główka nie mieszka tam na stałe żeby mieć większe wsparcie poloni. sory ale gość za obronę pasa z takim doświadczonym i niewygodnym rywalem jak cunnigham ma dostać tyle co szpilka za gości co się o o własne nogi wywracali.

poza tym w crusier teraz robi się gęsto. sam wasyl powiedział że za usykiem stoi grupa k2 i kilku dużych ukrainskich sponsorow (czytaj oligarchow) a dla nich wygranie przetargu jeśli zechcą nie będzie żadnym problemem co pokazał już rabiński. przy wyrównanej walce na ukrainie która skonczy się na pkt główka może stracić i bo szoszony kasy na darmo nie wpompują. a skoro NBC ogłasza walkę, a główka nie ma kontraktu i jego promtoor to potwierdza to coś jest nie tak.
 Autor komentarza: TRM
Data: 05-03-2016 18:08:23 
a pamiętajcie że walka z Huckiem równie dobrze mogłaby się skończyć gdy krzysiu leżał na deskach bo nie jeden sędzia by to przerwał i wtedy tez nikt by wielkich pretensji nie miał. to zamieszanie przed walką z USS też nic dobrego nie wróży. i twoje zapewnienia co do tego że krzysiu pobroni pasa i zarobi to można między bajki włożyć bo widać że średnie pojęcie masz o tym biznesie
 Autor komentarza: TRM
Data: 05-03-2016 18:11:42 
zresztą ten artykul potwierdza moje negatywne przypuszczenia. wszyscy spuszczali się jak ta walka dała popularność Główce a teraz się okazuje że w stanach nie ma odpowiedniego hajsu na ten fight. huck jest taką gwiazdą w niemczech że nie musi mieć pasa żeby zarabiać i za nędzną walke z afolabim mógl zarobić wiecej niz Krzysiu. szkoda, no ale taki jest boks zawodowy. bardziej biznes i showi niż sport
 Autor komentarza: TRM
Data: 05-03-2016 18:17:15 
a McGregor najlepiej zarabiającym zawodnikiem UFC w historii. wartość sportowa? jakaś jest. ale show gość robi gigantyczne i to się liczy
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 05-03-2016 23:03:34 
Champion20
Champion bezdennego debilizmu.
Chyba go ojciec bił po głowie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.