KLICZKO: IGRZYSKA? TERAZ SKUPIAM SIĘ NA FURYM

Władimir Kliczko (64-4, 53 KO) wielokrotnie podkreślał, że chciałby ponownie zaboksować na igrzyskach olimpijskich, ale pomimo planów AIBA, która zamierza zezwolić zawodowcom na start już w Rio de Janeiro, jest mało prawdopodobnie, aby Ukrainiec pojawił się na olimpijskim ringu.

- Zawsze powtarzałem, że bardzo bym chciał znowu wystąpić na igrzyskach, ale w tej chwili skupiam się wyłącznie na walce rewanżowej z Tysonem Furym - stwierdził "Dr Stalowy Młot", złoty medalista olimpijski z Atlanty.

Daty drugiego pojedynku z Anglikiem jeszcze nie ustalono, ale prawdopodobnie dojdzie do niego w okolicy igrzysk, w czerwcu lub lipcu. Sportowcy w Rio rozpoczną zmagania 5 sierpnia.

O możliwości dopuszczenia zawodowców na igrzyska poinformował w tym tygodniu prezydent Międzynarodowego Stowarzyszenia Boksu (AIBA), Wu Ching-Kuo.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-02-2016 12:16:49 
Władek z tego co pamiętam będzie dziś w roli eksperta na gali Huck vs Afolabi. Zapewne powie coś więcej na temat swoich planów dalszych.
Przynajmniej wypadałoby żeby coś chociaż zakomunikował.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 27-02-2016 12:35:02 
BlackDog wypadałoby, ale jeśli ma CO zakomunikować. Wszystko przeciąga się niemiłosiernie, ale ja mimo wszystko uważam, że Kliczce należą się pasy ponownie i on te pasy odzyska.
 Autor komentarza: inzZ
Data: 27-02-2016 12:42:37 
@Mike555
Za co sie nalezą?
Za brak techniki poza dwoma ciosami na krzyż w swoim arsenale? Za brak jaj do tego sportu? Za wielokrotne faule? Czy może za wielkie 'dokonania' jak wygrywanie z Czagajewami, Pianetami, Mormeckami, Thompsonami czy innymi killerami i 'wyzwaniami' ?
Jak się byczyło całą karierę zamiast ciezko pracowac nad technika, arsenałem ciosów, finezją boksu, etc, to teraz dostal to na co zapracowal czyli zostal wyboksowany przez kogos komu się chcialo, kto jak trzeba to pracuje a nie byczy się.
Tak samo inny leń Jennings ktory przez cala kariere nie mial ochoty nauczyc sie nawet jabu przy tych swoich dlugich łapach, też dostał już weryfikację od Ortiza.
To był dobry okres, okres weryfikacji dla obibokow
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 27-02-2016 12:52:37 
@inzZ
Masz rację, ekspercie.
Trzeba być beztalenciem, leniem, tchórzem, obibokiem - żeby przez 10 lat nie dawać żadnemu rywalowi szansy.
I trzeba mieć gówno we łbie, zamiast mózgu, żeby tak pieprzyc.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 27-02-2016 12:55:12 
Niestety, @inzz, taka prawda. Niektórzy jednak dopatrują się w Kliczce jakiegos, nie wiem, może "ambasadora boksu"XDD.
Ograniczony 3 ciosami i nieustannym klinczem, bez jaj, bez psychiki i przy unikaniu testów antydopingowych. Przez Te 10 lat Kliczko z dobrych przeciwników pokonał tylko Pulewa (w dobrym stylu), Petera po bardzo dużych trudnościach i Haya po walce, gzie ten drugi miał umiejętności, ale miał jaj pójść na całość i walka była tragiczna. Nie ma co, wielka spuścizna:)
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 27-02-2016 12:56:47 
up

I Byrda pokonał jeszcze w dobrym stylu.
 Autor komentarza: samqualis
Data: 27-02-2016 13:00:36 
piszecie ze Wladek bez jaj pokonal Haye tez bez jaj , to kto w tej ciezkiej ma jaja ? Wilder obijajacy 3 lige ? xD
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 27-02-2016 13:08:53 
To co z ukraińcem zrobił fury powinno zrobic to samo 60% jego dotychczasowych pretendentów, brakowało im wyrażnej woli zwycięstwa (spojrzenia tygrysa) w walce więc nic dziwnego przegrywali;]
 Autor komentarza: inzZ
Data: 27-02-2016 13:28:43 
"Autor komentarza: YgnacData: 27-02-2016 12:52:37
@inzZ
Masz rację, ekspercie.
Trzeba być beztalenciem, leniem, tchórzem, obibokiem - żeby przez 10 lat nie dawać żadnemu rywalowi szansy.
I trzeba mieć gówno we łbie, zamiast mózgu, żeby tak pieprzyc."
----------------
Kliczko jest leniem, tchorzem i obibokiem co wyszło z Tysonem Fury'm z ktorym nie mogl wygrac warunkami jak z innymi i trzeba bylo pokazac: umiejetnosci (=praca), jaja, itd czyli dokladnie to, czego nie pokazał, bo tego nie ma, bo jest: czytaj wyzej
 Autor komentarza: inzZ
Data: 27-02-2016 13:32:45 
@Barkley00 i dodajmy, ze Haye czy Pulew czy Peter w kontekscie historii boksu są tak naprawde nikim. Nie znaczą w tejże nawet tyle, co taki Tony Tucker, bo Tucker kazdego z nich by zrobil bez problemow. Także tyle znaczy resume Władka: mniej niż pokonywanie takich Tonych Tuckerow. Taki to z niego wielki historyczny mistrz
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 27-02-2016 13:33:35 
Ten człowiek bez honoru by to zrobił. Hańba dla profesjonalisty, w dodatku takiej klasy i o takim dorobku, myśleć o czymś takim.
Całe szczęście, że się wydarzyło tak jak się wydarzyło bo może dzięki temu unikniemy wielkiej sportowej żenady, jaką byłoby bicie amatorów przez profesjonalistę dominatora. To byłby wielki wstyd.
A więc Fury, wiesz co masz robić, zrób mu powtórkę z historii.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 27-02-2016 14:30:33 
inzZ ale pieprzysz farmazony. Kliczko odprawił kogo tylko mógł. Faule? Jakie faule? Chyba, że chodzi ci o włażenie Kliczce pod pachę przez tego konowała z garnkowatym kacapskim łbem, który specjalnie pchał się tam jak już nie mógł stać na nogach i w swojej rodzimej ojczyźnie chciał go na sędzi wymusić. Kliczko zawsze wypowiada się z szacunkiem o rywalach, potrafi ich docenić to też jego klasa, a nie plucie się do kamery i robienie z siebie boga jak Haye czy Fury. Fury z tym nadmiarem tłuszczu jest profesjonalistą, a Kliczko z atletyczną sylwetką nim nie jest? Kliczko zadaje 3 ciosy? Proszę ubierz okulary. To, że nie jest efektowny, nie znaczy, że nie jest skuteczny.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 27-02-2016 14:43:07 
Tutaj byłymiszcz prezentuje nam inny cios w swoim wykonaniu niż jab, cross i lewy sierp. XDD

https://www.youtube.com/watch?v=WLW2oA_FkSU
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 27-02-2016 14:45:05 
Jak widać umiejętne wprowadzenie dodatkowych ciosów do swojego arenału okazało się niezwykle efektowaneXD
 Autor komentarza: TRM
Data: 27-02-2016 15:13:45 
Władek , a raczej bracia wygrywali bo (może to głupio zabrzmi) ale nie miał kto ich pokonać. przecież wyczyścili wszystkich. co mają i komu udowadniać? poza tym Wład nie został nie wiadomo jak zdominowany przez furego. jesli dojdzie do rewanzu tzn że władzio czuje w sobie moc by pokonać furego. tamta walka była tragiczna, fury zadawał średnio bodajże 9 a władek 6 ciosów na rundę. fury wygrał ale to tak jakby złoty medalista olimpijski na 100 metrów (pod nieobecność najlepszych) miał czas 12 sekund a drugi 12,5.

poza tym były czasy że naprawde mendy miały mistrzowskie pasy np ruiz, maskajew czy peter który poza ciosem nie miał, nawet chęci do treningów bo zapuszczał się jak świnia.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 27-02-2016 17:20:55 
TRMData: 27-02-2016 15:13:45
tamta walka była tragiczna, fury zadawał średnio bodajże 9 a władek 6 ciosów na rundę. fury wygrał ale to tak jakby złoty medalista olimpijski na 100 metrów (pod nieobecność najlepszych) miał czas 12 sekund a drugi 12,5.


xxx

Bardzo złe porównanie. Pływanie to sport, w którym Twój wynik (tj. czas nie miejsce) nie zależy od formy innych zawodników. Walka Kliczko z Fury była brzydka ze względu na styl, który obaj prezentują. Niemal każdy inny zawodnik HW walcząc wtedy czy to z Tysonem, czy to z KoksoWładzią zostałby zdeklasowany.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-02-2016 17:26:27 
Kliczko to na pewno świetny pięściarz, według mnie wyraźnie lepszy niż obecny Deontay Wilder czy Anthony Joshua. Wład walczy przede wszystkim skutecznie i ekonomicznie. Zasada jest taka by jak najwięcej trafiać i samemu przy tym nie być trafionym. Może to co napiszę wyda się wielu osobom bardzo kontrowersyjne, ale nie uważam Włada za tchórza. On walczy ostrożnie, zachowawczo, to prawda, ale taki styl wystarczał na dotychczasowych przeciwników, więc dlaczego miał go zmieniać.

Co do fauli w sprawie Povetkina. Moim zdaniem Wład przeginał i powinien zostać zdyskwalifikowany za te uwieszania się, rzucanie przeciwnikiem o matę, popychanie, klinczowanie. Argument, że Povetkin jest temu winny jest mało przekonujący, bo równie dobrze można usprawiedliwiać Tysona Furego, że w walce z Kliczką uderzał w tył głowy, bo Kliczko sam się do niego odwracał i prowokował do tego. Większość przyzna, że to nie jest racjonalne tłumaczenie.

Co do rewanżu. Moim faworytem jest Tyson Fury. Pomimo wygranej nad Władem jest to jeden z najbardziej niedocenianych pięściarzy w wadze ciężkiej. Fury w walce z Władem zaprezentował tylko część swoich umiejętności, a mianowicie walkę na dystans. Jeżeli Kliczko będzie chciał urządzić w ringu wojnę w stylu cios za cios to przekona się, że i w tym elemencie Fury będzie od niego lepszy.
 Autor komentarza: starycap
Data: 27-02-2016 18:32:03 
Jeżeli cios za cios to się zdziwisz.
 Autor komentarza: canuck
Data: 28-02-2016 02:11:10 
Wladek przegral z Fury, bo pierwszy raz walczyl z bokserem, ktory byl nie tylko wiekszy od niego, ale takze rownie szybki oraz mobilny.

Takze, Fury nie musial skracac dystansu, tak jak inni bokserzy. Wladek nie mogl go skontrowac, bo Fury byl za daleko, jak tez nie mogl sie na nim "wieszac", bo Fury mu nie wlazil pod pachy.

Jezeli w przeszlosci Wladek walczyl z duzymi ciezkimi, to byli oni wolni, takze zalatwial ich szybkoscia oraz mobilnoscia.

Rewanz bedzie bardzo ciekawy, bo to Wladek bedzie musial byc agresywny oraz skracac dystans, aby wygrac. A to nie jest w jego dotychczasowym stylu!
 Autor komentarza: puncher48
Data: 28-02-2016 12:47:24 
Władek jest skończony, nie będzie żadnego skracania dystansu, ani pójścia na całość, młodszy Kliczko wygrał już wszystko, ma żonę, dziecko, świetne perspektywy po zakończeniu kariery, nie ma potrzeby aby ryzykować, jego styl ukształtowany przez śp. Stewarda nie predysponuje go do agresywnego boksu, automatyzmy który wyrobił przez lata, nie dają mu cienia szansy w rewanżu, chyba, że Fury pokona się sam i wyjdzie pijany do ringu z nadwagą 20 kilogramową, a co najważniejsze Wladimir to nie Vitali, różni ich psychika, a przy podobnym poziomie umiejętności ten element robi wielką różnice dlatego Tyson w pełni formy ponownie zostaje zwycięzcą.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.