FURY: NIE ZACZĄŁEM NAWET TRENOWAĆ DO KLICZKI, NIE MA TERMINU

Tyson Fury (25-0, 18 KO) nie rozpoczął nawet jeszcze obozu do rewanżu z Władimirem Kliczką (64-4, 53 KO), którego niespodziewanie zrzucił pod koniec listopada z tronu organizacji WBO/WBA/IBF. Termin ich drugiej walki przesuwa się coraz bardziej.

Początkowo mówiło się o kwietniu, potem maju, a teraz najbardziej prawdopodobnym terminem wydaje się być początek czerwca.

- Na chwilę obecną nic nie słyszałem i nie wiem nic nowego. Nie ma daty ani żadnych konkretów. Prawdopodobnie do naszej walki dojdzie w czasie letnim, dlatego też nie rozpocząłem jeszcze treningów. W każdym razie w najbliższym czasie nic się nie szykuje. Nie ma jednak mowy o innych rywalach, w grę wchodzi tylko rewanż z Kliczką - powiedział Fury.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 11-02-2016 17:55:01 
ma ktos linka jak wygladaja cyganskie walki uliczne ?
 Autor komentarza: MarkS
Data: 11-02-2016 18:57:32 
Ja pierdziele i to ma by ten nowy powiew w wadze ciężkiej. Federacja IBF wiedziała jednak co robi.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 11-02-2016 19:01:14 
Może fury pije imprezuję wpierdala śmieciowe żarcie!i cieszy się życie i Przybierze kilkanaście kiogramów i potem będzie zbijał
 Autor komentarza: PawlakC
Data: 11-02-2016 19:04:58 
Już mnie to irytuje. Niby szykują się świetne walki, Fury ma walczyć z Kliczką, Wilder z Powietkinem, a nie widać żadnych postępów w negocjacjach. I czy w ogóle do tych walk dojdzie? Ostatnio coś się mówiło o walce Joshuy z Martinem, ale tu też nic pewnego.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 11-02-2016 19:18:56 
Nie dziwię się T. Fury, przygotowania mogą okazać się zbędne

"Dr" "MatkoBoskoObyMnieNieTrafili" KoksoPrzytulasek Kliczko był tchórzliwy, gdy wygrywał. Teraz, gdy przegrał, musi być więc skrajnie przerażony i do rewanżu niekoniecznie musi dojść.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-02-2016 19:21:17 
Władek przechodzi "kurację" ;D
A tak poważnie to dobrze by było gdyby padły jakieś konkrety. Głupio jednak by wyszło gdyby Tyson był przez tę opcję blokowany tylko po to by za pół roku wszystko zostało odwołane.
Władkowi się ta porażka trafiła w dość niewygodnym momencie kariery. Ale cóż. Bywa i tak.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-02-2016 19:26:02 
Ten rewanz wcale to nic pewnego..
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 11-02-2016 20:23:01 
Autor komentarza: WielkiBokserData: 11-02-2016 17:55:01
ma ktos linka jak wygladaja cyganskie walki uliczne ?

*
*
*

Tak xD

https://youtu.be/5ASilx8lECI?t=362
 Autor komentarza: Storm
Data: 11-02-2016 20:43:14 
Tyson powiedział:

“I’ve not heard anything I don’t know anything. I’ve got not dates, nothing. It will probably be the summer time because I haven’t really done any training yet. It’s not going to be anytime soon, I don’t think.”

''Prawdopodobnie rewanz odbedzie sie latem poniewaz ja nawet nie rozpoczalem treningow.''

Z moich informacji Tyson jest w ciaglym treningu. Moze to nie morderczy trening jak pod walke ale calkiem sporo trenuje. Sparingpartnerzy itd itp. Oboz Tysona tez potrafi grac. Pokazali to przed walka i teraz graja juz na calego. No coz biznes.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 11-02-2016 20:43:15 
Wlad musi pokazac ze ma jaja i zaryzzkowac ostro zaatkowac jesli chce wygrac z Furym woz albo przewoz!! pytanie czy go na to stac, jakby to byl Vitek nawet w formie z 2011 co zdeklasowal Adamka to by poszedl na wojne z Furym i pewnie bz go przelamal i znokaltowal
 Autor komentarza: Storm
Data: 11-02-2016 20:49:47 
Vitalij: Wlad chcial znokautowac Tysona i nie wyszlo. Tyson jest na to gotowy. Nie wiadomo czy jest natomiast gotowy na powolne punktowanie Wlada. I taka taktyka wydaje sie odpowiednia. W drugiej czesci walki Tyson musi sie wtedy otworzyc. I moze nokaut sam przyjdzie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-02-2016 20:50:20 
Storm
Tak też wygląda. Nie zapuścił się. Wie co ugrał w Grudniu. Nikt by tego nie chciał oddać łatwo.
 Autor komentarza: maksymst
Data: 11-02-2016 20:51:51 
Na temat Kliczki to popiszcie sobie jak ktoś z was przeczyta ich aktualną biografie
To co oni w życiu przeżyli i co ogarneli i ile razy upadali to masakra.a przegrana z tym ogórkiem
to żadna mega sensacja w ich życiu.Podnosili już się nie raz i nie dwa więc jak Władek wróci to napewno po tron
zapraszam do lektury
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 11-02-2016 21:25:56 
Jak już Vitalij71 napisał musi ostro zaatakować Tysona co będzie trudne bo stylowo Wład jest typowym outside fighterem z siłą punchera, który ma iść w bijatykę z bokserem niekonwencjonalnym mającym większy zasięg na dystansie a z bliska będącym lepiej wyszkolonym technicznie i posłać go na dechy groźniejszym ciosem. Mentalnie Fury jest sporo lepszy a teraz zna już smak topowego poziomu i zasiał ziarno wątpliwości w psychice byłego dominatora. Wątpię by Wład się przełamał i zgadzam się z Vitem71, że Vitalij by poszedł na wojnę cios za cios i by prawdopodobnie zadecydowała jego granitowa szczęka ale Wład nie jest urodzonym wojownikiem by to zrobić. No i czas działa na jego niekorzyść.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-02-2016 21:35:03 
Też zgodzę się raczej z koncepcją odważnego postawienia wszystkiego na atak. Tyson wypunktował Włada jego własną bronią. Młody Klitschko w tej walce namierzał, namierzał, namierzał i próbował namierzać.
Nie tędy droga. Już od 7 może 8 rundy powinien robić to na co mu w 12 nie starczyło już sił ale trochę nawet zaczęło wychodzić.
Tylko w jeszcze większym stopniu. Tyson jest tak samo jak i Wład ograniczony odpornością. Nie może przyjmować czego popadnie polegając na twardym łbie. A Wład ma czym uderzyć. W razie chaosu wprowadzonego do walki przez twardy atak Włada Tyson może się pogubić i wyłapać coś co sprawi że Wład zdoła dokończyć robotę. Tyle że to nie jest szablonowy styl Włada. Musiałby się przełamać i całkowicie zapomnieć o koncepcji boksu który do tej pory utrzymywał go na szczycie bo akurat na Tysona jak widać to nie zadziała. A i oczywiście przy takim boksie Klitschko zwiększa szanse Tysona na strzelenie kontry i wygranie walki przed czasem.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-02-2016 21:38:30 
lukaszenko

też mi się wydaje, że z tym rewanżem to nie wiadomo, czy w ogóle do niego dojdzie. Nie znamy jeszcze żadnych dat. Fury mówił, że może rewanż będzie latem, ale nie jest pewny. Z obozu Włada też niewiele konkretnych informacji wypływa.
 Autor komentarza: PawlakC
Data: 12-02-2016 00:12:20 
Maksymst
"Podnosili już się nie raz i nie dwa więc jak Władek wróci to napewno po tron
zapraszam do lektury"

Tylko ile wtedy mieli lat gdy się podnosili? 25, 30? Podczas rewanżu Władek będzie miał 40 lat, nie sądzę aby tym razem się podniósł, a na pewno nie przejmie tronu, jest na to po prostu za stary. Nawet jeśli jakimś cudem pokona Fury'ego to przyjdzie Wilder, Joshua lub Ortiz, którzy szybko zdetronizują Władka, bo jego era już minęła. Pora pomyśleć o emeryturze.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 12-02-2016 08:02:06 
Wladek nie mial nigdy mega psychiki szczegolnie po porazkach przez KO ale potrafil sie pozbierac i Steward pomogl mu wrocic na szczyt ale mi sie wydaje ze juz teraz nie znajdzie w glowie tych pokladow energiii i samozaparcia zeby sie podniesc i postawic na jedna karte
to juz nie jest mlody jezdziec bez glowy teraz ma rodzine dziecko i firme itd a ze jest inteligentnym wyksztalconym gosciem to na bank siedzi mu ta mysl z tylu glowy i nie pozwoli mu nadto ryzykowac
ja go rozumiem ale to oznacza czas na emeryture - nic nie jest wieczne a jego wieloletnie rzedy w HW i tak przejda do historii
 Autor komentarza: BGroup
Data: 12-02-2016 10:44:22 
Autor komentarza: PawlakC
Data: 12-02-2016 00:12:20
Maksymst
"Podnosili już się nie raz i nie dwa więc jak Władek wróci to napewno po tron
zapraszam do lektury"

Tylko ile wtedy mieli lat gdy się podnosili? 25, 30? Podczas rewanżu Władek będzie miał 40 lat, nie sądzę aby tym razem się podniósł, a na pewno nie przejmie tronu, jest na to po prostu za stary. Nawet jeśli jakimś cudem pokona Fury'ego to przyjdzie Wilder, Joshua lub Ortiz, którzy szybko zdetronizują Władka, bo jego era już minęła. Pora pomyśleć o emeryturze.

jest mój laicki ulubieniec , kolego Wład w walce z Furym nie był soba i kazdy to widział, Wład 2 razy pod rząd nie może dać tak słabej walki a Fury już lepszy nie będzie , druga sprawa na postawe włada w 1 walce ogromny wpływ miała depresja poporodowa na którą cierpiał a która szeroko opisywała prasa kolorowa
dobrze przygotowany Wład ubije w rewanzu grubego wacianego cygana
 Autor komentarza: PawlakC
Data: 12-02-2016 16:10:18 
BGroup

"Geniuszu", a z Jenningsem też nie był sobą? Ortiz go rozniósł, Kliczko jedynie na punkty wygrał. Z Powietkinem przez pierwsze rundy cały czas tylko klinczował bo nie radził sobie z agresywnym stylem Rosjanina. Z resztą wygrywał bo miał większy zasięg rąk. Teraz trafił na kogoś wyższego od siebie, z większym zasięgiem i poniósł porażkę. Ma już 40 lat i teraz będzie tylko gorzej. Pogódź się z tym, że jego czas już przeminął.

Z resztą wcześniej pisałeś, że walka była ustawiona, że Kliczko i Fury umówili się, że raz będzie wygrywał Władek, raz Tyson, żeby nie walczyć z Wilderem. A teraz twierdzisz, że przyczyną jego porażki była depresja? Zdecyduj się.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 12-02-2016 23:44:43 
GROiLLORT Data: 11-02-2016 19:18:56

"Dr" "MatkoBoskoObyMnieNieTrafili"
*
*
Ja pier...lę! To Ci się udało :D
 Autor komentarza: Rollins
Data: 12-02-2016 23:45:59 
maksymstData: 11-02-2016 20:51:51
Na temat Kliczki to popiszcie sobie jak ktoś z was przeczyta ich aktualną biografie
To co oni w życiu przeżyli i co ogarneli i ile razy upadali to masakra.a przegrana z tym ogórkiem
to żadna mega sensacja w ich życiu.Podnosili już się nie raz i nie dwa więc jak Władek wróci to napewno po tron
zapraszam do lektury
*
*
Tylem razy żydki się podnosili, że chyba czas leżeć i się nie podnosić
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.