KRASJUK: JEŚLI GŁOWACKI SPOTKA SIĘ Z CUNNINGHANEM, STRACI TYTUŁ

Kilka dni temu Andrzej Wasilewski przekonywał, że niemal na pewno pierwszym rywalem Krzysztofa Głowackiego (25-0, 16 KO) od czasu zdobycia tytułu mistrza świata kategorii junior ciężkiej według federacji WBO będzie Steve Cunningham (28-7-1, 13 KO). Zupełnie inaczej sprawę przedstawiają Ukraińcy reprezentujący interesy Aleksandra Usyka (9-0, 9 KO).

- Do walki z Cunninghamem powinno dojść w połowie kwietnia. Jeśli Al Haymon rzeczywiście będzie chciał takiego pojedynku, to dogada się z Cunninghamem w pół minuty. W mojej ocenie jest ponad dziewięćdziesiąt procent, że doprowadzimy do takiej konfrontacji - mówił szef grupy Sferis KnockOut Promotions.

Usyk - mistrz olimpijski z Londynu, piastuje status obowiązkowego pretendenta. Ewentualna walka "Główki" z Cunninghamem byłaby tak zwaną dobrowolną obroną, lecz nasi wschodni sąsiedzi przekonują, że Polak nie zdąży stoczyć takiej potyczki, bo wcześniej będzie musiał zaboksować przeciwko potężnie bijącemu mańkutowi z Kijowa.

- Dokładnie dwa miesiące przed upływem terminu na obowiązkową obronę, mniej więcej w połowie marca, mistrz otrzyma list od władz federacji WBO. A w nim będzie żądanie walki z obowiązkowym pretendentem do połowy maja, czyli z Aleksandrem. Jeżeli Głowacki do połowy maja nie spotka się z Usykiem, wówczas zostanie pozbawiony tytułu. Dlatego jego zespół stanie teraz przed trudnym wyborem. Mogą walczyć w kwietniu z Cunninghamem w obronie pasa, który następnie stracą, albo odpuszczą spotkanie z Amerykaninem i staną przed szansą utrzymania tytułu - powiedział Aleksander Krasjuk, dyrektor ukraińskiego oddziału należącej do braci Kliczko grupy promotorskiej K2 i współpromotor Usyka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BGroup
Data: 06-02-2016 14:42:26 
usyk potężnie bijący ?
głowka powinnien brac tego usyka od razu i dla mnie walka bez faworyta wbrew nachalnemu promowaniu Usyka na dominatora CW
 Autor komentarza: Krusher
Data: 06-02-2016 14:43:52 
Ciężko będzie wygrać z Usykiem. Myśle, że nie ma sensu porównywanie Ukraińca do Kudriaszowa.
Rosjanin to tylko siła, Ukrainiec też umiejętności. No i Kudriaszow przegrać nie musiał, z gościem o świetnym % nokautów przyjął tyle ciosów w serii i nie dał się położyć. Gdyby pomyślał, mógł przyklęknąć, dać sobie czas.
 Autor komentarza: TRM
Data: 06-02-2016 14:47:52 
pisałem o tym wcześniej już. przegrają przetarg jak się nie doganiają, Usyk jest znany na UA, ma konkretnego promotra za sobą , spokojnie mogą wyłożyć kasę na przetarg kasa się zwróci w kijowie ludzie przyjda na walkę bilety się sprzedadzą
 Autor komentarza: BGroup
Data: 06-02-2016 14:49:27 
krusher
oczywiscie ze to dwaj różni bokserzy , usyk technicznie jest palce lizac, poruszanie ( wbrew opiniom ze kica niepotrzbnie ) tez jest bardzo przemyslane , ale dla mnie nei jest puncherem to raz , dwa nie ma doswiadczenia w walkachna najwyzszym ZAWODOWYM poziomie wiec nie wiemy jak zachowa sie kiedy rywala bedzie w stanie rpzyjmowac i mocniej oddawac
 Autor komentarza: BGroup
Data: 06-02-2016 14:51:08 
Autor komentarza: TRM
Data: 06-02-2016 14:47:52
pisałem o tym wcześniej już. przegrają przetarg jak się nie doganiają, Usyk jest znany na UA, ma konkretnego promotra za sobą , spokojnie mogą wyłożyć kasę na przetarg kasa się zwróci w kijowie ludzie przyjda na walkę bilety się sprzedadzą

OMG a Głowka jest znany w USA apolonia amerykanska to jedna z lepszych publicznosci genrujacych kase w boksie zawodowym i ma jeszcze bardziej potęzny managment wiec przetragu raczej nie przegra
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 06-02-2016 14:56:05 
Głowacki ma większe szanse a Usykiem niż z Cunninghamem.
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 06-02-2016 14:56:32 
Moim zdaniem, jeśli ma się spotkać z Usykiem, to lepiej teraz niż za kilka walk. Im więcej rund by upłynęło tym Krzysiek miałby szanse upolować jakąś kontrą Usyka. Walka bez wyraźnego faworyta.
 Autor komentarza: starycap
Data: 06-02-2016 15:01:38 
Główka to ,Główka sio oby nie okazało się ,że to był strzał życia z Huckiem.Głowacki po operacjach może nie być gotowy na takich atletów co biją mocno i technicznie są nieźli.
 Autor komentarza: starycap
Data: 06-02-2016 15:02:10 
Główka to ,Główka sio oby nie okazało się ,że to był strzał życia z Huckiem.Głowacki po operacjach może nie być gotowy na takich atletów co biją mocno i technicznie są nieźli.
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 06-02-2016 15:14:33 
Główka stłucze tą banderowską mordę
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 06-02-2016 15:30:54 
Tez życzę obicia Usyka, koleś życzyłby śmierci większości Polsce.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 06-02-2016 16:01:17 
Ernesto
Zgadza się.

Poza tym coś w tym jest, żeby lepiej darować sobie walkę z Cuninghamem. Niewygodny, dynamiczny bokser z dużym doświadczeniem. Może i już starzejący się, ale jednak nie będzie pasował Główce moim zdaniem.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-02-2016 16:28:28 
@Milan
Przecież Polonia i kibice nie wyłożą kasy na przetarg. Haymon coś dorzuci? Bo ja wiem...
 Autor komentarza: BGroup
Data: 06-02-2016 16:36:21 
PanAdam
pośrednio Polonia dorzuci bo przyjdzie i wypęłni hale , po walce Szpilki i Głowki własnie masz jeszcze watpliwosci ze Polacy sie w USA opłacaja ???
 Autor komentarza: tapir
Data: 06-02-2016 16:41:43 
Głowacki i tak prawdopodobnie długo tego pasa nie utrzyma, bo ta kategoria jest naprawde mocno obsadzona. Ale nawet jak straci ten pas to zawsze może jeszcze powalczyć o jakiś inny.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 06-02-2016 16:48:10 
BGroup
Data: 06-02-2016 16:36:21
PanAdam
pośrednio Polonia dorzuci bo przyjdzie i wypęłni hale , po walce Szpilki i Głowki własnie masz jeszcze watpliwosci ze Polacy sie w USA opłacaja ???

Milion osób oglądało Szpilkę z wilderem, trzysta tysięcy Faufarę z Brytolem więc ja nie mam wątpliwości!
Polacy w stanach się nie opłacają.
Te pare tysięcy wejściówek ma pokryć koszty przetargu?
Dwa że Głowacki to nie szpilka on hali nie sprzeda.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 06-02-2016 16:49:06 
tapir
Niby jaki?
Ruscy trzymają łapę na reszcie.
 Autor komentarza: BGroup
Data: 06-02-2016 16:57:40 
kapitanbomba
fonfara z clevem nałozylo sie z jakims wydarzeniem w USA ( jakas gra zespolowa )
dwa jesli sie nie sprzedja dlacego tak długo holowano Adamka , dlaczego Marqules z takim entuzjazem opowiada o sukcesie marketingowym gali ze szpilka ?
 Autor komentarza: tapir
Data: 06-02-2016 17:04:35 
kapitanbomba
Ruscy mają WBC i WBA, IBF ma Ramirez. Ale Rosjanie mogą te pasy stracić w każdej chwili.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 06-02-2016 17:13:09 
Trochę pech Głowackiego z tymi kontuzjami, operacjami. Widać też wyraźnie, że jebanej federacji nie bardzo pasuje on jako posiadacz pasa.
Dziwne to trochę wszystko, że takie kłody się rzuca pięściarzowi pod nogi.

Gdyby faktycznie Głowacki miał stanąć przed takim wyborem (Usyk, albo USS i odebranie pasa), to lepiej już wystartować do Ukraińca. Z Cunninghamem też sprawa zwycięzcy byłaby mocno niepewna.
 Autor komentarza: jantra
Data: 06-02-2016 17:15:12 
Usyk nie ma tak mocnego ciosu o jakim wszyscy piszą. Petardę i bombę to mają Kovalev, Kurdiashov czy Golovkin. Słabych zawodników demolował szypko, ale z takim Danie Venterem męczył się już 9 rund a z Andrey Knyazev 8 czyli Ci dwaj Panowie prawie wytrzymali pełen dystans z Ukraińcem.
 Autor komentarza: hitman
Data: 06-02-2016 17:19:45 
Co do tego czy Głowacki przyciąga publikę lub też nie pamiętajcie, że gale organizowane przez Haymona charakteryzują się tym, że widzimy na jednej gali zazwyczaj 2 ciekawe pojedynki, które nominalnie można by było zorganizować na osobnych galach. Więc ja osobiście nie martwił bym się tym, że Główka może nie zapełnić hali w USA. Haymon ma wielu bokserów pod swoimi skrzydłami
 Autor komentarza: hitman
Data: 06-02-2016 17:21:30 
Jeszcze wracając do Usyka. Ma Głowacki niejako problem jako Champion WBO. Najpierw Huck po porażce(!!) próbował odebrać tytuł Polakowi przy zielonym stoliku, a teraz ta akcja z Usykiem. Ciekawe jak to się wszystko potoczy
 Autor komentarza: rocky86
Data: 06-02-2016 17:23:27 
O ile pamiętam, to Szpilkę z Wilderem oglądało średnio 500 tys osób w USA. Walka fonfary odbyła się chyba w czasie rozgrywek footballu amerykańskiego, no i walka szpilki była o pas w HW.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 06-02-2016 17:24:36 
Co wy pierdolicie, że Usyk nie ma ciosu, że nie jest puncherem itd?
Ukrainiec bije bardzo mocno.
A boksuje czasem dłużej, bo nie spieszy się. Poza tym czasem chce dłużej poboksować. I dla publiki, i żeby poćwiczyć pewne elementy.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 06-02-2016 17:25:55 
rocky86Data: 06-02-2016 17:23:27
O ile pamiętam, to Szpilkę z Wilderem oglądało średnio 500 tys osób w USA. Walka fonfary odbyła się chyba w czasie rozgrywek footballu amerykańskiego, no i walka szpilki była o pas w HW.
*
*
Nie pamiętam jak to było, gdy walczył Fonfara, ale gdy walczył Szpilka, akurat była dogrywka jakiegoś meczu NFL w fazie play off, czyli dla Amerykanów ważna sprawa.
 Autor komentarza: jantra
Data: 06-02-2016 17:34:52 
@AutorKomentarza
Ma przyzwoity cios, ale nie znokautuje każdego jak Wilder, Ortiz, Kurdiashov, Kovalev czy Golovkin. Będzie nokautował ze zmiennym szczęściem.
 Autor komentarza: jantra
Data: 06-02-2016 17:43:31 
Gdyby nie mecz to dla Szpili przed telewizorami zasiadło by 5 milionów Amerykanów.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 06-02-2016 17:44:01 
Autor komentarza: AutorKomentarza

Z Fonfarą było podobnie, a do tego nie pasów w stawce, to nie waga ciężka i nie było Amerykanina w ringu
 Autor komentarza: basu00
Data: 06-02-2016 17:45:49 
Usyk to narazie nikt,wmawiają mu że jest super i chłop zaczyna w to wieżyć...pięc walk na krzyż i chce atakowac pas...a jeszcze porządnie w pysk od nikogo nie dostał...
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-02-2016 17:57:30 
Dla mnie cały ten pomysł walki z Cunninghamem jest poroniony. Potem może z Adamkiem wracającym do cruser po łomocie od Moliny...
 Autor komentarza: jantra
Data: 06-02-2016 18:12:00 
@basu

Wieżyć nie może, ale wierzyć już tak.
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 06-02-2016 19:14:12 
jantra czy bak jak wolisz

"@basu

Wieżyć nie może, ale wierzyć już tak."

Zacytuję Ciebie :)

jantra "Data: 03-02-2016 09:32:56
@NietrzezwyTomasz

Oczywiście, że Arab zaliczy nogdaun, ale szypko dojdzie do siebie. To będzie w 8 rundzie.

Ty śmiesz poprawiać innych?

Proponuję Ci SZYPKO usiąść do słownika ortografii :)

Tylko nie pozwól sobie przy okazji walki z wiedzą na NOGDAUN :)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 06-02-2016 19:43:27 
Tyle ze pasy maja tak naprawde sredni bokserzy. Lebioda juz rozbita, drozda nawet wlodarczyk moglby ubic jakby trochę wiecej boksowal ale makabu moze juz go zlac, ramirez...bez jaj. Glowka wyglada w tym towarzystwie najlepiej i nie dlatego ze polak
 Autor komentarza: TRM
Data: 06-02-2016 19:56:36 
BGroup:

"OMG a Głowka jest znany w USA apolonia amerykanska to jedna z lepszych publicznosci genrujacych kase w boksie zawodowym i ma jeszcze bardziej potęzny managment wiec przetragu raczej nie przegra "

ta jasne Główka znany w USA :D może wśród poloni trochę, podobnie jak u nas w kraju. nie miał żadnej obrony , nie walczył na otwartym polsacie itp żeby ludzie go poznali. zresztą nie wiadomo czy haymon będzie stawał do przetargu czy wasyl. dla K2 Usyk to sprawa priorytetowa , dali mu na trenera ali bashira, w gościa inwestują kasę . jak zechcą to przebiją , poza tym zawsze jeszcze jakiś oligarcha możę się dołożyć jak w przypadku walki povietkin - wład (to była bodajżę 1 gala organizowana przez rabinskiego).
 Autor komentarza: TRM
Data: 06-02-2016 20:02:47 
piszecie że mlion oglądało Szpilkę... ta jasne tylko artur to kapitalny twór marketingowy. dużo lepiej wypromowany niż osiągnięcia, pokonani przeciwnicy czy umiejętności czysto bokserskie. poza tym to było walka o MŚ w cięzkiej, a to też dodaje prestiżu. Głowacki tak sie nie promuje jak the pin, podobnie jak diablo który również na braku promocji dużo stracił i musiał szukać kasy w wyjazdowych wojażach. zresztą zobaczcie z kim usyk walczył po przejściu na zawodostwo, żadnego pompowania balona, gościie z dodatnimi rekordami, co mają po kilkanascie zwycięstw. ten muller od masternaka został poskłądany w bodajże 3 rundy a jakie doświadczenie master ma w profi a jakie usyk. gość ma potencjał, doświadczenie z amatorki i dla glowackiego nie będzie łatwym rywalem. ale lepiej teraz niż później bo gdy bardziej nabierze doświadczenia to będize jeszcze groźniejszy
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 06-02-2016 20:26:27 
jantra Data: 06-02-2016 17:34:52
@AutorKomentarza
Ma przyzwoity cios, ale nie znokautuje każdego jak Wilder, Ortiz, Kurdiashov, Kovalev czy Golovkin. Będzie nokautował ze zmiennym szczęściem.
*
*
Też uważam, że od dziesiątej walki Usyk zacznie nokautować na przemian...
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 06-02-2016 20:31:29 
Maniek1986Data: 06-02-2016 19:43:27
Tyle ze pasy maja tak naprawde sredni bokserzy. Lebioda juz rozbita, drozda nawet wlodarczyk moglby ubic jakby trochę wiecej boksowal ale makabu moze juz go zlac, ramirez...bez jaj. Glowka wyglada w tym towarzystwie najlepiej i nie dlatego ze polak
*
*
Zupełnie nie rozumiem opinii, że Lebiediew już rozbity. Skąd wy czerpiecie tę wiedzę? Bo z naszprycowanym Jonesem padł?
Walczy teraz ostrożniej, nie dąży na siłę do skończenia przed czasem, i tyle.
To wciąż świetny pięściarz. Jak dla mnie najlepszy na dzień dzisiejszy w Cruiser.

Drozda w sumie każdy mógłby ubić, jakby... był trochę lepszy w jakimś tam elemencie bokserskiego rzemiosła.
A nawet jeśli nie, to przy odrobinie szczęścia.
Nie będę mówił skąd, a raczej z czego ta opinia.

A Ramirez...
Najsłabszy z tych mistrzów, ale jednak pięściarz z czołówki. Ma swoje atuty.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 06-02-2016 20:58:52 
dzis ufc i debiut grabowskiego :)

Walka wieczoru:

170 lbs:Johny Hendricks (170) vs. Stephen Thompson (170)
Karta główna:

265 lbs: Roy Nelson (258) vs. Jared Rosholt (245)
205 lbs: Rafael Cavalcante (205) vs. Ovince Saint Preux (206)
125 lbs: Joseph Benavidez (125) vs. Zach Makovsky (125)
205 lbs: Misha Cirkunov (206) vs. Alex Nicholson (201)
170 lbs: Mike Pyle (170) vs. Sean Spencer (170)
Karta wstępna: (FOX Sports 1)

155 lbs: Josh Burkman (156) vs. K.J. Noons (156)
265 lbs: Damian Grabowski (235) vs. Derrick Lewis (263)
125 lbs: Ray Borg (125) vs. Justin Scoggins (125)
145 lbs: Noad Lahat (145) vs. Diego Rivas (144)
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 06-02-2016 21:04:13 
Spokojnie sobie da radę z CUNNINGHANEM
Usyka bym nie ruszał jak długo się da
mega ciężko by miał Głowacki z nim
 Autor komentarza: BGroup
Data: 06-02-2016 21:37:25 
TRM
baranie bo inaczej nie można , wygrana Głowki z Huckiem była mega wydarzeniem , nokaut obiegł cały świat , dwa poczytaj jak dzielony jest przetrag mistrz vs pretendent i wtedy zastanow sie czy beda tak głeboo siegac do kieszeni
promotorzy z USA kochaja Polaków bo robią na nich kasę , dlatego pomopowano adamka w HW i dlatego teraz Głowka bedzie miał starannie prowadzoną kariere
 Autor komentarza: TRM
Data: 06-02-2016 22:34:12 
baran to cię robił. a główka może mieć tak prowadzoną karierę że muszą najpierw ogarnąć z kim mają walczyć żeby nie stracić pasa. a poza tym przetarg to inwestycja, co z tego że głowka by więcej zgarnal jako mistrz skoro jeśli zechcą zdobyć to w koszta mogą to wrzucić. proste i logiczne. a wiadomo że polacy mają dobre w usa dzięki poloni, a raczej nie w usa bo jakby walka była w texasie to nie wiem ile by taki szpilka czy adamek sprzedali biletów. walczą gdzie są duże skupiska poloni, nowy york, jersey czy chicago. btw w crusier adamek chuja zarabiał mimo że zapełniał całe prudential dlatego poszedł do cięzkiej. a i tak jego najlepsza wypłata to gala we wrocławiu.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 06-02-2016 22:35:20 
BGroup
Nie takim znowu mega. Copa by się trzeba zapytać ;-)

Na pewno Amerykanów obchodzi jakiś tam Głowacki, no i jakiś tam Huck.
 Autor komentarza: BGroup
Data: 06-02-2016 22:38:14 
trm
widzisz baranku , jak ja mam dyskutowac z userem ktory nie wie ze Polacy za wielka woda sie sprzedaja , dlaczego Gołota dostał 4 szanse mistrzowskie a taki Tua tylko 1 , pomysl ja wiecznei zył nie bede
Usyk na zawdostwie nie miał jeszcze weryfikacji a wygranie przetargu z Głowka po hype z wygranje z Huckiem kosztowaloby bardzo duzo baranie
 Autor komentarza: ekspertkris
Data: 06-02-2016 22:39:49 
Banderowskie mendy chca okrasc polakow jak zawsze...
 Autor komentarza: BOXER
Data: 06-02-2016 22:47:07 
Boje się ze walka z Hukiem była przypadkową wygraną Główki.
Z całym szacunkiem dla Główki ale oprócz walki z Hukiem nie miał mega walk.
 Autor komentarza: TRM
Data: 06-02-2016 22:51:39 
pisze że się sprzedają tam, gdzie są największe skupiska poloni. tylko wytłumacz mi dlaczego adamek największego siana nie zarobił w tych stanach? i pomyśl ile taki szpilka sprzedałby biletów w nevadzie. poza tym amerykanie narazie leją na crusier i nic się nie zanosi zeby było inaczej. zresztą o ilę się nie mylę to haymon ma np gasijewa i również może go zechce wystawić. jak będą stany to nie będzie ciepłego kurwidołka jak diablo w polsce i obron z robinsonem. a usyk tak czy siak mandatory dostanie i wtedy zobaczymy. zresztą jego od główki dzieli go walka z takim zawodnikiem jak huck, bo z tymi co walczył do tej porty to głowacki przez większość swojej kariery się nie bił. tylko obijanie romana kracika na gali w wołowie
 Autor komentarza: TRM
Data: 06-02-2016 22:58:20 
zresztą zarówno szpilka, głowacki jak i cały wasyl pana boga za nogi złapali że haymon zaczął bawić się boks, inwestować dużą kasę i robić tą piramidę finansową która kiedyś pewnie pierdolnie. bo tak to by ewentualnie trafili na duvę która pewnie 1/4 tego hajsu co płaci haymon by nie dała. tyle że haymon ma zawodników wielu, przemiał na pewno spory poza tym crusier to waga która i tak najmnocniej stoi w europie i narazie nic się nie zmienia. a kliczki wiedzą też jak robić bokserski biznes i widzą potencjał u usyka która na UA jest bardziej znany niż główka u nas i poloni z NJ razem wziętej.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 07-02-2016 00:42:56 
a nie liczy sie czas kontuzji?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 07-02-2016 02:18:53 
Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 06-02-2016 20:31:29
Maniek1986Data: 06-02-2016 19:43:27
Tyle ze pasy maja tak naprawde sredni bokserzy. Lebioda juz rozbita, drozda nawet wlodarczyk moglby ubic jakby trochę wiecej boksowal ale makabu moze juz go zlac, ramirez...bez jaj. Glowka wyglada w tym towarzystwie najlepiej i nie dlatego ze polak
*
*
Zupełnie nie rozumiem opinii, że Lebiediew już rozbity. Skąd wy czerpiecie tę wiedzę? Bo z naszprycowanym Jonesem padł?

bo naszprycowany jones zgwalcil jego cialo i psychike robiac z niego quasimodo, on nie boksuje odroznej bo chce tylko zapewne sie boi tak w glowie
 Autor komentarza: ekspertkris
Data: 07-02-2016 09:16:52 
@Maniek

Jestes kacapem??
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 07-02-2016 10:01:17 
Usyk go zbije jak będzie chciał i w , której rundzie będzie chciał znokautuje.
 Autor komentarza: BGroup
Data: 07-02-2016 10:09:00 
Autor komentarza: BOXER
Data: 06-02-2016 22:47:07
Boje się ze walka z Hukiem była przypadkową wygraną Główki.
Z całym szacunkiem dla Główki ale oprócz walki z Hukiem nie miał mega walk.

ale miał kilkadziesiąt rund sparingowych z Diablo w ktorych naruszony był bodajże jeden raz a to tez o czyms swiadczy
 Autor komentarza: BGroup
Data: 07-02-2016 10:13:17 
Autor komentarza: TRM
Data: 06-02-2016 22:51:39
pisze że się sprzedają tam, gdzie są największe skupiska poloni. tylko wytłumacz mi dlaczego adamek największego siana nie zarobił w tych stanach?

bo k..a walczył z Vitem i cały światowy marketing HW wmowił niedzielnym że tylko cruiserzy Adamek i Haye moga pokonac braci , Bo vit by ukraincem i prowadził swoja kariere w europie czego ty jeszcze nie wiesz
głowka z pasem moze byc doskonała walka na przed walke wieczoru gdzie bedzie bił sie np Wilder dlatego yale i Haymon łatwo tego pasa nie oddadza i pisanie ze team usyka na 100 % wygra przetarg jest mega głupie
 Autor komentarza: skud
Data: 07-02-2016 13:44:16 
Tez jestem zdania ze Glowacki z Cunem straci tytul.Jak tylko dowiedzialem sie o takiej opcji.
 Autor komentarza: TRM
Data: 07-02-2016 19:53:35 
BGroup

jak narazie na ten temat wypowiadał się Vitalij, że chcą walkę zrobić w kijowie i teraz ten krasyk się wypowiada. ukraińcy są pewni swego, bo z obozu główki cicho bo wasyl nie wie czy mu haymon sypnie dolarami bo sam jest za cienki w uszach taka prawda.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.