PROMOTOR GALI ZACHWYCONY SZPILKĄ I JEGO KIBICAMI

Sobotnie starcie Artura Szpilki (20-2, 15 KO) z Deontayem Wilderem (36-0, 35 KO) promował Lou DiBella, oczywiście we współpracy z Alem Haymonem. Po zakończonej gali sławny amerykański promotor nie ukrywał, że doping polskich kibiców zrobił na nim wrażenie. Bo przecież kiedyś Polonia wspierała Andrzeja Gołotę, potem Tomka Adamka, a teraz identyfikuje się ze "Szpilą".

- Wilder nigdy nie boksował w tej hali, a Charles Martin, nie czarujmy się, był dotąd postacią anonimową. Mimo wszystko przygotowane bilety w liczbie 9 700 wyprzedaliśmy, powiększyliśmy pulę do 12 600 i też sprzedaliśmy komplet. Zobaczyliśmy prawdziwą moc polskich kibiców. Zresztą widzieliśmy to już wcześniej, gdy Krzysztof Głowacki walczył w ubiegłym roku z Marco Huckiem. Polscy kibice skupieni w Nowym Jorku są po prostu niesamowici - mówi zadowolony DiBella.

WILDER: STYL SZPILKI SZALENIE NIEWYGODNY

- Przecież ogłosiliśmy walkę miesiąc temu i mieliśmy bardzo mało czasu na promocję. Od razu chciałem, by to właśnie Szpilka był rywalem Wildera i Artur przyjął to wyzwanie. Wiedziałem też, że da dobrą walkę i tak było. Artur ma jaja ze stali i naprawdę chciał zabrać ten pas do Polski. Rzucił wszystko na szalę i należy mu się szacunek za to, co pokazał w konfrontacji z Wilderem - dodał promotor sobotniego wieczoru.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Champion20
Data: 18-01-2016 17:09:52 
Szpilka dobrze się sprzedaje napewno jeszcze nie raz wystąpi na takiej dużej gali bo kasa płynie. Spokojnie Martin jest w jego zasiegu tylko czy w ogóle szpilka taka walke z Martinem dostanie...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 18-01-2016 17:15:42 
Zwłaszcza , że fucki w strone murzynów hahaha..
 Autor komentarza: suspensus
Data: 18-01-2016 17:24:28 
Ulubieniec kibiców Andrzej Gołota przyniósł tak na prawdę Polsce najwięcej wstydu.
 Autor komentarza: suspensus
Data: 18-01-2016 17:29:30 
Szpila nigdy nie miał szczęścia do Nowego Jorku - tam dwa razy przegrał przez nokaut. Natomiast jego szczęśliwym miastem jest Czikago, w którym 4 razy wysrał (2 x z Mollo, z Cobbem i Quezadą) oraz Uncasville (wygrane z Danny'm Williamsem i Saulsberry'm).
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 18-01-2016 17:32:14 
Bo w Wietrzynym Mieście walczył z TOP 10.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 18-01-2016 17:33:52 
W Wietrznym Mieście Szpilman walczył z emerytami to z kim miał przegrał.. Saulssberry go mocno postraszył jak Mike Mollo.
 Autor komentarza: suspensus
Data: 18-01-2016 17:33:53 
Mike Mollo był nie doceniany i wyśmiewany że był instruktorem fitness a okazał się bardzo dobrym i groźnym rywalem. Zobaczycie ile krfi napsuje Krzyśkowi Zimnochowi, a może nawet z nim wygra?
 Autor komentarza: suspensus
Data: 18-01-2016 17:39:23 
Zobaczycie - Mollo posadzi Krzyśka na deski albo urwie mu parę rund, Krzysiek się z nim namęczy. Szpila zobaczy, że Zimnoch nie jest żadnym zagrożeniem i jesienią dojdzie do ich walki na Polsat Boxing Night.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-01-2016 17:45:23 
"Szpilka dobrze się sprzedaje napewno jeszcze nie raz wystąpi na takiej dużej gali bo kasa płynie. Spokojnie Martin jest w jego zasiegu tylko czy w ogóle szpilka taka walke z Martinem dostanie..."
Nie dostanie..Szpilki z kims z top 10 hv nie zobaczymy conjmniej 1, 5 roku..i to dla jego dobra..Musi sie odbudowac i popracowac nad niektorymi sprawami..Pasek u Martina za dlugo nie zagosci..Mistrz z przypadku..niestety..
 Autor komentarza: suspensus
Data: 18-01-2016 17:56:36 
Pamiętajcie - wielu bokserów wagi ciężkiej ustawi się teraz w kolejce do Martina. Nikt nie będzie czekać specjalnie aż Szpila się odbuduje i zadeklaruje gotowość do walki. Przede wszystkim na celowniku Martina będą teraz mistrzowie Fury i Wilder oraz Joshua i Haye. Szpilę czeka długa przerwa spowodowana operacją ręki, a potem 1-2 walka na odbudowanie. Nie da rady, zapomnijcie o Martinie niestety.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-01-2016 18:51:05 
" Przede wszystkim na celowniku Martina będą teraz mistrzowie Fury i Wilder oraz Joshua i Haye"
Raczej Martin bedzie na ich celowniku;)
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 18-01-2016 18:51:32 
rtacja supsensus
Do Martina kolejka chętnych a pewnie pierwszy będzie Joshua już nie długo i zapewne znokautuję Martina i bedzie miał pas ibf . Wiec Szpilka o Martinie niech zapomni druga sprawa to taka

że Szpilka ma dopiero 26 lat a już dwie bolesne porażki przed czasem w tym ta ostatnia przez bardzo cieżki nokaut.

Zobaczymy w nastepnych walkach jak będzie z odpornością Szpilki na ciosy
bo jeśli znowu zawalczy z a jakiś czas z panczerami typu Ortiz , Joshua Parker czy choćby nie za szybkim ale mocno bijący Stiverne czy nawet Mikem Perezem to znowu "szpila" dostanie cieżkie ko i przed 3o tką zakończy karierę rozbity, nawet z usazczerbkiem na zdrowiu!!! a tego mu nie życze!!
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 18-01-2016 18:51:56 
Walka w usa miloin wodzów.
Walka w Polsce milion widzów.

Okrutną lipa i potwarz dla Wildera.
Wildera w USA nikt nie ogląda jest nikim:(

Ale zastanawia mnie jak mało Polonii ogląda walki Polaków. Walki Foufary też mają żałosną oglądalność.
Bardzo źle się dzieje.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 18-01-2016 18:58:38 
Vitalij71
A po ile porażek mają kliczko i Manny?
Ile miał Badr Hari?
Taki strzał jak wyłapał Artek nie pomaga na głowę i odporność ale to nie tak że jestn strzał i koniec.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 18-01-2016 19:20:19 
Porównajcie widowiskowość Szpilki do nowego maestro Martina :) Na tle Martina nawet drewniany Głazkow wyglądał na widowiskowego (choć w tej walce fajnie się zaprezentował).
Moim zdaniem każdy bokser powinien mieć ciekawy styl, unikalny. Jak nie będziesz rozpoznawalny to nikt twoich walk nie będzie chciał oglądać, proste. Samym gadaniem się nic nie zdziała, koniec końców ludzie chcą oglądać boks.
Być może przekonał się do tego Adam Kownacki, bo pewnie nie będzie tak fruwał po ringu jak Szpilka, inne warunki, ale znalazł sposób na fajny boks. Ciągle stoją mi przed oczami te krótkie ciosy garda przy gardzie, sierp, podbródkowy, sierp, sierp i tak bez końca. Rewelacja. Ludzie mieli co oglądać.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 18-01-2016 19:41:43 
Szpilka vs Deontay to był pojedynek na przyzwoitym poziomie szybkościowym. Kiedy ostatnio widzieliście by mniejszy spychał do lin większego? Oni cały czas się ruszali, a bomby wisiały w powietrzu. Kilka czystych ciosów Szpilki i Wilder byłby naprawdę naruszony, a było przecież parę momentów gdzie po przyjęciu uderzenia musiał schodzić do defensywy.
Povetkin bije z różnych płaszczyzn jak trafi to gasi, ale szybkościowo jest wolniejszy od Tomasza Adamka, a co dopiero Szpilki i co dopiero Wildera, który oprócz szybkości ma gabaryty i ten potwornie silny cios.
 Autor komentarza: skud
Data: 18-01-2016 19:42:34 
Amerykanie,sugeruja sie biznesem i nie do konca patrza na miejsce danego ,boksera w rankingu!Tarwer.Cunn,Areolla,Adamek to sa nazwiska,ktore sie sprzedaja i nie dziwi na Gali obecnosc Furego(ktorego znaja osoby takie jak my.Ale,dla zwyklych kibicow ,sa malo znani!to wlasnie Adamek i kumple przyciagna ,kibocow!
 Autor komentarza: Andrzej333
Data: 18-01-2016 19:52:27 
z pewnością kibice są argumentem Szpilki. Szkoda, że o sam prawdopodobnie sądzi, że jego wyjątkowość decydowała o doborze do tej walki.A dobór był idealny : masa kibiców i minimalne zagrożenie dla Koszykarza.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 18-01-2016 20:10:41 
kapitan bomba ja nie napisałem że to już koniec Szpilki tylko powinien unikać rasowych' panczerów "jakimi są wymienieni prze zemnie wyżej fighterzy w poprzednim poście i tyle.
a Szpilka wypracował już swój styl i ma bazę kibiców zarówno w Usa jak i w Polsce.
Kto wie może na pbn w pażdzierniku zawalczy np z Wachem.
 Autor komentarza: kermitt
Data: 18-01-2016 20:12:40 
http://www.cda.pl/video/5512148b?wersja=360p
Tutaj walka Wilder- Szpilka
Do idiotów wypisujacych glupoty, ze Szpilka wlasciwie nic nie zrobil, nie mogl siegnac, etc:
1:30- Szpilka bije potezny lewy, trafia w gardę ale aż przesuwa Wildera
3:40- Szpilka piękne trafia prawym
5:07- Szpilka trafia mocnym lewym

dalej mi sie nawet nie chce, trzeba byc skonczonym nieudacznikiem zyciowym i nieukiem bez szkoły: mowa tu o takich jak odyniec, sajferr, wojtyla i reszta zakompleksionych nieudoli, zeby twierdzic, ze Szpilka nic nie robił i tylko 'pacał' Wildera.
Szpilka wygrywal te walke na punkty, wielokrotnie Wildera trafial, zapedzal akcjami na liny i trafial przy tych linach prosto w twarz prostymi, etc
Nie raz trafil go tez jabem.
Wiekszosc dziennikarzy sportowych wyraznie mowi ze Szpilka na punkty prowadzil.
Ale kilku hejterow, zyciowych nieudacznikow, cieniasow i słabeuszy musi się wyżyć, to takie typowe
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 18-01-2016 20:18:10 
kermitt

Faktycznie miałeś sporo racji coraz więcej portali nie tylko w Polsce ale i za granicą ponadto duza liczba dziennikarzy sportowych twierdzi ze Szpilka do 9 rundy wygrywal na punkty
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 18-01-2016 20:20:01 
kermitt
Pamietasz moje wpisy przed walką???Mowilem krótko przestańcie pierdolić o Jenningsie bo do Wildera wyjdzie inny Szpilka!
 Autor komentarza: szewczenko
Data: 18-01-2016 20:26:46 
303... masz racje co do innego SZpilki w walce z Wilderem,a co do walki to chyba widzieliście karty punktowe
 Autor komentarza: tolek78
Data: 18-01-2016 20:26:58 
Rafałku nie próbuj się wybielać według ciebie miała być deklasacja Szpilki a że trafiłeś z typem?co to znaczy?odpowiadam nic bo 99.9%userów trafiło
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 18-01-2016 20:37:42 
Autor komentarza: tolek78
Rafałku nie próbuj się wybielać według ciebie miała być deklasacja Szpilki a że trafiłeś z typem?co to znaczy?odpowiadam nic bo 99.9%userów trafiło

Co to jest deklasacja należy najpierw określić.
Ale na pewno Wilder pokazał, że jest o klasę lepszy.
 Autor komentarza: Darion
Data: 18-01-2016 20:53:13 
O kermitt, suspensus i dywizjon znowu nadaja, naczelne Janusze orga.
 Autor komentarza: kermitt
Data: 18-01-2016 20:55:47 
Idzmy dalej:
http://www.cda.pl/video/5512148b?wersja=360p
6:29- bardzo ładne TRAFIONE dwa jaby Szpilki zakonczone krotkim lewym sierpem
7:05 - drugi jab Szpilki w akcji muska Wildera
9:08 - celny mocny cios na korpus
9:18 - bardzo mocny cios Szpilki, zablokowany ale częściowo, częściowo trafił

Kur.a ludzie ja moge tak znajdywac i znajdywac, co Wy za walke ogladaliscie?
Rozumiem, ze jak zwykle libacja i zacinajace sie streamy, ale jak tak to nie punktujcie walki, bo pojecia o tym macie tyle co nic, klasyczni laicy z zerowa wiedza o boksie, Janusze z onetu sie na orgu zebraly...
 Autor komentarza: kermitt
Data: 18-01-2016 20:57:02 
"Autor komentarza: GrzelakData: 18-01-2016 20:37:42
Autor komentarza: tolek78
Rafałku nie próbuj się wybielać według ciebie miała być deklasacja Szpilki a że trafiłeś z typem?co to znaczy?odpowiadam nic bo 99.9%userów trafiło

Co to jest deklasacja należy najpierw określić.
Ale na pewno Wilder pokazał, że jest o klasę lepszy."
----------------------
@Grzelak,
Jak Cię lubię, to czasem wychodzi z Ciebie Janusz i poziom onetu.
Wiekszosc dziennikarzy sportowych uwaza, ze Szpilka prowadzil na punkty, a Ty nie dosc ze uwazasz, ze oni sie myla, a Ty wiesz od nich wiecej o boksie, to jeszcze twierdzisz, ze Wilder jest klase lepszym bokserem.
Kolego, rusz troche glowa czasem bo sie kompromitujesz
 Autor komentarza: AStraszek
Data: 18-01-2016 21:01:59 
I co z tego, że prowadził na punkty, jakby z Martinem prowadził na punkty i dostał KO, też byście się tak podniecali, Wilder to jest tylko troszkę lepszy mistrz od Martina, nic specjalnego, jak nie będzie faulował to Sasza zrobi na nim KO, takie jest moje zdanie.
 Autor komentarza: AStraszek
Data: 18-01-2016 21:04:10 
Co do wielkiego "niekoronowanego" mistrza Szpilki, wy widzieliście w ogóle mocny cios? Przed walką pisaliście takie bzdury że "The Pin" ma mocny cios, mocny cios to miał Corrie Sanders, a nie solidny średniak z Wieliczki.
 Autor komentarza: AStraszek
Data: 18-01-2016 21:05:26 
Jeszcze wracając do tematu zwycięstwa na punkty, ktoś mu bronił nie pajacować i wystrzelać jakiegoś niepotrzebnego haka, w związku z czym był odkryty? No kto mu bronił? Na pewno nie trener ani widzowie.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 18-01-2016 21:07:31 
Rafał dzisiaj dobrze prawi,,Polać mu!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: pankracy
Data: 18-01-2016 21:19:52 
Grzelak

Wilder o klasę lepszy od Szpilki?.Nie, bo jebnę.Szpilka jest praktycznie w każdym elemencie lepszy od Wildera tj. praca nóg, szybkość, technika nawet moim zdaniem ma większe jaja co było widać już na początku walki gdy od razu bez żadnych kalkulacji ruszył na bumobija.Przecież Wilder oprócz lewego prostego nie umie zadać żadnego ciosu poprawnie.Te jego cepy z Teksasu są idealnym odzwierciedleniem jego warsztatu technicznego.Gdyby nie ten wzrost i łapy jak u orangutana to Dionti po prostu leży i kwiczy.Jeżeli dojdzie do walki z Furym to jestem wręcz przekonany, że Wilder będzie bezradny jak dziecko we mgle.Przecież on już w pierwszych rundach z małym Szpilką nie wiedział co ma robić.Zresztą Fury to już go złamie psychicznie przed walką na konferencjach prasowych coś jak McGregor z Jose Aldo.
 Autor komentarza: kermitt
Data: 18-01-2016 21:20:15 
http://www.cda.pl/video/5512148b?wersja=360p

Idziemy dalej, potem to wszystko połącze dla idiotow ktorzy mowia ze Szpilka nic nie trafial a jedynie 'pacał po dołach':
9:53 - dwa mocne ciosy na tulow, Wilder az sie obkreca i ucieka
10:27 - trafiony cios prawy Szpilki
11:53 - trafiony mocny cios na ciało
12:12 - WILDER PODNOSI RĘKĘ W GEŚCIE ZWYCIESTWA, SZPILKA NATYCHMIAST PODNOSI SWOJĄ, NA CO WILDER NIEOCZEKIWANIE NATYCHMIAST BIEGNIE Z ATAKIEM NA SZPILKĘ.
To jest najlepszy dowod ze Wilder zrobil to celowo, wiedzial jak Szpilka zareaguje. Jest to bardzo znaczaca sytuacja, mówi że:
po 1 Wilder jest bardzo inteligentny i chłodno myslacy w ringu
po 2 z drugiej strony pokazuje to jego niemoc, skoro musi sie uciekac do takich zagrywek zeby w koncu złapać czymś Szpilkę





Nie wiem czy te ciosy robily wrazenie na Wilderze, byc moze nie, bo Wilder ma ogolnie dosc mocna szczeke i ubite twarde kości i miesnie, niemniej na olimpiadzie przy takim czymś gość miałby już na liczniku z 0-15 w punktach. Na zawodostwie liczy się oczywiscie tez waga i znaczenie ciosow, niemniej tak czy siak Wilder nie mial za bardzo czym walczyc, bo przeciez gosc nic nie trafial, to jaką on mial karte przetargowa przeciwko Szpilki? żadnej.
Zaczal trafiac dopiero gdzies od 6 rundy
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 18-01-2016 21:36:44 
Rafał daj se spokój, walczysz w tej chwili z wiatrakami. Oni widzą co chcą i nie przetłumaczysz im, że Szpila wygrywał na punkty. Alkohol plus emocje związane z Ty, że nie lubią Szpili, dodać do tego jeszcze brak umiejętności w punktowaniu i masz jak znalazł, że Wilder prowadził na punkty xD Człowieku nie wygrasz z nimi, zresztą nawet nie warto walczyć.
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 18-01-2016 21:37:26 
z tym, że nie lubią Szpili*
 Autor komentarza: BGroup
Data: 18-01-2016 21:46:24 
szpila u mnie tez prowadził na pkt , bałem sie ostatnich rd bo Artur osłabł i mogło być nawet ze do konca alki nie wyrgałby juz żadnej dlatego w 9 rd majac w głowie cel zdobycie pasa zaryzykowął co przypłacił ciezkim KO
szpilka w poruszaniu był na tyle sprytny ze gdyby nie chciał ryzykowac moglby spokojnie dociagnac walke do konca ale wtedy przegraby na pkt

p.s.
kto to jest uzytkownik @ darion nie kojarze laika a sra sie do uzytkownikow ktorzy co nie co o boksie wiedza co przez wiele lat udowadniali , mam nadzieje ze te ścieki typu @darion tak szybko jak pojawiły sie wraz z walka szpili tak szybko spłyna do szamba gdzie ich miejsce
 Autor komentarza: sajferr
Data: 18-01-2016 21:47:21 
@kermitt

Nie wierzę, że to powiem ale chyba miales racje :) Za bardzo emocjonalnie chyba podszedłem do tej walki, szpilka irytował mnie swoimi wypowiedziami strasznie...
Przenalizowalem teraz ta walke raz jeszcze na chłodno, co prawda ten twoj link z cda jest gowniany, ale cos tam widac :)
Można było liczyc te walke dla szpilki i remisowo bo jednak na mistrza trzeba coś wiecej...Punktacja 78-74 dla Wildera to jakis zart...
Muszę przyznać, ze przesadziłem z tym ze wilder ta walke spokojnie prowadził na punkty bo tak nie było. Szpilka świetnie na nogach sie ruszał, swietne uniki ale twierdze ze im dalej do konca walki tym wiecej by zbieral i prawdopobdnie padnal by predzej czy pozniej, raczej predzej :)

Także musze ci przyznac racje co do punktacji, emocje wziely góre
 Autor komentarza: kermitt
Data: 18-01-2016 21:52:33 
Spokojnie, będzie na przyszlosc jak będą znowu głupoty gadać. Idźmy dalej:
http://www.cda.pl/video/5512148b?wersja=360p

15:16 - piękna akcja Szpilki, atakuje serią przy linach, trafia mocnym lewym sierpowym
15:25 - dwa ładne jaby Szpilki ktorymi trafia Wildera prosto w twarz przez lukę w gardzie
16:00 - ładny lewy sierp Szpilki, częściowo trafiony
16:31 - bardzo ładny dwukrotny jab Szpilki- trafione
16:35 - znowu Szpilka- dwa ładne jaby, z czego co najmniej jeden trafiony

Janusze, sajferr, odyniec, wojtyla85 i reszta, co Wy za walke ogladaliscie?
'pacanie Szpilki na doły' ?
Kur.a czy Wy na pewno ogladaliscie te sama walke co wiekszosc ludzi, dziennikarzy sportowych ekspertow ktorzy wyraznie mowia, ze Szpilka wygrywal na punkty?
Rozumiem ze na tych zacinajacych sie streamach z zadupia za duzo nie widzieliscie, ale w takim razie nie gęba na klodke i nie komentowac Janusze
 Autor komentarza: sajferr
Data: 18-01-2016 21:54:03 
mam nauczkę na przyszlosc, zeby przy walkach szpilki ogladac walke drugi raz na chłodno i nie kłocic sie z rafalkiem xD :)
 Autor komentarza: kermitt
Data: 18-01-2016 22:04:02 
@sajferr
I taką postawe rozumiem, bo Szpilka pokazal tam naprawde sporo ładnego boksu i ja tez go nie lubilem i nie lubie, ale zawsze stalem po stronie prawdy, niezaleznie czy ją lubię czy nie.
Mysle ze Szpilka wygrywal niewielka przewaga punktowa po 8 rundach.
Natomiast zgadzam sie z Toba, ze wraz z kolejnymi rundami byloby mu bardzo ciezko dowiezc to do konca, nawet gdyby nie wyłapał tam ciosu.
Niewielu to widzialo, ale tak jak z Jenningsem, Szpilka byl tam bardzo bardzo wymęczony. Tyle skakania tanczenia, gibania się, żeby zniwelować tą ogromna szybkosc, dynamike, siłę, warunki, zasięg Wildera. To go bardzo duzo kosztowalo. Mial lepsza kondycje z Jenningsem, ale wciąż zaczynal byc juz wyczerpany. Od 6 rundy Szpilka walczyl juz głównie na serduchu i sercu, niosła go ta wielka wiara, ze to ten dzien, ze wygra. Udawalo mu sie nawet jakis czas oszukiwac cialo, ale w koncu dostal cios i ten cios, plus duze wyczerpanie spowodowalo co spowodowalo.
Ta walka pokazala, ze Artur po prostu nie jest naturalnym ciezkim i nigdy z nikim sie nie zgodzę, ze nim jest. Taki Muhammad Ali to by tam nacieral na Wildera 12 rund ze swoimi niesamowicie szybkimi ciosami, zasięgiem, nogami, jak trzeba to i szczelna gardą, kondycją konia pociagowego. Ali do tego byl silny fizycznie w przepychaniu, Foreman ani Liston go nawet siłowo za bardzo nie przepychali.
Szpilka jest troche za watły i wielka szkoda, bo chlopak ma fajny talent do boksu i moglby duzo zdzialac. Ale on walczy z wiatrakami bijac sie z tymi naturalnymi ciezkimi chlopami.
Moim zdaniem jednak moglby zostac w tej HW, wiadomo, kasa, ale powinien isc drogą Adamka, czyli dobierac sobie rywali stosunkowo łatwych, ale z czołówki. Budowac w ten sposob nazwisko, klasę łatwym kosztem.

Kilku rywali ktorych widze dla Artura:
Lucas Browne- prymitywny tępy fizol do obskoczenia przy spokojnym trzymaniu sie taktyki i nie podpalaniu
Takam, Czagajew, Stiverne

Na miejscu Artura wybralbym Stiverne'a. Dzisiejszy Bermane jest totalnie rozbity, niedawno Rossy nim ring wycieral w 1 rundzie. Stiverne dzis wciaz bedzie mial solidne nazwisko, a obecny, rozbity Stiverne jest wrecz szyty na miarę dla Artura. Zakontraktowac to na 10 rund, taktyka, spokoj, ponawiane jaby, tańczenie i na spokojnie wykręciłby tam UD
 Autor komentarza: sajferr
Data: 18-01-2016 22:12:29 
Także myliłem się, zachowałem sie troche jak ten który wywołuje u mnie skrajne emocje, jak szpilka, który także pierdoli bezsensu a ta moja punktacja dla Wildera to jednak był czysty bezsens :)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-01-2016 22:54:41 
sajferr

hehe i po co bylo sapac?:)

na cda przeciez mozna wlaczyc hd w prawym dolnym rogu i widac jak na tacy
 Autor komentarza: rocky86
Data: 18-01-2016 22:56:00 
ja mialem taka punktacje, jak ponizej, moglobyc 5-3 rudach dla Gita, ale tez moglo byc dla dzikiego. Tak czy inaczej moim zdaniem Szpila by padl, bo zbietal prawych i to byla kwetia czsu, kiedy, Wilder go polozy:

Wilder vs szpilka
1. 9-10 +/- prawy sierpowy Szpilki na 8 sekund przed końcem
2. 9-10 prawy prosty szpilki na ok 1 min przed końcem i dwa prawe proste poprawione lewym na ok 30sekund przed końcem
3. 10-9
4. 10-9
5. 9-10 najlepsza runda szpilki, ale w 2:50 przyjął ciężki prawy podbródkowy
6. 10-9 Bardzo dobra runda, ale dziki trafiał mocniej
7. 9-10 +/- Bardzo równa runda, ostatnia minuta zdecydowanie dla szpili, w pierwszej minucie Wilder strasznie mocno trafił, mogła być dla Wildera
8. 9-10 dobra runda szpili, ale jest zmęczony w chuj
 Autor komentarza: Clevland
Data: 18-01-2016 23:28:23 
Ciężkim nokautem kończą się walki gdzie jest znaczna dysproporcja.
Ostatni przykład- walka Davida Haye.
Ok, Szpilka nie bał się, atakował.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-01-2016 23:54:27 
rocky dokladnie taka sama punktacja u mnie:)
WILDER 74 – 77 SZPILKA
1. 9-10 Ilość ciosów: 8 Szpilka (4 na tułów), 4 Wilder
2. 9-10 Ilość ciosów 12 Szpilka (3 mocne), 6 Wilder (1 można podciągnąć pod mocny)
3. 10-9 Ilość ciosów 9 Szpilka (2 mocne) 12 Wilder (2 mocne)
4. 10-9 Ilość ciosów 5 Szpilka, 8 Wilder (1 bomba) minuta do końca zamarłem jak Szpila uniknął tych dwóch pocisków…
5. 9-10 Ilość ciosów 13 Szpilka (2 mocne), 9 Wilder (2 mocne)
6. 10-9 Ilość ciosów 13 Szpilka (2 mocne), 11 Wilder (4 mocne)
7. 9-10 Ilość ciosów 12 Szpilka (4 mocne), 11 Wilder (2 mocne)
8. 9-10 Ilość ciosów 12 Szpilka (2 mocne), 8 Wilder (1 mocny)
9. KO
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-01-2016 23:56:19 
Clevland
absolutnie nie.
Przeciez Haye nie zrobil szalowego ko.
Szpilka dsotal takie ko nie dlatego ze wilder go niszczyl i ubil,
byl blad poszedl lewy na prawy czyli najgorszy wariant, bach w szczeke i swiatlo zgaslo.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.