ARTUR SZPILKA: NASTĘPNYM RAZEM BĘDZIE LEPIEJ, WRÓCĘ SILNIEJSZY

- U mnie wszystko OK - uspokaja swoich kibiców Artur Szpilka (20-2, 15 KO) na jednym z portali społecznościowych. Polak przegrał wczoraj nad ranem z Deontayem Wilderem (36-0, 35 KO) potyczkę o tytuł mistrza świata federacji WBC wagi ciężkiej.

- Zostałem dzień dłużej w Nowym Jorku. Lekarze zalecił mi to, chodzi o zmianę ciśnienia. Ale wszystko jest OK i czuję się dobrze. Jestem tylko trochę zapuchnięty i porozcinany. Mam do siebie żal, ponieważ miałem wielkie nadzieje, a do ringu wyszedłem po zwycięstwo. W narożniku również była wielka wiara, jednak to jest boks i waga ciężka. Jeden cios może odwrócić losy całego pojedynku - kontynuował polski challenger.

- Dziękuję wszystkim kibicom, którzy byli na hali i tak mocno mnie dopingowali. Dziękuję też za słowa otuchy. Nie muszę wam chyba mówić, że wrócę silniejszy, bo to oczywiste. Jadę wkrótce do Polski zreperować rękę i odpocząć, a potem wracam żeby zaatakować pas federacji IBF - nie ukrywa swoich ambicji "Szpila".

ARTUR SZPILKA: SERWIS SPECJALNY

- Szacunek dla Wildera, bo świetnie mnie skontrował. Nie spodziewałem się, że może wtedy skontrować, myślałem bardziej, że będzie rzucał jakimiś "cepami". Dziękuję mu za walkę. Następnym razem będzie lepiej - zakończył pięściarz z Wieliczki.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Woolite
Data: 18-01-2016 12:05:47 
Za szybko wskoczył na takiego konia.
Gdy Shields go jeszcze dopracował, to Szpilman mógłby dać kibicom dużo emocji.
Chodzi w ringu jak kocur i mógłby się liczyć z każdym. Pytaniem jest, na ile ten cios zabierze mu odporności ;/
Życzę powrotu do zdrowia.
 Autor komentarza: Putin
Data: 18-01-2016 12:17:11 
Teraz się zacznie;ręka go bolała,wygrywał na punkty,Wilder wcale nie bije tak mocno itd.
Już się można wyrzygać.
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 18-01-2016 12:21:43 
Na odpowiedź Darka M.nie trzeba było długo czekać już mu pocisnął w jednym z wywiadów XD:)
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 18-01-2016 12:25:41 
Woolite

Kiedy by nie wskoczył, zawsze by się tak samo skończyło. Pewnego poziomu nie przeskoczy, to średniak, który z czołówką ma iluzoryczne szanse, a z niektórymi to nawet nie chce myśleć, co by się w ringu stało. To, że mógłby się liczyć z każdym, te brednie od razu pominę. Argumentów czemu tak jest, już się tu tyle przewinęło, że nie ma co się powtarzać.
 Autor komentarza: PenerFastryga
Data: 18-01-2016 12:32:42 
Szpilka praktycznie nie zrobił nic w tej walce.To co góra można mu dac to remis 1szej rundzie i wygrana w 2giej.Reszta rund przegrana.Mnóstwo ciosów przestrzelonych w stylu późnego Tomka Bonina, wogóle mało ciosów w tej walce padło.Wilder wglądał lepiej niz po treningu.Trener Szpilki gratuluje i gada sobie głupoty z Wilderem jak Szpilka leży ledwie żywy.Dziwi ten miks kibiców Garusa-gimbaza plus fani siatkarskich festynów.
Już nawet ten Francuz dał lepszą walkę z Wilderem niż Szpilman.
Na koniec pozostaje ostatnie ale-kto doprowadził do tego by ta walka się odbyła,pomyślcie poważnie 2-3klasy gorszy bokser, kompletnie nieznany(przypomnijcie sobie słowa Fury'ego) zostaje niemalże zabity w ringu(!)niech ta cała świta Gita idzie do pierdla za takie coś, na czele z tym pseudo trenerem.Taa znalazł sobie pan Wasilewski małpkę o rozbujanej ambicji niczym Krzysztof Cieślak i razem ze swoimi odpwoiednikami zza Oceanu chce robic kase na Gicie,a to,że facet leżal i robił pod siebie nieważne...
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 18-01-2016 12:39:03 
Najsłabsza szczęka w wadze cięzkiej (TOP 20) więc co tu się dziwić. opatrzcie na tych wczesniejszych bumów dostawali czysciochy w seriach i dopiero padali,ale często też wstawali. Stivern dostał serie z takich petard i stał !!
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 18-01-2016 12:42:19 
PenerFastryga
Wszystko i na temat. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: macko8
Data: 18-01-2016 12:43:22 
dobrze że z Arturem wszystko ok. nie jest to mój ulubiony pięściarz, ale jak widziałem go w tym kołnierzu z mętnym wzrokiem to na prawdę mi się go szkoda zrobiło i modliłem się w myślach, żeby mu się nic nie stało. mając w pamięci los Magomeda przez głowę mi różne myśli przechodziły...
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 18-01-2016 12:43:36 
PS
Myślę że ktoś z lepszą szczęka lepiej by zniósł ten cios. Myślę że bez KO by się nie obeszło, ale może i bez noszy i szpitala.
 Autor komentarza: PenerFastryga
Data: 18-01-2016 12:51:42 
wojtyla85
Izu Ugonoh by się pewnie lepiej zaprezentował, nie sądzę by wygrał, ale jakby go znokautowano to chociaż po walce, w której postawiłby wszytsko na jedną szalę.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 18-01-2016 12:52:51 
Cytat: "Jadę wkrótce do Polski zreperować rękę i odpocząć...".

Hehe dobre :) Do Polski na NFZ bo w Hameryce za takie rzeczy się słono płaci :D
 Autor komentarza: Boder
Data: 18-01-2016 12:54:11 
Szpila przyjął bombę podręcznikową, czyściutko na szczenę, z kontry.. Jednak jak historia boksu pokazuje takie ciosy nie są groźne dla zdrowia. Jeżeli coś się dzieje z bokserami to przeważnie po kumulacjach czyli po przyjęciu dużej ilości ciosów. Ja praktycznie wiedziałem że ze Szpilą będzie wszystko Ok. Bardziej obawiałem się o Stiverna po Walce z Wilderem mimo że nie było tam nokautu.
 Autor komentarza: Darion
Data: 18-01-2016 12:56:58 
" Nie muszę wam chyba mówić, że wrócę silniejszy, bo to oczywiste."

=============================================================

Buahahah, zaczelo sie. Kilka dni temu, jeszcze przed walka z Bawełną, pisałem że git dostanie ciezki nokaut ale niczego sie nie nauczy i napisze cos w tym stylu- wroce silniejszy, bede mistrzem swiata itp. pierdoly do swoich psychofanow z IQ ponizej 90.

Szpilka jest tepakiem, w dodatku z mentalnoscia duzego dzieciaka. Wierzy w bajki i sam je opowiada. Nie rozumie, ze nie zostanie mistrzem swiata HW bo po prostu nie ma do tego talentu i warunkow, chocby nie wiem jak ciezko pracowal (a uwazam, ze pracuje ciezko i w dodatku Wasyl zapewnie mu swietne warunki, ma jak paczek w masle) to nie nadrobi brakow w sile, wzroscie, budowie. Ja tez moge siedziec dzien w dzien, przez lata, nad ksiazkami do fizyki a Nobla nie dostane.

Bredzi cos o Martinie i IBF, Szpilce sie wydaje, ze caly swiata czeka na niego i bedzie co chwile dostawal szanse walki o tytul bo tak sobie zamarzyl. Ze poza nim nie ma innych bokserow, ze kazdy bedzie go blagal o walke, ze walka o tytul mu sie nalezy z automatu. A kolejka chetnych jest dluga. Szpilak dostal szanse, wyniesli go na noszach i teraz troche minie zanim gdzies go dopuszcza do powaznej walki.

Spojrzymy na liste zawodnikow z ktorymi Szpilka nigdy nie ma szans wygrac

1) Tyson Fury (rocznik 88, tylko rok starszy od Szpilki)
2) Antek Joshua ( rocznik Szpilki)
3) Wilder (4 lata starszy do Szpilki)
 Autor komentarza: Darion
Data: 18-01-2016 13:02:57 
c.d.
Kilku starszych ale ktorzy jeszcze troche poboksuja i tez miazdza Szpilke
4) Kliczko
5) Povietkin
6) Ortiz
7) Haye

To jest 7 pewniakow ktorych Szpilka nigdy nie przeskoczy.
Dalej mamy kolejnych kilku z ktorymi Szpilka ma szanse, ale bardzo male.

8) Joseph Parker
9) Jennings (jak wiadomo, juz raz gita zlal jak dziecko)
10) Glazkov
11) Pulev
12) Martin
13) Takam
14) Browne

To jakim cudem git mialby wygrac tytul? Badzmy powazni.
 Autor komentarza: szewczenko
Data: 18-01-2016 13:06:08 
Darion... i jak tu się z tobą nie zgodzić
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-01-2016 13:09:52 
PenerFastryga
Data: 18-01-2016 12:51:42
wojtyla85
Izu Ugonoh by się pewnie lepiej zaprezentował, nie sądzę by wygrał, ale jakby go znokautowano to chociaż po walce, w której postawiłby wszytsko na jedną szalę.

xxx

Lubię Izu, ale po pierwsze jest dość sztywny, zbierałby proste Dzikusa aż miło, po drugie ma od Szpilki o wiele gorszą pracę nóg, po trzecie jest całkowicie niesprawdzony nie tylko na wysokim, ale nawet na średnim poziomie, po czwarte skąd wiesz, że "postawiłby wszystko na jedną szalę"? Czy Izu kiedykolwiek stoczył jakąkolwiek wojnę ringową?
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-01-2016 13:14:28 
Tak, tak o drewnianym Martinie, który nikogo nie pokonał, Glazkovie, który się męczył z Rossym i ściągniętym na ostatnią chwilę CW Wilsonem, czy o bokserskim zerze L. Browne na pewno można powiedzieć, że na 100% wygraliby ze Szpilą.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 18-01-2016 13:17:08 
https://www.youtube.com/watch?v=7xR6zKR0bTQ
Popatrzcie na ten cios w zwolnionym tempie , gdzie tu idzie siła na siłę ?? Tylko psychofani Szpilkiz IQ na niskim poziomie bronią go że przyjął bombe niemiłosierną a tak naprawdę ma szczęke jak cienkie szkło, bijesz czysto gościa nie ma.

Jeszcze raz odwolam się do Adamek Grant bodajże 5-6 runda Adamek dostaje prawy prosty w czasie gdy sam ruszył do przodu. A Grant miał kopyto potężne. Adamek zachwiał się, Szpila padłby tak jak po ciosie od Wildera. Ten gośc nie ma co szukać z mocno bijącymi zawodnikami. A nawet waciak w formie B.J wykończyl go przed czasem.
 Autor komentarza: Darion
Data: 18-01-2016 13:21:34 
Autor komentarza: GROiLLORTData: 18-01-2016 13:14:28
Tak, tak o drewnianym Martinie, który nikogo nie pokonał, Glazkovie, który się męczył z Rossym i ściągniętym na ostatnią chwilę CW Wilsonem, czy o bokserskim zerze L. Browne na pewno można powiedzieć, że na 100% wygraliby ze Szpilą.

===============================================

Jak sie nauczysz czytac ze zrozumieniem to mozemy podyskutowac, bo widze, ze ta prosta czynnosc cie przerasta.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-01-2016 13:21:36 
hehehehehehhehehehe jakie to wszystkie smieszne:)

Autor komentarza: Putin
Data: 18-01-2016 12:17:11
Teraz się zacznie;ręka go bolała,wygrywał na punkty,Wilder wcale nie bije tak mocno itd.
Już się można wyrzygać.

a czy mowi ze przegral przez reke? Mial kontuzje i bedzie mial operowana reke, ale pewnie dla jaj tylko da sie pociac i zrobic przerwe aby moc sie potlumaczyc:)
Z mocym biciem w ogole niektorzy zatwardziali hekterzy nie wylapuja sensu zdania.
Wilder nie bil tak mocno podczas samej walki rzucil kilka boms a Szpilka je przyjal bez mrugniecia okiem. Cios nokautujacy powalil by kazdego.

Autor komentarza: PenerFastryga
Data: 18-01-2016 12:32:42
Szpilka praktycznie nie zrobił nic w tej walce.To co góra można mu dac to remis 1szej rundzie i wygrana w 2giej

to widziales jeszcze lepiej niz sedziowie pod ringiem heh to nawet sedziowie patrzac naprzemiennie dali szpilce 4 rundy a siedzieli 2-3m od walki?

Autor komentarza: Krzyzak
Data: 18-01-2016 12:39:03
Najsłabsza szczęka w wadze cięzkiej (TOP 20) więc co tu się dziwić. opatrzcie na tych wczesniejszych bumów dostawali czysciochy w seriach i dopiero padali,ale często też wstawali. Stivern dostał serie z takich petard i stał !!
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-01-2016 13:21:57 
nie masz pojecia o czym mowisz
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-01-2016 13:23:57 
CO do Izu wyglada świetnie ale jak ktos wyzej napisal jest strasznie sztywny, jak nie czarny.
Czy ma cios? trudno okreslic. Ze szpilką na bank przegrywa nie wiem czy przed czasem o nei wiemy jaka izu ma szczeke
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 18-01-2016 13:25:17 
Izu jeszcze nie sprawdzony... Na pewno jest silny fizycznie i ma kopyto. Jednak wydaje się sztywny i nie wiadomo co z odpornością.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-01-2016 13:29:24 
a skąd wiesz ze silny fizycznie i ma kopyto? bo dobrze wyglada i wkrecil leb jednemu grubaskowi?
Ten rok ma byc dla niego i parkera przelomowy, zobaczym wiec. Narazie bedzie zrzucal miesnie tanczac
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-01-2016 13:33:13 
Autor komentarza: Darion
Data: 18-01-2016 13:21:34

a dobra, nie doczytałem. Dajesz z w.w. Szpili bardzo małe szanse.

No to teraz napisz, dlaczego to niby z Glazkovem, Browne'em, czy Martinem, Szpila miałby bardzo małe szanse. A najlepiej na podstawie jakich walk Martina, czy L. Browne'a wysnułeś taką tezę... Bo coś mi się zdaje, że żadnego z nich nie widziałeś nigdy w akcji (no może Martina ostatniej nocy).
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-01-2016 13:34:29 
Wszystko zalezy z kim beda nastepne walki..oczywiscie nie chodzi mi o te na odbudowanie..
Joshua vs Szpilka?..bardzo male szanse Polaka..Anglik jest duzy, silny, szybki i dobry technicznie..Szpilka w tej walce nie mial by szans zaistniec..
Fury vs Szpilka?..Przygniatajaca roznica w warunkach fizycznych..moze Fury tak ciezko by Szpilki nie znokautowaL ale tez nie dal by sobie zrobic krzywdy..Artur nie bylby w stanie do niego podejsc, nawiazac walki..
Haye vs Szpilka?..Haye z walki z Chisora , mega szybki, dynamiczny bokser..skonczyl by Artura szybciej jak Wilder..
Z reszta kandydatow szanse jakies tam by byly..Ci trzej wyzej jak dla mnie absolutnie poza zasiegiem..no i jeszcze Wilder..bo wtpie aby kiedykolwiek mialo dojsc do rewanzu..
 Autor komentarza: Champion20
Data: 18-01-2016 13:41:31 
lukaszenko - jak Szpilka z wilderem walczył jak równy z równym to ze wspomnianymi przez ciebie tez moze
 Autor komentarza: Darion
Data: 18-01-2016 13:44:33 
@GROiLLORT

1) Glazkov- podobne warunki fizyczne ale imho Glazkov jest lepszy boksersko, amatorem tez byl lepszym

2) Martin - warunki fizyczne, to dzisiaj jest najwazniejsze, Szpilka mialby problem zeby przetrwac walke bez nokautu

3) Lucas Browne - Masa, siła, jak wyżej, prawdopodobna wygrana przez nokaut, z nim Szpilka mialby najwieksze szanse wygrac.

Taki Browne czy Glazkov to tylko przyklady, ze jest wielu bokserow od ktorych Szpilka nie jest lepszy i prawdopodobnie by przegral. Browne jest zupelnie hipotetyczny bo on nigdy nie bedzie mistrzem.
Generalnie jest 10 bokserow nie do przejscia dla Szpilki i kilku z ktorymi on moze wygrac ale nie bedzie faworytem, co najwyzej 50/50. O to chodzi w tym zestawieniu. Pasy sa 4, mistrzow bedzie 4 lub moze 3 albo 2, jesli pojdzie unifikacja.
Pamietaj tez o tym, ze to jak Wilder zgwalcil gita i zrobil mu dziecko, bedzie mialo duzy wplyw na Szpilke. Nie psychicznie, bo z tym sobie git poradzi, ale fizycznie. On nie byl jakos mega odporny na cios, a ten nokaut zabral mu kolejne procenty odpornosci, teraz kazdemu kolejnymu (powaznemu) bokserowi bedzie latwiej znokautowac Szpilke. Jak trafi na Ortiza, Joshue czy Povietkina to dostanie kolejny ciezki nokaut i bedzie rozbity, po karierze. Takie cos kazdemu sie odklada, nie dzis to za rok czy dwa. C
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-01-2016 13:45:28 
Zanim Szpilka się wykuruje po wpierdolu życia, stoczy walke na przetarcie to pasek IBF może być już w rękach Joshuy albo Wildera. Wątpię że Martin długo utrzyma ten tytuł zresztą nawet z nim Szpilce nie byłoby łatwo wygrać. Polsat ma chyba zorganizowac 2 gale PBN w tym roku. To na tej drugiej Ajtuj mógłby zatańczyć z Włodarczykiem lub Zimnochem. Ryzyko stosunkowo nie duże a hajs powinien się zgadzać. A walki z czołówką HW niech lepiej odpuści, szkoda zdrowia.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 18-01-2016 13:47:33 
Panowie nie robcie jaj ze Izu by sie lepiej zaprezetował od Szpilki .Izu pewnych rzeczy nie przeskoczy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-01-2016 13:49:11 
Champion20
Widzisz..wlasnie nie..
Szpilka jest lepiej wyszkolony od Wildera i byl szybszy..dzieki temu dal dobra walke..gdyby mial lepsza kondycje, pewnie by dobiegl do konca..to co robil do 5 rundy flustrowalo Wildera..Szpilka byl ruchliwy, robil uniki, zwody..pozniej troche zaczelo brakowac pradu..ale mniejsza z tym..tu mogl niwelowac gorsze warunki fizyczne lepszym wyszkoleniem i szybkoscia..
Z takim Hayem?..Anglik jest szybszy od Artura, do tego swietnie wyszlony technicznie i mysle ze petarde w lapie ma wieksza od Wildera..Artur w tej walce nie mial by zandego asa w rekawie..
Szpilka vs Povietkin?..i tu juz wyglada to lepiej..znowu szybkosc i mobilnosc po stronie Szpilki..Mimo ze slabszy fizycznie i technicznie to szybkoscia moglby z Sasza nawiazac wyrownana walke..
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-01-2016 13:53:49 
lukaszenko

Zapomnniałeś o Ortizie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-01-2016 13:57:15 
Martin, Glazkov, Ruiz, Arreola, Stiverne to sa goscie z ktorymi Szpilka moglby nawiazac walke..ale nie oszukujmy sie..Artur z nikim z top 10 hv nie bedzie faworytem..i nie chodzi tu tylko o te 190 cm i 105 kg wagi..Szpilka zeby obskakiwac tych wiekszych potrzebuje kondycji nie na 12 a na 20 rund..tego poki co nie ma..druga sprawa wytrzymalosc na ciosy..Szpilka na pewno nie ma szklanki ale w kazdej walce sporo zbiera i niestety ale i czesto pada..pamietajmy ze po kazdym KO..bokser nie nabywa odpornosci na ciosy..tylko ja traci..
Moim zdaniem Szpilka dzis to top 20 hv..i pewnie gdzies tam cala kariere bedzie sie ocieral o te czolowke..szanse na pasek na pewno jeszcze dostanie..ale sporo tu bedzie zalezalo na kogo trafi..
 Autor komentarza: President
Data: 18-01-2016 13:57:23 
Artek bylo elegancko chlopie ! Wchodziles w tempo , starales sie zabrac pas i sie nadziales , trudno Artek ale nie walczyles z gownem spod bloku, ok? Lotnosc na nogach i szybkosc jest piorunujaca, nabrac teraz jeszcze miesnia troszke i bedzie cool.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-01-2016 14:00:06 
un4given
Wydaje mi sie ze akurat z Ortizem Artur nie bedzie mial okazji powalczyc..Kubanczyk ma swoje lata i raczej poceluje w jakis pasek i kilka obron..Szpilke czeka teraz operacja, regeneracja, walki na odbudowe..Mysle ze za okolo 1,5 roku Artur znow dostanie kogos z top 10..na pewno nie szybciej..
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-01-2016 14:03:13 
lukaszenko

A z Hayem będzie miał okazje ? Pomyśl :) David celuje w walki z czołówka, z kimś kto coś znaczy z kimś kto przynajmniej ma pas.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-01-2016 14:06:29 
: Darion
Data: 18-01-2016 13:44:33

Ok, pamiętaj jednak, że z w.w dajesz Szpili szanse "bardzo małe". Czyli w praktyce zakładasz, że nie miałby szans na zwycięstwo.

Żeby była jasność - też nie widzę Szpilki z prawie każdym z zawodników z twojej listy, ze ścisłą czołówką szans nie ma, fakt.

Natomiast z nieposiadającym nóg, nieumiejącym poprawnie zadawać ciosów, wolnym klockiem L. Browne byłby faworytem i to zdecydowanym. Browne nie walczył z nikim z nawet szerokiej czołówki, więc jego siła ciosu nie została przez nikogo "zweryfikowana". Przejebał de facto nawet z małym Rudenko po koszmarnej walce.


Warunki ma za to Martin, ale to zawodnik, który w prawie każdym aspekcie jest gorszy od Wildera. Skoro Szpila toczył z Deontayem w miarę równy pojedynek z dużo wolniejszym, niezweryfikowanym, prawdopodobnie słabiej bijącym Martinem szanse miałby całkiem spore.

I w końcu Glazkov. Stoczył równą walkę z Cunninghamem, Rossym (można było te pojedynki spokojnie wypunktować na korzyść rywali "Ukraińca"), porozcinał go wspomniany już Wilson, stary Adamek przycisnął go w końcówce. Przy założeniu, że Szpila wróci do formy to walka 50/50. Glazkov nie bije mocno, nie zachwyca w żadnym aspekcie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-01-2016 14:07:29 
un4given
Moze miec..Gdyby Haye capnal jakis pasek to pozniej bedzie potrzebowal latwych obron..Anglik mimo ze jest swietnym bokserem to w ringu nie lubi sie przemeczac i narazac i kto wie..moze dalby szanse Szpilce..na wyspach sporo Poloni wiec walka by sie sprzedala..
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-01-2016 14:09:43 
lukaszenko

Watpie że Haye będzie tracił czas na jakieś łatwe obrony. Jego cel to pas, unifikacja i ewentualnie duże kasowe walki. Tak to widze.
 Autor komentarza: piotr
Data: 18-01-2016 14:10:09 
Szpilka dał z siebie wszystko i się pokazał z dobrej strony ale tylko dlatego że Wilder jest średni.*
Pisałem wielokrotnie o tym że Szpilka nie wygra nigdy z nikim z top 10 WH. Wiecie dlaczego. Bo nie widzi ciosów! Nie przegrał tej walki bo Wilder walczył wykorzystując swoje rozmiary, przegrał bo DAŁ się skontrować w ZWARCIU!

*Niech Wilder pokona Ortiza, Jenningsa, Powietkina, Haye'a, Fury'ego, Władka. NIKOGO tej klasy nie pokonał.
Na razie obija 2 i 3 ligę!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-01-2016 14:13:36 
un4given
Czas pokaze..jedno jest pewne..emocji w hv teraz nie zabraknie;)
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 18-01-2016 14:13:59 
Jak takiego byka jak Long przestawiał w zwarciu to myślę że fizycznie jest mocny. Zresztą ta masa mięśniowa to nie na pokaz jak u kulturystów. Cios też musi mieć bo wywraca każdego ostatnio. Owszem nie są to jacyś przeciętniacy nawet, ale robi to w bardzo dobrym stylu. Szybko i bezdyskusyjnie.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 18-01-2016 14:15:31 
piotr
Nie widzi ciosów? do tej pory tak było ale właśnie w tej walce zajebiście ich unikał, nie zauważyłeś jak momentami kpił z Wildera? To była ta zmiana, którą wszystkich zaskoczyła. Ciosów zebrał bardzo niewiele jak na Wildera.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 18-01-2016 14:17:42 
lukaszenko
dokładnie, Martin cienias szybko straci pas, banderowiec też chce swoje (nikt nie powinien w takiej walce tak kończyć, szkoda gościa) no i wariat Fury jest na szczycie. Haye się dobija z powrotem, oby nie osiadł na laurach bo jest genialny, i drugi banderowiec, jak się wypłacze w poduszkę będzie chciał odebrać pas.
Jak dla mnie rewelacja, czekałem na takie czasy.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-01-2016 14:23:16 
Szpilka nie wyrabia z kondycją przy tym swoim stylu. Dużo się rusza (trzeba czy nie trzeba) do tego dochodzą przyjęte ciosy które tak samo odbierają oddech i w efekcie w drugiej połowie walki Szpilka ma już co raz więcej przestojów, co raz więcej błędów popełnia i staje się łatwiejszy do trafienia. Ciężkie KO od Wildera to efekt zmęczenia i błędu w obronie. Przecież w tej akcji kończącej Szpilka rzucił lewym cepem a Donatan w tym czasie zdązył przytrzymać sobie głowe rywala lewą i zejabć prawą tak że o mało nie zabił...
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 18-01-2016 14:24:57 
1szy raz widze boksera ,ktory po jednym uderzeniu kowadlem doslownie zmienil wyglad twarzy. z normalnej mimiki dostal obrzeku glowy i doslownie spuchl ,a przed tym ciosem mial tylko rozciecie. naprawde groznie to wygladalo. mimo ,ze kibicowalem wilderowi wystraszylem sie widokiem nieruchomego szpilki. dobrze ,ze wraca do siebie i mowi ,ze jest wszystko ok. ciekawe czy ten potezny nokaut zostawi jakies odbicie na jego psychice bo na zdrowiu pewnie sie to odlozylo w jakims stopniu.
 Autor komentarza: santana
Data: 18-01-2016 14:25:41 
Ludzie kochani Szpilka do żadnego pasa IBF nie dopcha:)zejdźcie na ziemię może zacząć go atakować:)jak to celnie ujął i dobrze napisał un4given zanim On wróci z wakacji w Polsce i wyleczy rękę zawalczy z następnymi dwoma kuternogami to ten pas będzie w rękach może i kogoś mocniejszego niż Wilder.
Niedługo zacznę tu czytać,że walka o pas WBC też mu się należała:)
 Autor komentarza: piotr
Data: 18-01-2016 14:27:50 
@un4given

"Szpilka nie wyrabia z kondycją przy tym swoim stylu. Dużo się rusza (trzeba czy nie trzeba) "

Przy masie z walki z Wilderem nie pociągnie 12 rund tak kicając.
Mógł przygotować masę 97 kg na Wildera?
Wilder obskakiwał Stivere'a warząc 99 KG! a Stivere ważył 108,4!
 Autor komentarza: santana
Data: 18-01-2016 14:28:00 
un4given
ja to bym chciał Tobie przypomnieć,ze to nie był wcale mocny cios :D
 Autor komentarza: Darion
Data: 18-01-2016 14:28:13 
Autor komentarza: GROiLLORT

Możliwe, że Szpilka wygrałby te 3 walki- nie mam zamiaru kruszyć kopii, bo jak pisałem to są tylko hipotetyczne pojedynki, liczy się pierwsza 6/7 bo to z tej grupy będą mistrzowie których Szpilka musiałby pokonać żeby mieć pas (Martin to raczej taki jednorazowy mistrz). Jak pisałem, chodziło mi o to żeby pokazać, że jest kilku gości nie do wyjęcia, i kolejnych kilkunastu z którymi Szpilka tez nie byłby faworytem ( wg. jednych typów by wygrał, wg, innych przegrał, może co do niektórych nadużyłem zwrotu "Bardzo małe szanse"), pewnie można w sumie uzbierać taką grupę ok. 20. Po prostu mówienie, że Szpilka ma szansę na tytuł jest czysto akademicką dyskusją. Pisałem to już dawno, kilka lat temu, że nie będzie mistrzem HW, z prostego powodu- brak mu warunków. Albo wzrostu i zasięgu, albo siły ciosu. Powiedzmy sobie szczerze, większość zawodników z tej 20 jest na podobnym poziomie bokserskim bo żaden z nich nie jest Januszem z trybun i cos tam umie (mniej lub trochę więcej), więc decydujace znaczenie maja gabaryty,a pozniej sila ciosu. Natomiast atuty Szpilki czyli szybkie nogi i gibanie sie na boki sa na koncu i tylko tym atutem, dzisiaj, tytulu sie nie zdobywa. Nawet niech bedzie tez trochę lepszy technicznie od kolosow, to i tak wygra wzrost/zasieg.
 Autor komentarza: santana
Data: 18-01-2016 14:29:27 
piotr
Jakby tak nie kicał to to co stało się w 9 rundzie stało by się w 3 :)
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 18-01-2016 14:30:45 
Nie ma najnowszego rankingu IBF jeszcze, ale w starym Joshua jest zaraz za Martinem i Glazkovem. Później jest też Parker. Zdziwie się jeśli nie będą oni atakować tego tytułu.
 Autor komentarza: santana
Data: 18-01-2016 14:33:08 
wojtyla85
Ten tytuł będzie czekał na Artura bo przecież prowadził na punkty z Wilderem do czasu KO po lekkim ciosie:)
 Autor komentarza: piotr
Data: 18-01-2016 14:33:11 
@santana
Jak by kicał ważąc 95-97 to by kicał 12 rund i może Wilder przy jakimś cepie by se skręcił kolano albo coś... ;)

Ktoś z was wie ile Szpilka może zdjąć tłuszczu?
 Autor komentarza: machintosh
Data: 18-01-2016 14:34:42 
Do paxoxxx :

O tej sprzedajnej niemieckiej świni nawet nie wspominaj... ten człowiek nie powinien sie w Polsce pokazywać, niemiaszek jeden ! Wychodził pod niemiecką flagą śpiewając ich hymn a teraz o POLSKIM bokserze będzie się wypowiadał. Szpilka jaki by nie był i co by o Nim nie gadać ale wyjechał do USA i nie wstydzi się skąd jest i wychodzi chłopak pod biało - czerwoną flagą i za to szacunek mu się należy jak psu buda !
 Autor komentarza: santana
Data: 18-01-2016 14:35:43 
piotr
Jak by kicał ważąc 95-97 to by kicał 12 rund i może Wilder przy jakimś cepie by se skręcił kolano albo coś... ;)
Kto wie? albo stało się to samo z Arturem co Glazkowem:)
 Autor komentarza: KasiaMojaMilosc
Data: 18-01-2016 14:41:36 
Jestem gitarzysta ,i jak nie lubie takiej bezposredniej otwartosci w muzyce i ludziach ....to powiem ze , nigdy nie myslalem ale zal mi sie zrobilo Artura , i chcialem zeby odzyskal przytomnosc ...szczerze ,balem sie ze juzsie nie obudzi ...i boks miz zbrzydla na dwa dni , pozdrawiam wszystkich Bokser.org !!!
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-01-2016 14:49:30 
Autor komentarza: Darion
Data: 18-01-2016 14:28:13
Autor komentarza: GROiLLORT

Możliwe, że Szpilka wygrałby te 3 walki- nie mam zamiaru kruszyć kopii, bo jak pisałem to są tylko hipotetyczne pojedynki, liczy się pierwsza 6/7 bo to z tej grupy będą mistrzowie których Szpilka musiałby pokonać żeby mieć pas (Martin to raczej taki jednorazowy mistrz).

xxx

Tu zgoda. Jeżeli piszemy o realnej szansie na zdobycie pasa, to Szpila już prawdopodobnie wybiegł z obiegu, może nie na zawsze ale na pewno na długi czas. Można pisać, że atak na WBC był błędem, bo tak słaby mistrz IBF już się długo nie powtórzy. Z drugiej jednak strony pas wkrótce trafi w ręce kogoś poza zasięgiem Artura. Szpila podobno był w treningu, eliminatorów mógłby nie przejść, był skazany na dobrowolne obrony, wziął więc walkę z Wilderem. Tak czy owak - w czołówce robi się ciasno, przed Szpilka przerwa, potem będzie się odbudowywał... Szansy na kolejnego title shota zbyt szybko mieć nie będzie, szansę na pas ma jedynie iluzoryczne.

Ale może powtórzy się scenariusz np. J. Ruiza - mniej więcej w wieku Artura zaliczył jeszcze cięższy nokaut, nikt mu nie dawał szans na mistrzostwo, miał silną konkurencję a jednak po tytuł sięgnął (i to dwukrotnie)...
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-01-2016 14:51:52 
Autor komentarza: KasiaMojaMilosc
Data: 18-01-2016 14:41:36

xxx

Kolego, mam nadzieję, że Twój nick nie odnosi się do C. Duvy;-)

Pzdr!
 Autor komentarza: KasiaMojaMilosc
Data: 18-01-2016 15:00:49 
Arturku wyciagasz wnioski , to widac w walce ,pozdr…
 Autor komentarza: kawasaki
Data: 18-01-2016 15:09:38 
Artur dal znakomita walke, był szybki, mobilny, znakomita praca nóg, uniki - takiego Artura dawno nie widzialem. Niestety byl tez za pewny siebie, byl nonszalancki, opuszczal rece i zapomnial w 9 rundzie, zapewne tez ze zmeczenia, czym dysponuje Wilder i za to zaplacil ogromna cene. Moim skromnym zdaniem Artur z bokserami z pierwszej 10 wagi ciekiej nie ma zadnych szans, z takim Joshua, Ortizem, Furym, Kliczko, Sasza, Hayem itd przegral by przez KO, niestety z bokserami naturalnie ciezkimi i mocno bijacymi nie powalczy. Przegra nie tyle umiejetnosciami techniczymi, a warunkami fizycznymi, co w wadze ciezkiej jest absolutnym warunkiem powodzenia, jedynie Wach ma idealne warunki i dobra szczeke, niestety nie ma chlopak glowy, tak jak Gołota- co w sporcie jest rzecza fundamentalna.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-01-2016 15:15:12 
Szpilka z Adamkiem mial 101kg i byl zyla jak na balego piesciarza.
Sadze,ze arnold i shields sa nieco lepszymi specjalistami od swojej roboty niz kibice.

http://www.polsatsport.pl/film/szpilka-po-opuszczeniu-szpitala-nie-pamietam-tego-ciosu_6362369/
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 18-01-2016 15:19:09 
Ty też jesteś żyła Maniek ..pakuj kredki i wracaj na fejsa Szpilki.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-01-2016 15:25:20 
"Żyła" to Adamek był jedynie w półcieżkiej ;]
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-01-2016 15:29:08 
Sprostowanie - wyżej miało być "wypadł" a nie "wybiegł" z obiegu:-)
 Autor komentarza: Jareqz
Data: 18-01-2016 16:29:10 
Już to wcześniej pisałem, Szpilka nie ma warunków na wagę ciężką, pewnych rzeczy się w tym sporcie nie przeskoczy. W wadze cruiser mógłby coś podziałać konkretnego ale nie tutaj. Ma kieską szczękę do tego słabo zbudowany a sama ambicja nie wystarczy. Może się ślizgać w rankingach dosyć wysoko ale jest wielu bokserów królewskiej kategorii którzy wycierają nim ring. Niestety taka smutna prawda
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 18-01-2016 16:30:43 
https://youtu.be/-ANb6eIpKQE
 Autor komentarza: suspensus
Data: 18-01-2016 16:31:35 
Wierzymy, że Szpila wróci silniejszy. Najpierw walka na przetarcie z konfidętem na Polsat Boxing Night, potem z Mansourem a na koniec z Martinem o pas (o ile go nie straci).
 Autor komentarza: suspensus
Data: 18-01-2016 16:32:52 
Szpila zrobił się naturalnym ciężkim od momentu treningów w USA. Nabrał masy mięśniowej, przybrał kilogramów i trochę wytrenował szczękę (przyjął kilka mocnych bomb do momentu nokautu). Poza tym ma 196 cm wzrostu i nie odbiegał tak bardzo od Wildera, który ma 202.
 Autor komentarza: santana
Data: 18-01-2016 16:38:05 
Ojciec
Ja tylko chciałbym Tobie przypomnieć,że ten cios nie był wcale mocny i Wilder nie bije mocno a po celnym ciosie każdy szcza w gacie :D
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 18-01-2016 16:38:31 
szkoda ze @bak umarl :(
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 18-01-2016 16:39:39 
santana
pewnie ze nie byl mocny , przeciez wilder bije slabo povetkin go zabije jak powiedzial chyba uciekinier ze szpitala bo trudno uwierzyc ze go wypuscili :)
 Autor komentarza: santana
Data: 18-01-2016 16:41:50 
bak już nie wróci:( a lubiłem czasami jego poczucie humoru:)
 Autor komentarza: suspensus
Data: 18-01-2016 16:44:03 
Deontay Wilder bije tak mocno tylko dlatego, że ma 2 m. Gdyby miał 187-188 jak Povetkin to nokautowałby ze zmiennym szczęściem.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 18-01-2016 16:45:20 
Autor komentarza: santanaData: 18-01-2016 16:41:50
bak już nie wróci:( a lubiłem czasami jego poczucie humoru:)

ojciec tez ale coz czasami ludzie odchodza i nie da sie ich zastapic , swiec panie nad jego dusza , fajny byl kiedys z niego tu i na rin.. herbatnik :)
 Autor komentarza: suspensus
Data: 18-01-2016 16:45:49 
@Ojciec

Mówicie o mnie w czasie przeszłym, coś w wami nie hallo.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 18-01-2016 16:47:00 
up
dla nie wtajemniczonych a to temat o gicie przeciez :)

Słowo herbatnik pochodzi z gwary więziennej i oznacza kogoś, kto herbatnikuje czyli dzieli się przydziałami z paczek przysyłanych od rodziny. Tak więc herbatnik to ni mniej ni więcej tylko kumpel spod celi.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 18-01-2016 16:58:28 
Tak suspensus sobie tłumacz.. Tyson mial niecale 180 , a Liston 185 , a podejrzewam , że obaj mieli wiekszy młotek niz Wilder..
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 18-01-2016 17:00:20 
Frazier też miał czym przypierdolić , a miał zaledwie 182 haha.., ale to chłop z roli to od młodu zaprawiony .
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 18-01-2016 17:02:32 
PUNCHER JUZ TRWA JEST OD 17
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 18-01-2016 17:07:45 
https://youtu.be/7xR6zKR0bTQ
tu z nnej kamery piss
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-01-2016 17:35:45 
"Jakby tak nie kicał to to co stało się w 9 rundzie stało by się w 3 :)'
prawda..a od piatej rundy Szpilka pomalu puchl..taktyka byla dobra ale zabraklo pluc do jej wykonania na przestrzeni 12 rund..
 Autor komentarza: Doctore
Data: 18-01-2016 19:02:18 
Haha, no to git wypracował sobie nowy pseudonim:
Artur "WRÓCĘ SILNIEJSZY" Szpilka :-)

Ciekawe, czy kibice to kupią?
 Autor komentarza: BGroup
Data: 18-01-2016 21:34:30 
stonka vel groillort
ale na co miał Szpilka czekac ??? ja przed tą walka jak mnie kazdy pytał czy znie za wczesnie odpowiadałem teraz albo pradopodobnie nigdy
Fury jest lata świetlne przed Szpilka a na pas IBF jest tak długa kolejka chetnych z mocnymi promotorami że za chwile ten pas bedzie mega trudny do zdobycia ( za chwile pas moze byc u Ortiza lub AJ np )
dlatego trzeba było brac ryzykowna walke z Widlerem ktory za chwile moze okazac sie najslabszym mistrzem
jesli Wilder przegra obowiązkowa z Powietkinem to dla Artura od strony stylu i umiejtnosci tez rozowo nie bedzie
dobrze ze spróbował , postawa w walce został doceniony , nalezy do szerokiej czołowki swiatowej HW a to i tak duzo wiecj niz wielu zakładało
 Autor komentarza: monocore
Data: 18-01-2016 21:53:36 
Lech roch pawlak żeli papą polskiego boksu heheh
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-01-2016 22:15:08 
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 18-01-2016 15:19:09
Ty też jesteś żyła Maniek ..pakuj kredki i wracaj na fejsa Szpilki

bączkuzbronzu13, zasmuce cie... nie mam fb nawet

Autor komentarza: santana
Data: 18-01-2016 16:38:05
Ojciec
Ja tylko chciałbym Tobie przypomnieć,że ten cios nie był wcale mocny i Wilder nie bije mocno a po celnym ciosie każdy szcza w gacie :D

brawo półgłowki. Jak sie siedzi cale zycie przy kompie to i dupa sie nei spoci.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-01-2016 23:16:03 
Autor komentarza: BGroupData: 18-01-2016 21:34:30
stonka vel groillort
ale na co miał Szpilka czekac ??? ja przed tą walka jak mnie kazdy pytał czy znie za wczesnie odpowiadałem teraz albo pradopodobnie nigdy

xxx

Nie jestem/nie byłem @StonkąK.

Poza tym napisałem z grubsza co Ty:
"Można pisać, że atak na WBC był błędem, bo tak słaby mistrz IBF już się długo nie powtórzy. Z drugiej jednak strony pas wkrótce trafi w ręce kogoś poza zasięgiem Artura. Szpila podobno był w treningu, eliminatorów mógłby nie przejść, był skazany na dobrowolne obrony, wziął więc walkę z Wilderem".

Jeżeli to KO nie wpłynie zbyt mocno na formę/rozwój Szpili, nie będzie można uznać decyzji o walce z Wilderem za błąd. Jeżeli natomiast pojawią się jakieś większe problemy, czy to ze zdrowiem, czy motywacją, to trudno będzie tą decyzję wychwalać, zwłaszcza, że takie KO było prawdopodobnym scenariuszem. Tak czy owak - przy możliwościach i aspiracjach Szpili ciężko byłoby dużo lepiej poprowadzić jego karierę imho.
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 19-01-2016 00:03:54 
Normalnie krew się gotuje, jak się czyta idiotów i ich komenty w stylu "Szpilka najsłabsza szczęka w top 20".
Prawda jest taka, że takiego ciosu najprawdopodobniej nikt by nie wytrzymał.
Wcale bym nie był przekonany, że Wilder tak celowo skontrował. On raczej miał w tym wypadku sporo szczęścia. Akurat chciał zadać prawy i Szpilka w tym czasie lewy. Ułamek sekundy szybszy był Wilder.
Oczywiście może faktycznie Wilder przygotował tę akcję, ale jak dla mnie bardzo wątpliwe. On miał przygotowane kontry lewym sierpem, na prawy prosty, ale bodajże dwukrotnie zrobił to za późno i ciosy pruły powietrze.

Wilder jest za słaby boksersko, żeby takie coś zaplanować i zrobić.
Ale oczywiście możliwe, że mu wyszła taka akcja życia.
 Autor komentarza: PenerFastryga
Data: 19-01-2016 00:39:08 
GROiLLORT

Ja nie mówię,że Izu by tę walkę wygrał, ale jak dla mnie to taki gośc co jakby się nadażyłą szansa na pas to "kill or be killed"jak padło na początku filmy Creed.A wspomniałem o nim, bo jeśli uznajemy go za Polaka czy boksera z Polski, to jest chyba nr1 w polskiej ciężkiej.



Maniek1986

Tak, ja widziałem lepiej.Wogóle "Z daleka widac lepiej"Ojciec zaświadczy.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 19-01-2016 01:59:36 
jak mozna dac 1 gosciowi ktory jeszcze absolutnie z nikim nie walczyl?
Jakby sie uprzec i bardzo chciec to moze 4-5-6 by byl po znajomosci i sympatii heh
To pewnie ci w ostatnim rzedzie widzieli najlepiej :P
 Autor komentarza: zin
Data: 19-01-2016 09:10:43 
jak czytam te głupoty, że Wilder nie bije mocno, to naprawdę ręce opadają. Facet na 36 walk, ma 35 wygranych przed czasem i obojetne z kim. Dużo innych bokserów obija ogóry, a nie mają takiego rekordu, to chyba o czymś świadczy :)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 19-01-2016 10:06:06 
glupota to jest to co ty napisales:)
na 33 nazwiskach kazdy z szerokiej czolowki hw by sobie nabil 33 ko.
Zreszta ile mozna tlumaczyc aby czyta ze zrozumieniem?
Wczytaj/wsluchaj sie w rozmowe a nie tlko urywek tytułu ktory ma przyciagnac
"Wilder nie bije tak mocno jak myslalem, myslalem ze to potworna sila"
kilka tych bomb szpilka przyjal i stal. Ja po 3 ostatnich walkach podawalem powatpiewaniu
tej sily tak na stale. w 4 ostatnich walkach poza sila skumulowalo sie na to juz wymeczenie
bo wiadomo ze Wilder trafial i zabieral zdrowie, nie nie mial tak prosto jak w 33 walkach ze wchodzil po szybkie ko.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.