DEONTAY WILDER: CHCĘ LEPSZEGO Z REWANŻU KLICZKI Z FURYM

Deontay Wilder (35-0, 34 KO) zapewnia, że w żadnym stopniu nie lekceważy Artura Szpilkę (20-1, 15 KO), ale jest na tyle pewny swojego sukcesu i trzeciej udanej obrony tytułu mistrza świata wagi ciężkiej federacji WBC, iż już rozmyśla o kolejnych wyzwaniach.

Teoretycznie w razie zwycięstwa "Brązowy Bombardier" powinien spotkać się z obowiązkowym challengerem, Aleksandrem Powietkinem (30-1, 22 KO). Amerykanin jednak celuje bardziej w unifikację pozostałych pasów. Dlatego z uwagą będzie śledził rewanż Tysona Fury'ego (25-0, 18 KO) z Władimirem Kliczką (64-4, 53 KO).

- Bez względu na to, kto wygra w rewanżu, bardzo chętnie spotkam się ze zwycięzcą tego pojedynku. Moim celem jest unifikacja całej dywizji, więc poluję na pozostałe tytuły - nie ukrywa Wilder, który przyczynę porażki Kliczki w pierwszej potyczce z Anglikiem upatruje w tym, że zbyt często spotykał się z dużo mniejszymi rywalami.

- Ja spotykałem się dotąd zarówno z mniejszymi, jak i większymi przeciwnikami. Mieszałem ich, ponieważ nie chciałem sam wciągnąć się w pułapkę. Z niższymi i mniejszymi zawodnikami możesz klinczować i wieszać się na nich swoim ciężarem, męcząc ich tym samym. Ale gdy spotyka się większego zawodnika od siebie, wówczas wszystko wygląda inaczej. Ja miałem do czynienia z jednymi i drugimi, więc czuję się komfortowo z każdym w ringu - przekonuje Wilder.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 06-01-2016 16:13:51 
Fury i tak samo Kliczko miażdżą koszykarza
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-01-2016 16:21:28 
Buumnotayu widzę że o Powietkinie już zapomniałeś ale nie martw się on o tobie pamięta.Rabiński już ci teraz nie odpuści i skończy się te twoje pajacowanie w mediach
 Autor komentarza: polishqciape
Data: 06-01-2016 16:27:40 
Szpilka zunifikuje wszystkie pasy. Dis is noł fakink dżołk
 Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 06-01-2016 16:59:53 
Ten cały Wilder zapomniał o Powietkinie, czy udaje takiego kretyna?
 Autor komentarza: kermitt
Data: 06-01-2016 17:00:03 
Kliczko z Wilderem szans nie ma wiekszych niz 35%. I to max.
Nie ta szybkosc nog, nie ten luz i moc w biciu lewego jabu, nie ten balans, nie ten luz poruszania, nie ta szybkość rąk, nie ta szczeka, nie ta walecznosc i umiejetnosci w poldystansie (walka z Duhaupasem), nie te jaja.
Kliczko zbierze w tej walce zbyt duzo, sam raczej nie znokautuje Wildera ktory ma mocna szczeke, tym bardziej, ze Kliczko ciosu nie ma atomowego, bije mocno w malych rywali co wielokrotnie wyjasnialem, bijac w górę w wyzszego rywala jego ciosy ważą dużo mniej. Polecam walke Kliczko- Fury. Kliczko trafil z 5 razy czystym prawym i nic. Nawet nie powalił Fury'ego. Musialby uderzyc z wiekszym zamachem. Jak uderzy swoj klasyczny automat; lewy prawy, to na wyzszych dwumetrowcow jak Fury czy Wilder bedzie to za malo aby ich znokautowac. Chyba ze trafi tak kilka razy. Automatem lewy prawy takich kolosow jak oni nie powali.

Juz w walce z Wachem pomijajac te historie o dopingach, Kliczko bil duzo razy i Wach stał. W Fury'ego trafil z 5 razy co najmniej czystym prawym prostym i tez bylo to za slabe na nokaut. To samo z Thompsonem, ktorego rozbil dopiero poprzez TKO.
Kliczki cios jest atomowy gdy bije w mniejszego rywala, gdy bije na dol.
Jesli chce nokautowac takich jak Fury czy Wilder, to musi uderzyc z wiekszym rozpedem, jakiś sierp, czy cos takiego. Bicie ciosu prawego prostego z miejsca w przypadku Kliczki to bedzie cios za slaby
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 06-01-2016 17:06:59 
kermitt

Przechwaliłes w tej chwili Wildera...i to bardzo..
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 06-01-2016 17:11:55 
Najpierw Szpilka. Po ewentualnym zwycięstwie- Sasza. Jeśli wygra oba pojedynki to wtedy niech sobie unifikuje.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 06-01-2016 17:15:16 
@kermit raczej nie tyle wychwalał Wildera, co stwierdził, że Kliczko jest zbyt surowy i jednowymiarowy na kogoś takiego jak Amerykanin, który jest o wiele wszechstronniejszym bokserem. Nie zgadzam się tylko co do tej szczęki... Wilder niczego jak dotąd nie pokazał, żeby można było mowic o wysokiej odporności.
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 06-01-2016 17:18:30 
Unifikacja dywizji, buahahahahahaha! O chłopie, to żeś pojechał! Nie przepadam ci ja za Władeczkiem Kliczką, jako bokserem, ale wystarczyło, żeby Bumbardier walcząc z nim raz się odsłonił, jak to ma w zwyczaju i byłoby po walce.

Co do Fury'ego, to bardzo chętnie bym popatrzyła jak Tyson trolluje Bumobija i robi z niego koncertowego idiotę. Rozrywka byłaby przednia :D
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 06-01-2016 17:18:41 
Wildera pięknie podłączył do prądu Molina,,taki bokser jak Povietkin tego typu szans nie marnuje..Molina po prostu nie miał na tyle umiejetnosci żeby go wtedy skonczyc
 Autor komentarza: tyler
Data: 06-01-2016 17:21:33 
@kermitt

rywali co wielokrotnie wyjasnialem"

Pod którym nickiem??? 😀
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 06-01-2016 17:39:28 
Rafałek wrócił po raz kolejny!
 Autor komentarza: Paulyester
Data: 06-01-2016 19:22:26 
Fury polegnie w rewanżu z Kliczką. Jest najsłabszym obecnie zawodnikiem z czołówki HW i poza jego rozmiarami nie ma atutów. Wilder zamiata ring Furym. Tak samo Haye (jeśli wróci do formy sprzed kontuzji).
 Autor komentarza: BGroup
Data: 06-01-2016 19:29:22 
Deontay " Bronze bomber " Wilder vs Artur " not Powietkin " Szpilka :):):)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-01-2016 19:32:14 
Autor komentarza: PaulyesterData: 06-01-2016 19:22:26
Fury polegnie w rewanżu z Kliczką. Jest najsłabszym obecnie zawodnikiem z czołówki HW i poza jego rozmiarami nie ma atutów. Wilder zamiata ring Furym. Tak samo Haye (jeśli wróci do formy sprzed kontuzji).

Widzę następny hejter się pojawił chłopie szybkość ciosy uderzane z luzu praca na nogach to jest dla ciebie mało???Podaj tych lepszych bokserów z czołówki i wymień ich plusy w porównaniu do Taysona Fury czekam.Chyba że jesteś tak jak napisałem zwykłym hejterem który gówno wie o boksie
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 06-01-2016 20:03:00 
Kolega Paulyester tęgim dowcipnisiem jest. Tajest, Deontay "Dziurawa Obrona" Wilder zamiata ring facetem, którego nie potrafił ustrzelić Kliczko. Już to widzę. LOOOOOOL.
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2016 20:16:52 
Całkiem możliwe ze Wilder ustrzeliłby Władka i to szybko. Kliczko walczy bardzo asekuracyjnie, rzadko kontruje bezpośrednio gdyż są to bardzo ryzykowane akcje, np. prawy na prawy itd. A ustawiać lewym prostym Wildera byłoby mu podobnie ciężko jak Furego.

Najcięższym rywalem z czołówki dla Wildera byłby moim zdaniem Ortiz. Silno bijący mańkut, długie łapska, znakomity timing i zabójcze kontry. Jego zdecydowanie Donatan powinien unikać.
 Autor komentarza: kermitt
Data: 06-01-2016 20:26:04 
"Autor komentarza: tolek78Data: 06-01-2016 19:32:14

Widzę następny hejter się pojawił chłopie szybkość ciosy uderzane z luzu praca na nogach to jest dla ciebie mało???Podaj tych lepszych bokserów z czołówki i wymień ich plusy w porównaniu do Taysona Fury czekam.Chyba że jesteś tak jak napisałem zwykłym hejterem który gówno wie o boksie"

-----
Znasz mnie, wiesz ze nie lubie duzo gadac. Tu napisales troche racji, Fury to kawal boksera, jednak z Wilderem bedzie mial straszliwie ciezka przeprawe
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 06-01-2016 21:23:29 
Un4given Władka to może i mógłby, zwłaszcza jesli Właduchna, jak na walkę z Furym, wszedłby do ringu z pełnymi gaciami. Ale Furego? Bumbardier, który nigdy nie walczył z rywalem ruchliwszym od przeciętnego worka ziemniaków? Już widzę jak on trafia Tysona w cokolwiek. Tego samego Tysona, kóry dla Władka był znikającym punktem nie do namierzenia. I już widzę jak Fury daje się Wilderowi ustawić do cepowania. LOOOOL.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 06-01-2016 21:29:48 
Wilder jest świetnym atletą i ma zadatki na dobrego mistrza, ale jeszcze bardzo dużo nauki przed nim, jak na razie jego umiejętności mi nie imponują i wcale nie zdziwię się, że nawet taki Szpilka obnaży część jego dziurawej obrony. Pisanie, że Wilder pokonuje Kliczkę jest według mnie nieporozumieniem. Co z tego, że Wilder jest wyższy i ma dłuższy zasięg rąk, jak nie wykorzystuje tego w maksymalny sposób. Jeżeli walczy się z Władem to trzeba być jeszcze lepszym w walce na dystans niż on sam. Tam nie można robić głupich błędów, odsłaniać się podczas ataków. To jest proszenie się o nokaut. Wolniejsi zawodnicy i ci z dużo mniejszym zasięgiem tego nie wykorzystają, ale Wład takich okazji nie przepuszcza.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 06-01-2016 21:31:49 




30 trzecioligowcow, 4 drugoligowcow I pseudo-mistrz o motoryce muchy w smole w rekordzie. Bilem od niego bardziej techniczne sierpowe jak mialem 11 lat w podstawowce (bez kitu).
The real Heavyweight Champion of the World....



 Autor komentarza: Jareqz
Data: 06-01-2016 21:35:49 
Powietkin poskładał by Wildera, Fury podobnie. Kliczko to nie wiem bo ostatnio prezentował się słabiutko, wiek chyba daje o sobie znać. Ale Wilder to raczej długo mistrzem nie będzie
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 06-01-2016 21:36:37 
Ostrożny i skoncentrowany Fury, to może wygrać obecnie z każdym, ale nici z fajerwerków w ringu, co pokazała jego ostatnia walka z Władimirem, słabo obfitująca w akcje, jedynie to, że Kliczko był w odwrocie i pierwszy raz od dłuższego czasu miał olbrzymie problemy, w jakimś stopniu te emocje podsycało. Czy byłby w stanie w taki sam sposób wypunktować Wildera, myślę, że tak, ale to paradoksalnie trudniejsze zadanie niż z Kliczką, bo Amerykanin nie kalkuluje i jak trzeba to idzie jak dzik...
 Autor komentarza: kermitt
Data: 06-01-2016 21:38:09 
@Ghostbuster
Wilder braki w postaci tego o czym piszesz zakrywa w inny sposob. On nie musialby pokonac Kliczki w sposob w jaki Fury to zrobil, ale w swoj wlasny sposob bazujacy na innych cechach. Jestes strasznym psychofanem Fury'ego i nie potrafisz myslec na chłodno i spokojnie.
Wilder nie musi byc lepszy w walce na dystans bo to nie musi byc walka punktowa, ale walka na wyniszczenie. Wilder bedzie wyrzucal w bardzo szybki sposob swoje dynamiczne ciosy, kilka takich akcji i Kliczko bedzie obsrany jak dziecko. Nawet jak Wilder przyjmie, to tylko sie obliże, tak jak Fury ktorego ciosy Kliczki nawet nie poruszyły, mimo ze Kliczko trafial. Wilder bedzie walczyl na wstecznym, z swietnym balansem i szybsza praca nog od Fury'ego i regularnie atakowal mocnymi dynamicznymi ciosami ktorych Kliczko nie bedzie mogl w zaden sposob zatrzymac.

Jesteś troche za bardzo emocjonalny kolego, pamietaj, ze w boksie nie istnieje tylko jedna poprawna technika a'la Tyson Fury. Piesciarze są różni. Zapewniam Cie, ze Twoj idol mialby strasznie ciezka walke z Wilderem i dla mnie to walka 50 na 50
 Autor komentarza: santana
Data: 06-01-2016 21:41:48 
Beka Wilder ciśnie Furemu na twitterze,że jest grubą gwiazdą porno z owłosioną klatą co chodzi bez gaci :) i jak mu wpierdzieli to zaśpiewa specjalną piosenkę jego żonie a potem kolacja i kino :D a Tyson kręci z niego bekę z chudych nóżek i walki z Szpilką.Oj bawełna będzie chciał zrobić pokazówkę na Arturku
 Autor komentarza: AdammK1991
Data: 06-01-2016 21:42:34 
hahaha

http://iv.pl/images/09183590421323234585.png
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 06-01-2016 21:47:45 
Autor komentarza: santana
Beka Wilder ciśnie Furemu na twitterze,że jest grubą gwiazdą porno z owłosioną klatą co chodzi bez gaci :) i jak mu wpierdzieli to zaśpiewa specjalną piosenkę jego żonie a potem kolacja i kino :D a Tyson kręci z niego bekę z chudych nóżek i walki z Szpilką.Oj bawełna będzie chciał zrobić pokazówkę na Arturku


Czytałem, czytałem. :) Ale z tą owłosioną klatą to ma rację, to jest fuuuj.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 06-01-2016 21:49:42 
Kermitt

Może Wilder wykształci swój własny styl walki, który nie znajduje się w żadnych podręcznikach o boksie. Życzę powodzenia. Witali potrafił więc może i Wilder będzie miał swój niepowtarzalny, ale bardzo skuteczny styl boksowania i nie będzie musiał uczyć się jak poprawnie wyprowadzać ciosy, jak poprawnie się bronić. To, że krytykuję tu Wildera nie znaczy, że źle mu życzę. Wilder ma charyzmę, walczy efektownie, bilety się sprzedają, ale z mojej perspektywy on popełnia dużo błędów. To co mogę pozytywnie powiedzieć to fakt, że Wilder z walki na walkę jest lepszy, mimo, że miał problemy z prawą ręką po walce ze Stivernem. Jego ostatni przeciwnicy, którzy są mu podsuwani, są adekwatni do jego etapu kariery i wnoszą coś nowego i tym samym Wilder uczy się jak przetrwać w trudnych sytuacjach. Mimo wszystko ja nie będę go widział jako faworyta w walce z Ortizem, Povetkinem, Furym czy Władem. Mało tego. Uważam, że nawet Parker już teraz mógłby mu udzielić lekcji boksu.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 06-01-2016 21:51:29 
Autor komentarza: tolek78
Data: 06-01-2016 16:21:28
Buumnotayu widzę że o Powietkinie już zapomniałeś ale nie martw się on o tobie pamięta.Rabiński już ci teraz nie odpuści i skończy się te twoje pajacowanie w mediach
Autor komentarza: AutorKomentarza
Data: 06-01-2016 16:59:53
Ten cały Wilder zapomniał o Powietkinie, czy udaje takiego kretyna?

a co sapiecie znowu?:)
a czy on w ogole napisal ze chce tego przed walka z powietkinem? Nieeee to jak zawsze wasze glupie domysly heh
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 06-01-2016 21:51:59 
Kermitt, a od kiedy to Wilder ma świetny balans? :D Typ jest sztywny jak strach na wróble, pracę nóg zaś też ma tak więcej komiczną, a na pewno nie szybszą niż u Fury'ego. Przecież temu, żal się panie, czempionowi, nawet taki smętny Duhaupas zdołał nieźle buźkę porozbijać, co oznacza, że bokserzy z samego topu nie mieliby z nim najmniejszego problemu. A z takim Kliczką trafienie nie skończyłoby się na spuchniętym oczku, tylko na liczeniu wirujących wokół łba gwiazdek.
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 06-01-2016 21:55:37 
Grzelak, odstosunkuj się no od włochatych klat. Jako kobieta stwierdzam: tajga na klacie rządzi!
 Autor komentarza: santana
Data: 06-01-2016 21:56:34 
Grzelak

ten typ tak ma:) pewnie jakby ogolił to by wyglądał komicznie:) ale z żoną to trochę bawełna pocisnął po niżej pasa po co mieszać rodzinę, trochę takie słabe czarne zagranie:)ogólnie zaczyna niskie loty do szpilki KO na pograniczu śmierci nie przepadam za takimi zagrywkami.Troszkę mieszkałem w UK i miałem styczność z gypsy ruszanie tematu żony to nie najlepszy pomysł:)
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 06-01-2016 21:58:09 
Czyżby Cop wrócił w nowym wcieleniu.
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2016 21:58:31 
Furemu ciezej boksowaloby sie z Wilderem niz z Wladkiem. To ze Donatan nie ma ksiazkowej techniki jest nie tylko wada ale tez zaleta bo dzieki temu jest mniej przewidywalny. Potrafi wprowadzic troche chaosu w ringu. A przy tym jest szybki, dynamiczny, bije duzo i mocno. Jest duzo bardziej agresywny w ringu niz Wladek. Fury nie mialby latwo. Imho 50 na 50.
 Autor komentarza: kermitt
Data: 06-01-2016 22:01:41 
"Autor komentarza: GhostbusterData: 06-01-2016 21:49:42
Kermitt

Może Wilder wykształci swój własny styl walki, który nie znajduje się w żadnych podręcznikach o boksie. Życzę powodzenia. Witali potrafił więc może i Wilder będzie miał swój niepowtarzalny, ale bardzo skuteczny styl boksowania i nie będzie musiał uczyć się jak poprawnie wyprowadzać ciosy, jak poprawnie się bronić. To, że krytykuję tu Wildera nie znaczy, że źle mu życzę. Wilder ma charyzmę, walczy efektownie, bilety się sprzedają, ale z mojej perspektywy on popełnia dużo błędów. To co mogę pozytywnie powiedzieć to fakt, że Wilder z walki na walkę jest lepszy, mimo, że miał problemy z prawą ręką po walce ze Stivernem. Jego ostatni przeciwnicy, którzy są mu podsuwani, są adekwatni do jego etapu kariery i wnoszą coś nowego i tym samym Wilder uczy się jak przetrwać w trudnych sytuacjach. Mimo wszystko ja nie będę go widział jako faworyta w walce z Ortizem, Povetkinem, Furym czy Władem. Mało tego. Uważam, że nawet Parker już teraz mógłby mu udzielić lekcji boksu."
-----

Swietnie ze tak mowisz. Zapewniam Cie, ze Wilder zdmuchnie Powietkina i Parkera jak dzieci.
Pamiętaj: to co teraz powiedziales sobie zapamietam. Powiedzialem Ci ze jestes za bardzo emocjonalny, a za malo ogladasz boks i za malo masz zrozumienia jego istoty.
Przyjdzie ktoras z tych walk i odśpiewasz te glupoty ktore teraz napisales
 Autor komentarza: kermitt
Data: 06-01-2016 22:03:22 
"Autor komentarza: WiedzmaData: 06-01-2016 21:51:59
Kermitt, a od kiedy to Wilder ma świetny balans? :D Typ jest sztywny jak strach na wróble, pracę nóg zaś też ma tak więcej komiczną, a na pewno nie szybszą niż u Fury'ego. Przecież temu, żal się panie, czempionowi, nawet taki smętny Duhaupas zdołał nieźle buźkę porozbijać, co oznacza, że bokserzy z samego topu nie mieliby z nim najmniejszego problemu. A z takim Kliczką trafienie nie skończyłoby się na spuchniętym oczku, tylko na liczeniu wirujących wokół łba gwiazdek."
--
Masz racje, jesli Kliczko zamuruje sie garda jak Duhaupas to przetrwa i moze Wilderowi cos zrobic.
Jesli jednak zawalczy tak jak z Fury'm to będzie bity i 'gwałcony' w ringu
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 06-01-2016 22:04:01 
Un4given, Wilder jest piekielnie przewidywalny. Docisnąć rywala do lin - cepować, to jest jego strategia na każdą okazję. Tu nie ma nic nieprzewidywalnego, jedyne co musiałby Fury zrobić, to cepów unikać, a sfrustrowany Pogromca Bumów podłożyłby mu się sam. Dlaczego? Dlatego, że Wilder, jeśli coś nie idzie po jego myśli, odłącza mózg i zaczyna walczyć coraz idiotyczniej, tyle, że zazwyczaj jego rywale nie potrafią tego wykorzystać.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 06-01-2016 22:07:51 
Autor komentarza: santana
ten typ tak ma:) pewnie jakby ogolił to by wyglądał komicznie:) ale z żoną to trochę bawełna pocisnął po niżej pasa po co mieszać rodzinę, trochę takie słabe czarne zagranie:)

Czarny charakter to czarne zagranie.
Nie jestem jakimś tam super estetą ale bokser lepiej wygląda jak nie jest taki włochaty, fryzura też najlepiej krótka.



Autor komentarza: Wiedzma
Grzelak, odstosunkuj się no od włochatych klat. Jako kobieta stwierdzam: tajga na klacie rządzi!

Witam po długiej przerwie dude. Gadaj lepiej od razu czy wybierasz się na ten event i jak wygląda teraz basen, pewnie stoi bez wody albo zamarzł.
 Autor komentarza: kermitt
Data: 06-01-2016 22:08:20 
"Autor komentarza: un4givenData: 06-01-2016 21:58:31
Furemu ciezej boksowaloby sie z Wilderem niz z Wladkiem. To ze Donatan nie ma ksiazkowej techniki jest nie tylko wada ale tez zaleta bo dzieki temu jest mniej przewidywalny. Potrafi wprowadzic troche chaosu w ringu. A przy tym jest szybki, dynamiczny, bije duzo i mocno. Jest duzo bardziej agresywny w ringu niz Wladek. Fury nie mialby latwo. Imho 50 na 50."

----
To jest to co probuje wytlumaczyc mniej rozgarnietym w swiecie boksu. O ile Ghostbuster opanował boks na tyle, aby docenic Fury'ego, o tyle ma klopoty w przypadku Wildera. Mysle ze wynika to przede wszystkim z małej wiedzy o historii boksu. Wiecej obejrzec walk, wiecej Listona, Alego, Holmesa, to moze cos sie poprawi.

Tak samo widze walke Wildera z Fury'm.
Wilder nie jest schematyczny i przestraszony jak Wladek. W dodatku jest wzrostu Tysona. Ma bardzo duzy zasieg i piekielnie szybkie rece. Dodatkowo jest waleczny, cwaniacki w ringu i ma mocna szczeke.
Szczerze mowiac naprawde nie jest mi latwo wyobrazic sobie Fury'ego gładko wypunktowujacego Wildera.
To nie są żarty. Tutaj zabawy nie bedzie
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 06-01-2016 22:11:10 
Fury zaimponowal to fakt. Jest tutaj jeden tylko problem. Przeciwstawil Wladimirowi dokladnie to co nalezalo zeby wygrac. Nic poz tym. Nic ponad to. Na sztywnego zawodnika jakim jest Wladimir taki chaotyczny pykacz jak Fury jest stworzony. Tam przeciez bylo 5-10 ciosow na runde! Czy zapomnieliscie juz jak ta walka wygladala? Owszem Fury jest bardzo dobry! Wilder to jednak zupelnie inna bestia niz sztywny i wystraszony Kliczko. Wilder bije dynamicznie, sklada kombinacje i ciagle sie rozwija. Zasypie cygana seriami, ktorys jak dojdzie to Fury pojdzie spac. Tytanowej szczeki to on raczej nie ma. Owszem Fury nie jest bez szans. Moim zdaniem w ewentualnej konfrontacji 70/30 dla Wildera. Styl Furego nie sprawdzi sie z zawodnikami idacymi do przodu. Sorry ale Tyson tez jakiegos mega ciosu nie ma. Zawodnicy jak Ortiz beda dla niego koszmarem. Kazdy zawodnik pracy do przodu stanowi niejako zagrozenie dla Tysona. Pajacowanie i lapanie sie lin nie zda sie na duzo. Fury wygladal dobrze na tle Kliczki poprzez uklad styli, slaba psychike ukrainca, niechec do wymian oraz zapewne wiek. Bylem jednym z niewielu ktorzy w tej walce dawali Tysonowi spore szanse. Jednak dlugo mistrzem nie bedzie.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 06-01-2016 22:11:51 
Kermitt

O zdmuchnięciu Povetkina czy Parkera przez Wildera to raczej nie ma mowy, chyba, że Wilder wyjdzie do Ruska dopiero za parę lat, gdy ten straci już niektóre atuty, bo żeby Povetkin mógł pokonać Wildera musi jednak dysponować bardzo dobrą pracą nóg i dobrą szybkością rąk, by zniwelować ogromną różnicę warunków fizycznych. Rusek musi być w 100% sprawny fizycznie do tej walki. Co do Twoich argumentów personalnych to nie chcę się wypowiadać. Nikt nie jest idealny.
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2016 22:17:13 
Wiedzma to jakis przebieraniec niepelnomeski ale tym razem to nie cop. Nie ten styl pisania poza tym dude ceni Wildera ;)
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 06-01-2016 22:19:37 
Nie jestem żadnym przebierańcem, wypraszam sobie stanowczo. Mam jedno konto tutaj, pod nickiem Wiedzma i jestem pełnożeńska. Pełnokobieca, jak wolicie. Takie UFO, baba co lubi boks. Deal with it, gents.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 06-01-2016 22:26:36 
Jeżeli faktycznie po drugiej stronie jest kobieta no no no ;-)
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2016 22:36:34 
Tak a ja jestem swiety mikolaj...lol...
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 06-01-2016 22:48:05 
Un4given, to leć oprzątać renifery, ino w dyrdy, bo głodne. Powtarzam, nie jestem przebierańcem.
Wojtyla85, myślisz, że Tyson będzie grzecznie stał i pozwalał się zasypywać seriami cepów? Nie sądzę. To jest piekielnie inteligentny facet, jego team się również nie zerwał z choinki, więc nie próbowałby walczyć z Bumobijem tak samo, jak z Kliczką. Znaleźli strategię na Kliczkę, znaleźliby (i to szybciej) na Wildera. Szybciej, bo Bumbardier ma takie braki, na tylu różnych polach, że narzędzia do jego pokonania w zasadzie leżą porozrzucane dookoła, wystarczy kumatego, żeby się schylił i pozbierał jakie mu pasują.
 Autor komentarza: kermitt
Data: 06-01-2016 22:56:14 
"Autor komentarza: GhostbusterData: 06-01-2016 22:11:51
Kermitt

O zdmuchnięciu Povetkina czy Parkera przez Wildera to raczej nie ma mowy, chyba, że Wilder wyjdzie do Ruska dopiero za parę lat, gdy ten straci już niektóre atuty, bo żeby Povetkin mógł pokonać Wildera musi jednak dysponować bardzo dobrą pracą nóg i dobrą szybkością rąk, by zniwelować ogromną różnicę warunków fizycznych. Rusek musi być w 100% sprawny fizycznie do tej walki. Co do Twoich argumentów personalnych to nie chcę się wypowiadać. Nikt nie jest idealny."
--------------

Ciesze, sie ze masz taką opinię, odśpiewasz te bzdury gdy Wilder zniszczy Powietkina jak dzieciaka.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2016 22:58:27 
To moze ty jestes tym babochlopem ktoremu Wilder wlal bo myslal ze cos chce mu ukrasc? lol...
 Autor komentarza: tolek78
Data: 06-01-2016 23:00:38 
kermitt vel rafaltheo vel rafałku ty nędzna męska parodio człowieka przyznasz się w końcu że ty to ty?czy nadal ci brak jaj???Następne pytanie ile sobie dajesz czasu bytu na orgu 2,3 dni czy może aż tydzień?Jakim to trzeba być zakompleksionym człowieczkiem aby wstydzić się samego siebie jesteś śmieszny
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 06-01-2016 23:21:29 
Un4given, z Wilderem nie udałabym się na sam na sam, nawet gdyby mi dopłacali. Mam silną alergię na buców. Tak więc nie, to na pewno nie byłam ja.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 06-01-2016 23:22:00 
Niech oni znowu ze sobą nie walczą!
Te pasy się wstydzą tych dwóch pięściarzy.
 Autor komentarza: Paulyester
Data: 06-01-2016 23:37:41 
Hejt to krytyka dla krytyki z czystej nienawiści, wbrew logicznym argumentom. Fury nie ma żadnych argumentów, nie ma silnego ciosu, jest wolny i ma kiepską technikę. Do tego podejrzaną szczękę co udowodnił Cunn. Poza Kliczką i cieniem Johnsona brak w rekordzie znaczących nazwisk. Wyszła mu walka życia, czego nie spodziewał się nikt na bokserorgu ani w reszcie świata. Nikt poza nim samym. I bardzo dobrze się stało bo HW znowu jest ciekawe i praktycznie każdy może wygrać z każdym. Lepsi pięściarze, proszę bardzo - jest Wilder (siła ciosu, dynamika, podobne warunki, agresja), Povietkin (technika), Joshua (brak mu jeszcze doświadczenia, ale chyba nikt nie ma wątpliwości że ma lepsze papiery na boks-siła, szybkość, technika), Haye - on ma wszystko poza wzrostem, Kliczko . Może się mylę i jestem niesprawiedliwy ale naprawdę nie widzę nic szczególnego w Furym. To tylko trochę lepsza wersja Kevina McBridea.
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 07-01-2016 00:10:56 
"Hejt to krytyka dla krytyki z czystej nienawiści, wbrew logicznym argumentom. Fury nie ma żadnych argumentów, nie ma silnego ciosu, jest wolny i ma kiepską technikę."

Drugim zdaniem zademonstrowałeś czym jest hejt w praktyce. Furemu daleko do pięściarza doskonałego, ale gadanie o tym, że jest wolny i ma kiepską technikę, to jest właśnie gadanie wbrew faktom. Szczególnie, że porównujesz go do Wildera, który ma koszmarną technikę, siła jego ciosu natomiast jak na razie dawała piorunujące efekty wyłącznie na bumach. Kiedy w ringu zaczęli się pojawiać zawodnicy ciut lepsi od przeciętnego buma z łapanki, jak Stiverne, Molina czy Duhaupas, nagle skończyły się błyskotliwe nokauty Wildera, a zaczęło się męczenie buły.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 07-01-2016 00:13:01 
Paulyester

Zadałem ci wcześniej pytanie podaj mi tych lepszych bokserko zawodników jeżeli uważasz że fury jest tym najsłabszym z nich i napisz jeszcze jakie oni mają walory których nie ma Fury.Mam nadzieję że teraz doczekam się odpowiedzi
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 07-01-2016 02:18:12 
Wilder nie czuje dystansu. Łyka jaby jak młody karp. Daje się ustawiać przy linach w pozycji, z której nie może skutecznie kontrować, zawsze z odkrytym ciałem. Szczęka już nie szklana, ale na pewno nie najmocniejsza. Kondycja też przeciętna, z takim Duhaupasem wyglądał momentami, jakby już był blisko swoich limitów.

Poprawił walkę w zwarciu, ale ciągle widać, że tej bliskości się boi. Gdy rywale skracają dystans, odpycha, albo opędza się cepami jak przed atakiem roju. Psychika i pewność swoich umiejetnościi daleko poniżej postawy Furego. Dlatego do cygana podejścia nie widzę. Fury go zniszczy psychicznie, a w ringu tylko dobije. Do Kliczko podejście ma, bo przed sobą miałby taką samą "pizdę" jak on. Ale jak zacznie łykać jaby Ukraińca, to też go nie widzę.
I na pewno go nie widzę z Ortizem. Nokaut roku.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-01-2016 08:37:11 
Wilder nie jest takim słabeuszem. Niektórzy piszą jakby był czymś gorszym niż średniak. Trafi Wladimira i Wladimir idzie spać, mógł wykończyć Stiverne w pierwszych rundach, ale wolał udowodnić hejterom, że może wytrwać 12 rund. Siła ciosu, zasięg, jab będą mocną stroną Wildera, a przygotowanie do pojedynku, szybkość kontry po stronie Szpilki. Obaj są równie agresywni i będą starali się wywierać na sobie presję.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 07-01-2016 08:37:51 
Nie zapominajcie, że Wilder jest lepszy od Furego...
 Autor komentarza: Paulyester
Data: 07-01-2016 20:58:42 
tolek78 no przecież napisałem kto i w czym jest lepszy? Jak mam prościej to wytłumaczyć żebyś zrozumiał? Teraz postaw Furego przy zawodnikach, których wymieniłem i napisz co on ma od nich lepszego.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.